Volvo S60 Otomatik Şanzıman Tamiri

Volvo S60 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Volvo S60 şanzıman arızaları için garantili tamir, bakım ve onarım gerçekleştirmekteyiz. Volvo S60 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Volvo S60 otomatik şanzıman arızası için kesin çözüm üretmekteyiz.

Volvo S60 Otomatik şanzıman tamiri

Volvo S60 Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.

Volvo S60 Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Volvo S60 grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:

  • Volvo S60 AW55-50SN (AF33-5) Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Volvo S60 2.4 D5 Geartronic TF-80SC(AF40) Otomatik Şanzıman Tamiri Alfa-Romeo-159-AF40-TF-80SC-Otomatik-Sanziman-Tamiri
  • Volvo S60 2.0 D5 Geartronic TF-81SC (AF40) Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Volvo S60 Powershift Şanzıman Tamiri (MPS6 – DCT450)
  • Volvo S60 Şanzıman Kavrama Kiti Değişimi ve Tamiri – Powershift Islak Kavrama
  • Volvo S60 Powershift Mekatronik Tamiri

Volvo S60 Otomatik Şanzıman Arızaları

Ülkemizdeki Volvo S60 araçların ilk otomatik şanzımanları Aisin üretimli 55-50/55-51 serisi şanzımanlar olmuştur. Bu şanzımanlardan kullanıcıların başlıca şikayetleri, 100 km/saat üzeri bir hızla seyrederken şanzımanın kendisini korumaya alması ve 4.vitese kilitlemesi, D ve R’ye alınca vuruntu, özellikle ısınınca vites geçişlerinde vuruntular ve tork konvertör problemleridir. Tork konvertör problemleri kendilerini TCM-002F ve P0741 arıza kodları ile belli etmektedir. Firmamızda Volvo Aisin 55-50 ve Aisin 55-51 şanzıman revizyonları garantili olarak yapılmaktadır. Bununla birlikte LPG’li araçlara maalesef ki garanti verememekteyiz.

Volvo S60 Geartronic Şanzıman Sorunları

Volvo S60 2.0T otomatik araçlarda kullanılan Aisin marka 6 ileri vites Geartronic şanzımanların en sık karşılaşılan 3  problemi şunlardır:

  • Isınınca, dur kalklarda, mesela lambada dururken, kalkışta, D’de veya R’de vuruntu
  • Vites düşürürken vuruntu, vites yükseltirken devir saatinde boşa düşme ve kaçırma, özellikle 2-3, 3-4 geçişleri
  • Rampada vites yükseltmeme, düz yolda çok hızlı bir şekilde vites değiştirme

Kullanıcılar arasında yaygın bir kanı Geartronic şanzımanlarda yağ değişimi yapılarak bu yukarıdaki problemlerin ortadan kaldırılacağıdır. Biz eğer şanzımanınızda bu yukarıdaki sorunlar var ise yağ değiştirmenizi önermemekteyiz. 

Bunun haricinde Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi olarak Volvo Geartronic şanzıman sorunlarına garantili çözümlerimizle sizlerin hizmetinizdeyiz.

Volvo S60 Powershift Şanzıman Arızaları

Volvo powershift şanzımanların en büyük sorun, ki volvo kronik powershift sorunu olarakta bilinir, kalkışta titreme problemidir. Oysa ki, kavrama sorunu haricinde Volvo powershift şanzımanların diğer bilinen bir arızası, özellikle 100.000 km’yi doldurmuş araçlarda, powershift mekatronik ünitenin bozulmasıdır. Bunun haricinde araçlarda P0715 Giriş Hız Sensörü ve P1715 Giriş Hız Sensörü hataları da sıklıkla karşılaşılan arızalardır. Volvo S60 powershift şanzıman sorunu yaşıyorsanız, Powershift şanzıman tamiri konusunda uzman ekibimize 02163659500 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.

Volvo S60 Mekatronik Arızaları ve Tamiri

Powershift mekatronik ünitelerinin en sık karşılaşılan arızaları şunlardır:

  1. Araç geri viteste hemen tepki vermez, ısınınca geri vites zayflar ve kaybolur.
  2. Rampa çıkarken devir saatinde dalgalanma gözlemlenir.
  3. Ekranda “düşük şanzıman performansı” uyarısı çıkar.
  4. Aracın vites geçişlerinde sert sarsılmaya hissedilmeye başlar.
  5. Selenoid arıza kodları atmaya başlar:
    • P0766 – Shift Solenoid D Performans
    • P0796 – Basınç Kontrol Selenoidi C Performans
    • P1761 – Selenoid C Düşük Peformans
    • P2714 – Basınç Kontrol Solenoidi D Performans

Eğer Volvo S60 aracınızda bu yukarıdaki sorunların bir veya birkaç tanesini yaşıyorsanız, mekatronik ünitesinin tamir edilmesi gerekmektedir. Yetkili servislerde oldukça pahalı olan ve 12.000 TL’den başlayan bu üniteler, Atco mühendisleri tarafından oluşturulan tamir yöntemleri ile firmamızda garantili olarak onarılmaktadır. Tübitak destekli geliştirdiğimiz valf gövdesi test makinesi sayesinde, Volvo S60 şanzıman selenoid testleri ve hidrolik ünite testleri araç üzerindeki koşullar simüle edilerek gerçekleştirilmekte, bütün müşterilerimize test edilmiş üniteler garantili olarak sunulmaktadır.

Volvo S60 Kavrama Kiti

Özellikle yokuşta kalkışta titreme ve vitese alındığında birkaç saniye sonra hareketle aracı ileri atma olarak kendini belli eden Volvo S60 kavrama sorunu ancak kavrama kiti tamiri veya değişimi ile çözüme kavuşturulabilir. Volvo S60 Powershift titreme sorunu çözümü için bize danışabilirsiniz. 

Güncel Volvo S60 Powershift kavrama fiyatı, Volvo mekatronik ünite fiyatı ve powershift kavrama değişimi fiyatı hakkında bilgi almak için 0 216 365 95 00 nolu telefondan servis danışmanımıza ulaşabilirsiniz. Dilerseniz İstanbul Kartal’daki servisimizde ücretsiz ekspertiz ve test sürüşü hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

Ford-Mondeo-Focus-Fiesta-Powershift-Kavrama-Tamiri

Garantili Volvo Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volvo otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Volvo S60 araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Volvo S60 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.

Volvo S60 Şanzıman Yağı Değişimi

Volvo S60 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volvo S60 otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Volvo S60 Şanzıman Fiyatları

Volvo S60 Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16

Volvo S60 Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17

1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:

0 850 640 0 685

Volvo S60 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volvo S60 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Volvo S60 Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Kartal ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer Volvo S60 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

177 thoughts on “Volvo S60 Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. ESAT
    ESAT / Cevapla 28 Mayıs 2019 at 09:47

    MERHABA SAYIN İLGİLİ.
    2013 VOLVO S60 1.6 DIESEL AUTO.100.000KM ARAÇ SAHİBİYİM ARACI YENİ ALDIM YETKİLİ SERVİSTEN ŞANZUMAN BAKIMLARI YAPILMIŞ TEYİDİNİ ALDIM FAKAT BAZEN GERİ VİTESTE BİRKAÇ SANİYE ARAÇ GAZA TEPKİ VERMEDİĞİ OLUYOR VE SONRA ANİDEN FIRLIYOR, BAZENDE HERŞEY ÇOK NORMAL ARACA YABANCI OLDUĞUM İÇİNMİ YAOKSA BİR PROBLEMLE KARŞI KARŞIYAMIYIM ? TECRÜBELERİNİZDEN FAYDALANMAK İSTİYORUM.
    KOLAY GELSİN.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Haziran 2019 at 19:02

      Esat Bey, bahsettiğiniz kavrama problemidir. Yaklaşık 5.000 TL’lik bir maliyetle çözüme ulaşabilir.

      • İbrahim
        İbrahim / Cevapla 11 Eylül 2019 at 00:22

        Selamlar benim 2007 model volvo v70 aracım var araç trafikte dur kalk sırasından gaza az bastığımda 1.vitesten 2 .vitese geçişi ufak bir vuruntu yapıyor ama önüm açıkça kalkıp gidersen yapmıyor acaba nedeni neydir

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:13

          İbrahim Bey, büyük ihtimalle hidrolik ünite ve selenoid problemi yaşamaktasınız.

        • Caner Usta
          Caner Usta / Cevapla 21 Haziran 2020 at 13:02

          Merhaba . S60 1.6 ecoboost T4 araçta P0715 arızası mevcut. Şanzıman tamiri ne kadar ?

      • Volkan
        Volkan / Cevapla 26 Haziran 2023 at 19:41

        Merhaba sayın ilgili benim volvo s60 2012 model benzinli yarı otomatik aracım var şanzıman düşük performans uyarısı veriyor ve vites artırmada zorlandığı gibi devir yükseltiyor yardımcı olabilirmisiniz

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2023 at 09:21

          Merhaba, şanzıman beyninizle alakalı bir probleminiz var. En yakın zamanda servisimize kontrol için bekleriz.

  2. Hüseyin ömür
    Hüseyin ömür / Cevapla 24 Haziran 2019 at 14:14

    Merhabalar 2003 volvo s60 2.5T sahibiyim araç rampada geri kaçırıyor ve vites geçişlerinde ufak silkeleme yapıyor . Bunun sorunu nedir çözüm nasil bir yol izliyorsunuz ve maliyet nekadar . Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 13:32

      Hüseyin Bey, aracın rampada geri kaçırması muhtemel tork konvertör problemidir. Vites geçişlerindeki silkelemeler ise şanzıman beyni gibi gözükmektedir. Tork tamiri yaklaşık 1.000 TL olup, beyin ve selenoidler için ancak testten sonra fiyat verebilmekteyiz.

    • Ramadan cakmak
      Ramadan cakmak / Cevapla 10 Haziran 2023 at 21:26

      Merhab 2003 2.4 s60 volvo aracimin uzun yolda bibsokinti yok amaa sehir icinde vides gecisinde vuruntu var otomatik arac durkalklarda daha da cok yapiyor bu konuda bilgi ve maliyetinin ne kadar olacagi ve tamir aureci nkacgun olacagi hakkinda bilgi ala bilirmiyim ben ist esenyurt da oturyorum

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 14 Haziran 2023 at 15:44

        Merhaba, şanzıman beyniyle alakalı bir problem yaşıyor olabilirsiniz. Aracın arıza kodlarına baktırmanızda fayda var.

  3. Halil ersin
    Halil ersin / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 02:20

    Merhaba 2012 s60 1.6 d powershift aracımda zaman zaman ilk kalkışlarda 1 den ikiye 2 geçerken ani bi geçiş oluyor ve sert bi şekilde sarsıyor. Ancak vuruntı sesi yok. Trafiksiz yolda diğer vites geçişleri sorunsuz şanzıman yağının değişimiyle düzeleceği söyleniyor ama bilginize ve tecrübenize güvenerek size sormak istedim.
    Şanzıman yağı değişimi fiyatı alabilirmiyim ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 20:49

      Halil Bey, aracınız kaç kilometrededir? Hiç kavrama değişimi yapılmış mıdır?

      • Halil ersin
        Halil ersin / Cevapla 10 Temmuz 2019 at 00:42

        Şuan 195 binde 120 binde kavrama değişmiş ustam

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 20:08

          Halil Bey, aracınızdaki problem daha çok mekatronik ünitesi arızası olarak gözüküyor. Biz bu durumlarda yetkili servisten mekatronik temini yapıyoruz. Piyasadaki çıkma ünitelere güven olmuyor. Yağ değişimi ile arızanız gidecek gibi gözükmüyor. İlla da yağ değişimi yapmak istiyorsanız, 900 TL civarında yağ ve dış filtre değişimi tutacaktır.

  4. Halil
    Halil / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 02:29

    Ustam yazmayı unuttum bide devir saatinde zaman zaman dalgalanma olduğunu farkettim

  5. Şahin aras
    Şahin aras / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 22:35

    İyi akşamlar 2007 model 2.0 benzinli s60 araç kullanıyorum aracımda şanzıman servis gerekli uyarısı yandı ne yapmam gerekiyor vites te bi sıkıntı yok aracı kullanıyorum acaba yağ değişimimi gerekiyor şimdiden teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 20:51

      Şahin Bey, şanzıman servis uyarısı yandı ise, mutlaka beyine bir arıza kodu atmıştır. En yakın servise gidip arıza tespit cihazına bağlatıp, arıza kodunu bize söylerseniz daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul’da iseniz biz de yardımcı olabiliriz.

  6. osman kaplan
    osman kaplan / Cevapla 30 Temmuz 2019 at 01:55

    merhaba s80 d4 2014 model şanzumanda 2 den 3 e geçerken ve 3ten 2 ye geçerken vuruyor herzaman yapmıyor birde 6dan 7 ye geçerken oluyor.yetkili servis komple şanzuman değişimi yapmamız lazı diyor ne yapılabilir sizce

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Ağustos 2019 at 07:19

      Merhaba Osman Bey, muhtemelen şanzıman hidrolik ünite ve selenoidlerinizde (şanzıman beyni) problem var. Komple şanzıman değişimi yapılmadan da arıza giderilebilir diye düşünmekteyiz.

  7. Can Karakoç
    Can Karakoç / Cevapla 4 Ağustos 2019 at 19:23

    Merhaba. 2004 s 60 20t aracım var otomatik. Şanzıman cinsini bilmiyorum. Aracımı 2 ay önce aldım. Şehir halindeyken ayağımı gazdan cektigimde araç kendini boşa alıyor. Bu normal mi? Bunun haricinde bir problemi yok.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:57

      Can ,bey, eğer şanzıman bunu bütün viteslerinde yapıyorsa, hidrolik ünitenizin değiştirilmesi gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz aracın diyagnosunu yapsınlar. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

    • yigit guzeldal
      yigit guzeldal / Cevapla 22 Kasım 2019 at 20:01

      merhaba kolay gelsin. 2015 model volvo v40 80000 birnaracim var. aracim yolda kaldi sanziman hatasi verdi araci istop edip calistirdigimda bir problem olmadan devam ettim 2 3 haftadan beri kullaniyorum hicbir problem yok gibi gozukuyor. servise goturdum sanzuman degisimi gerektigini soylediler. sizce cozumu nedir hataya gore yardimci olursaniz sevinirim

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 22 Kasım 2019 at 23:17

        Yiğit Bey, aracınızın şanzımanında bir problem var fakat maaalesef ki yetkili servisler en ufak bir arızada bile değişim önermekteler. Hata kodunuzu biliyor musunuz? bilmiyorsanız buyrun bir çayımızı için, o sırada biz aracınıza ücretsiz bir ekspertiz yapalım.

    • Ferhat
      Ferhat / Cevapla 25 Aralık 2021 at 22:47

      Merhaba 2014 V40 1.6 D aracım şanzıman performans yetersiz diyor r konumunda bazen hareket etmiyor ve 3 ten sonra vites atmıyor nedendir?

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 18 Nisan 2022 at 02:59

        Ferhat bey, powershift şanzımanlarda sıklıkla karşılaşılan bir durumdur. İzmir, İstanbul Levent, İstanbul Kartal veya Ankara şubelerimizden birisine gelirseniz ücretsiz arıza teşhisi ve tamir konusunda size bilgi sunabiliriz.

  8. Muhammed
    Muhammed / Cevapla 8 Ağustos 2019 at 19:14

    Merhaba sayın ustam aracım s602400 d5 2005 model ilk kalkislarda gaza fazla yuklenince vuruntulu kalkıyor seyir halinde sıkıntı yok geçişler iyi ve durduğum da ufak bir vuruntu oluyor kavramadami sıkıntı var yoksa beynimi.yeriniz nerde öğrenebilirmiyim hayırlı işler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:59

      Muhammed Bey, 2005 model araçlarda kavrama bulunmamaktadır. Sorununuz şanzıman hidrolik ünitesinden gibi durmaktadır. Yerimiz İstanbul, Ümraniye, Şerifali’dedir. Dilerseniz gelin arkadaşlarımız aracınıza ücretsiz bir tespit gerçekleştirsinler.

      • Suleyman
        Suleyman / Cevapla 25 Eylül 2019 at 12:41

        Merhaba sayın ustam ben 2012 model volvo s60 aldım araç soğukta ve yokuşta silkeleme yapıyor düz yolda ise bazen hafif hissetiriyor sebebi nedir ?

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:25

          Süleyman bey, kavrama arızası yaşıyor olabilirsiniz.

  9. Kursat Demir
    Kursat Demir / Cevapla 9 Ağustos 2019 at 01:50

    Merhaba,
    2015 S60 2.0 D3 dizel alacagim ancak sanziman sikayetleri kafami karistiriyor. Otomatik yerine manuel alsam daha mi mantikli acaba? Alacagim yerde ikisi de mevcut.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 10:00

      Kürşat Bey, İstanbul gibi yoğun dur kalk yapılan trafiklerde otomatik şanzımanlar her zaman arızaya gebedir. Öte yandan otomatiğin kullanım rahatlığı bulunmaktadır.

      • Fahri ÇAYLAK
        Fahri ÇAYLAK / Cevapla 9 Eylül 2019 at 23:19

        2015 volvo s60 D2 40.000km.de bir araca sahibim şanzıman düşük performans uyarısı ekranda beliriyor. İstop edip tekrar çalıştırdığımızda düzeliyor daynıo testimde P284E00 aralıklı vites arızası gibi bir ibare var ekspertiz raporunda bu bana neye mal olur ustam fahricaylak@hotmail.com mail adresim bana yardımcı olabilirmisiniz. Telefon numaram 0 532 670 74 74 sizin telf numaranız ve adres bilgilerinizi alabilirsem iletişime geçmek isterim. Saygılarımla

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:15

          Fahri Bey, arkadaşlarımız sizinle irtibata geçecekler.

  10. Burhanettin ERGÜN
    Burhanettin ERGÜN / Cevapla 15 Ağustos 2019 at 16:19

    Merhabalar ben Burhanettin Malatya’dan ulaşıyorum size.
    Benim sorunum 2012 d2 motor s60 Volvo dizel ikinci el aldım ilk başta arabaya yabancı olduğum İçin farkında olamadım kalkışta titreme vuruntu şeklinde hareket ediyor 2 ve 3 vites geçişleri sarsıyor arabayı
    Ve yeni başlayan problem araba rampa Aşağı iken geri viteste araba öne kaçıyor zor toparlıyorum
    Kalkışlar dışında bir vites atma ,boşa düşme ,gibi bir problem yok
    Bununla ilgili yardımcı olabilirmisiniz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 01:46

      Burhanettin Bey, aracınızda mekatronik problemi var gibi gözükmektedir. Atco’da mekatronik tamirine Ekim ayı başında başlamayı planlamaktayız. Şu an için yenisi yetkili serviste 12.000 TL olup, biz müşterilerimize sadece yeni üniteleri önermekteyiz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:28

      Burhanettin Bey, Atco olarak bu araçların mekatroniklerini tamire başladık. Eğer probleminiz devam ediyorsa, yardımcı olabiliriz.

  11. Ugur
    Ugur / Cevapla 18 Ağustos 2019 at 03:27

    Merhabalar. 2012 model 1.6 dizel drive Volvo aracım kalkışlar da vuruntu yapıyor çok rahatsız edici bir şekilde. Vites geçişleri normal seyrinde gibi. Bunun için ne yapmamız gerekir. Ayrıca nasıl bir maliyet karşımıza çıkar. Şimdiden teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 01:51

      Uğur Bey, Atco olarak her hafta gerçekleştirdiğimiz revizyonlardan bir tanesidir. Yaklaşık 5.250 TL gibi bir maliyetle kalkışlardaki vuruntu problemini ortadan kaldırmaktayız.

  12. Bayram AKTÜRK
    Bayram AKTÜRK / Cevapla 21 Ağustos 2019 at 18:10

    Merhabalar 2011 model d3 s60 volvom bir haftadır vitesi D konumuna getirince vuruntu yapıyor..sorun ne olabilir .ve maliyeti ne kadar olur bilgilendiriseniz sevinirim..teşekürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:16

      Bayram Bey, aracınız geartronik mi, yoksa powershift midir? Şanzıman tipine göre sorun ve maliyetler değişebilmektedir.

  13. Fatih
    Fatih / Cevapla 23 Ağustos 2019 at 22:58

    İyi günler 2008 model s60 2.0t 170.000km aracımda vitesi r veya d konumumuna aldığımda aşırı basınç hissediyorum ve bazı zamanlarda vites geçişlerinde vuruntular meydana geliyor, şanzıman yağı kontrolleri yapıldı ve bir problem olmadığı söylendi.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:18

      Fatih Bey, vuruntular genellikle bu vuruntular hidrolik ünite veya selenoidlerden kaynaklanmaktadır. Herhangi bir arıza kodunuz var mıdır?

  14. Ömer
    Ömer / Cevapla 24 Ağustos 2019 at 15:10

    2013 model yeni kasa s60 t4 var otomatik vites vitesi d ve r ye aldıgımizda araç durdugu yerde sanzumandan hafif bi şırıltı geliyo yürürken hiç ses yok sorun nedir ve maliyeti nedir acaba

    • Ömer
      Ömer / Cevapla 24 Ağustos 2019 at 15:11

      Ve araç 100 bin kilometrede şuan

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:19

      Ömer Bey, sesin şanzımandan geldiğine emin misiniz? Genellikle volant veya kavrama grubu bu tip sesleri çıkartabilmektedir. Net bir maliyet için aracın sesini dinlememiz gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz buyurun bir çayımızı için, arkadaşlarımız aracınıza bir tespit yapsınlar. Bu işlemler için bir ücret almıyoruz.

      • Emrah hasanoglu
        Emrah hasanoglu / Cevapla 3 Ekim 2020 at 17:44

        2011 s60 t4 powershift aracım var cihaza bağladıgımızda hız sensörü arızası vermektedir gidiş vites geçişlerinde bi sorun bulunmamaktadır maliyet hk bilgi alabilirmiyim

  15. Yılmaz
    Yılmaz / Cevapla 26 Ağustos 2019 at 18:13

    Merhabalar iyi günler 2012 mdl s60 1.6 dizel otomatik aracım var km 62 bin de aracımda yüke bindiğinde devir saatinde dalgalanma oluyor bayır yukarı ve küçük viteslerde yoğunlukta olan titreme var birde geri viteste 2 3 saniye sonra gaz tepkimesi alıyor aracın 40 binde kavraması ve şanzıman yağı değişmiş neden yapar bu sorunları bilgi verirmisiniz teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:33

      Yılmaz Bey, büyük ihtimalle bir mekatronik problemi yaşamaktasınız.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:31

      Yılmaz Bey, probleminiz çözüldü mü?

  16. Burak
    Burak / Cevapla 9 Eylül 2019 at 23:47

    Kolay gelsin 2012 powersift sanzuman volvo s60 piremuem araca sahibim sanzuman dusuk seviye uyarısı aldım arabam geri vitese geçiyor fakat gaza bastıgim zaman geriye gitmiyor n de yani boşta nasıl gaza basarsın girmez ya r deyken aynı bugün başıma geldi baktigim zaman kronik arıza gibi gözüküyor daha önce bu sebeple gelen illa olmuştur maliyeti nedir bide kaç gün iş günü içinde halledilebilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Eylül 2019 at 07:28

      Burak Bey, şu anda arızanız mekatronik arızası olarak gözükmektedir. Özellikle araç ısınınca ortaya çıkar. Atco olarak kesinlikle çıkma mekatroniklere yönelmiyoruz. Yetkili servis fiyatları ise 12.000 TL’den başlıyor. Şu anda mekatronik revizyonu üzerinde çalışmaktayız. Bir kaç hafta içerisinde müşterilerimize bu hizmeti çok daha uygun fiyatlarla sunmayı planlıyoruz.

      • Orçun
        Orçun / Cevapla 29 Ocak 2022 at 21:33

        Mrb
        S60 2.0 T 2001 model
        Araç vitese aldığımda R yada D farketmiyor baskı balata kaydiriyormus gibi yapıyor ve yürümüyor sebebi ne olabilir masrafi ne olur.
        Arıza kodu P0740 ve p1618 teşekkürler

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2022 at 20:53

          Orçun bey, anlaşıldığı kadarı ile aracınızda tork konvertörü veya kalkış tası problemi var. Aracınızdaki şanzıman 4 ileri vites midir?

      • Ömer
        Ömer / Cevapla 20 Nisan 2023 at 00:30

        Merhaba iyi çakışmalar 2014 model 1.6 dizel otomatik Volvo s60ım var aracımda titreme mevcut yoğun bi şekilde şanzıman ve motor kulakları takozlarına baktırdım bi sorun çıkmadı şanzumanla alakalı bi durum olabilir dediler şanzıman araçta titreme yapar mi boşa aldığım da bile araç titriyor, ayrıca şanzıman performansı düşük Uyarısı da verdi ilgilenirseniz memnun olurum

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 26 Nisan 2023 at 09:10

          Merhaba Ömer Bey, aracınızdaki titreme kavramadaki arızadan kaynaklı olabilir. Düşük performans uyarısı attıysa ekrana bu da şanzıman beyninde arıza var demektir. Aracınıza cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekir. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:32

      Burak Bey, sorununuz çözüldü mü?

  17. Murat
    Murat / Cevapla 10 Eylül 2019 at 21:48

    Volvo s40 2000 model 1.8 i kalkışta titreme sorunu vardır. Maliyeti nedir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Eylül 2019 at 07:29

      Murat Bey, şanzımınız 4 ileri vites midir yoksa 5 ileri mi?

      • Şehmus
        Şehmus / Cevapla 29 Ocak 2020 at 19:46

        Merhaba kolay gelsin 2012 vovo s 60 sahibiyim araba duruslarda hafif bir vuruntu var kalkislarda ise silkeleyerek kalkis yapıyor surekli yapmiyor arada bir yapiyor nasıl bir problem olabilir acaba bilgilendirirmisiniz simdiden tesekkur ederim

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:33

          Şehmus Bey, aracınızda kavrama problemi var gibi gözüküyor. Hangi ilde olduğunuzu belirtirseniz size ona göre yardımcı olmaya çalışalım.

  18. ORHAN
    ORHAN / Cevapla 19 Eylül 2019 at 23:25

    2013 S60 DİZEL POVERSİFT 58000 KMDE ARACIM RAMPA ÇIKARKEN DEVİR SAATİ DALGALANIYOR .GERİ VİTESE GEÇTİĞİNDE HEMEN TEPKİ VERMİYOR .TRAFİKTE 1 VİTESTE KALKINCA SARSIYOR.6 VİTESTE 80 .90 KM HIZLARDASANKİ DÖNEN AKSAMLARINDAN SÜRTME SESİ UĞULTU GELİYORARIZANIN NE OLDUĞUNU KAÇA MAL EDİLİR SİZE GELDİĞİMDE 1 GÜNDE YAPILIRMI ?DAHA ÖNCE BU TÜR ARIZADAN DOLAYI BİR TAMİR GÖRMEDİ ARAÇ .BENA YARDIMCI OLURSANIZ RANDEVU AYARLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM SAYGILAR 532 251 16 85

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Eylül 2019 at 07:29

      Orhan Bey, arkadaşlarımız sizinle irtibata geçecekler.

  19. Uğraş Arkış
    Uğraş Arkış / Cevapla 18 Ekim 2019 at 11:51

    Merhaba, 2013 model V40 T4 advance cross country modeli aracım var. Ben aldığımda 109 bin km’de idi, şu an 127 bin km’de. İlk yıl bakımlarını yetkili serviste yaptırdım. 8 ay kadar önce şanzıman düşük performans uyarısı aldım ve gaza tepki vermedi aracım. Stop edip yeniden çalıştırınca devam edebildim. Yetkili servis, şanzımandan yağ kaçağı olduğunu ve tüm şanzımanın, kapak ünitesinin, TCU’nun değişmesi gerektiğini söyledi ve 30bin tl fiyat verince vazgeçtim. Tavsiye üzerine sanayide bir otomatik şanzıman ustasına gittiğimde kavrama sorunu olduğunu, debriyaj balatasının değişmesi gerektiğini söyledi. Değiştirttim ancak bu kez aracın motor sesi de değişti ve gaz pedalından sürekli bir vibrasyon hisseder oldum. Daha sonra yine tavsiye üzerine sanayide başka bir servise götürdüğümde ilk servisin şanzımanı monte ederken hatalar yaptığını, yağ pompasını düzgün takmadıkları için şanzımanın bir kısmına yeterli yağın gitmediğini, debriyaj kapağı ve yağ filtresinin değişmesi gerektiğini söylediler. Onu da yaptırdım.

    Sonuç itibarı ile aracım şu an her duruşta tuhaf bir ses çıkartıyor, ilk kalkışta titreme yapıyor, rölantide motordan mı yoksa şanzımandan mı olduğuna karar veremediğim bir sarsıntı hissediyorum ve radyatörüm sürekli su eksiltiyor. Yetkili servise tekrar gideceğim, ama orada da en küçük arızaya sorma ver parası isteyip komple değişim diyorlar ve başka bir alternatife açık değiller. Ben İzmir’deyim. Ne önerirsiniz? Eğer sorunumu makul bir ücretle çözebileceksem İstanbul’a gelmeye razıyım.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:35

      Uğraş Bey, aracınızdaki sorun çözüldü mü acaba? Şu an İzmir’e de kendi yerimizi açtık. Size orada yardımcı olabiliriz.

  20. Ejder KOÇAK
    Ejder KOÇAK / Cevapla 14 Kasım 2019 at 19:39

    Merhabalar 2005 Model V70 2.4 D5 otomatik aracım var 2011 avrupa girişli. aracım özellikle uzun yolda yaklaşık 150km gittikten sonra ani gaza bastığım zaman vite 3 de takılı kalıyor vites sayısını gösteren ekran da (-) işaret beliriyor ve şanzıman servi gerekli ibaresi yazıyor. stop edip tekrar çalıştırdığımda herşey normale dönüyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:51

      Ejder Bey, şanzımanınız korumaya alıyor. Herhangi bir serviste bilgisayara bağlatıp arıza koduna baktınız mı?

  21. Pirgayip yasar
    Pirgayip yasar / Cevapla 18 Kasım 2019 at 03:15

    Merhaba kolay gelsin. Arac gefi vites secimini surekli yapamiyor. Sonradan tepki veriyor 2 vitese gecerken de secim yapamiyor ve sanki turbo devreye girmiyormus gibi bagiriyor arac. Ayrica vites catali c sikismis diye ariza kodu veriyor. Yorumlardan anladigim.megatronik arizasi gibi. Ama gercek derdi ne olabilir. Yaklasik maliyet ve tamir yada degisim suresi ne kadardir? 05325062331

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:53

      Pirgayip Bey, arızanız mekatronik arızasıdır. Atco olarak Volvo Powershift Mekatronik tamirine garantili olarak başlamış durumdayız. Arkadaşlarımız sizinle irtibata geçecekler.

  22. Hakim
    Hakim / Cevapla 27 Kasım 2019 at 18:49

    Selamlar. 2003 2.0T s60 aracımı yeni aldım. 200.000.km de. Yag yakma yok ama üfleme var denildi ekspertiz de. Ayrica rampalarda geri kaçırma var normal az rampa yada yolda yok. Çözüm adina ne yapılabilir ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:54

      Hakim bey, geri kaçırma şikayetiniz için tork konvertörünün tamir olması gerekmektedir.

  23. Ali
    Ali / Cevapla 18 Aralık 2019 at 13:19

    Selamlar 2004 s60 2.0t var bende aracımin sole bir problemi var araçi çalıştırıp p den R geçişte çok az bir vuruntu var ama sonra N den D ye geçişte araç kendini one doğru atiyor ama kalkışta ve hareket halinde iken hicbir vuruntu ses veya vites geçişini dahi hissetmiyorum sadece araç durduğunda N den D ye geçişte yapıyor sorun nedir acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:54

      Ali Bey, hidrolik ünitenin elden geçmesi gerekmektedir.

  24. Taygun
    Taygun / Cevapla 29 Aralık 2019 at 03:34

    iyi günler, 2006 model s60 2.0t aracım var, 2 sene önce selonidler değişmiş, benim sorunum özellikle trafikte uzun süre kaldıktan sonra N den D ye geçişte bazen hafif bazen sert vuruntu yapıyor sorun ne olabilr acaba saygılar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:54

      Taygun Bey, hidrolik ünitenin elden geçmesi gerekmektedir.

  25. KEMAL LÖK
    KEMAL LÖK / Cevapla 2 Ocak 2020 at 17:55

    Merhabalar 2015 model volvo s60 r deisagn ım var araç 77000 km de.ilk başlarda ara sıra düşük şanzıman performansı veriyordu. yaklaşık 6 aydan beridir de vitesi D konumuna alınca kalkışlarda titreme oluyor nadiren araç stop ediyor.diğer p ve r konumlarında herhangi bir sorun yok. kavrama değişimi yapılarak sorun giderilebilir mi.aracın bakımlarının hepsi servis bakımlıdır. tahmini bir fiyat nedir acaba?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:55

      Kemal Bey, kavrama revizyonu ile sorun giderilebilir. Yaklaşık 5.750 TL ücreti vardır.

  26. Hasan Koçyiğit
    Hasan Koçyiğit / Cevapla 4 Ocak 2020 at 23:10

    Merhabalar, 2014 volvo s60 d2 aracım 30.000 km önce şanzıman düşük performans arızası verdi. Yetkili servise götürdüğümde yağı değiştireceklerini, arızanın tekrar olması durumunda şanzımanı açıp kontrol edecekleri bilgisini verdiler.
    30.000 km sonra(yaklaşık 9-10 ay sonra) yine aynı sorun olmaya başladı. Servise gittiğimde muhtemelen değişim diyecekler. Bu durumdayken tamiri mümkün mü acaba? Mümkün ise tahmini fiyatı ne olur?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:57

      Hasan Bey, tamiri tabi ki mümkündür. Servis kavramayı 10.000 TL, hidrolik üniteyi 12.000 TL gibi bir ücretle değiştirmektedir. Bizde aracın durumuna göre müdahale etme şansımız var. Kavrama için şanzımanı söktüğümüzde 5.750 TL masraf çıkıyor. Bazen sadece beyin (hidrolik ünte) revizyonu ile aracın problemini çözebiliyoruz. Bunun da 3.500 TL gibi bir masrafı oluyor.

  27. Arda
    Arda / Cevapla 20 Ocak 2020 at 23:52

    Merhabalar , 2014 model Volvo s60 d2 şanzıman düşük performans uyarısı veriyor bunun nedeni nedir öğrenebilir miyim ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:58

      Arda Bey, kavrama veya mekatronik arızası yaşıyorsunuz. Net tespiti ancak aracı test ettikten sonra, veya size araçta yaptıracağımız 2-3 küçük işlem sonrasında söyleyebiliyoruz.

  28. Ejder KOÇAK
    Ejder KOÇAK / Cevapla 27 Ocak 2020 at 20:12

    Arkadaşlar şanzıman yazılımını güncelledim bir sorun kalmadı bilginiz olsun

  29. Eyup
    Eyup / Cevapla 1 Şubat 2020 at 21:40

    Merhabalar bugun s60 2004 model aracim sanjuman servis gerek uyarisi yandi aracda gaza bastidigim zaman cekisi dusdu ne olabilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:59

      Eyüp Bey, şanzımanınızı bir serviste bilgisayara bağlatıp arıza koduna bakmanız gerekiyor. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz biz de ücretsiz olarak yardımcı olabiliriz.

    • Okan
      Okan / Cevapla 7 Şubat 2021 at 21:42

      Merhaba 2015 model volvo s60 1.6D powershıft aracım var bazen ilk çalıştırmada kalkış esnasında titreme ve stop etme oluyor ve farklı zamanlarda 2 3 seferde ekranda şanzıman düşük performans uyarısı verip araç gaz kesti stop edip tekrar çalıştırınca sorun düzeldi ama bu sıkıntıyı 2 3 kez tekrarladı acaba sorun ve tahmini masrafı ne olabilir

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 9 Şubat 2021 at 10:32

        Merhaba, aracınızda kavrama ve muhtemelen mekatronik beyin arızası var. Kavrama revizyonu 6-7 bin TL, beyin tamiri 3-4 bin TL aralığındadır. Daha sağlıklı fiyat ancak araç birebir görüldükten sonra verilebilir.

  30. Ali
    Ali / Cevapla 2 Şubat 2020 at 16:42

    Merhaba,
    Aracım 2011 D3 geartronic. Manevra sırasında R den Dye alınca vuruntu yapıyor araç silkeleniyor. Normal sürüşte vites geçişlerinde bir sıkıntı yok. Sorun ne olabilir ve yaklaşık maliyeti hakkında bilgi rica ediyorum.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 22:01

      Ali Bey, sorun şanzıman içerisindeki bir balata grubundan kaynaklanmaktadır. Net maliyeti sadece aracı test ettikten sonra söyleyebiliriz. İstanbul ve İzmir’de kendi servislerimiz mevcuttur.

  31. burak balku
    burak balku / Cevapla 26 Şubat 2020 at 13:35

    merhabalar kolay gelsin
    2012 model volvo s60 premium araca sahibim araç 130 bin km de. aracım gecen hafta dur kalkta vuruntu yaptı. 1 km gitmeden araç d konumunda 30 km hızda iken sanki boşa almışım gibi tepki vermedi. daha sonra sağa çektim ve araba hiç bir şekilde vitese geçmedi. daha sonra N konumunda bile araçtan ses gelip kendini istop ettirdi. mecburen sanayiye götürdüm usta adaptasyon sıkıntısı olabileceğini eğer olmazsa valf sıkışması olduğu için valfleri değiştireceğini söyledi. söylediklerini yaptı fakat araç düzelmedi. şu anda beyninin değişmesi gerektiğini söyledi. bana bilgi verebilir misiniz hem fiyat hemde doğru bir yol izlenip izlenmediğine dair

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 22:03

      Burak Bey, bu araçların beyin ünitelerinin tamirini Türkiye’de yapabilen bizim bildiğimiz 2 yer var, birisi biziz. Sanayideki ustalara kurcalatmayın. 05305678991 nolu telefondan irtibata geçerseniz yardımcı olmaya çalışırız.

  32. Fatih
    Fatih / Cevapla 24 Mart 2020 at 11:51

    Merhaba 2011 S60 D3 oto.vites araç mekatronik beyni yeni değişti ve araç 2 ay sonra soğukken yalnızca bir kere şunu yapıyorikinci vitesten üçe geçerken zamanında fakat sert ve hızlı geçiyor sebebi ne olabilir teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 22:04

      Fatih Bey, mekatronik ile birlikte kavrama da değişti mi? Mekatronik üniteyi sıfır olarak yetkili servisten mi aldınız?

  33. umut taylan konak
    umut taylan konak / Cevapla 8 Mayıs 2020 at 02:10

    merhaba iyi geceler 2011 s60 D3 aracım bazen p ve r de vuruntu yapıyor ve şanşımandan yağ damlamaya başladı bu konuda bilgi verebilirmisinz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 22:06

      Umut Bey, bu şanzımanlarda klasik mekanik problemdir. Isınınca özellikle vuruntuyu hissedersiniz. Hangi ilde olduğunuzu bildirirseniz size ona göre yardımcı olmaya çalışacağız.

      • İsmail polat
        İsmail polat / Cevapla 1 Haziran 2020 at 23:06

        2012 S60 2.0 D3 aracım. Araç sicakken N’den D’ye alinca araç öne doğru sert vuruyor. Ama soğukken herhangi bir problem gözükmüyor. Neden olabilir ve ortalama maliyet nedir acaba? Ş.urfadayim. yardımcı olursanız sevinirim

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:25

          İsmail Bey, aracınızda Geartronic şanzıman mevcut ve yukarıda yazımızda bahsettiğimiz vuruntu problemine sahipsiniz. Genellikle mekanik arızadır ve şanzımanın sökülmesi gerekmektedir. 05522861598 nolu telefondan Atco bölge müdürü Şaban Beye ulaşırsanız söküm için kendisi size yardımcı olabilir.

  34. Nafiz Yılmaz
    Nafiz Yılmaz / Cevapla 1 Haziran 2020 at 22:55

    2014 volvo S60 1.6 D2 dizel otomatik 100 bin km aracım düşük şanzıman performans arızası verdi sizde fiyat ne kadara cıkar şimdiden teşekkür ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:27

      Nafiz Bey, sorun kavramadansa 5.750 TL, mekatronik beyinden ise 3.500 TL’dir. Aracınıza yakın zamanda kavrama revizyonu vb yaptırdınız mı? Kalkışlarda probleminiz var mıdır?

  35. ALİ ALTUN
    ALİ ALTUN / Cevapla 4 Haziran 2020 at 18:09

    Merhabalar , 2005 model volvo s60 otomatik benzinli tüp yok. araç ısındıktan sonra vites geçişinde ciddi vurma yapıyor.araç soğukken hiçbir sıkıntı olmuyor. şanzuman yağı ile ilgili midir.?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Haziran 2020 at 03:47

      Aii Bey, vuruntular çok nadiren şanzıman yağı ile alakalıdır. Öncelikle aracınızı LPGyi devre dışı bırakarak kullanmanızı ve sorunun tekrar edip etmediğini kontrol etmenizi öneririz.

  36. Yusuf
    Yusuf / Cevapla 14 Haziran 2020 at 10:11

    Selamlar 2012 d2 powershift aracım var kavrama değiştirdim sanayide ve araba rampalarda gaza basınca teklemezler yapıyor devir saatini 2 ye getiremiyorum birde düşük performans yazmaya başladı yardımcı olabilirmisiniz Kahramanmaraş tayım

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Haziran 2020 at 09:34

      Yusuf Bey, Sanayide Dost Bosch Car servis var. Oraya uğrayıp Sadi Bey’i bulun, İstanbul GMY’den Emre Bey’in selamını söyleyin, aracınızı diyagnoza bağlatıp, arıza kodunuzu 05305678991 nolu telefona gönderirseniz size daha fazla yardımcı olacağız.

      • Bayhan
        Bayhan / Cevapla 21 Temmuz 2020 at 20:48

        Merhaba 2014 model Volvo S60 1.6 DİZEL D2 aracımız var. 31.000 km den beri bizde şuan 83.000 km de ve biz şanzıman yağı değiştirmedik. Aracta her hangi bir arıza uyarısı almadık. Fakat bilgisayara bağlatıp her hangi bir kontrolde yaptırmadık. Sorun tam olarak şudur ki özellikle rampa yukarı doğru giderken çok hafif bir tirreşim ile beraber vuuuuunnn vuuuunnnn benzeri bi ses alıyoruz içeriye dışardan da bir metal sesi gibi bir ses bazen duyuluyor. Bunun dışında kalkışta veya geri viteste bi sorun yok. Bunun muhtemel sebebi nedir ? Maliyeti neler olabilir ?
        Sadece yağını değiştirsek çözülür mü ?
        Teşekürler:

  37. Abdurrahman
    Abdurrahman / Cevapla 25 Haziran 2020 at 02:20

    Merhaba Volvo S60 2001 2.0t aracim var çok nadir 2 vitese geçiş yaptığında bir kez vuruyor bunun sebebi ne olabilir.ayriyeten araç soğuk veya sicakken farketmiyor ufacık bir rapmayi çıkmıyor kontağı açıp kapattigimda yokuşu cikabiliyorum sorun nedir yardımcı olabilir misiniz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2020 at 16:33

      Abdurrahman Bey, aracınızda bir arıza kodu var. Cihaza bağlatıp bize bildirirseniz size daha fazla yardımcı olabiliriz.

  38. Anıl
    Anıl / Cevapla 8 Temmuz 2020 at 02:00

    İyi günler, 2014-2015 model 1.6 dizel otomatik S60 araç alma arefesindeyim. Sorularıma bilginiz dahilinde cevap verebilirseniz mutlu olurum.
    Yorumları okuyunca tereddüte düştüm, bu araçlarda bulunan şanzımanlar güvenilir midir, otobanın ortasında bizi yolda bırakır mı, yoksa hiç bulaşmayıp çift kavrama olmayan şanzımanlı bir araca mı yönelmeliyim?
    İstanbul trafiğinde kullanılan bir araç, ortalama kaç bin kilometrede baskı balata değişimi ister? İstanbul’a araç almak için gelsek, gün içerisinde bir çayınızı içip alacağımız aracın şanzımanını kontrol ettirme imkanımız olur mu? Teşekkürler, iyi çalışmalar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 11:48

      Anıl Bey, manuel vites araçların baskı balata değişimi kaç km’de yapılıyorsa, kavramalı araçlarda da o kilometrelerde değişim yapılması sağlıklıdır. İstanbul’da Volvo araçların kavramaları genellikle 80.000 km civarında revizyon istiyor. çift kavramalı şanzımanların revizyonundan korkmayın, teknik olarak üstesinden gelinmektedir. Ayrıca çift kavramalı araçlar sizi otobanda bırakmaz, fakat revizyon zamanı geldiğinde, kalkışlarda sizi konfor olarak rahatsız edici şekilde hareket etmeye başlarlar.
      Atco olarak normalde satınalma işlemleri için bir ekspertiz işlemimiz bulunmuyor. İçinizi rahatlatacak ise gelin bir çayımızı için, kavrama testini arkadaşlarımız basitçe yaparlar.

  39. Yasin karamahmut
    Yasin karamahmut / Cevapla 22 Temmuz 2020 at 23:38

    2.0t 2008 Model aracım var. 2800 devirden 3200 devire gelene kadar dalgalanma yapıyor sorun ne olabilir aceba hata kodu vermiyor arac

  40. arif bektaş
    arif bektaş / Cevapla 25 Temmuz 2020 at 10:01

    Merhaba bende 2012 model volvo s60 var aracım geri çıkarken silkeleme ve kalışta silkeleme yapıyor neden maliyeti nedir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Temmuz 2020 at 10:09

      Arif Bey, kavrama problemidir. Yaklaşık 6.000 TL civarında maliyet çıkmaktadır.

  41. ersin
    ersin / Cevapla 30 Temmuz 2020 at 11:35

    selamaleyküm öncelikle hepinize hayırlı günler dilerim. 2004 model s60 2.0t 249500 km de volvo sahibiyim.aracımda seyir halinde iken devir saatinde dalgalanmalar oluyor.zaman zaman vites geçişlerinde hafif bir vuruntu oluyor.şanzıman ve motor takozlarını yeni değiştirdim. silkeleme yok 1. ve 2. viteste sorun yok sadece 3. vitese geçer iken hafif bir vuruntu yapıyor ama dediğim gibi her zaman değil.diğer viteslerde sorun yok. şanzıman yağını değiştirmedim değiştirsem bir faydası olur mu ? ve hangi marka şanzıman yağı kullanmalıyım ? rampa tırmanırken başıma 2 kez geldi şanzıman servis diye bir uyarı aldım ve araç belirli bir hızın üzerine çıkmadı vites değiştirmedi. aracı stop edip çalıştırdım yine düzelmedi akü kutup başını söktüm taktım sorun ortadan kalktı. cevabınız için şimdiden teşekkür ederim..

  42. Semih
    Semih / Cevapla 26 Ağustos 2020 at 00:49

    Merhaba 2013 s60 d2 130.000 km aracımda bayırlı yollarda kalkışta sanki patinaj yapar gibi sarsma ile karşılaşmaktayım fakat Sakin kalkışlarda ilgili sarsmayı yapmıyor. Vites geçişleri de hisli geçmektedir. İlgili sorunun çözümü için nasıl bir fiyatlandırmanız mevcut yardımcı olabilir misiniz

  43. Haydar
    Haydar / Cevapla 5 Eylül 2020 at 14:54

    ustam öncelikle kolay gelsin volvo s60 Drive 2012 dizel otomatik km 190 bin civarı şikayetim duracakken 2 den 1 e düşerken küt küt ses gelmekte şanzuman yağı 7 lt aldığı için bunun 4 lt sini alabildi içinden usta 4 lt ekleme yaptı vurma azaldı kalan 3 lt yağ duruyor bunuda biraz kullan yağ karışsın 3 lt alalım kalanıda ekleyelim dedi bunu yapınca nadiren vurma ortadan kalkarmı birde ekranda DSTC yazısı çıkıyor bu vurmayla alakası varmıdır önerinizi bekliyorum kolay gelsin

  44. oktay
    oktay / Cevapla 5 Eylül 2020 at 14:55

    ustam öncelikle kolay gelsin volvo s60 Drive 2012 dizel otomatik km 190 bin civarı şikayetim duracakken 2 den 1 e düşerken küt küt ses gelmekte şanzuman yağı 7 lt aldığı için bunun 4 lt sini alabildi içinden usta 4 lt ekleme yaptı vurma azaldı kalan 3 lt yağ duruyor bunuda biraz kullan yağ karışsın 3 lt alalım kalanıda ekleyelim dedi bunu yapınca nadiren vurma ortadan kalkarmı birde ekranda DSTC yazısı çıkıyor bu vurmayla alakası varmıdır önerinizi bekliyorum kolay gelsin

  45. SELÇUK
    SELÇUK / Cevapla 1 Ekim 2020 at 15:23

    VOLVO S60 T BENZİNLİ ARAIM VAR.KIRMIZI IŞIKTA VE YAVAŞLAMA ANINDA VİTESTE VURUNTU OLUYOR.SEBEBİ NEEDDİR ACABA YARDIMCI OLURMUSUNUZ SELAMLAR.

  46. SELÇUK
    SELÇUK / Cevapla 1 Ekim 2020 at 15:24

    GENELLİKLE VİTES DÜŞÜŞLERİNDDE YAPIYOR.

  47. adem
    adem / Cevapla 8 Ekim 2020 at 23:09

    Volvo S60 2012 model 1.6 dizel arıza aracım yarı otomatik vites

    Aracımı kısa mesafede yaklaşık 5 aydır kullanıyorum.
    Bugün Aracım üst vites kavramayı yapmayıp gaz yemeden vites düşürerek Şanzıman Performansı hatası verdi. Araştırdığım kadarıyla Dpf filtrenin temizlenmesi gerektiği ya da turbodan kaynaklanan bir sorun olduğudur. Cevabınızı bekliyorum İyi çalışmalar

  48. Serif
    Serif / Cevapla 19 Ekim 2020 at 19:39

    2003 s60t aracım ilk çalıştırmam da hareket ettimmi araç 20 veya 30 la gidiyor gaz yemiyor araç ısınınca düzeliyor

  49. Savaş Özyiğit
    Savaş Özyiğit / Cevapla 6 Kasım 2020 at 19:29

    Selam 2004 model volvos60 2.0 T aracım var geçenlerde rampada vites boşa çıktı biraz bekledim geri geldim düzlükte durduö 15-20 dk mola verdim sonra hareket ettim bugünde düz yolda giderken araba vites değiltirmedi boşa çıktı vites sonra durdum yeniden hareket ettim yavaş yavaş eve gittim arıza nedir maliyeti nedir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Kasım 2020 at 10:30

      Savaş bey, aracınız böyle bir arıza yaptığında mutlaka bir arıza kodu atar. Bu kodu biliyor musunuz? Eğer biliyorsanız 05305678991 nolu telefon ile paylaşırsanız size yardımcı olabiliriz. Eğer bilmiyorsanız İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızın birisinde ücretsiz olarak baktırabilirsiniz.

  50. umit
    umit / Cevapla 27 Kasım 2020 at 11:47

    merhabalar. 2015 Volvo S60 D2 aracımı ilk aldığımda 73000 km de iken yetkili serviste kavrama kiti değiştirildi. Daha sonra düzenli bakımları yetkili serviste yapıldı. Aracımı hep dikkatli ve zorlamadan kullandım. Ancak 98000 km ye geldiğinde devir göstergesinde 1-2 saat kullanım sonrasında dalgalanma olmaya başladı ve yetkili serviste şanzıman yağı değiştirildi ve sorun ortadan kalktı. Yaklaşık 10.000 km dir sorunsuz kullanıyorum. Volvo normalde 40000 km de bir şanzıman yağının değiştirilmesini tavsye ediyor. Ancak tectübemle gördüm ki maksimum 25000 km den sonra sorun çıkıyor. Bence 20000 km de bir şanzıman yağının değişmesi gerekiyor. Sizin bu konudaki fikrinizi almak istedim.

  51. DURSUN YÜNLÜ
    DURSUN YÜNLÜ / Cevapla 3 Haziran 2021 at 21:27

    Selamün Aleyküm, öncelikle hayırlı işler bol kazançlar dilerim. Ustam benim aracım 2005 model Volvo S60 2.0T, benzin ve lpg’li. Aracımla ilgili sıkıntım yokuş çıkarken araç şanzıman servis gerek uyarısı veriyor, aracı sağa çekip 10 ile 15 saniye bekledikten sonra uyarı gidiyor ve araç normale dönüyor. bu bekleme esnasıda aracı stop felanda etmiyorum, vitese dahi ellemiyorum sadece biraz bekliyorum ve kediliğinden düzeliyor ve işin garibi beyine bakıldığında arıza görünmüyor. Bu sıkıntımla ilgii birkaç tane ustayada götürdüm aracı ama o an için araçta bahsettiğim arıza oluşmadığı ve beyindede herhangi bir arıza görünmediği için hiç birşey yapamıyorlar. Sizden ricam bu arızanın sebepleri neler olabilir ve kesin arızayı nasıl tespit edebiliriz? Yardımcı olursanız sevinirim. Şİmdiden teşekkür eder, hayırlı işler dilerim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2021 at 17:54

      Merhaba, bu tarz bir arıza bizim başımıza gelmedi. Yokuş çıkarken ki problem tork konvertörü kaynaklı olabilir. Kesin arızayı ancak araç arıza attığı zaman tespit edebiliriz. Bazı cihazlar beyindeki arızayı okuyamayabiliyor.

  52. Gokhan aksaray
    Gokhan aksaray / Cevapla 23 Haziran 2021 at 18:15

    Merhaba. 2005 volvo xc90. C alıştıktan bir müddet sonra durunca yada yokuş yukarı vites düşürmüyor. Arızadan dolayı vıtes sabitliyor. Kapat ac duzeliur. Sonra tekrar. Ayrıca vıtes bosa dusuyor vurdurmak yapıyor.beyin arızalı dıyorlar. York basmıyor dıyorlar ama yuksek hızda devır yukseliş hızlanıyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2022 at 20:56

      Gökhan bey, aracınızı herhangi bir arıza tespit cihazına bağlattınız mı? Oradaki kodu bize söylemeniz işimizi kolaylaştırır. Eğer İstanbul Ankara veya İzmir’de iseniz bizim şubelerimize uğrayıp ücretsiz olarak bu hizmetten faydalanabilirsiniz.

  53. İskender sancak
    İskender sancak / Cevapla 9 Ekim 2021 at 20:11

    1996 model Volvo 850 kullanıcısıyım araç 198 bin km de geri viteste gaz yemiyor zor hareket ediyor biraz meyilli yerde geri çıkmıyor, ileri gidişte bir sorun yok sizce sorun medir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 11 Ekim 2021 at 12:08

      İSkender Bey, eğer şanzımanınız ileri vitesleri problemsiz yapıyorsa problem tork konvertörü spragı olabilir.

  54. Levent Apak
    Levent Apak / Cevapla 26 Ekim 2021 at 15:16

    Merhaba, 2005 model s60 2T .N den R ve D ye geçişlerde vuruntu oluyor ,bazen de geç tepki veriyor .Sorun nedir acaba .(izmir)

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2022 at 20:55

      Levent Bey, bu araçlarda hidrolik beyin bozulmaya başladıkça bu tip arızalar meydana gelmektedir.

  55. Cem
    Cem / Cevapla 22 Aralık 2021 at 23:19

    Merhaba, Volvo S60 2.0T 2005 (Benzin-LPG) model bir aracım var. Şanzımanla alakalı gördüğüm iki problemim var. Birinci yokuş yukarı dağ yolu benzeri yollarda yarım saatlik sürüş sonrası ilk etapta vites geçişleri sarsıntılı ve vuruntulu olarak gerçekleşiyor, sürüşe devam edersem şanzıman uyarı verip vites göstergesi çizgiye dönüşüp araba hareket etmeyi bırakıyor. Yarım saatlik parktan sonra problemsiz şekilde hayatımıza devam ediyoruz.
    İkinci ise yoğun trafikte ısınma sonrası vuruntulu geçişler ve ardından dur kalk yaparken gaza basınca arabanın ilerlemeyip bir süre sonra kendini patinaja düşerecek şekilde ileri atmasıyla oluyor. Buradan sonra arabayı park ederken R’ye ve D’ye alınca bir müddet sonra vurarak harekete başlıyor.
    Problem tahminleriniz ve tahmini gider kalemi ücretleri nelerdir?

    Aldığım hata kodları;
    002F Konvertör Köprüleme Selonoid Valfi – Sinyal Uyumsuz
    5130 Şanzıman Kumandası ile CAN iletişimi

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2022 at 20:55

      Cem bey, aracınızda muhtemelen hidrolik beyin ve tork konvertörü bozuk. Müdahale etmemiz tahmini 10.000 TL civarında olur, hatta geçebilir.

  56. alim
    alim / Cevapla 30 Aralık 2021 at 11:51

    merhaba aracım 2005 model 288 bin kilometrede S 60 araç bir haftadır ilk çalıştırdığımda kendini korumaya alıyor ve göstergede vites konumu siliniyor (yani çizgi çıkıyor)belli bir süre çalıştırdıktan sonra kendi kendine normale dönüyor.Fakat iki gündür beklesekte emliyet vitesinden hiç çıkmaz oldu<.İki yıl önce tüm selonoidleri değiştirmiştik sorunumuz neyden kaynaklı acaba.Biz kayserideyiz kayseride servisiniz varmı teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2022 at 20:54

      ALim bey, Kayseri’de bir anlaşmalı servisimiz yok fakat orada herhangi bir serviste cihaza bağlatırsanız aracınızı, arıza kodunuza göre size yardımcı olmaya çalışırız.

  57. muhterem kaya
    muhterem kaya / Cevapla 18 Şubat 2022 at 00:52

    öncelikle duyarlı biri olduğunuz için sizi tebrik ediyorum iyiki varsınız sorunum 2003 s60 2.0 t araç parktayken.. d ye veya r ye aldığımda bazen sirkeliyo normal sürüşte hiç bir sıkıntı yok. yoldan geldiğimde ise d konumundan r ye aldığımda ön sağdan bazen garç diye ses geliyo ve sirkeliyo yardımcı olursanız çok sevinirim saygılar sunarım

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Mart 2022 at 07:43

      Muhterem bey, bu silkeleme ve ses aracın ön takım aksamından veya motor/şanzıman kulaklarından gelebilir. Öncelikle o noktaları kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz.

  58. Andıç
    Andıç / Cevapla 22 Mart 2022 at 10:06

    Merhabalar 2012 volvi s60 dizel powersift aracın var. Bazen Geri vitese takinca hemen geçmiyor.10 15 sn surebiliyor. Düşük şanzıman ferformansi arizasi verdi, arabayı tekrar çalıştırdığımda normale dönüyor fakat dün bilgisayara bağlantım çıkan arıza şanzıman çatal A arizasi yazıyordu. Yaklaşık 6 ay önce kavramayi degistirmistim. Nasip bir bir yol izlemeleyim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 31 Mart 2022 at 13:01

      Andıç bey, mekatronik üniteniz problemli gözükmektedir. Söküp gönderirseniz veya İstanbul Levent, Kartal, Ankara veya İzmir şubelerimizden bir tanesine gelirseniz, yardımcı olabiliriz.

  59. Yüksel
    Yüksel / Cevapla 2 Mayıs 2022 at 23:49

    2011 volvo s60 d3 geartronic şanzımana sahip aracım bugün şanzıman performansı düşük uyarısı verdi. Aracı stop edip çalıştırdım uyarı gitti. Araç 159.000 km de. Geartronic şanzımanlarda yağ değişimi oluyor mu ve kaç km de oluyor? Böyle bir uyarı neden çıktı acaba? Ne yapmam gerek?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2022 at 07:42

      Merhaba, geartronic şanzımanlarda yağ değişimi oluyor fakat bunu en geç 80.000 km civarından önermekteyiz. Araç bu uyarıyı attı ise en yakın servise gidip arıza kodunuza baktırmanız gerekmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara veya İzmir’deki şubelerimizden birisine uğrayarak ücretsiz olarak bu hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

  60. Osman
    Osman / Cevapla 6 Mayıs 2022 at 23:31

    Hocam s60 2.0t 2001 model araç ısındıktan sonra 3 4 vites aralıklarında beklme ve frene basınca vuruntu yapıyor sebebi nedir ve maliyeti ne olur ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 16 Mayıs 2022 at 02:57

      Osman bey, genellikle şanzıman hidrolik beyni bu tip arızalara neden olabilmektedir.

    • R. Emre Çelik
      R. Emre Çelik / Cevapla 19 Şubat 2024 at 21:36

      Merhabalar ustalarım, Maalesef Konyadayım, Aracım 2006 s60 2.0t , aracımda yağ (mobil atf multivehicle)değişiminden 2 ay sonra özellikle 2. vitesten 3 e geçerken ve 3 ten 2 ye düşerken şiddetli vuruntu yapmaya başladı. Beyni söktüm tüm selenoidlerin direnç ölçümleri normaldi, gerekli voltajları verdim tüm selenoidler açtı kapadı. Güzelce temizleyip topladım maalesef aynı hatayı yine verdi, ayrıca geri vitesede vuruntulu geçiyor, değerli vikgi ve önerilerinize ihtiyacım var yeşekkür ediyorum.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 20 Şubat 2024 at 16:33

        Merhaba, yağ değişminden önce bir problem yaşıyor muydunuz? Yağ değişimini yapmadan önce araç en son kaç bin km önce yağ değiştirmişti?

        • R. Emre Çelik
          R. Emre Çelik / Cevapla 26 Şubat 2024 at 13:31

          Yağ değişiminden önce sadece geri vitese geçerken hafif sarsıntı yapıyordu. Yaklaşık 90 bin km önce yağ değişimi yapılmış.

  61. BURAK TUFANER
    BURAK TUFANER / Cevapla 27 Temmuz 2022 at 17:23

    Merhaba, 2015 S60 1.6 disel premium aracım 100.000 km de bugün yolda kaldı düşük performans arızası çıktı.

    Aracı tekrar startladım çalıştı bu konu ile ilgili yardımcı olabilirseniz sevinirim. 05304634809

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Ağustos 2022 at 14:47

      Merhaba Burak Bey, öncelikle Motor düşük performans mı yoksa Şanzıman düşük performans mı attı onu bilmemiz ve ardından arıza kodlarını öğrenmemiz daha net ve doğru değerlendirebilme yapabilmemiz için önemlidir.Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

      Ayrıntılı bilgi almak için bize 0552 606 87 84 nolu telefonu arayarak ulaşabilirsiniz.

  62. burak tufaner
    burak tufaner / Cevapla 29 Temmuz 2022 at 22:04

    Merhaba S60 D2 2015 Powershift aracım 100000 km de yolda kaldı düşük şanzıman performansı hatası verdi açıp kapadım
    hata mesajı gitti yola devam edebildim bu sorunun sebebi ne olabilir? Muhtemel sorunların ortalama maliyetleri nelerdir? Birde yeni sıfır bir şanzıman fiyatı nedir bilgi verebilirseniz sevinirim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Ağustos 2022 at 10:13

      Merhaba Burak Bey, belirtmiş olduğunuz arızaya bakılırsa şanzıman beyninde bulunan solenoidlerde problem var gibi görünüyor. Solenoidlerde olan bir arıza zamanla kavramanın da düzgün çalışmasına engel olup kavrama ayarının bozulmasına yol açmaktadır. Bu durumda şanzımanın açılıp incelenmesi en sağlıklısı olacaktır. Aracınızı mutlaka bir servise götürüp cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanızı öneriyoruz. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

  63. Melih
    Melih / Cevapla 8 Ağustos 2022 at 01:26

    Merhabalar. Bir hafta önce s60 1.6 d2 powershift araç aldım. Alırken heyecandan olsa gerek araca alışamadım herhalde dedim. İlk kalkış yavaş gaz verirsem sorun olmuyor ama biraz gaza basıp kalkınca anlık silkeliyor vurma gibi. Birde r ye alınca gaza geç tepki veriyor 2- 3 saniye sonra alıyor. 1 den 2 ye geçişlerde 1 saniyelik yığılarak geçiyor bir dsg gibi patır patır değiştirmiyor yani galiba biraz ısındıktan sonra başlıyor bu sorunlar. Sıfır kavrama mekatronik yada kavrama revizyon fiyatlarını yazmanız mümkünmü onlarıda öğrenmek istiyorum, şimdiden teşekkürler.

    • Melih
      Melih / Cevapla 8 Ağustos 2022 at 01:33

      Yazmayı unuttum bide aracın rölantisi 1000 devirin birazcık üzerinde duruyor sürekli. Şanzımandan kaynaklı olma ihtimali varmı. Bütün viteslerde araç dururken aynı seviyede

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 15 Ağustos 2022 at 16:34

        Melih Bey, Bu arızayı şanzımandan yapmaz efendim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Ağustos 2022 at 16:36

      Merhabalar Melih Bey, Kavrama ve me katronik ünitenizin kontol edilmesi gerekmektedir, powershift vites geçişleri dsg gibi hızlı değildir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

      Ayrıntılı bilgi almak için bize 0552 606 87 84 nolu telefonu arayarak ulaşabilirsiniz

  64. Adnan Köse
    Adnan Köse / Cevapla 13 Kasım 2022 at 12:23

    Merhabalar Benim 2014 s 60 ım var Şanzıman Vitesi bir anda düşüyor ve şanzıman düşük performans yazısı çıkıyor Bilhassa yavaşlarken yapıyor. Maliyeti ne olur yorum yaparsanız sevinirim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 16 Kasım 2022 at 12:38

      Merhaba Adnan Bey, aracınız 1.6 motor mu? 2.0 mı?

  65. Buğra
    Buğra / Cevapla 23 Ocak 2023 at 14:57

    Merhabalar, 2015 Volvo S60 D2 aracım 172000 km de. Araç düşük şanzıman performansı uyarısı verdi ve vites D konumunda iken gaza bastığım halde boştaymış gibi algıladı sadece ve hiç bir şekilde gitmedi. Ardından aracı stop edip 2 dk bekledikten sonra hiç bir sıkıntı olmadan devam etti. Bakım yaptırdığım servise ve bir kaç şanzıman ustasına aracı gösterdiğimde komple şanzımanın kontrol edilmesi gerektiği söylendi. Ayrıca P2714 Basınç kontrol selenoidi, P0766 vites selenoidi, P284A vites çatalı B, P284E vites çatalı hatası vermiş. Beynin değişmesi ve şanzımanın tamir edilmesi gerektiği söylendi. Sizin yorumunuz nedir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Ocak 2023 at 15:45

      Merhaba Buğra Bey, aracınızdaki düşük performans uyarısı şanzıman beyninin arızalı olduğu anlamına gelir. Çatal arızalarında ise şanzımana komple müdahele edilmesi gerekmektedir.

  66. Aisin warner
    Aisin warner / Cevapla 28 Şubat 2023 at 00:16

    Merhaba volvo xc70 2.5 t .. 4 ve 5 inci viteste vuruntu,devir yukselmesi, ..rolantide p ye d ye alınca vurma, 2 den 1 e düşerken hafif vurma, p0700 ve p0735 hata kodları..

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Şubat 2023 at 09:48

      Merhaba, aracınızın şanzımanı 5. vites dişli oran hatası atmış. Bu da şanzıman içindeki 5. vitesi tetikleyen ve şanzıman beynindeki 5. vitesi tetikleyen solenoid ve ünitelerde arıza olması demektir. Şanzımanın açılıp incelemeye alınması gerekiyor.

  67. Ahmet
    Ahmet / Cevapla 26 Mart 2023 at 20:33

    Merhaba,

    Aracim 2014 s60 1.6 d2 powershift. 160k km

    Kavramasi yeni degisti 0. Yay balata tas yag komple yapildi. Araba basinc urettiginden dolayi 2 den 1 e duserken hafif vuruntu oluyor bazen. Herhangi bir uyari vermiyor araba. ( bilgisayara baglamadim ama )

    Selenoid kaynakli oluyor diye dusunuyorum. Degisim ucreti ve yapilacak seylerle alakali bilgi alabilir miyim admin ? Simdiden tesekkur ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Mart 2023 at 08:55

      Merhaba Ahmet Bey, şanzıman beyni arızası gibi görünüyor. Arıza kodlarına kesinlikle bakılması gerekir. Biz şirket olarak şanzıman beynini revize edebiliyoruz. Bozuk olan solenoidler tamir edilebilir fakat tamirine rağmen düzelmezse sıfır solenoid seti alınması gerekiyor. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

  68. serhat
    serhat / Cevapla 11 Nisan 2023 at 16:44

    Merhabalar,

    2014 Model Volvo S60 sahibiyim. Aracım Şanzıman Düşük Performans hatası verdi. Bilgisayara bağladığımızda şanzıman çatal değişimi yapılması gerektiği söylendi. Fiyat ve öneri alabilir miyim?

    Sorun hataları:
    P060A00
    P271400
    P284E00

    Şimdiden teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Nisan 2023 at 09:14

      Merhaba Serhat Bey, Çatal ile birlikte kavrama ve mekatronik kontrol edilmeli. Dilerseniz size en yakın servislerimize uğrayıp garantili revizyon hizmetimizden yararlanabilirsiniz. Ayrıntılı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

  69. Mert
    Mert / Cevapla 24 Nisan 2023 at 20:44

    2015 model s60 t3 benzinli aracım sabah soğukken R den, N ye geçerken vuruntu yapıyor. Sanki dişliler birbirinden zorla ayrılıyor gibi. (Ama aracım düz yerde park ediliyor ve ilk önce el freni çekip p konumuna alıyorum).
    15 dk falan kullandıktan sonra araç normale dönüyor ve en ufak vuruntu olmuyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Nisan 2023 at 09:42

      Merhaba Mert Bey, aracınızın şanzıman beyniyle alakalı bir problem yaşıyor olabilirsiniz. Arıza kodlarına baktırıp ona göre bir işlem yaptırmanızı öneririz. Sizin aracınızda bulunan şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.

    • Yusuf
      Yusuf / Cevapla 29 Ekim 2023 at 02:24

      Merhaba Mert bey Arıza daha devam ediyor mu etmiyorsa nasıl bir çözüm buldunuz

  70. Yusuf
    Yusuf / Cevapla 7 Temmuz 2023 at 00:53

    Merhaba benim aracım 2013 model s60 dizel otomatik aracımı geri vitesine atıp tekrar ileri vitese attığımda eğer hızlı agresif bir şekilde kalkış yaparsam bir kere sert bir vuruntu yapıyor vites geçişlerinde hiç bir problem yok bazende ışıklarda filan dururken hafif bir vurma yapıyor rampa çıkarken inerken hiç bir sıkıntı olmuyor birde park halinde iken vitese biraz sert geçiyor sebebi ne olabilir uşakta ikamet ediyorum bana en yakın servisiniz izmir randevu aldığımız zaman günü birlik işlem yapılabilirmi şimdiden çok teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Temmuz 2023 at 09:14

      Belirtmiş olduğunuz arızaya bakılırsa kavrama ve beyinle alakalı bir problem yaşıyor gibi görünüyorsunuz. Bu işlemler için iki üç gün yeterli değildir. Arıza tespiti için servisimize uğrayabilir ve yapılacak işlemler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

  71. Aytekin
    Aytekin / Cevapla 17 Kasım 2023 at 22:19

    Kolay gelsin 2013 dizel otomatik aracımız 80 km hızla giderken gaza biraz yüklenince devir saatinde dalgalanma oluyor çevirdi düşüşlerinde büründü oluyor ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim. İyi çalışmalar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Kasım 2023 at 13:54

      Merhaba, kavrama ya da beyinde bir arıza oluşmuş olabilir. Size en yakın servisimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan da bize ulaşabilirsiniz.

  72. Enes aydın
    Enes aydın / Cevapla 7 Aralık 2023 at 23:25

    İyi günler
    Aracım Volvo s60 (I) 2.0T 2005 model otomatik benzin&lpg
    Sorunum şu aracımla 750km gidildi yarım saat moladan sonra viteste sadece kalkışa hazır durumda frene basılı halde tekleme yapar rölanti dalgalanması gibi bi durum oluyor (N durumunda böyle bi durum yok)
    Problem tam olarak ne olabilir ?
    İyi çalışmalar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 8 Aralık 2023 at 15:56

      Merhaba, arıza kayıtlarına baktırmanız gerekiyor, beyinde ya da torkta arıza olabilir.

  73. İkbal
    İkbal / Cevapla 24 Ocak 2024 at 00:15

    Merhaba. Ustam 2014 Volvo S60 kullanıyorum aracım vites geçişlerinde vuruntu yapıp şanzıman düşük performans uyarısı veriyor ne olabilir sorunu nasıl giderilir teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Ocak 2024 at 16:18

      Merhaba, aracınız düşük performans uyarısı veriyorsa şanzıman beyniniz arızalanmış demektir. Size en yakın servisimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan da bize ulaşabilirsiniz.

  74. Yılmaz
    Yılmaz / Cevapla 7 Şubat 2024 at 16:05

    Kolay gelsin. 21012 s60 Powershift şanzımanlı aracım, ” Düşük Sanzıman Performansı” arızası verdi. 3. viteste hareket ediyor. sanırım korumaya alıyor. Sanayide cihaza bağlandı P284A00 : P284B00 : “Vites çatalı A ve B sıkışmış ” P172C00 :” Vites Çatalı A/B yön kontrol valfi Açık” arıza kodlarını veriyor.
    Araç 3 vites(Bazen 2 ) ye kadar çıkıyor. Şu anda araç ileri gidiyor fakat R konumunda geri gitmiyor. Belirli bir ileri hareketten sonra R geri vites algılayıp geri gidiyor.
    Arıza öncesi yokuşlarda zaman zaman titreme yaparak kalkış yapıyordu. Sanırım arızanın belirtilerinden . birde Park ederken standart şanzımana yük bindirmeden park ediyormuşuz.
    Sitenizi inceledim güven veriyor.
    Konu ile ilgili arıza bilgisi ve çözüm önerinizi ve fiyat konusunda bilgi verebilirmisiniz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Şubat 2024 at 17:30

      Merhaba, hem şanzıman içine hem de şanzıman beynine müdahele gerekiyor maalesef. İşçiliği ile birlikte kart hariç 70.000 civarında tutabilir.

  75. Mustafa
    Mustafa / Cevapla 8 Mart 2024 at 20:02

    Merhaba hayırlı işler Volvo s 60 20 t 2006 model aracım özellikle geri vitese attığında aşırı bir vuruntu var ileri viteslerde hafif vuruntu var benim aracımın sıkıntısı nedır maliyeti ne kadar tutar teşekkürler yer ankara

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 11 Mart 2024 at 08:49

      Meerhaba, vitese alındığında oluşan vuruntular şanzıman beyni ya da şanzıman içinden kaynaklı olabiliyor. Daha net bir teşhis yapabilmek için araca cihaz bağlayıp arıza kodlarına bakmakta fayda var. Dilerseniz size en yakın servisimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.