İzmir otomatik şanzıman tamiri konusunda uzman kuruluş Atco Otomatik Şanzıman İzmir merkez servisimiz bilgileri aşağıda sunulmuştur. Atco İzmir servisimize ulaşmak son derece kolay olup, Bayraklı’da İzban istasyonu ile Altınyol arasında kalan servisimizi ziyaret edebilirsiniz.
İzmir’de uzman ekibimiz, şanzıman tamiri, şanzıman arıza tespiti, otomatik şanzıman revizyonu, tork konvertörü tamiri, cvt şanzıman tamiri, tork konvertörlü şanzıman tamiri, tam otomatik şanzıman tamiri, otomatik şanzıman beyni tamiri, dsg şanzıman tamiri, şanzıman türbün arızaları teşhisi, şanzıman beyni arızaları çözümü, ücretsiz arıza tespiti konularında sizlere hizmet sunmaktan memnuniyet duyacaktır. İzmir’de en iyi otomatik şanzıman ustası arıyorsanız, doğru yerdesiniz.

Atco İzmir Servisi’miz sadece 6 lift ile hizmet sunduğu için, önceden randevu almanızı önemle tavsiye ederiz. Servisimizde aracınızın sadece otomatik şanzıman tamiri işlemlerini değil, her türlü bakım onarım işlerini de gerçekleştirebilirsiniz. Umarız Atco İzmir Servisi’nden memnun kalırsınız.
Atco İzmir İletişim Bilgileri
Atco İzmir Merkez Servisi
Bayraklı mahallesi, Anadolu caddesi no:45/2
Tel: 0232 504 51 06
Tel: 0552 279 12 88
Email: izmir@atco.com.tr
Atco İzmir servisimizde sunduğumuz başlıca hizmetler:
- Alfa Romeo otomatik şanzıman tamiri
- Audi otomatik şanzıman tamiri
- Bmw otomatik şanzıman tamiri
- Chevrolet otomatik şanzıman tamiri
- Citroen otomatik şanzıman tamiri
- Chrysler otomatik şanzıman tamiri
- Cvt şanzıman tamiri
- Dsg şanzıman tamiri
- Fiat otomatik şanzıman tamiri
- Ford otomatik şanzıman tamiri
- Hyundai otomatik şanzıman tamiri
- Infiniti otomatik şanzıman tamiri
- Jaguar otomatik şanzıman tamiri
- Jeep otomatik şanzıman tamiri
- Kia otomatik şanzıman tamiri
- Landrover otomatik şanzıman tamiri
- Mercedes otomatik şanzıman tamiri
- Nissan otomatik şanzıman tamiri
- Opel otomatik şanzıman tamiri
- Peugeot otomatik şanzıman tamiri
- Porsche otomatik şanzıman tamiri
- Powershift şanzıman tamiri
- Rangerover otomatik şanzıman tamiri
- Renault otomatik şanzıman tamiri
- Seat otomatik şanzıman tamiri
- Skoda otomatik şanzıman tamiri
- Suzuki otomatik şanzıman tamiri
- Volkswagen otomatik şanzıman tamiri
- Volvo otomatik şanzıman tamiri
- ZF şanzıman tamiri
Atco İzmir Merkez Servisi’miz aynı zamanda Bosch Car Servis olarakta hizmet vermekte, her türlü otomatik şanzıman yağ değişimi, tork konvertörü tamiri ve motor revizyonu konusunda da müşterilerimize destek sunmaktadır. Türkiye’nin en büyük motor yenileme servis ağı GMY‘nin motor rektifiye ve motor revizyonu konularındaki hizmetlerine de servisimizden ulaşabilirsiniz.
Atco Ankara ve Atco İstanbul otomatik şanzıman servisi iletişim bilgilerimiz şu şekildedir:
Atco Otomatik Şanzıman Servisi – İstanbul Kartal: 02163659500 / 05522901567
Atco Otomatik Şanzıman Servisi – İstanbul Levent: 02123253725 / 05330907188
Atco Otomatik Şanzıman Servisi Ankara: 03122781390 / 05522861598
Atco’nun İzmir’de hizmet vermeye başlamış olmasını tebrik ederim. Umarım bütün İzmir Atco Otomatik Şanzıman’ın bu hizmetinden faydalanmaya başlar
İyi günler 2015 focus dizel otomatik otantik için kavrama seti değişimi için fiyat alabilir miyim ? İzmir den yazıyor um
Alpaslan bey, bu araçlarda volant ve kavrama problemleri sıklıkla karıştırılmaktadır. Kavrama revizyon fiyatı yaklaşık 10-12 bin TL arası tutmaktadır.
2005 model saab 9.3 2.0T 175hp benzinli otomatik aracım ısındıktan sonra arızaya geçiyor ve sadece 5.viteste kalıyor. Kontağı kapatıp açtığımda düzeliyor 1 2 3 4 5yapiyor sonra yine 5te kalıyor. Servis yağını değiştirip koruyucu koydu. Deniyeceğim şayet arıza tekrar ederse bunun maliyeti ne olur? Aşağı yukarı birşey söyleyebilir misiniz?
Emrah Bey, arızaya geçtiği anda bir arıza kodu atar. Bu kodu paylaşırsanız, size daha sağlıklı bir fiyat sunabiliriz.
merhaba aracım 2001 model fiat bravo tek kapı araç otomatik vites kalkışta 123 yapıyor 4 vitese geçmiyor durunca 1.vitese geçmiyor kontak kapatılınca 1.vitese düşüyor tamiri mümkünmü
merhaba, 2013 model 1.6 black edition nissan qashqai aracım var. 87 bin km.’de aracımın turuncu motor arıza gösterge lambası yandı. servis bunun kendilerinin çözebileceği bir şey olmadığını, lpg kaynaklı olduğunu söyledi. lpg servisi de kendileri ile ilgili olmadığını söyledi. arıza kodunda şu yazıyor: p0846 santral. 01 transmisyon sıvısı basıncı ”B” sensörü performansı. ne yapabilirim. ne tavsiye edersiniz? yardımcı olabilen birileri çıkarsa çok memnun olurum 🙂
Yasin Bey, P0846 şanzıman hat basınç arızasıdır. Büyük ihtimalle yüksek LPG sıcaklığı şanzıman beynini aşındırmıştır. Biz CVT şanzımanlarda sürekli olarak beyin ile birlikte pompa ve kasnak-zincir mekanizmalarını kontrol ediyoruz. LPG maalesef bu araçların şanzımanlarını ciddi olarak yıpratıyor.
merhabalar, cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. ne yapmamı tavsiye edersiniz peki.
Merhaba,
Yukarıdaki adres doğru mu? Aracımı getirmek istiyorum.
Teşekkürler.
Erdem Bey, doğru adrestir. Aracı belirtilen adrese getirebilirsiniz.
Aracımı bugün götürdüm. Çağdaş bey sağolsun ilgilendi benimle.
Teşekkürler. iyi çalışmalar dilerim.
Erdem Bey, rica ederiz. Bizler sizlere hizmet sunmak için dükkanımızı açık tutuyoruz.
merhabalar iyi çalşmalar, 2001 model fiat bravo otomatik bir araç edindim, ilk defa otomatik bir araç sahibi oldum ve bakım ve arızalarından pek anlamıyorum. Düzyolda giderken çok yavaş hızlanıyor ve bundan dolayı gazı sonunda kadar basmak zorunda kalıncada aracım birden vites küçültüyor ve son devirde bağırmaya başlıyor. acaba aracımı getirsem “bir arızası varmı”diye kontrol edilebilir mi?
Muhammed Bey, aracınızı getirirseniz birlikte bir bakabiliriz. Yalnız bu araçların OBD soketi farklı olup arıza teşhisi için diyagnos bağlayamıyoruz. Bunu eski bir Fiat servisinde gelmeden evvel yaptırıp arıza kodlarınızı öğrenirseniz teşhis işlemimiz kolaylaşır.
Merhaba 2000 model elantram var aracı satmak için ekpertizde dyno testine soktuk ruhsatta 114 hp yazan araç 57 hp çıktı. Viteste vuruntu var dedi. kavrama plakaları aşınmıştır, yakıt sistemi tıkalı olabilir,ateşleme sisteminden kaynaklı kayıp olabilir dedi.Buji ve buji kablolarını değiştirdim.Katalizör tıkalıymış onu temizlettim sadece 5 hp fark etti. 4 yıldır kullanıyorum viteste ne bir kaydırma nede bir sorun yaşamadım.Araç yokuş tırmanmada sorun yaşamıyor %30 rampayı başlangıcında kalkarak 65-70 km sürat ile çıktım. bu kadar güç kaybının sebebi otomatik vites olabilirmi. Şimdiden teşekkürler.
firma isminize kıymet veriyorsanız bu bayii kapatın, işten anlamayan adamlarla yürümez.
Merhaba cenk bey. Hangi konuda memnun kalmadınız? Yada hangi konuda işten anlamadığımız sonucuna ulaştınız?
Servisimize geldinizmi? Aracınız hangi marka/model? Arızası tam olarak ne? Ve aracınız yapılmadımı? (Yapmadan gönderdiğimiz araç yok) Bilgi verirseniz yardımıcı oluruz. Sizin bizim müşterimiz olduğunuzu sanmıyorum.
Aracım pejo 307 2004 model Araç ısınınca birinci vites ten vur durarak kalkıyor ve vites leri dörtden geriye doğru düşerken saçmalıyor termostat ve radyötör temizliği yapıldı aynı sorun devam ediyor sebebi nedir kaç para ya çıkar cevaplarsanız sevinirim
merhaba aracım 2001 model fiat bravo tek kapı araç otomatik vites kalkışta 123 yapıyor 4 vitese geçmiyor durunca 1.vitese geçmiyor kontak kapatılınca 1.vitese düşüyor tamiri mümkünmü
Selamlar
Corsa C 2005 easy sahibiyimizmir deyim
– manuel kesinlikle kullanmıyorum –
otomatik sürüşte motor soğukken ilk kalkış veya dur kalklarda arada bir 1.vitesten ikinciye geçerken tak diye bir ses yapıyor bazen hiç yapmıyor sebebi ne olabilir sizce
teşekkürler
Selamlar.
2013 Ford Fiesta 1.6 benzin/LPG aracımda araç seyir halindeyken şanzıman ısınınca gösterge panelinde motor arıza ışığı yanıp D yanıp sönmeye başlıyor araca gaz versem de 2000-2500 devri geçmiyor. Sağa çekip aracı durduruyorum P konumuna alıyorum kontak çalışmıyor ve P yanıp sönüyor aracı başka vitese de geçiremiyorum fren pedalına basınca da vites topuzunda tık tık sesleri geliyor tuttuğumda da bu seslerin alttaki etkisini hissedebiliyorum. Soğuyunca P sabitleniyor araç çalışıyor. Bir de araç seyir halindeyken vites geçişlerinde dişlilerden gelen sesleri duyabiliyorum. Bilgisayarda ustaya baktırdım P090C (kavrama B kumandasının devresi düşük) tanımı veriyor bir de P06B8 (içten kumanda modülü kalıcı rastgele erişim hafıza “NVRAM” hatası) tanımlıyor. Aracın arızası nedir ne tavsiye edersiniz.
Merhaba ; aracım 2015 model 87 bin km Nissan Qashqai 1.6 DCI x tronic . Araçla kırmızı ışıkta durup tekrar gaza bastığımda devri yükseliyor, vitesler karışıyor, sonra hizlandigimda tekrar düzeliyor , frene bastığımda devir yükseliyor. Uzun yola çıkmıyorum genelde ama kısa mesafelerde sorun çıkmamasına rağmen uzun yolda problem yaşıyorum
Hakan Bey, aracı İstanbul, İzmir veya Ankara servislerimizden birisine göstermenizi tavsiye ederiz.
2015 focus benzinli otomatik aracın kavraması değişse bize maliyeti ne olur
Kolay Gelsin İyi Çalışmalar Dilerim.. 1990 Model Mazda 626 2.0 Motor Otomatik Şanzımanlı Bir Aracım Var.Bir Süre Kullandıktan Sonra , Şanzıman Arıza Yapmıştı. D’de İken Vitesim Atmıyordu. 1 ve 2 Yi Kullanarak Bir Süre Kullanmak Zorunda Kaldım. Daha Sonra Revize Edilmiş Çıkma Taktırdım. Sorunsuz Çalışıyordu Ancak O da Ortalama 4 Ay Sonra Aynı Sorunu Yaşattı. Ne Yapmam Gerekiyor ?Tamir Edebilir Misiniz ? Tekrar İyi Çalışmalar Dilerim
Merhaba Veli Bey aracınızda bulunan mevcut şanzımana hizmet veremiyoruz. Aracınızdaki arıza için şanzıman içi bir basınç testi yaptırmanızı öneririz.
2005 Sorento otomatik şanzıman yağı değiştirdik
(Tapadan boşaltıp, motor yanından 5 litre yağ koyduk) araçla 2-3 km yol. Yapıp eve geldim
(Sorun yoktu) sabah arabayı çalıştırdım motor
Normal çalıştı gaz verdim araç yüksek devirde bile zorla yürüdü yokuş aşağı bıraktım(gaz vermeden) son 500 metre gaz vererek park ettim. Usta koyduğumuz yağ akmış dedi.sorun nedir acaba
Merhaba, aracım 2010 dodge journey rt, otomatik, crd, 2.0 ve 104.000km dedir. Aracım ilk başlangıçta yokuşta biraz gaz verildiğinde duraksayıp sonra gaza cevap verirken, son zamanda aynı problem düz yolda da oluyor. Çok hafif meyilde dahi geri viteste kayma yapıyor.Araç Arıza kodu vermedi ve ariza tespitinde ariza çıkmadı. Yardımınız için şimdiden teşekkürle.
Merhaba Okay Bey aracınızdaki arızayı yerimizde görmek isteriz. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir yada Ankara servis noktalarımıza bekleriz.
Okay Bey, aracınızda muhtemel bir kavrama problemi yaşamaktasınız. Eğer servisimize gelirseniz, birlikte bir test etmek isteriz.
Cevap alamadım
Oktay Bey, ustanızın ne dediğini anlayamadık açıkçası. Aracınız nerdedir? Aracınızı görmemiz gerekmektedir.
28 Ocak 2021 tarihli mesajıma lütfen cevap veriniz
Atco İzmir konum çok iyi sanki evindesin müsteri ile ilişkisi ilgisi alakası müthiş sorunumu 15 günde cözdüler servisin fiyatının yarısına eşim ile gittim tam bir aile ortamı sanayi dışı tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum
Cengiz bey, bizi tercih ettiğiniz teşekkür ederiz. Siz mutluysanız biz de mutluyuz.
Burda mazda araçların otomatik sanzuman arizalarinin yapıldığını yazmışsınız ancak İzmir servisinizle görüştüm mazda honda ve Toyota marka araçlara bakmadiklarini soylediler. Hangisi doğru acaba eger bakmiyorsaniz yazılı bilgileri düzeltin lutfen
Öcal Bey, Mazda araçların belirli modellerini yapabiliyoruz. Bir yanlış anlatım yapmış olabilir arkadaşlarımız. Sizin aracınzın model, model yılı ve motor tipi nedir, ona göre en sağlıklı bilgiyi paylaşalım sizlerle
Kolaygelsin.
Volvo S60 T4 Powershift aracım birkaç gündür vites D de iken ikinci vitese geçmeme gibi bir problem yaratıyor. Bugün aynı şeyi anlık olarak R konumunda da yaşadım. Ve ilk kez bugün düşük şanzıman performansı diye bir uyarı verdi. Aydın da ikamet etmekteyim. Bu yüzden gelmeden önce bilgi almak istedim. Sebebi ne kaynaklı olabilir ve tahmini maliyeti ne kadardır.. Bilgi verebilirseniz sevinirim..
Hoşçakalın.
Mustafa Bey, aldığınız sorunları mekatronikten kaynaklı olarak almaktasınızdır. Mekatronik problemleri aldığınızda şanzıman içerisinde de sorunlarla karşılaşabiliyoruz en doğru fiyatı verebilmem için Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza uygun ücretsiz bir şekilde ekspertiz ve hata kodu öğrenme işlemlerimizden faydalanabilirsiniz.
Meraba
Im from Serbia Novi Pazar. I have freemont 2012 awd 170 and always some problems with gear.
Privet! Whenever you want you can contact via Whatsup +905305678991
Merhaba,
2011 model citroen c5 otomatik vites aracım var, aracım genellikle bayırda kalkışlarda bir uğultu ile kalkıyor. ayrıca ilk kalkışlarda, düz vites araçta debriyajı geç bırakırmışsınız gibi, geç ivmeleniyor devir yükseliyor ancak araç sonradan tepki veriyor. sebep şanzımandan olabilir mi?
Volkan bey, eğer aracınızda turbo/motor arızası vb yok ise sorun büyük ihtimalle şanzımanınızdandır. Bu araçların şanzıman beyinleri özellikle ısındığında vurma ve geç kalkış problemi yaratmaktadır.
Merhaba değerli servis yetkilileri benim 2013 mod W166 ML 350 otomotik 7 vites 4×4 Dizel Mercedes arabam var. Arabayı 113000 km de aldım bazen yavaş giderken 2 ci vitesden üçe geçerken yokuş aşağı vurma oluyordu. Şanzıman yağındandır diyerek yağını değiştitdirdim. Yağ değişiminden sonra 1 ci vitesden 2 ye geçerken hafif sallama ve yavaş giderken 2 den 3 e geçerken vurma oluyor. Ne yapmam gerekli Bana yardım cı olursanız sevinirim. Çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum.
Salim Erakca
Salim Bey, bu araçlarda tork konvertör ve şanzıman hidrolik beyni kaynaklı bu tip arızalar yaşanmaktadır. Dilerseniz müsait olduğunuz zamanda bir uğrayın, hem bir çayımızı için, hem de birlikte aracınızı test edelim.
merhaba 2001 seat toledo signo otomatik aracım var aracımda ısındığı zaman vites geçişlerinde sıkıntı yok fakat durmaya yakın araç vites düşürüken sert geçiriyor yani geçiş hissediliyor birde araç soğukta çalıştırdığımda d ye aldığım zaman hani manuel araçta ayağınızı birden debriyajdan kaldırırsınız birden öne gidip stop eder ya araç soğukta o şekilde sabahları en az 10 sefer stop ediyor ısındığı zaman sorun yok gitmediğim usta kalmadı tork konvektör revize oldu şanzıman revize oldu bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz artık ya aracı satıcam yada manuele dönücem son çare artık
mrb kolaygelsin 2011 model dizel 2000 cc insigna. araç ilk kalkışta degilde ısındıktan sonra vitesi D ye attıgınızda vuruntu yapıyor sorun nedir acaba şimdiden teşekkürler..
Hakan Bey, sorun büyük ihtimalle şanzıman beyninden kaynaklanmaktadır. Öncelikle beyin revziyon yapılmalı (bunu şu an Türkiye’de tek gerçekleştirebilen merkeziz), eğer beyin revizyonu kurtarmaz ise şanzıman revizyonu gerçekleştirilmelidir.
2014 Nissan juke benzin otomatik aracım var.37 binde.iki gündür vites geçişlerde ses geliyor.arada çalışırken sürtünme ve gıck gıck sesleri geliyor arabadan.internette çok araştırdım D de çalışıyorken ayağımı cekiyorum araba müthiş gidiyor orda sorun yok yani.exper Triger zincirine baktırın demişti 2.el almıştım ama baktırmadım henüz.sorun nedir acaba
Merhaba, problem şanzımanın içerisinden kaynaklanabilir. Müsait bir zamanınızda Bayraklı’daki şubemize uğrarsanız aracınızı birlikte test edebiliriz. Tespit ücreti almamaktayız ve sıcak çay ikramımızdır.
MErhabalar MAzda 6 2005 model 2.0 270binde araca sahibim,bazen garip şekilde 1.nesil M6 aracımda sadece 1 ve 2 geçişinde vuruntu var her geçiş değil bazen çok güzel bazen küüt şeklinde artık kestirebiliyorum ve ayağımı yumuşatıyorum,
Mesela bir seferinde regülatör arızam varmış ve şanzıman berbat geçişler yapıyordu regülatör yenilendi ve uzun bir vakit ben bu olayı unuttum bile, sonra yine bujiler kötü idi yine bu vuruşlar arttı sonra yenileyince harika duruma geldi, ama şu an bakımları iyi ama vuruntu mevcut sizce problem nedir?
Merhaba, aracım e39 530i zf5hp19 şanzımanda yakın zamanda P0734 hatası 31egs – 36egs hatası almaya başladım.
araç kendini korumaya alıyor. 3yada4. viteste kalıyor. kontak kapatıp açınca düzelip yürüdüğümüzde tekrarlayabiliyor.
bu problemi servisinizde filtre yag değişimi gibi işlemlerde çözebilir miyiz ? yada sorunun çözümü ile ilgili bilgilendirmeyi yaparsınız mutlu olurum.
Merhaba, bahsettiğiniz sorun şanzıman içerisinde vites dişli oranlarının istenilen şekilde gerçekleşmemesinden kaynaklanmaktadır. Bu problemin yağ ve filtre değişimi ile düzelmesi mümkün gözükmemektedir.
2011 model cruze desing edition otomaitk aracım var aracımın selenoid valfleri takım olarak filtreleri ile birlikte değişti ancak aracım ısındığında hata kodu veriyor ve vites 1-2-3 ten baska vitese geçmiyor
araç soğuduğunda hiç bir sıkıntı olmuyor manuele aldığındada sadece D konumunda gidiyor
Yusuf Bey, anlaşılan kadarı ile probleminiz selenoidlerinizden değil. Öncelikle hidrolik beyin, olmaz ise sökülerek şanzıman komple kontrol edilmelidir.
2003 model renault scenic otomatik aracım 17 yıl sonra volant dişlisi kırıyor. şanzıman hiç açılmadı.Marş dinamosuna kadar orjinal parçalar değişti. İttirerek çalıştırma , çalışırken marşa basma v.b. gibi nedenler olmamasına rağmen 5 ay geçmeden yine kırıyor. 2 yılda 3 defa kırdı.sorunu çözebilen çıkmadı.
Şanzımanda 1.vitesten 2.vitese geçerken arada bir araç sanki taşa çarpmış gibi vuruntuyla geçiyor.Acaba bu volat dişlisini kırar mı ?
Eğer aracı görmek isterseniz getirebilirim. Şuan parça aldım tekrar kırılacak diye takmaya korkuyorum.
Sizin bir fikriniz var mı ?
Merhaba Gürkan bey, aşırı sarsıntı volantın zorlanmasına neden olabilir. İzmir şubemiz genellikle AL4/dPO şanzıman revizyon işlerine girmemektedir. Dilerseniz kendileri ile bir görüşün.
Merhabalar. Aracım Wolkswagen golf 4 2000 model otomatik. Şanzumanda geçişlerde vuruntu var ve 3 ten 4 e geçmiyor. Ben ortalama bir tamir fiyatı talep ediyorum. Mutlaka bir standardınız vardır lütfen gelmeniz gerek gibi bir açıklama yapmayın. İyi çalışmalar dilerim.
Gökhan Bey, hastayı görmeden ameliyat fiyatı istiyorsunuz. Acaba asprin ile ağrısı geçer mi, yoksa kalp ameliyatı mı yapacağız? Bahsettiğiniz arıza revizyon gerektirir gibi gözüküyor. 15 ile 20 bin TL aralığı diyebilirsiniz.
Merhabalar benim aracim bmw 328i 245 ps. 2015 model km 92 binde.Aracim sogukken janzimanda yavaslarken sert bir şekilde vuruntu oluyor ama aracim isindiktan sonra bi sikinti yapmiyor bunun sorunu ne ola bilir.
Kemal Bey, bu vuruntu hangi viteslerde yapmaktadır? Arızanızın birden çok nedeni olabilmektedir. Eğer İzmir’de iseniz buyurun bir çayımızı için, o sırada aracınıza ücretsiz bir arıza tespiti gerçekleştirelim.
Merhabalar kolay gelsin iyi çalışmalar. Hyundai accent blue 1.6 dizel otomatik aracımız var. Şanzıman yağı değişimi yapmak istiyoruz. Yağ değişimini tıpadan tahliye etmek suretiyle mi değiştiriyosunuz yoksa karteli söküp yağ filtresini de değiştirmek suretiyle mi yağ değişimi yapıyosunuz? Bir de bu işlem çok uzun sürer mi? Randevulu gelsem sabah bıraksam bir kaç saat sonra alabilir miyim? Çok soru sordum sanırım kusura bakmayın. İyi çalışmalar.
Uğur Bey, aracınızın model yılına göre şanzıman tipi değişebilmektedir. Şanzıman tipine göre tapadan tahliye, karteri sökme veya makine ile tüm yağı çekip değiştirme yöntemlerimiz var. Ortalama işlem süresi 2 saattir ve randevu almanız faydalı olacaktır.
merhaba 1997 model 520 i otomatik orjinal 245000 km aracımın şanzuman ve tirbün bakım ve tamir yaptırmak istiyorum revizyon fiyatı nekadar çıkar bilgi almak isterim
Erkan bey, İzmir şubemiz yoğunluktan dolayı birçok araç grubunu kabul edemiyor şu dönemde. Dilerseniz yine de siz kendileri ile bir görüşün
Al4 dpo tork konvektörü revizyon fiyatı ne kadar bilgi alabilirmiyim teşekkür ederim.
İlker bey, sadece torku söküp getirirseniz yaklaşık 1.500 TL civarındadır.
Merhaba 2004 scenic privilege 2.0 aracım p ye almakta zorlanıyorum neden olur yardımcı olurmusunuz
Gürhan bey, problem vites kolundan olabileceği gibi vites halatı veya şanzımanın içerisinden de olabilir.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler