- Anasayfa
- Hakkımızda
- Otomatik Şanzıman Tamiri
- Valf Gövdesi
- Tork Revizyon
- Satış
- Sıfır Otomatik Şanzımanlar
- Yenilenmiş Otomatik Şanzımanlar
- Alfa Romeo Otomatik Şanzıman
- Audi Otomatik Şanzıman
- Bmw Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 1.16i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 1.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.16i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.18d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.20i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.20d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.25i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.30i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 4.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.20i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.25d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.28i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.30 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 7.30i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 7.40i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X1 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X3 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X5 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X6 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Chevrolet Otomatik Şanzıman
- Chrysler Otomatik Şanzıman
- Citroen Otomatik Şanzıman
- Chery Otomatik Şanzıman
- Dodge Otomatik Şanzıman
- Fiat Otomatik Şanzıman
- Ford Otomatik Şanzıman
- Hyundai Otomatik Şanzıman
- Hyundai Accent Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Elantra Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Getz Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i10 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i20 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i30 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai ix35 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Santa Fe Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Sonata Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Tucson Otomatik Şanzıman Tamiri
- Infiniti Otomatik Şanzıman
- Isuzu Otomatik Şanzıman
- Jaguar Otomatik Şanzıman
- Jeep Otomatik Şanzıman
- Kia Otomatik Şanzıman
- Lancia Otomatik Şanzıman
- Land Rover Otomatik Şanzıman Tamiri
- Maserati Otomatik Şanzıman
- Mazda Otomatik Şanzıman
- Mercedes Otomatik Şanzıman
- Mercedes A180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C200 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C220 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLA Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLK Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLS Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E200 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E220 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E250 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E270CDI Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E320 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E350 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes G Serisi Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes ML Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S320 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S350 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S400 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S500 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Sprinter Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Vaneo Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Vito Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Viano Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Otomatik Şanzıman
- Nissan Almera Otomatik Vites Arızaları ve Çözümü
- Nissan Juke Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Maxima Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Micra Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Navara Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Note Otomatik Vites Arızaları ve Çözümü
- Nissan Pathfinder Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Primera Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Qashqai Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Terrano Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan X-Trail Otomatik Şanzıman Tamiri
- Opel Otomatik Şanzıman
- Peugeot Otomatik Şanzıman
- Peugeot 206 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 207 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 208 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 2008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 306 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 308 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 3008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 406 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 508 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 5008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Porsche Otomatik Şanzıman
- Renault Otomatik Şanzıman
- Renault Captur Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Clio Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Fluence Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Kadjar Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Koleos Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Laguna Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Megane Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Scenic Otomatik Şanzıman Tamiri
- Saab Otomatik Şanzıman
- Seat Otomatik Şanzıman
- Skoda Otomatik Şanzıman
- Ssangyong Otomatik Şanzıman
- Suzuki Otomatik Şanzıman
- Volkswagen Otomatik Şanzıman
- Volkswagen Amarok Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Bora Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Caddy Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen CC Otomatik Şanzıman Tamiri VW
- Volkswagen Golf Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Jetta Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Passat Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Polo Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Tiguan Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Touareg Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Transporter Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volvo Otomatik Şanzıman
- Video-Galeri
- Haberler
- İletişim
Nissan juke 51.000 km 2013 model cvt sabah ilk çalışmada motor sogukken D takınca vitesi 5 dk. Kadar ses geliyor biraz ısınınca ses gidiyor. Yagı hiç degişmedii
Can Bey, ses sadece kalkış anında mı geliyor? Yoksa hareket ettiğinizde 5 dakika boyunca devam ediyor mu?
Merhabalar.Dodge journey aracımda şanzumandan sızan yağ kaçakları var.Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?
Merhaba Yaşar Bey, yoğunluktan dolayı yağ kaçakları ile çok fazla uğraşamıyoruz. Hangi il ve ilçede olduğunuzu bildirirseniz bir şekilde yardımcı olmaya çalışırız.
Merhabalar 2014 1.6 turbo insignia kullanıyorum aracın vites geçişlerinde falan hiçbir sorun yoktur ama araç ısınıp geri vitese atınca vuruntu yapıyor araba sarsılıyor yardımcı olabilir misiniz
Mehmet Bey, şanzıman içerisindeki bir tasınızda problem var. Önce bir adaptasyon denememiz gerekmektedir.
Merhaba ,
2012 peugeot 308 auto 6R aracım
1 senedir vites kutusu arızası kısa süre yanıyor ve akabinde gidiyordu. Bugün süratli seyir halide 3. Viteste takılı kaldı ve manuale almama rağmen vites değişmedi. 5 dk kadar süre sonra normale döndü ve arıza uyarısı gitti. Ne klabilir, ne önerirsiniz. Aküyle alakalı olabileceğini onudum fakat bin mantık kuramadım.
Cihan Bey, aracınızla ilgili çeşitli servis bültenleri bulunmaktadır. Araç şasi numaranızı paylaşabilirseniz, size ivedilikle yardımcı olmaya çalışacağız.
Merhaba
2001 1.6golf 4 ileri otomatik
Düşük devirde veya yokuş aşağı giderken gaza basılı olmadığı anlarda vites geçişlerin de vuruntu meydana geliyor yüksek devirde herhengi bir sorun oluşmuyor yavaşlarken de vites küçültme esnasında ara ara vuruntu meydana geliyor
Kemal Bey, Öncelikle gaz kelebek sensörü adaptasyonu yaptırmanızı tavsiye ederiz. Büyük ihtiamalle probleminiz giderilecektir.
merhaba
volvo s80 2001 t5 aracımda araç kendi kendine devir yükseltiyor ,vuruntu var ,araç ısınınca daha çok oluyor ,vites değişmelerinde orantısızlık var ,2.viteste dişli sesi geliyor maliyeti ne olur
Yiğit Bey, aracınızda 5 ileri otomatik şanzıman mevcut. Komple garantili revizyon fiyatı yaklaşık 9.500 TL’dir.
Kolay gelsin ustam 2004 seat cordoba sabahlari ilk kalkista motor bagiriyor cok zor gidiyor ara gaz vere vere kaldiriyom vites atislarinda devir yukseliyor sonra vites atiyorisindimi gitmeye basliyor ama bu seferde belli bir hizda mesela 80 kmde ayagim pedalda sabitken devir 4 bin 5 bin arasina cikiyor sonra kendiliginden 2 bin devre iniyor bunu ara ara devamli yapiyor yokuslarda 50 km yi gecmiyor dip gazda maksimum hiz 120 yi gecmiyor sikinti cokmu buyuk hocam
Osman Bey, anlattığınız kadarı ile şanzımanın revizyon vakti gelmiş. Dilerseniz bir uğrayın bir de biz test edelim. Bakalım sadece hidrolik beyin tamiri ile aracınız düzelebilecek mi?
2010 model c4 grand picasso mcp şanzıman aracım bir sabah işyerimden çıkarken 10 metre sonra motor stop etti yeniden marşa bastım 10 metre gitmeden motor yine stop etti dedimki bakayım geriye gidiyormu maşallah geriye iyi basıp gidiyor ileri vitesde 2000 devir geçmiyordu aracı çektirdim yakın bir servise şanzıman beynine giren soketeri temizlediler fren müşiri orjinal değilmiş onu değiştirdiler araç normale döndü ancak daha öncede vites kutusu arızası ana ekranda görünüyor sonra sönüyordu bu arızada vites kutusu arızası çıktı sonra servis yazısı çıktı bide egzoz emisyon arızası çıktı bu yapılan işlemlerden sonra araç düzeldi.önceden geri vitese aldığımda tak diye bir vuruntu sesi geliyordu o yok şimdi araca bakan usta şanzıman beyninde problem olabilir dedi ve şanzımanada bakılması lazım dedi sizde bakılabiliyormu mcp şanzımanlara.
Ömer Bey, mcp şanzıman revizyonu şu an için gerçekleştirmiyoruz. Eğer İstanbul’da iseniz sizi konusunda uzman bir arkadaşa yönlendirelim.
2012 fluance otomatik arabam
Kalkarken durup kalkarken 1.vitesten hemn 2 ye geçiyor tak sesi geliyor şanzumandan
Onur Bey, muhtemelen tamburlarınızda sıkıntı var. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
2012 model fluence aracım son 2-3 gündür vites kutusu kontrol ettirin arızası veriyor. Arabamı kenara cekip stop edip çalistırinca alarm kalkiyor. Çok sık tekrarlayinca rast gele Özel servise götürdüm bilgisayara bağladılar 1 nolu tork alarmı varmış baskı balata nın değişmesi gerektiğini cok sık dur kalk yapmama mı söylediler. Çok emin olamadım aracım 125000 km de bu kilometrede baskı balata problemi olacağını düşünmüyorum sizin fikrinizi öğrene bilirmiyim. Birde bana bu işlemin maliyeti ile ilgili geri dönüş yaparsanız sevinirim.
Nihat Bey, eğer EDC şanzıman ile 125.000 km kavrama değiştirmeden gittiyseniz çok başarılı bir sürücüsünüz. Çoğu çok daha erken kilometrelerde baskı balatayı değiştiriyor. Bu işlem orjinal parçalarla yapıldığında çatal ve bilya değişimi önerilmektedir. Komple bir değişim 8-10 bin TL’yi bulabilir.
Hayırlı günler benim 2001 model astra g otomatik vites arabam var iki gün önce benzinde giderken araba bir anda teklemeye basladı birde tıkır tıkır ses geliyor enjeksiyoncuya götürdüm rnaltisi falan düsüyordu yakıt gelmiyor sandım o da gerekli bakımları yaptıktan sonra test sürüsü yaptı arac yüksek vitesten aşağıya düşmüyor ve tekleyerek istopa zorluyor manüele alınca birsey yok ne yapabilirim masrafı cok olurmu bilgi verirseniz sevinirim
İbrahim Bey, eğer şanzımanınız manuele alınca bu sorunları yaşatmıyorsa, problem şanzıman beyni ve selenoidlerinden kaynaklanmaktadır. Net fiyat bilgisi için ilgili parçaların test edilmesi gerekmektedir.
Merhaba Kolay Gelsin,
2006 Honda Hrv sahibiyim, Devir dalgalanması sorunu yaşıyorum. Cvt şansızmanlarada hizmet veriyor musunuz? çok bağlayıcı olmamakla beraber böyle bir revizyon kaç para tutar.
İyi çalışmalar.
Merhabalar 2005 e60 520i kullanıcısıyım ve yokuş yukarı giderken bazen vitesi 1 e geçirmiyor 2 de çıkmaya çalışıyor ve vitesi birden kendi kendine boşalıyor şanzıman hatası veriyor araba zorlanınca fazla gaza basınca yokuşlarda manuel de de vitesi bire geçirmiyor ne önerirsiniz
Murathan Bey, şanzımanınızın revizyon zamanı gelmiş gözüküyor. İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrama şansınız var mıdır?
Serdar Bey, maalesef Atco olarak Honda araçlara hizmet sunmuyoruz.
MERHABALAR
2014 MODEL S 60 volvo power shıp sahibiyim .aracımda kalkarken patinaj yapıp alttan sanki bir sey vuruyor gibi sesvar. .6 ay arayla 2 kez Duşuk şanzuman performansı verdi. Birde R ye aldığımda vıtese hemen gecmiyor.Geri vites komutunu anında yerine getirmiyor. bazen 3-5 saniye bazende 20 sn yi bulabiliyor.Bu durumda ne yorum yapabilirsiniz. tsk ederim.
Emin Bey, muhtemelen mekatronik üniteniz arızalı. Şu an için Atco olarak bunların revizyonu üzerinde çaba sarfediyoruz. Müşterilerimizi yetkili serviste değişime sevk ediyoruz. Piyasadaki çıkmalar maalesef sorunu sadece 1-2 aylığına çözüyor.
Merhaba. 2010 otomatik ford fiesta 1.4 benzinli aracım 3. vitesten 4 e geçmiyor. Daha öncesinde de arada yapıyordu. Kontağı kapatıp aracı tekrar çalıştırınca düzeliyordu. Hafif vuruntu yapmaya başladı bir de bugün sıkışık trafikte ilk kez bir şey oldu 1 den ikiye boşta kalmış da gaz verirsin gibi yaptı sonra vitese geçti. Manisadan yazıyorum. İzmirde yerinizi öğrenmek isterim bilgi için cep tel atabilirmisiniz.
Merhaba 2010 model 1.2 yarı otomatik clio var aracımın sanzımandan yag akıntısı varmı dıye lifte kaldırıldıktan sonra baskı balata spreyı sıkıldı şanzıman mekanık kısımlarına sonra lıften ındıkten sonra aracım calısmadı ve vıtea kutusunu gosterınız dedı arac hıc calısmıyor sorun nedır..
Eren Bey, maalesef Atco olarak yarı otomatik şanzımanlara hizmet sunmamaktayız. Bu şanzımanlar ve arızaları ile ilgili fazla bir bilgimiz de bulunmamaktadır.
kolay gelsin 2001 model marea steyjinvaon aracım var tam otomatik D konumunda kalkış yapıyorum hiç bir sorun yok gayet güzel bir şekilde 1 2 3 yapıyor lakin 70 80 ni geçince 4.fitese geçecek o an arıza lambası yanıyor şanzumanın ve kendini korumaya alıyor ve kalkışlarda yüksek fitesde kalkıyor ama manuele alırsan normal elle 1 2 3 yapabiliyorsun bu arada kontağı kapatıp açıyorum düzeliyor ama bir müddet sonra yine aynı hatayı veriyor bu arada sadece vitesi 3 konumunda kullanırsan arıza lambasını yakmıyor ama 3 konumunda kullanmak sakıncalı diye kullanmıyorum sakaryalıyım burda gitmediğim yer kalmadı araca arıza tespiti yapmak için bağlanamıyorlar bir usta selonoidden dedi kapağı açtı en alttaki selenoid çalışmıyor dedi 4 tane var zaten ve çalışmayanı değiştirdi yağınıda değiştirdi tecrübe yaptık yine yandı okuyucuları söktü baktı onlarda sağlam sizin anlayacağınız problem aynen devam bana yardımcı olabilirmisiniz SAYGILAR.
ilyas Bey, şanzımanınız bir sebepten dolayı korumaya alıyor. Siz kontak aç kapa yapınca resetliyor ama kök neden ortadan kalkmadığı için arıza tekrar ediyor. Aracınızın tesisatı farklı o yüzden arkadaşlarımızın bağlanamaması normal. Bu araçlar üzerine uzman bir yere gitmenizi tavsiye ederiz.
Merhabalar benim 2013 ford fogusum var benim sikintim ilk kalkista arac titreme yapiyor yani 1 vitesten 2 gecerken sorun nedir ve maliyeti
Yakup Bey, kavrama probleminiz var. Tahmini 4.000 TL civarındadır.
Ustan kolay gelsin yardimci oursaniz sevinirim 1.5 dci fluance edc sanziman bugun vits kutusunu kontrol ettiriniz yazdi ve 1 3 5 vitesler yok aracta iki adet ariza kodu var p1752 ve p0380 nedendir ve napmam lazim sizin gibi guvenilir usta bulmak malesdf cok zor bursa inegolde
Merhabalar,2008 model bmw e60 520d (joystik vites) araca sahibim,bir süredir sabit hızda devirde dalgalanma olmakta biraz araştırdım ve sonuç büyük ihtimalle türbinden dolayı diye düşünüyorum. Ve türbini revizyon ettirmek istiyorum bunun maliyeti nedir? Ve revizyonu ne kadar süre içerisinde tamamlıyorsunuz. Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim.
Mehdi Bey, tirbün revizyonu 3.500-4.000 TL civarında tutmaktadır. Testleri ile birlikte yaklaşık 3 gün sürer.
Ustam iyi akşamlar arabamı 5 farklı ustaya götürdüm bir cevap alamadım.Sizler galiba bu piyasada ki en iyi ekipsiniz. Arabamda şöyle bir problem var. Aracım 2006 Hyundai Tucson otomatik uzun süre çalışmadığında ortalama 12 saat veya üstü. İlk çalıştırdığımda p-r-n komutlarını uyguluyor fakat d konumuna aldıgımda ekranda göstermiyor ve ileri gitmiyor.ortalama 10 dakika sonra devreye giriyor ve ileri gidiyor. fakat gün içinde hiç bir problem çıkarmıyor.
Murat Bey, böyle bir arıza ile henüz biz de karşılaşmadık. Elektriksel bir arıza gibi gözükmektedir.
slm ustam 2000model seat cordobam var aracım sogukken hıc bır proplemım yokdu arac ısınınca vites gecişi yapmıyor bagırıp duruyordu aracı bır servıse götürdüm sanzımanı ındırıp balatları piston kelepce deişmiş aracı tslım aldım ıkı gun sora bukezde aarc kendılınden korumya aldı 3de takılı kaldı motorun arızalrını şanzımanda göstrmeye başladı hıdrolık beyni deişdiler yıne aynı sora arac 3 vıtesde sarsıntılı geciş yapmya başladı ve 3 de takılı kalmya yıne R de sert vuruntular başladı usta şimdide elektironık sıkıntısı var diyor yardımcı olurmusnuz nasıl bir yol izlemeliyim
Hakan Bey, 01M şanzımanlar biraz problemlidir. Şanzımanı yapan arkadaşımız işinin arkasında dursun, çözülmeyecek bir problem değildir.
slm ustam benim yeni aldığım 2004 model bmw 320d aracım 80 ve 55 km hizların da iken araçta hafif bir sarsıntı meydana gelmektedir. ben kayseriden yazıyorum bu sıkıntı neden kaynaklanıyor ve kayseriden gelecek olsam tahmini masrafı ne tutar ve zaman olarak ne kadar sürer bilgi verirmisiniz…
Fatih Bey, bu sarsıntının birden fazla nedeni olabilir. Kayseri’de aracı kime gösterdiniz?
Merhabalar , 306 1.8 1999 model otomatik aracım var 1 ve 2 vites gecıslerı mükemmele yakın ama 3 ve 4 te sıkıntı var 2 3 kendı geçiyor sıkıntı ama 3 den 4 geçmiyor devir 4000 oluktan sonra gazdan ayağımı cektıgımde vıtes 4 de geçiyor araç Motor çok zorlanıyor devir yükselmesi ve zorlama olur motor bakımları yapıldı bujıler degıstı şanzıman yağı yeni ne yapmam gerekiyor antalyadan yazıyorum
sımdıden teşekkürler.
Ömer Bey, sorun selenoidlerden veya şanzımanın içerisinden olabilir. Şanzıman beynini söküp bize gönderirseniz, selenoidlerini kontrol ederiz.
Merhabalar ;
2013 ford focus 3 powershift aracım ilk kalkışlarda titreme problemi bulunmaktadır. Adana’da ikamet etmekteyim bununla ilgili adanada yada ankarada çözüm ortaklarınız varmıdır? Kavrama seti değişimi yeterli midir ?
Gökhan Bey, kavrama seti değişimi yeterli olacaktır. Herhangi bir Ford servisi yapabilir, 4.000 TL civarı tutacaktır. Eğer siz bir yer bulamazsanız, haber edin lütfen, biz Adana’da sizin için bir yer ayarlarız.
Merhabalar , 1991 Honda civic GL 4 ileri tam otomatik şanzuman için destek veriyor musunuz. bu aracın şanzumanının ekspertiz yapabilir misiniz. bu şanzumanın parçaları hala bulunuyor mudur? revizyon ne kadar bir ücret alır bu şanzuman türü için saygılar.
Erhan Bey, maalesef Atco olarak Honda şanzımanlara hizmet sunmamaktayız. Bu şanzımanlar ve arızaları ile ilgili fazla bir bilgimiz de bulunmamaktadır.
Merhaba. Bende 2005 model citroen c4 sxpx lpgli otomatik araba biranda 1 km boyunca gearbox defaoult hatası verdi kapat aç yapınca geçiyor fakat ekran gidiyor acaba sıkıntı nedir ve ücret ne olur bu arada arabayı bu şekilde kullanmakta doğrumudur
Yasin Bey, öncelikle aracınızın arıza kodunu bilmemiz gerekmektedir. Aracınızı bir cihaza bağlattınız mı?
Citroen C4 Yarı otomatik aracımda kalkışlarda titreme yapıyordu düz yolda giderken hızlanıyor fakat devir yükselmediği için yeterli hıza cıkmıyordu yolda giderken 6 viteste gaza basmama rağmen araba devir almadı sola çektim ve araç istop ettirdim tekrar çalıştırmaya çalıştırdığımda vitesi boşa alındiyordu hata veriyordu sonra düzeldi ve çalıştı ancak aynı şekilde kalkışda titreme yapıyordu şimdi ise gaza basılmasına rağmen vites almıyor ve gitmiyor araç sorun tam olarak nedir şanzumanın değişmesi gerek var mı bu hataları ilk defa yaptı ve araç vites atmıyor gaza basıyorsunuz
Yasin Bey, Atco olarak yarı otomatik şanzımanlara şu etapta hizmet veremiyoruz maalesef. Eğer İstanbul’da iseniz sizi başka bir arkadaşımıza yönlendirebiliriz.
1.4 opel insignia elegant aracım da
Geri vitese 1 ci vitese bazen 3 cü viteste sık sık
Genelde de vites geçişlerinde sıkıntı yaşamaya başladım nedeni hakkında ve ne yapılması gerektiği hakkında yardımcı olmanızı rica ederim
Ertuğrul Bey, 6T serisi şanzımanlarda mekanik arızalarda bahsettiğiniz sorunlar ortaya çıkabilmektedir. Müsait olduğunuzda İstanbul veya izmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrarsanız hem bilgisayardan arıza kodlarına bakar, hem aracınızı ücretsiz test edebilir, hem de size daha faydalı bilgiler sunabiliriz.
Merhaba sayın yetkili;
2008 Honda Civic otomatik şanzımanlı aracımda, yağı yaklaşıl bir ay önce değiştirmeme rağmen, 3. vitesten sonra vites geçişinde çok zorlanıyor ve devir çok yükseliyor. Çoğu zaman vites değiştiremiyor ve sanki boş viteste gaza basıyormuşçasına motor gücü tekerlere iletilmiyor. Sorun ne olabilir ve maliyeti aşağı yukarı ne kadardır ? Vereceğiniz ön bilgiye göre aracımı size getireceğim. İyi çalışmalar dilerim.
Kaya Bey, yağı değiştirmeniz oluşan mekanik sorunları gidermeyecek aksine daha da belli edecektir. Atco, Honda şanzımanlara şu etapta hizmet vermediği için size maalesef yardımcı olamıyoruz. Yetkili Honda servisinden ayrılan arkadaşlara yönelmenizi tavsiye ederiz.
Merhaba,ford galaxy 2.0.tdci 2012 model powershift li aracım var,kalkışlarda 1->2 geçişlerde,2->3 geçişlerde vuruntu var.Hafif rampalarda 250-300 motor devir (kavrıyor bırakıyor,sürekli ) farkı var,normal rampaları yüksek devirle çıkabiliyorum,sorunum ne kadara çözülür ?
Ben izmirdeyim,burda şubeniz varmı ? 0216 365 35 13 numaralı telefon aranmıyor.Mail ile cevaplarsanız memnun olurum
Mehmet Ali Bey, telekom kaynaklı problemler yaşamaktayız. Şu anda telefonlarımız açıktır. Devir kaydırma genellikle mekatronik üniteden kaynaklanmakta, tamir ücreti 3.500 TL’dir. kavramanızın durumu da kontrol edilmelidir. İzmir’de kendi servisimiz mevcut.
Atco İzmir Merkez Servisi Ata Sanayi Sitesi 8780/2 Sokak, No: 42. Çiğli – İzmir. Tel: 0232 504 51 06. Tel: 0552 279 12 88
Selamun Aleykum. Bende 2013 model edc şanzımanlı fluence var. Araç kalkış yaparken birden atılıyor, birde 1.vitesten 2.vitese geçerken hafif bir sarsıntı oluyor. Gazı biraz fazla verirsem sarsıntı kesiliyor. Bir defaya mahsus olmak üzere, 1.vitesten 2.vitese geçerken şakırtı şukurtu geldi şanzımandan, o zamanda çok hızlı kalkış yapmıştım.
İsmail Bey, kavrama arızası yaşamaktasınız. Kavrama değişimi ve adaptasyon ile probleminiz büyük ölçüde ortadan kalkacaktır.
Merhabalar 2014 Audi a4 b8 kasa yokuşta kalkışta sirkeleme ve geri viteste kaçırma yapıyor sorun neden olabilir
Araç 2.0 Tdi otomatik
Merhabalar, peugeot 307 1.6 otomatik lpli aracım var. 190bin km de yeni aldım önce abs arızası verdi sonrasında automatic gear fault P00022 arıza kodlu şanzıman arızası verdi. Peugeot özel servise gittiğimde şanzımanla alakalı değil motorda ki arızayla alakalı arıza verdiğini ve motor arızasını giderdiğinde diğer arıza kodunada bir güncelleme yapıp giderildiğini söylediler. Ancak aracım herhangi bir arıza vermediği halde rampalarda çekişten düşüyor ve kayış sesi gibi bir ses yapıyor. Manuelde kullanıldığında herhangi bir sorun olmuyor. Bir kerede D konumunda kar ve spor modu işaretleri gözükmüş tü ekranda yorumlarınızı merak ediyorum. Bayram sonrasında servisinizde arıza tespiti ve tadilat için gelmek istiyorum
Merhaba triptonic ford fussion 1.
4 tdci 5 ileri otm.aracim manuel kullanımda sorunsuz,fakat otomatige alınca isindiginda vites atmakta zorlanip bağırıyor aracı yeni aldım 6 ay geriye doğru böyle bir sorun yoktu son zamanlarda motorda su kaynatmalar yağ sogutucu arizasi baş gosterdiginde bu sorun olustu tahmininizi söylerseniz çok sevinirim kolay gelsin. …
Aracım fusion 1.6 benzin 4 ileri otomatik. 15 yıldır kullanıyoruz viteste sıkıntı yaşamadım. Fakat yokuş kalkışlarda çok kaçmayabbaşladı ve motor çalıştaktan sonra d veya r aldığımda motoru stop ettirmeye başladı motor 2. kez çalıştıktan sonra düzeliyor. hiç yağ değiştirmedim. Sorun Maaliyeti ne kadar olur?
2006 model otomatik şanzıman b7 kasa 7 ileri audi a4 aracimda bazen yasadigim sorun var. Bu sorun arabanin deviri yukseliyor vites atiyor fakat istedigim hiza ulasamiyor. Bazende hic bisey olmuyor. Destek alabilir miyim
Merhaba değerli ustam öncelikle buraya ayrıca zaman ayırıp insanlara yardımcı olduğunuz için size teşekkür etmek isterim benim sorunum şöyle.aracami alalı 3 hafta oldu 2012 1.6 e HDI otomatik dizel Citroen c5. Noter satışını aldiktan 15 dk sonra baskı balata bitti Yolda kaldım haliyle uzak olduğum için hiç tanımadığım bir yere götürmek zorunda kaldım neyse baskı balata volantin değişmesi gerektiğini söylediler ve değiştirdik fakat ben bu sanjimani daha önce kullanmadığım için bir garip geldi önce kullanımı bir değişik geçişlere vs alıştım bunlar normalmiş ama sorunum şu araba yokuşta ama dur kalk halinde hafif bir titreme yapıyor kararsız kaliyor gibi.ayrıca vites geçişlerinde Bazen özellikle 1 2 de alttan tık diye küçük çok rahatsız etmeyen bir klik sesi geliyor bunun dışında yine trafikte ve ani durumlarda durdugum ve kalkış yaptığım zaman bir vuruntu hissediyorum ama normalde kalkislarda titreme yapmıyor bunlar normal midir aracı aldığımda başıma bir sürü olay geldi ve çok masraf yaptım ve aracı çok kullanma şansım olmadı önceki halini de çok bilmiyorum . işlem yapılan yerle alakalı bir sorun olabilir mi diye düşünmeye başladım bana orjinal parçalar takıldığı söylendi ben şuan nasıl bir yol izlemeliyim sizin de metinizi çok duydum birazda takıntılı biriyim araba konusunda birazda kafama taktım açıkçası yardımlarınızi rica ediyorum
Merhaba Onur Bey öncelikle güzel temennileriniz için teşekkür ederiz. Aracınızdaki mevcut yarı otomatik şanzımana hizmet verememekteyiz. Atco otomatik şanzıman ailesi sadece tam otomatik şanzımanlara hizmet vermektedir. Aracınızdaki şanzımanın genel karakteristik özelliği geçişlerde hissettirmesidir. Yaşamış olduğunuz arızanın sebebi şanzımanın üst kısmında bulunan dönüştürücü robot sisteminden yapmaktadır. Robotunuzu ve robottaki yağı kontrol ettiriniz.
Teşekkur ederim cevabınız için baskı balata değişiminde bunlara bağlı robotların olduğu ve robotlarında değiştmesi gerektiği söylenmişti aksi halde iyi bir randıman alamayiz denmişti sizinde bahsettiğiniz bu robotlarmidir acaba yapılan islemle alakalı bir yanlışlık olma ihtimali olabilirmi tekrar yaptırdığım yeremi götürmeliyim fikriniz nedir acaba teşekkurler