Tesisimiz

Otomatik şanzıman ve valf gövdesi yeniden üretimi tesisimizde, komponent yenileme işlemleri ve testleri imalat bölümümüzde, otomatik şanzıman bakımı ve yağ değişimi ise servis kısmımızda gerçekleştirilmektedir.

Otomatik Şanzıman Selenoid Testi

Tork Konvertör Revizyon Süreci

Otomatik Şanzıman Test Süreci

Komponent Yeniden Üretim Süreci

ATCO – Türkiye’nin En Modern Otomatik Şanzıman Tamir Merkezi

Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul, Ankara ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. 

Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16

Otomatik Şanzıman Kavraması, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17

1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:

0 850 640 0 685

87 thoughts on “Tesisimiz

  1. Can
    Can / Cevapla 15 Nisan 2019 at 22:43

    Nissan juke 51.000 km 2013 model cvt sabah ilk çalışmada motor sogukken D takınca vitesi 5 dk. Kadar ses geliyor biraz ısınınca ses gidiyor. Yagı hiç degişmedii

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 16 Nisan 2019 at 09:22

      Can Bey, ses sadece kalkış anında mı geliyor? Yoksa hareket ettiğinizde 5 dakika boyunca devam ediyor mu?

      • Yaşar uçar
        Yaşar uçar / Cevapla 28 Ocak 2020 at 19:28

        Merhabalar.Dodge journey aracımda şanzumandan sızan yağ kaçakları var.Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 28 Ocak 2020 at 23:24

          Merhaba Yaşar Bey, yoğunluktan dolayı yağ kaçakları ile çok fazla uğraşamıyoruz. Hangi il ve ilçede olduğunuzu bildirirseniz bir şekilde yardımcı olmaya çalışırız.

      • Mehmet doğan
        Mehmet doğan / Cevapla 3 Mayıs 2020 at 02:52

        Merhabalar 2014 1.6 turbo insignia kullanıyorum aracın vites geçişlerinde falan hiçbir sorun yoktur ama araç ısınıp geri vitese atınca vuruntu yapıyor araba sarsılıyor yardımcı olabilir misiniz

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 15:27

          Mehmet Bey, şanzıman içerisindeki bir tasınızda problem var. Önce bir adaptasyon denememiz gerekmektedir.

  2. Cihan
    Cihan / Cevapla 17 Nisan 2019 at 21:01

    Merhaba ,

    2012 peugeot 308 auto 6R aracım
    1 senedir vites kutusu arızası kısa süre yanıyor ve akabinde gidiyordu. Bugün süratli seyir halide 3. Viteste takılı kaldı ve manuale almama rağmen vites değişmedi. 5 dk kadar süre sonra normale döndü ve arıza uyarısı gitti. Ne klabilir, ne önerirsiniz. Aküyle alakalı olabileceğini onudum fakat bin mantık kuramadım.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Nisan 2019 at 12:43

      Cihan Bey, aracınızla ilgili çeşitli servis bültenleri bulunmaktadır. Araç şasi numaranızı paylaşabilirseniz, size ivedilikle yardımcı olmaya çalışacağız.

  3. Kemal Halici
    Kemal Halici / Cevapla 25 Mayıs 2019 at 01:33

    Merhaba
    2001 1.6golf 4 ileri otomatik
    Düşük devirde veya yokuş aşağı giderken gaza basılı olmadığı anlarda vites geçişlerin de vuruntu meydana geliyor yüksek devirde herhengi bir sorun oluşmuyor yavaşlarken de vites küçültme esnasında ara ara vuruntu meydana geliyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Mayıs 2019 at 19:30

      Kemal Bey, Öncelikle gaz kelebek sensörü adaptasyonu yaptırmanızı tavsiye ederiz. Büyük ihtiamalle probleminiz giderilecektir.

  4. yiğit yıldırım
    yiğit yıldırım / Cevapla 22 Haziran 2019 at 09:35

    merhaba

    volvo s80 2001 t5 aracımda araç kendi kendine devir yükseltiyor ,vuruntu var ,araç ısınınca daha çok oluyor ,vites değişmelerinde orantısızlık var ,2.viteste dişli sesi geliyor maliyeti ne olur

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Temmuz 2019 at 20:18

      Yiğit Bey, aracınızda 5 ileri otomatik şanzıman mevcut. Komple garantili revizyon fiyatı yaklaşık 9.500 TL’dir.

    • Osman
      Osman / Cevapla 30 Temmuz 2019 at 04:59

      Kolay gelsin ustam 2004 seat cordoba sabahlari ilk kalkista motor bagiriyor cok zor gidiyor ara gaz vere vere kaldiriyom vites atislarinda devir yukseliyor sonra vites atiyorisindimi gitmeye basliyor ama bu seferde belli bir hizda mesela 80 kmde ayagim pedalda sabitken devir 4 bin 5 bin arasina cikiyor sonra kendiliginden 2 bin devre iniyor bunu ara ara devamli yapiyor yokuslarda 50 km yi gecmiyor dip gazda maksimum hiz 120 yi gecmiyor sikinti cokmu buyuk hocam

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 10:03

        Osman Bey, anlattığınız kadarı ile şanzımanın revizyon vakti gelmiş. Dilerseniz bir uğrayın bir de biz test edelim. Bakalım sadece hidrolik beyin tamiri ile aracınız düzelebilecek mi?

  5. Ömer
    Ömer / Cevapla 28 Haziran 2019 at 17:08

    2010 model c4 grand picasso mcp şanzıman aracım bir sabah işyerimden çıkarken 10 metre sonra motor stop etti yeniden marşa bastım 10 metre gitmeden motor yine stop etti dedimki bakayım geriye gidiyormu maşallah geriye iyi basıp gidiyor ileri vitesde 2000 devir geçmiyordu aracı çektirdim yakın bir servise şanzıman beynine giren soketeri temizlediler fren müşiri orjinal değilmiş onu değiştirdiler araç normale döndü ancak daha öncede vites kutusu arızası ana ekranda görünüyor sonra sönüyordu bu arızada vites kutusu arızası çıktı sonra servis yazısı çıktı bide egzoz emisyon arızası çıktı bu yapılan işlemlerden sonra araç düzeldi.önceden geri vitese aldığımda tak diye bir vuruntu sesi geliyordu o yok şimdi araca bakan usta şanzıman beyninde problem olabilir dedi ve şanzımanada bakılması lazım dedi sizde bakılabiliyormu mcp şanzımanlara.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Temmuz 2019 at 21:29

      Ömer Bey, mcp şanzıman revizyonu şu an için gerçekleştirmiyoruz. Eğer İstanbul’da iseniz sizi konusunda uzman bir arkadaşa yönlendirelim.

  6. Onur
    Onur / Cevapla 29 Haziran 2019 at 20:38

    2012 fluance otomatik arabam
    Kalkarken durup kalkarken 1.vitesten hemn 2 ye geçiyor tak sesi geliyor şanzumandan

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Temmuz 2019 at 20:22

      Onur Bey, muhtemelen tamburlarınızda sıkıntı var. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

  7. Nihat
    Nihat / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 17:47

    2012 model fluence aracım son 2-3 gündür vites kutusu kontrol ettirin arızası veriyor. Arabamı kenara cekip stop edip çalistırinca alarm kalkiyor. Çok sık tekrarlayinca rast gele Özel servise götürdüm bilgisayara bağladılar 1 nolu tork alarmı varmış baskı balata nın değişmesi gerektiğini cok sık dur kalk yapmama mı söylediler. Çok emin olamadım aracım 125000 km de bu kilometrede baskı balata problemi olacağını düşünmüyorum sizin fikrinizi öğrene bilirmiyim. Birde bana bu işlemin maliyeti ile ilgili geri dönüş yaparsanız sevinirim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 20:36

      Nihat Bey, eğer EDC şanzıman ile 125.000 km kavrama değiştirmeden gittiyseniz çok başarılı bir sürücüsünüz. Çoğu çok daha erken kilometrelerde baskı balatayı değiştiriyor. Bu işlem orjinal parçalarla yapıldığında çatal ve bilya değişimi önerilmektedir. Komple bir değişim 8-10 bin TL’yi bulabilir.

  8. İbrahim
    İbrahim / Cevapla 22 Temmuz 2019 at 15:51

    Hayırlı günler benim 2001 model astra g otomatik vites arabam var iki gün önce benzinde giderken araba bir anda teklemeye basladı birde tıkır tıkır ses geliyor enjeksiyoncuya götürdüm rnaltisi falan düsüyordu yakıt gelmiyor sandım o da gerekli bakımları yaptıktan sonra test sürüsü yaptı arac yüksek vitesten aşağıya düşmüyor ve tekleyerek istopa zorluyor manüele alınca birsey yok ne yapabilirim masrafı cok olurmu bilgi verirseniz sevinirim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Temmuz 2019 at 07:43

      İbrahim Bey, eğer şanzımanınız manuele alınca bu sorunları yaşatmıyorsa, problem şanzıman beyni ve selenoidlerinden kaynaklanmaktadır. Net fiyat bilgisi için ilgili parçaların test edilmesi gerekmektedir.

  9. serdar
    serdar / Cevapla 22 Ağustos 2019 at 17:27

    Merhaba Kolay Gelsin,
    2006 Honda Hrv sahibiyim, Devir dalgalanması sorunu yaşıyorum. Cvt şansızmanlarada hizmet veriyor musunuz? çok bağlayıcı olmamakla beraber böyle bir revizyon kaç para tutar.

    İyi çalışmalar.

    • Murathan
      Murathan / Cevapla 25 Kasım 2019 at 10:21

      Merhabalar 2005 e60 520i kullanıcısıyım ve yokuş yukarı giderken bazen vitesi 1 e geçirmiyor 2 de çıkmaya çalışıyor ve vitesi birden kendi kendine boşalıyor şanzıman hatası veriyor araba zorlanınca fazla gaza basınca yokuşlarda manuel de de vitesi bire geçirmiyor ne önerirsiniz

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 15:29

        Murathan Bey, şanzımanınızın revizyon zamanı gelmiş gözüküyor. İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrama şansınız var mıdır?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 15:28

      Serdar Bey, maalesef Atco olarak Honda araçlara hizmet sunmuyoruz.

  10. Emin YÜKSEL
    Emin YÜKSEL / Cevapla 27 Ağustos 2019 at 17:17

    MERHABALAR
    2014 MODEL S 60 volvo power shıp sahibiyim .aracımda kalkarken patinaj yapıp alttan sanki bir sey vuruyor gibi sesvar. .6 ay arayla 2 kez Duşuk şanzuman performansı verdi. Birde R ye aldığımda vıtese hemen gecmiyor.Geri vites komutunu anında yerine getirmiyor. bazen 3-5 saniye bazende 20 sn yi bulabiliyor.Bu durumda ne yorum yapabilirsiniz. tsk ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Ağustos 2019 at 22:44

      Emin Bey, muhtemelen mekatronik üniteniz arızalı. Şu an için Atco olarak bunların revizyonu üzerinde çaba sarfediyoruz. Müşterilerimizi yetkili serviste değişime sevk ediyoruz. Piyasadaki çıkmalar maalesef sorunu sadece 1-2 aylığına çözüyor.

    • Tolga
      Tolga / Cevapla 9 Ekim 2020 at 23:19

      Merhaba. 2010 otomatik ford fiesta 1.4 benzinli aracım 3. vitesten 4 e geçmiyor. Daha öncesinde de arada yapıyordu. Kontağı kapatıp aracı tekrar çalıştırınca düzeliyordu. Hafif vuruntu yapmaya başladı bir de bugün sıkışık trafikte ilk kez bir şey oldu 1 den ikiye boşta kalmış da gaz verirsin gibi yaptı sonra vitese geçti. Manisadan yazıyorum. İzmirde yerinizi öğrenmek isterim bilgi için cep tel atabilirmisiniz.

  11. Eren kafkaslı
    Eren kafkaslı / Cevapla 28 Ağustos 2019 at 23:48

    Merhaba 2010 model 1.2 yarı otomatik clio var aracımın sanzımandan yag akıntısı varmı dıye lifte kaldırıldıktan sonra baskı balata spreyı sıkıldı şanzıman mekanık kısımlarına sonra lıften ındıkten sonra aracım calısmadı ve vıtea kutusunu gosterınız dedı arac hıc calısmıyor sorun nedır..

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 20:37

      Eren Bey, maalesef Atco olarak yarı otomatik şanzımanlara hizmet sunmamaktayız. Bu şanzımanlar ve arızaları ile ilgili fazla bir bilgimiz de bulunmamaktadır.

  12. ilyas alemdar
    ilyas alemdar / Cevapla 30 Ağustos 2019 at 19:19

    kolay gelsin 2001 model marea steyjinvaon aracım var tam otomatik D konumunda kalkış yapıyorum hiç bir sorun yok gayet güzel bir şekilde 1 2 3 yapıyor lakin 70 80 ni geçince 4.fitese geçecek o an arıza lambası yanıyor şanzumanın ve kendini korumaya alıyor ve kalkışlarda yüksek fitesde kalkıyor ama manuele alırsan normal elle 1 2 3 yapabiliyorsun bu arada kontağı kapatıp açıyorum düzeliyor ama bir müddet sonra yine aynı hatayı veriyor bu arada sadece vitesi 3 konumunda kullanırsan arıza lambasını yakmıyor ama 3 konumunda kullanmak sakıncalı diye kullanmıyorum sakaryalıyım burda gitmediğim yer kalmadı araca arıza tespiti yapmak için bağlanamıyorlar bir usta selonoidden dedi kapağı açtı en alttaki selenoid çalışmıyor dedi 4 tane var zaten ve çalışmayanı değiştirdi yağınıda değiştirdi tecrübe yaptık yine yandı okuyucuları söktü baktı onlarda sağlam sizin anlayacağınız problem aynen devam bana yardımcı olabilirmisiniz SAYGILAR.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 15:30

      ilyas Bey, şanzımanınız bir sebepten dolayı korumaya alıyor. Siz kontak aç kapa yapınca resetliyor ama kök neden ortadan kalkmadığı için arıza tekrar ediyor. Aracınızın tesisatı farklı o yüzden arkadaşlarımızın bağlanamaması normal. Bu araçlar üzerine uzman bir yere gitmenizi tavsiye ederiz.

  13. Yakup
    Yakup / Cevapla 30 Ağustos 2019 at 23:16

    Merhabalar benim 2013 ford fogusum var benim sikintim ilk kalkista arac titreme yapiyor yani 1 vitesten 2 gecerken sorun nedir ve maliyeti

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 15:31

      Yakup Bey, kavrama probleminiz var. Tahmini 4.000 TL civarındadır.

  14. Volkan dursun
    Volkan dursun / Cevapla 16 Eylül 2019 at 23:22

    Ustan kolay gelsin yardimci oursaniz sevinirim 1.5 dci fluance edc sanziman bugun vits kutusunu kontrol ettiriniz yazdi ve 1 3 5 vitesler yok aracta iki adet ariza kodu var p1752 ve p0380 nedendir ve napmam lazim sizin gibi guvenilir usta bulmak malesdf cok zor bursa inegolde

    • Mehti
      Mehti / Cevapla 17 Eylül 2019 at 23:14

      Merhabalar,2008 model bmw e60 520d (joystik vites) araca sahibim,bir süredir sabit hızda devirde dalgalanma olmakta biraz araştırdım ve sonuç büyük ihtimalle türbinden dolayı diye düşünüyorum. Ve türbini revizyon ettirmek istiyorum bunun maliyeti nedir? Ve revizyonu ne kadar süre içerisinde tamamlıyorsunuz. Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 15:31

        Mehdi Bey, tirbün revizyonu 3.500-4.000 TL civarında tutmaktadır. Testleri ile birlikte yaklaşık 3 gün sürer.

  15. MURAT
    MURAT / Cevapla 28 Eylül 2019 at 19:29

    Ustam iyi akşamlar arabamı 5 farklı ustaya götürdüm bir cevap alamadım.Sizler galiba bu piyasada ki en iyi ekipsiniz. Arabamda şöyle bir problem var. Aracım 2006 Hyundai Tucson otomatik uzun süre çalışmadığında ortalama 12 saat veya üstü. İlk çalıştırdığımda p-r-n komutlarını uyguluyor fakat d konumuna aldıgımda ekranda göstermiyor ve ileri gitmiyor.ortalama 10 dakika sonra devreye giriyor ve ileri gidiyor. fakat gün içinde hiç bir problem çıkarmıyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 15:32

      Murat Bey, böyle bir arıza ile henüz biz de karşılaşmadık. Elektriksel bir arıza gibi gözükmektedir.

  16. hakan
    hakan / Cevapla 24 Ekim 2019 at 00:33

    slm ustam 2000model seat cordobam var aracım sogukken hıc bır proplemım yokdu arac ısınınca vites gecişi yapmıyor bagırıp duruyordu aracı bır servıse götürdüm sanzımanı ındırıp balatları piston kelepce deişmiş aracı tslım aldım ıkı gun sora bukezde aarc kendılınden korumya aldı 3de takılı kaldı motorun arızalrını şanzımanda göstrmeye başladı hıdrolık beyni deişdiler yıne aynı sora arac 3 vıtesde sarsıntılı geciş yapmya başladı ve 3 de takılı kalmya yıne R de sert vuruntular başladı usta şimdide elektironık sıkıntısı var diyor yardımcı olurmusnuz nasıl bir yol izlemeliyim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 15:33

      Hakan Bey, 01M şanzımanlar biraz problemlidir. Şanzımanı yapan arkadaşımız işinin arkasında dursun, çözülmeyecek bir problem değildir.

  17. fatih
    fatih / Cevapla 15 Aralık 2019 at 18:50

    slm ustam benim yeni aldığım 2004 model bmw 320d aracım 80 ve 55 km hizların da iken araçta hafif bir sarsıntı meydana gelmektedir. ben kayseriden yazıyorum bu sıkıntı neden kaynaklanıyor ve kayseriden gelecek olsam tahmini masrafı ne tutar ve zaman olarak ne kadar sürer bilgi verirmisiniz…

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 15:33

      Fatih Bey, bu sarsıntının birden fazla nedeni olabilir. Kayseri’de aracı kime gösterdiniz?

  18. omer gurescı
    omer gurescı / Cevapla 16 Aralık 2019 at 20:31

    Merhabalar , 306 1.8 1999 model otomatik aracım var 1 ve 2 vites gecıslerı mükemmele yakın ama 3 ve 4 te sıkıntı var 2 3 kendı geçiyor sıkıntı ama 3 den 4 geçmiyor devir 4000 oluktan sonra gazdan ayağımı cektıgımde vıtes 4 de geçiyor araç Motor çok zorlanıyor devir yükselmesi ve zorlama olur motor bakımları yapıldı bujıler degıstı şanzıman yağı yeni ne yapmam gerekiyor antalyadan yazıyorum

    sımdıden teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 15:34

      Ömer Bey, sorun selenoidlerden veya şanzımanın içerisinden olabilir. Şanzıman beynini söküp bize gönderirseniz, selenoidlerini kontrol ederiz.

  19. gökhan karaoğlu
    gökhan karaoğlu / Cevapla 6 Şubat 2020 at 01:13

    Merhabalar ;

    2013 ford focus 3 powershift aracım ilk kalkışlarda titreme problemi bulunmaktadır. Adana’da ikamet etmekteyim bununla ilgili adanada yada ankarada çözüm ortaklarınız varmıdır? Kavrama seti değişimi yeterli midir ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 15:35

      Gökhan Bey, kavrama seti değişimi yeterli olacaktır. Herhangi bir Ford servisi yapabilir, 4.000 TL civarı tutacaktır. Eğer siz bir yer bulamazsanız, haber edin lütfen, biz Adana’da sizin için bir yer ayarlarız.

  20. erhan köroğlu
    erhan köroğlu / Cevapla 26 Mart 2020 at 19:21

    Merhabalar , 1991 Honda civic GL 4 ileri tam otomatik şanzuman için destek veriyor musunuz. bu aracın şanzumanının ekspertiz yapabilir misiniz. bu şanzumanın parçaları hala bulunuyor mudur? revizyon ne kadar bir ücret alır bu şanzuman türü için saygılar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 20:36

      Erhan Bey, maalesef Atco olarak Honda şanzımanlara hizmet sunmamaktayız. Bu şanzımanlar ve arızaları ile ilgili fazla bir bilgimiz de bulunmamaktadır.

  21. Yasin
    Yasin / Cevapla 17 Nisan 2020 at 04:21

    Merhaba. Bende 2005 model citroen c4 sxpx lpgli otomatik araba biranda 1 km boyunca gearbox defaoult hatası verdi kapat aç yapınca geçiyor fakat ekran gidiyor acaba sıkıntı nedir ve ücret ne olur bu arada arabayı bu şekilde kullanmakta doğrumudur

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 15:36

      Yasin Bey, öncelikle aracınızın arıza kodunu bilmemiz gerekmektedir. Aracınızı bir cihaza bağlattınız mı?

  22. Yasin
    Yasin / Cevapla 11 Haziran 2020 at 21:45

    Citroen C4 Yarı otomatik aracımda kalkışlarda titreme yapıyordu düz yolda giderken hızlanıyor fakat devir yükselmediği için yeterli hıza cıkmıyordu yolda giderken 6 viteste gaza basmama rağmen araba devir almadı sola çektim ve araç istop ettirdim tekrar çalıştırmaya çalıştırdığımda vitesi boşa alındiyordu hata veriyordu sonra düzeldi ve çalıştı ancak aynı şekilde kalkışda titreme yapıyordu şimdi ise gaza basılmasına rağmen vites almıyor ve gitmiyor araç sorun tam olarak nedir şanzumanın değişmesi gerek var mı bu hataları ilk defa yaptı ve araç vites atmıyor gaza basıyorsunuz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Haziran 2020 at 07:29

      Yasin Bey, Atco olarak yarı otomatik şanzımanlara şu etapta hizmet veremiyoruz maalesef. Eğer İstanbul’da iseniz sizi başka bir arkadaşımıza yönlendirebiliriz.

  23. ERTUĞRUL YIKILMAZ
    ERTUĞRUL YIKILMAZ / Cevapla 18 Haziran 2020 at 23:42

    1.4 opel insignia elegant aracım da
    Geri vitese 1 ci vitese bazen 3 cü viteste sık sık
    Genelde de vites geçişlerinde sıkıntı yaşamaya başladım nedeni hakkında ve ne yapılması gerektiği hakkında yardımcı olmanızı rica ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Haziran 2020 at 09:09

      Ertuğrul Bey, 6T serisi şanzımanlarda mekanik arızalarda bahsettiğiniz sorunlar ortaya çıkabilmektedir. Müsait olduğunuzda İstanbul veya izmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrarsanız hem bilgisayardan arıza kodlarına bakar, hem aracınızı ücretsiz test edebilir, hem de size daha faydalı bilgiler sunabiliriz.

  24. Kaya
    Kaya / Cevapla 23 Haziran 2020 at 16:31

    Merhaba sayın yetkili;

    2008 Honda Civic otomatik şanzımanlı aracımda, yağı yaklaşıl bir ay önce değiştirmeme rağmen, 3. vitesten sonra vites geçişinde çok zorlanıyor ve devir çok yükseliyor. Çoğu zaman vites değiştiremiyor ve sanki boş viteste gaza basıyormuşçasına motor gücü tekerlere iletilmiyor. Sorun ne olabilir ve maliyeti aşağı yukarı ne kadardır ? Vereceğiniz ön bilgiye göre aracımı size getireceğim. İyi çalışmalar dilerim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2020 at 14:49

      Kaya Bey, yağı değiştirmeniz oluşan mekanik sorunları gidermeyecek aksine daha da belli edecektir. Atco, Honda şanzımanlara şu etapta hizmet vermediği için size maalesef yardımcı olamıyoruz. Yetkili Honda servisinden ayrılan arkadaşlara yönelmenizi tavsiye ederiz.

  25. Mehmet Ali
    Mehmet Ali / Cevapla 11 Temmuz 2020 at 13:21

    Merhaba,ford galaxy 2.0.tdci 2012 model powershift li aracım var,kalkışlarda 1->2 geçişlerde,2->3 geçişlerde vuruntu var.Hafif rampalarda 250-300 motor devir (kavrıyor bırakıyor,sürekli ) farkı var,normal rampaları yüksek devirle çıkabiliyorum,sorunum ne kadara çözülür ?
    Ben izmirdeyim,burda şubeniz varmı ? 0216 365 35 13 numaralı telefon aranmıyor.Mail ile cevaplarsanız memnun olurum

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 13:59

      Mehmet Ali Bey, telekom kaynaklı problemler yaşamaktayız. Şu anda telefonlarımız açıktır. Devir kaydırma genellikle mekatronik üniteden kaynaklanmakta, tamir ücreti 3.500 TL’dir. kavramanızın durumu da kontrol edilmelidir. İzmir’de kendi servisimiz mevcut.
      Atco İzmir Merkez Servisi Ata Sanayi Sitesi 8780/2 Sokak, No: 42. Çiğli – İzmir. Tel: 0232 504 51 06. Tel: 0552 279 12 88

  26. İSMAİL BÜTÜN
    İSMAİL BÜTÜN / Cevapla 13 Temmuz 2020 at 15:49

    Selamun Aleykum. Bende 2013 model edc şanzımanlı fluence var. Araç kalkış yaparken birden atılıyor, birde 1.vitesten 2.vitese geçerken hafif bir sarsıntı oluyor. Gazı biraz fazla verirsem sarsıntı kesiliyor. Bir defaya mahsus olmak üzere, 1.vitesten 2.vitese geçerken şakırtı şukurtu geldi şanzımandan, o zamanda çok hızlı kalkış yapmıştım.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 15:17

      İsmail Bey, kavrama arızası yaşamaktasınız. Kavrama değişimi ve adaptasyon ile probleminiz büyük ölçüde ortadan kalkacaktır.

  27. İdris demir
    İdris demir / Cevapla 19 Temmuz 2020 at 12:25

    Merhabalar 2014 Audi a4 b8 kasa yokuşta kalkışta sirkeleme ve geri viteste kaçırma yapıyor sorun neden olabilir

  28. İdris demir
    İdris demir / Cevapla 19 Temmuz 2020 at 12:27

    Araç 2.0 Tdi otomatik

  29. Sinan Yalçınkaya
    Sinan Yalçınkaya / Cevapla 29 Temmuz 2020 at 20:22

    Merhabalar, peugeot 307 1.6 otomatik lpli aracım var. 190bin km de yeni aldım önce abs arızası verdi sonrasında automatic gear fault P00022 arıza kodlu şanzıman arızası verdi. Peugeot özel servise gittiğimde şanzımanla alakalı değil motorda ki arızayla alakalı arıza verdiğini ve motor arızasını giderdiğinde diğer arıza kodunada bir güncelleme yapıp giderildiğini söylediler. Ancak aracım herhangi bir arıza vermediği halde rampalarda çekişten düşüyor ve kayış sesi gibi bir ses yapıyor. Manuelde kullanıldığında herhangi bir sorun olmuyor. Bir kerede D konumunda kar ve spor modu işaretleri gözükmüş tü ekranda yorumlarınızı merak ediyorum. Bayram sonrasında servisinizde arıza tespiti ve tadilat için gelmek istiyorum

  30. Erkan
    Erkan / Cevapla 10 Eylül 2020 at 20:06

    Merhaba triptonic ford fussion 1.
    4 tdci 5 ileri otm.aracim manuel kullanımda sorunsuz,fakat otomatige alınca isindiginda vites atmakta zorlanip bağırıyor aracı yeni aldım 6 ay geriye doğru böyle bir sorun yoktu son zamanlarda motorda su kaynatmalar yağ sogutucu arizasi baş gosterdiginde bu sorun olustu tahmininizi söylerseniz çok sevinirim kolay gelsin. …

  31. sertaç
    sertaç / Cevapla 23 Eylül 2020 at 01:42

    Aracım fusion 1.6 benzin 4 ileri otomatik. 15 yıldır kullanıyoruz viteste sıkıntı yaşamadım. Fakat yokuş kalkışlarda çok kaçmayabbaşladı ve motor çalıştaktan sonra d veya r aldığımda motoru stop ettirmeye başladı motor 2. kez çalıştıktan sonra düzeliyor. hiç yağ değiştirmedim. Sorun Maaliyeti ne kadar olur?

  32. Mehmet
    Mehmet / Cevapla 28 Eylül 2020 at 19:49

    2006 model otomatik şanzıman b7 kasa 7 ileri audi a4 aracimda bazen yasadigim sorun var. Bu sorun arabanin deviri yukseliyor vites atiyor fakat istedigim hiza ulasamiyor. Bazende hic bisey olmuyor. Destek alabilir miyim

  33. Onur
    Onur / Cevapla 26 Ocak 2021 at 21:26

    Merhaba değerli ustam öncelikle buraya ayrıca zaman ayırıp insanlara yardımcı olduğunuz için size teşekkür etmek isterim benim sorunum şöyle.aracami alalı 3 hafta oldu 2012 1.6 e HDI otomatik dizel Citroen c5. Noter satışını aldiktan 15 dk sonra baskı balata bitti Yolda kaldım haliyle uzak olduğum için hiç tanımadığım bir yere götürmek zorunda kaldım neyse baskı balata volantin değişmesi gerektiğini söylediler ve değiştirdik fakat ben bu sanjimani daha önce kullanmadığım için bir garip geldi önce kullanımı bir değişik geçişlere vs alıştım bunlar normalmiş ama sorunum şu araba yokuşta ama dur kalk halinde hafif bir titreme yapıyor kararsız kaliyor gibi.ayrıca vites geçişlerinde Bazen özellikle 1 2 de alttan tık diye küçük çok rahatsız etmeyen bir klik sesi geliyor bunun dışında yine trafikte ve ani durumlarda durdugum ve kalkış yaptığım zaman bir vuruntu hissediyorum ama normalde kalkislarda titreme yapmıyor bunlar normal midir aracı aldığımda başıma bir sürü olay geldi ve çok masraf yaptım ve aracı çok kullanma şansım olmadı önceki halini de çok bilmiyorum . işlem yapılan yerle alakalı bir sorun olabilir mi diye düşünmeye başladım bana orjinal parçalar takıldığı söylendi ben şuan nasıl bir yol izlemeliyim sizin de metinizi çok duydum birazda takıntılı biriyim araba konusunda birazda kafama taktım açıkçası yardımlarınızi rica ediyorum

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Ocak 2021 at 09:20

      Merhaba Onur Bey öncelikle güzel temennileriniz için teşekkür ederiz. Aracınızdaki mevcut yarı otomatik şanzımana hizmet verememekteyiz. Atco otomatik şanzıman ailesi sadece tam otomatik şanzımanlara hizmet vermektedir. Aracınızdaki şanzımanın genel karakteristik özelliği geçişlerde hissettirmesidir. Yaşamış olduğunuz arızanın sebebi şanzımanın üst kısmında bulunan dönüştürücü robot sisteminden yapmaktadır. Robotunuzu ve robottaki yağı kontrol ettiriniz.

      • Onur
        Onur / Cevapla 27 Ocak 2021 at 21:35

        Teşekkur ederim cevabınız için baskı balata değişiminde bunlara bağlı robotların olduğu ve robotlarında değiştmesi gerektiği söylenmişti aksi halde iyi bir randıman alamayiz denmişti sizinde bahsettiğiniz bu robotlarmidir acaba yapılan islemle alakalı bir yanlışlık olma ihtimali olabilirmi tekrar yaptırdığım yeremi götürmeliyim fikriniz nedir acaba teşekkurler

      • Onur
        Onur / Cevapla 27 Ocak 2021 at 23:39

        Tam olarak dönüştürücü robot dediğiniz şey nedir kesin bu sebepten mi yapıyordur peki maliyetli bir durummudur dediğim gibi baskı balata sırasında değişen robotlarmi acaba bu dediğiniz şey.kafam çok karıştı inanın arabayı aldığından beri bir türlü gönül rahatlıği ile kullanamadim

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 29 Ocak 2021 at 10:10

          Merhaba Onur Bey aracınızda bulunan robotun sağlamlık kontrolü arıza kontrolü yaptırmanız gerekiyor. Daha önceki yaptırmış olduğunuz işlem hakkında bir şey diyemiyeceğim fakat şuanki yoğunlaşmanız gereken kısım robot. Yapmadığımız bir şanzıman tipi olduğundan dolayı sizi yanlış yönlendirmek istemeyiz.

  34. Gökhan
    Gökhan / Cevapla 6 Şubat 2021 at 01:44

    Merhaba kollay gelsin. 2012 astra 1.4 t aracımın 3. Vitesinde vuruntu var. Ayrıca 4 ten 5. Vitese geçtiğindede bir kasma yapıyor motor freni gibi. Bunu araç tam ısınmadığında daha şiddetli yapıyor sorun ne olabilir ?

  35. Hilmi mutlu
    Hilmi mutlu / Cevapla 7 Mart 2021 at 21:26

    Aracım 2001 model Mercedes clk 200 kompresör aracımda 2.ve 3. Viteste titreme mevcut tribün den şüpheleniyorum . tribün tamir ve bakım maliyeti ne olur

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 10 Mart 2021 at 09:08

      Hilmi Bey, türbünü söküp gönderirseniz 1.500-1.750 TL gibi maliyet çıkacaktır.

  36. Zafer yılmaz
    Zafer yılmaz / Cevapla 3 Mayıs 2021 at 14:17

    İyi günler aracım 2006 mondeo dizel otomatik trend modeli geriye gidemiyorum band kırılmış dediler ortalama bir fiyat verebilirmisiniz birde şanzıman yağı ve filtresi fiyat ve zaman benim için önemli

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2021 at 14:55

      Zafer Bey, aracınızda AF40 şanzıman türü vardır yağı değişim ücreti 750tl’dir.

  37. MUSTAFA PISKINDEMIR
    MUSTAFA PISKINDEMIR / Cevapla 29 Mayıs 2021 at 11:53

    Merhaba, 2013 model TSI troptonik biter 118.000 km passat aracım var, ilk kalkışlarda buruktu yaparak kalkıyor, sorun ne olabilir.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 31 Mayıs 2021 at 09:28

      Mustafa Bey, yaşamakta olduğunuz bu vuruntu probleminin muhtemel iki nedeni vardır kavrama ayarınızdan yada mekatronik beyninizde ki bozulamalardan kaynaklı olarak bu sorunla karşılaşabilirsiniz.

  38. Mehmet Yılmaz
    Mehmet Yılmaz / Cevapla 21 Mayıs 2022 at 17:03

    Merhaba; 2012 model Ford Mondeo 2.0 tdci powershift sahibiyim. Aracımda ki hata; ilk harekete 1. ve 2. vites geçişlerinde silkeleme, vites düşüşlerinde ise yığılma meydana gelmesi (1. ve 2. viteslerde). Bu sıkıntı kalibrasyon yapıldığında ortadan kalkıyor lakin 2-3 günlük kullanım sonunda (takribi 15 km) aynı problem tekrarlıyor. Bu konuyla alakalı yorum yapıp, muhtemel sebepleri hakkında bilgi verirseniz sevinirim.
    İlginize şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Mayıs 2022 at 09:17

      Mehmet Bey, muhtemelen kavrama, daha kuvvetli bir ihtimal mekatronik ünitenizde problem var. Müsait bir zamanınızda İstanbul, Ankara veya İzmir şubelerimizden birisine uğrarsanız araca bir birlikte bakalım. Ekspertiz işlemlerimiz ücretsizdir.

      • Mehmet Yılmaz
        Mehmet Yılmaz / Cevapla 23 Mayıs 2022 at 12:27

        Çok Teşekkür ederim. Müsait bir zamanda Ankara şubenizi ziyaret edeceğim. Saygılarımla

  39. şahin doğan
    şahin doğan / Cevapla 26 Temmuz 2022 at 09:40

    ARACIM 2012 S80 VOLVO D2 225.000 KM de , ilk uyarı şanzıman düşük performans uyarısı ile , şanzıman yağı ve filitresi değişip , kodlama işlemi yapıldı.daha sonra kalkışlarda ve ara ara devir hızlanıp düşme yapmaya başladı kendi kendine .Sonrasında mazot filitrersi de değişti , 2-3 gün hiçbir sorun yoktu,sonrasında , çok nadir kalkışlarda gaz yememe ,kesme gibi , birde normal seyirde iken çok nadir devir yükselip tekrar düşme yapıyor, sürüş keyfini bozduğu gibi, rahatsızlık veriyor.Nedeni ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Ağustos 2022 at 14:52

      Merhaba Şahin Bey, Powershift şanzıman ünitelerinde kavramalar zamanla ömrünü yitirmekte veya mekatronik ünitede kavrama basınç kontrolünü yapan selenoid vafler arızalanmaktadır muhtemel problem kaynağı bunlardır .
      Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

      Ayrıntılı bilgi almak için bize 0552 606 87 84 nolu telefonu arayarak ulaşabilirsiniz.

  40. Burak paydaş
    Burak paydaş / Cevapla 5 Mart 2023 at 21:50

    Merhaba 2000 model Bmw 5.20 otomatik şanzıman aracımda tork konvertör arızası mevcut. Aracı sizi getirirsem ne kadar masrafım olur ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Mart 2023 at 09:14

      Merhaba Burak Bey, sadece tork revizyonu ve şanzıman söküm takım işçiliği ile birlikte yaklaşık 10 ile 12 bin arasında bir şey çıkar.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.