Skoda Fabia Otomatik Şanzıman Tamiri

Skoda Fabia marka aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Skoda Fabia araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Skoda Fabia otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Skoda Fabia otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Skoda Fabia otomatik şanzıman tamiri

Skoda Fabia Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul, Ankara ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. 

Skoda Fabia grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:

  • Skoda Fabia DSG Otomatik Şanzıman Tamiri (7 ileri 0AM)Audi-A3-DSG-0AM-Otomatik-Sanziman-Tamiri-01

Fabia DSG Şanzıman Arızaları

Dsg şanzıman kullanan Skoda Fabia araçlarda genellikle karşılaşılan arızalar:

  1. DSG mekatronik arızası
  2. Mekatronik kart arızası
  3. Kavrama arızası
  4. Aşırı ısınma problemi
  5. Yüksek kilometrelerde volantta ses

Olarak sıralanabilir. Aşağıda en sık rastlanan üç arıza, PRND lambalarının karışması, Fabia DSG mekatronik arızası ve Fabia kavrama arızası konularını sizler için ele aldık.

PRND Işıklarının Karışması

Fabia mekatronik kartı arızaları daha çok marşa bastığınız zaman ekranda vites pozisyonlarının karışması ile kendisini belirli eder. Bazen R’ye aldığınızda ekranda aracınız P konumunda gözükür, bazen D’ye aldığınızda ekranda aracınız N veya R konumunda gözükebilir. Ayrıca bir başka belirtisi vites konumuna aldığında ekranda anahtar işareti çıkmasıdır. Nadir durumlarda kartların içerisindeki yollar bozularak selenoid arızaları gibi arızaların DTC olarak araç bilgisayarında oluşturulduğu da uzman ekibimiz tarafından saptanmıştır.

Fabia Mekatronik Beyin Tamiri

Sarsıntı, gürültülü ses, titreşim ve vites geçişlerinde gelmeye başlayan bir ses mekatronik probleminin habercisidir. Eğer aracınızı bu şekilde kullanmaya devam ederseniz, hasar artacak ve aracınız bir sabah marşa bastığınızda hareket etmeyecektir. Skoda Fabia mekatronik arızası olduğunda genellikle şu iki arıza kodu ile karşılaşırsınız:

  • P189C Yetersiz basınç oluşumu nedeni ile fonksiyon kısıtlaması
  • P17BF pompa koruması maksimum limite ulaştı
  • P1604 Kontrol ünite arızası
  • P068A Ana röle çok erken açılıyor
  • P0562 Gerilim beslemesi  – gerilim çok küçük
  • P0841 Şanzıman hidrolik basıncı sensörü 1 – uygun olmayan sinyal

Her iki durumda da şanzımanın mekatronik ünitesinin sökülmesi gerekmektedir. Türkiye’nin en büyük şanzıman merkezi olan firmamız ülke genelindeki servis ağı ile ilinizde sizlere mekatronik arızalarının çözümü hakkında yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaktırç

Fabia DSG Kavrama Arızaları

DSG kavrama kullanan araçlarda kavrama arızası, özellikle yokuşlarda araca gaz verilirken hızlanmama, çekişte zayıflık yada ilk hareket sırasında duran aracı yerinden güçlükle kaldırma şeklinde kendisini gösterebilir.

Eğer sorunlarınız artarak devam ediyorsa, muhtemelen kavrama balatalarınız incelmiştir ki bu da ani kavrama problemlerine yol açar ve siz bunu araç içerisinde vuruntu ve titreme olarak algılarsınız.

Bazı durumlarda Skoda araçlardaki DSG kavrama arızası kendisini P1741 arıza kodu ile belli edecektir. Firmamız İstanbul, Ankara ve İzmir’deki servis noktaları ile kavrama problemlerinize garantili servis hizmeti sunmaktadır.

Fabia DSG Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Skoda Fabia otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Skoda Fabia araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Skoda Fabia otomatik şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.

Skoda Fabia Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16

Skoda Fabia Kavrama, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17

1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:

0 850 640 0 685

Skoda Fabia Şanzıman Yağı Değişimi

Skoda Fabia şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Skoda Fabia otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Skoda Fabia şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Skoda Fabia şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Skoda Fabia Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak İstanbul, Ankara ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer Skoda Fabia aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

3 thoughts on “Skoda Fabia Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Özkan
    Özkan / Cevapla 23 Temmuz 2019 at 08:48

    00293 nolu arızayı alıyorum AT Vites kolu şalteri, Sinyal Kayıp, Aralıklı Bilgisayarı bağladığımızda bu hataları alıyoruz. Aracım 2006 fabia

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Temmuz 2019 at 07:54

      Özkan Bey, aracınızda şanzıman arızası yok, vites pozisyon şalteriniz veya bu şaltere giden tesisatınızda problem mevcuttur.

  2. Mehmet ozkulluk
    Mehmet ozkulluk / Cevapla 12 Mart 2020 at 09:35

    2006 sikoda fabya 1.4 benzinli aracım var filter geçişlerinde çünkü yapıyor düşerken daha fazla vuruntu var bunun sebebi neydir ve masrafı ne tutar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.