Chevrolet Aveo Otomatik Şanzıman Tamiri

Chevrolet Aveo aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Chevrolet Aveo araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Chevrolet Aveo otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Chevrolet Aveo otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Chevrolet Aveo Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul, Ankara ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. 

Chevrolet Aveo aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Chevrolet Aveo araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Chevrolet Aveo otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Chevrolet Aveo otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

 

Chevrolet Aveo Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Chevrolet Aveo grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:

    • Chevrolet Aveo GM 6T30 Otomatik Şanzıman:

    • Chevrolet Aveo GM 6T40 Otomatik Şanzıman:

ChervoletAveo6T40otomatiksanziman

Chevrolet Aveo Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Chevrolet Aveo grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:

    • Chevrolet Aveo GM 6T30 Otomatik Şanzıman:

    • Chevrolet Aveo GM 6T40 Otomatik Şanzıman:

ChervoletAveo6T40otomatiksanziman

Aveo Otomatik Şanzıman Sorunları

6T40 GM şanzıman kullanan Aveo araçlarda en sık rastlanan 3 şanzıman arızası şunlardır:

  1. Geri vites arızası: Motor ısınınca vitesi R ye alındığında bazen 5-10 saniye bekleyip geç alıyor, araç gaz yemiyor ve takır takır sesi geliyorsa şanzımanınızın dip tası ile ilgili mekanik sıkıntısı mevcuttur. Bu durum şanzımanın komple açılması ve revizyon işleminin uygulanması gerektiğini göstermektedir.
  2. Vites geçişlerinde kaçırma: Vites geçişlerinde gecikme, devir saatinin yükselmesi, vites boşa düşüyor hissi yaşanıyorsa ilk adımda şanzıman beyninizin sökülerek hem hidrolik ünitenin, hem de solenoidlerin test edilmesi gerekmektedir.
  3. Otomatik vites vuruntusu: Aveo araçlardaki şanzımanlar özellikle 1’den 2’ye geçerken ve 2’den 3’e geçerken vuruntu yapabilmektedir. Aracınızda benzer vuruntu şikayetleri var ise ilk etapta şanzıman beyini (hidrolik ünite) kontrollerinin yapılması gerekmektedir. Sonuçlarına bağlı olarak “şanzımanınız sökülmeden” teşhisini sağladığımız test makinemiz ile, şu anda sadece İstanbul’da bu hizmetimiz mevcuttur, basınç testi yaparak problemin nereden kaynaklı olduğunu tespit edebiliriz.

Aveo Selenoid Valfi Arızası

Aveo araçlarda selenoid problemi yaşanmaya başlandığında TCM ilk olarak P0700 arıza kodu atar ve şanzıman arıza lambasını yakar.  Eğer aracınızda şanzıman arıza lambası yanıyorsa, hiç vakit kaybetmeden en yakın servise gitmeniz gerekmektedir. Selenoidler veya şanzıman içerisindeki hasara göre şanzıman kendisini bu arızadan sonra korumaya alabilir. Bu durumda aracınızda sadece geri vites ve 5.vites devrede kalacaktır.

Aveo GM şanzımanlarda 6 adet PWM, 1 adet on-off solenoid bulunmaktadır. PWM otomatik şanzıman selenoid valflerinin çalışma süresi içerisinde, çoğunlukla şanzımanın içerisindeki kirlilikten dolayı bozulurlar. Bu yüzden Aveo araçlarda otomatik şanzıman yağı değişimi , şanzıman ömrü açısından oldukça önemlidir.

Aveo şanzımanlarda selenoid valf arızasını tespit etmenin ve eğer temizleme yapıldı ise temizliğin sonuç verip vermediğini kontrol etmenin tek yöntemi özel tasarlanmış selenoid test makinelerinde bu selenoid valflerin test edilmesidir. 

Oldukça pahalı olan otomatik şanzıman selenoidlerinin test edilmeden değiştirilmesi, gereksiz şanzıman tamir fiyatları ortaya çıkmasına, arızalı selenoidin tespit edilmeden değiştirilememesi ise arızanın devam etmesine neden olacaktır.

Aveo Şanzıman Beyni Tamiri

Firmamızda Chevrolet Aveo şanzıman beyinleri özel test ünitelerinde test edilerek kontrol edilmektedir. Gerçekleştirilen testler sonucu kavramaya istenilen basınçta ve zamanda yağ göndermeyen valfler tespit edilebilmektedir.

Araç üzerindeki çalışma koşullarını simüle eden makinelerden çıkan test sonuçlarına göre şanzıman beyinleri uzman teknisyenlerimiz tarafından tamir edilmektedir. Aveo otomatik şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Chevrolet Aveo otomatik şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca her türlü Opel ve Chevrolet şanzıman yedek parçaları için 0 216 365 95 00 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz. 

Garantili Aveo Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Chevrolet Aveo otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Chevrolet Aveo araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Chevrolet Aveo şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Chevrolet Aveo otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Chevrolet Aveo Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Chevrolet Aveo şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Chevrolet Aveo otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Chevrolet Aveo şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Chevrolet Aveo şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Chevrolet Aveo Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak İstanbul ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer Chevrolet Aveo aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

30 thoughts on “Chevrolet Aveo Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. İslam ozturk
    İslam ozturk / Cevapla 25 Eylül 2019 at 18:33

    Merhaba aracım 2011 Chevrolet Aveo 1.4 LTZ otomatik hb aracımın vites geçişleri uzunlaraliklarla oluyor 4000 -5000 deviri buluyor uzun bir zorlanmanın ardından değişim yapıyor vites değiştirene kadar motor baya zorlanıyor ve bağırıyor bunun sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim

  2. erdal
    erdal / Cevapla 5 Mayıs 2020 at 11:48

    Ustam merhaba, aracım 2011 model Chevrolet Aveo 1.4 LT Otomatik benzin-Lpg, sedan. 134 binde. Motor soğukken çalıştırıp hareket ettiğinde birinci vitesten ikinciye veya ikiden üçe geçmekte zorlanıyor. Vites atsın diye gaz pedalına biraz yüklendiğimde de devir çok yükseliyor ve motor ışığı yanmaya başlıyor. Ondan sonra da 10 -15 dakika üçüncü vitesten yukarıya çıkmıyor. Bu süreden sonra motor ısındığından arabayı stop edip tekrar çalıştırdığımda motor ışığı yine yanmaya devam etmekle birlikte vites geçişleri düzeliyor. Yarım saat sonra da hiçbir problem kalmıyor. Fakat aracı sabah ilk çalıştırdığımda acele etmeyip ısınmasını beklediğimde ya da vites atsın diye zorlamayıp yavaş yavaş sürdüğümde on dakika sonra hiçbir problem kalmıyor. Bugün şanzumancıya götürdüm ve aynı problemi anlattım. Usta bilgisayara bağladı ve selonoid valf arızası verdi. Bunun üzerine usta selonoid valflerin değişmesi gerekiyor dedi. Fakat ustanın bilgiayarının aracı algılaması epey sürdü. En sonunda model olarak cruze’i girince tanıdı. Bir de izlediğim bazı videolarda valfler açıkta görünüyor ama benim usta şanzuman beyninin içerisinde olduğunu söyledi. Bu sebplerden tam güvenemediğim için araca bir şey yaptırmadan önce iyice öğrenmek istiyorum. Bu anlattığım problem selonoid valfle ilgili olabilir mi? Başka bir ustaya sorduğumda şanzuman yağı ile ilgili olabilir demişti. Şanzumandaki bütün yağı makine ile çekip temiz yağ koyarsak dişliler arasında kalmış olan tortular temizlenir ve böylece sorun kalmaz demişti. Ben de belki yağdandır diye önce yağı komple değiştireyim diyorum. Sizce sorun ne olabilir? Yardımcı olursanız sevinirim. Biraz uzun oldu, kusura bakmayın. Teşekkürler..

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Mayıs 2020 at 16:48

      Erdal Bey, bahsettiğiniz problem yağ değişimi ile geçmeyecektir. Selenoid valflerin bir veya birkaç tanesinin bozulmasından kaynaklanabilir. Şanzıman beyninizi söküp bize gönderirseniz, selenoidlerinizi test edebiliriz.

  3. erdal
    erdal / Cevapla 25 Mayıs 2020 at 03:43

    İlgilendiğiniz için teşekkür ederim. Selonoidleri herhangi bir şanzımancı test edebilir mi ya da bunun için özel bir cihaz mı gerekli? Test ücreti hakkında bilgi verebilir misiniz? Bir de İstanbul dışında başka şubeniz var mı?
    Teşekkürler..

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 25 Mayıs 2020 at 08:35

      Erdal Bey, selenoid test makinesini biz önce ABD’den ithal ettik. Peşinden Tübitak destekli projemizle 3 adet selenoid ve valf gövde test makinemizi imal ettik. Şu anda bazı şanzımancılar bizim sitemizdeki yazıları kopyalamışlar, bunları yayınlıyorlar, müşterileri de kandırıyorlar. Bizim bildiğimiz gerçekten bunu test edebilen 2-3 yer daha olduğu. Komple selenoid testlerini şu an sadece İstanbul genel merkezimizde yapabiliyoruz. İzmir’deki kendi şubemiz ve diğer bölgelerdeki anlaşmalı servislerimiz komponentleri söküp bize gönderiyor.

  4. erdal
    erdal / Cevapla 25 Mayıs 2020 at 16:42

    Malatya’da irtibatlı olduğunuz bir servis var mı? Teşekkür ederim.

  5. Mehmet AKTAŞ
    Mehmet AKTAŞ / Cevapla 5 Haziran 2020 at 19:33

    Merhaba,

    Eski kasa Chevrolet Aveo 2011 Sedan aracım var, otomatik vites ve geçtiğimiz ay vites geçişlerini yapamaz hale geldim.
    Mecburen vites körüğünün önündeki acil durum için kullanılan küçük kapağı çıkararak oraya bir cisim yerleştirdim.

    Bu sorun neden kaynaklıdır acaba? Tel mi gevşedi veya mekanizma mı bozuldu?
    Bahsettiğim şey vites mandalı. Yani vites mandalı işlevini yitirdi.
    Henüz ustaya gösteremedim. Teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Haziran 2020 at 03:27

      Mehmet Bey, vites mandalı değişimi gerekli gözüküyor. Bir ustaya göstermenizi tavsiye ederiz.

  6. Serkan
    Serkan / Cevapla 2 Temmuz 2020 at 01:13

    1.4 Aveo kullanicisiyim araç rampalarda anca 5000 devirde vites değiştiriyor bazen vites geçişlerinde vurultu yapıyor sorun gideeme maliyeti yaklaşık ne kadardır teşekkürler hayırlı işler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 12:53

      Serkan Bey, aracınız kaç modeldir? model yılına göre kullanılan şanzıman tipi ve maliyeti değişmektedir.

    • Oktay ULUDAĞ
      Oktay ULUDAĞ / Cevapla 20 Temmuz 2020 at 13:25

      Merhaba. Aracım 1.4 chevrolet aveo 2012 model. Vites düşüşlerinde vuruntu yapıyor. Daha çok motor freni gibi oluyor. Sorun selonoid valf arızası olabilir mi? Yoksa şanzıman yağını mı değiştirmem gerekir?

  7. Ali EMRE
    Ali EMRE / Cevapla 27 Ağustos 2020 at 17:31

    Merhaba, ben ali ankaradan yazıyorum.aveo 2012 t300 lpg li 115 bin km de otomatik şanzımanlı aracım kırmızı ışıkta bekleme yaparken normal olmayan titreme oluyor.frenden ayağımı kaldırınca geçiyor.şanzıman yağını 3 bin km önce değiştirdiler, vites geçişlerinde sorun yok.bazı ustalar motor kulağı, bazısı şanjıman kulağı, bazısı selenoid valf sorunu var diyor.ne yapacağımı şaşırdım.yardımlarınızı rica ediyorum.ankarada tavsiye edebileceğiniz bi yer de olabilir lütfennn beni duyun duacınız olurum.

  8. Emin
    Emin / Cevapla 3 Ekim 2020 at 22:35

    Merhaba Aveo 2011 aracım yokuşlarda 4000 devre geldiğinde hold tuşu yanarak vites yükselmiyor gazda yükselmiyor sebebi şanzımanıdır

    • yorumcu
      yorumcu / Cevapla 12 Aralık 2020 at 17:25

      merhaba bendede aynı sorun var çözebildinizmi ? 4000 devire geldiginde hold yanıyor gaz yemiyo kontagı kapatıp acınca sorun cozuluyor bilen varmıdır nedenini

      • yorumcu
        yorumcu / Cevapla 14 Aralık 2020 at 12:52

        ecotec yazısının altındaki bujilere baglı ince 4 borulu kapagı değiştirdi sorun çozuldu.

        • mücahit
          mücahit / Cevapla 29 Aralık 2020 at 22:00

          bobin olmasın o dediğiniz

  9. Talip Güngüneş
    Talip Güngüneş / Cevapla 13 Kasım 2020 at 19:26

    Merhaba, 2012 model Aveo 1.4 LTZ benzinli otomatik aracım soğuk havalarda ilk çalışmada motor ısınana kadar 5. Vitesten 4. Vitese geçişlerde vuruntu ve yığılma yapıyor. Motor ısındıktan sonra sorun ortadan kayboluyor. 2 gün önce Ankarada yetkili bir servise götürdüm, araç soğuk olmadığı için problemi göremediler. Şanzıman yağını değiştirmenin sorunu çözebileceğini belirttiler ve değiştirdiler. Sorun devam ederse aracı bir gün önce servise bırakın sabah kontağı ilk çeviren biz olalım ve aracı test edelim dediler. Maalesef sorun devam ediyor ve henüz aracı servise götürmedim. Acaba problem ne olabilir? Soğukken 5 ten 4 e geçişler neden vuruntulu oluyor?

    • Talip G.
      Talip G. / Cevapla 25 Kasım 2020 at 22:53

      Mesajıma cevap vermeyecekseniz burada durmasının bir önemi yok. Lütfen yukarıdaki sorun bildiren mesajımı sayfanızdan kaldırın.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Kasım 2020 at 10:16

      Merhaba Talip Bey aracınızdaki arıza beyin kaynaklı bir arıza olarak gözlemleniyor. İlk etapta beyin ve selenoid kontrolü yapılacaktır eğer arıza beklenilen yerden çıkmazsa şanzımanın iç kısmına bakılması gerekebilir. Müsait olduğunuz bir gün İstanbul yada İzmir servisimizde misafir etmek ve ücretsiz test için bekleriz.

  10. Talip G.
    Talip G. / Cevapla 13 Kasım 2020 at 21:09

    Merhaba, 2012 model Aveo sedan 1.4 LTZ benzinli otomatik aracım 108 bin km’de. Soğuk havalarda araç ilk çalıştırmada 5 den 4 e vites küçültürken vuruntu ve yığılma yapıyor. Diğer vites geçişleri sorunsuz. Araç bir süre yol alıp motor ısındıktan sonra sorun kalmıyor. Aracımı iki gün önce Ankara’da yetkili bir servise götürdüm ve araç soğuk olmadığı için problemi göremediler. Sorunu anlatınca şanzıman yağını değiştirmenin sorunu çözebileceğini söylediler ve şanzıman yağını değiştirdiler. Sorun devam ederse aracı bir gün öncesinden servise bırakın ve ertesi gün kontağı ilk çeviren biz olalım, aracı test edelim dediler. Tüm peryodik bakımları yetkili servislerde yapılan aracın ilk defa şanzıman yağı değişmiş oldu. Sorun çözülür sanmıştım ancak sabahları araç soğukken sorun hala devam ediyor ve aracı henüz servise götürmedim. Aracın soğukken 5 ten 4 e vites geçişleri neden vuruntulu oluyor acaba? Yazın bu sorunu yaşamıyorum sadece kış aylarında oluyor. Ne yapmamı önerirsiniz lütfen bilgilendirin. Şimdiden teşekkür ederim.

  11. Batukan
    Batukan / Cevapla 21 Aralık 2020 at 11:11

    Selamlar kolay gelsin benim sorunum 2011 model aveo 1 4 otomatik aracım park pozisyonundan çok, or çıkıyor yürürken herhangi bir sorun yok ama parktan sanki canı isteyince çıkıyor vanı istemeyince çıkmıyor bende bu sebepten dolayı aracı stop ederken N de bırakıyorum aracımı sizce sorun ne olabilir…

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Aralık 2020 at 11:54

      Merhaba Batukan Bey aracınızdaki arıza mekaniksel bir arıza olabilir. aracınızı bir arıza tespit cihazına bağlatıp bizimle arıza kodlarınızı paylaşırsanız sevinirim. irtibat numaramız 0530 567 89 91.

  12. Erdem Soz
    Erdem Soz / Cevapla 25 Ocak 2021 at 12:52

    merhaba,

    aracım 2013 model aveo 1.4 ltz benzinli otomatik T300 kasadır, arabamın kmsi 37.500de dir, uzun yıllardır tarafımca binilmektedir, aracımla yolda giderken 25-40 km/h hızlarında hafif devirli iken ( 3000-4000 rpm) ( vites 2. veya 3.oluyor genelde), trafik gereği ayağımı gazdan çekmem gerektiğinde silkinme diye tabir edebileceğim bir titreme veya sallanma yapmaktadır, bunun sebebi nedir? ben istanbulda değilim, gelmem de biraz zor, km.si çok düşük olduğu için net bilmeden de oynanmasını istemiyorum, yardımcı olursanız çok mutlu olacağım.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 25 Ocak 2021 at 18:07

      Merhaba Erdem Bey aracınızdaki problem şanzıman içi mekaniksel bir arızadır aracınızın şanzımanını kontrol ettirmeniz gerekiyor. Daha sonrasında beyin selenoid kontrolü yapılması gerekiyor.

  13. NİLGÜN
    NİLGÜN / Cevapla 11 Şubat 2021 at 17:10

    Merhaba,aracım 2012 model 1,4LTZ benzinli otomatik vites aracım frene basıldığında 41-40 km lerde hız inerken itme yapıyo sizce sorun nerdedir.Teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Şubat 2021 at 06:11

      Nilgün Hanım, muhtemelen solenoidleriniz bozulmaya başlamış. Müsait bir zamanınızda aracı herhangi bir şubemize getirirseniz (İstanbul, Ankara, İzmir) ücretsiz olarak test etmek isteriz.

  14. yunus emre
    yunus emre / Cevapla 7 Mayıs 2021 at 22:46

    2012 model aveo 1.4 sedan otomatik aracim var..aracim vites gecislerinde herhangi bi problemi yok fakat bazen 5. vitesten 6. vitese gecerken zorluk cekiyo nadiren..fakat 50 km hizdan düşerken heralde 2.den 1 e duserken yada 3 ten 2 ye duserken yani yavaslarken frenleme yaparken arabada bi yigilma vuruntu oluyo..sallama yapiyo..50 nin ustune cikinca oluyo..50 km altinda olmuyo..normalde vites gecislerinde sıkınti yok..sadece 50 km ustunde yavaslarken vuruyo..bi kac ustaya sordum selenoid valfi dediler..ama kirsehirde arabaya müdahale edilmesini istemiyorum.bilgi verirseniz sevinirim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2021 at 09:22

      Yunus Emre Bey, sizinde söylediğiniz gibi şanzıman beyniniz içerisinde ki selenoidlerden kaynaklı olarak bu sorunu yaşıyabileceğiniz gibi mekatronik beyininizden de yaşayabilirsiniz daha sağlıklı bir müdahalede bulunabilmemiz için dilerseniz Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza uygun bir şekilde ücretsiz olarak ekspertiz ve hata kodu öğrenme işlemlerimizden faydalanabilirsiniz.

  15. Özcan çalgan
    Özcan çalgan / Cevapla 21 Mayıs 2021 at 17:04

    Selamünaleyküm 2012 model chavrolet aveo aracım var otomatik vites LTZ yeni kasa daha 61 000 km de fakat giderken çok bağırıyor otomatik vites geçişlerini geç yapıyor ozellille 2inci ve 3 üncü viteslerde geç geçiyor geçene kadar araba bağırıyor bu( D )de girerken yapıyor bunu birine sordum muhtemelen şanzıman yağı az diyor birine sordum yağla alakası yok diyor ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim 0535 484 6472

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Mayıs 2021 at 09:07

      Özcan Bey, bu bahsettiğiniz sorunların şanzıman yağınızın eksikliği ile alakası yoktur sadece 2 ve 3. vitese geçerken değil diğer vites geçişlerinde de bu sorunu yaşarsınız muhtemelen şanzıman beyninizde ki seleneoid bloklarından kaynaklı olarak bu hatayı almaktasınız. Dilerseniz Atco istanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza uygun ücretsiz bir şekilde ekspertiz ve hata kodu öğrenme işlemelrimizden faydalanabilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.