Chevrolet Aveo aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Chevrolet Aveo araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Chevrolet Aveo otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Chevrolet Aveo otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Chevrolet Aveo Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı, Osmangazi/Bursa‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.Tüm servislerimiz randevulu çalışmaktadır ,lütfen gelmeden önce ilgili servisimizi arayıp randevu talep ediniz!
Chevrolet Aveo Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Chevrolet Aveo grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
Chevrolet Aveo GM 6T30 Otomatik Şanzıman:
Chevrolet Aveo GM 6T40 Otomatik Şanzıman:
Aveo Otomatik Şanzıman Sorunları
6T40 GM şanzıman kullanan Aveo araçlarda en sık rastlanan 3 şanzıman arızası şunlardır:
Geri vites arızası: Motor ısınınca vitesi R ye alındığında bazen 5-10 saniye bekleyip geç alıyor, araç gaz yemiyor ve takır takır sesi geliyorsa şanzımanınızın dip tası ile ilgili mekanik sıkıntısı mevcuttur. Bu durum şanzımanın komple açılması ve revizyon işleminin uygulanması gerektiğini göstermektedir.
Vites geçişlerinde kaçırma: Vites geçişlerinde gecikme, devir saatinin yükselmesi, vites boşa düşüyor hissi yaşanıyorsa ilk adımda şanzıman beyninizin sökülerek hem hidrolik ünitenin, hem de solenoidlerin test edilmesi gerekmektedir.
Otomatik vites vuruntusu: Aveo araçlardaki şanzımanlar özellikle 1’den 2’ye geçerken ve 2’den 3’e geçerken vuruntu yapabilmektedir. Aracınızda benzer vuruntu şikayetleri var ise ilk etapta şanzıman beyini (hidrolik ünite) kontrollerinin yapılması gerekmektedir. Sonuçlarına bağlı olarak “şanzımanınız sökülmeden” teşhisini sağladığımız test makinemiz ile, şu anda sadece İstanbul’da bu hizmetimiz mevcuttur, basınç testi yaparak problemin nereden kaynaklı olduğunu tespit edebiliriz.
Aveo Selenoid Valfi Arızası
Aveo araçlarda selenoid problemi yaşanmaya başlandığında TCM ilk olarak P0700 arıza kodu atar ve şanzıman arıza lambasını yakar. Eğer aracınızda şanzıman arıza lambası yanıyorsa, hiç vakit kaybetmeden en yakın servise gitmeniz gerekmektedir. Selenoidler veya şanzıman içerisindeki hasara göre şanzıman kendisini bu arızadan sonra korumaya alabilir. Bu durumda aracınızda sadece geri vites ve 5.vites devrede kalacaktır.
Aveo GM şanzımanlarda 6 adet PWM, 1 adet on-off solenoid bulunmaktadır. PWM otomatik şanzıman selenoid valflerinin çalışma süresi içerisinde, çoğunlukla şanzımanın içerisindeki kirlilikten dolayı bozulurlar. Bu yüzden Aveo araçlarda otomatik şanzıman yağı değişimi , şanzıman ömrü açısından oldukça önemlidir.
Aveo şanzımanlarda selenoid valf arızasını tespit etmenin ve eğer temizleme yapıldı ise temizliğin sonuç verip vermediğini kontrol etmenin tek yöntemi özel tasarlanmış selenoid test makinelerinde bu selenoid valflerin test edilmesidir.
Oldukça pahalı olan otomatik şanzıman selenoidlerinin test edilmeden değiştirilmesi, gereksiz şanzıman tamir fiyatları ortaya çıkmasına, arızalı selenoidin tespit edilmeden değiştirilememesi ise arızanın devam etmesine neden olacaktır.
Aveo Şanzıman Beyni Tamiri
Firmamızda Chevrolet Aveo şanzıman beyinleri özel test ünitelerinde test edilerek kontrol edilmektedir. Gerçekleştirilen testler sonucu kavramaya istenilen basınçta ve zamanda yağ göndermeyen valfler tespit edilebilmektedir.
Araç üzerindeki çalışma koşullarını simüle eden makinelerden çıkan test sonuçlarına göre şanzıman beyinleri uzman teknisyenlerimiz tarafından tamir edilmektedir. Aveo otomatik şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Chevrolet Aveo otomatik şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca her türlü Opel ve Chevrolet şanzıman yedek parçaları için 0 850 640 0685 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
Garantili Aveo Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Chevrolet Aveo otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Chevrolet Aveo araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Chevrolet Aveo şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Chevrolet Aveo Şanzıman Tamiri Fiyatları
Chevrolet Aveo Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Chevrolet Aveo Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ,Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Chevrolet Aveo Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Chevrolet Aveo şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Chevrolet Aveo otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Chevrolet Aveo şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Chevrolet Aveo şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Chevrolet Aveo Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ataşehir, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
Eğer Chevrolet Aveo aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
54 thoughts on “Chevrolet Aveo Otomatik Şanzıman Tamiri”
Merhaba aracım 2011 Chevrolet Aveo 1.4 LTZ otomatik hb aracımın vites geçişleri uzunlaraliklarla oluyor 4000 -5000 deviri buluyor uzun bir zorlanmanın ardından değişim yapıyor vites değiştirene kadar motor baya zorlanıyor ve bağırıyor bunun sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim
Ustam merhaba, aracım 2011 model Chevrolet Aveo 1.4 LT Otomatik benzin-Lpg, sedan. 134 binde. Motor soğukken çalıştırıp hareket ettiğinde birinci vitesten ikinciye veya ikiden üçe geçmekte zorlanıyor. Vites atsın diye gaz pedalına biraz yüklendiğimde de devir çok yükseliyor ve motor ışığı yanmaya başlıyor. Ondan sonra da 10 -15 dakika üçüncü vitesten yukarıya çıkmıyor. Bu süreden sonra motor ısındığından arabayı stop edip tekrar çalıştırdığımda motor ışığı yine yanmaya devam etmekle birlikte vites geçişleri düzeliyor. Yarım saat sonra da hiçbir problem kalmıyor. Fakat aracı sabah ilk çalıştırdığımda acele etmeyip ısınmasını beklediğimde ya da vites atsın diye zorlamayıp yavaş yavaş sürdüğümde on dakika sonra hiçbir problem kalmıyor. Bugün şanzumancıya götürdüm ve aynı problemi anlattım. Usta bilgisayara bağladı ve selonoid valf arızası verdi. Bunun üzerine usta selonoid valflerin değişmesi gerekiyor dedi. Fakat ustanın bilgiayarının aracı algılaması epey sürdü. En sonunda model olarak cruze’i girince tanıdı. Bir de izlediğim bazı videolarda valfler açıkta görünüyor ama benim usta şanzuman beyninin içerisinde olduğunu söyledi. Bu sebplerden tam güvenemediğim için araca bir şey yaptırmadan önce iyice öğrenmek istiyorum. Bu anlattığım problem selonoid valfle ilgili olabilir mi? Başka bir ustaya sorduğumda şanzuman yağı ile ilgili olabilir demişti. Şanzumandaki bütün yağı makine ile çekip temiz yağ koyarsak dişliler arasında kalmış olan tortular temizlenir ve böylece sorun kalmaz demişti. Ben de belki yağdandır diye önce yağı komple değiştireyim diyorum. Sizce sorun ne olabilir? Yardımcı olursanız sevinirim. Biraz uzun oldu, kusura bakmayın. Teşekkürler..
Erdal Bey, bahsettiğiniz problem yağ değişimi ile geçmeyecektir. Selenoid valflerin bir veya birkaç tanesinin bozulmasından kaynaklanabilir. Şanzıman beyninizi söküp bize gönderirseniz, selenoidlerinizi test edebiliriz.
İlgilendiğiniz için teşekkür ederim. Selonoidleri herhangi bir şanzımancı test edebilir mi ya da bunun için özel bir cihaz mı gerekli? Test ücreti hakkında bilgi verebilir misiniz? Bir de İstanbul dışında başka şubeniz var mı?
Teşekkürler..
Erdal Bey, selenoid test makinesini biz önce ABD’den ithal ettik. Peşinden Tübitak destekli projemizle 3 adet selenoid ve valf gövde test makinemizi imal ettik. Şu anda bazı şanzımancılar bizim sitemizdeki yazıları kopyalamışlar, bunları yayınlıyorlar, müşterileri de kandırıyorlar. Bizim bildiğimiz gerçekten bunu test edebilen 2-3 yer daha olduğu. Komple selenoid testlerini şu an sadece İstanbul genel merkezimizde yapabiliyoruz. İzmir’deki kendi şubemiz ve diğer bölgelerdeki anlaşmalı servislerimiz komponentleri söküp bize gönderiyor.
Merhaba 2011 aveo 1.4 otomatik benzin lpg 184 binde aracim 1 den 2 ye cok guzel geciyor 2 den 3 e cok gec geciyor gecmesi icin gaza yukleniyorum ve motor cok bagiriyor yokus yukari yollarda 2 den 3 e ve diger viteslerde gec geciyor biraz erken gecmesini istiyorum ve isiklarda durdugum zaman arac D de iken ayagim frende bekledigimde ilk 3 4 saniye titleme oluyor aracta ve sonra arac bosa geciyormus gibi oluyor yada bosa geciyor ama o 3 4 saniyelik titreme cok rahatsiz ediyor gecen ay titreme hic gecmedi cok titredi aracim rolantideyken bosa gecmiyordu 3 haftadir bosa geciyor artik ama titreme cok can sıkıyor ariza kodu aracin ekraninda yok arizam sanziman sokulmeden yapilirmi sanziman yagi 3 ay once degistirildi
Merhaba Mesut Bey, hem şanzıman beyninde hem de şanzımanın içinde basınç kaçağı olabilir. Mutlaka cihaz bağlatılıp arıza kodlarına bakılması gerekmektedir.
Eski kasa Chevrolet Aveo 2011 Sedan aracım var, otomatik vites ve geçtiğimiz ay vites geçişlerini yapamaz hale geldim.
Mecburen vites körüğünün önündeki acil durum için kullanılan küçük kapağı çıkararak oraya bir cisim yerleştirdim.
Bu sorun neden kaynaklıdır acaba? Tel mi gevşedi veya mekanizma mı bozuldu?
Bahsettiğim şey vites mandalı. Yani vites mandalı işlevini yitirdi.
Henüz ustaya gösteremedim. Teşekkürler.
1.4 Aveo kullanicisiyim araç rampalarda anca 5000 devirde vites değiştiriyor bazen vites geçişlerinde vurultu yapıyor sorun gideeme maliyeti yaklaşık ne kadardır teşekkürler hayırlı işler
Sıfır şanzıman satın aldım ve takıldı..6 t 30 2012 Aveo aracıma.
Ancak vites düşüşlerinde kasma,geri viteste vuruntu yapıyor.puruzsuz bir vites geçişi beklerken bu durum epey sinir bozucu oldu.ne önerirsiniz.adaptasyo yapmam gerektiğini söyleyenler var.ne yapacağımı şaşırdım.
Merhaba. Aracım 1.4 chevrolet aveo 2012 model. Vites düşüşlerinde vuruntu yapıyor. Daha çok motor freni gibi oluyor. Sorun selonoid valf arızası olabilir mi? Yoksa şanzıman yağını mı değiştirmem gerekir?
Merhaba Baki Bey, şanzıman beyniyle alakalı bir problem yaşıyor olabilirsiniz. Aracınıza bir cihaz bağlayıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Şirket olarak Lpg’li araçlara hizmet vermemekteyiz.
Merhaba, ben ali ankaradan yazıyorum.aveo 2012 t300 lpg li 115 bin km de otomatik şanzımanlı aracım kırmızı ışıkta bekleme yaparken normal olmayan titreme oluyor.frenden ayağımı kaldırınca geçiyor.şanzıman yağını 3 bin km önce değiştirdiler, vites geçişlerinde sorun yok.bazı ustalar motor kulağı, bazısı şanjıman kulağı, bazısı selenoid valf sorunu var diyor.ne yapacağımı şaşırdım.yardımlarınızı rica ediyorum.ankarada tavsiye edebileceğiniz bi yer de olabilir lütfennn beni duyun duacınız olurum.
merhaba bendede aynı sorun var çözebildinizmi ? 4000 devire geldiginde hold yanıyor gaz yemiyo kontagı kapatıp acınca sorun cozuluyor bilen varmıdır nedenini
Merhaba, 2012 model Aveo 1.4 LTZ benzinli otomatik aracım soğuk havalarda ilk çalışmada motor ısınana kadar 5. Vitesten 4. Vitese geçişlerde vuruntu ve yığılma yapıyor. Motor ısındıktan sonra sorun ortadan kayboluyor. 2 gün önce Ankarada yetkili bir servise götürdüm, araç soğuk olmadığı için problemi göremediler. Şanzıman yağını değiştirmenin sorunu çözebileceğini belirttiler ve değiştirdiler. Sorun devam ederse aracı bir gün önce servise bırakın sabah kontağı ilk çeviren biz olalım ve aracı test edelim dediler. Maalesef sorun devam ediyor ve henüz aracı servise götürmedim. Acaba problem ne olabilir? Soğukken 5 ten 4 e geçişler neden vuruntulu oluyor?
Merhaba Talip Bey aracınızdaki arıza beyin kaynaklı bir arıza olarak gözlemleniyor. İlk etapta beyin ve selenoid kontrolü yapılacaktır eğer arıza beklenilen yerden çıkmazsa şanzımanın iç kısmına bakılması gerekebilir. Müsait olduğunuz bir gün İstanbul yada İzmir servisimizde misafir etmek ve ücretsiz test için bekleriz.
Merhaba, 2012 model Aveo sedan 1.4 LTZ benzinli otomatik aracım 108 bin km’de. Soğuk havalarda araç ilk çalıştırmada 5 den 4 e vites küçültürken vuruntu ve yığılma yapıyor. Diğer vites geçişleri sorunsuz. Araç bir süre yol alıp motor ısındıktan sonra sorun kalmıyor. Aracımı iki gün önce Ankara’da yetkili bir servise götürdüm ve araç soğuk olmadığı için problemi göremediler. Sorunu anlatınca şanzıman yağını değiştirmenin sorunu çözebileceğini söylediler ve şanzıman yağını değiştirdiler. Sorun devam ederse aracı bir gün öncesinden servise bırakın ve ertesi gün kontağı ilk çeviren biz olalım, aracı test edelim dediler. Tüm peryodik bakımları yetkili servislerde yapılan aracın ilk defa şanzıman yağı değişmiş oldu. Sorun çözülür sanmıştım ancak sabahları araç soğukken sorun hala devam ediyor ve aracı henüz servise götürmedim. Aracın soğukken 5 ten 4 e vites geçişleri neden vuruntulu oluyor acaba? Yazın bu sorunu yaşamıyorum sadece kış aylarında oluyor. Ne yapmamı önerirsiniz lütfen bilgilendirin. Şimdiden teşekkür ederim.
Selamlar kolay gelsin benim sorunum 2011 model aveo 1 4 otomatik aracım park pozisyonundan çok, or çıkıyor yürürken herhangi bir sorun yok ama parktan sanki canı isteyince çıkıyor vanı istemeyince çıkmıyor bende bu sebepten dolayı aracı stop ederken N de bırakıyorum aracımı sizce sorun ne olabilir…
aracım 2013 model aveo 1.4 ltz benzinli otomatik T300 kasadır, arabamın kmsi 37.500de dir, uzun yıllardır tarafımca binilmektedir, aracımla yolda giderken 25-40 km/h hızlarında hafif devirli iken ( 3000-4000 rpm) ( vites 2. veya 3.oluyor genelde), trafik gereği ayağımı gazdan çekmem gerektiğinde silkinme diye tabir edebileceğim bir titreme veya sallanma yapmaktadır, bunun sebebi nedir? ben istanbulda değilim, gelmem de biraz zor, km.si çok düşük olduğu için net bilmeden de oynanmasını istemiyorum, yardımcı olursanız çok mutlu olacağım.
Merhaba Erdem Bey aracınızdaki problem şanzıman içi mekaniksel bir arızadır aracınızın şanzımanını kontrol ettirmeniz gerekiyor. Daha sonrasında beyin selenoid kontrolü yapılması gerekiyor.
Merhaba,aracım 2012 model 1,4LTZ benzinli otomatik vites aracım frene basıldığında 41-40 km lerde hız inerken itme yapıyo sizce sorun nerdedir.Teşekkür ederim
Nilgün Hanım, muhtemelen solenoidleriniz bozulmaya başlamış. Müsait bir zamanınızda aracı herhangi bir şubemize getirirseniz (İstanbul, Ankara, İzmir) ücretsiz olarak test etmek isteriz.
2012 model aveo 1.4 sedan otomatik aracim var..aracim vites gecislerinde herhangi bi problemi yok fakat bazen 5. vitesten 6. vitese gecerken zorluk cekiyo nadiren..fakat 50 km hizdan düşerken heralde 2.den 1 e duserken yada 3 ten 2 ye duserken yani yavaslarken frenleme yaparken arabada bi yigilma vuruntu oluyo..sallama yapiyo..50 nin ustune cikinca oluyo..50 km altinda olmuyo..normalde vites gecislerinde sıkınti yok..sadece 50 km ustunde yavaslarken vuruyo..bi kac ustaya sordum selenoid valfi dediler..ama kirsehirde arabaya müdahale edilmesini istemiyorum.bilgi verirseniz sevinirim
Yunus Emre Bey, sizinde söylediğiniz gibi şanzıman beyniniz içerisinde ki selenoidlerden kaynaklı olarak bu sorunu yaşıyabileceğiniz gibi mekatronik beyininizden de yaşayabilirsiniz daha sağlıklı bir müdahalede bulunabilmemiz için dilerseniz Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza uygun bir şekilde ücretsiz olarak ekspertiz ve hata kodu öğrenme işlemlerimizden faydalanabilirsiniz.
Selamünaleyküm 2012 model chavrolet aveo aracım var otomatik vites LTZ yeni kasa daha 61 000 km de fakat giderken çok bağırıyor otomatik vites geçişlerini geç yapıyor ozellille 2inci ve 3 üncü viteslerde geç geçiyor geçene kadar araba bağırıyor bu( D )de girerken yapıyor bunu birine sordum muhtemelen şanzıman yağı az diyor birine sordum yağla alakası yok diyor ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim 0535 484 6472
Özcan Bey, bu bahsettiğiniz sorunların şanzıman yağınızın eksikliği ile alakası yoktur sadece 2 ve 3. vitese geçerken değil diğer vites geçişlerinde de bu sorunu yaşarsınız muhtemelen şanzıman beyninizde ki seleneoid bloklarından kaynaklı olarak bu hatayı almaktasınız. Dilerseniz Atco istanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza uygun ücretsiz bir şekilde ekspertiz ve hata kodu öğrenme işlemelrimizden faydalanabilirsiniz.
6 ay önce izmir atco servisinde ATF degişimi yapmıştım aracım aveo 2010 Sedan bugün bir kere P0700 hatası aldım OBD2 cihazımla hatayı silip bir daha verecek mi gezinmeye başladım 20 dk gezindim ve hayta gelmedi acaba sorun neden olmuş olabilir.
Merhaba Neşet Bey, aracınızda muhtemelen bir basınç kaçağı söz konusu. Bu da şanzıman beyninde ve tork konvertöründe arıza olabileceği anlamına geliyor. Öncelikle yapmanız gereken bir servise uğrayıp cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhabalar 2012 model T300 kasa otomatik vites Aveo sahibiyim aracım daha 25.000 Kmde daha önce şanzıman yağı değiştirilmedi. Yıldan dolayı değiştir diyende var, gerek yok değiştirme diyende var Bu konuda sizin öneriniz nedir acaba ?
Merhaba 2012 model chervolet aveo otomatik araç benzin lpg’li araçta vites geçişlerinde bir problem yok ancak frene bastığımda 6 dan 5 e geçerken sert bir geçiş oluyor bazen 5 den 4 e geçerken de oluyor aracı yeni aldı daha önce seledoid valfleri değişmiş çok olmamış. bir sıkıntı olur mu bu vuruntu şeklinde olmuyor. Tokat merkezden yazıyorum.
Merhaba Baki Bey, şanzıman beyniyle alakalı bir problem yaşıyor olabilirsiniz. Aracınıza bir cihaz bağlayıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Şirket olarak Lpg’li araçlara hizmet vermemekteyiz.
2011 Aveo t250 kasa araç sahibiyim 235 binde araç benim sorunun araç çok ağır hızlanıyor bağırarak rampada hiç çekmiyor , 40-50 arası en fazla arada eksantrik konum sensörü ve kam mili hatası var ,bunlar neden olabilir mi yoksa aracın kavramları mi bitik vites geçişlerinde vuruntu yada herhangi bir şey yok , ama hoşlanmıyor araç özellikle içi doluyken
Merhaba Murat Bey, aracınızın tork konvertöründe arıza olabilir. Aracınıza cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Aracınızda 6t30 şanzımanı var ve biz maalesef şu an için bu aracın şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.
Merhaba Abdullah Bey, aracınızda 6T30 şanzımanı var. Belirtmiş olduğunuz gibi LPG’li araçların bir garantisi bulunmuyor. Belirtmiş olduğunuz şikayete bakılırsa şanzıman beyninde problem olabilir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba. 2011 Aveo 1.4 benzin aracım var. 160.000 km de.
Otomatik vites sorunlarım,
– Yakuş yukarı 2.vitesden 3.vitese geçişi 3.500 devirlerde yapıyor ve motor bağırıyor.
-Yokuş aşağı inerken frene basıldığında hemen vites düşürüyor ve vites düşüklüğünden dolayı motor yine bağırıyor.
-Özellikle sıcak havalarda ve aracın çok ısındığın zamanlarda sadece 2.vitesten 1.vitese düşüşte vuruntu yapıyor. Sorunlarım hakkında yorumlarınızı ve ne yapmalıyım yardımcı olabilir misiniz?
Merhaba Bende Aveo 2010 1.4 otomatik vites
Öncələr arabam 2 den 3e 3 den 4 e atmada bir cok zaman zorlaniyordu ama her defasinda olmuyordu
Bir defasinda R e kecirdim araba geri girltmedi o anda yeniden P yapdim.sonra yeniden R yapinca işlədi.ama 2 gun once araba biraz gidiyor sonra gaz pedalin ne yapsamda masin gitmeye zorlaniyor ve gitmiyo.D rejiminde qaz pelanin bassamda güclə kipirdiyo ama gitmiyo.ama R rejim yapinca arabanin R den haberi yok sanki ama arkra isiklar R rejime keciyo
Kod U0001-04 geliyo neden ola bilir?
Merhaba aracım 2011 Chevrolet Aveo 1.4 LTZ otomatik hb aracımın vites geçişleri uzunlaraliklarla oluyor 4000 -5000 deviri buluyor uzun bir zorlanmanın ardından değişim yapıyor vites değiştirene kadar motor baya zorlanıyor ve bağırıyor bunun sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim
Ustam merhaba, aracım 2011 model Chevrolet Aveo 1.4 LT Otomatik benzin-Lpg, sedan. 134 binde. Motor soğukken çalıştırıp hareket ettiğinde birinci vitesten ikinciye veya ikiden üçe geçmekte zorlanıyor. Vites atsın diye gaz pedalına biraz yüklendiğimde de devir çok yükseliyor ve motor ışığı yanmaya başlıyor. Ondan sonra da 10 -15 dakika üçüncü vitesten yukarıya çıkmıyor. Bu süreden sonra motor ısındığından arabayı stop edip tekrar çalıştırdığımda motor ışığı yine yanmaya devam etmekle birlikte vites geçişleri düzeliyor. Yarım saat sonra da hiçbir problem kalmıyor. Fakat aracı sabah ilk çalıştırdığımda acele etmeyip ısınmasını beklediğimde ya da vites atsın diye zorlamayıp yavaş yavaş sürdüğümde on dakika sonra hiçbir problem kalmıyor. Bugün şanzumancıya götürdüm ve aynı problemi anlattım. Usta bilgisayara bağladı ve selonoid valf arızası verdi. Bunun üzerine usta selonoid valflerin değişmesi gerekiyor dedi. Fakat ustanın bilgiayarının aracı algılaması epey sürdü. En sonunda model olarak cruze’i girince tanıdı. Bir de izlediğim bazı videolarda valfler açıkta görünüyor ama benim usta şanzuman beyninin içerisinde olduğunu söyledi. Bu sebplerden tam güvenemediğim için araca bir şey yaptırmadan önce iyice öğrenmek istiyorum. Bu anlattığım problem selonoid valfle ilgili olabilir mi? Başka bir ustaya sorduğumda şanzuman yağı ile ilgili olabilir demişti. Şanzumandaki bütün yağı makine ile çekip temiz yağ koyarsak dişliler arasında kalmış olan tortular temizlenir ve böylece sorun kalmaz demişti. Ben de belki yağdandır diye önce yağı komple değiştireyim diyorum. Sizce sorun ne olabilir? Yardımcı olursanız sevinirim. Biraz uzun oldu, kusura bakmayın. Teşekkürler..
Erdal Bey, bahsettiğiniz problem yağ değişimi ile geçmeyecektir. Selenoid valflerin bir veya birkaç tanesinin bozulmasından kaynaklanabilir. Şanzıman beyninizi söküp bize gönderirseniz, selenoidlerinizi test edebiliriz.
İlgilendiğiniz için teşekkür ederim. Selonoidleri herhangi bir şanzımancı test edebilir mi ya da bunun için özel bir cihaz mı gerekli? Test ücreti hakkında bilgi verebilir misiniz? Bir de İstanbul dışında başka şubeniz var mı?
Teşekkürler..
Erdal Bey, selenoid test makinesini biz önce ABD’den ithal ettik. Peşinden Tübitak destekli projemizle 3 adet selenoid ve valf gövde test makinemizi imal ettik. Şu anda bazı şanzımancılar bizim sitemizdeki yazıları kopyalamışlar, bunları yayınlıyorlar, müşterileri de kandırıyorlar. Bizim bildiğimiz gerçekten bunu test edebilen 2-3 yer daha olduğu. Komple selenoid testlerini şu an sadece İstanbul genel merkezimizde yapabiliyoruz. İzmir’deki kendi şubemiz ve diğer bölgelerdeki anlaşmalı servislerimiz komponentleri söküp bize gönderiyor.
Merhaba 2011 aveo 1.4 otomatik benzin lpg 184 binde aracim 1 den 2 ye cok guzel geciyor 2 den 3 e cok gec geciyor gecmesi icin gaza yukleniyorum ve motor cok bagiriyor yokus yukari yollarda 2 den 3 e ve diger viteslerde gec geciyor biraz erken gecmesini istiyorum ve isiklarda durdugum zaman arac D de iken ayagim frende bekledigimde ilk 3 4 saniye titleme oluyor aracta ve sonra arac bosa geciyormus gibi oluyor yada bosa geciyor ama o 3 4 saniyelik titreme cok rahatsiz ediyor gecen ay titreme hic gecmedi cok titredi aracim rolantideyken bosa gecmiyordu 3 haftadir bosa geciyor artik ama titreme cok can sıkıyor ariza kodu aracin ekraninda yok arizam sanziman sokulmeden yapilirmi sanziman yagi 3 ay once degistirildi
Merhaba Mesut Bey, hem şanzıman beyninde hem de şanzımanın içinde basınç kaçağı olabilir. Mutlaka cihaz bağlatılıp arıza kodlarına bakılması gerekmektedir.
Malatya’da irtibatlı olduğunuz bir servis var mı? Teşekkür ederim.
Merhaba,
Eski kasa Chevrolet Aveo 2011 Sedan aracım var, otomatik vites ve geçtiğimiz ay vites geçişlerini yapamaz hale geldim.
Mecburen vites körüğünün önündeki acil durum için kullanılan küçük kapağı çıkararak oraya bir cisim yerleştirdim.
Bu sorun neden kaynaklıdır acaba? Tel mi gevşedi veya mekanizma mı bozuldu?
Bahsettiğim şey vites mandalı. Yani vites mandalı işlevini yitirdi.
Henüz ustaya gösteremedim. Teşekkürler.
Mehmet Bey, vites mandalı değişimi gerekli gözüküyor. Bir ustaya göstermenizi tavsiye ederiz.
1.4 Aveo kullanicisiyim araç rampalarda anca 5000 devirde vites değiştiriyor bazen vites geçişlerinde vurultu yapıyor sorun gideeme maliyeti yaklaşık ne kadardır teşekkürler hayırlı işler
Serkan Bey, aracınız kaç modeldir? model yılına göre kullanılan şanzıman tipi ve maliyeti değişmektedir.
Aracim vuruntu yapiyor isindikta. Sonra vites gecisi normallesior 2012 model 130 bin km de aracim
Merhaba, şanzıman içinde mekanik bir arıza olabilir. Cihaz bağlayıp arıza kodlarına baktırmak gerekiyor.
Sıfır şanzıman satın aldım ve takıldı..6 t 30 2012 Aveo aracıma.
Ancak vites düşüşlerinde kasma,geri viteste vuruntu yapıyor.puruzsuz bir vites geçişi beklerken bu durum epey sinir bozucu oldu.ne önerirsiniz.adaptasyo yapmam gerektiğini söyleyenler var.ne yapacağımı şaşırdım.
Merhaba, size en yakın servisimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba. Aracım 1.4 chevrolet aveo 2012 model. Vites düşüşlerinde vuruntu yapıyor. Daha çok motor freni gibi oluyor. Sorun selonoid valf arızası olabilir mi? Yoksa şanzıman yağını mı değiştirmem gerekir?
oktay bey anı sorun benim araçtada var sorunu çözdünüz mü
Merhaba Baki Bey, şanzıman beyniyle alakalı bir problem yaşıyor olabilirsiniz. Aracınıza bir cihaz bağlayıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Şirket olarak Lpg’li araçlara hizmet vermemekteyiz.
Merhaba, ben ali ankaradan yazıyorum.aveo 2012 t300 lpg li 115 bin km de otomatik şanzımanlı aracım kırmızı ışıkta bekleme yaparken normal olmayan titreme oluyor.frenden ayağımı kaldırınca geçiyor.şanzıman yağını 3 bin km önce değiştirdiler, vites geçişlerinde sorun yok.bazı ustalar motor kulağı, bazısı şanjıman kulağı, bazısı selenoid valf sorunu var diyor.ne yapacağımı şaşırdım.yardımlarınızı rica ediyorum.ankarada tavsiye edebileceğiniz bi yer de olabilir lütfennn beni duyun duacınız olurum.
Merhaba Aveo 2011 aracım yokuşlarda 4000 devre geldiğinde hold tuşu yanarak vites yükselmiyor gazda yükselmiyor sebebi şanzımanıdır
merhaba bendede aynı sorun var çözebildinizmi ? 4000 devire geldiginde hold yanıyor gaz yemiyo kontagı kapatıp acınca sorun cozuluyor bilen varmıdır nedenini
ecotec yazısının altındaki bujilere baglı ince 4 borulu kapagı değiştirdi sorun çozuldu.
bobin olmasın o dediğiniz
Merhaba, 2012 model Aveo 1.4 LTZ benzinli otomatik aracım soğuk havalarda ilk çalışmada motor ısınana kadar 5. Vitesten 4. Vitese geçişlerde vuruntu ve yığılma yapıyor. Motor ısındıktan sonra sorun ortadan kayboluyor. 2 gün önce Ankarada yetkili bir servise götürdüm, araç soğuk olmadığı için problemi göremediler. Şanzıman yağını değiştirmenin sorunu çözebileceğini belirttiler ve değiştirdiler. Sorun devam ederse aracı bir gün önce servise bırakın sabah kontağı ilk çeviren biz olalım ve aracı test edelim dediler. Maalesef sorun devam ediyor ve henüz aracı servise götürmedim. Acaba problem ne olabilir? Soğukken 5 ten 4 e geçişler neden vuruntulu oluyor?
Mesajıma cevap vermeyecekseniz burada durmasının bir önemi yok. Lütfen yukarıdaki sorun bildiren mesajımı sayfanızdan kaldırın.
Merhaba Talip Bey aracınızdaki arıza beyin kaynaklı bir arıza olarak gözlemleniyor. İlk etapta beyin ve selenoid kontrolü yapılacaktır eğer arıza beklenilen yerden çıkmazsa şanzımanın iç kısmına bakılması gerekebilir. Müsait olduğunuz bir gün İstanbul yada İzmir servisimizde misafir etmek ve ücretsiz test için bekleriz.
Merhaba, 2012 model Aveo sedan 1.4 LTZ benzinli otomatik aracım 108 bin km’de. Soğuk havalarda araç ilk çalıştırmada 5 den 4 e vites küçültürken vuruntu ve yığılma yapıyor. Diğer vites geçişleri sorunsuz. Araç bir süre yol alıp motor ısındıktan sonra sorun kalmıyor. Aracımı iki gün önce Ankara’da yetkili bir servise götürdüm ve araç soğuk olmadığı için problemi göremediler. Sorunu anlatınca şanzıman yağını değiştirmenin sorunu çözebileceğini söylediler ve şanzıman yağını değiştirdiler. Sorun devam ederse aracı bir gün öncesinden servise bırakın ve ertesi gün kontağı ilk çeviren biz olalım, aracı test edelim dediler. Tüm peryodik bakımları yetkili servislerde yapılan aracın ilk defa şanzıman yağı değişmiş oldu. Sorun çözülür sanmıştım ancak sabahları araç soğukken sorun hala devam ediyor ve aracı henüz servise götürmedim. Aracın soğukken 5 ten 4 e vites geçişleri neden vuruntulu oluyor acaba? Yazın bu sorunu yaşamıyorum sadece kış aylarında oluyor. Ne yapmamı önerirsiniz lütfen bilgilendirin. Şimdiden teşekkür ederim.
Selamlar kolay gelsin benim sorunum 2011 model aveo 1 4 otomatik aracım park pozisyonundan çok, or çıkıyor yürürken herhangi bir sorun yok ama parktan sanki canı isteyince çıkıyor vanı istemeyince çıkmıyor bende bu sebepten dolayı aracı stop ederken N de bırakıyorum aracımı sizce sorun ne olabilir…
Merhaba Batukan Bey aracınızdaki arıza mekaniksel bir arıza olabilir. aracınızı bir arıza tespit cihazına bağlatıp bizimle arıza kodlarınızı paylaşırsanız sevinirim. irtibat numaramız 0530 567 89 91.
merhaba,
aracım 2013 model aveo 1.4 ltz benzinli otomatik T300 kasadır, arabamın kmsi 37.500de dir, uzun yıllardır tarafımca binilmektedir, aracımla yolda giderken 25-40 km/h hızlarında hafif devirli iken ( 3000-4000 rpm) ( vites 2. veya 3.oluyor genelde), trafik gereği ayağımı gazdan çekmem gerektiğinde silkinme diye tabir edebileceğim bir titreme veya sallanma yapmaktadır, bunun sebebi nedir? ben istanbulda değilim, gelmem de biraz zor, km.si çok düşük olduğu için net bilmeden de oynanmasını istemiyorum, yardımcı olursanız çok mutlu olacağım.
Merhaba Erdem Bey aracınızdaki problem şanzıman içi mekaniksel bir arızadır aracınızın şanzımanını kontrol ettirmeniz gerekiyor. Daha sonrasında beyin selenoid kontrolü yapılması gerekiyor.
Merhaba,aracım 2012 model 1,4LTZ benzinli otomatik vites aracım frene basıldığında 41-40 km lerde hız inerken itme yapıyo sizce sorun nerdedir.Teşekkür ederim
Nilgün Hanım, muhtemelen solenoidleriniz bozulmaya başlamış. Müsait bir zamanınızda aracı herhangi bir şubemize getirirseniz (İstanbul, Ankara, İzmir) ücretsiz olarak test etmek isteriz.
2012 model aveo 1.4 sedan otomatik aracim var..aracim vites gecislerinde herhangi bi problemi yok fakat bazen 5. vitesten 6. vitese gecerken zorluk cekiyo nadiren..fakat 50 km hizdan düşerken heralde 2.den 1 e duserken yada 3 ten 2 ye duserken yani yavaslarken frenleme yaparken arabada bi yigilma vuruntu oluyo..sallama yapiyo..50 nin ustune cikinca oluyo..50 km altinda olmuyo..normalde vites gecislerinde sıkınti yok..sadece 50 km ustunde yavaslarken vuruyo..bi kac ustaya sordum selenoid valfi dediler..ama kirsehirde arabaya müdahale edilmesini istemiyorum.bilgi verirseniz sevinirim
Yunus Emre Bey, sizinde söylediğiniz gibi şanzıman beyniniz içerisinde ki selenoidlerden kaynaklı olarak bu sorunu yaşıyabileceğiniz gibi mekatronik beyininizden de yaşayabilirsiniz daha sağlıklı bir müdahalede bulunabilmemiz için dilerseniz Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza uygun bir şekilde ücretsiz olarak ekspertiz ve hata kodu öğrenme işlemlerimizden faydalanabilirsiniz.
Selamünaleyküm 2012 model chavrolet aveo aracım var otomatik vites LTZ yeni kasa daha 61 000 km de fakat giderken çok bağırıyor otomatik vites geçişlerini geç yapıyor ozellille 2inci ve 3 üncü viteslerde geç geçiyor geçene kadar araba bağırıyor bu( D )de girerken yapıyor bunu birine sordum muhtemelen şanzıman yağı az diyor birine sordum yağla alakası yok diyor ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim 0535 484 6472
Özcan Bey, bu bahsettiğiniz sorunların şanzıman yağınızın eksikliği ile alakası yoktur sadece 2 ve 3. vitese geçerken değil diğer vites geçişlerinde de bu sorunu yaşarsınız muhtemelen şanzıman beyninizde ki seleneoid bloklarından kaynaklı olarak bu hatayı almaktasınız. Dilerseniz Atco istanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza uygun ücretsiz bir şekilde ekspertiz ve hata kodu öğrenme işlemelrimizden faydalanabilirsiniz.
6 ay önce izmir atco servisinde ATF degişimi yapmıştım aracım aveo 2010 Sedan bugün bir kere P0700 hatası aldım OBD2 cihazımla hatayı silip bir daha verecek mi gezinmeye başladım 20 dk gezindim ve hayta gelmedi acaba sorun neden olmuş olabilir.
Merhaba, P0700 hatası genel bir hatadır. Detaylı tespit için herhangi bir servis noktamıza uğrayabilirsiniz.
Selamün aleyküm 2011 medel otomatik şanzıman aracım 4 vitesi gecmiyor 123 normal ama 4 yok sebebi nedir nasıl yardımcı olabilirsiniz
Merhaba Neşet Bey, aracınızda muhtemelen bir basınç kaçağı söz konusu. Bu da şanzıman beyninde ve tork konvertöründe arıza olabileceği anlamına geliyor. Öncelikle yapmanız gereken bir servise uğrayıp cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhabalar 2012 model T300 kasa otomatik vites Aveo sahibiyim aracım daha 25.000 Kmde daha önce şanzıman yağı değiştirilmedi. Yıldan dolayı değiştir diyende var, gerek yok değiştirme diyende var Bu konuda sizin öneriniz nedir acaba ?
Merhaba Ali Bey, 60 ile 80 bin km arasında değişim öneriliyor.
Merhaba 2012 model chervolet aveo otomatik araç benzin lpg’li araçta vites geçişlerinde bir problem yok ancak frene bastığımda 6 dan 5 e geçerken sert bir geçiş oluyor bazen 5 den 4 e geçerken de oluyor aracı yeni aldı daha önce seledoid valfleri değişmiş çok olmamış. bir sıkıntı olur mu bu vuruntu şeklinde olmuyor. Tokat merkezden yazıyorum.
Merhaba Baki Bey, şanzıman beyniyle alakalı bir problem yaşıyor olabilirsiniz. Aracınıza bir cihaz bağlayıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Şirket olarak Lpg’li araçlara hizmet vermemekteyiz.
2011 Aveo t250 kasa araç sahibiyim 235 binde araç benim sorunun araç çok ağır hızlanıyor bağırarak rampada hiç çekmiyor , 40-50 arası en fazla arada eksantrik konum sensörü ve kam mili hatası var ,bunlar neden olabilir mi yoksa aracın kavramları mi bitik vites geçişlerinde vuruntu yada herhangi bir şey yok , ama hoşlanmıyor araç özellikle içi doluyken
Merhaba Murat Bey, aracınızın tork konvertöründe arıza olabilir. Aracınıza cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Aracınızda 6t30 şanzımanı var ve biz maalesef şu an için bu aracın şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.
Merhaba, 2011 aveo 1.4 benzin LPG aracım mevcut, aracta r ye d ye alirken vuruntu yapiyor, ayrica sanziman ariza kodlarina bakmak istedimlerinde sanzimana baglanamadilar sorum neyden olabilir teşekkürler
Yorumlarda lpg li araclara bakmiyoruz demissiniz en azindan ariza tespiti yapiyor musunuz
Merhaba Abdullah Bey, aracınızda 6T30 şanzımanı var. Belirtmiş olduğunuz gibi LPG’li araçların bir garantisi bulunmuyor. Belirtmiş olduğunuz şikayete bakılırsa şanzıman beyninde problem olabilir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba. 2011 Aveo 1.4 benzin aracım var. 160.000 km de.
Otomatik vites sorunlarım,
– Yakuş yukarı 2.vitesden 3.vitese geçişi 3.500 devirlerde yapıyor ve motor bağırıyor.
-Yokuş aşağı inerken frene basıldığında hemen vites düşürüyor ve vites düşüklüğünden dolayı motor yine bağırıyor.
-Özellikle sıcak havalarda ve aracın çok ısındığın zamanlarda sadece 2.vitesten 1.vitese düşüşte vuruntu yapıyor. Sorunlarım hakkında yorumlarınızı ve ne yapmalıyım yardımcı olabilir misiniz?
Merhaba, şanzımanda veya hidrolik beyin grubunda problem var gözüküyor. Hangi ildesiniz size ona göre yardımcı olalım…
Merhaba Bende Aveo 2010 1.4 otomatik vites
Öncələr arabam 2 den 3e 3 den 4 e atmada bir cok zaman zorlaniyordu ama her defasinda olmuyordu
Bir defasinda R e kecirdim araba geri girltmedi o anda yeniden P yapdim.sonra yeniden R yapinca işlədi.ama 2 gun once araba biraz gidiyor sonra gaz pedalin ne yapsamda masin gitmeye zorlaniyor ve gitmiyo.D rejiminde qaz pelanin bassamda güclə kipirdiyo ama gitmiyo.ama R rejim yapinca arabanin R den haberi yok sanki ama arkra isiklar R rejime keciyo
Kod U0001-04 geliyo neden ola bilir?
Merhaba, u iletişim hatasıdır. P ile başlayan bir arıza kodunuz var mıdır?
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler