DSG Şanzıman Tamiri

DSG Şanzıman Nedir?

Yarı ve tam otomatik, çift kavramalı, kuru ve ıslak kavramalı şanzımanlar üretici firmaların kullandıkları teknolojiye göre DSG, DCT, CVT, EDC, Tiptronik, ZF ve Poweshift olarak adlandırılmaktadır. DSG şanzıman diğer otomatik şanzımanlara göre çift kavrama özelliği ile öne çıkan otomatik şanzımanlar arasında yer almaktadır. Volkswagen grubu markalarda kullanılan şanzıman türü 2008-2012 yılları arasında üretilen modelleri ile sık arıza veren bir yapıya sahip olsa da, kullanıcıları, DSG şanzımanın yaşattığı konfor karşısında yaşadıkları arızlardan çok memnun olmasalar da vazgeçmek istemezler. DSG’nin mekanik kısmı, manuel vites şanzımanlarla güvenilirlik açısından karşılaştırılabilir.

DSG Şanzıman Kullanan Araçlar

İlk olarak Porsche’nin 1980’şerde 962 yarış arabalarında kullandığı DSG şanzımanlar, şu anda VW grubun birçok aracında karşımıza çıkmaktadır. Volkswagen 7 ileri DSG şanzıman kodu literatürde 0AM – DQ200 olarak geçerken, 6 ileri DSG şanzıman kodu literatürde 02E – DQ250 olarak isimlendirilmektedir. Aşağıda ülkemizdeki araç parkına göre DSG şanzıman kullanan araçları sizler için sıralamaya çalıştık:

  • Audi: A1, A3, Q3
  • Seat: Ateca, Ibiza, Karoq, Kodiaq, Leon, Toledo
  • Skoda: Fabia, Octavia, Rapid, Superb, Yeti
  • VW: Beetle, Caddy, Caravelle, Golf, Jetta, Passat, Polo, Scirocco, CC, Tiguan, Transporter

DSG Şanzıman Nasıl Çalışır?

DSG şanzımanlarda çift kavrama olarak ifade edilen özellik, kavramalardan biri fiilen çalışırken diğerinin verilecek yeni vites komutuna hazır olmasını anlamına gelmektedir. DSG şanzıman sistemindeki bu özellik diğer CVT, EDC ve tam otomatik şanzımanlardan ayıran bir özellik olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu sistemde çift kavrama olduğundan vites boşluğu olmaz dolayısıyla vites geçişlerini hissetmezsiniz. Ayrıca DSG şanzımanlara sahip araçlarda geri kaçırma gibi bir durumda söz konusu değildir. DSG şanzımanlar kullanım kılavuzunda belirlen kurallara göre uygun kullanıldığında kolay kolay arıza yapmaz. Genel olarak DSG şanzımanlarındaki arıza mekatronikten kaynaklanmaktadır. DSG şanzıman tamiri usta kişiler tarafından yapıldığı takdirde şanzımanınızı  uzun yıllar sorunsuz kullanma imkânı sunmaktadır.

DSG’nin geleneksel otomatik şanzımanlara göre avantajı DSG daha hafif, daha kompakt, daha ekonomik, daha hızlı çalışır,  otomatik olanlardan daha ucuzdur.

DSG Şanzıman Ömrü

Manuel şanzımanda olduğu gibi, DSG şanzımanın debriyaj ünitesi aşınma ve yıpranmaya maruz kalır. Bunun yoğunluğu, çalışma koşullarına bağlıdır. Güvenilirlik açısından, elektrohidrolik kontrol sistemi, geleneksel otomatik şanzımanlardaki tork konvertörü ile karşılaştırılabilir. DSG’nin üreticiye göre kullanım ömrü sınırsızdır fakat kullanım stilinize bağlı olarak değişkenlik gösterir. Aracınızın bakım periyodlarını düzenli takip edip, zamanında yaptırmanıza etkili diğer bir faktördür. Nizami ve ortalama sertlikte bir sürüş ve düzenli bakımlarla 180-200 bim km leri sorunsuz geçebilirken, agresif bir sürüş tarzıyla, ani kalkış ve duruşlar içeren bir sürüş stili ile 20 bin km de arıza veren modellerde olmuştur.

DSG Şanzıman Arızaları

Aşağıda sıklıkla karşılaşılan DSG şanzıman şikayetlerini, 7 ileri DSG şanzıman sorunları ile 6 ileri DSG şanzıman sorunlarını birlikte değerlendirmekteyiz.

DSG şanzıman sorunları 7 ana başlık altında özetlenebilir:

1. DSG Mekatronik Arızası:

Sarsıntı, gürültülü ses, titreşim ve vites geçişlerinde gelmeye başlayan bir ses mekatronik probleminin habercisidir. Eğer aracınızı bu şekilde kullanmaya devam ederseniz, hasar artacak ve aracınız bir sabah marşa bastığınızda hareket etmeyecektir. Mekatronik arızası olduğunda genellikle arıza kodu ile karşılaşırsınız.

DSG Şanzıman Arıza Kodları

  • P189C Yetersiz basınç oluşumu nedeni ile fonksiyon kısıtlaması
  • P17BF pompa koruması maksimum sınıra ulaştı
  • P068A Ana röle çok erken açılıyor
  • P0562 Gerilim beslemesi  – gerilim çok küçük
  • P0841 Şanzıman hidrolik basıncı sensörü 1 – uygun olmayan sinyal
  • P1604 Dahili kontrol ünite arızası

Her iki durumda da şanzımanın mekatronik ünitesinin sökülmesi gerekmektedir. Türkiye’nin en büyük şanzıman merkezi olan firmamız ülke genelindeki servis ağı ile ilinizde sizlere mekatronik arızalarının çözümü hakkında yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaktır.

2. DSG Şanzıman Kartı Arızası:

DSG şanzıman kartı arızası nasıl anlaşılır?

Eğer ekranınızda PRND ışıkları yanıp sönüyor ise, büyük ihtimalle mekatronik kartı arızası yaşıyorsunuz. DSG şanzıman kartı arızaları daha çok marşa bastığınız zaman ekranda vites pozisyonlarının karışması ile kendisini belirli eder. Bazen R’ye aldığınızda ekranda aracınız P konumunda gözükür, bazen D’ye aldığınızda ekranda aracınız N veya R konumunda gözükebilir. Ayrıca bir başka belirtisi vites konumuna aldığında ekranda anahtar işareti çıkmasıdır. Nadir durumlarda kartların içerisindeki yollar bozularak selenoid arızaları gibi arızaların DTC olarak araç bilgisayarında oluşturulduğu da uzman ekibimiz tarafından saptanmıştır. Firmamızda maalesef şu etapta DSG şanzıman kartı tamiri yapılmamaktadır.

3. DSG Şanzıman Isınma Problemi:

Özellikle şehiriçi trafikte, yoğun dur-kalk yapılması durumunda DSG araçlarda arıza lambasının yanması sıklıkla görülebilen bir durumdur. Bu durumda yapılabilecek en iyi şey, aracı bir kenara çekerek kavramanın soğumasını beklemektir. Benzer bir durum uzun süreli şekilde yokuşlarda dur kalk yaparak ta meydana gelebilir.

4. DSG Titreme Problemi:

Daha çok DSG kalkışta titreme sorunu olarak bilinen, özellikle düşük devirlerde ve düşük viteslerde, 2.viteste titreme olarak hissedeceğiniz bu arıza, daha çok 2012 Şubat öncesi üretimli DSG şanzımanlarda görülür. Eğer aracınızda benzer bir şikayet hissediyorsanız, öncelikle yetkili serviste yazılım güncellemesi olup olmadığını kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Zira VW sıklıkla bu tip problemleri giderebilmek adına güncelleme yazılımı göndermektedir. Yeni nesil kavramaya geçildikten sonra sürüş esnasında titreme yönündeki şikayetler ciddi oranda ortadan kaybolmuştur. Bununla birlikte ışıklar ve ilk kalkışlarda titreme, DSG kavramanın kullanım ömrünün bittiğini göstermektedir.

5. DSG Şanzıman Kavrama Arızası:

Kavramadaki kaçırma özellikle yokuşlarda araca gaz verilirken hızlanmama, çekişte zayıflık yada ilk hareket sırasında duran aracı yerinden güçlükle kaldırma şeklinde kendisini gösterebilir.

Eğer sorunlarınız devamlılık gösteriyorsa, muhtemelen kavrama balatalarınız incelmiştir ki bu da ani kavrama problemlerine yol açar ve siz bunu araç içerisinde vuruntu ve titreme olarak algılarsınız.

Bazı durumlarda VW, Seat, Skoda, Audi araçlardaki DSG kavrama arızası kendisini P1741 arıza kodu ile belli edecektir. Firmamız İstanbul ve İzmir’deki servis noktaları ile kavrama problemlerinize garantili servis hizmeti sunmaktadır.

6. DSG Şanzıman Vuruntu Problemi:

Eğer DSG şanzımanınızda vites geçişlerinde vuruntu hissediyorsanız, mekatronik ünitenizde problem başlamış demektir. Aracın bu şekilde kullanılması problemin büyümesine neden olacaktır. Sorun bir tek selenoidden olabileceği gibi mekatronik ünitenin diğer parçalarından da olabilir. DSG Vuruntu sorunu ve mekatronik arızaları için uzman ekibimiz ile irtibata geçebilirsiniz. 

7. DSG Volant Arızası – Çatırdama Sesi:

100.000 kilometreyi doldurmuş DSG araçlarda sıklıkla kavrama arızası ile karıştırılan bir arıza türü DSG volantının bozulmasıdır. Volant ilk kalkışta ve araç viteste iken yoğun, aşırı bir çatırdama sesi yapmaktadır. Birçok servis ve kullanıcı bunu kavramadan geliyor zannetmektedir. Doğrusu işin uzmanı bir servisin aracınıza teşhis koymasıdır. 

DSG Mekatronik Tamiri

DSG şanzımanların en önemli parçalarından biri mekatronik parçasıdır. Bu parçanın temel işlevi elektronik sinyali ya da veriyi mekanik hareket oluşumuna çeviren ve DSG şanzımanda vites geçişlerini gerçekleştiren robotik bir sistemdir. Bu parça tüm yönetim mekanizmasını sağladığından DSG mekatronik ünitesine şanzımanların beyni demek yerinde bir ifade olacaktır. Dsg mekatronik ünite, aşırı sıcaklıkları sevmez ve arıza verebilir. Özellikle dur-kalklı trafik ortamları şanzımanın ısısının aşırı yükselmesine ve akabinde mekatronik ünitenin arızalanmasına neden olabilir.

Sarsıntı, gürültülü ses, titreşim ve vites geçişlerinde gelmeye başlayan bir ses mekatronik probleminin habercisidir. Genellikle P189C,P17BF, P0562, P1604, P177D gibi arıza kodları ile karşılaşırsınız.

Tavsiyemiz aracınızı bu şekilde kullanmamanız ve acilen mekatronik ünitenizi tamir ettirmenizdir. Firma olarak garantili gerçekleştirdiğimiz DSG mekatronik tamir fiyatlarımız, sıfır mekatronik fiyatından oldukça uygundur. Tamir esnasında aracınızn kendi DSG şanzıman kartı kullanılarak sizlere ciddi bir maliyet kazanımı sağlanmaktadır. Zira yeni mekatronik ünite aldığınız zaman tamir gerektirmeden kullanılabilecek olan DSG şanzıman kartınız da gereksiz yere değişecektir. Bundan dolayı mekatronik tamiri ve değişimi fiyatlarımız müşterilerimize oldukça uygun gelmektedir.

Her türlü DSG mekatronik tamiri için, Türkiye’nin en modern tesisi olan firmamız ile irtibata geçebilirsiniz. İstanbul ve İzmir’de kendi yerlerimizde, Anadolu’da ise anlaşmalı servislerimizde bu hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

DSG Şanzıman Tamiri

Audi, VW, Seat, Skoda… Golf, Jetta, Passat, Polo, A3, Leon, Octavia, Superb… Markası ve modeli ne olursa olsun DSG şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük şanzıman revizyon merkezi olan firmamızda DSG şanzıman tamiri garantili olarak gerçekleştirilmektedir. Güncel DSG tamiri fiyatı, DSG kavrama fiyatı, DSG mekatronik fiyatı, DSG mekatronik kart fiyatı için servis danışmanlarımız 0 216 365 95 00 nolu telefondan sizlere destek sağlamaya her zaman hazırdır.

DSG Şanzıman Yağı Değişimi

DSG şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. DSG otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

DSG mekatronik beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve mekatronik beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – DSG Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak İstanbul ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

36 thoughts on “DSG Şanzıman Tamiri

  1. arslan
    arslan / Cevapla 16 Mart 2019 at 23:45

    merhaba benim megan 2 1.5 dci otomatik 2009 model arabam var araç kalkarkan çok yavaş kalkıyor
    bazen sabah giderken bir vuruntu oluyor bazen D konumunda ekranda D işareti kayboluyor vites değiştirmiyor D ve N konum işikları yanmıyor bazende sorunsuz çalışiyor bir yanıyor bir yanmıyor her usta bir başka birşey diyor kafam karıştı birde kalkarken çok titreme yapıyor yardımcı olurmusunuz çözümü varmı

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mart 2019 at 01:39

      Megane otomatik şanzımanlarda klasik 1’den 2’ye geçerken vuruntu, yokuşlarda çekmeme gibi problemler, otomatik şanzıman selenoidlerinden kaynaklanabilmektedir. Fakat bu arızalar daha çok araç şehiriçi trafikte kaldığında, şanzıman çok ısındığında gerçekleşmektedir. Kalkarken aşırı titreme ve çok yavaş kalkma daha çok bir kalkış tası veya tork konvertör arızasını işaret etmektedir. Atco Otomatik merkezi olarak bu arızaları garantili olarak giderebilmekteyiz. Doğru yöntem tamirattan önce, aracınıza doğru teşhisi koyabilmek için test etmek olacaktır.

    • Bülent Özer
      Bülent Özer / Cevapla 9 Şubat 2020 at 16:56

      2013 Opel Insignia aracım Park konumunda iken vitesi D veya R getirdigim zaman düz konumda az yokuş aşağı konumda sert vuruntu yapıyor yolda herhangi bir problem yok yardımcı olursanız sevinirim

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 09:38

        Bülent Bey, problem şanzımanınız içerisindeki bir tastan kaynaklanmaktadır.

  2. Ramazan
    Ramazan / Cevapla 30 Mayıs 2019 at 00:27

    Merhabalar A3 slein 2008 DSG 140 Ps arabamdaki sorun vites düsüslerinde. 3 ten 2 ye gecerken. Eger ben Vites düsüslerinde frenle destek verirsem ses ayok denecek kadar azaliyor. Sanziman yagini degistirfim sorun gitmedi. Sizden bilgi istiyorum tamir süresi nekadar ve ortalama ücreti nedir. Trsekkürederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Haziran 2019 at 00:37

      Ramazan Bey, muhtemelen şanzıman içerisinde mekanik bir problem, senkromenç gibi, bulunmaktadır. Maliyet için aracı test etmemiz gerekmektedir.

  3. Hasan Yılmaz
    Hasan Yılmaz / Cevapla 17 Haziran 2019 at 22:15

    Merhaba,
    2014 Skoda Octavia 1.6 tdi dsg aracımda vites düşüşleride özellikle yoğun tafikte şiddetli vuruntu oluyor. Mekatronk kartını, tasını, kavramaya ve volantı değiştirdiler ama sorun çözülmedi. Sarılma ve vurmalar çok rahatsız edici.

    Konu hakkında yardımıcı olabilir misiniz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:08

      Hasan Bey, mekatroniği komple mi değiştirdiler, yoksa sadece kartını mı değiştirdiler?

  4. MURAT YILMAZ
    MURAT YILMAZ / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 13:23

    Selamlar
    2009 Touran 1.4 tsi 6 ileri dsg aracımda genelde motor sıcakken zaman zaman rölantide D konumunda ışıklarda beklerken fren pedalında ve araçta hafif titreme hissediliyor.Ayrıca ilk kalkışlarda gaza basıldığında normalden hızlı ve ani bir kalkış yapıyor.N ye alınca titreme kesiliyor.Kavramayla ilgili olabilirmi.Vites geçişlerinde bir sorun yok.Tahmini maliyet bilgisi ne olur.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:09

      Murat Bey, sorununuz kavrama ile ilgili olabilir. Bazen volant ta bu şekilde ses yapabiliyor. Aracınızı test edersek size sağlıklı arıza teşhisimizi ve doğru maliyeti sunabiliriz.

  5. Volkan öz
    Volkan öz / Cevapla 6 Ağustos 2019 at 00:58

    Merhaba. Aracım 2013 Tiguan 1.4 TSİ 150 HP. Dsg. Araç 70 binde hor kullanılmamış. Şanzıman yağı 10000 km önce değişti. Aracım ısındıran sonra yaklaşık 50 km sonra özellikle yokuşa denk geldiğinde 2.vites ile çıkarken titremenin fazlası şeklin de vuruntu yapıyor o sıra da gazı verince azalıyordu ancak son zamanlar da hiç bir şekilde azalmıyor. D3 e geçince az da olsa azalıyor ama azalarak onda da yapıyor. Manuele çekince aynısı devam ediyor. Dü yolda o vuruntunun %10’u kadar anca vuruntu oluyor. Diyebilirim. Açıkcası baskı Balat’a ve mekatronik arasında kaldım. Göstergede ise herhangi bir uyarı yok. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:10

      Volkan Bey, öncelikle aracı konusunda uzman bir servise gösterip test ettirmenizi tavsiye ederiz, zira iki parça da (mekatronik ve kavrama) pahalı parçalar ve gereksiz değişimi sizi yorar. Eğer İstanbul’da iseniz biz de yardımcı olmaya çalışırız.

    • Volkan öz
      Volkan öz / Cevapla 18 Ağustos 2019 at 20:15

      Cevap için teşekkürler. İstanbul’da değilim ama yolum düşerse tabiki görüşmek isteriim. Saygılarımla.

  6. Ercan bulut
    Ercan bulut / Cevapla 6 Şubat 2020 at 12:28

    Merana benim 2010 Skoda superb 2.0 dizel var bazen düşük km vites 123 arasında sankı boşlama yapıyor ve vites işigi yanıp sönüyor ve motor arıza lamlabası yakıyor kontak açılıp kazanınca sorun yok devam edebiliyorsunuz motor arıza bir süre sonra sönüyor yardımcı olursanız sevinirim not sevis Şanjuman arıza diyor Tamir yok sadece değişim serviste 1 olmamişdir megatronık degişdim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 09:40

      Ercan Bey, size daha fazla yardımcı olabilmek için aracınızın arıza kodlarına ihtiyacımız bulunmaktadır. Bu kodları bizimle paylaşabilir misiniz? Eğer İzmir veya İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, aracınıza ücretsiz bir inceleme yapıp, arızanızın ne olduğunu netleştirelim. Böyle bir arızadan dolayı şanzıman değişimi yapmanıza gerek yoktur.

  7. SÜLEYMAN
    SÜLEYMAN / Cevapla 25 Nisan 2020 at 23:52

    merhaba. yaklaşık bir yıldır golf 6 2010 model 1.6 bse motor benzin-lpg li aracımda tek viteslerde özellikle yokuşlarda sarsıntı ile beraber devir dalgalanması problemi yaşıyorum. 2019 aralık ayında 95 000 km kullanım olan kavramadan kaynaklanabileceği düşüncesiyle ankarada kavrama değişti. ilk 10 gün hiçbir sıkıntı ve problem yoktu. 10 gün sonra yine tekli viteslerde sarsıntı ve beraberinde devir dalgalanması yeniden başladı. son 2 aydır şunu tespit ettim. araç belli bir kilometre bazen 20 bazen 30 km sonra şanzımanın ısınmasıyla bu titreme ve sarsıntı geçiyor. birkaç yerden fikir aldım. mekatronik hidrolik ünitesi arızalı olabilir dendi. bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim. ankarada yaşıyorum ve bu sorunla ilgili net bir teşhis koyulabilmiş değil. araç şu an 177.000 km de.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 09:41

      Süleyman Bey, aracınızı test etmemiz gerekiyor fakat maalesef Ankara’dasınız. Birkaç ay içerisinde Ankara’ya kendi servisimizi açmayı planlıyoruz. Bu süre içerisinde dilerseniz İstanbul veya İzmir’e yolunuz düşerse memnuniyet ile yardımcı olmaya çalışırız.

  8. yakup
    yakup / Cevapla 13 Mayıs 2020 at 10:36

    Mrb. 2014 model rapid spaceback dsg 7 ileri dizel aracımla kalkışlarda ve viteş geçişlerinde sorun yaşamıyorum sadece gaza yüklenip ayağımı gazdan çekip kendi halinde düşüş yaşarken yani 7 – 6 – 5 -4 3 vites düşüşlerinde hiç sorunum yok sadece 3 ten 2 ye (ayağımı gazdan çekip kendi halinde düşüşte) bir anda bayılıyor sert düşüyor bunu sadece 3 ila 2 arasında yapıyor normal mi ?? aracımla giderken durmak için frene bastığımda bunu hissettirmiyor sadece ayağımı gazdan çekip kendi düşüşünü sağladığında yapıyor. 75.000 km.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 09:42

      Yakup Bey, genellikle bu tip arızaları şanzımanın mekatronik ünitesinin içerisindeki selenoidler yapabilir.

  9. Murat doğan
    Murat doğan / Cevapla 5 Haziran 2020 at 20:25

    Mrb ustam Dsg6 ileri yağlı şanzıman Passat aracımda kavrama aşınma sorunu var. kavrama tamiri oluyor mu yoksa doğrudan kavramamı değişiyor. Tşkler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Haziran 2020 at 03:27

      Murat Bey, aracınızın kavraması tamir olabilmektedir. Doğrudan değişim gerekmemektedir.

      • Murat doğan
        Murat doğan / Cevapla 6 Haziran 2020 at 18:53

        Teşekkürler sadece İstanbul’da mı yeriniz başka şubelerimiz de var mı

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 8 Haziran 2020 at 11:32

          Murat Bey, İzmir’de kendi yerimiz, birçok ilde de anlaşmalı servislerimiz mevcut. Siz hangi ildesiniz?

      • Murat doğan
        Murat doğan / Cevapla 6 Haziran 2020 at 18:59

        Birde DSG 6 yağlı şanzıman kavrama tamir fiyatı nedir ustam

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 8 Haziran 2020 at 11:32

          Revizyonlu kavramanın ücreti 3.000 TL’dir.

  10. Berk Başar
    Berk Başar / Cevapla 7 Haziran 2020 at 01:58

    Merhaba 2006 golf 5 triptonik midline aracım özellikle 2.3. Viteste ve park halinde D de vuruntu yapıyor. Bunun sebebi nedir acaba? Teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 8 Haziran 2020 at 11:33

      Berk Bey, problem şanzıman selenoidlerinden olabilir.

  11. Osman
    Osman / Cevapla 1 Temmuz 2020 at 01:23

    2012 Dizel Jetta DSG’nin hafif yokuşlardaki ilk kalkış esnasında geri kaydırması normal midir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Temmuz 2020 at 10:23

      Osman Bey, kavrama bilyanız bozulmaya başlamış olabilir.

  12. Necdet
    Necdet / Cevapla 29 Temmuz 2020 at 22:52

    Merhaba,

    Skoda Octavia 2 2006 DSG Tamir fiyati nekadar? Araci hergün 100km kullaniyorum ama tuaf sesler gelneye basladi DSG den


    SAYGILAR
    Necdet

  13. irfan
    irfan / Cevapla 11 Ağustos 2020 at 12:38

    Merhaba,
    2012 model skoda yeti 7 ileri DSG aracın kavrama ve mekatronik parçaları yenisi ile değişti. Ancak değişimden sonra D geçişte bir vuruntu yapmakta. Kavrama – Mekatronik tanım ve ayarları ile sürüş ayarları yapıldı, yazılım kontrol edildi. Sorun devam ediyor. Sorun nasıl çözümlenebilir.

  14. dogan
    dogan / Cevapla 15 Ağustos 2020 at 20:30

    iyi günler benim aracimda sanzumanda problem yapti gösterttim hata olarak P173A Birde P0841 YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM……

    • dogan
      dogan / Cevapla 15 Ağustos 2020 at 20:32

      vw golf dsg 7 ileri

  15. Erkan
    Erkan / Cevapla 18 Ağustos 2020 at 21:06

    Aracım golf 2011 kalkarken hiç bir sıkıntısı yok yokuşlardada sıkıntı yok ama 80 de 90 da gaza yüklenince araç titreyerek atıyor kendini bazen belirgin bazen hafif neden dir acaba

  16. Hüseyin
    Hüseyin / Cevapla 28 Ağustos 2020 at 12:34

    İyi günler benim aracım passat 2.0tdi DSG şanzıman problem ise arada bir 3. vitese geçişlerde vuruntu ve 3 ten 2 ye düşerken tak diye ses geliyor sorun ne olabilir acaba bilgi verirseniz sevinirim

  17. Ekrem
    Ekrem / Cevapla 8 Eylül 2020 at 12:15

    Iyi aç caddy 2010 194 binde bi aracım. Ar aracı park haline alırken n ye attığımda on kısımda ufak bir vuruntu yapıyor bunun sebebi nedir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.