Audi Q7 otomatik şanzıman tamiri için çözüm arıyorsanız doğru adrestesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Audi Q7 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Audi Q7 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Audi Q7 araçlarında Aisin şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. Audi Q7 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Audi Q7 Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. Tüm servislerimiz randevulu çalışmaktadır ,lütfen gelmeden önce ilgili servisimizi arayıp randevu talep ediniz!
Audi Q7 grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
-
- Audi Q7 Aisin 09D (TR_60 6 İleri) Otomatik Şanzıman Tamiri
-
- Audi Q7 Aisin 0C8 (TR-80 8 İleri) Otomatik Şanzıman Tamiri
-
- Audi Q7 ZF (6 ileri 6HP19) Otomatik Şanzıman Tamiri
-
- Audi Q7 ZF (8 ileri 8HP45) Otomatik Şanzıman Tamiri
Q7 ZF Otomatik Şanzıman Arızaları
Audi Q7 3.6 FSI otomatik şanzıman arızalarında en fazla karşılaşılan sorun vites geçişlerinde boşa düşme, kaçırma ve araç devrinin artmasıdır. ZF6HP19 serisi şanzımanlara sahip bu araçlarda arızalar özellikle gaza yüklenildiğinde ve rampada kendisini belli ederler. En çok karşılaşılanı 4 vitese geçerken boş yapma, titreme, 4’ten 5.vitese geçerken devir saatinde kaydırma yapmasıdır.
Bir başka Q7 ZF şanzıman arızası 1’den 2.vitese vuruntulu geçiş, aracın her zaman 2.vitese geçmemesi, 2.vitese geçtikten sonra ayağınızı gazdan çekerseniz vuruntu, 6.vitese geçmeme ve 5.viteste kalma olarak karşımıza çıkmaktadır. Firmamızda bu sorunlar garantili olarak çözüme ulaştırılmaktadır.
Audi Q7 TFSI araçlarda kullanılan 8 ileri ZF şanzımanların en sık karşılaşılan arızaları daha çok mekanik aksamlarda (kavrama tasları) yaşanan aşınmalardan dolayı vuruntu problemi, titreme, devir saatinde alıp verme, aniden yığılma sorunları ve şanzıman beyninden kaynaklanan D ve R’ye alınınca vuruntu, D’de vuruntu ve geç doldurma, 1-2, 2-1 vites geçişlerinde vuruntu problemi olarak karşımıza çıkmaktadır. Uzman teknisyenlerimiz ile şanzımanınız garantili olarak revize edilmekte ve vuruntu problemi ortadan kaldırılmaktadır.
Q7 Tork Konvertör Tamiri
Gerek Aisin, gerek ZF şanzımanlarda yaşayabileceğiniz şanzıman türbünü sorunu, kullanım ömrü dolmaya yaklaşan tork konvertör balatalarının aşınması ile kendini belli eder. Özellikle ilk kalkışlarda ve sabit hızda 1500-2000 devirde seyrederken devir oynamaları ile kendini belli eden Q7 tork konvertör arızaları firmamızda garantili olarak çözüme kavuşturulmaktadır. Tamir işlemimiz hem garantilidir, hem de yeni konvertör fiyatlarına göre çok ekonomiktir. Q7 aracınız için güncel tork konvertör tamir fiyatı için 0850 640 06 85nolu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.
Garantili Audi Q7 Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Audi otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Audi Q7 otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Audi Q7 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Audi Q7 Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Audi Q7 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Audi Q7 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Audi Q7 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Audi Q7 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Audi Q7 Otomatik Şanzıman Fiyatları
Audi Q7 otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Audi Q7 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Audi Q7 Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Audi Q7 Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Ustaya Sor – Audi Q7 Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ataşehir, Bursa Osmangazive İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
Eğer Audi Q7 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
Mrb benim Audi q7 2011 aracın şanzıman arızalı 50 km yol gittikten sonra aracım vites yüksek devirlerde değişmektedir ve bazen yolda giderken d8 iken motordevri yükseliyor ve hız aynı yani 3000 devir hız 120 d8 ayağını gazdan çekince de boşa atmış gibi oluyor
Mehmet Bey, şanzımanınızın hidrolik ünitesinden kaynaklanan bir problem yaşamaktasınız. Eğer bu şekilde kullanırsanız, bir süre sonra mekanik problemlerde baş gösterecektir. Dilerseniz, müsait bir zamanınızda uğrayın, aracı birlikte bir test edip arıza tespit cihazına bağlayalım. Bu işlemler için herhangi bir ücret talep etmiyoruz.
Meraba sorunu çözdünüzmü
Merhaba benim 207 mdrel audi q7
Şehir içinde dolaşınca ısındıktan sonra otomatik vites değişiminde vurma yapıyor
Aynı sorunu ben de yaşıyorum. hidrolik ünitesi olduğu söylendi. Fiyatı nedir acaba?
merhaba 2011 model Q7 aracım var.3 gün önce aracın torpido gözünün altından bırazcık su geldi.Daha sonra tanıdık bir yerde kontrol ettiğimizde araç üzerine yağan yağmurun tahliye borusunda tıkanıklık meydana gelmiş.Aracın altında da 15,20 litre su birikmişti.Ustamız tahliye çıkışını temizledi ama 1 gün sonra aracı çalıştırdıktan sonra tpms uyarısı verdi vites p konumunda kitlendi.Sonra kapatıp açtıktan sonra normale döndü iş yerinden evime gittim.Ertesi sabah tekrar çalıştırdığımda vites p konumunda tekrar kitlendi.Audi yol yardım gelip p konumunda aracı çıkarttı ama bu sefer araç vites atmıyordu 40 – 50 km hızla gidiliyordu.Ne tür bir arıza olmuş olabilir.Tavsiyelerinizi bekliyorum.Teşekkürler…
iyi günler,
2008 3.0tdi casa motor ve aisin 09D şanzımanan 278000km aracım var, şanzıman yağ değişimi yapıldı. yağ değişimi önce 5,5lt yağ tahliye edilip mobil 3309 ilave edildi, yaklaşık 100km sonra tekrar 5,5lt tahliye edilip 40c atf sıcaklığında seviyesine yağ ilavesi yapıldı. çok olmamakla beraber 1-2, 2-3 vites değişimlerinde hissettirecek kadar sert doldurarak geçiş yapıyor. 5-4 geçişi de bazen yüksek olabiliyor. stabil kullanımda geçişler pürüzsüz fakat ani hareketlerde ya da kararsız durumda kendini hissettiriyor. yağ değişim öncesinde de aynı sorun bir miktar fazla haliyle vardı. yurt dışı sitelerde yağ değişim sonrası da adaptasyon yapılması gerektiğini okudum. sizce adaptasyon gerekli mi, vites geçişlerine hissedilir faydası olur mu? yoksa sorun hidrolik beyin kaynaklı mı düşenmeliyim? cevaplarınız için teşekkür edrim.
Ahmet Bey, adaptasyon yapmanız iyidir. Bununla birlikte adaptif kullanımda yaklaşık 1.500 km içerisinde şanzıman kendi kendisine öğrenecektir. Hidrolik ünite ve mekanik kaynaklı arızalarda adaptasyon, yağ değişmi vb boşuna uğraş olmaktadır.
cevabınız için teşekkürler
Merhabalar 2007 Model 3.0 dizel Q7 aracımda herhangi bi arıza kodu yok.Fakat araç kaldırıma tekeri dayandığım zaman çıkmıyor,yokuşta ne kadar gaz verirsem vereyim aheste aheste kalkıyor sorun şanzıman da mıdır acaba?
Volkan Bey, sorun konvertörden kaynaklanıyor olabilir.
Merhaba
2009 model 3.0 dizel q7 kullanıcısıyım
Aracın vites geçişlerinde hiçbir sorun yok vuruntu yok fakat ilk çalıştırmada rölantide araçta fazla miktarda titreme yapıyor geri vitesteyken titreme artıyor gaz verince devir yükselince titreşim kesiliyor sebebi ne olabilir
Çağdaş Bey, yaşamış olduğunuz bu sorununuz valfbody içerisinde ki selenoid valflerinden kaynaklanabilir. Dilerseniz Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco izmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza özel ekspertiz ve hata kodu öğrenme işlemlerimizden faydalanabilirsiniz.
merhaba iyi gunler, bende audi q7 2016 3.0 tfsi var ve yolda giderken sanziman lambasi yakti ardindan parkta takili kaldi onceden bu baska bir audi serisinde basima geldigi icin secondary yag pompasinin kirilmis oldugunu dusundum ve oyle de cikti degistirdim ve arabayla daha 40 kilometre hizla giderken yavaslayinca tekrar vurdu sebebi ne olabilir
Mert Bey, değişimlerden sonra araçlarda öğrenim esnasında ufak tefek vuruntular olabiliyor. Eğer probleminiz devam ederse, İstanbul (Levent veya Kartal), İzmir veya Ankara’daki servislerimizden birisine uğrayın, aracınıza birlikte bir bakalım.
SELAMLAR
Q7 2010 6 VİTES ARACIM 3 VİTESDE TAKILI KALDI BU GÜN GAZA YÜKLENDİĞİM HALDE VİTES DEĞİŞMEDİ DURDUĞUM HALDE 1 . VİTESE İNMEDİ NEDEN OLABİLİR
Merhaba, hem tork hem de beyinle alakalı bir sorun yaşıyor olabilirsiniz. Araca cihaz bağlatıp arıza koduna göre işlem yaptırmanızı öneririz.
Merhaba
q7 2015 q7 4m motor 254bin kmde
yag kaciriyor motor ve sanziman arasinda
daha 2,5 sene once yapilmisti simdi ayni yerden akitiyor 10bin kmde 3l motoryagi kullandi
bu sorunu cozebilirmisiniz
ve fiyat ne olur
Merhaba, yağ kaçağı için öncelikle kontrol etmek gerekir. Size en yakın servisimize uğrayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba 2008 30tdi casa motor codlu Q7 aracım var son zamanlarda bazen vitesi D konumuna alınca tık die vurma yapıyor sebebi ne olabilir bu arada arıza kodu yok
Merhaba, şanzıman beyniyle alakalı bir problem olabilir. Cihaz bağlayıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor.
Merhaba, 2007 model 300 bin km’de Q7 aracım, soğukken herhangi bir sorun yok iken ısındıktan sonra vites geçişlerinde çok ağır vuruntu yapıyor. Hatta hız vermeme rağmen devir saatinin yükseldiği, fakat vitesin atmadığı da oluyor. Sorun neden kaynaklanıyor olabilir? Çözümü ne şekilde olacaktır? Şimdiden çok teşekkürler.
Merhaba, şanzıman içinde basınç kaçağı olabilir. Öncelikle cihaz bağlayıp arıza kodlarına baktırmanızı gerekir.
Merhabalar, aracım 2007 model audi Q7 3.0 Tdı araçta ilerlerken bazen özellikle 5. Viteste boşa çıkıyor vites geçişleri 4-5 arası sarsıntılı oluyor yolda giderken ani gazlanmalarda devir saatini 4 bin devire getiriyor sonra başka vitese geçmiş gibi aynı viteste geri 3 bin devire düşürüyor bunun sebebi nedir acaba
Merhaba, aracın şanzıman beyninde ve şanzıman içerisinde problem olabilir. Açıp incelemek gerekiyor muhtemelen revizyon yapılması lazım.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler