Renault otomatik şanzıman vites kutusu arızası yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Renault araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Renault otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Renault otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Renault Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.Tüm servislerimiz randevulu çalışmaktadır ,lütfen gelmeden önce ilgili servisimizi arayıp randevu talep ediniz!
Renault Otomatik Şanzıman Tamiri
Renault şanzıman tamiri üzerine ustalaşmış firmamızda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:
Renault araçlarda kullanılan AL4 DPO şanzımanın en çok bilinen otomatik vites arızası selenoid valflerin bozulmasıdır. Bunu aşırı ısınma ile birlikte gelen boşa düşme problemleri, vites geçmeme, yokuşta çekmeme, vites geçişlerinde vuruntu sorunu, otomatik vites basınç kaptörü arızası, otomatik şanzıman türbünü arızası gibi problemler takip eder. Genellikle DPO şanzıman arızaları kendilerini şu şekilde belli eder:
Aracı ilk çalıştırmaya başladığınızdan yaklaşık 1 dakika sonra araçta “tak” diye çok sert bir vuruntu oluyorsa – 1.vitesten 2.vitese geçerken, arkadan araba çarpmış gibi
Otomatik vites arıza lambası yanıyorsa ve 3.viteste kilitliyorsa
Ekranınızda “vites kutusunu kontrol ettiriniz!” uyarısı çıkıyorsa
Aracınız gaz yiyip devir almıyorsa
Manuele almak istediğinizde aracınız manuele geçmiyorsa
Aracı sağa çekip kontağı açıp kapattığınızda arızanız sona eriyorsa
Uzun süre şehiriçi kullanımdan sonra araç geriye kaçırmaya başlıyorsa
Özellikle yokuşlarda çekiş düşüyorsa
Aracı bu şekilde kullanılırken hararet aşırı yükseliyorsa
Bu arızaların bir kısmı sadece iki adet elektrovana değişimi ile giderilebilmekte ise de, sorun bazen hidrolik ünite (şanzıman beyni), bazen de şanzımanın içerisindeki mekanik aksamlardan kaynaklanabilir. Doğru teşhisin yapılması, para ve zaman kaybınızı önleyeceği gibi, şanzımanınızın kullanım ömrünü uzatacaktır.
Maalesef Renault araçlardaki AL4 diğer adıyla DPO şanzımanlara hizmet sunamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz!
Renault EDC Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Renault otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Renault Megane DPO/AL4 Otomatik Şanzıman Revizyon ve Testi:
Renault araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Renault şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Renault Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatı
Renault Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Renault Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz,Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Renault Şanzıman Yağı Değişimi
Renault şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Renault otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Renault şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Renault şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Renault Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ataşehir, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
Eğer Renault aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
Yukarıda yazılı numarayı aradığımda edc şansıman a bakamıyoruz diyorsunuz ama sitenizde edc şanzıman tamiri yapıyoruz diyorsunuz bu nasıl iştir anlam veremiyorum.
2000 model 1.6 rte otomatik clio aracın şanzımanı komple revize yapıldı. Ancak ısınınca vitesler geç geçiyor bazen durunca geri kaçırma yapıyor ve çok sert kalkıyor bir de vites geçişleri sarsıntılı olmakta durunca da sert bir şekilde doldurma yapıyor. Şanzuman beyni dendi ancak yeni parça olmadığı için sorun giderikemiyor. Bunun çözümü nedir
97 Clio 1/ 3 ileri otomatik şanzıman, sabah ilk çalıştırmada araç d konumuna geçiyor fakat gaza basınca gitmiyor 5-10 dakika çalıştırıp zorladıktan sonra hareket ediyor, sıcakken d konumuna alınca hemen gidiyor
Arıza nedir?
Yukarıda yazılı numarayı aradığımda edc şansıman a bakamıyoruz diyorsunuz ama sitenizde edc şanzıman tamiri yapıyoruz diyorsunuz bu nasıl iştir anlam veremiyorum.
2000 model 1.6 rte otomatik clio aracın şanzımanı komple revize yapıldı. Ancak ısınınca vitesler geç geçiyor bazen durunca geri kaçırma yapıyor ve çok sert kalkıyor bir de vites geçişleri sarsıntılı olmakta durunca da sert bir şekilde doldurma yapıyor. Şanzuman beyni dendi ancak yeni parça olmadığı için sorun giderikemiyor. Bunun çözümü nedir
97 Clio 1/ 3 ileri otomatik şanzıman, sabah ilk çalıştırmada araç d konumuna geçiyor fakat gaza basınca gitmiyor 5-10 dakika çalıştırıp zorladıktan sonra hareket ediyor, sıcakken d konumuna alınca hemen gidiyor
Arıza nedir?
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler