Peugeot marka aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Peugeot araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Peugeot otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Peugeot otomatik şanzıman tamiri ile vites arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Peugeot Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, BursaOsmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Maalesef Covid19 başlangıcından bu yana Peugeot araçlardaki AL4 diğer adıyla DPO şanzımanlara hizmet sunamıyoruz. Sayfadaki AL4 DPO şanzımanlar hakkındaki bilgiler sadece teknik bilgi paylaşımı amaçlıdır. Anlayışınız için teşekkür ederiz!
Peugeot Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Peugeot grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:
Peugeot araçlarda kullanılan AL4 DPO şanzımanın en çok bilinen otomatik vites arızası selenoid valflerin bozulmasıdır. Bunu aşırı ısınma ile birlikte gelen boşa düşme problemleri, vites geçmeme, yokuşta çekmeme, vites geçişlerinde vuruntu sorunu, otomatik vites basınç kaptörü arızası, otomatik şanzıman türbünü arızası gibi problemler takip eder. Genellikle DPO şanzıman arızaları kendilerini şu şekilde belli eder:
Aracı ilk çalıştırmaya başladığınızdan yaklaşık 1 dakika sonra araçta “tak” diye çok sert bir vuruntu oluyorsa – 1.vitesten 2.vitese geçerken, arkadan araba çarpmış gibi
Otomatik vites arıza lambası yanıyorsa ve 3.viteste kilitliyorsa
Ekranınızda “vites kutusunu kontrol ettiriniz!” uyarısı çıkıyorsa
Aracınız gaz yiyip devir almıyorsa
Manuele almak istediğinizde aracınız manuele geçmiyorsa
Aracı sağa çekip kontağı açıp kapattığınızda arızanız sona eriyorsa
Uzun süre şehiriçi kullanımdan sonra araç geriye kaçırmaya başlıyorsa
Özellikle yokuşlarda çekiş düşüyorsa
Aracı bu şekilde kullanılırken hararet aşırı yükseliyorsa
Bu arızaların bir kısmı sadece iki adet elektrovana değişimi ile giderilebilmekte ise de, sorun bazen hidrolik ünite (şanzıman beyni), bazen de şanzımanın içerisindeki mekanik aksamlardan kaynaklanabilir. Doğru teşhisin yapılması, para ve zaman kaybınızı önleyeceği gibi, şanzımanınızın kullanım ömrünü uzatacaktır.
Maalesef Covid19 sebebi ile Peugeot marka araçlardaki AL4 diğer adıyla DPO şanzımanlara hizmet sunamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz!
Peugeot Otomatik Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Peugeot otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Peugeot 408 Otomatik Şanzıman ZF 4HP20 Revizyon İşlemi
Peugeot araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Peugeot şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Peugeot Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz , Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Peugeot Şanzıman Yağı Değişimi
Peugeot şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Peugeot otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Peugeot şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Peugeot şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Peugeot Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ataşehir, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
Eğer Peugeot aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
Merhaba, bende 2004 model 2.2 benzinli motor 407 aracim var. Kedim Azerbaycanda yashyorum. Acil yardiminiza ihtiyacim var. Benim arabmda vites PRND hatasi verib kendisini 3 vitesde kitledi. Araba hic bir turlu 3 vites degistirmiyor. Bilgisayarda p1721 hatasi cikiyor, motorla sanziman arasinda baglanti yok hatasi veriyor. Azerbaycanda kimse bu sorunu cozemiyor. Yetkili servisde yok burda. Lutfen bana yardimci olun. Ne yapmalyim? Sanziman ustasi bana git yeni sansiman al yoksa cok para harcarsin diyor. Lutfen ne yapa bilecegimi bana soylerseniz cok iyi olur. Birde diyorlarki pejo 407 2.2 benzin motor araclarin sanzimanlari Mercedes Vitoyla ayni. Dogrumudur.
+944515810102( lutfen wpda benle iletishme gecin) iyi gunler.
Iyi günler, ismim Ali
2001 model peugeot 607 2.2 motor
Disel otomatik vites araç kullaniyorum.
Iş yerim evime 15 km, hergun arabamla sorunsuz gidip geliyorum. Lakin ayni arabayla şehir icinde sıkıntı yasiyorum.
Şöyle ki; motor isindiktan sonra sehir ici trafigi, isiklar falan derken birkac dur kalkta pnrd ariza isigini yakiyor ve vitesi kilitliyor. Gaz vermeme ragmen araba gitmiyor. Kenara çekip akü artısını söküp biraz bekleyip geri taktigimda hicbisey olmamış gibi devam ediyor.
Ayrica vites düşüşlerinde vuruntu hissediyorum. Isiklarda duyduğumda firene basmama ragmen arabada gitme istemi var.
Arabanin pnrd arizasiyla kendini korumaya almasi tamamen sanzimandaki bir sıkıntıdan mı olur yoksa herhangi bir motor arizasi sebebiyle de bu sekilde bi koruma yapabilir mi
Sanırım anlatabildim, tavsiyeletiniz icin teşekkür ederim.
Ali Bey, aracınızda ZF4Hp20 şanzıman tipi var pandemi nedeniyle biz bu şanzımana onarım sağlıyamıyoruz bu şanzıman için sadece tork revizyonu yapıyoruz. Aracınızda ki sorunlar acil önem teşkil etmekte ve sizi beklemediğiniz bir zamanda yolda bırakabilir. En kısa zamanda aracınızı göstermenizi tavsiye ederim.
Merhaba şuan istanbuldaki lüks peogeot taksilerin otomatik olanları şanzıman sorunu yaşıyor ve bir çoğu yatıyor. 120 bin civarı gidiyor genelde. Parça bulmak zor buna nasıl bir çözüm bulabiliriz? 0534 887 1205
Merhaba, araçla ilgili seri, model ve motor tipi bilgilerini de paylaşabilirseniz yardımcı olmaya çalışırız. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefonu arayabilirsiniz.
Merhabalar. aracım 2016 model DS4 1.6BLUEHDI 120PS 6 OTOMATİK ve 143.000km de. Son 1 aydır araçta yaşadığım problem; 2. veya 3. vitesteyken bir sollama veya hızlanmam gereken durumda gaza yüklendiğimde devir artarken bir üst vitese geçmesi geçmiyor bu devir 5binlere kadar çıkıyor ve sert bir şekilde birden vites değiştiriyor. Bazen de aynı şartlarda gaza basmama rağmen ne devir yükseliyor ne de bir alt vitese geçip hızlanması gerekirken vites ve devir sabit kalıp çok ağır bir şekilde devri yükseltip vites değiştiriyor, yani gazla aynı oranda ne devir yükseliyor ne de vites değişiyor. Aracın geçmişine dair şanzıman yağının değişip değişmediğine dair bir bilgim de yok maalesef.
Merhaba, bende 2004 model 2.2 benzinli motor 407 aracim var. Kedim Azerbaycanda yashyorum. Acil yardiminiza ihtiyacim var. Benim arabmda vites PRND hatasi verib kendisini 3 vitesde kitledi. Araba hic bir turlu 3 vites degistirmiyor. Bilgisayarda p1721 hatasi cikiyor, motorla sanziman arasinda baglanti yok hatasi veriyor. Azerbaycanda kimse bu sorunu cozemiyor. Yetkili servisde yok burda. Lutfen bana yardimci olun. Ne yapmalyim? Sanziman ustasi bana git yeni sansiman al yoksa cok para harcarsin diyor. Lutfen ne yapa bilecegimi bana soylerseniz cok iyi olur. Birde diyorlarki pejo 407 2.2 benzin motor araclarin sanzimanlari Mercedes Vitoyla ayni. Dogrumudur.
+944515810102( lutfen wpda benle iletishme gecin) iyi gunler.
Iyi günler, ismim Ali
2001 model peugeot 607 2.2 motor
Disel otomatik vites araç kullaniyorum.
Iş yerim evime 15 km, hergun arabamla sorunsuz gidip geliyorum. Lakin ayni arabayla şehir icinde sıkıntı yasiyorum.
Şöyle ki; motor isindiktan sonra sehir ici trafigi, isiklar falan derken birkac dur kalkta pnrd ariza isigini yakiyor ve vitesi kilitliyor. Gaz vermeme ragmen araba gitmiyor. Kenara çekip akü artısını söküp biraz bekleyip geri taktigimda hicbisey olmamış gibi devam ediyor.
Ayrica vites düşüşlerinde vuruntu hissediyorum. Isiklarda duyduğumda firene basmama ragmen arabada gitme istemi var.
Arabanin pnrd arizasiyla kendini korumaya almasi tamamen sanzimandaki bir sıkıntıdan mı olur yoksa herhangi bir motor arizasi sebebiyle de bu sekilde bi koruma yapabilir mi
Sanırım anlatabildim, tavsiyeletiniz icin teşekkür ederim.
Ali Bey, aracınızda ZF4Hp20 şanzıman tipi var pandemi nedeniyle biz bu şanzımana onarım sağlıyamıyoruz bu şanzıman için sadece tork revizyonu yapıyoruz. Aracınızda ki sorunlar acil önem teşkil etmekte ve sizi beklemediğiniz bir zamanda yolda bırakabilir. En kısa zamanda aracınızı göstermenizi tavsiye ederim.
Hayirli isler Pejo 106 otomatik vites d de giderken birden boşa çıkıyor arac çekmiyor balata yanığı gibi koku ve biraz duman atiyor
Merhaba, aracınızdaki şanzıman modeliyle ilgili herhangi bir işlem yapamıyoruz maalesef.
Merhaba şuan istanbuldaki lüks peogeot taksilerin otomatik olanları şanzıman sorunu yaşıyor ve bir çoğu yatıyor. 120 bin civarı gidiyor genelde. Parça bulmak zor buna nasıl bir çözüm bulabiliriz? 0534 887 1205
Merhaba, araçla ilgili seri, model ve motor tipi bilgilerini de paylaşabilirseniz yardımcı olmaya çalışırız. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefonu arayabilirsiniz.
Merhabalar. aracım 2016 model DS4 1.6BLUEHDI 120PS 6 OTOMATİK ve 143.000km de. Son 1 aydır araçta yaşadığım problem; 2. veya 3. vitesteyken bir sollama veya hızlanmam gereken durumda gaza yüklendiğimde devir artarken bir üst vitese geçmesi geçmiyor bu devir 5binlere kadar çıkıyor ve sert bir şekilde birden vites değiştiriyor. Bazen de aynı şartlarda gaza basmama rağmen ne devir yükseliyor ne de bir alt vitese geçip hızlanması gerekirken vites ve devir sabit kalıp çok ağır bir şekilde devri yükseltip vites değiştiriyor, yani gazla aynı oranda ne devir yükseliyor ne de vites değişiyor. Aracın geçmişine dair şanzıman yağının değişip değişmediğine dair bir bilgim de yok maalesef.
Merhaba, şanzıman içinde ya da beyinde bir basınç kaçağı oluşmuş olabilir. Cihaz bağlayıp arıza kodlarına baktırmak gerekiyor.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler