Bmw 5.25d XDrive Otomatik Şanzıman Tamiri

BMW 5.25d Xdrive aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites 5.25d Xdrive araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. 5.25d Xdrive otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. BMW 5.25d serisi araçlarında GM şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. Atco otomatik şanzıman merkezi olarak 5.25d Xdrive otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

5.25d Xdrive grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:

  • Bmw 5.25d (E39) GM5L40E Otomatik Şanzıman TamiriBmw5.30i5L40Eotomatiksanziman
  • Bmw 5.25d (E60) ZF6HP21 Otomatik Şanzıman TamiriBmwX56HP21otomatiksanzimannn
  • Bmw 5.25d (E60) ZF6HP26 Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Bmw 5.25d (F10) ZF8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri
    Audi-Q7-ZF-8-ileri-8HP45-Otomatik-Sanziman-Tamiri-01

5.25D Otomatik Şanzıman Sorunlarıtr

E39 kasa 5.25 dizel araçlarda en sık karşılaştığımız üç arıza şunlardır:

  1. Işıklarda durup kalkmalar esnasında araç geç kalkış yapıyorsa genelde karşılaştığımız hata (92-Can Tork Arabirim) hatası olmakta ve tork konvektörünün revizyon olması gerektiğini göstermektedir.
  2. Araçi D ve R’de vuruntu yapmakta, ani yüklenmelerde araç kendini korumaya almakta ise vites dişli oran arızası atmaktaysa şanzımanın revizyon olması gerekir
  3. Eğer aracınızda P-R-N-D veya manuel bölümlerine aldığınızda aracınız konumu göstermiyosa arızanız pozisyon şalterinden ya da Ecu beyninden kaynaklı olabilir.

Bmw E60 şanzıman sorunu olarak en çok karşılaşılan problem ise otomatik şanzıman basınç kayıpları, belirli vites geçişlerinde boşa düşme, kaçırma ve araç devrinin artmasıdır. Bu arızalar özellikle gaza yüklenildiğinde ve rampada kendisini belli ederler. En çok karşılaşılanı 4 vitese geçerken boş yapma, titreme, 4’ten 5.vitese geçerken devir saatinde kaydırma yapmasıdır. Bu problemin görüldüğü bir diğer vites grubu ise 2.vitestir. Arızanız ilerlemişse ilerlemişse ekranda “transmission fault” hatası belirir ve şanzıman arıza lambası yanar. Firmamızda bu sorunlar garantili olarak çözüme ulaştırılmaktadır.

BMW 5.25d Tork Konvertör Arızaları

Bmw E39 şanzımanlarda yaşanan en büyük sorunların başında tork konvertör arızası gelmektedir. E39 şanzıman türbünü sorunu, kullanım ömrü dolmaya yaklaşan tork konvertör balatalarının aşınması ile kendini belli eder. Aracın geç kalkış yapması, özellikle ilk kalkışlarda ve sabit hızda 1500-2000 devirde seyrederken devir oynamaları ile kendini belli eden  konvertör arızaları firmamızda garantili olarak çözüme kavuşturulmaktadır.

6HP serisi ZF şanzıman kullanan Bmw E60 5.25d araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.

Şanzıman türbünü arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır. Ayrıca şanzıman tork konvertörü kaçırmaya başlayınca şanzıman ısınması meydana gelir ve zaman içerisinde şanzımanın iç aksamına zarar vermeye başlar.

Bir başka Bmw E60 ZF şanzıman arızası alt devirlerde sarsıntıdır. Özellikle 1000-2000 devir arasında aracınızda sarsıntı hissediyorsanız muhtemel bir şanzıman türbünü arızası bulunmaktadır.

Bmw 5.25d Tork Konvertör Tamiri

Gizli balata (captive-clutch) sistemine sahip 6HP serisi tork konvertörleri, eğer firmamızda olduğu gibi, ön yükleme test cihazı yardımı ile revize edilmezse, kısa süre sonra tekrar problem yaşamanız muhtemeldir. Firmamızda ZF şanzımanlara ait tork konvertörleri tam otomatik makineler ile garantili olarak yenilenmektedir.

5.25d Xdrive Garantili Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün BMW 5.25d Xdrive otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

BMW 5.25d Xdrive araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz BMW 5.25d Xdrive şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel BMW 5.25d Xdrive otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Bmw 5.25d Xdrive Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

BMW 5.25d Xdrive şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Bmw 5.20d Xdrive otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

BMW 5.25d Xdrive şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Bmw 5.20d Xdrive şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Bmw E39-E60-E61-F10 Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak İstanbul ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer E39-E60-E61-F10 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

2 thoughts on “Bmw 5.25d XDrive Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Emre
    Emre / Cevapla 6 Eylül 2019 at 10:29

    Merhaba

    Benim arac (Bmw 525d 2008) hata uygulamasi sonrasi altdaki hatalari yaziyor:
    4f850 Clutch E
    4f8a1 Shift 4–>5

    Araba dört’üncü vites’den bes’e gecerken birakma/kayma yapiyor, ve besinci, altinci vites’de hizli cikislarda hata moduna geciyor.

    Sanziman yagi yeni degisdi, yanliz hic bir faydasini görmedim

    Yardimci ola bilirmisiniz?

    Saygilar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 08:38

      Emre Bey, bu arıza şanzıman yağı değişimi ile düzelmez. Zira şanzımanınız içerisindeki E clutch tası problemlidir. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz buyrun tesislerimize gelin, eğer başka bir ildeyseniz sizi anlaşmalı servis noktamıza yönlendirelim.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.