Valf Gövdesi (Şanzıman Beyni) Nasıl Çalışır?

Otomatik şanzımanlarda valf gövdesi (teknik adıyla hidrolik kontrol ünitesi) veya daha bilinen adıyla şanzıman beyni, seçilen belirli dişli oranları için saptanan güç akışı davranışlarının tanımlanabilmesi için uygun bir zamanda vites büyütme ve küçültme amacıyla değişik kavramaların ve frenlerin serbestleştirilmesi ve/veya uygulanmasını sağlar. Hidrolik kontrol devresi, vites değişimlerini sağlamak için kullanılır ve bunu sürücünün gaz pedalına basmasına, yol şartlarına ve araç hızına bağlı olarak yapar. Valfbody tamiri hizmetimiz İstanbul, Ankara ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17 1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:

0 850 640 0 685

Şanzıman beyni tamiri ile daha fazla bilgi için www.sanzimanbeyni.com sitesini ziyaret edebilirsiniz.

2 thoughts on “Valf Gövdesi (Şanzıman Beyni) Nasıl Çalışır?

  1. Kemal
    Kemal / Cevapla 15 Haziran 2019 at 02:32

    İyi günler. 2007 Model otomatik HONDA CİTY aracım genelde 2-3 saat kullanım sonunda araç ısınınca ışıklarda durup vitesi N ye alıp tekrar D ye alınca araç ilerlemiyor. R de normal hareket ediyor. kontağı kapatıp kutup başlarını söküp 10 dakika bekleyince normele dönüyor. Sebebi ve çözümü nasıl olur acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 09:25

      Kemal Bey, aracınızda vites pozisyon şalteri ile ilgili elektriksel bir arıza olabilir. Bu arıza olduğunda ekranda herhangi bir arıza ışığınız yanıyor mu?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.