Citroen aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Citroen otomatik şanzıman tamiri ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Citroen otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Citroen otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Citroen Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Citroen Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Citroen grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
Citroen araçlarda kullanılan AL4 DPO şanzımanın en çok bilinen otomatik vites arızası selenoid valflerin bozulmasıdır. Bunu aşırı ısınma ile birlikte gelen boşa düşme problemleri, vites geçmeme, yokuşta çekmeme, vites geçişlerinde vuruntu sorunu, otomatik vites basınç kaptörü arızası, otomatik şanzıman türbünü arızası gibi problemler takip eder. Genellikle DPO şanzıman arızaları kendilerini şu şekilde belli eder:
Aracı ilk çalıştırmaya başladığınızdan yaklaşık 1 dakika sonra araçta “tak” diye çok sert bir vuruntu oluyorsa – 1.vitesten 2.vitese geçerken, arkadan araba çarpmış gibi
Otomatik vites arıza lambası yanıyorsa ve 3.viteste kilitliyorsa
Ekranınızda “vites kutusunu kontrol ettiriniz!” uyarısı çıkıyorsa
Aracınız gaz yiyip devir almıyorsa
Manuele almak istediğinizde aracınız manuele geçmiyorsa
Aracı sağa çekip kontağı açıp kapattığınızda arızanız sona eriyorsa
Uzun süre şehiriçi kullanımdan sonra araç geriye kaçırmaya başlıyorsa
Özellikle yokuşlarda çekiş düşüyorsa
Aracı bu şekilde kullanılırken hararet aşırı yükseliyorsa
Bu arızaların bir kısmı sadece iki adet elektrovana değişimi ile giderilebilmekte ise de, sorun bazen hidrolik ünite (şanzıman beyni), bazen de şanzımanın içerisindeki mekanik aksamlardan kaynaklanabilir. Doğru teşhisin yapılması, para ve zaman kaybınızı önleyeceği gibi, şanzımanınızın kullanım ömrünü uzatacaktır.
Citroen Şanzıman Tamiri ve Testi
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Citroen otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Citroen araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Citroen şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Güncel Citroen otomatik şanzıman fiyatlarını bölge müdürlüklerimizden öğrenebilirsiniz. Dilerseniz servislerimizi ziyaret ederek ücretsiz ekspertiz işlemlerimizden faydalanabilirsiniz.
Citroen şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Citroen otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Citroen şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Citroen şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Citroen Otomatik Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Kartal ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.
Eğer Citroen aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
C5 2011 tam otamatik aracının vites geçişleri hissedilir duruma gelmiştir. Vites geçişleri sarsıntılı olmaktadır. Herzaman yapmamaktadır.kalkislarda titreme yoktur.cok hızlı vites gecişi yapmaktadır 50 km 5vitesi bulmaktadır. Manüel kullanımda sıkıntı yoktur yardımcı olursanız sevinirim
Hüseyin Bey, eğer aracınız çok hızlı vitse geçişi yaşıyorsa, muhtemelen tork konvertör arızası yaşamaktasınız. Vites geçişinizdeki sarsıntılar hidrolik üniteden kaynaklanabilir. Müsait olduğunuz bir zaman diliminde uğrayabilirseniz, aracınızı test edip net bir teşhis koyabiliriz.
Merhaba, 2016 model Citroen C4 EAT6 1.6 bluehdi aracimda 1 haftadır ugultu sesi geliyor. 10 gun once bir cukura yavas ama sert giris yapip janti yamultmustum. Jant i dulettirip kullanmaya basladiktan bir kac gun sonra sesi farkettim. porya bilyasindandir denildi ve sanayide degisim yapildi ama ses kesilmedi. ozellikle 50-60km ustune cikinca cok ciddi ugultu var. Prizdirek bilyadandir diyen bir usta oldu ama ayni usta aractaki sanzimana yari otomatik deyince kafam karisti. EAT6 tam otomatik diye biliyoruz. Sonuc olarak bu ugultu icin tahmininiz var midir? sanzimani indirmeden sorun anlasilamaz mi?
Merhaba Tahsin Bey aracınızdaki mevcut yarı otomatik şanzımana hizmet veremiyoruz. Yapmadığımız bir şanzıman seçeneği için size yorum yapmamız çok sağlıklı olmayacaktır.
merhaba, usta yari otomatik dedi ama ben EAT6 şanzımanların tam otomatik oldugunu biliyorum. Siz de yari otomatik olarak mi biliyorsunuz EAT6 şanzımanı?
C5 2011 tam otamatik aracının vites geçişleri hissedilir duruma gelmiştir. Vites geçişleri sarsıntılı olmaktadır. Herzaman yapmamaktadır.kalkislarda titreme yoktur.cok hızlı vites gecişi yapmaktadır 50 km 5vitesi bulmaktadır. Manüel kullanımda sıkıntı yoktur yardımcı olursanız sevinirim
Hüseyin Bey, eğer aracınız çok hızlı vitse geçişi yaşıyorsa, muhtemelen tork konvertör arızası yaşamaktasınız. Vites geçişinizdeki sarsıntılar hidrolik üniteden kaynaklanabilir. Müsait olduğunuz bir zaman diliminde uğrayabilirseniz, aracınızı test edip net bir teşhis koyabiliriz.
Merhaba, 2016 model Citroen C4 EAT6 1.6 bluehdi aracimda 1 haftadır ugultu sesi geliyor. 10 gun once bir cukura yavas ama sert giris yapip janti yamultmustum. Jant i dulettirip kullanmaya basladiktan bir kac gun sonra sesi farkettim. porya bilyasindandir denildi ve sanayide degisim yapildi ama ses kesilmedi. ozellikle 50-60km ustune cikinca cok ciddi ugultu var. Prizdirek bilyadandir diyen bir usta oldu ama ayni usta aractaki sanzimana yari otomatik deyince kafam karisti. EAT6 tam otomatik diye biliyoruz. Sonuc olarak bu ugultu icin tahmininiz var midir? sanzimani indirmeden sorun anlasilamaz mi?
Merhaba Tahsin Bey aracınızdaki mevcut yarı otomatik şanzımana hizmet veremiyoruz. Yapmadığımız bir şanzıman seçeneği için size yorum yapmamız çok sağlıklı olmayacaktır.
merhaba, usta yari otomatik dedi ama ben EAT6 şanzımanların tam otomatik oldugunu biliyorum. Siz de yari otomatik olarak mi biliyorsunuz EAT6 şanzımanı?
Selamun aleyküm ustam bende citroen saxo otomatik vites var. 1.4 2001 model şanzımana bakarmısınız ona göre geleyim
Murat Bey, maalesef hizmet sunamıyoruz.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler