Opel Astra otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Opel Astra araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Opel Astra şanzıman sorunu zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Opel Astra otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Opel Astra Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. Tüm servislerimiz randevulu çalışmaktadır ,lütfen gelmeden önce ilgili servisimizi arayıp randevu talep ediniz!
Opel Astra Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Opel Astra hatchback ve Opel Astra Sedan otomatik şanzıman araçlarda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz otomatik şanzıman tipleri:
Opel Astra-H AF13 (Aisin 60-40) Otomatik Şanzıman Tamiri
Opel Astra J 1.6 Şanzıman Tamiri – 6T45
Opel Astra J 1.4T Otomatik Şanzıman Tamiri – 6T40
Opel Astra-K 1.4T 6T40 Otomatik Şanzıman Tamiri
Opel Astra-K 1ç6 Cdti Otomatik Şanzıman Tamiri
Opel Astra Otomatik Vites Kutusu Sorunları
Opel Astra otomatik şanzıman sorunlarının başında otomatik şanzıman vuruntu problemi gelmektedir. Genellikle vuruntuların çoğunluğunun nedeni selenoidler veya şanzıman beynidir. Vuruntulu şekilde kullanıma devam eden araçların şanzımanlarında mekanik hasarlar meydana geldiği, çoğu zaman gözlemlenmiştir. Bundan dolayı Opel Astra aracınızda vuruntu varsa, şanzımanınıza müdahale ettirmenizi tavsiye ederiz.
Eğer Opel Astra aracınızda şanzıman arıza lambası yanıyorsa, artık en yakın servise gitme zamanınız gelmiştir. Kritik durumlarda otomatik P0700 arıza kodu atar, şanzıman arıza lambası yakar ve çoğu durumda şanzıman korumaya geçer. Otomatik şanzımanın korumaya geçmesi durumunda araçta geri vites ve 5.vites devrede kalır ve selenoidlere giden elektrik kesilir.
Opel Astra J Otomatik Şanzıman Sorunu
Astra J otomatik şanzımanların ilk üretimi olan Gen-1 tipi 6T30, 6T40 ve 6T45’lerin en büyük sorunları şanzımanın aşırı ısınması ve selenoidlerin bozulmasıdır. Bunu selenoidlerin ve valf gövdesinin doğru çalışıp çalışmadığını kontrol eden “basınç anahtarlarının” (pressure switch) arızalanması takip eder.
Mekanik arıza olarak kalkış tası adı da verilen şanzımanın dip tasının kırılması sıklıkla karşılaşılan bir durumdur. Bu durumda araç geri vitese geçmeyebilir veya motor ısınınca vitesi R ye alındığında bazen 5-10 saniye bekleyip geç vites alır, gaz yemez ve takır takır ses gelir. Firmamızda bu tip şanzıman arızaları garantili olarak çözüme kavuşturulmaktadır.
Arıza lambasını söndürmek çözüm değildir!
Arıza lambasının cihazla söndürülmesi birçok durumda arızayı gidermeyecektir. Örnek vermek gerekirse otomatik şanzımanda vuruntu varsa cihazla arıza lambasını söndürmek, arıza sebebini çözmeyeceği için, yakın bir zamanda tekrar vuruntu ve şanzıman arıza lambası yanması ile karşılaşmanız muhtemeldir.
Astra-J Astra-K Selenoid Valf ve Şanzıman Beyni Testi
Otomatik vites vuruntusu ve vites geçişlerinde kaçırma sıklıkla karşılaşılan Astra şanzıman arızalarıdır. Birçoğunun temel nedeni selenoid valf arızaları veya kanalları aşınmış şanzıman beynidir. Arıza tespit cihazları otomatik şanzıman selenoid valf ve şanzıman beyni arızalarını elektriksel düzeyde tespit edebilir. Bununla birlikte fonksiyonel açıdan şanzıman beyninin ve selenoidlerin testi arıza tespit cihazları ile gerçekleştirilemez.
Atco Mühendislik, selenoid testi ve 3 adet şanzıman beyni testi cihazları ile Türkiye’nin en kapsamlı selenoid ve şanzıman beyni test merkezidir. Bu sayede müşterilerimiz sadece gerekli parçaların değişimine ödeme yaparlar ve sunabildiğimiz otomatik şanzıman fiyatları, garantili onarım için oldukça uygundur.
Opel Astra Solenoid Arıza Kodları
Eğer belirtilen arıza kodlarından bir tanesini yaşıyorsanız, sizinde selenoid valflerinizde sıkışma var demektir:
P0776 – P0777: PC2 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P0796 – P0797: PC3 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P2714 – P2715: PC4 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P2723 – P2724: PC5 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P0752 – P0753: SS1 selenoidi takılı kalmış
P0741 – P0742: TCC selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
Bunlar dışında olabilecek diğer arıza kodları, şanzıman kartı, şanzıman beyni veya şanzıman içerisinde mekanik arızayı işaret edebilir. Şanzıman kartı ve kart üzerindeki şalter arızalarının çoğunluğu elektrik arızalarıdır ve silinmez, silinsede kısa bir süre sonra tekrar arızaya düşer. Bunlar Şasiye kısa devre (Short circuit), açık/yüksek direnç, voltaj kısa arızaları olabilir. Selenoid elektrik arızaları: P0961, P0962, P0963, P0965, P0966, P0967, P0970, P0971, P0973, P0974, P2719, P2720, P2721, P2728, P2729, P2730, P2762, P2763, P2764
Astra-J Şanzıman Kartı Şalter Arızaları
Astra-J araçlarda Opel’in 1.nesil 6T serisi şanzımanları kullanılmış olup, bu şanzımanların kartlarının üzerinde basınç şalterleri bulunmaktadır. oldukça sık arızalanan bu şalterler, gelecek nesillerde kaldırılmıştır. Sıklıkla karşılaşılan şalter elektrik arızaları: P0973, P0974, P0976, P0977’d,r Eğer bu arızalar selenoid performans arızaları ile birlikte atıyorsa, bir ihtimal selenoid değişimi ile düzelebilir. Düzelmediği durumlarda yeni kart tedariği yapılmalıdır.
Ayrıca şalter elektrik arızası atmadan aşağıdaki şu arızaları da atabilir: P0842, P0843, P0872, P0873, P0877, P0878, P0989, P0990 … Bu arıza kodları takılı kalmış switchler, takılı kalmış selenoidler, bozuk valf gövdesi veya karttan olabilir.
Opel Astra 6T40 ve 6T45 otomatik şanzıman selenoid valf arızaları konularında uzman kişiler tarafından değerlendirilmezse, çok kısa süreler içerisinde arıza tekrarları gerçekleşebilir.
Oldukça pahalı olan selenoid valflerin ve şanzıman beyninin test edilmeden değiştirilmesi, gereksiz şanzıman tamir fiyatları ortaya çıkmasına, arızalı parçaların tespit edilmemesi ve değiştirilememesi ise arızanın devam etmesine neden olacaktır.
Garantili Astra Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Opel Astra otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Opel Astra araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Opel Astra şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Opel Astra Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatı
Opel Astra Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Opel Astra Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ,Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Opel Astra Şanzıman Yağı Değişimi
Opel Astra şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Opel Astra otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Opel Astra şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Opel Astra şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Opel Astra Otomatik Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. alternatif olarak ankara, istanbul levent, istanbul Ataşehir, bursa osmangazi ve izmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
Eğer Opel Astra aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
258 thoughts on “Opel Astra Otomatik Şanzıman Tamiri”
merhabalar 2010 model astra j 1.6 benzin asmosterik motorlu aracımda; motor ısınınca vitesi R ye alınca bazen 10-20 saniye bekleyip geç alıyor vitese ve o esnada araç gaz yemiyor,
bir de bazen de yavaşlayınca şanzıman vites küçülttüğünde alt viteslere vuruntu yapa yapa vitesleri düşürüyor
ne yapmam lazım ne kadar masrafım gider yardımcı olabilirmisiniz
ayrıca şanzımanın tamiri ne kadar sürer
Mesut Bey, öncelikle geçmiş olsun. Aracınızda selenoid veya kalkış tası kaynaklı problem mevcut. Selenoid problemleri 1.500 ile 3.500 TL arasında giderilebilir. Fakat eğer kalkış tasınız bozuldu ise, şanzımanınızın komple revizyon yapılması gerekmektedir.
Merhabalar 2003 Astra g tam otomatik aracım var.aracim d viteste kalkarken yüksek viteste kalkar gibi zorluyor ancak 1 ile kalkarken normal kalkıyor sorun ne olabilir?
Selam .2011 Opel Astra j 1.6 180 beygir turbo arac , 80-100 km arasında araca ani gaz verince hafiften 2-3 defa vurma yapıyor , ani gaz verişlerde oluyor , normal devirli gidince sorun yok neden olabilir acaba?
Merhaba 1993 model Opel astra gl otomatik aracımı kullanmaya başladıktan bir kaç dakika sonra vites geçişlerinde gıcırtı, kalkışta sarsıntı ve s ışığı yanıp sönmesine müteakip vites değiştirmeme sorunuyla karşı karşıyayım. Sorun nerede sizce ?
Fatih Bey, aracınız korumaya alıyor anlaşıldığı kadarı ile. Model ve model yılı bizim uzmanlık alanımıza girmediği için çok fazla bir bilgimiz bulunmuyor bu şanzıman ile ilgili maalesef.
Merhabalar 2012 astra h sedan otomatik araçımda vites geçişleri çok hissedilmeye başladı. Servisteki usta kömürlerin değişmesi lazım dedi.
Bu konuda nasıl bir yol izlememi tafsiye edersiniz
S.a 98 model aopel Astra f otomatik var aracım 4 vitese bazen geciyo bazen de gecmiyo s lambası yanıp sönüyor ve 3 Vitesse takılı kalıyor sorun nedir acaba
meraba aracim 2003 opel astra 1.6 otomatik sanzuman yokuslarda bayilip kaliyor dip gaz veriyorum 100 gecmiyor yokus yukari devir saati 3000 devirde arada 4000 e cikiyor ama hizlanmiyor geriye kacirmada var cok dik yokuşda ama baski balata arizasi yaziyor bilgi ekraninda
Selamlar 1.4 turbo 140 bg astra j aracım 2011 model otomatik. Hiçbir geçişte sorun yok sadece 3 ten 4 e atarken vuruntu oluyor diğer geçişler sorunsuz. Sorun nedir maliyeti nedir teşekkürler
Merhaba 2013 astra j 1.4 turbo benzinli 106.500 km tam otomatik aracım var. 5. Vites den 6 ya geçerken araba da sarsılma meydana geliyor şanzıman soguk iken denedim yapmadi ama uzun yolda fark ettim aşırı sarsma mevcut diger vites aradıklarında hiçbir problem yok gayet normal vites geçişleri oluyor. 6. Vitese geçince sonrasında da problem yok sadece araba yükdeyken 5 den 6 ya atarken zorlanıyor gibi bir hissiyat veriyor ayağımı gazdan çekiyorum o sırada vites atıyor tekrar basıyorum ve devam ediyorum ama ayağım gazdayken fazlasıyla sarsma yapıyor bununla ilgili bilgi almak istiyorum aracı yeni aldım 2 hafta kadar oldu bunula ilgili bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
Astra j 2013 115 hp otomatik 110 bin km de. Fren balatasının arasında taş kalmış gibi sürtme sesine benzer bir ses geliyordu. Eskişehirde kmd oto ya gittim. Şanzıman yağını bir bardak içine koyduk talaş farketti. Tekeri de döndürünce sesin şanzımandan geldiğini farkettik. Ankara
veya İstanbula gitmemi söyledi. Son bir haftadır geliyor ses. Onun haricinde 60 bin km de şanzıman yağı değiştirmiştim. İlginize tşk ederim.
Merhabalar. 1.4T astra j aracım var (140 hp). Aracımda hızlanırken dalgalanma ya da gazı kesik kesik yeme problemi var. Sorun şanzımanda mı acaba? 3 ustaya gösterdim 1tanesi şanzıman ustası. Selenoidlerde problem olabilir diyor ama diğer ustalar da farklı sorunlardan bahsetti. bobin ve bujide sorun çıkmadı. Aracım benzinli/LPG yok.
Merhaba, eğer dalgalanma bütün viteslerde yaşanıyorsa hava emiş, egzoz sistemi veya enjeksiyon ile ilgili bir sorun olabilir. GM marka araçların motor beyni birçok kanaldan bilgi almakta ve eğer sağlıklı bir bilgi alamadığı bölge hissederse farklı bir kanaldaki bilgiyi doğru kabul edip sürüşe devam etmektedir. Dilerseniz buyurun bir çayımızı için, aracınızı birlikte test edelim. O zaman daha net yorumda bulunabiliriz.
Merhaba, Aracım opel astra j 1,4 T otomatik vites bayram tatili için cıktığım uzun yolda belli bir süre geçtikten sonra 90-100 km hızda düşük devirde kullanırken yolun durumuna göre hızlanmak için gaza bastığımda araç 6. vitesten 5. vitese gecerken önce arac 3-4 sn de birden yavaşlıyor ve buyuk bir vuruntuyla vitese geçiyor.devirli kullandığımda ya da manuel modda kendim vites değiştirdiğimde bir sorun yaşamadım.Sebebi ne olabilir.Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim
Osman Bey, eğer manuelde probleme yaşamıyorsanız, sorununuz büyük ihtimalle selenoid, ikinci etapta da valf gövdesindedir. Bu şekilde kullanmanız kısa bir dönem sonra şanzımanda mekanik hasara neden olacaktır. En kısa sürede ilgili parçaların sökülerek test edilmesi ve revizyonu gerekmektedir.
Merhabalar. Aracım 2013 astra j 1.4 otomatik. Aracımda her zaman olmamakla birlikte 1. Viteste devir yükselirken 2. Vitese geçmeden 3veya 4 kez seri bir şekilde gelen sesi mekanik sürtünme benzeri bir ses geliyor. Diğer viteslerde bir problem yok. Bu ses genellikle araba ısındıktan sonra oluyor. Muhtemel problem ve çözüm maliyeti nedir acaba. Teşekkürler.
Aykut Bey, size en doğru teshis ve fiyatı ancak sesi dinledikten sonra sunabiliriz. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
Merhaba 2015 model astra j otomatik aracım var. 120 bin km de. Daha önce şanzıman beyni arızası nedeniyle değişim oldu. Şanzıman yağıda değişti. Fakat aracımda 2. vitesten 3 e geçerken bazen geç geçme yani hafif bir boşluk var gibi geçiyor. 3 den 4 de geçerkende hafif bir tutup bırakma yapıyor. Bu tutup bırakma devir saatinede çok az yansıyor. Sebebi sizce ne olabilir ?
Yiğit Bey, bu gecikmedeki temel neden, takılan selenoidler, hidrolik ünitede aşınma veya mekanik kaynaklı olabilir. Ancak problemli parçaların incelenip makinede testinden sonra net bir sebep söyleyebiliriz.
Merhaba j kasa 1.3 dizel manuel aracım var uzun yolda araçtan ses geldi usta şanzıman dan geldiği için şanzımanda ki çapaklanma yı ve bir parçayı değiştirdi araç düzeldi ama 3. 4. 5. Viteste ayağımı gazdan çekince kompresör Çalışır gibi ses geliyor sonra şanzumanda ayna değişti hala aynı ses geliyor bu ses 1. Ve 2. Viteste yok ne yapmam lazım bu sesin gitmesi için
Merhaba
Bende opel astra j 2010 model otomatik şanzıman araba var
İlk 30 dakika araba da hiç bir sorun olmuyor 30 dk sonra araba vites değişmesini yapmıyor
Selenoid 4 ve 5 sıkışması
Diyor diagnosede
Merhabalar
2014 Model Astra 14.T Sport otomatik j kasa Aracım var
Vites geçişlerinde veya vites ile ilgili hissettiğim hiç bir problem yok gayet akıcı ve seri.
20-40 km aralığında seyir halindeyken tabiri caizse cır cır böceği gibi ses çıkartıyor. Az gaza basınca kesliyor ve ya vitesi N ye getirdiğim zaman kesiliyor. Borumda yaşıyorum ve bir usta şanzıman derken diğeri başka bir şey diyor. Araç 47 bin km de. Şanzıman yağını değiştirmem çözüm olur mu? İzmirde şubeniz var mı?
Teşekkürler
Kadir Bey, anlattığınız kadarı ile ses difransiyel, aks ve ön takımından gelebilir. Yağ değişiminin bir etkisi olacağını zannetmiyoruz. İzmir’de anlaşmalı sök tak yapan bir servisimiz mevcut. Dilerseniz sizi oraya yönlendirelim, eğer şanzıman değilse boşu boşuna bir çok masraf yapmak zorunda kalmazsınız, arkadaşlarımız aracınızın diğer aksaklıklarını giderirler.
Merhaba, 2016 model astra k 1.4 turbo otomatik araç sahibiyim. Aracım belirli devrin üzerine çıkınca derinden rüzgar sesi gibi bir ses alıyorum. Tamirci şanzımandan geldiğini, arıza olmadığını, şanzımandan opellerde olduğunu söyledi. Bu ifade doğru mudur? Aracım 66bin kmde. Şanzıman yağını değiştirsem çözülür mü? Bir de benim aracımın triger değişim zamanı nedir? Teşekkürler
Taner Bey, sesin ne zaman ve ne şekilde geldiğini dinlemeden bir yorum yapmamız sağlıklı olmayacaktır. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun gelin, aracınızı birlikte bir test edelim, size daha fazla yardımcı olalım.
Merhaba. 2016 1.6 Dizel Astra J Kasa Otomatik aracım var. Son birkac gundur aracimdaki problem şudur. aracin kalkis geri vites vs sinde bir problem yok falan 2. vitesten 3. e gecerken arada boş a duşme oluyor. sakin kullanımda cok olmamakla beraber biraz agrasif kullanimda kesinlikle hemen belli ediyor kendini. bu sekilde sık ariza yaptiginda bazen kavrama yapmiyor gibi hatta r den veya n den d ye atarken bazen aşırı vuruntu yapiyor bilgisayara baglattigimda 2. selenoid sıkışması gibi bir ariza aldim. bu islemin taktibi ucreti nedir. sakaryadayim. grldigimiz gun bu islemi ayni gunde yaptira biliyomuyuz ?
Tolga bey, selenoid arızasını anlayabilmek için hidrolik üniteyi söküp kontrol etmemiz gerekmektedir. Bu işlem bir günde olmaz. Ortalama 2 günlük bir işlem olup, değişecek parçaya göre fiyatta değişecektir.
Aracım Opel Astra 2011 H 1.3 dizel otomatik. Aracımı çalıştırdığımda boşta herhangi bir sorun yok fakat vitese aldığımda ayağım frendeyken tak tak diye bir ses gelerek araç frene basılıyken gitme eğiliminde oluyor. Kendiliğinden ikinci vitese geçiyor.
Tekrar çalıştırdığımda da yine aynı hareketi yaparak ayağım frendeyken kendiliğinden gaz verdi. Aracı kapattım.
Bu durum neden kaynaklanıyor. Araç evimin önünde size getirmek için çekici olmadan geçici hareket ettirebilmem için bir çözümü var mı? Şimdiden teşekkürler…
Samet Bey, aracınızın üzerindeki şanzıman Easytronic olması gerekiyor ki şu anda Atco ile bu şanzımanlara hizmet sunamıyoruz. Aracınızda elektriksel bir sıkıntı var gibi gözükmektedir. Aracın şanzıman beyni ünitesine baktırmanızı tavsiye ederiz.
Meraba
Aracim 1999 astra g tam otomatil 214binde aracim ilk kalkislarda veya kisa kullanim larda viteste pekbirseyyok lakin 20 dk kullanimdansonra gerivitese takinca bazen hafif bazen sarsici vuruntu oluyor sogukken hirbirsey yok acaba nedir ve maliyet me cilar sagolun
İyi çalışmalar. Bir sorum olacaktı. Aracım 2016 opel astra j kasa otomatik vites. Aracımı p konumunda çalıştırırken normal ama n konumunda çalıştırırken ilk başta vuruntu yapıyor sebebi ne olabilir acaba. Cevabınız için şimdiden teşekkürler
1.6opel Astra 2012 hb 80 binde araç hiç bursey yok iken sonuna kdr gaza basıyorum sonuna kdt40km yi gecmiyo sbh hiç birşey nedendir acaba bide şu yziyodu servis direksiyon
Merhaba, Astra j 1.4T Otomatik aracım var. Özellikle kalkışta 2.3. viteste yığılma hissediyorum. Bazen de rahat trafikte vites düşürdüğünde veya vites arttıdığında vuruntu sesi geliyor. Motor ve şanzıman yükte olduğunda ses yok. Problem nerededir acaba?
Muhammet Bey, muhtemelen selenoidlerinize pislik var. Eğer İstanbul’da ikamet ediyorsanız, buyurun gelin, birlikte aracınıza bir ekspertiz yapalım (bunun için bir bedel talep etmiyoruz), siz de daha net bilgilere sahip olabilirsiniz.
Merhabalar, öncelikle hayırlı işler dilerim. Aracım 2012 1.4t otomatik opel astra j 68000 km de. Araca 7 ay kadar önce tüp taktırdım, bayramda uzun yol dönüşünde rampa çıkarken gaza yüklendiğimde araç 4500_5000 devir aralığında gaz kesip tekleme yapmaya başladı, benzine aldığımda sorun yok oldu. Sorunun lpg kaynaklı olduğunu düşünerek yaklaşık 2 haftadır sorunu bulmaya çalışıyoruz ancak bugün benzinde denediğimde yine yüksek devirlerde lpg ye oranla daha vuruntulu şekilde vites geçişlerini gerçekleştirdi ve sanki elektrik arkında oluşan ses gibi çıtırtılı ses geldi vuruntu esnasında. Ancak bu durum ara sıra meydana gelmekte ve Manuel geçişlerde veya daha sakin kullanımda hiç problem yok. Aracı bilgisayara bağladığımızda P0816 hata kodunu vermiş. Şu an aracın lpg sistemini söktük ve benzinde deneme sürecindeyim. Problemin kaynağı ne olabilir, yardımcı olursanız sevinirim. Bu arada Konya da yönlendirebileceğiniz Usta var mıdır? Teşekkür ederim, iyi çalışmalar.
İyi günler hayırlı işler. Aracım 2013 astra 1.4 turbo otomatik 80 bin km de. Aracımda yaklaşık 20 dk hareket halinden sonra vites anormal bir şekilde çalışıyor. Işıklarda durduğumda vitesi N konumuna alıyorum sonrasında yeşil ışık yandığında N konumundan D konumuna aldığım da ben gaza basmadığım halde çok hız bir şekilde öne attırıyor kendini. Yine 6.vitesten yavaşlayarak vites düşürürken hafiften öne doğru Bi yığılma yapıyor arada. Aracın ilk kalkış esnasında ki kendini öne atma şahlanma sorunu diğer vites aralıklarıda yok geçişler normal. Sizce sıkıntı ne olabilir ve yaklaşık maliyet ne tutar.
Emin Bey, problem selenoidlerinizden gibi gözükmektedir. Selenoidlerin sökülüp makinede test edilmesi gerekir. Komple selenoid değişimi 4.000 TL civarında olup, biz test sonucu sadece gerekli selenoidleri değiştirerek daha uygun maliyetler sunmaya çalışıyoruz.
Merhabalar astra g aracim D de olmasina ragmen ayami frenden alinca harekete gecmiyor Tekrar N ye alip bir daha D ye alinca harekete geciyor sorun nedir aceba bu durum arada oluyor
Merhaba aracım 2016 model opel astra 1.6 CDTI dizel otomatik 39 binde.Araç genellikle uzun yolda rampalarda gaza yüklememe rağmen motor devri 3500-4000 e çıkıyor ama aracın hızı 57-60 ı geçmiyor.Bu sorun bazen düz yolda da oluyor.
Vedat Bey, muhtemelen şanzıman içerisinde bir basınç kaçağı mevcut.Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
merhabalar aracım 2010 astra J otomatik vites 74500 km lpgli. ne odu nasıl oldu anlayamadım ışıklarda beklerken hareketendim ve araç vites yükseltmemeye başladı birden bire. sanki 1. vitesten hiç yukarı çıkmıyor 4000 devir 5000 devire çıkmasına rağmen vites yükseltmiyor ve 40 km hızla azda olsa kalan yoluma devam etmek zorunda kaldım. manuele çekip kendim yükseltiyim diyorum ama göstergede m3 m4 m5 yazmsına rağmen hala iantla vites yükselmiyor. sorun neden kaynaklı olabilir acaba şanzuman yağ değişimi falanmı gerekiyor
Selçuk Bey, bahsettiğiniz arıza yağ değişimi kaynaklı değildir. Muhtemelen şanzıman içerisindeki mekanik taslardan birisi kırılmıştır. Nerede ikamet ediyorsunuz? Ona göre size yardımcı olmaya çalışalım
Ankarada oturuyorum. Aracı opal yetkili servisine götürdüm sorun yağdan kaynaklı dendi ve değişim yapıldı, araç bir kaç gün sonra yine aynı sorunu yapmaya başladı. özellikle trafikte araç bir süre sonra 2. vitesten yukarı çıkmıyor, aracı 1 dk dinlendirdikten sonra sorun düzeliyor. araç hızlıyken bir sıkıntı yapmıyor ama trafikte dur kalk dur kalk hararet 90 üzerine çıkınca bu sorun ortaya çıkıyor
Selamın Aleyküm aracım Opel astra 2011 model 1.4t j kasa aracımı park ettim sabah çalıştırdım yalnız araç park halinden vitese bir türlü geçmedi fazla zorlamadım birkaç saat sonra yine denedim ama yine geçmiyor maalesef frene basınca vites üstündeki fren ışığı sönüyor müşir sağlam anladığım kadarıyla lütfen yardımcı olursanız sevinirim…
2010 Opel Astra j cosmo aracım kalkışlarda patinaj yapıyor vites geçişi birden oluyor aracı kullanırken viteslerde karışma oluyor yetkili bir sorun yok diyerek şanzıman yağ değişimi yapıldı sorunum halen devam ediyor
Ercan Bey, sorununuz büyük ihtimalle şanzıman beyninden kaynaklıdır. Selenoidlerin ve hidrolik ünitenin test edilmesi gerekmektedir. Dilerseniz bu parçaları söktürüp tarafımıza gönderin, dilerseniz aracınzı bize getirebilirsiniz.
Astra g CD 260binde otomatik janzıman var. İki haftadır araç rampalarda zorlandığında s modu devredışı kalıyor ve gaza sonuna kadar basmama rağmen rampalarda 50-60ı geçmiyor bu şekilde düze geldiğimde de gaza basınca araç devir yükseltiyor ama zor hareket ediyor ayrıca vitesin yanındaki buzluyol tuşu normalden daha çok parlamaya başlıyor, aracı stop edip tekrar çalıştırınca düzeliyor bir kaç dakika sonra yine ayni hatayı veriyor. İstanbul’da değilim Yardımcı olur musunuz
Yücel Bey, sorunu rampada yaşadığınız için tork konvertör arızası gibi gözüküyor. Bulunduğunuz yerde bir serviste arıza tespit cihazına bağlatıp arıza kodunu bize bildirirseniz size daha fazla yardımcı olmaya çalışırız.
merhabalar 2010 model astra j 1.6 benzin asmosterik motorlu aracımda; motor ısınınca vitesi R ye alınca bazen 10-20 saniye bekleyip geç alıyor vitese ve o esnada araç gaz yemiyor,
bir de bazen de yavaşlayınca şanzıman vites küçülttüğünde alt viteslere vuruntu yapa yapa vitesleri düşürüyor
ne yapmam lazım ne kadar masrafım gider yardımcı olabilirmisiniz
ayrıca şanzımanın tamiri ne kadar sürer
Mesut Bey, öncelikle geçmiş olsun. Aracınızda selenoid veya kalkış tası kaynaklı problem mevcut. Selenoid problemleri 1.500 ile 3.500 TL arasında giderilebilir. Fakat eğer kalkış tasınız bozuldu ise, şanzımanınızın komple revizyon yapılması gerekmektedir.
Merhabalar;
Ben de de aynı durum söz konusu,
İletişim bilgileri verebilir misiniz?
Berkay Bey, 02163659500 nolu telefonlardan Ata veya Burak Bey’e ulaşabilirsiniz.
Merhabalar 2003 Astra g tam otomatik aracım var.aracim d viteste kalkarken yüksek viteste kalkar gibi zorluyor ancak 1 ile kalkarken normal kalkıyor sorun ne olabilir?
Abi aynı sorun bendede var senle irtibata geçebilirsiniz nasıl çözdüm sorununu
Usta çözüm nedir? Spor modu takılı kalmış o yüzden öyle falan diyorlar yardımcı olabilecek misiniz?
Aynı sorun bende de varmış çözümü neymiş hocam
Selam .2011 Opel Astra j 1.6 180 beygir turbo arac , 80-100 km arasında araca ani gaz verince hafiften 2-3 defa vurma yapıyor , ani gaz verişlerde oluyor , normal devirli gidince sorun yok neden olabilir acaba?
Merhaba 1993 model Opel astra gl otomatik aracımı kullanmaya başladıktan bir kaç dakika sonra vites geçişlerinde gıcırtı, kalkışta sarsıntı ve s ışığı yanıp sönmesine müteakip vites değiştirmeme sorunuyla karşı karşıyayım. Sorun nerede sizce ?
Fatih Bey, aracınız korumaya alıyor anlaşıldığı kadarı ile. Model ve model yılı bizim uzmanlık alanımıza girmediği için çok fazla bir bilgimiz bulunmuyor bu şanzıman ile ilgili maalesef.
Astra 2016 1.4 dynimic N ve R ye geçerken hafif bir vuruntu oluyor sorun teşkil eder mi çözümü ve maliyeti nedir
Mehmet Bey, aracınızdaki vuruntu hafifse ve 80.000 kmyi geçirmediyseniz yağınızı değiştirmenizi tavsiye ederiz.
Merhabalar 2012 astra h sedan otomatik araçımda vites geçişleri çok hissedilmeye başladı. Servisteki usta kömürlerin değişmesi lazım dedi.
Bu konuda nasıl bir yol izlememi tafsiye edersiniz
Erhan Bey, aracınız dizel midir, benzinli midir?
S.a 98 model aopel Astra f otomatik var aracım 4 vitese bazen geciyo bazen de gecmiyo s lambası yanıp sönüyor ve 3 Vitesse takılı kalıyor sorun nedir acaba
Yasin Bey, aracınız korumaya almaktadır. Bir arıza tespit cihazına bağlatarak arıza kodunuzu paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.
meraba aracim 2003 opel astra 1.6 otomatik sanzuman yokuslarda bayilip kaliyor dip gaz veriyorum 100 gecmiyor yokus yukari devir saati 3000 devirde arada 4000 e cikiyor ama hizlanmiyor geriye kacirmada var cok dik yokuşda ama baski balata arizasi yaziyor bilgi ekraninda
Selamlar 1.4 turbo 140 bg astra j aracım 2011 model otomatik. Hiçbir geçişte sorun yok sadece 3 ten 4 e atarken vuruntu oluyor diğer geçişler sorunsuz. Sorun nedir maliyeti nedir teşekkürler
Merhaba 2013 astra j 1.4 turbo benzinli 106.500 km tam otomatik aracım var. 5. Vites den 6 ya geçerken araba da sarsılma meydana geliyor şanzıman soguk iken denedim yapmadi ama uzun yolda fark ettim aşırı sarsma mevcut diger vites aradıklarında hiçbir problem yok gayet normal vites geçişleri oluyor. 6. Vitese geçince sonrasında da problem yok sadece araba yükdeyken 5 den 6 ya atarken zorlanıyor gibi bir hissiyat veriyor ayağımı gazdan çekiyorum o sırada vites atıyor tekrar basıyorum ve devam ediyorum ama ayağım gazdayken fazlasıyla sarsma yapıyor bununla ilgili bilgi almak istiyorum aracı yeni aldım 2 hafta kadar oldu bunula ilgili bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
Murat Bey, sadece 5’ten 6’ya mı problem yaşıyorsunuz, yoksa 2.viteste de benzer bir problem var mıdır?
Astra j 2013 115 hp otomatik 110 bin km de. Fren balatasının arasında taş kalmış gibi sürtme sesine benzer bir ses geliyordu. Eskişehirde kmd oto ya gittim. Şanzıman yağını bir bardak içine koyduk talaş farketti. Tekeri de döndürünce sesin şanzımandan geldiğini farkettik. Ankara
veya İstanbula gitmemi söyledi. Son bir haftadır geliyor ses. Onun haricinde 60 bin km de şanzıman yağı değiştirmiştim. İlginize tşk ederim.
Hocam aynı durum bugün bende oldu nedeni nedir acaba ?
Merhabalar. 1.4T astra j aracım var (140 hp). Aracımda hızlanırken dalgalanma ya da gazı kesik kesik yeme problemi var. Sorun şanzımanda mı acaba? 3 ustaya gösterdim 1tanesi şanzıman ustası. Selenoidlerde problem olabilir diyor ama diğer ustalar da farklı sorunlardan bahsetti. bobin ve bujide sorun çıkmadı. Aracım benzinli/LPG yok.
Merhaba, eğer dalgalanma bütün viteslerde yaşanıyorsa hava emiş, egzoz sistemi veya enjeksiyon ile ilgili bir sorun olabilir. GM marka araçların motor beyni birçok kanaldan bilgi almakta ve eğer sağlıklı bir bilgi alamadığı bölge hissederse farklı bir kanaldaki bilgiyi doğru kabul edip sürüşe devam etmektedir. Dilerseniz buyurun bir çayımızı için, aracınızı birlikte test edelim. O zaman daha net yorumda bulunabiliriz.
Merhaba, Aracım opel astra j 1,4 T otomatik vites bayram tatili için cıktığım uzun yolda belli bir süre geçtikten sonra 90-100 km hızda düşük devirde kullanırken yolun durumuna göre hızlanmak için gaza bastığımda araç 6. vitesten 5. vitese gecerken önce arac 3-4 sn de birden yavaşlıyor ve buyuk bir vuruntuyla vitese geçiyor.devirli kullandığımda ya da manuel modda kendim vites değiştirdiğimde bir sorun yaşamadım.Sebebi ne olabilir.Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim
Osman Bey, eğer manuelde probleme yaşamıyorsanız, sorununuz büyük ihtimalle selenoid, ikinci etapta da valf gövdesindedir. Bu şekilde kullanmanız kısa bir dönem sonra şanzımanda mekanik hasara neden olacaktır. En kısa sürede ilgili parçaların sökülerek test edilmesi ve revizyonu gerekmektedir.
Merhabalar. Aracım 2013 astra j 1.4 otomatik. Aracımda her zaman olmamakla birlikte 1. Viteste devir yükselirken 2. Vitese geçmeden 3veya 4 kez seri bir şekilde gelen sesi mekanik sürtünme benzeri bir ses geliyor. Diğer viteslerde bir problem yok. Bu ses genellikle araba ısındıktan sonra oluyor. Muhtemel problem ve çözüm maliyeti nedir acaba. Teşekkürler.
Aykut Bey, size en doğru teshis ve fiyatı ancak sesi dinledikten sonra sunabiliriz. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
Merhaba 2015 model astra j otomatik aracım var. 120 bin km de. Daha önce şanzıman beyni arızası nedeniyle değişim oldu. Şanzıman yağıda değişti. Fakat aracımda 2. vitesten 3 e geçerken bazen geç geçme yani hafif bir boşluk var gibi geçiyor. 3 den 4 de geçerkende hafif bir tutup bırakma yapıyor. Bu tutup bırakma devir saatinede çok az yansıyor. Sebebi sizce ne olabilir ?
Yiğit Bey, bu gecikmedeki temel neden, takılan selenoidler, hidrolik ünitede aşınma veya mekanik kaynaklı olabilir. Ancak problemli parçaların incelenip makinede testinden sonra net bir sebep söyleyebiliriz.
Merhaba j kasa 1.3 dizel manuel aracım var uzun yolda araçtan ses geldi usta şanzıman dan geldiği için şanzımanda ki çapaklanma yı ve bir parçayı değiştirdi araç düzeldi ama 3. 4. 5. Viteste ayağımı gazdan çekince kompresör Çalışır gibi ses geliyor sonra şanzumanda ayna değişti hala aynı ses geliyor bu ses 1. Ve 2. Viteste yok ne yapmam lazım bu sesin gitmesi için
Merhaba
Bende opel astra j 2010 model otomatik şanzıman araba var
İlk 30 dakika araba da hiç bir sorun olmuyor 30 dk sonra araba vites değişmesini yapmıyor
Selenoid 4 ve 5 sıkışması
Diyor diagnosede
Merhabalar
2014 Model Astra 14.T Sport otomatik j kasa Aracım var
Vites geçişlerinde veya vites ile ilgili hissettiğim hiç bir problem yok gayet akıcı ve seri.
20-40 km aralığında seyir halindeyken tabiri caizse cır cır böceği gibi ses çıkartıyor. Az gaza basınca kesliyor ve ya vitesi N ye getirdiğim zaman kesiliyor. Borumda yaşıyorum ve bir usta şanzıman derken diğeri başka bir şey diyor. Araç 47 bin km de. Şanzıman yağını değiştirmem çözüm olur mu? İzmirde şubeniz var mı?
Teşekkürler
Kadir Bey, anlattığınız kadarı ile ses difransiyel, aks ve ön takımından gelebilir. Yağ değişiminin bir etkisi olacağını zannetmiyoruz. İzmir’de anlaşmalı sök tak yapan bir servisimiz mevcut. Dilerseniz sizi oraya yönlendirelim, eğer şanzıman değilse boşu boşuna bir çok masraf yapmak zorunda kalmazsınız, arkadaşlarımız aracınızın diğer aksaklıklarını giderirler.
Merhaba, 2016 model astra k 1.4 turbo otomatik araç sahibiyim. Aracım belirli devrin üzerine çıkınca derinden rüzgar sesi gibi bir ses alıyorum. Tamirci şanzımandan geldiğini, arıza olmadığını, şanzımandan opellerde olduğunu söyledi. Bu ifade doğru mudur? Aracım 66bin kmde. Şanzıman yağını değiştirsem çözülür mü? Bir de benim aracımın triger değişim zamanı nedir? Teşekkürler
Taner Bey, sesin ne zaman ve ne şekilde geldiğini dinlemeden bir yorum yapmamız sağlıklı olmayacaktır. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun gelin, aracınızı birlikte bir test edelim, size daha fazla yardımcı olalım.
Merhaba. 2016 1.6 Dizel Astra J Kasa Otomatik aracım var. Son birkac gundur aracimdaki problem şudur. aracin kalkis geri vites vs sinde bir problem yok falan 2. vitesten 3. e gecerken arada boş a duşme oluyor. sakin kullanımda cok olmamakla beraber biraz agrasif kullanimda kesinlikle hemen belli ediyor kendini. bu sekilde sık ariza yaptiginda bazen kavrama yapmiyor gibi hatta r den veya n den d ye atarken bazen aşırı vuruntu yapiyor bilgisayara baglattigimda 2. selenoid sıkışması gibi bir ariza aldim. bu islemin taktibi ucreti nedir. sakaryadayim. grldigimiz gun bu islemi ayni gunde yaptira biliyomuyuz ?
Tolga bey, selenoid arızasını anlayabilmek için hidrolik üniteyi söküp kontrol etmemiz gerekmektedir. Bu işlem bir günde olmaz. Ortalama 2 günlük bir işlem olup, değişecek parçaya göre fiyatta değişecektir.
Merhaba,
Aracım Opel Astra 2011 H 1.3 dizel otomatik. Aracımı çalıştırdığımda boşta herhangi bir sorun yok fakat vitese aldığımda ayağım frendeyken tak tak diye bir ses gelerek araç frene basılıyken gitme eğiliminde oluyor. Kendiliğinden ikinci vitese geçiyor.
Tekrar çalıştırdığımda da yine aynı hareketi yaparak ayağım frendeyken kendiliğinden gaz verdi. Aracı kapattım.
Bu durum neden kaynaklanıyor. Araç evimin önünde size getirmek için çekici olmadan geçici hareket ettirebilmem için bir çözümü var mı? Şimdiden teşekkürler…
İyi çalışmalar dilerim…
Samet Bey, aracınızın üzerindeki şanzıman Easytronic olması gerekiyor ki şu anda Atco ile bu şanzımanlara hizmet sunamıyoruz. Aracınızda elektriksel bir sıkıntı var gibi gözükmektedir. Aracın şanzıman beyni ünitesine baktırmanızı tavsiye ederiz.
Meraba
Aracim 1999 astra g tam otomatil 214binde aracim ilk kalkislarda veya kisa kullanim larda viteste pekbirseyyok lakin 20 dk kullanimdansonra gerivitese takinca bazen hafif bazen sarsici vuruntu oluyor sogukken hirbirsey yok acaba nedir ve maliyet me cilar sagolun
Eyüp Bey, muhtemelen hidrolik ünitenizde bir selenoidiniz arızalı. Teste tabi tutarsak size biraz daha fazla yardımcı olabiliriz.
İyi çalışmalar. Bir sorum olacaktı. Aracım 2016 opel astra j kasa otomatik vites. Aracımı p konumunda çalıştırırken normal ama n konumunda çalıştırırken ilk başta vuruntu yapıyor sebebi ne olabilir acaba. Cevabınız için şimdiden teşekkürler
1.6opel Astra 2012 hb 80 binde araç hiç bursey yok iken sonuna kdr gaza basıyorum sonuna kdt40km yi gecmiyo sbh hiç birşey nedendir acaba bide şu yziyodu servis direksiyon
Merhaba, Astra j 1.4T Otomatik aracım var. Özellikle kalkışta 2.3. viteste yığılma hissediyorum. Bazen de rahat trafikte vites düşürdüğünde veya vites arttıdığında vuruntu sesi geliyor. Motor ve şanzıman yükte olduğunda ses yok. Problem nerededir acaba?
Muhammet Bey, muhtemelen selenoidlerinize pislik var. Eğer İstanbul’da ikamet ediyorsanız, buyurun gelin, birlikte aracınıza bir ekspertiz yapalım (bunun için bir bedel talep etmiyoruz), siz de daha net bilgilere sahip olabilirsiniz.
Merhabalar, öncelikle hayırlı işler dilerim. Aracım 2012 1.4t otomatik opel astra j 68000 km de. Araca 7 ay kadar önce tüp taktırdım, bayramda uzun yol dönüşünde rampa çıkarken gaza yüklendiğimde araç 4500_5000 devir aralığında gaz kesip tekleme yapmaya başladı, benzine aldığımda sorun yok oldu. Sorunun lpg kaynaklı olduğunu düşünerek yaklaşık 2 haftadır sorunu bulmaya çalışıyoruz ancak bugün benzinde denediğimde yine yüksek devirlerde lpg ye oranla daha vuruntulu şekilde vites geçişlerini gerçekleştirdi ve sanki elektrik arkında oluşan ses gibi çıtırtılı ses geldi vuruntu esnasında. Ancak bu durum ara sıra meydana gelmekte ve Manuel geçişlerde veya daha sakin kullanımda hiç problem yok. Aracı bilgisayara bağladığımızda P0816 hata kodunu vermiş. Şu an aracın lpg sistemini söktük ve benzinde deneme sürecindeyim. Problemin kaynağı ne olabilir, yardımcı olursanız sevinirim. Bu arada Konya da yönlendirebileceğiniz Usta var mıdır? Teşekkür ederim, iyi çalışmalar.
ilkay bey aracınızın elektriksel problemi var. Öncelikle bütün tesisatının kontrole edilmesi gerekmektedir.
Meraba
Ustam 1999 astra g otomatil sanziman beyin arizasi var dedi ustalar sizin bulundugunuz yere uzagim ..beyin degişmesi gerekiyormuş sizde sifiri nekadar fiyati cikmasi varmidir ..size beyni yollasam tamir edebiliyormusunuz sikinti selenoidlerden biri eger cok yuksek fiyatsa sifirini almayi dusunuyorum tesekkurler
Mrb,2012 1.4 T otomatik astram var,,,aracım geri viteste gaz almıyor,,bazen alıyor ondada takır takır ses geliyor,,sorun nerden kaynaklanıyor
Hüseyin Bey, muhtemelen kalkış tasınız (Şanzımanın içi) ile ilgili mekanik bir sıkıntı var gibi gözükmektedir.
İyi günler hayırlı işler. Aracım 2013 astra 1.4 turbo otomatik 80 bin km de. Aracımda yaklaşık 20 dk hareket halinden sonra vites anormal bir şekilde çalışıyor. Işıklarda durduğumda vitesi N konumuna alıyorum sonrasında yeşil ışık yandığında N konumundan D konumuna aldığım da ben gaza basmadığım halde çok hız bir şekilde öne attırıyor kendini. Yine 6.vitesten yavaşlayarak vites düşürürken hafiften öne doğru Bi yığılma yapıyor arada. Aracın ilk kalkış esnasında ki kendini öne atma şahlanma sorunu diğer vites aralıklarıda yok geçişler normal. Sizce sıkıntı ne olabilir ve yaklaşık maliyet ne tutar.
Emin Bey, problem selenoidlerinizden gibi gözükmektedir. Selenoidlerin sökülüp makinede test edilmesi gerekir. Komple selenoid değişimi 4.000 TL civarında olup, biz test sonucu sadece gerekli selenoidleri değiştirerek daha uygun maliyetler sunmaya çalışıyoruz.
Teşekkür ederim. Denizlide yaşıyorum şubeniz varmı yada yöblendirebileceğiniz bir yer.
Merhabalar astra g aracim D de olmasina ragmen ayami frenden alinca harekete gecmiyor Tekrar N ye alip bir daha D ye alinca harekete geciyor sorun nedir aceba bu durum arada oluyor
Yunus Bey, sorun fren müşürünüzden, vites kolunuzdan veya şanzıman pozisyon şalterinziden kaynaklanıyor olabilir.
çok teşekkür ederim ilginiz için sağolun hayırlı işleriniz olsun
Kolay gelsim öncelikle,2016 model astra k dizel otomatik aracım manüel pozisyona geçmiyor.
Lokman bey, sorun yazılımsal veya TCM kaynaklı olabilir. Herhangi bir arıza kodu var mıdır?
Merhaba aracım 2016 model opel astra 1.6 CDTI dizel otomatik 39 binde.Araç genellikle uzun yolda rampalarda gaza yüklememe rağmen motor devri 3500-4000 e çıkıyor ama aracın hızı 57-60 ı geçmiyor.Bu sorun bazen düz yolda da oluyor.
Vedat Bey, muhtemelen şanzıman içerisinde bir basınç kaçağı mevcut.Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
merhabalar aracım 2010 astra J otomatik vites 74500 km lpgli. ne odu nasıl oldu anlayamadım ışıklarda beklerken hareketendim ve araç vites yükseltmemeye başladı birden bire. sanki 1. vitesten hiç yukarı çıkmıyor 4000 devir 5000 devire çıkmasına rağmen vites yükseltmiyor ve 40 km hızla azda olsa kalan yoluma devam etmek zorunda kaldım. manuele çekip kendim yükseltiyim diyorum ama göstergede m3 m4 m5 yazmsına rağmen hala iantla vites yükselmiyor. sorun neden kaynaklı olabilir acaba şanzuman yağ değişimi falanmı gerekiyor
Selçuk Bey, bahsettiğiniz arıza yağ değişimi kaynaklı değildir. Muhtemelen şanzıman içerisindeki mekanik taslardan birisi kırılmıştır. Nerede ikamet ediyorsunuz? Ona göre size yardımcı olmaya çalışalım
Ankarada oturuyorum. Aracı opal yetkili servisine götürdüm sorun yağdan kaynaklı dendi ve değişim yapıldı, araç bir kaç gün sonra yine aynı sorunu yapmaya başladı. özellikle trafikte araç bir süre sonra 2. vitesten yukarı çıkmıyor, aracı 1 dk dinlendirdikten sonra sorun düzeliyor. araç hızlıyken bir sıkıntı yapmıyor ama trafikte dur kalk dur kalk hararet 90 üzerine çıkınca bu sorun ortaya çıkıyor
Selamın Aleyküm aracım Opel astra 2011 model 1.4t j kasa aracımı park ettim sabah çalıştırdım yalnız araç park halinden vitese bir türlü geçmedi fazla zorlamadım birkaç saat sonra yine denedim ama yine geçmiyor maalesef frene basınca vites üstündeki fren ışığı sönüyor müşir sağlam anladığım kadarıyla lütfen yardımcı olursanız sevinirim…
2010 Opel Astra j cosmo aracım kalkışlarda patinaj yapıyor vites geçişi birden oluyor aracı kullanırken viteslerde karışma oluyor yetkili bir sorun yok diyerek şanzıman yağ değişimi yapıldı sorunum halen devam ediyor
Ercan Bey, sorununuz büyük ihtimalle şanzıman beyninden kaynaklıdır. Selenoidlerin ve hidrolik ünitenin test edilmesi gerekmektedir. Dilerseniz bu parçaları söktürüp tarafımıza gönderin, dilerseniz aracınzı bize getirebilirsiniz.
Astra g CD 260binde otomatik janzıman var. İki haftadır araç rampalarda zorlandığında s modu devredışı kalıyor ve gaza sonuna kadar basmama rağmen rampalarda 50-60ı geçmiyor bu şekilde düze geldiğimde de gaza basınca araç devir yükseltiyor ama zor hareket ediyor ayrıca vitesin yanındaki buzluyol tuşu normalden daha çok parlamaya başlıyor, aracı stop edip tekrar çalıştırınca düzeliyor bir kaç dakika sonra yine ayni hatayı veriyor. İstanbul’da değilim Yardımcı olur musunuz
Yücel Bey, sorunu rampada yaşadığınız için tork konvertör arızası gibi gözüküyor. Bulunduğunuz yerde bir serviste arıza tespit cihazına bağlatıp arıza kodunu bize bildirirseniz size daha fazla yardımcı olmaya çalışırız.