Volvo V40 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Volvo V40 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Özellikle Volvo V40 D2 Powershift titreme sorunu ve V40 geatronic şanzıman sorunları için bize danışabilirsiniz.
Volvo V40 Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.Tüm servislerimiz randevulu çalışmaktadır ,lütfen gelmeden önce ilgili servisimizi arayıp randevu talep ediniz!
Volvo V40 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Volvo V40 şanzıman problemlerine kesin çözüm üretmekteyiz.
Volvo V40 Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Volvo V40 araçlara garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:
- Volvo V40 AW55-50SN (AF33-5) Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volvo V40 Powershift Şanzıman Tamiri (MPS6 – DCT450)
- Volvo V40 Şanzıman Kavrama Kiti Değişimi ve Tamiri – Powershift Islak Kavrama
- Volvo V40 Geartronik Otomatik Şanzıman Tamiri
V40 D2 Şanzıman Sorunu
Volvo V40 powershift şanzıman sorunu denildiğinde ilk akıla gelen kalkışta titreme problemidir. Özellikle yokuşta kalkışta titreme olarak kendini belli eden Volvo V40 kavrama sorunu ancak kavrama kiti tamiri veya değişimi ile çözüme kavuşturulabilir. Volvo S60 Powershift titreme sorunu çözümü için bize danışabilirsiniz.
Güncel Volvo V40 Powershift kavrama fiyatı ve powershift kavrama değişimi fiyatı hakkında bilgi almak için 0 850 640 06 85 nolu telefondan servis danışmanımıza ulaşabilirsiniz. Dilerseniz İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde ekspertiz ve test sürüşü hizmetimizden faydalanabilirsiniz.
Güncel Volvo V40 powershift kavrama kiti fiyatı ve Volvo V40 powershift kavrama değişimi fiyatı için 0 850 640 06 85 nolu telefondan servis danışmanımıza ulaşabilirsiniz.
Volvo V40 Powershift Şanzıman Arızaları
Kavrama sorunu haricinde Volvo powershift şanzımanların diğer bilinen bir arızası, powershift mekatronik ünitenin bozulmasıdır. En belirgin arıza tipleri, geri vites veya D konumuna alındığında şanzımanda vuruntu ve ilerleyen durumlarda şanzımanın bazı viteslere hiç geçmemesidir. Çoğu zaman araç ekranında bu durumda “Düşük Şanzıman Performansı” uyarısı belirir. Bu uyarıyı aşağıdaki arıza kodları takip edebilir:
- P0766 – Shift Solenoid D Stuck – Selenoid D Sıkışık
- P0796 – Pressure Control Solenoid C Performance or Stuck off – Selenoid C Performans
- P2714 – Pressure Control Solenoid D Performance Or Stuck Off – Selenoid D Performans
Firmamız, Tübitak desteği ile projelendirilip hayata geçirilen özel valf gövdesi test makinesi ile bu arızaların garantili tamirini müşterilerine sunabilen Türkiye’deki ilk kuruluştur.
Garantili Volvo V40 Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volvo otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Volvo V40 Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Volvo V40 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volvo V40 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Volvo V40 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volvo V40 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Volvo V40 Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
Volvo V40 Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Volvo V40 Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Ustaya Sor – Volvo V40 Otomatik Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. alternatif olarak ankara, istanbul levent, istanbul Ataşehir, bursa osmangazi ve izmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
Eğer Volvo V40 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
2015 model V40 Otomatik Vites Dizel aracımızda geri vitesde şanzıman problemi yaşamaya başladım.
Kacrama değişmesi gerekir dediler. Bu araçlarda sürekli olan bir arızaymış anladığım kadarıyla.
Bu arızayı VOLVO garantiden çözemiyor mu ?
Çözmedi ise, servis fiyatı ne aralıkta çıkacaktır ?
Sizin üzerinizden yaptırırsak, o bedel ne kadar çıkacaktır ?
İYi çalışmalar.
Merhabalar iyi günler aracımı satılığa koymadan önce expert yatırdım ve bu iki hatayı verdi karşı tarafı mağdur etmemek için sizden bilgi almak istiyorum bu hata kodları ile ne yapabiliriz acaba? Aracım 2014 Volvo v40 cross country d2 modeli 120 bin kmdedir. Araçta ki şikayetim çok sık olmasa da 1den 2 ye Vites geçişlerinde nadiren vuruntu ypıyor titreme problemi yoktur. Gazdan ayağınızı çektiğiniz zamanda sanki çok çabuk yavaşlıyor gibime geliyor. İlginize şimdiden teşekkürler Durum ile alakalı tahmini bir tutar söyleyebilirseniz randevu oluşturmak isterim.P171900-Motor tork sinyali
U040100-motor kontrol ünitesinden geçersiz veri alındı
Tolga Bey Merhaba , aracınızda powershift şanzıman bulunmaktadır. Belirtmiş olduğunuz arızalar komple revizyona işaret etmektedir.Detaylı kontrol ve fiyatlandırma için sizi müsait olduğunuz bir vakitte İstanbul , Ankara veya İzmir’deki şubelerimize davet ediyoruz. Teşekkürler.
P073100 Dişli 1 [1], Kalıcı yanlış dişli oranı
P073100 Vitesse 1 [1], Rapport vitesse incorrect Permanent
Bu hatayı veriyor ne yapabiliriz bunun için araç kalkarken vuruyor
Özgür Bey, almış olduğunuz bu hata kodu şanzıman içerisinde ki valfbody mekatroniğinizin üstünde ki selenoidlerden ve şanzıman içerisinde ki düşük hat basıncından kaynaklı olarak atmaktadır. Dilerseniz Atco İstanbul, Atco İzmir yada Atco Ankara servislerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza uygun ücretsiz bir şekilde ekspertiz hizmetimizden faydalanabilirsiniz.
Merhaba aracım 2013 Volvo v 40 dizel şanzıman performans düşük diye arıza gösteriyor 4 vitese geçmiyor stop ettirip tekrar çalştırınca geri vites e de öyle geçiyor nedir sorun
Merhaba, probleminizin 3 ihtimali var kavrama ,mekatronik ve sanzıman içindeki çatallar. Detaylı diagnoz ve test sürüşü ile alınacak olan arıza kodlarına göre net değerlendirme yapılabilir. Randevu için 0850 640 0685 i arayabilirsiniz.
PO 79600 basınç kontrol selonoidi C performans/ kapalı durumda sıkışmış/
Genel arıza bilgileri /tali tip bilgileri yok
P076600 vites selomoidi D performans
P077100 vites selınoidi E performans
P284B00 vites çatalı C sıkışmış
Merhaba Evren Bey, aracınız kaç model ve dizel mi benzinli mi? Daha hızlı iletişim kurabilmek adına bize 0552 606 87 84 nolu telefondan da ulaşabilirsiniz.
2011 S60 2.0t aracımın powershift şanzımanda yağ kaçağı var şanzımanı söküp göndersem tamirini yapabilir misiniz
Merhaba, evet yaparız. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
merhaba, ekranda bir iki gundur bir yazi belirdi. şan.performansi dusuk diye yanlis hatirlamiyorsam.ve kocaman bir disli resmi. aracim 2012 s60 volvo benzinli otomatik bigisayardanbhata koduna baktigimizda P28B00 C vites çatalı sıkışmış yaziyor. bu arizada aracda sadece 1 den 2. vitese gec gecis yapmasina neden oluyor.arac 130.000 de. problem ne olabilir. bir on bilgi rica edebilirmiyim.
Merhaba, hem şanzıman beynine hem de kavramaya müdahele gerekiyor.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler