Volkswagen Bora otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Volkswagen Bora araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Volkswagen Bora otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Volkswagen Bora otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Volkswagen Bora Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara, Bursa Osmangazi ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Volkswagen Bora araçlara garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:
- VW Bora >> 01M Otomatik Şanzıman Tamiri(Hizmet verememekteyiz, anlayışınız için teşekkür ederiz)
- Volkswagen Bora >> 09G (Aisin TF-60SN) Otomatik Şanzıman Tamiri
VW Bora Otomatik Şanzıman Arızaları
2011 yılına kadar Volkswagen Bora araçlarında tam otomatik şanzıman olarak 09G, yada üreticisi Aisin’deki adı ile TF-60 şanzımanı tercih etmiştir. DSG’den farklı olduğu anlaşılması amacıyla, bu araçlar piyasaya Tiptronic olarak lanse edilmiştir.
Aisin TF60 şanzıman, yumuşak vites geçişlerine sahiptir. Bununla birlikte zaman içerisinde, diğer Aisin şanzımanlar gibi, özellikle valf gövdesi kısmından (hidrolik ünite) arıza vermeye başlarlar.
Bora Selenoid ve Beyin Arızaları
VW Bora 09G şanzımanların en çok karşılaşılan sorunları, özellikle ısınınca vites geçişlerinde vuruntu – sanki arkadan başka bir araç çarpmış gibi (özellikle 3-4 geçişi), park (P) konumundan drive (D) konumuna alınca sarsıntı, 2.vitesten 1’e geçerken vuruntu, vites geçişinde gecikmeler, devir yükselmesine rağmen aracın hızlanmaması, şanzımanın vites değiştirememesi ve şanzımanın kendiliğinden vitesi yükseltme ve düşürme gibi problemlerdir.
Bu problemlerin büyük çoğunluğu şanzıman beyni ve selenoidlerden kaynaklanır. Eğer probleme zamanında müdahale edilmez ise, şanzımanın mekanik kısmında da hasarlar başlar.
VW Bora Selenoid Arızası
Piyasada genel kanı, selenoid burçları değişimi ile şanzımandaki birçok problemin giderileceğidir. Oysa ki, eğer valf gövdenizde aşınma varsa, selenoid tamiri boşuna para harcamak olacaktır. Doğru yöntem, hem valf gövdesinin, hem de selenoidlerin birlikte revizyon yapılması olacaktır. Tamirat sonrası otomatik şanzıman adaptasyon işleminin yapılması, tamir işleminin başarısı için kritiktir.
Aisin TF60 şanzıman beyni ve selenoid tamiri hakkında detaylı bilgilere sanzimanbeyni.com sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
Volkswagen Bora Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volkswagen otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Volkswagen araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Volkswagen Bora şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
VW Bora Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatı
Vw Bora otomatik şanzıman fiyatları döviz ile ithal edilen parçalardan dolayı sürekli değişmektedir.
VW Bora Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
VW Bora Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Volkswagen Bora Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Volkswagen Bora şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volkswagen Bora otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Volkswagen Bora şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volkswagen Bora şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Volkswagen Bora Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara Şaşmaz, İstanbul Levent, İstanbul Ataşehir, İzmir Bayraklı ve Bursa Osmangazi’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
Eğer Volkswagen Bora aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
VW Bora 09G şanzımanların en çok karşılaşılan sorunları, özellikle ısınınca vites geçişlerinde vuruntu – sanki arkadan başka bir araç çarpmış gibi (özellikle 3-4 geçişi), park (P) konumundan drive (D) konumuna alınca sarsıntı, devir yükselmesine rağmen aracın hızlanmaması ve şanzımanın vites değiştirememesi ve şanzımanın kendiliğinden vitesi yükseltme ve düşürme gibi problemlerdir.
Bu problemlerin büyük çoğunluğu şanzıman beyni ve selenoidlerden kaynaklanır. Eğer probleme zamanında müdahale edilmez ise, şanzımanın mekanik kısmında da hasarlar başlar.
Piyasada genel kanı, selenoid burçları değişimi ile şanzımandaki birçok problemin giderileceğidir. Oysa ki, eğer valf gövdenizde aşınma varsa, selenoid tamiri boşuna para harcamak olacaktır. Doğru yöntem, hem valf gövdesinin, hem de selenoidlerin birlikte revizyon yapılması olacaktır.
Kolay gelsin bu sıkıntılar şu an benim aracımda var 2002 comfortlıne araç üçüncü viteste takılı kaldı komple revizyon dediler yaptılar ama hala aynı sıkıntılar Aydın’da yaptırdım yolda kalınca ama sıkıntı devam ben Ankara’da oturuyorum bunlaron düzelmesi için nasıl bir yol izlemeliyim masraf bedeli ne tutar yoksa satmalımıyım 😉 bilgi verirseniz sevinirim
Merhaba, 2004 golf 4 1.6 lpgli aracımın şanzıman ve beyni sıfır takıldı ancak ilk günden beri 3den 4 şiddetli bir vuruntu yağıyor. Yapan kişi 1 aydır çözemedi en son tamirli tesisatı tekrar kpntrol için baktıracakmış sizin değerli fikriniz nedir?
Merhaba hayırlı akşamlar dilerim ustam benim aracım bora otomatik şanzıman fites 2003 model benzinli yaklaşık 4ay önce konpile revize yaptım şimdise 3 fiteste kalıyor lütfen yardımcı olurmusunuz saygılar
Merhaba, beyinde ya da şanzıman içinde problem olabilir. İnceleme gerekmektedir.
Merhaba hayırlı akşamlar dilerim ustam benim aracım bora otomatik şanzıman fites 2003 model benzinli yaklaşık 4ay önce konpile revize yaptım şimdise 3 fiteste kalıyor lütfen yardımcı olurmusunuz saygılar bide bu arza kodu veriyor 00545 diye geçiyor
Merhaba, beyinde ya da şanzıman içinde problem olabilir. İnceleme gerekmektedir.
Kolay gelsin 1.9 bora otm dizel 2001 mdl araç birden 2ye 2den 3eyüksek devirlerde motor bağırarak geçiyor
Merhaba, yaptığımız bir model değil maalesef
iyi günler aracım bora 1.6 8 valf otomatik sanziman.sorunum araç kalkarken 3 viteste kalkıyor ve vites degistirmiyor.ancak manuel e alınca 1 ,2,3 normal çalışıyor sorun ne olabilir maliyetli olur mu
Merhaba, şanzıman içinde şanzıman beynindeki arızadan kaynaklı olarak araç bu semptomu gösterebilir. Cihaz bağlayıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor öncelikle.
Engin Bey, öncelikle geçmiş olsun. Aracınız üçüncü viteste takılı kaldı ise şanzımandan dolayı kendisini korumaya almıştır. Bu durumda araç mutlaka bir arıza kodu yaratır. Cihaza bağlanıp arıza kodlarını bize iletirseniz, size daha çok bilgi verebiliriz.
Üçte takılı kaldığında mecbur aydın sanayine girdik ordaki usta böle gidemeyeceğimizi ve şanzımanın sökülmesi gerektiğini söledi kodunu göremedim ve söktü aradan dört ay geçti ama sizin yukarıda belirttiğimiz problemlerin hepsi var ve yola çıkmaya korkuyorum bu konu ile ilgili nasıl bir yol çizmeliyim ufak rütüşlerle kurtarabilirmiyim yoksa bir söküme daha bünyem dayanmaz ne yapabilirim fikir verirseniz sevinirim
Engin Bey, arıza kodlarınız olmadığı için çok fazla yardımcı olamıyoruz. Ankara’da hangi ilçede aracınız?
Merhaba kolay gelsin. Ford focus 2004 model aracim var. 20 bin km once sanzumanim revizyon oldu. Dun yolda giderken aniden yuksek bir vuruntu ardindan ariza lambasi yakti unlem isareti olan ve aracm 3. Viteste takili kaldi. Kutup basini soktm ariza sildi arac normale dondu. Zor bela eve getirdm. Acaba arizasi nedir. Sanzumanci arac beyninden yapar yada hidrolik beyin diyor. Fikrinz nedir kolay gelsin.
Merhaba ustam Bayburt’tan yazıyorum 99 model otomatik bora birkaçgün önce sol tekere yakın biryerden ötme sesi geliyordu ısınınca ses kayboluyordu çok fazla önemsemedim merkezden köye giderken aracı durdurup tekrar kalkış yapamadım araç bağırıyor ama ne ileri ne geri stop edip biraz bekledim soğuyunca biraz kendine geldi bu kez yine gitmemeye başladı en yakın Erzurum vardı o Şanzıman tamiri için 7 bin tl masraf çıkardı sizce abartılı değilmi sorun ne olabilir
Merhabalar bende 2002 model Bora otomatik var yokuş çıkınca araba çok zorlanıyor gaz yemiyor şanzıman kendini korumaya aldı ilk aldığım zamanlarda komple elden geçirildi şanzıman sonrasında bu olayları yaşamaya başladım yokuş çıkarken aşırı zorlanma ve yoğun yanık kokusu gibi bir koku geliyor lütfen yardımcı olur musunuz
Merhaba,
benim aracım bora 2005 pasifik model ve dün aracın stop ikaz ışığı yandı. daha öncede yokuşta durup kalktığımda balata kokusuna benzer bir koku gelmişti. Usta şanzıman içindeki balata grubunun yandığını ve 3500 ile 5000 tl arasında bir masraf olduğunu söyledi. ne yapmalıyım.
Cemil Bey, muhtemelen bir grup balatanız yanmıştır. 09G şanzıman beyin ve selenoidleri oldukça problemli bir şanzıman tipidir. Bu konuda selenoid ve hidrolik valf ünitesini araç dışında test edebilen bir yerde revizyon işlemini yaptırmanız faydalı olacaktır.
130 la giderken 5.000 devire yaklasiyo normalmidir
Araç 2000 model 1.9 tdi otomatik
Merhaba
internet Siteniz üzerinden ulaşıyorum.
2003 model otomatik 1.6 BFQ motor WV bora aracım sabah ilk calismada vuruntu ile kalkıyor hararet 90 a geldikten sonra hiç bir sorun kalmıyor
Bununla ilgili daha önce benzer bir arıza ile karşılaştınız mi?
merhabalar,
2003 model wv bora trendline aracımda geçen hafta seyir halindeyken birden bire devir alıp hareket etmeme sorunu başladı. hareket ediyor fakat sanki şanzıman içinde boşa dönme ve gaza bastıkça sarsıntı olmaya başladı. ayrıca d den p aldığımda vuruntu oluyor fakat vites geçişlerinden her hangi bir sıkıntı yok gibi duruyor. 1 kaç ustaya götürdüm şanzımanın indirilip tork konventörüne bakılması gerektiğini söylediler. desteğinizi rica ederim.
Mete Bey, aracınız kaç kilometrededir? Eğer aracınızın kilometresi yüksek ise, tork konvertör revizyonu arızayı düzeltmeyebilir.
Merhaba benim 2004 Boram var iki oldu yağ soğutucusunu patlatıyor Bunun sebebi ne olabilir orjinal parça kullanmama rağmen
Osman Bey, patlayan şanzıman yağ soğutucusu mudur, yoksa motor yağ soğutucusu mu?
Şanzıman yağ soğutucusu ayrıca şu an aracım üçüncu vitesta
Korumaya almis durumda usta şanzumanı cihaza bagladi bir sikinti olmadigini tamircinin motor kelebegini kontrol etmesini ve soketlerin kontrolunu yapmasini soyledi bunlardan yaparmi teşekkür ederim
Merhabalar, Aracım 2001 1.9 Dizel AHF Otomatik, 4.viteste giderken ortalama 100km hızda biraz titreme yaptı biraz gaza yüklendim vites küçültüp hızlandım ve sonra yapmadı. Bu sorun ne olabilir ?
Oğuz Bey, problem tork konvertöründen olabilir.
Merhabalar 2004 model 1.6 otomatik Bora aracım var 3. Viteste takılı kalıyor arıza kodu 00545 veriyor usta tesisat arızası dedi . Ne yapmalıyım . Aracı bu şekilde kullanırsam ağır hasarsalar verir mi
Mücahid Bey, tesisat veya sigorta arızası olabilir. Aracı bu şekilde kullanırsanız içini yakarsınız. Kısa sürede hallettirin, pahalı birşey değildir.
Mücahit bey merhabalar, aynı arıza bennim araçta ta mevcut. Siz sorunu çözebildiniz mi? İnanın gezmediğim şehir kalmadı(Maraş, Antep, hatay, Adana). Artık rüyalarıma giriyor. sizden ricam sorun tesisatın neresinde varmış. Yapan ustanın varsa numarasını paylaşırsanız çok sevinirim.
Numara paylaşma sıkıntı olacaksa adres ve isim versenizde olur. Yeter ki bu sıkıntıdan kurtulayım.
Mücahit bey merhabalar, aynı sorun bende de var bora 2004 00545 hata kodu. Sizde olduğu gibi vites ara ara 3 te takılı kalıyor ve araç çok boguluyor.
Sorunun çözümü için bir çok ile gittim ama sonuç alamadım. sizden ricam, sizin sorun tesisatın neresinden kaynaklanıyormuş, ayrıca yapan ustanın bilgileri(telefon, adres, vb bilgileri) varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Artık rüyalarıma girer oldu bu konu, ne zaman yola çıkacak olsam vites takıldı takılacak stresi ile yaşıyorum.
Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
Mücahit bey aracın sorununu çözdünüzmü çözüm bulduysanız bizede yardımcı olun lütfen nasıl bir yol izlediniz
Aracım sabahları ilk çalıştırdığımda park konumundan d konumuna aldığımda 1 sefere mahsus gec dolduruyor ama d ye aldım sonra hemen n ye alıp tekrar d ye geçersem hemen kavrıyor vites geçişlerinde bir sıkıntı yok sorun nedir
Levent Bey, aracınızın şanzıman yağ seviyesini kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz.
Levent bey merhaba
Sorunun çözümünü buldunuz mu?
2003 model otomatik bora fites geçişlerinde sorun yok yalnız ısındıgında d iken yürümüyor r ye atıyom geri yapıyom sonra d ye atıyom normale dönüyor kırmızı ışıklarda hep bunu yapıyorum yardımcı olurmusunuz
Murat Bey, müsait bir zamanınızda uğrarsanız master teknisyenlerimiz aracınızı test ederek size yardımcı olacaklardır.
İyi günler. 99 model bora comfortline aracım ara sıra 3. viteste takılı kalıyor. Aracı stop edip tekrar çalıştırdığımda düzeliyor. Normal çalıştığı zaman vites geçişlerinde hiçbir problem yok gayet rahat geçiyor. Ancak 3. vitese takılı kaldığı zaman manüel kullanıyorum orada 2 den 3 e geçerken bazen vuruntu yapıyor diğer viteslerde sorun olmuyor. Birde ilk D ye aldığımda 4-5 saniyede dolduruyor. Bu problem kaynağı selenoid ve kablosundan kaynaklanıyor olabilir mi? Değilse ne olabilir. Şimdiden teşekkür ediyorum.
Metehan Bey , aracınızın 3.viteste kalması demek şanzımanın korumaya alması demektir. Bu durumlarda bir arıza kodu atar. Bu kod arızanın detayını bizlere sağlayacaktır. Probleminiz selenoidlerden, tesisatından, hidrolik üniteden veya şanzımanın içerisinden kaynaklanabilir .Eğer İstanbul’da ikamet ediyorsanız, buyurun gelin, birlikte aracınıza bir ekspertiz yapalım (bunun için bir bedel talep etmiyoruz), size daha fazla yardımcı en iyi bu şekilde olabiliriz.
Merhaba.2001 model boram var. Aracım bundan 3 hafta önce 3.viteste takılı kaldı. Bir kaç gün binmedim ve sonrasıda düzeldi. Şehir içinde kullandım bir süre. Daha sonra yine aynı şekilde takılı kaldı yüksek devire getirdiğimde 2.vitese düşüyor ve ikide devam edip yüksek devire tekrar çıkardığımda bazen hafif vuruntulu bazende vuruntusuz 3 e geçiyor ama 4 e hiç geçmiyor. Geçiş sönsörü selenoit kablosu hız sensörü vs diyorlar acaba hangisi. Makinaya bağlattım hız sensörü gibi birşey yazıyordu. Usta bırakman lazım arızanın nerde olduğunu tesbit etmem lazım dedi.
Tarık bey, aracınızın 3.viteste kalması demek şanzımanın korumaya alması demektir. Aracınız muhtemelen 4.vitese geçemiyor, bu geçiş selenoidleri veya kavramalarında sıkıntı olabilir. Makinadaki kodu söylerseniz size daha fazla yardımcı olabiliriz.
Aracım 2000 model bora benzinli .
230 bin de
Şanzuman da 2 den 3 e geçerken ara sıra boşa atma oluyor . Çıkan arıza kodları;
01192 – Tcc selenoidi
Mekanik hata
Aralıklı
00518- gaz pedal potansiyometresi
Hatalı sinyal
Aralıklı
00537 – lambda düzenlemesi
-üst stop değeri
-sürekli
00652- vites kontrolü
Nasıl bir yol izlemem lazım?
Sorunu çözebildiniz mi. Arıza neymiş? bende aynı sorunu yaşıyorum.
Selamin aleyküm ustam Aracım 2004 model otomatik pacifik bora.. oncesinde hiç bir sıkıntı yoktu fakat şanzıman yağ değişim ve filtre değiştirdim birde şanzıman yağ soğutucusunu değiştirdikten sora hemen 1 gün sora aracım 2 gündür 3. Viteste gidiyor ne düşüruyor vitesi nede yükseliyor.. sorun ne olabilir ustam.. şimdiden ilginiz için teşekkur ederim
Nurettin Bey, şanzımanınız bir sebepten dolayı korumaya almış durumdadır. Bu şekilde kullanmayın, zira kullanırsanız şanzımanın içerisine ciddi zarar verebilirsiniz.
Iyi gunler ustam aracim 2000 model akl motor vw bora.benim sorunum vites gecislerinde vuruntu vardi.aracimin beyinleri degisti ve vuruntu gecti.fakat simdide 4 5 binde vites gecisi yapiyor.sanki vites bosta gibi bagirarak vites degisiyor ve kendini 3 viteste korumaya aliyor.bunu neden yapar ne yapmam gerekli tsk ederim
Kenan Bey, muhtemelen değiştiğiniz beyin problemli. Bir diğer sebep şanzımanın içerisinde mekanik arıza olabilir.
Merhaba. Aracım 2003 Bora. 200 binde.. Aracım gaz yiyor devir en sona çıkmasına rağmen araç hareket etmiyor. Aracım şu an yerinden kalkmıyor bunun sebebi ne olabilir? Yardımcı olursanız sevinirim
Merhaba, aracınızda tork konvertör veya kalkış tası problemi bulunmaktadır. Şanzımanın sökülmesi gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz biz de yardımcı olmaya çalışırız.
Merhabalar. 2001 bora otomatik aracımda şöyle bir problem var tam olarak. Istanbul da 1 kac otomatik sanziman tamir merkezini gezdim net olarak bir teşhis koyamadılar. Aracim bundan 3 ay önce. Otoban yolculuğu sırasında 130 140 km hızdayken birden vites düşürdü. Yavaşladım emniyet şeridine geçerken durana kadar her seferinde 1 er vites düşürerek durdum. Kapattım kontağı açtım her düzeldi. Sonra dönerken uzun yolda 2 3 kez daha yaptı sonra bunu yüksek hızda yaptığını farkettim. 100 km ile uzun süre gittim yapmadı. Şimdiler de ise tam olarak şöyle yapıyor. 90 100 ile sabit son vites de bi 15 20 dakika veya uzeri gittiğin zaman sonra yavaslarken vitesleri sarsıntılı düşürüyor. Yükseltirken de zorlanıyor çok geç değiştiriyor. 3 bin 3500 da sabit tutmama rağmen değiştirmiyor. Iyice yüklenince değiştiriyor ama çok hissettiriyor. Sonra kontağı kapatıp bi 10 dakika bekleyince herşey çok normal. Ayrıca 20 30 km veya daha fazla dur kalk trafiğinde ya da düşük hızlarda hiç bir problem yok. Araç 230 binde hiç sanziman yağı değişmemiş değiştirmeye cekiniyorum vuruntu baslarsa diye. Bir de yağ değişimin de tork konventorundeki yagı bosaltiyormusunuz? Yardımcı olursanız ve ya istanbulda neredeyseniz gelicem
Mustafa Bey, şanzımanınızda mekanik aşınma var gibi gözükmektedir. Yağ değişiminde tork konvertöründeki yağı da boşaltabiliyoruz. Yerimiz İstanbul’da Şerifali’dedir.
Merhaba aracımın yağını değistim.1 gün sonra motoru yıkattım lpg beynini kapatarak..Araç p den D ye alamadım..Ve ayni zamanda N ye virakip digerlerine geç gecirdim arac durur halde?Sizce neden kaynaklidir?
Selçuk Bey, bu bilgiyle birşey söylemek çok zor. Fakat sıklıkla karşılaştığımız bir durum, motor yıkanırken şanzıman pozisyon şalterine su kaçmasıdır. Bu durumda araç P, D, N, R konumlarını karıştırır. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.
merhabalar. 2005 bora otomatik vites aracımız 1. vites te vuruntu ile 2. vitese geçiyor. yağlarını filtrelerini değiştirdim
Veli Bey, sorununuz şanzımanın mekanik kısmından veya hidrolik beyin/selenoidlerden kaynaklanabilir. Aracınızda bir arıza kodu var mıdır?
Ustam 2004 pasifik var bende motor yaptık bir kaç gündür d ye aldığımda sanki 2.vitesden 1.vitese atar gibi vuruntu yapıyor..yani ağır kalkıp bir anda 1. Vitese geçiyor neden yapar bunu acaba…iyi çalişmalar
Yunus Bey, bahsettiğiniz arızayı tork konvertöründen veya şanzıman içersindeki mekanik arızadan yapar. Yakın zamanda motor yaptırdıysanız, bu motor sonrası torkun doğru montajı veya şanzıman pompasının çatlaması ile ilgili de olabilir.
00545ve01192 arıza kodu verdi sonuç nedir
Hakan Bey, elektriksel olarak devrenizde açık var. Bu şekilde sağlam bir şanzıman da aracınızda düzgün çalışmaz. Ayrıca tork konvertör probleminiz var gözüküyor. Bu durumun incelenmesi için önce elektrik tesisat probleminizin giderilmesi gerekmektedir.
2004 model Bora’m var araç kalkarken sarsıyor ve bugün itibari ile 1.vitesten 2. Vitese 5000 devirde atıyor resmen bağırıyor araba Işık’larda durduğum zaman araba vuruntu yapıp öyle kalkıyor sorun nedir acaba
Merhabalar öncelikle verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkürler. Vw Bora otomatik aracımın devirdaim değiştikten sonra araç sadece 2 vites atıyor 4 e geçmiyor. Arıza olarakta hız sensörü gösteriyor. Daha önce hiç yapmadı bunu. Bakımları da tam aracımın. Acaba sadece sensörden yaparmı bu arızayı?
Motor şanzuman elektrik bağlantısı ve konvertör köprülemesi için kavrama arızası verdi araç bora 2004 pasifik ne yapmalıyım nasıl bir yol çizmeliyim sadece bir ustaya gösterdim şanzıman inecek dedi 3500 tl fiyat verdi
Hakan Bey şanzımanı söktürmeden evvel elektrik tesisatının kontrol edilmesi gerekmektedir.
Slm lar.2004 otomatik comfortline aracim var. Sabah ilk çalıştırıp kalkarken hafif bir titreme yapıyor.Gün içerisinde başka olmuyor.Vites geçişlerinde de herhangi bur sorun yok.Bu ilk kallkista titremenin sebebi nedir acaba?
Mesut Bey, bu titreme takozlardan veya tork konvertöründen kaynaklanıyor olabilir. Eğer İstanbul’da iseniz buyurun aracınızı birlikte bir test edelim. Test işlemi için ücret almıyoruz.
Iyi gunler 2003 model wolsvagen bora comfortline arac aldim bir hafta sonra vites geçişi yapmıyor 3.vitesde korumaya almis arac kendini cihaza baglatip arızayı sildiler şimdilik normal ama elektronik beyi n arızası dedi usta yenisi yok saglam bi çıkma bulman lazim dedi ariza kodu 00545 AT ile iletişim altinda şasiye kisa devre yada açık devre onun altındada sürekli yaziyo du ne yapmam lazim elektrikciyemi sanzumanciyami göstericem
Merhaba benim aracım vw Bora 2001 comfortline araç kalkarken bir surtunme sesi yapıyor araç kalkarken güç kaybediyor problemin torkkovetör olduğu söylendi bunun tamir maliyeti ve tamir süresi nekadar dir ben Kocaeli de yaşıyorum
Sorulara cevap alamadık üstadlar
Onur Bey, sadece tork konvertörünü söküp gönderirseniz ücreti 1.000 TL’dir. Eğer aracı getirirseniz yaklaşık 2.500 TL ücret çıkacaktır.