Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri

BMW 5.20d otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites BMW 5.20d araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. BMW 5.20d otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. BMW 5.20d otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Çeşitleri

BMW 5.20 serisi araçlarında GM şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. BMW 5.20d grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:

      • BMW 5.20d (E39) GM 5L40E Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw5.20d5L40Eotomatiksanziman

      • BMW 5.20d (E60) ZF 6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw5.20d6HP19otomatiksanziman

      • BMW 5.20d (E60) ZF 6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw5.20d6HP21otomatiksanzimannn

    •  
  •  
    • BMW 5.20d (F11) ZF 8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri

    • BMW 5.20d (F10) ZF 8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri

BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Sorunları

BMW 5.20d E60 şanzıman sorunu olarak en çok karşılaşılan problem otomatik vites vuruntusudur. Özellikle vites geçişlerinde yaşanan vuruntu ve sarsıntılar bir süre sonra sürüş keyfini ciddi olarak bozmaktadır. 6HP serisi şanzımanların kullanıldığı E60 5.20i araçlarda vuruntunun nedeni selenoidler veya şanzıman beyni olabileceği gibi, bazı durumlarda şanzıman içerisindeki aşınmalarda vuruntuya neden olabilmektedir. Firmamızda selenoid ve beyin testleri TÜBİTAK projesi ile hayata geçirdiğimiz özel makinelerde yapılmakta, firmamız bu konuda yurtdışındaki teknolojinin Türkiye’ye kazandırılmasında da örnek bir rol üstlenmektedir.

Bmw E60 şanzıman sorunu olarak en çok karşılaşılan bir diğer problem ise belirli vites geçişlerinde boşa düşme, kaçırma ve araç devrinin artmasıdır. Bu arızalar özellikle gaza yüklenildiğinde ve rampada kendisini belli ederler. En çok karşılaşılanı 4 vitese geçerken boş yapma, titreme, 4’ten 5’e geçerken devir saatinde kaydırma yapmasıdır. Eğer arıza ilerlemişse ekranda “transmission fault” hatası belirir ve şanzıman arıza lambası yanar. Bunun temel nedeni otomatik şanzıman basınç kaybı oluşmasıdır. Genellikle şu arıza kodlarını atar:

4F85: Ratio monitoring

4F8A: 4-5 geçisi problemli

Eğer aracınızda bu yukarıdaki iki arıza kodu mevcutsa, şanzımanın tamir edilmesi gerekmektedir. Firmamızda bu sorunlar garantili olarak çözüme ulaştırılmaktadır. Bir başka E60 şanzıman arızası 1’den 2.vitese vuruntulu geçiş, aracın her zaman 2.vitese geçmemesi, 2.vitese geçtikten sonra ayağınızı gazdan çekerseniz vuruntu, 6.vitese geçmeme ve 5.viteste kalma olarak karşımıza çıkmaktadır. Genellikle şu arıza kodlarını atar:

4F83: C Clutch Failure

4F57: Shift Monitoring 1-2

4F5B: Shift Monitoring 5-6

4F4E: Gear Monitoring

Eğer aracınızda bu yukarıdaki arızalardan bir yada birkaç tanesi mevcutsa, şanzımanın tamir edilmesi gerekmektedir. Firmamızda bu sorunlar garantili olarak çözüme ulaştırılmaktadır.

Bununla birlikte E60 araçlarda bazen 5088 şanzıman switch arızası ve L1-L4 arızaları görülebilmektedir. Bu problem ancak şanzıman şalterinin değişmesi ile düzelebilmektedir.

Bmw F10 şanzıman olarakta bilinen 8HP45 serisi şanzımanın karşılaşlan en büyük sorunu şanzıman yağ soğutucusunu (eşanjörü) patlatmasıdır. Ortalama 100.000 km civarında gördüğümüz bu arıza sonucu şanzımanların sökülerek revize olması gerekmektedir. Eğer bu operasyonda şanzıman beyni ve selenoidleri incelenmez ve gerekli müdahale yapılmazsa, araçta vuruntu ve durmaya yakın titreme sorunları yaşanabilmektedir.

Bunun haricinde F10 şanzıman sorunları daha çok mekanik aksamlarda (kavrama tasları) yaşanan aşınmalardan dolayı vuruntu problemi, titreme, devir saatinde alıp verme, aniden yığılma sorunları ve D ve R’ye alınınca vuruntu olarak karşımıza çıkmaktadır. Uzman teknisyenlerimiz ile şanzımanınız garantili olarak revize edilmekte ve vuruntu problemi ortadan kaldırılmaktadır.

BMW 5.20d Tork Konvertör Arızaları

6HP serisi ZF şanzıman kullanan BMW E60 5.20d araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.

Şanzıman türbünü arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size  kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır. Ayrıca şanzıman tork konvertörü kaçırmaya başlayınca şanzıman ısınması meydana gelir ve zaman içerisinde şanzımanın iç aksamına zarar vermeye başlar.

Bir başka Bmw E60 ZF şanzıman arızası alt devirlerde sarsıntıdır. Özellikle 1000-2000 devir arasında aracınızda sarsıntı hissediyorsanız muhtemel bir şanzıman türbünü arızası bulunmaktadır.

5.20d Tork Konvertör Tamiri

Bmw E39 şanzıman türbünü, yüksek titizlikle revizyon edilmesi gereken bir tork konvertörü çeşitidir. Ayrıca gizli balata (captive-clutch) sistemine sahip 6HP serisi tork konvertörleri, eğer firmamızda olduğu gibi, ön yükleme test cihazı yardımı ile revize edilmezse, kısa süre sonra tekrar problem yaşamanız muhtemeldir. Firmamızda ZF şanzımanlara ait tork konvertörleri tam otomatik makineler ile garantili olarak yenilenmektedir.

Diğer bütün ZF serisi şanzımanlar gibi 5.20d F10 araçlarda bulunan 8HP45 8 ileri otomatik vites şanzımanların kritik yönlerinden birisi tork konvertörüdür. Bmw şanzıman tirbün sorunu olarakta bilinen, kalkışta titreme, sabit hızda devir dalgalanması gibi arızalar F10 Bmw araçlarda da görülebilmektedir.

BMW ZF Şanzıman Selenoid Valf Sorunları

Arıza tespit cihazları otomatik şanzıman selenoid valf ve şanzıman beyni arızalarını elektriksel düzeyde tespit edebilir. Bununla birlikte fonksiyonel açıdan şanzıman beyninin ve selenoidlerin testi arıza tespit cihazları ile gerçekleştirilemez. 

Atco Mühendislik, selenoid testi ve 3 adet şanzıman beyni testi cihazları ile Türkiye’nin en kapsamlı selenoid ve şanzıman beyni test merkezidir. Bu sayede müşterilerimiz sadece gerekli parçaların değişimine ödeme yaparlar ve sunabildiğimiz otomatik şanzıman fiyatları, garantili onarım için oldukça uygundur. Bmw 5 serisi araçlarda hizmetlerimiz:

  • ZF 5HP19 – selenoid ve şanzıman beyni testi
  • GM 5L40E – selenoid ve şanzıman beyni testi
  • ZF 6HP19 – selenoid ve şanzıman beyni testi
  • ZF 6HP21 – selenoid ve şanzıman beyni testi
  • ZF 8HP45 – selenoid ve şanzıman beyni testi

Otomatik şanzıman selenoid testi ve şanzıman beyni videolarımızı www.sanzimanbeyni.com sitemizden izleyebilirsiniz.

BMW Otomatik Şanzıman Testi

BMW 5.20d araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz BMW 5.20d şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel BMW 5.20d otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün BMW 5.20d otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

BMW 5.20d şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. BMW 5.20d otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

BMW 5.20d şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve BMW 5.20d şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Bmw E39-E60-E61-F10 Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak İstanbul ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer E39-E60-E61-F10 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

101 thoughts on “Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. haluk recai tufançli
    haluk recai tufançli / Cevapla 11 Mayıs 2019 at 00:37

    bmv 520 d aracımın ilk kalkışta hiç bir sorun yok sadece biraz kalkış performansı sorunu yaşıyoruz.1500-200 devir arasında titretme yapıyor.Ustalar tork konvertörü arızası diyorlar tamiri için 6000-6500 tl fiyat veriyorlar bana çok abartılı bir fiyat geldi acaba bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.
    tlf:0532-786 60 83 haluk

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 11 Mayıs 2019 at 16:40

      Haluk Bey, bu fiyatlar afakidir. Tork konverör arızaları yaklaşık 3.000-3.500 TL masrafla çözülebilmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz aracınızı birlikte test edip kesin teşhisi koyabiliriz. Eğer şehir dışında iseniz konvertörü bize gönderirseniz azami 1.250-1.500 TL arası masraf çıkacaktır.

      • Emre D.
        Emre D. / Cevapla 22 Mayıs 2020 at 01:15

        İyi akşamlar, Bmw e60 520d 2008 model aracımla yolda ortalama 110 kmh ile giderken hafif yokuşa geldim ve aracım vites düşürdükten sonra vitesi kaçırdı ve devir 5bin devri fulledi. Hemen sonrasında ise turuncu şanzıman arıza ışığı sürekli olarak yanıyordu. Kontak kapatıp açınca düzeldi sebepleri neler olabilir ?

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 21:42

          Emre Bey, kontağı açıp kapatmanız arızanızın kök nedenini çözmeyecek, ilk fırsatta tekrar aynı arızayı yapacaktır. Bmw e60 520 araçlarda bu klasik bir arızadır. Sorun şanzımanın içindne kaynaklanmaktadır. Garantili çözüm için firmamızı ziyaret edebilirsiniz. Eğer istanbul veya İzmir’de değllseniz, size bulunduğunuz ilde yardımcı olabiliriz.

    • Cem anıl kabalak
      Cem anıl kabalak / Cevapla 12 Temmuz 2020 at 03:46

      Merhabalar Aracım 2012 5.20 d.
      Uzun yolda 500 km 150-160 süratle gittm ve daha sonra şanzıman ısındı yolculuğa devam edin arac gücü azaltıldı die uyarı verdi . Klima cok iyi soğutmadı o ara. 2 dk sonra uyarı kalktı ve 400 km daha yol yaptım . Bu bir arızamıdır? Ne yapmalıym? Tskler

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 14:31

        Cem Bey, 8hp serisi araçlarda uzun süreli kullanımlarda bu aşırı sıcaklık uyarısını almaktayız. İlk etapta şanzıman yağ seviyesini, yağ radyatörünü ve soğutma sıvısı seviyesini kontol etmenizi tavsiye ederiz.

  2. Kadir
    Kadir / Cevapla 16 Haziran 2019 at 14:35

    520 d 2007 model aracım da devir saati çoğunlukla 3 ve 4 arası yokuş çıkarken çok fazla vuruyor ve arabayı zorluyor 3 bin devirde sabit kalıp uzun yolda bile 100 120 zor görüyorum nedir bunun masrafı acaba. Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Haziran 2019 at 21:03

      Kadir Bey, anlattıklarınız kadarı ile şanzımanın içerisinde basınç kaçakları mevcut. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

      • Mehmet Ali Özbek
        Mehmet Ali Özbek / Cevapla 19 Temmuz 2020 at 12:26

        Merhaba, aracım 1400-1800 devir arasında sabit giderken devir saatinde dalgalanma oluyor ve araç sanki bozuk yolda gider gibi vuruntu yapıyor ve vites geçişlerinde yanlış hatırlamıyorsam 3’ten4’e geçerken hissettiriyor ve arabayı ileri doğru atıyor. Yüksek hızlarda sabit giderken olmuyor devir saatinde oynama olmuyor. Adana’da yaşıyorum. Sorunu nedir? Getirsem tamiri kaç gün sürer ve ne masraf çıkar? Teşekkür ederim.

    • Şahin
      Şahin / Cevapla 9 Şubat 2020 at 18:07

      320d e90 2012 184 lük var bizde abi.195 bine yeni geldik.Ilk aldigimizda devirde dalgalanma vardı.200kmlik uzun yola cıktık arac 160ta boşa aldı ariza yaktı söndürdük calistirdik gecti gitti.Sanziman yagini degistirin dediler.degistirdik bu sefer 1300 2000 arasi arabayi silkmeye basladi.Ilk zamanlarda 300 km yola ciksak da sanziman atmiyodu silkelemiyodu ama devir dalgalanmasi da vardi.simdi hem silkeliyor hem dalgalanma oluyor hem de 100 km icinde veya sıkıştırdıgımız zaman hemencecik atıyor.Sanliurfada 10 hatayda 15 bin para istediler yapmak için.Bize garantili bir sekilde fiyat verebilirseniz eger aracı istanbula getirebiliriz.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:27

        Şahin Bey, şanzımanınız içerisinde problemler mevcut. Dilerseniz bulunduğunuz ilde, dilerseniz İstanbul’da yardımcı olabiliriz. Bütün işlemlerimiz garantilidir.

  3. Harun Özcan
    Harun Özcan / Cevapla 28 Haziran 2019 at 19:15

    2011 BMW f10 5.20d 112.000km
    Araç N veya R’ deyken D ye alınca vurarak kalkıyor. Fireni salmadanda vurma yapıyor. Bilgisayara bağlanınca herhangi bir hata çıkmıyor. Normal gidişinde de herhangi problem yok. Sıkıntı neyden kaynaklanıyor olabilir masrafı ne kadardır yardımcı olabilir misiniz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 07:57

      Harun Bey, probleminiz hidrolik üniteden (şanzıman beyni) veya kalkış tasından kaynaklanabilir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz aracınızı bir kontrol edip ekspertiz yapsınlar. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

      • Kerem Can
        Kerem Can / Cevapla 23 Ağustos 2019 at 13:51

        Merhaba yeriniz neresi yada ulaşabilirmisiniz 0505 022 6847 BMW’ 520d vuruntu yapmakta

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:27

          Merhaba, İstanbul ve İzmir’de iki yerimiz mevcuttur.

    • Fatih bey
      Fatih bey / Cevapla 3 Ağustos 2019 at 00:03

      Harun bey merhaba aracınızdaki sorundan bahsetmişiniz sorunu çözebildinizmi sormamdaki sebep aynı sorun şuan benim aracımdada var bilgi verirseniz sevinirim

    • Mesut
      Mesut / Cevapla 19 Ocak 2020 at 15:35

      2011 model 190 binde bmw aracım var. Bazen frene basıp Araba durduğunda titreyerek stop ediyor. Nadir oluyor. Sebebi ne olabilir.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:03

        Mesut Bey, aracınızı incelememiz gerekir ama tork konvertörü gibi durmaktadır.

  4. Seyit Mehmet Bütün
    Seyit Mehmet Bütün / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 23:57

    Merhaba 2005 mıdel E60 520i aracım ile seyir halinde iken aracımın vitesi boşa çıkıyor ve şanzuman arıza iambasını yakıyor geri vıtese (R) taktıgımda geri gidiyor tekrar D ye aidıgımda gitmiyor aracı istop edip calıştırdıgımda problemi geciyor sebebi nedir acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2019 at 21:18

      Seyit Mehmet Bey, aracınız bir sebepten dolayı korumaya alıyor. Bu korumaya aldığı anda hafızaya bir arıza atar. Bu arıza kodunu bize söylerseniz daha fazla yardımcı olabiliriz. Alternatif olarak eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

    • Alpay
      Alpay / Cevapla 27 Ağustos 2020 at 21:34

      Benim aracım 2010 bmw seri 5 yani 520 arabam bu hataya giriyor hata kodu420531. Güç kaynağı çıkış kademesi artıya kısa devre öteki kod 420901 bu arzaları veriyor araba d iken gidiyor stop ettiğinde veya d çıkardığında vitese geçmiyor stop edip bekledikten sonra düzeliyor yardımcı olursanız sevinirim

  5. Göker
    Göker / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 09:57

    Kolaygelsin.2009 5.20d otomatik vites arizasi var.vitesi boşa atiyor ve ariza lambasi yakiyor,daha sonra stop edip çalistirdigimda devam ediyor bu arizayi belli surelerde tekrarliyor.balikesirde bir ustaya gosterdim koduna bakti ve sanzuman degisecek dedi nasil yardimci olursunuz bana

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 3 Ağustos 2019 at 07:19

      Göker Bey, şanzıman değişimi dediğiniz olay için şanzımanın komple için ve dışının kırılmış olması gerekir ki, böyle bir durum olduğunu düşünmüyoruz. Aracınız herhangi bir sebepten dolayı şanzımanınıza zarar vermemek için korumaya alıyor, stop edip tekrar çalıştırdığınızda geçici olarak arıza kodunu siliyor, tekrar aynı koşullar oluştuğunda tekrar korumaya alıyor. Büyük ihtimalle şanzıman hidrolik ünitesinde, selenoidlerinde veya mekanik kısmında bir arıza var ki, bu şanzımanlar sıklıkla tamir ettiğimiz şanzımanlardır. Değişimi gibi oldukça pahalı bir işleme gerek yoktur.

    • Ayhan
      Ayhan / Cevapla 9 Eylül 2019 at 00:15

      Merhabalar aracım 2008 5.20d lci. Aracım vites gecıslerınde bazen vuruntu yapıyor . bazende yeni basladı vites kucultugunde durmaya yakın sanırım özellikle 2. Vitese gectıkten sonra gazdan ayağını cektıkten sonra hissedilebilir bir şekilde direksiyon dahil titrmee yapıyor gaza basınca kesiyor.aracım 208.000 km de . Sanzıman yağı sanırım hiç değişmemiş eksik olabilir mi yada bir sanzıman adaptasyonu gerekir mi yardımcı olabilir misiniz ?

  6. Gökhan
    Gökhan / Cevapla 6 Ağustos 2019 at 22:23

    Merhaba 520 2007 model bir arac aracımin motorunu yikattim çalıştırdım 1km geldim stop etti transmission arızası verdi aracımı calistiramiyorum sebebi nedir acaba beyine baktım şu yoktu

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:07

      Gökhan Bey, verilen arızayı bir cihaza bağlatıp söyleyebilirseniz daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul’da iseniz aracınızı getirirseniz ücretsiz olarak bakabiliriz.

  7. Erhan
    Erhan / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 16:44

    5.30 gt otamatik aracımda 120yi gecince ekranda şanzıman hatası veriyor.ve ben durunca araba vitesi kendi kendine park moduna alıyor. Sonra araba soğuyup tekrar çalistirinca sorun yokmuş gibi görünüyor 120 yi gecince tekrar ayni hatayi veriyor sizce bunun sebebi nedir yardimci olursaniz sevinir teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Eylül 2019 at 08:14

      Erhan Bey, problem şanzıman kartından veya selenoidlerden kaynaklanabilir. Elektriksel bir arıza gibi gözüküyor. Herhangi bir cihaza bağlatıp arıza koduna baktırdınız mı? Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, o esnada biz de arızasına bakalım. Bu işlem için bir ücret almıyoruz.

  8. emre
    emre / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 20:00

    merhabalar atco servis aracım 5.20d lcı 2008 daha önceden size aracımı getirecektim uzaksınız diye gelemedim sanayide başka usta yaptı aracın sorununu 205 bin de iken turbün sorunu vardı kasisten geçme hissiyatı oluşuyordu zamanla coğalınca sanzumanı ındırdı usta ama hıc ıçime sinmedi 5.500 tl gibi bir para talep etti o da indirimliymiş sadece turbın tamır edildi burçlar değişti zf yağ ile filtre takıldı rakam bu şimdiki km 231 bin turbün sorunu vermiyor ama SERİ HIZLANMAK İÇİN yüklenince aracın altından tırtt diye cılız bir ses değil hafifde sarsıntı oluyor bu bazen 2000 devirde bazen 3000 devirdede yaptı normalde sakin bir araç kullanırım çok sevdiğim araçtan nasıl soğumaya başladım anlatsam uykularınız kaçar takriben fiyatlar nedir sorun nedir yardımcı olursanız sevinirim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Eylül 2019 at 08:17

      Emre Bey, anlattığınız arızayı dinlemeden yorum yapabilmemiz çok zor. Dilerseniz uğrayıp bir çayımızı için, arızaya bir de bizim eskperlerimiz baksınlar. Belki korkulacak birşey yoktur veya aracın aktarma organları (akslar vb) ile ilgili bir sorunu vardır.

    • Ahmet
      Ahmet / Cevapla 29 Aralık 2019 at 16:09

      Merhaba aracım 2005 model 520i e60 araç D konumunda ilerlerken bi süre sonra aracı boşa düşüyor ve ekranda şanzıman ağrıza lambası yakıyor ve İngilizce olarak hızlandırıcı hatası yazıyor bu neyden kaynaklıdır

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:31

        Ahmet Bey, bir vites tasınızda problem var. Arıza kodunu tam yazarsanız, yardımcı olmaya çalışalım.

  9. Mustafa Selim Calayoğlu
    Mustafa Selim Calayoğlu / Cevapla 18 Eylül 2019 at 22:07

    Merhaba
    Aracın 2010 520d lci kasa
    Araç roantide p de çalışınca herhangi bir sıkıntı yok D ye alınca rolanti arada oynayıp yerine geliyor motor çalışması bir anda inip çıkıyor. P ye alınca sıkıntı yok. Gidişinde de herha gi bir sıkıntı yok. Acaba sorun ne olabilir.

  10. Sertaç Yaşlak
    Sertaç Yaşlak / Cevapla 27 Eylül 2019 at 15:08

    İyi çalışmalar
    Aracım agresif kullanımda bir sıkıntı yok fakat 100-120 km arasında gaz pedalini normal bir şekilde ezmeye başlayınca titreşim yapıyor 120 yi geçince tekrar normale dönüyor vurma kalkıyor 2011 5.20d

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:39

      Sertaç Bey, muhtemel bir tork konvertör arızası yaşamaktasınız.

  11. Yrs
    Yrs / Cevapla 5 Ekim 2019 at 16:18

    2011 f10 5.20d aracım var araç 60 km hızla giderken hafif titremeye başlıyor 120 kmde ise titreme çoğalıyor daha sonra yine yok denecek kadar azalıyor.ben gecen yıl sanayide tork konvektörü nu sıfır değiştim şanzuman açılıp rektefiye oldu ama sadece titreme azaldı.yardimci olursanız sevinirim hayırlı günler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:40

      Merhaba, aracınızdaki bu arızayı test etmek isteriz. Test için herhangi bir ücretimiz bulunmuyor. İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrayabilirseniz, size yardımcı olmaya çalışalım.

  12. Erkan çelik
    Erkan çelik / Cevapla 22 Kasım 2019 at 22:15

    2011 f10 5.20d aracımda 1-2-3 geçerken aracı öne doğru itiyor ani. Sanki arkadan d0kunmuşlar gibi. 3-2-1 de de ani yığılma yapıyor. Tabii çok yavaş seyrederken. Örneğin lambalarda.
    Sorun ne olabilir?

    • erkan çelik
      erkan çelik / Cevapla 10 Aralık 2019 at 10:14

      bu sorunu yaşayan başka kimse varmı acaba?

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:02

        Erkan Bey, biz bu sorunu başka bir müşterimizde yaşamadık. Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrarsanız, aracınızı test edebilir, daha net bir yorum yapabiliriz. Test ve ekspertiz işlemlerimiz ücretsizdir

    • Ömer
      Ömer / Cevapla 5 Şubat 2020 at 06:33

      Merhabalar 2011 177.000 km 5.20 D aracımda her zaman değil bazen vitesi D konumuna aldığımda freni bırakıyorum aracın hafif hafif gitmesi gerekirken yaklaşık 2 sn duruyor sonra birden sanki arkadan biri vururcasına sert bir şekilde kalkış yapıyor(bu esnada gaza hiç basmıyorum) orijinal Bmw programında bu konu ile ilgili bir hata yok ama akünün zayıfladığını gösteriyor. Bu yaşanan sorunun akü azalması ile bir alakası var mı ? Yada bu yaşadığım sorunun çözümü nedir?

    • Ömer
      Ömer / Cevapla 5 Şubat 2020 at 06:37

      Merhabalar 2011 177.000 km 5.20 D aracımda her zaman değil bazen vitesi D konumuna aldığımda freni bırakıyorum aracın hafif hafif gitmesi gerekirken yaklaşık 2 sn duruyor sonra birden sanki arkadan biri vururcasına sert bir şekilde kalkış yapıyor(bu esnada gaza hiç basmıyorum) sürüş esnasında hızlanmasında veya yavaşlarken ki vites geçişlerinde sıkıntı yok.orijinal Bmw programı ile bağlantı kurulduğunda bu konu ile ilgili bir hata yok ama akünün zayıfladığını gösteriyor. Bu yaşanan sorunun akü azalması ile bir alakası var mı ? Yada bu yaşadığım sorunun çözümü nedir?

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:01

        Ömer Bey, yaşadığınız problem büyük ihtimalle şanzıman beyninizden kaynaklanmaktadır. Müsait bir zamanınızda İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrarsanız, aracınızı test edebiliriz. Test ve ekspertiz işlemlerimiz ücretsizdir.

  13. Kadir T
    Kadir T / Cevapla 3 Aralık 2019 at 04:36

    2011 model 5.20d aracımda kalkışta ve devir almadan önce hafif titreme yapıyor, ustaya gösterdim şanzıman türbünü yada şanzıman beyninden olur dedi, açıp bakınca anlarız diyor, türbün ise 2.500 beyin ise 5.500 TL dediler. Ayrıca bilgisayarda şanzıman selenoid diye bi hata kodu var. İstanbul dışındayım sizce sorun ne olabilir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:43

      Kadir Bey, arıza kodunuzu paylaşırsanız yardımcı olalım, tork arızası gibi gözükmüyor.

  14. Alican metin
    Alican metin / Cevapla 8 Ocak 2020 at 09:49

    Merhaba 530d 2006 model aracımın trip tonik çalışmıyor ve devir göstergesi de dalgalanma mevcut ayrıca triptonike aldığında arıza ışıkları yakıyor transmission fault uyarısı alıyorum sorun neden kaynaklı olabilir bilgi verirseniz sevinirim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:43

      Merhaba Alican Bey, triptronikte sorun yaşıyorsanız, vites kolunuzda veya mekatronik ünitenin kartında problem olabilir.

  15. meriç
    meriç / Cevapla 10 Ocak 2020 at 19:01

    merhbalar,2009 model 5.20 m1 aracım.80 100 km arasında aracımı sabit devirde tuttugumda kasisten geçer gibi vurma yapıo.ama sogukken yapmıo ısınınca oluo ustaya gösterdim trübün veya egzoz bogazında olan könvektör tıkalı dedi.Şanzıman yağını değiştirdi. tıkalı olan bölümü temizledi kodlamasını yazlımını yaptı.Şuan çok az var ama geçer dedi şanzuman yağı dönsün biraz dedi.Sizce mantıklımı ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:44

      Meriç Bey, katalitik dolu olursa aracın motorunu rahat çalıştırmaz. Şu an arızanız geçti mi?

  16. Cihan akgün
    Cihan akgün / Cevapla 13 Ocak 2020 at 23:00

    520d 2006 model aracımız genellikle ilk çalıştığında daha yoğun bir şekilde vitesi R ye aldığında ayağın firende iken yükleniyor stop ediyor veya stop etmeye çok yakın bir şekilde yükleniyor bu vitesi D ye taksanda aynı bu yüzden park yerinden çıkarken çok zorlanıyorum firene bassan da araç devamlı yükleniyor ya stop ediyor yada stop etmeye yakın oluyor bunun sebebi ne olabilir ne yapmamız gerekiyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Haziran 2020 at 06:46

      Cihan Bey, sorunun iki kaynağı olabilir, şanzıman beyni ve tork konvertörü. Müsait bir zamanda İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine gelirseniz, ücretsiz olarak yol testi ve bilgisayarda arıza kodu teşhislerinizi gerçekleştirebilir, size daha net bilgiler verebiliriz.

  17. Vural Savaş İlhan
    Vural Savaş İlhan / Cevapla 16 Ocak 2020 at 23:08

    Kolay gelsin 520 d e60 2009 joystick vitese sahip aracım var
    İlk çalıştırma da eğer motor soğuksa normal çalışıyor
    Araç sıcakken sarsıntılı çalışıyor.Alttan açıp baktığımızda sarsıntının nedeni şanzımana bağlı milin 1 kere dönme hareketi yapıp geri yerine gelmesi olduğunu gördük buda arabayı sarsıyor.Sorun nedir acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:46

      Vural Bey, şaftınızı kontrol ettiriniz.

  18. burak alkaş
    burak alkaş / Cevapla 6 Şubat 2020 at 16:27

    bende 2008 model 520 d var joyıstık vites degil diger eski tipteki vites manuele geçmiyor yani + – olan kısma arıza nedir ve ne kadar gider acaba tşk.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:47

      Burak Bey, sorun vites kolunuzda veya mekatronik ünitenin kartında olabilir.

  19. Sezgin
    Sezgin / Cevapla 22 Şubat 2020 at 00:06

    2012 model bmw 5.25 x drive aracımızda normal gidişinde kalkısında hiçbir problem yok vites geçişleri ve çekiş hersey normal yürüyor.fakat kalkışta yuklenip 0-100 yaptıgınızda devri düşürüp sanzıman hatası veriyor kontrollu gidiş en kısa zamanda servis diyor normal kullanım ve hızlanmalarda değil de yüklenince yapiyor bu durumu ve 4.000 devir civarından kesiyor aracı bazen arızaya düşmüyor bazende düşürüyor ve 1. Viteste kalıyor araç stop edip tekrar çalıştırdıgınızda ise hersey mormalde dönüyor arıza olmamıs gibi devam ediyor yola ve hiçbir uyarı ve arıza lambası kalmıyor aracta bu durumla ilgili yardımcı olabilirmisiniz sorun neden kaynaklanıyor olabilir.sanzuman da mı xdrive kutusunda mı anlamadım sanki kaçırıyor yada dişli sıyırıyor gibi bi durumvar ortada teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:50

      Sezgin Bey, şanzımanınız içerisinde basınç kaçağı var ve yüklenince bu ortaya çıkıyor. Arıza attığı anda hafızaya bir arıza kodu atar. Siz ekranda bunu görmeyebilirsiniz. Aracı arıza tespit cihazına bağlatırsanız çıkan kodu paylaşırsanız size daha fazla yardımcı olabiliriz. Dilerseniz İstanbul ve İzmir’deki servislerimizden birisine uğrarsanız, ücretsiz olarak bu işlemi yapabiliriz.

  20. yasin
    yasin / Cevapla 27 Mart 2020 at 12:27

    slm 2012 model 520 d kasa işiklarda durunca star stop devreye giriyor ama sonra çalşişrken vites cıkıyor sorun ne olabilir cv yazarsaniz sevinirim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:50

      Yasin Bey, vites çıkıyordan kastınız nedir, açıklarsanız yardımcı olmaya çalışalım.

  21. Çelik
    Çelik / Cevapla 17 Mayıs 2020 at 21:14

    Merhabalar,2009 160.000 km de 5.20 dizel otomatik aracım var. Rampalı yolda aracı biraz sıkıştırdığım zaman transmission faulty arızası veriyor. 2 defa bu hatayı verdi. Stop edip tekrar çalıştırdığımda araç normale dönüyor. Usta ile görüştüğümde yaklaşık 5 ile 7 bin arası masrafı olduğunu fakat garanti veremeyeceğini söyledi. Ne yapmamı önerirsiniz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 19:52

      Çelik Bey, garantisiz işlem mi yapılır? Sıkıştırma esnasında 3’ten 4’e veya 4’ten 5’e geçiş olduğunda bu arızayı yaşıyorsanız aracı direk olarak bize getirebilirsiniz. Normal kullanımda bu iki vites geçisinde devir saatiniz olması gerekenden biraz daha yukarı devirlere çıkıp mı vites atıyorsunuz?

  22. ibrahim
    ibrahim / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 04:37

    Merhaba. 2011 Model Bmw 520 d (F10) model 190.000 Km aracım var.Normal gidişinde Otomatikte ve manuel kalkışında hiç bir sorun yok
    R konumuna çektiğim zaman 2000 Devire gelene araç yerinde hareket etmiyor.
    2000 devirden sonra vurma sesi ile birlikte araç hareket etmeye başlıyor.Ayağımı gazdan çekmediğim sürede araç geri gitmeye devam ediyor ayağımı gazdan çekinde yine vurma başlıyor.hiç bir ikaz veya hata yok ekranda sizce sorun neyden kaynaklanıyor olabilir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 18:47

      İbrahim Bey, aracınızda mekanik bir problem var gibi gözüküyor. Dilerseniz bir servisimize uğrayın, aracı bilgisayara bağlayıp değerlerine bakalım ve bir test edelim. Bu işlemler için ücret almıyoruz.

  23. ismail
    ismail / Cevapla 2 Haziran 2020 at 20:46

    merhaba kolay gelsin 2009 model bmw 520 d aracım var 247 binde ben yeni aldım aldığımda vardı problem. aracı ilk çalıştırdığımızda tak diye şanzuman vuruyor. yanlız aracı stop etmeden N konumuna alıp ayağınızı frenden çekip biraz gitmesine izin verip el frenini çekip stop ederseniz tekrar çalıştırdığınızda bir sorun yapmıyor SORUNU NE OLABİLİR TAHMİNİ MASRAF NE ÇIKAR kolay gelsin.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:04

      İsmail Bey, sorun şanzıman beyninden kaynaklanmaktadır. 1500 TL civarında bir masrafla sorununuz giderilebilir.

      • ismail
        ismail / Cevapla 7 Haziran 2020 at 18:04

        şamzuman beyni şanzumanın içindemi dışarda biryerdemi yani şanzumanın sökülmesi gerekiyormu

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 8 Haziran 2020 at 12:15

          Şanzıman beyni şanzımanın içerisindedir.

  24. Tuğba M
    Tuğba M / Cevapla 8 Haziran 2020 at 19:41

    Üstadım aracım 2011 f10 220 bin km de. Genelde Rampa Aşağı inerken yada bazı zamanlarda düşük süratte yavaşlarken öne doğru yığılma yapıyor. ( sanki vitesi 3 den 1 e alıyor gibi sert bir motor freni gibi ) uzun yolda vites geçişleri çok düzgün hızlanırken vuruntu vb olmuyor ) sebebi nedir acaba tahmini masrafı ne olur ? Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Haziran 2020 at 09:47

      Tuğba Hanım, genellikle bu araçlarda 2-1 vites geçişinde bu bahsettiğiniz arızayı yaşamaktayız. Aracınızı D’ye aldığınızda bir vuruntunuz veya geç hareketiniz var mıdır? Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine gelirseniz aracınızı ücretsiz olarak inceleyip yol testi yapabiliriz.

  25. Alpaslan
    Alpaslan / Cevapla 17 Haziran 2020 at 01:21

    Merhaba aracım 2010 model 7.40d f01 sorunum Otobanda gaza yüklendiğimde 5 ten 4 vites ses çok sert bir vuruş yapıyor bir seferde Şanzıman arızası verdi araç 1. Viteste kaldı stop edip çalıştırdıktan sonra tekrar normal oldu bu durum 3 – 4 kez oldu Sorun ne olabilir yağ filtre değişimi ile birlikte Tamir masrafı ne kadar olur Teşekkür ediyorum

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Haziran 2020 at 09:39

      Alpaslan Bey, şanzımanınız içerisinde basınç kaybı var. Kuvvetle muhtemelen revizyon olması gerekiyor. Kuvvetle muhtemelen diyorum zira aracınızı test etmeden ve diyagnoz cihazına bağlamadan anlattıklarınızdan bu sonuç çıkıyor. Dilerseniz buyurun bir ücretsiz ekspertiz de İstanbul veya İzmir’de biz gerçekleştirelim. Yağ ve filtre değişimi ile birlikte komple revizyon olursa ücreti 12.000 TL civarında olacaktır.

  26. Efe
    Efe / Cevapla 18 Haziran 2020 at 02:11

    Merhaba ustam 2008 model 520d aracim da ilk kontak acinca aracimda vuruntu oluyor ama her zamanda yapmiyor sabahlari nadir yapiyo fakat gun icinde vuruntu yapiyor
    Cozum olarak ne yapilmasi gerek
    Yardimci olursaniz sevinirim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Haziran 2020 at 12:20

      Efe Bey, gün içerisindeki vuruntularda aracınız P’de iken veya P’den D’ye alırken veya kullanım esnasında vites değiştirirken midir?

  27. Efe
    Efe / Cevapla 18 Haziran 2020 at 22:16

    Yok ustam sadece araci calistirirken kontak acilirken vuruntu yapiyor vites gecislerinde olmuyor

    Birde isikda beklerken arac D de iken ayagimin frenden cekince bazen sanki arkadan biri araca vuruyomus gibi oluyo birden hareketleniyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Haziran 2020 at 09:14

      Efe Bey, mekatronik ünite problemi yaşıyor olabilirsiniz. Eğer İstanbul veya izmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrarsanız hem aracınızı ücretsiz test edebiliriz, hem de size daha faydalı bilgiler sunabiliriz.

  28. Osman
    Osman / Cevapla 24 Haziran 2020 at 19:18

    Mrb, 2008 model 180binde e60 kasa dizel aracım var. joystic vites. Çalıştırınca vitesi d’ye alıyorum kendiliğinden p’ye geçiyor. R’ye alınca da yapıyor aynısını. 5-6 kez denedikten sonra p’ye geçip küçük bi sarsıntıyla araba ilerliyor sonra vites geçişlerinde hiç sorun olmuyor. Geçen hafta şanzıman karteri ve şanzıman yağı değiştikten sonra olmaya başladı önceden yoktu. Nedendir acaba ve masrafı ne olur?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2020 at 15:49

      Osman Bey, muhtemel bir şanzıman beyni (mekatronik arızası yaşıyorsunuz). Hidrolik beyne tarafımızca müdahale edilmesi gerekmektedir. Hangi ilde ikamet ediyorsanız ona göre yardımcı olalım. 1.500 ile 3.000 TL arası bir masraf çıkabilir.

  29. serdar
    serdar / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 01:40

    merhaba, aracim 2008 520 d joystik vites, motor sogukken aracin herseyi normal calismakta lakin motor isindiktan sonra 1500 2000 devirde sabit hizda giderken devir dalgalanmasi olmakta ve kademeli bir sekilde devir yükselmekte. söyle birsey hissettim bu dalgalanma olayini sanki vites gecislerini yapamadigindan kaynakli olabilir cünkü devir dalgalanmasi oldugunda ayagimi gazdan cektigim zaman yada gaz verdigim zaman vitese gecip devir dalgalanmasi geciyor, ne zaman vites kücültcegi zaman yada yükseltcegi zaman dalgalanma söz konusu oluyor, bir bilen olarak ariza neyden kaynaklaniyor ve tahmini masraf nedir, iyi calismalar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 12:45

      Serdar Bey, anlattığınız kadarı ile tork konvertörünüzde veya pompanızda bir sorun var. Aracı inceleme şansımız var mıdır?

  30. serdar
    serdar / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 01:42

    ve söyle bir durum daha var aracin vites gecisleri iyi durumda problem yok ve ayrica seri kullanimda herhangi bir sikinti yok aracda ne zaman yavas kullansam sabit hizda gidersem düsük hizlarda bu devir dalgalanmasi meydana gelmekte

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 12:45

      Devir dalgalanması 1500-2000 devir arasında mı olmaktadır?

  31. BARIŞ
    BARIŞ / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 17:38

    Merhaba aracım 2010 520d e60. düşük viteslerde devir saatinde oynama, hafif titreme yaşıyorum. herhangibir arıza ışığı yanmadı ve bağlattığımda arıza görünmüyor. tork konvektöründen olabileceği söylendi. trübün tamirinden sonra şanzımanında bakım görmesi gerekli midir? maliyet konusunda da bilgilendirmenizi rica edeceğim. uygun bir zamanda görmenizi ve teste tabi tutmanızı rica ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 13:07

      Türbün tamirinden sonra şanzıman bakımı yapılması tamamen şanzımanın durumuna bağlıdır. Aracınız kaç kmdedir? Müsait bir zamanınızda istanbul veya İzmir noktalarımızdan birisine uğrarsanız, aracı birlikte teste tabi tutabiliriz. Test işlemlerimiz ücretsizdir.

  32. Fatih ata
    Fatih ata / Cevapla 6 Temmuz 2020 at 22:46

    Merhabalar, aracım 2012 5,20d benim olayım sorun mudur bilmiyorum ama 🙂 düşük devirlerde cok kucuk bir titreme mi diyim, vuruntu mu diyim, sanki boyle erken vites atmışımda biraz titriyor gibi. gaza yüklenip devir yükselince yada yüksek devirli kullanırsam bir sorun hissetmiyorum. Bu normal mi ? teşekkürler

  33. Simsek
    Simsek / Cevapla 9 Temmuz 2020 at 09:21

    merhaba, e92 325d otomatik aracımda 1-2-3 viteslerde vites yükselirken rahatlıkla hissediliyor ama 4-5-6 daa hiç bir problem yok yağ gibi geçiyor . şanzımanın oralarda yağ terlemesi mevcut. sizce problem nedir sadece yağ filtre değişimi ile çözülecek birşey midir ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 12:48

      Berdan Bey, eğer yağ kaçağından dolayı şanzıman yağı azaldı ise bu tip vuruntular hissedebilirsiniz. Öncelikle şanzıman yağ seviyenizi kontrol edip eksikse tamamlatınız. Biz Atco olarak vuruntu yapan araçlarda yağ değişimi yapılmasını önermiyoruz. Eğer yağınızı tamamlattıktan sonra probleminiz devam ediyorsa, tekrar irtibata geçiniz, aracınızı birlikte bir inceleyelim.

  34. Gençay Uygun
    Gençay Uygun / Cevapla 9 Temmuz 2020 at 21:34

    Merhabalar
    Aracım 2009 520d 262000km
    Araç vites geçişrelirini belirgin bi şekilde hissettiriyor birde normal seyir halindeyken belirli hızlarda devir saati düşüp kalkıyor cihaza bağladımızda vites siviş arızası vardı sanırım bi tane ustaya göstermiştim türbin de sıkıntı var demişti tam olarak sorun nedir ve ne kadara maal olur bana

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 12:59

      Gençay bey, yüksek viteste sabit hızda giderken devir saati oynaması türbin problemi olup, tork konvertörünün revizyonu 4.000 TL civarında masraf çıkarmaktadır. vites geçişlerinde hissettirmeyi ancak birlikte test ettikten sonra söyleyebiliriz. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz buyurun birlikte bir test edelim, vuruntulara birlikte bakalım. Test işlemleri için herhangi bir ücret almıyoruz.

      • Gençay Uygun
        Gençay Uygun / Cevapla 20 Temmuz 2020 at 18:54

        Yorumlarınız için teşekkür ederim en yakın zamanda uğramayı düşünüyorum

  35. Bekir
    Bekir / Cevapla 18 Temmuz 2020 at 00:14

    Merhabalar,
    Aracım F10 2012 530D 4×4
    Km: 194.000

    Arac sıvısı sıcakken Kalkışlarda titreme ve vurdurma yapıyor,
    Arac soguken bu olmuyor.
    Sabit hızla gidince bi vurdurma yok titreşim oluyor. Gaza yüklenince titreşim oluyor.
    Bu ne olabilir ve Maliyeti ne tutar acaba.
    Yardımcı olursanız Sevinirim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Temmuz 2020 at 09:23

      Bekir Bey, problem tork konvertöründen ve şanzımanın içerisinden gözüküyor. En sağlıklı maliyeti ancak aracı diyagnoz bilgisayara bağladıktan sonra vermemiz mümkün olacaktır. Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrayın, hem aracınızı birlikte bir test edelim, hem diyagnoza bağlayalım. Bu işlemler ücretsizdir.

      • Bekir
        Bekir / Cevapla 18 Temmuz 2020 at 10:45

        İstanbuldayım
        Bugün kaca kadar acıksınız acaba ona göre vaktiniz varsa ugramak isterim?
        Ayrıca hızlı iletişim icin Teşekkür ederim.

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 21 Temmuz 2020 at 10:41

          Bekir Bey, kusura bakmayın internet mesajlarına geç cevap verebiliyoruz. Hafta içi saat 19.00, cumartesi günleri saat 16.00’a kadar hizmet sunmaktayız.

  36. Mehmet çetin
    Mehmet çetin / Cevapla 22 Temmuz 2020 at 23:33

    İyi akşamlar 2008 model otomatik 1.18 BMW var 2.vitesten 3.vitese geçerken vuruntu yapıyor Çözüm öneriniz nedir kayseriden ulaşıyorum şimdikten teşekkürler

  37. Tayfun
    Tayfun / Cevapla 25 Temmuz 2020 at 22:43

    Merhaba
    2011 f10 5.20d aracım var bazen 1’den 2 ye geçerken vurma yapıyor gibi, sanki sanziman 1. Vitesi zor birakiyor gibi sarsıyor, nedeni ne olabilir, bu sorun arada oluyor diğer vites geçişlerinde herhangi bir sorun olmamakta.
    Teşekkürler

  38. ilker
    ilker / Cevapla 29 Temmuz 2020 at 14:43

    Merhaba. 3.20i 2016 aracımda özellikle yokuşta gelen bir titreme ve ses var. Vitesi manuel kullanıp düşük vitese geçersem ses geçiyor. Çekişte güçte sorunu yok. Kavrama olabilir mi henüz 65bin km de kazası hiç yok

  39. Ersin
    Ersin / Cevapla 31 Temmuz 2020 at 02:15

    Iyi geceler. Aracım da(2006 530 xdrive 220bin km de ) seyir halinde giderken gaza basınca devir ve hız yükselirken çukura giriyormuş gibi hissettirip, titreyerek ivmelenmeye devam ediyor , bir sonraki vitesi normal olarak değiştirip yine ivmelwnme sırasında aynı durum devam ediyor. Bu durum her zaman olmuyor. Devir dalgalanması yok, Geri kaçırması yok.Arıza ışığı yok. Teşekkürler Öneriniz nedir?

  40. Emre D.
    Emre D. / Cevapla 31 Temmuz 2020 at 19:42

    İyi bayramlar,
    Benim Bmw 520d 2008 model aracım var.
    Daha önceden otomatik şanzımanı 5.viteste iken gaza sert bastığımda şanzıman arızaya geçiyordu. Bir dostum bir usta tavsiye etti ve usta ile aracımın şanzımanının içini komplr sıfırladık ZF orjinal kullandı ve aynı şekilde tork konvertörü de orjinali ile içi sıfırlandı. Fakat şuanda ufak bir şikayetim daha kaldı. Aracımda durmaya yakın iken 2.vitesten 1 e geçişte ileri doğru atılma hareketi oluyor. Aracın vites geçişlerinde de sanki bir gecikme var. Yani aracı manuel vites olarak düşünürsek araç debriyajı geç bırakıyoe ve bir anda bırakıyor. Bu şekilde 2 problemi var bunların sebebi nedir acaba ? Şanzıman ZF ve tork konvertörü de ZF yapıldı. Lütfen bilgi verin gerekirse aracımı getireyim bir bakın. Adaptasyon problemi mi veya beyinde mi problemi var. Bir yardımcı olun. Ücret önemli değil.

  41. osman kelle
    osman kelle / Cevapla 20 Ağustos 2020 at 16:17

    merhaba 2012 model 525 xd aracımız D ye yada R aldığımızda hareket ederken N ye atıyor. ne ileri ne de geri gidiyor. hareket ettiremiyoruz aracı. arıza ne olabilir. teşekkürler

  42. Bülent Ak
    Bülent Ak / Cevapla 4 Eylül 2020 at 16:13

    merhaba. 2006 model 5.20d aracım transmisyon arızası veriyor. motoru kapatıp açınca düzeliyor ve tekrar arıza verene kadar düzgün çalışıyor. arızayı virajlı ve inişli çıkışlı ara yollarda yapıyor. otobanda saatlerce sorunsuz gidiyor. bir kaç yere gösterdim. karmaşık arıza mesajları veriyor. elektriksel olduğunu düşündüler ama bir şey de bulamadılar. işin ilginci sağa dönerken arıza veriyor, sola asla hata vermiyor. geniş virajları daha hızlı dönebiliyorum ama dar virajları çok yavaş dönmem gerekiyor. biraz hızlı dönersem hemen arıza veriyor. sola dönerken hiç yapmadı. bir de geri giderken bir kaç saniye sonra arızaya geçiyor. aracın neresine yoğunlaşmalıyız, yorum yapabilirseniz sevinirim

  43. Erkan
    Erkan / Cevapla 5 Eylül 2020 at 18:42

    Merhaba malesef sitenizi yeni gördüm geçen hafta arabamda yağ soğutucu patladığı için şanzımana yağ su karışmıştı bir ustaya götürdüm ve arabayı yaptı fakat arabayı servisten aldıktan sonra park ettim ve birkaç saat sonra arabayla biryere gitmek istediğimde araç p de kaldı ve hiçbir vitese geçmedi 5 saat sonra tekrar denediğimde sorun olmadı aynı sorunu bugün yine yaptı ve 20 dk sonra yine sorun yoktu bu yapılan işlem lemi alakalı yoksa farklı bir durum mu 5056764343 erkan

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.