Mercedes E200 otomatik şanzıman tamiri için doğru adrestesiniz. Mercedes E200, E200CGI ve E200CDI otomobillerinizin otomatik vites problemlerine garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Mercedes-Benz marka araçların her çeşit otomatik şanzıman arıza tespit, bakım, tamir, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız.
Firmamızda tamirini gerçekleştirdiğimiz Mercedes-Benz E200 W210, W211 ve W212 otomatik şanzıman tipleri:
- Mercedes E200 W210 5G-Tronic Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E200 W211 5G-Tronic Şanzıman Tamiri
- W211 Mercedes E200CDI 722.6 5 vites Otomatik Şanzıman Tamiri
- W212 Mercedes E200CGI 7G-Tronic Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes W212 E200CDI 7G-Tronic Otomatik Şanzıman Tamiri – 7 ileri vites 722.9
Mercedes E200 Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz,Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
W210 Otomatik Şanzıman Arızaları
Mercedes imali W210 araçlarda 722.6 serisi şanzımanlar kullanılmaktadır. 722.6, Mercedes 5 ileri otomatik şanzıman olarak ta bilinir. W210 otomatik şanzıman sorunu denilince akıla ilk otomatik şanzıman vites geçiş sorunu gelmektedir. Özellikle R ve D’ye alınca ve 1-2 vites geçişleri esnasında, şanzımanda müşterileri en fazla rahatsız eden arızaların başında gelmektedir.
5G-Tronic şanzımanların tork konvertörleri oldukça hassas olup, özellikle 80-90 km hızlarda kasada titreme yapmaktadır. Tork konvertör arızasının bir diğer belirtisi sabit hızda giderken devir saatinde gezintidir.
Ayrıca yüksek kilometrelerde otomatik şanzıman basınç kayıpları, gaza yüklenince aracın boşa düşmesine (devir saatinin yükselmesine) ve W210 şanzıman vuruntusuna sebep olmakta, bazı durumlarda soğukken her vites geçişinde 1500-2000 devir arası devir saatinin sürekli oynamasına neden olabilmektedir.
Mercedes E200 Şanzıman Kartı Arızaları
Şanzıman kartı bozulması bir başka 722.6 şanzıman arızasıdır. Bozulmuş olan kart üzerinde elektronik akımlar birbirine karışır ve doğru vites geçişi sağlanamaz. Kullanıcılar bu şikayeti istenilen vites yerine bir başka vitese geçme, vites karıştırma olarak tarif etmektedirler. 7 Gtronic şanzıman kartı arızaları ise sıradaki konumuzdur.
W212 7G-Tronic Otomatik Şanzıman Arızaları
7G Tronic şanzımanların en bilinen arızaları şanzıman elektronik kartının üzerindeki hız sensörlerinin bozulmasıdır. Bilgisayar ile bağlandığınızda şu arıza kodlarının bir veya birkaç tanesini görebilirsiniz:
- P0717 – Signal from Y3/8n1 turbine sensor
- P0718 – Faulty unit Y3/8n1
- P2767 – Signal from Y3/8n2 turbine sensor
- P2768 – Faulty unit Y3/8n2
7G Tronic şanzımanların bilinen bir başka problemi devir saatinde gezinmedir. Tork konvertör tamiri ile bu problem ortadan kaldırılabilmektedir.
Mercedes E200 Şanzıman Resetleme
Mercedes araçlarda kontrol ünitesi kullanıcının tarzını en son 40 vites geçişini inceleyerek ve vites geçiş sürelerini bu kullanım tarzına uygun hale getirerek adaptif bir şekilde öğrenmektedir. Örnek vermek gerekirse, siz sürekli yarış halinde gaza basarak kullanıyorsanız, aracınızın vites geçiş komutları 3.000 devire göre ayarlanırken, eğer nazikçe kullanıyorsanız, aracınızın vites geçiş komutları 1.800 devire göre ayarlanacaktır.
Yaygın ve yanlış olan bir kanı şanzıman resetleme işleminden sonra şanzıman kulanımının ilk günkü haline döneceğidir. Binlerce kilometre kullanılmış, içinde mekanik aşınmalar başlamış, selenoidleri yıpranmış bir şanzımandan bu sonucu beklemek biraz yanlıştır. Tecrübemiz göstermektedir ki sadece yeni revize edilmiş E200 araçlar bu adaptasyon ile ilk günkü haline gelmektedir. Eğer şanzımanınızda mekanik sorunlar ve aşınmalar var ise, bu işlem pek bir işe yaramayacaktır. Bazı durumlarda, hafızadaki program aracın problemli parçalarını gözönüne alarak çalıştığından, resetleme sonrası araçtaki vuruntuların değiştiği ve fazlalaştığı da görülmüştür.
Kısaca eğer Mercedes aracınız yüksek kilometrelerde ise, şanzıman resetleme ve adaptasyonu yaşadığınız E200 vites geçişleri sorunları, vitese geçişte sarsıntı, gaz yemiyor ve otomatik şanzıman vites atmıyor problemlerini büyük ihtimal ortadan kaldırmayacaktır.
Mercedes E200 Otomatik Şanzıman Adaptasyonu
5G-Tronic ve 7G-tronic şanzımanlarda adaptasyon iki farklı şekilde yapılabilmektedir. Bunların ilki diagnostik cihazı ile bağlanarak adaptif verilerin silinmesi ve aracın 15 dakika kullanılmasıdır. Bu işlemde beyin öğrenilmiş verinin tamamını silecek ve aracınız ilk günkü verileri kullanır haline dönecektir.
Sizin kendi başınıza yapabileceğiniz resetleme ve adaptasyon öğretisi ise şu 7 adımdan oluşmaktadır:
- Kontağı 2 pozisyonuna getirin – Ekran ışıkları yanacak, motor çalışmayacaktır.
- Gaz pedalına sonuna kadar basın
- En az 10 saniye ayağınızı dip gazda tutun
- Kontağı kapatın
- Ayağınızı gaz pedalından çekin
- İki dakika bekleyin
- Aracı en az 15 dakika kullanın.
Bu kullanım esnasında aracınızı önünüzdeki dönem nasıl kullanmak istiyorsanız, o şekilde kullanmanız faydalı olacaktır. Bu işlem esnasında şanzımanınız resetlendiği için bu 15 dakikalık kullanımızda motor beyni (ECU) ve şanzıman beyni (TCM) kullanım tarzınızı öğrenerek adaptasyon işlemine tamamlayacaktır.
E200 Şanzıman Beyni Testi
Arıza tespit cihazları otomatik şanzıman selenoid valf ve şanzıman beyni arızalarını elektriksel düzeyde tespit edebilir. Bununla birlikte fonksiyonel açıdan şanzıman beyninin ve selenoidlerin testi arıza tespit cihazları ile gerçekleştirilemez.
Atco Mühendislik, selenoid testi ve 3 adet şanzıman beyni testi cihazları ile Türkiye’nin en kapsamlı selenoid ve şanzıman beyni test merkezidir. Bu sayede müşterilerimiz sadece gerekli parçaların değişimine ödeme yaparlar ve sunabildiğimiz otomatik şanzıman fiyatları, garantili onarım için oldukça uygundur.
Oldukça pahalı olan selenoid valflerin ve şanzıman beyninin test edilmeden değiştirilmesi, gereksiz şanzıman tamir fiyatları ortaya çıkmasına, arızalı parçaların tespit edilmemesi ve değiştirilememesi ise arızanın devam etmesine neden olacaktır.
Garantili E200 Şanzıman Tamiri
Özellikle Mercedes 200E otomatik şanzıman arızaları üzerine uzmanlaşmış firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Mercedes otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Mercedes E200 otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Mercedes şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Mercedes E200 Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
Mercedes E200 Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Mercedes E200 Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Mercedes E200 Şanzıman Yağı Değişimi
Mercedes E200 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Mercedes E200 otomatik şanzıman yağı fiyatları ve Mercedes W210 otomatik şanzıman yağı fiyatı için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Mercedes E200 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Mercedes E200 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Mercedes E200 Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ataşehir, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
Eğer Mercedes E200 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
W124 e200 otomatik şanzıman r taktım yaklaşık 200 300 metre geri geri gittim durdum d aldım araç sanki boştaymış gibi gaz yemiyor hiç bir vitesi algılamıyor biraz soğuduktan sonra kavraması çok düşük bir şekilde zor gaz yiyerek 1.ve 2. Vitesi zar zor yiyor fakat diğer viteslere halen geçmiyor sizce sorun ne olabilir
Yunus bey, şanzımanınızda mekanik problem var gibi gözükmektedir.
Merhaba.1995 E200 var bende. Sorunum şu. Geri vitesi takınca çok titreme oluyor rahat geri geri gidemiyortitreyerek geri gidebiliyorum.sorun nedir sizce
Süleyman bey, sorun tork konvertörü veya geri vites tasınız olabilir.
E200 W210 kasa otomatik vites 97 model aracım vites d r n p modlarına geçiyor ama gaz verdiğimde devir saati yükseliyor ama araç hareket etmiyor. Bir kaç denemeden sonra hareket ediyor biraz ilerledikten sonra tekrar gaz verince ilerlemiyor sebebi nedir ne yapmam gerekiyor?
Merhaba Enes Bey, öncelikle aracınıza cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Şanzıman beyninde veya içinde basınç kaçağı olabilir.
Slm abi bende 85 model otomatik mersedez var geri vites sorunu var yağsız kaldığı için vitesr takıyorum sanki bir ses var gibi bir tislama düz yerde gidiyor bayırı geri çıkmıyor banada yardımcı olirmusuniz
Erol Bey, maalesef aracınızın üzerindeki şanzıman tipi bizim müdahale ettiğimiz bir şanzıman tipi değildir. Bununla birlikte arızanız tork konvertör spragı gibi gözükmektedir. Dilerseniz sadece tork konvertörünüzü söktürüp bize gönderebilirsiniz.
mrhb benimde bir sorunum var e 200 w124 95 model otamatic şanjuman. şanjumandan hai hafif yere yag damlaması var bir kaç yere ve şanjumancıya gösterdim hepsinin dediği sonuç oringlerden veya solenoıd lerden degil roketleme teli vakumdan dediler o vakumuda bulamıyoruz yurdışında almanya üretimindede bulunmuyor çıkma muayyer bulabilirseniz sorun çözülür dediler sizin fikriniz bu konuda nedir selamlar.
Adnan Bey, maalesef aracınızın üzerindeki şanzıman tipi bizim müdahale ettiğimiz bir şanzıman tipi değildir. Parçası da elimizde bulunmuyor maalesef
2006 model w211 e200 mercedes otomatik vites
vitese takıyorum gaza basınca araba hiç hareket etmiyor ne ileri ne de geri. ayrıca vitesteyken gaz verince 2000 devirden sonra gaz yemiyor, boştayken de 4000 devirden sonra gaz yemiyor. trip tronic kullanmak istediğiimde ise vites kolunu yana çekiyorum ama hala d konumunda kalıyor manuele geçmiyor.
Merhaba Mazhar Bey, belirtmiş olduğunuz arızaya bakılırsa şanzımanın komple açılıp incelenmesi gerekir. Öncelik olarak bir servise uğrayıp arıza kodlarına da baktırmanızı öneririz. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Ssanyong Kryon 4×4 otomatik 722.6 mersedes şanzıman na ait bildigim kadarıyla aracı İstanbul dan aldım 500km yol gidince hdc ve motor chcek lambası yandı vites 4den 5e geçmiyordu durdum 10dk dinlenince düzeldi 2-3kez aynı durum tekrarladı şuan 1veya 2de takılı kaldı manuel moda gecmiyor r ve d ye gecerken vuruntu yapıyor sanzıman yagını kontrol ettim bir kaç soket kontrol ettim ekspertizde p2203 şanzıman hız sensörü 3 arıza cıkmıştı fakat sorun yoktu kendim obd çihazı alıp bakın ca p0700 şanzıman iletişim arızası veriyor Şırnak dayım askeri personel lim yakın çevrede anlayan kimse yok teknik olarak bakıp kontrol edebilecegim birşey varmıdır cvp için teşekkürler
Alim Bey, şanzıman kartınızı değiştirmeniz yeterli olacaktır.
Hocam kolay gelsin w140 mercedes s320 long aracım var 4 ileri otomatik vites
Aracımın ileri viteslerinde problem var soğukken ileri çok güzel gidiyor rampayı iyi çıkıyor ama 5 10 dk ısındıktan sonra araç sadece düz yolda zar zor gidiyor rampayı ıkına ıkına çıkıyor ramla yukarı gaz da yemiyor boğuluyor bu sorunu sadece ısındıktan sonra yapıyor geri viteste sıcak soğuk fark etmiyor performansı iyi sorun sadece soğukken ileri viteste yapıyor yağı da tam neden olabilir
Kasım Bey, maalesef aracınızın üzerindeki şanzıman tipi bizim müdahale ettiğimiz bir şanzıman tipi değildir.
İyi günler arac mercede w204 c250 cdi 2010 5g tronic arac sabaha soguklarında d ye alıyorum biraz geç geçiyor sonra kasılıp stop ediyor neden tork konvektörü denildi olmadı sıfır takıldı sorun bulunamadı
Merhaba Aykut Bey, öncelikle aracınıza cihaz bağlanıp arıza kodlarına bakmak gerekmektedir. Öngörü olarak şanzıman içinde basınç kaçağı söz konusu olabilir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhabalar,
Öncelikle açiklamariniz gayet faydali bunun icin tesekkur etmek istiyorum. Erzurumda yasiyorum malum bizim burada havalar soguk, normal sicak aylarda herhangi vites gecis sorunu yasamamistim. Su donemde havar sogudu araci calistirdiktan sonra devir saati normale dondugunde hareket etmeye basliyorum. Arac hareket ettikten sonra vites atmiyor ayni halde manue alip tek tek vites attigimda vites gecislerinde sorun olmuyor. Sizin aciklamalarini gordukten sonra resetleme islemi yaptim normal D ye alip yoluma devam ettim vites gecisleri sorunsuz bir sekilde oldu. Size sorum bu sorun duzelmis midir ? Bu olayin havadan kaynakli olma ihtimali ne derecedir. Destekleriniz ve gorusleriniz icin simdiden esekkur ederim arac w210 e200 kompressor otomatik 1999 model
Merhaba benim araç e200 97 model otomatik d viteste kalmış vides yükselt miyor N R P geçiş yapıyor ama sadece D de yükseltmiştir neyzen olabilir
Merhaba Barış Bey aracınızdaki problem beyin yada vites kol kumandası kaynaklı bir arıza olabilir ilk etapta kontrol ettirmeniz gereken kısımlar bunlar efendim.
Merhaba Iyi Günler
E 200 94 model w 124 kasa mercedes otomatik şanzuman
Araç 2 ci vitesten 3 cü vitese geçerken boşa alıyor ve tekar 3 cü vitese geçiyor sorunun tam olarak neyden oldugunu bulamadım konu ile ilgili yardımlarınızı rica ederim şimdiden teşekkür ederim
Salih Bey, maalesef W124 kasa aracınızın üzerindeki şanzıman tipi bizim müdahale ettiğimiz bir şanzıman tipi değildir.
Merhaba bugün E 200 1997 model mersedes arabam vites geçmediğini yani yolda 40 km hızın üstüne çıkamadım.Ankarada Şaşmaz oto sanayiinde tamirciye gittim .Bilgisayara bağladılar y3/6y2 arızası verdi.Dediler ki bu arıza şanzıman kartı arızalı yağı bosaltirken parça gelirse şanzımanın indirilip tamir edilmesi gerek dediler .Yağ bosaltilirken tırnaklar geldi Şanzıman söküldüğünde bazı yayların kırıldığını gördüm.Bu durumda elektronik kartın değişmesi gerekli midir ayrıca siz bu işin onarımı için parça hariç ne kadar ücret alırdınız?
Süleyman Bey, y3/6y2 modülasyon selenoidi arızasıdır. Karttan olmayabilir. Mekanik parçalar bozulunca şanzıman farklı arızalarda atabilir. Şanzıman sökme takma ve yağ değişim işlemi bizde 1.250 TL’dir. Şanzıman iç revizyonuna sadece parçalı olarak fiyat verebiliyoruz.
USTAM MERHABALAR ARACIM 98 MODEL W210 E200 5 İLERİ OTOMATİK ŞANZIMAN SORUNUMUZ ŞU YÖNDE ÖZELLİKTE MOTOR ISINDIĞINDA 2 DEN 3 E GEÇERKEN BAZEN DEVİR YÜKSELTİP GEÇİYO BAZEN DE VURUNTU YAPARAK 3 DEN 4 GEÇERKEN İSE ÇOK HAFİF BİR SERT GEÇİŞ YAPIYOR DİĞER GEÇİŞLER DÜZGÜN BİRDE 3 TEN 2 YE DÜŞTÜĞÜNDE SERTLİK VAR ŞANZIMAN YAĞI 1 YIL OLDU DEĞİŞELİ 10 BİN KM OLMADI MOBİL DEX III KOYDUK AKSLARDA YAĞSIZ KALMADAN OLUŞAN BOŞLUK SEBEP OLABİLİR DİYEN OLDU HİDROLİK BEYİNİ KONTROL EDİP TEMİZLEYELİM DİYEN OLDU SORUN SİZCE NEYDEN OLABİLİR…?
mrb 2011 model mercedes E 200 CGI 175000 km deki aracımdan araç içine aşıırı motor sesi ve uğuldama geliyor.servis motor kulakları ve tork konventörü değişmeli dedi.arızalı tork konventörü araç içinde bu kadar ses ve uğultu olmaaına sebep olurmu.bu şikayet araç soğukken daha çok hissediliyor.ısınınca azalıyor.
Hakan Bey, sesi dinlemeden yorum yapmamız yanlış olacaktır. İstanbul veya İzmir’de iseniz buyurun sesi birlikte bir dinleyelim.
Merhaba 2004 model ml 400 CDI a ait şanzıman revizyonu gerektiğinde tüm parçaları temin edebiliyormusunuz
Onur Bey, %95 parçasını bir gün süre içerisinde temin edebiliyoruz.
Selamin aleykum kardes , bende mercedes cls 320 2008 200.000km aracim sogukken 2den 1 e gecislerde vuruntu var ama araba isindiktan sonra hersey normal , bazen sicakken 1 den 2 gecerkende sert geciyor , yardimlarinizi rica ederim , tesekkurler
Mehmet Bey, aracınız 5 ileri ise, bu şanzımanlarda genellikle şanzıman beyninden yapmaktadır.
Araç w210 kaşa kompresör 98 model
Araç söyleyeceğim arızayı bazen yapıyor.
Ilk kalkışta aracın motor devri kontrolsüz artıyor ve esnada vites kutusunda vuruntu olusuyor
Celalettin Bey, muhtemelen şanzımanın içerisinde basınç kaçakları var ve revizyon olması gerekebilir.
Merhaba aracım 90 model w124 kasa 200e. Araç şanzımanda kaçırma vurdurma kesinlikle yok tek sıkıntı 1 de kalkıyor 1i uzatıyor 2.vitesi okuyamıyor araç 3 e atıyor direk. Problem ne olabilir
Caner Bey, maalesef W124 kasa aracınızın üzerindeki şanzıman tipi bizim müdahale ettiğimiz bir şanzıman tipi değildir.
1993 E200 şanzimanda 2 hafif vuruntu 3 ve 4 de çok hissettiriyor revizyon denildi yaptı güya usta sorun bitmedi vakum modulatörű denildi yaptım dedi yine aynı sorun dewam ediyor sanayi bizi artık tüketti bitirdi ne yapmalıyız size yollayalım sorun çözülürse
Yakup Bey, maalesef jenerasyon olarak 722.6 öncesi Mercedes şanzımanlara müdahale edemiyoruz.
Merhaba 1998 model w210 136 bg satmak istediğim aracima exper yaptırdık ve exper çalışanın bana şanzımanda sorun olduğunu söyledi. Rapora yazdığı araç kalkışlarda ve geri geri gaz vermeden kalkmıyor sanziman plakaları kontrol edilmeli yazmış. Fakat aracın vites geçişlerinde hicbir sarsıntı vuruntu yok sorun sizce ne olabilir ustam. Şanzımanın komple inmesini gerekiyor.
Emrah Bey, şanzımanın içerisinde mekanik problem olabilir. Tork konvertörü de problemli olabilir. Her durumda şanzımanın komple inmesi gerekmektedir. Eğer 722.6 şanzıman ise tamir konusunda size yardımcı olabiliriz.
2001 w210 e200 komprösör aracımda d ve r ye alırken arka taraftan tok diye ufak bir ses geliyor sorunaktarma irganlarındamı yoksa şanzumanmı cevabınızı bekliyorum
İbrahim bey, aracı liftte görmeden problemin nereden olduğunu söylememiz doğru olmayacaktır.
ibrahim bey aynı sorun bende var R ye alırken var bende tok diye ufak bir ses ve birazda silkeleme var. çözüm bulabildinizmi acaba
MERHABA İYİ ÇALIŞMALAR
ARACIM 1996 MODEL E 200 W210 KASA
VİTES GEÇİŞLERİNİ HİSSEDİYORUM COK YOGUN OLMASADA VİTES GEÇİŞLERİ BENI RAHATSIZ EDIYOR. OZELLIKLE 1 DE 2 YE GECERKEN HISSEDIYORUM
ARAÇ 160.000 KM DE ŞANZUMAN YAĞI DAHA ONCE DEGISTIMI BILMIYORUM SİZCE SORUN NE OLABILİR .
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
Hasan Bey, öncelikle şanzıman beynini kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz.
Merhaba ıyı calısmalar ;
W211 E240 2004 model aracımda otomatık vıtesı R den D ye almaya calıstıgımda vıtes kolu kılıtlenıyor, aracı D deyken stop edıyorum P ye alıp aracı calıstırıp sonra D ye alıyorum.(ama sadece 1 hakkım var:) ılerıde durup R veya P ye gene alamıyorum,vıtes kolu kılıtlenıyor. sanzıman kendını guvenlı moda alıyor ve 1.vıtesden yukarıya gecmıyor.
-ekranda herhangi bır arıza ısıgı yok.
-Frene bastıgımda stop lambaları yanıyor ama gene de fren musurunden kaynaklanma sansı olabılır mı?
– dıreksıyonun altındakı kablo veya soketlerı kontrol ettırsem faydası olur mu? Ekranda KM sayacının yanında hangı vıteste oldugunu gosteren kısım calısmıyor,bos gozukuyor.
– sanzıman yagı en az 70000 km dır degısmedı ama bu arıza ortaya cıkmadan once vıtes gecıslerınden en ufak bır sıkayetım yoktu.
sızce sorun neden kaynaklanıyor olabılır? yardımlarınız ıcın sımdıden tesekkur eder, ıyı calısmalar dilerim.
Merhaba, problem vites kilit mekanizmasından kaynaklanabilir. Anlattığınız kadarı ile mekanik bir arıza olduğunu anlıyoruz. Şanzıman kendini güvenli moda alıyorsa mutlaka bir kod atması gerekmektedir. Bu kod ekranda gözükmese bile bilgisayar ile bağlanıldığında görülecektir.Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz servislerimizden birisine uğrarsanız, ücretsiz olarak kodunuza biz de bakabilir, daha sağlıklı yorumda bulunabiliriz.
Bu sorun çözüldümü acaba çözüldüyse nasıl çözüldü bilgi verirseniz sevinirim
Merhabalar, w124 e200(1994 model) otomatik şanzıman aracımda motor rölantideyken geri vites konumuna aldığımda araç geri kavramayı dört-beş saniye geç yapıp yaptığı vakitte yine bir o kadar süre sarsıntı yapıyor. Bu durum araç düz satıhta veya rampa farketmeksizin gerçekleşiyor. Bu duruma ek olarak geçen gün aracı rampa yukarı durup geri aldığımda motor rölantideyken aracı hareket ettirmeye başladı, aracın rampayı geri geri tırmanmasını sağlamak için gaz verdiğimde bir süre araba hareket etmeyip yerinde kaldı bu sırada motor devri yükseldi boşta gaz verince duyduğum motor sesini birebir duydum. Bunun üzerine ayağımı gazdan çekip devri tekrar rölanti seviyesine getirdiğimde araç kavradı ve çok küçük bir gazla aracı yavaş yavaş tırmandırdım. Sizce sorun ne olabilir?
Ramazan Bey, şanzımanın geri vites tası arızalı gözükmektedir.
Merhaba,iyi günler
Aracım mercedes w205 2015 model c180 benzinli
aracım özellikle 2 videsten 3 videse gecişlerde bazen sarsıntılı, tekleyerek ve zorlanarak geçiyor ve böyle durumlarda gaza basmama rağmen devir yükseltmiyor yada uzun bir süre gaz verdiğimde devir alıyor.
saygılarımla
İyi akşamlar 2004 model w 211 kullanıcısıyım araç 1ci vites ile 2 ci vites arasında soğukken ileriye doğru iteleme yapıyor vites düşüşünde aynı viteslerde tekrar vuruntu yapıyor ekranda ağrıza da yanmıyor teşekkür ederim
İyi akşamlar, w164 320 cdi araç kullanıcısıyım. Aracımda özellkle 1 den 2 ye geçerken ve 2 den 1 e düşerken vuruntu yapıyor. Genelde araç yüke bindiğinde ayağımızı gazdan çekince vuruntu oluyor. Ama geri vitese takdığımda yada normal akıcı yolda yüksek süratlerde hiçbir sıkıntım bulunmamaktadır.
Merhaba 1999 e200 kompressor avantgarde aracım var, kalkışta 1 den 2 ye ve 2 den 3 e geçişte, yavaşlama esnasında da 3den 2 ye ve 2 den 1 e geçişte arkadan vurulmuş gibi tok diye vuruntulu geçiş yapıyor. Resetleme işlemi yapıyorum düzelir gibi oluyor ama aynı gün içinde sıkıntıyı tekrarlıyor. Şanzıman yağ filtre ve şanzıman takozu orjinal olarak yenilendi problem geçmedi. Tavsiyeniz nedir teşekkür ediyorum
Merhabalar aracım 2000 e200k avantgarde. Araçta çalıştırdıktan sonra gösterge sağ altta vites geçiş ekran görüntüsünde hiç bir görüntü yok yani d r p yas an yazmıyor ve araba d ye aldığımızda 1.vitesten ötesine geçmiyor vites geçişleri ise fren yardımıyla yada boşa alma işlemleri zorluyor gibi araç hareket ediyor geride gidiyor ancak vites ne elle ne de otomatikte 1 den yukarı gitmiyor herhangi bir hata kodu vermiyor ekranda. Mekanik bir problem mi bilgi verebilir misiniz.
İyi günler bende 1998 model E240 otomatik aracımda sabahları D veya R ye taktığım zaman sert bi vuruntu oluyor hareket ettikten sonra da vites yükseltmiyor neyden kaynaklanabilir
Merhaba aracim 2005 model e200 arac sogukken vites gecisleri guzel isindiktan sonra aniden kendini bosa cikartir gibi oluyor manuelede gecmiyor gaz yiyor ama yurumuyor stop edip bekledigimde belli bi sure daha gidiyor yeniden aynisini yapiyor sorun ne olabilir
Selam herkese benim w203 220 cdi var kirmizi isikta yada önümde araba durunca bende durduktan sonra araba sanki kendini öne atiyor gibi yapiyor ondan sonra cekmiyor boguluyor dip gaz yap yine ayni yokus yukari tirmanirken boguluyor yokus asagi sanki bosta gidiyor
Merhaba Efendim aracınızdaki problem tork kaynaklı bir arızadır. İlk etapta tork kontrolü yapılmnası gerekiyor daha sonrasında şanzıman içi mekanik kontroldür. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul, İzmir ve Ankara servis noktalarımıza bekleriz.
merhaba benım aracım 87 model 190e otomatik. araç P den D ye geçerken ve P den R ye geçerken vuruntu yapıyor arızası nedir maliyeti nedir
Merhaba Eyüp Bey aracınızdaki mevcut şanzımana hizmet veremiyoruz. Aracınızdaki arıza şanzıman içi mekaniksel bir arızadır şanzımanınızın mekanik kontrolünü yaptırınız.
Slm 1977 280se mercedes manual aracımı otomotik vites yapmak istiyorum mümkünmü
Mustafa Bey, Atco olarak böyle bir hizmet sunmuyoruz.
1995 E200 w210 kasa 4 ileri otomatik şanzıman … 1, 2, 3, vitesler gayet normal fakat 4. Vitese geçerken devir saati yükseliyor ancak 4e geçmiyor ve vuruntu yapıyor
Araç 1 senedir bizde şanzıman yağını hiç değiştirmedik sorun bundan kaynaklanıyor olabilirmi teşekkürler
Zülfü Bey, problem yağdan ziyade şanzımanın içerisinden kaynaklanmaktadır.
98 e200 kompresör aracım var. Araç bazen seyir halindeyken titreme yapıyor durup rölanti durumuna getirince titreme daha belirgin hissediliyor. Stop edip tekrar çalıştırınca titreme kayboluyor. Bu 8-10 sürüşte bir olan bir durum
Osman bey, problem motordan da olabilir, şanzımandan da. Arızayı inceleyerek bir aksiyon alabiliriz ancak.
Öncelikle selamın aleyküm aracımda bugüne kadar bu sorun yoktu ama az önce aracı çalıştırdım p den çıkmadı vites sknra biraz zorlayınca geçti bu sefer de 1.viteste takılı kaldı vites ne düşüyor ne yükseliyor abs esp arıza ışığı yanıyor
Mehmet Ali Bey, şanzımanınızda vites pozisyon şalterinden kaynaklı bir sorun yaşıyor olabilirsiniz.
İstanbul’da yeriniz nerde