Renault Clio Otomatik Şanzıman Tamiri

Renault Clio otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Renault Clio araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Renault Clio otomatik vites sorunu zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Renault Clio otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Clio otomatik şanzıman tamiri

Renault Clio Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. 

Renault Clio Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Renault Clio araçlarda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz otomatik şanzıman tipleri:

  • Renault Clio 1 Otomatik Şanzıman Tamiri – AL4/DPO
  • Renault Clio 2 Otomatik Şanzıman Tamiri – AL4/DPO
  • Renault Clio 3 Otomatik Şanzıman Tamiri – AL4/DPO

Renault-Clio-AL4-DPO-Otomatik-Sanziman

  • Renault Clio 3 CVT Otomatik Şanzıman Tamiri

  • Renault Clio 3 EDC Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Renault Clio 4 EDC Otomatik Şanzıman Tamiri

Renault Clio Otomatik Şanzıman Isınma Problemi:

Özellikle LPG kullanılan araçların otomatik şanzımanlarında aşırı ısınmadan dolayı yukarıda bahsedilen arızaların bazıları gözlemlenebilir. Bunun temel nedeni LPG’nin yanma ısısının benzinden yüksek olması ve motor ve şanzıman yağının normalin üzerinde ısınmasına neden olmasıdır.

Renault Clio otomatik vites kutusunun aşırı ısınmasının bir diğer nedeni radyatörünün tıkalı olması olabilir. Bu durumda aşırı ısınan yağ, daha çabuk bozulurken, elektrovanaların çalışma performansını olumsuz yönde etkiler.

Bundan dolayı, şanzımanınıza müdahale ettirmeden evvel, aracınızda LPG varsa, LPG’yi iptal ederek aracınızı test etmenizi ve mutlaka radyatörünüzü temizletmenizi tavsiye ederiz. Aksi durumda hem gereksiz yere şanzıman revizyonu yaptırarak binlerce TL harcayabilir, hem de uğraşlarınız sonuçsuz kalabilir.

Renault Clio AL4 DPO Otomatik Vites Sorunları:

Renault Clio araçların ilk üretimlerinde AL4 DPO şanzıman kullanılmıştır. DPO şanzımanın en çok bilinen otomatik vites arızası selenoid valflerin (elektropilot da denir) bozulmasıdır. Bunu aşırı ısınma ile birlikte gelen boşa düşme problemleri, vites geçmeme, yokuşta çekmeme, vites geçişlerinde vuruntu sorunu, otomatik vites basınç kaptörü arızası, otomatik şanzıman türbünü arızası gibi problemler takip eder.

Renault Clio DP0 AL4 Selenoid Valf Problemi:

Eğer aracınızda aşağıda belirtilen sorunlardan bir ya da birkaç tanesini yaşıyorsanız, muhtemelen AL4 DPO otomatik şanzımanınızda PWM selenoid problemi yaşamaktasınız: 

  • Aracı ilk çalıştırmaya başladığınızdan yaklaşık 1 dakika sonra araçta “tak” diye çok sert bir vuruntu oluyorsa – 1.vitesten 2.vitese geçerken, arkadan araba çarpmış gibi
  • Otomatik vites arıza lambası yanıyorsa ve 3.viteste kilitliyorsa
  • Ekranınızda “vites kutusunu kontrol ettiriniz!” uyarısı çıkıyorsa
  • Aracınız gaz yiyip devir almıyorsa
  • Manuele almak istediğinizde aracınız manuele geçmiyorsa
  • Aracı sağa çekip kontağı açıp kapattığınızda arızanız sona eriyorsa

Her ne kadar kullanıcılar arasında bu belirtilen durumlarda şanzıman yağı ve PWM selenoid valf değişimi (bu selenoidten şanzımanınızda iki adet bulunur, birisi yağ basıncını, diğeri tork konvertör hareketini kontrol eder) yaygın olarak yapılsa da, birçok durumda bu yeterli olmamaktadır.

Zira burada arızanın kök nedeni, bozulmaya başlayan şanzıman yağı ve elektrovanalar olabileceği gibi, aracın hidrolik kontrol ünitesi (şanzıman beyni) de olabilir. Özellikle yukarıdaki arızalara ek olarak aşağıdaki sorunları yaşıyorsanız, Clio otomatik şanzıman beynini kontrol ettirmeniz faydalı olacaktır:

  • Uzun süre şehiriçi kullanımdan sonra araç geriye kaçırmaya başlıyorsa
  • Özellikle yokuşlarda çekiş düşüyorsa
  • Aracı bu şekilde kullanılırken hararet aşırı yükseliyorsa

Renault Clio Otomatik Şanzıman Vuruntu Problemi:

Eğer üzerinde aracınızda otomatik vites vuruntusu (tepme) var ise öncelikle gaz kelebeğinizi, akü voltajınızı, bobinleri, soketleri ve bujilerinizi kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Bununla birlikte piyasada çok bilinmediği hali ile, Clio araçların üzerinde bulunun DPO şanzımanda vites geçişlerinde görev alan 6 adet on-off selenoid bulunmaktadır. Bu selenoidlerin zaman içerisinde bozulması, basınç altında geç açıp kapatmalarına, bu da şanzıman vites geçişlerinde zorlanma ve vuruntuya neden olacaktır.

Clio AL4 Şanzıman Selenoid Valf Değişimi

AL4 otomatik şanzımanlarda 2 adet PWM selenoid valf ve 6 adet on-off selenoid valf bulunmaktadır. Gerçekte PWM ve on-off selenoidlerin arızalanması sonucu ortaya çıkacak belirtiler birbirinden farklıdır. Fakat her selenoid valf arızası ardından genel kanı, her otomatik şanzıman probleminde, 2 adet PWM elektrovanayı (bir tanesi yağ basıncını regüle eder), yağ ile birlikte değiştirmenin bütün arızaları giderebileceği yönündedir. 

Oysa ki, şanzıman beyni içerisinde olabilecek aşınmalar, diğer 6 adet selenoid valfin (elektropilot) içerisinde olabilecek bozulmalar ve şanzımanın içerisinde olabilecek mekanik aşınmalar, yağ değişimi ve 2 adet selenoid valf değişimi ile giderilmeyecektir. Özellikle aracınızda vites geçişleri esnasında boşa atma var ise, selenoid değişimini önermemekteyiz, zira sorununuz diğer şanzıman parçalarınızdadır. 

Renault Clio Şanzıman Tamiri

Renault Clio araçlardaki otomatik şanzımanların tamirinde doğru yöntem, selenoidlerin, valf gövdesinin ve şanzıman iç parçalarının teknik şartnamelere uygunluklarının gerekli teknolojik ekipmanlar (selenoid test makineleri ve valfbody test cihazları) ile test edilmesidir. Aksi durumda defaatle selenoidleri, valf gövdesini ve şanzımanı söküp takmak zorunda kalabilirsiniz.

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Renault Clio DPO/AL4, EDC ve CVT otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Maalesef Covid19 sebebi ile Renault Clio araçlardaki AL4 diğer adıyla DPO şanzımanlara hizmet sunamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz!

Renault Clio araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Renault Clio şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.

Renault Clio Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları

Renault Clio otomatik şanzıman fiyatları döviz ile ithal edilen parçalardan dolayı sürekli değişmektedir.

Renault Clio Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16

Renault Clio Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17

1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:

0 850 640 0 685

Renault Clio Şanzıman Yağı Değişimi

Renault Clio otomatik şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Renault Clio otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Renault Clio şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Renault Clio şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Renault Clio Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Kartal ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer Renault Clio aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

164 thoughts on “Renault Clio Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. iboni
    iboni / Cevapla 13 Nisan 2019 at 18:12

    Nekadar tutar dp0 otomatik sanziman =?

    • Şafak
      Şafak / Cevapla 11 Ocak 2020 at 16:58

      2002 1.4 rxt clioyu sahibiyim. Gösterge panelinde bazen D ‘de takılı kalıyo ve yanıp sönüyo. Sorun nedir acaba?

      • Oguzhan Alsa
        Oguzhan Alsa / Cevapla 20 Ocak 2020 at 07:06

        Safak bey benim aracimda da ayni sorun yasiyorum nasil bir bilgi aldiniz cozum buldunuz mu paylasirsaniz sevinirm

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 15:10

          Bunun temel nedeni pozisyon şalteridir. Onun tesisatını kontrol ettirebilir misiniz?

      • Cenk
        Cenk / Cevapla 7 Kasım 2020 at 11:56

        Meraba ankarada şubeniz varmi yada önerebileceğiz bir yer varmi

      • Şevket
        Şevket / Cevapla 13 Temmuz 2022 at 11:08

        2006 model Clio 1.2 yarı OTOMATİK (joystick) aracım şehir içi biraz ısınınca kalkışlarda göğüsleme yapıyor. Titreme değil. Hani acemi biri manuel vites arabayı ilk kaldırırken göğüsleterek kaldırıyorya o şekil. Isınınca yapıyor. Bu neden olur acaba?

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Temmuz 2022 at 17:23

          Merhaba Şevket Bey, maalesef bu model şanzımana şu an için hizmet vermemekteyiz.

    • BULENT AKBAŞ
      BULENT AKBAŞ / Cevapla 31 Ocak 2021 at 04:10

      Clio 1.5 dizel ekstrem Otomatik 2009

      Sorunum, vites kutusunu kontrol ettir yazısı bazen otomatik 1 den 2 ye gecerken bazen 3 den 4 e gecerken bazende 4 den 5 gecerken yazıyor
      220 bin km de ,Ariza hakkında bilgi verirmisiniz acaba lütfen, servise gittiğimde cok masraf olmasindan korkuyorum, bilmek isriyorum, cok tesekkurler.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 1 Şubat 2021 at 18:40

        Merhaba Bülent Bey aracınızdaki mevcut şanzımana hizmet veremiyoruz. Aracınızın selenoid valf kontrolünü yaptırmanız gerekiyor.

  2. AtcoAdmin
    AtcoAdmin / Cevapla 15 Nisan 2019 at 10:44

    DPO otomatik şanzıman komple revizyonlu şanzıman satış fiyatımız 5.000 TL+KDV’dir

    • Fırat akçe
      Fırat akçe / Cevapla 2 Ağustos 2019 at 00:05

      Merhaba bende 2001 model clio 2 1.4 16v
      Otımatik arac var arac trafikte durunca gaza basınca devir yükseliyor fakat vitese gecmiyor sonra aniden geciyor ve sanki arkadan vuruyorlar gibi kalkıyor aracım bu arızanın selenoidden dolayı olduğu söylendi bana . Bu arızanın tamiri ne kadara cıkar sizin fiyatlarınız nelerdir öğrenebilirmiyim.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 10:42

        Fırat Bey, biz bu araçlarda sadece selenoid ve yağ değişimi önermiyoruz. Bu işlemi sanayilerde yaptırabileceğiniz gibi bizde de yaptırabilirsiniz. Ücreti yaklaşık 800 TL ile 1.000 TL arasında olacaktır. Bu masrafı ettikten sonra %50 durumda arızanız düzelebilecektir.

      • Mehmet
        Mehmet / Cevapla 2 Temmuz 2020 at 11:13

        merhaba fırat bey aynı modelde aynı sıkıntıyı yaşıyorum bir çözüm bulabildiniz mi ? bana da yardımcı olursanız sevinirim teşekkür ederim.

    • Murat SEBER
      Murat SEBER / Cevapla 17 Ağustos 2020 at 21:52

      Aracim2015 clio4 2.4.6.ve geri vitese geçmiyor

    • Volkan
      Volkan / Cevapla 10 Eylül 2020 at 13:13

      İyi çalışmalar. 98 Model Vectra 2.0 otomatik şanzıman 197000 km de aracım var. Aracımın performansı herşeyi normal.
      Fakat geri vitese taktığımda araç yürümüyor ve vites boştaykende araç viteste gibi ilerliyor. Sorun ne olabilir? Ne kadara patlar.

      • Cenk
        Cenk / Cevapla 7 Kasım 2020 at 12:01

        Meraba ankarada şubeniz varmi yada önerebileceğiz bir yer varmi benim clio 3 dizel otomatik vites kutusunu kontrol ettir diyordu yaptırdım fakat sorun giderildi ama şimdide yağ kaçırıyor acaba ne yammaliyim

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 9 Aralık 2020 at 16:21

          Merhaba Cenk Bey Ankarada Atco olarak bir şubemiz yok fakat anlaşmalı servis noktalarımız mevcut. Bizimle irtibat bilgilerinizi paylaşabilirseniz size daha iyi yardımcı olabiliriz.

  3. Ali İnaç
    Ali İnaç / Cevapla 22 Nisan 2019 at 00:26

    Clio 3 grandtour extreme aracta vites kutusu kontrol edin uyarısı var. Selonoit valf ve yag degisimi ücreti ne kaxar tutar. Tesekkur ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Nisan 2019 at 19:13

      Ali Bey, Selenoid valf ve yağ değişim ücretimiz 1000 TL civarındadır. Genellikle bu onarımı müşterilerimize tavsiye etmemekteyiz.

      • mehtap ayrıksa
        mehtap ayrıksa / Cevapla 6 Ağustos 2019 at 10:35

        merhaba ben de aynı sıkıntıyı çekmekteyim ali bey ile yorumunuzu okudum selonoid valf değişimi ni önermiyormusunuz öğrenebilirmiyim rica etsem

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 10:43

          Mehtap hanım, eğer şanzımanın içerisinde veya hidrolik ünitenin içerisinde basınç kaçakları mevcut ise, boşu boşuna işlem yapmış olacaksınız. Biz önermiyoruz, müşterilerimiz isterlerse yapıyoruz. Doğrusu hidrolik ünitenin sökülerek test tezgahında basınç kaçaklarının kontrol edilmesidir.

  4. Mehmet deliktas
    Mehmet deliktas / Cevapla 20 Mayıs 2019 at 23:12

    Iyi akşamlar 2010 renault clio 1.5 otomatik vites aracımda renault orjinal programı clip te df078 hidrolik kumanda arızası almaktayım yagi yağ kutusundan geri tepiyor bir miktar eksilince de arızaya geçiyor ariza sebebi nedir ve nekadar tutar en uygun şekilde cozmemiz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 21 Mayıs 2019 at 19:23

      Mehmet Bey, hidrolik ünitenizin (valf body) test tezgahında test edilerek kontrol edilmesi gerekmektedir. İstanbul’da mı yaşıyorsunuz?

      • Mehmet deliktas
        Mehmet deliktas / Cevapla 22 Mayıs 2019 at 00:41

        Evet kartalda yasamaktayim

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 24 Mayıs 2019 at 20:19

          Mehmet Bey, o zaman müsait bir zamanınızda sizleri Şerifali’deki tesisimize beklemekteyiz.

        • Eşref
          Eşref / Cevapla 20 Aralık 2019 at 15:28

          Merhaba bende reno clio 2000 rte var şanzuman yağını değiştirdim değiştirmeden önce bi sorun yoktu değiştirdikten sonra araç çalışırken ısınınca gaz veriyor ama araç gitmiyor neden acaba teşekkür ederim

      • Kağan
        Kağan / Cevapla 4 Eylül 2020 at 21:28

        Merhabalar, 2010 Clio 3 yarı otomatik arabam var. Trafikte otomatik viteste iken durduğumda, bir süre sonra manuele geçiyor ve vites kutusunu kontrol ettirin uyarısını veriyor. Kapatıp açılınca düzeliyor. Sorun nedir ve tamir ücreti nedir acaba ? İyi günler.

    • Erkan bozkurt
      Erkan bozkurt / Cevapla 24 Temmuz 2020 at 07:57

      Merhaba
      Clio 2 1.4 16valf otomatik sanziman araç soğukken sabahları özellikle şanzıman hatası veriyor kontak açıp kapatınca arıza gidiyor araç isinana kadar 2_3,kez tekrarlıyor daha sonra gün boyu hata yok hata nedir acaba tavsiye edeceğiniz bir usta servis varmıdır

      • Davut
        Davut / Cevapla 8 Kasım 2020 at 10:35

        Çözüm buldunmu kardeş

      • Canberk
        Canberk / Cevapla 2 Nisan 2023 at 21:18

        Aynısı bendede var ustam çözüm bulabildinizmi

  5. deniz
    deniz / Cevapla 13 Haziran 2019 at 14:40

    Merhaba 3 ay once , 2011 model renault clio 1.5 dci extreme arç satin aldım, yolda giderken kendiliğinden otomatik vitesten manüel vitese geçiyor. internette araştırıyorum bir çok kişi aküden veya bağlantı kablolarından diyor . akünün sebep olduğunu duşunmuyorum çünkü akü yenidir. . sizce bu arızannın sebebi nedir ve maliyeti nedir yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 13 Haziran 2019 at 23:07

      Merhaba, eğer aracınızda 4 ileri vites AL4/DPO şanzıman var ise, muhtemelen manuel vitese geçiş selenoidiniz problemli olup bu kanalı istem dışı açmaktadır. Eğer istanbul’da iseniz buyurun gelin bir de biz bakalım.

  6. Mesut
    Mesut / Cevapla 19 Haziran 2019 at 09:45

    Merhaba,

    2003 Model Clio HB otomatik vites aracımda vites konumu uzun süre N ve P halinde beklerken ve uzun yolda giderken belli aralıklarla şanzuman arızası vermektedir. Aracımda kontağı açıp kapattıktan sonra klasik olarak bu arıza sönmektedir. Bunun için aracımdaki selenoidler, yağ değişimi, elektrovanalar ve şanzuman beynı değiştirildi fakat bu arıza hala devam etmektedir. Sizlerin çözüm noktasında bir yardımı olursa aracımı getirmek isterim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 13:37

      Mesut Bey, aracınıza takılan şanzıman beyni sıfır mıdır? Eğer durum böyle ise tesisat veya şanzımanın içerisinden arıza gelmektedir. Dilerseniz aracınızı bir getirin, teknisyen arkadaşlarımız incelesinler. Çıkacak olan sonuca göre değerlendirme yapalım. Ekspertiz için herhangi bir ücret almıyoruz.

  7. ahmet
    ahmet / Cevapla 21 Haziran 2019 at 11:24

    Merhaba, 2005 model Clio HB 1.4 16V otomatik vites benzinli hiç tüp takılmamış aracım da rampa çıkarken gaz kesiyor şanzıman yağ ışığı yanıyor ve sanki şanzıman boşa düşüyor. Aracı stop edip tekrar çalıştırdığımda şanzıman yağ ışığı sönüyor ve sorunsuz rampayı çıkıyorum. Araca 1 ayda 3 kez sol aks keçesinı değiştim. ve yıne ufakta olsa yağ kaçakları mevcut. Aracın nasıl bir sorunu var nasıl bu sorunu çözebilirim bilgi almak istiyorum.
    teşekkür ederim iyi çalışmalar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 13:38

      Ahmet Bey, şanzımanınız içerisinde yağ kaçağı mevcut, eğer keçedeki kaçaktan dolayı yağ eksik seviyede kalmıyorsa. Eğer durumunuz keçe değişiminden sonra devam ediyorsa, buyurun gelin, bir hidrolik ünite ve selenoidlerini test edip sonucuna bakalım. Muhtemelen bu parçalarda kaçağınız olabilir.

  8. Hakan Akkaya
    Hakan Akkaya / Cevapla 8 Temmuz 2019 at 19:40

    Merhaba,

    2008 model Renault Clio 3 1,2 otomatik aracım var. 1 hafta önce akü değişimi yaptırdım. Takılan akü 60 amper. Akü değişiminden yaklaşık 50 km sonra vites kutusunu kontrol ettir uyarısı alıyorum. Araç otomatik moda geçmiyor, manuel kullanımda bir sorun yok, vites geçişleri hissedilmiyor neredeyse. Nasıl yardımcı olabilirsiniz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 21:00

      Hakan Bey, aracınızdaki şanzıman tam otomatik mi, robotlu otomatik midir?

      • Ercan
        Ercan / Cevapla 9 Temmuz 2020 at 03:08

        İyi geceler. Bende clio 2 1.4 16 valf otomatik vites .araçı kullandığımda 3.5 4 kilometre sonra gittiktrn sonra şanzıman sorunu veriyor ama gitmeye devam ettiği sürece vitesler 1 den 4 rahat geçiyor vuruntu sorun yapmıyor.uzun mesafe gittiktrn sonra yavaşlayınca birden kısa boğulma durumu yaşıyor ve kısa bir vuruntu yapuyor durunca gaza bastığında gidiyor.sizce bu sorunu ne yapabilir

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 12:45

          Ercan Bey, problem vites geçiş selenoidlerinizden kaynaklanabilir.

  9. fırat
    fırat / Cevapla 10 Temmuz 2019 at 11:28

    2008 model 1.2 clio 3 aracım robotlu otomatik vites robopta sorun olduğu için tamir edildi 1700 tl ve şimdi bu robota yağ gönderen hidrolık pompa sürekli olarak yanıyor beş defa deyiştim ama sorun yine bitmiyor ve çok çaresisiz bir aydan beri aracım sanayi köşelerinde yatıyor nerdeyse umudu kesecem arabadan bir fikriniz varmı

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 20:12

      Fırat Bey, Atco olarak şu anda yarı otomatik (robotlu) şanzıman tamiri yapmıyoruz bundan dolayı çok fazla bir fikrimiz bulunmamaktadır.

      • İlhan özdemir
        İlhan özdemir / Cevapla 10 Aralık 2019 at 21:15

        İyi akşamlar. 2000 clio 2 1.6 otomatik aracım sabahları ilk çalışmada durduğu yerde 1 dakika bile olmadan şanzıman uyarı ışığı yanıyor ve korumaya alıyor kendini Kontagı açıp kapatınca ışık sönüyor araç hareket e geçiyor daha sonra gün içinde ışık yanmıyor ama yüksek hızda gaz tepki vermiyor .araçta LPG yok ..saygılar

    • ahmet
      ahmet / Cevapla 21 Temmuz 2019 at 03:31

      kardesım gecmıs olsun aynı sıkıntı bende de var bır cozum bula bıldın mı bende neredeyse 2 aydır ugrasıyorum bu sorunla

      • Erkan bozkurt
        Erkan bozkurt / Cevapla 24 Temmuz 2020 at 08:02

        Merhaba aynı sorun bende de var bulabikdiniz mi acab

  10. Erdem
    Erdem / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 18:05

    Merhaba, 2008 model 160k km’de Clio 3 robotize şanzımanlı aracım var. 3. ve 4. viteste 2000 -3000 devir aralıklarında ve tüm vites geçişlerinde anormal ses çıkartmaya başladı. Sanayiye gidemeden( 50 km), kırmızı ışıkta durmak için yavaşlarken, 2.viteste tabiri caizse pat-küt sesler çıkartarak stop etti ve aracım bozuldu. Sebebi ne olabilir? Masrafımız yaklaşık ne olacaktır?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2019 at 08:53

      Erdem Bey, Atco olarak şu anda yarı otomatik araçlara maalesef ki hizmet sunamıyoruz. Ses probleminiz var ise büyük ihtimal mekanik parçalarınızda hasar mevcuttur.

  11. adil
    adil / Cevapla 18 Temmuz 2019 at 17:26

    Merhaba,

    1.2 2015 model benzinli, otomatik clio sahibiyim. Araç bazen vites kutusu kontrol ettiriniz uyarısı veriyor ve kısa süreli de olsa çekiş düşmüş gibi bir his veriyor bu arıza çok nadir de olsa cıkıyor zaman zaman ne önerirsiniz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Temmuz 2019 at 21:49

      Adil Bey, aracınızda anlık olarak bir arıza oluşuyor. Bu gibi arızalarda şanzıman kontrol ünitesi hafızaya bir arıza kodu atar. Bu kodu öğrenip bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz. Alternatif olarak eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

  12. hakan
    hakan / Cevapla 27 Temmuz 2019 at 15:23

    merhabalar kolay gelsin 2000 model tam otomatik clıo rte aracım var aracımdaki arıza zaman zaman d lambası yanıp yanıp sönüyor auto arıza lambası yakıyor bu arıza neden kaynaklanmaktadır acaba teşekkürler (bı kaç usta vıtes kontaktörü değişecek dedi)

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Temmuz 2019 at 08:49

      Hakan Bey, arızanız çok genel bir arıza olup birçok farklı nedeni olabilir. Cihaza bağlanıp verilen arıza koduna göre yorum yapmak sağlıklı olacaktır.

  13. Bayram
    Bayram / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 19:06

    Hocam benim de eşimin kullandığı 2002 model clio var. Arabada motoru marş dinamosunu dizdirdim, şanzuman beynini değiştirdim. Rölanti motoru değişti, bujiler bobinler değişti. Ama araç d ye alındığında hem vurma yapıyor, hem stop ediyor, ve ekranda p de iken bazen yanıp sönüyo ve bundan kaynaklı marş basmadığı oluyor. Ne yapmalıyım hocam lütfen bir Öner’i verin

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Temmuz 2019 at 08:50

      Bayram bey, aracınızda bir arıza kodu var mıdır? Bunu bir cihaza bağlatıp görebilirsiniz. Alternatif olarak eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

    • Nilüfer
      Nilüfer / Cevapla 2 Ağustos 2019 at 20:25

      Merhaba 2009 model Clio 3 100 bin.km deki LPG li 1.6 16 valf 110 beygir tam otomatik şanzıman li arabamınn P ve R harfleri otomatik şanzıman ekranında görünürken N ve D harfleri bazen gözüküyor bazen sönüyor.ayrica vites kutusunu kontrol ettiğiniz uyarısı çıktı daha sonra o ikaz kendiliğinden geçti.acaba sıkıntı nedir . teşekkürler iyi çalışmalar

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 08:11

        Eğer tek sorununuz N ve D harfleri ile ilgili ise, bu sorun vites pozisyon şalterinden kaynaklanabilir. Bununla birlikte vites kutusunu kontrol ettiğiniz uyarısı çıkınca genellikle bir arıza kodu atar. Bu kodu bizimle paylaşabilir misiniz? Eğer İstanbul’da iseniz bu kodun tespiti konusunda biz de ücretsiz olarak destek sunabiliriz.

      • Ahmet
        Ahmet / Cevapla 12 Ekim 2019 at 21:41

        Merhaba ustam ben epey sanzumanciya gittim epey fiyat cikardilar ama bi tanidigim motorcuya goturdugumde sanzuman yag kacagi icin baktiginda aks kecelerinde sorun oldugunu ve onu degistirdikten sonrada az damlatmaya devam ettigini gordum bidaha soyledigimde sanzumandandir baska yere yonlendiriyor acaba sizin yeriniz nerde arabam clio 1 otomatik 98 modeldir fiyati felan yuksekmidir yapimi nasil yapabiliriz

  14. murat
    murat / Cevapla 7 Ağustos 2019 at 13:57

    merhaba,
    2000 model orjinal bir clio araç satın aldım alırken şanzıman arızası vardı arızaya geçtiğinde önceki sahibi kontağı kapatmadan bu şekilde kullanmış ve araç hep 2 viteste kalkmış hidrolik ünite söküldü basınç ve konvertör kilit elektrovanaları değişti şanzıman yağı komple boşaltılıp castrol dex3 multivehicle yağ konuldu 200-300 km sonra boşaltıldı tekrar bi 3 litre yağ eklendi bir kaç sefer bu işlemi yaptırdım yağdaki karartı gitti yağ berraklaştı aracımı arızasız 5 aydır kullanıyorum ama özellikle 2 viteste yada 3 te yolda giderken gazı bırakıp tekrar bastığımda devir saati yükselip düşüyor.bunu gaza her bastığımda yapıyor sanki balata kaçırıyor.ve 2 vitese atarken sanki arkadan birisi ittiriyormuş gibi şanzıman yağı soğukken bunu yapıyor. bu sorunun sebebi nedir.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 08:14

      Murat Bey, bu problemin nedeni hidrolik beyindeki vites geçiş selenoidleri veya şanzıman içerisindeki balatalar olabilir. Özellikle soğuktaki arızalar daha çok mekanik arızalardır.

      • murat
        murat / Cevapla 24 Ağustos 2019 at 13:35

        Peki şanzımanı söküp size getirsem bunun orjinal balataları ile toplamanız mümkünmü yoksa farklı bir marka balata ile mi revizyon yapıyorsunuz

  15. Selahattin K.
    Selahattin K. / Cevapla 11 Ağustos 2019 at 23:41

    Merhaba aracim 2010 Clio 1.5 TomTom edition. Robot şanzımana sahip. 1 ve 2 vites arası ozelljkle büyük vuruntu yapıyor. Bazen geçişlerde bir vitesi atıyor sonra geri alıyor tekrar atıyor. Manuel kullanırken sorun teşkil etmese de birinci den 2 viteste geçerken araç bir vuruntu yapıp 2.vuruntunsonrasi gazı kavrıyor. Bazen vites kutusunu kontrol ettir yazıyor. Seleboid valve problemi mi vardır bu duruma göre?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 08:17

      Selahattin Bey, Atco olarak şu anda yarı otomatik araçlara maalesef ki hizmet sunamıyoruz. Bahsettiğiniz arıza selenoid veya kontrol modülü arızası gibi gözükmektedir.

  16. Selçuk
    Selçuk / Cevapla 13 Ağustos 2019 at 17:58

    1997 clio otomatik şanzıman aracım var arac geriye gidiyor ileri viteslere kullanılamıyor sanki boşta gibi durduk yere oldu. Araçta ne bi ses ne bi vurma var arıza ne olabilir ve fiyat ortalaması ne cıkar..

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 01:07

      Selçuk Bey, şanzımanınız 3 ileri vites midir?

      • Ahmet
        Ahmet / Cevapla 11 Şubat 2020 at 15:46

        Aynı sorun bende de var yeni oldu 98 model 1.4 benzinli araç ileri 4 vitesi diye biliyorum. Araç anadolu yakasında epey uzaktayız yanı tahmini bir fiyat aralığı verebilir misiniz.

  17. kerim
    kerim / Cevapla 29 Ağustos 2019 at 11:18

    iyi günler 1997 otomatik clio1 ilk sahibiyim aracımda sıkıntı kontağı çevirdiğimde şanzıman ışığı yandığında araç çalışıyor bu normal ama bazen ilk kontakta şanzıman ışığı yanmıyor ve o zaman araç marş basmıyor. ışığın ne zaman yanıp söndüğünü takip ediyorum genellikle sıçak havalarda ışık yanmıyor ve araç çalışmıyor ama soğuk havada sabaha güneş görmeden ve akşamları marş basıyor. uzun yolda ise tek marşta basıp gidiyorum vites geçişlerinde bir sorun yok ama durup mola vermem gerektiğinde tekrar çalıştırmam gerektiğinde ışık yanmıyor ve marş basmıyor 1-2 saat veya daha fazla bekletiyor. şunu da fark etttim uzun yolda problemsiz gidiyorum ama ışıklarda fazla beklediğimde trafiğe girdiğimde araç fan açmaya başladığında şanzıman 3 cü viteste takılıp kalıyor problem nedir acaba. problemin ilk defa oluşunda viteste kaldığında şanzıman ışığı bir anlık yanıp sönmüştü ve hemen sanayi ye gidip şanzıman yağını değiştirdim keçelerde kaçak vardı keçeleri de değişti ama problemim devam ediyor yardımınızı bekliyorum teşekkürler. aracım 135.000 km.de.

  18. MEHMET
    MEHMET / Cevapla 2 Eylül 2019 at 11:34

    selamlar kolay gelsin.. 99 cilo HB rte aracımda kalp atışı şeklinde olan elektronik hata uyarısı göstergesi yanmaya başladı. bu uyarı yandığı zaman araç sanki 2. viteste kalkıyor. aracı istop edip tekrar çalıştırdığım zaman uyarı sönüyor ve kalkışta sorunsuz olarak 1. viteste kalkıyor, ama bir müddet sonra tekrar uyarı yanıyor ve araç kalkışında sıkıntı yaratıyor. bu sorun ne olabilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 15:15

      Mehmet Bey, DPo şanzımanların bu tip arızalarını yukarıda detayları ile sizlere sunduk.

  19. MEHMET
    MEHMET / Cevapla 2 Eylül 2019 at 11:36

    selamlar kolay gelsin.. 99 cilo HB rte tam otomatik aracımda kalp atışı şeklinde olan elektronik hata uyarısı göstergesi yanmaya başladı. bu uyarı yandığı zaman araç sanki 2. viteste kalkıyor. aracı istop edip tekrar çalıştırdığım zaman uyarı sönüyor ve kalkışta sorunsuz olarak 1. viteste kalkıyor, ama bir müddet sonra tekrar uyarı yanıyor ve araç kalkışında sıkıntı yaratıyor. bu sorun ne olabilir

  20. tayfun. erbay
    tayfun. erbay / Cevapla 11 Eylül 2019 at 18:45

    Merhaba,
    2001 model clio 1.4 otomatik şanzıman aracım var. Hes sabah araç soğukken , ilk 15 dakikada 2-3 kez araç silkeleyerek sarı ikaz işiğı yanıyor, gaz yemiyor. kenara çekip kontağı kapatıp açtığımda sarı şansıman ışığı sönüyor. daha sonra gün boyu bu arızayı yapmıyor.
    arızanın nedeni ne olabilir acaba 15 dakikayı geçince bu arızayı tekrar yapmıyor.

    • Mahmut
      Mahmut / Cevapla 16 Ocak 2021 at 01:08

      Nedenini bulabildiniz mi

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 18 Ocak 2021 at 10:34

        Merhaba Mahmut Bey sizin aracınızdaki arıza nedir. Bizimle bu bilgileri paylaşırsanız seviniriz.

  21. tayfun
    tayfun / Cevapla 12 Eylül 2019 at 16:39

    Merhaba aracım 2010 clio 1.5 tomtom edition 1 den 2 ye geçişler de kendisini otomatikten manuele alıyor arıza ne olabilir ve fiyat ortalama ne kadar çıkar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 15:16

      Tayfun Bey, şanzımanınız robotlu olduğu için şu anda hizmet sunamıyoruz.

  22. ömer faruk
    ömer faruk / Cevapla 22 Eylül 2019 at 11:40

    2011 model clio3 expression otomatik aracım var, 1. vitesten 2. vitese geçerken vuruntu yapıyor, trafikte olduğum zaman özellikle her kalkışta vuruyor, bazen geri viteste yapıyor, herhangi bir arıza ışığı yanmıyor, aracı bilgisayara bağladılar şanzımanda hata çıkmıyor, ama vuruntu gitmiyor, 6 ay önce kavrama değişti ondan sonra olmaya başladı

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 15:17

      Ömer Faruk Bey, Atco olarak maalesef yarı otomatik şanzımanlara hizmet sunmamaktayız.

  23. umit altintas
    umit altintas / Cevapla 3 Ekim 2019 at 14:21

    2000 model clio rte otomatik aracımda vitesler yukarı doğru giderken sorun yok aşağı giderken ise tam durma seviyesinde yavaşlama gerçekleştiğinde bir vuruntu oluyor bunu aldığım adama sordum bu modellerde hep böyle dedi ben de bilmediğim için güvendim aldım. siz bir profesyonel olarak bu sorun hakkında ne düşünüyorsunuz. normal bi durum mu bu. normal değilse tamir gerekir mi ve ne kadara mal olur acaba

  24. Ersin kuğu
    Ersin kuğu / Cevapla 6 Ekim 2019 at 22:54

    Merhaba öncelikle herkese bıkmadan cvp verdiğiniz için tebrikler.anladığım kadarıyla baya kuruhsal bir firmasının. 1.6 16w clio 3 2007 model aracım var.1. Den 2 ye geçerken küçükte olsa içime sinmeyen bir vuruntu var..önceki aracım hondaydi ve hiç hissetmeden yağ gibi geçerdi. Bumarım aracı yeni aldım…acaba sorun neden kaynaklidir yaklaşık maliyet nedir..en kısa zamanda ziyaret edeceğim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 15:18

      Ersin Bey, bu vuruntu bu araçlarda çok sık karşılaşılan bir durumdur. Detaylarını yukarıdaki yazımızda paylaşmıştık.

  25. orhan satı
    orhan satı / Cevapla 9 Ekim 2019 at 14:43

    2013 model clıo 4 120 bg.otomatik vites arabamda 4.vitesten 5.vitese bazen gecmiyor.sorun nedir bana nekadara malolur.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 15:24

      Orhan Bey, problem sadece 4.vitesten 5.vitese geçmemekse, şanzıman beyni (TCM) ünitenizi değiştirmenizi tavsiye ederiz.

  26. alper gaziantep
    alper gaziantep / Cevapla 20 Ekim 2019 at 15:00

    Gaziantep ten merhaba. 2000 model 1.6 rte sahibiyim. aracım 150bin km benzinli.

    Özellikle araç soğukken vites geçişlerinden sonra şanzuman arıza ışığı yanıyor. Stop edip çalıştırınca duzeliyor.
    Bununla alakalı yorumları okudum, bende farklı olarak
    ısınınca aynı arızayı yapmaması
    geriye kaydırma olmaması
    ısınınca wuruntu yapmaması
    birden bire boşa düşmemesi
    Gibi artılarım war
    şanzuman yağı 40.000km once değişti.

    ama artaçta ciddi çekiş problemi yaşıyorum.
    acaba yağ değişimi ve seleroidler ile kurtarabilirmiyiz?

  27. erol tarık
    erol tarık / Cevapla 1 Kasım 2019 at 20:59

    merhaba aynı sorun bende de var siz yaptırdınız mı acaba neden olabilir

  28. Dündar Nas
    Dündar Nas / Cevapla 1 Kasım 2019 at 21:45

    Merhaba Clio 4 1.2 benzinli 2013 model aracım var. Edc şanzıman. Seyahat halindeyken D veya N yanıp sönüyor, ekranda vites kutusunu kontrol ettirin arızası çıkıyor. Akü değişimi Tavsiye edildi aküsünü değiştirdik 3 gün Herhangi bir problem olmadan kullandık 3 gün sonra tekrarladı, frene basıldığında stop ediyor. Ne yapabiliriz acaba.

  29. ismet karakaş
    ismet karakaş / Cevapla 18 Aralık 2019 at 13:50

    merhaba 2000 model clıo 2 rte otomatik 1.6 benzinli aracım var araç seyir halinde iken aniden hız keserek gaza tepki vermemeye başladı aracı kenara çekip durdum D de ve 1 2 ye aldığımda hiç hareket etmiyor R de normal geri geri ilerliyor araç arıza ne olabilir ne kadar masraf tutar yardımcı olabilirmisiniz

  30. ömer faruk yaşar
    ömer faruk yaşar / Cevapla 27 Aralık 2019 at 09:12

    merhaba. R. clio 2 1,6 otomotik şanzunm lı aracımız var .
    2. vitese geçerken bi anda çok gaz yiyip öyle geçiyor aynen arkadan biri çarpmış gibi.
    3. vitese geçişi çok güzel
    4 viteste de araç bağırıyor ama güç vermiyor . ama normal gaz la gidince sorun yok. arada vitesten atargibi bağırıyor sonra düzeliyor.
    yağ değişiminin nezaman yapıldığını bilmiyorum yeni aldık.
    komple bi yağ değişimi bakımı yapsak normale döner mi.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 15:26

      Ömer Faruk Bey, yağ değişimi bu tip vuruntu ve güç vermeme problemlerinin önüne geçmeyecektir. Paranıza yazık olur.

    • Yusuf
      Yusuf / Cevapla 7 Ağustos 2020 at 11:39

      Merhaba. 2000 clio 1.6 RTE aracım ısınınca vites D konumundayken kendiliğinden ilerlemiyor. Hafif gaza dokununca ani kavrama olup ilerliyor. Soğukken problem yok. 15 bin km kadar önce vuruntulu vites değişimi sebebiyle selenoid ve yağ değişmişti. Yukarıdaki açıklamalarınızdan beyin arızası ihtimali olabileceğini anladım. Fikir verebilirseniz sevinirim. İyi çalışmalar diliyorum.

  31. Akın Yurtsev
    Akın Yurtsev / Cevapla 1 Ocak 2020 at 22:57

    merhaba
    99 model peugeot 206 AL4 şanzımanlı aracımla yağmurlu bir havada çok dik bir yokuşu
    çıkmak isterken araç patenaj yaptı ve D’deyken 6 metre kadar geri kaydırdı o andan itibaren
    aracın altından şanzımandan yağ akmaya başladı bunun tamiri için nasıl bir işlem gerekir
    sadece keçemi değişecek yoksa revizyonmu gerekli bunun maliyeti nedir.cevap verebilirseniz
    çok sevinirim.Ayrıca izmirden şanzıman gönderebilirmiyiz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 15:23

      Akın Bey, yağın nereden aktığına bağlı olarak serviste küçük bir müdahale de olabilir, komple şanzımanın inmesi de gerekebilir. Bu esnada İzmir’de kendi şubemizi de açmış bulunuyoruz.

  32. Bayram
    Bayram / Cevapla 8 Ocak 2020 at 08:32

    2015 Model 1.2 Turbo Otomatik Vites aracım ile kaza yaptım. Kaza sonrasında şanzıman ve radyotör hasar gördü. Bu özelliklerdeki araçtaki şanzıman fiyatları ne kadar acaba? Bilgi alabilir miyim. Teşekkür ederim.

  33. hüseyin yılmaz
    hüseyin yılmaz / Cevapla 19 Ocak 2020 at 13:17

    Merhaba yönetici clio 1999 model 1.6 rte var arabayı ilk çalıştırdığımızda 2. vitese geçişte 1 kere vuruntu yapıyor sonra bir daha yapmıyor sorun ne olabilir.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 15:21

      Hüseyin Bey, yukarıda detayları ile anlattık bu konuyu… Lütfen sayfamızı okuyun.

  34. LEVENT BUĞRA
    LEVENT BUĞRA / Cevapla 23 Ocak 2020 at 01:33

    kolay gelsin clio 2001 1.4 16 walf otomatik şanzıman araç sahibiyim.otomatik şanzıman gösterge ışığı yanıyor ve vites geçişleri olmuyor ancak kontağı kapatıp tekrar açtığımda hata düzeliyor.her zaman olmuyor bazen oluyor.neden kaynaklı aceba öğrenebiliriyim.ne yapmam gerekir.

    • Erdal
      Erdal / Cevapla 6 Ocak 2023 at 16:37

      Merhaba Levent bey aynı sorun bende de var. 2004 model otomatik şanzımanlı Clio sahibiyim. Araç giderken bazen 3. viteste kilitliyor. Arabayı stop edince düzeliyor ancak bi süre sonra tekrar ediyor. Selenoid arızası dediler 4 adet selonoid valf değişti sorun hala devam ediyor. Şimdi de şanzıman kaptörün değişmesi lazım diyorlar. Problem çözüldü mü? Öereceğiniz usta veya servis var mı?

  35. Mehmet
    Mehmet / Cevapla 30 Ocak 2020 at 15:41

    Merhabalar. Benim araç clio2009 1.2 yarı otomatik şanzıman. Aracım son 1 haftadır. Otomatikteyken kendiliğinden manuele atıyor. Araçta da vites kutusunu kontrol edin yazısı çıkıyor. Yani aracı otomatikten manuele atıyor. Araç gitmeye devam ediyor sonra tekrardan otomatiğe kendimiz atıyoruz. Acaba sorun Nedir??? Basınç tüpü diyen oldu. Sensör arızası diyen oldu. Yok efendim vites kutusu değişmeli diyen oldu. Ne yapmalıyım acaba . Şimdiden teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 15:20

      Mehmet Bey, Atco olarak yarı otomatik şanzımanlara hizmet vermiyoruz maalesef

  36. Göksun
    Göksun / Cevapla 21 Şubat 2020 at 02:42

    Merhaba aracim 2001 model clio 2 1.4 16v rxt. Aracim park halindeyken P konumundan R konumuna aldigimda tak diye ses geliyor. Bazende yokusta geri kaydirma yapiyor ve vites gecislerini bariz hissettiriyor fakat bu belirtilerde sureklilik yok ayda 2 3 kez oluyor. Ben araci aldiktan 2 bin km once sanziman yaginin tam hatilamiyorum ama 3 veya 4 litresi degismis bende 7 bin km dir kullaniyorum arac suan 160 bin km de. Bu sorunlarin onune gecebilmem icin sanziman yagini komple degistirmek yeterli olurmu ve bana maaliyeti ne kadar olur simdiden tesekkurler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 15:20

      Merhaba, şanzıman yağını değiştirmeniz bu tip vuruntu problemlerini azaltmaz, aksine arttırabilir.

  37. Levent BUĞRA
    Levent BUĞRA / Cevapla 24 Şubat 2020 at 21:57

    Merhaba lar
    2001 Clio 2 hatcback Otomatik aracımda ki sıkıntı yi öğrenmem mümkün mü?

    Yokuşlarda bazen D yanıp yanıp sönüyor ve otomatik vites kutusu ekranda yanmaya başlıyor. Kontagi açıp kapattigimda düzeliyor. Şanzıman yağını yeni değiştirdim.
    Aceba arızası nedeni nedir.
    Şimdiden teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 15:19

      Levent Bey, arıza koduna bakmadan bir yorum yapmamız yanlış olacaktır. Siz cihaza bağlattınız mı aracınızı?

      • Levent BUĞRA
        Levent BUĞRA / Cevapla 6 Ekim 2020 at 02:46

        Yok baglatmadim cihaza, bu aralar dik rampada durdugumda kalkmaya calistigimda ne kadar gaza da yuklensem çok ama çok zor kalkıyor. neredeyse kalkmıyor diyebilirim. Her usta farklı bir şey söylüyor. Bundan dolayı sizden destek almak istiyorum

      • Levent BUĞRA
        Levent BUĞRA / Cevapla 6 Ekim 2020 at 02:49

        Bu arada bazen aracı hafif rampalarda sıkıştırdığimda otomatik vites ariza lambası yanıyor.stop edip calistirdigimda düzeliyor.sonra tekrar belli bir müddet sonra

  38. baris
    baris / Cevapla 21 Mayıs 2020 at 19:31

    merhaba benim de otomatik vites 2015 clio dci mde şöyle bir sorun var. Bazen vites geçişi yapmıyor, aracı durdurunca veya biraz bekleyince geçiyor. Ne gibi bir problem olabilir?
    ne kadara malolur?
    şimdiden teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Mayıs 2020 at 13:47

      Barış Bey, muhtemelen beyin ile ilgili bir sorununuz var. Aracınızda herhangi bir arıza kodu var mıdır? Dilerseniz servisimize uğrarsanız arıza kodunuza biz de ücretsiz olarak bakabiliriz.

  39. cavit
    cavit / Cevapla 27 Mayıs 2020 at 17:21

    merhabalar. 1998 model fransız kasa otomatik vites clio 1 aracım var. araç 3 vites. şöyle sorunlarım var cevaplarsanız sevinirim. bazen aracı çalıştırmak istediğim zaman ekranda auto ışı yanmıyor ve dolaysısıyla marş basmıyor bu arıza kendi kendine düzeliyor. bende aracı çalıştırmak için kontağı açıp marş motorundan kablo çekip akünün artı ucuna değdirip çalıştırıyorum. bu olaydan sonra sıkıntım kalmıyor ancak bazen ilk bir kaç dakka vites atmıyor hep 1 de gidiyor. şanzuman 2 yıl 10 bin kilometre önce rektifiye oldu. rektifiye olduktan bir müddet sonra vites geçişlerinde aragazı veriyordu hatta bazen vites atmıyor 5-10 dakika aynı viteste gittikten sonra bir üst vitese geçiyordu. şanzuman rektifiye yapılan yere götürdüğümde sorunun karbüratörden olduğunu söylediler bende orjinal sıfır karbüratör takdırdım. anca yukarıda yazılan sorunlarım hala deva etmekte. ilginize şimdiden teşekkür ederim…

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:30

      Cavit Bey, maalesef üç vites MB3 şanzıman bilgimiz ve tecrübemiz dışındadır. Kusura bakmayın, yardımcı olamadık.

  40. Nihat Yıldız
    Nihat Yıldız / Cevapla 2 Haziran 2020 at 17:49

    Clio 2006 1.2 BvA model aracım da
    Manuelden otomatiğe geçmiyor geçsede tekrar Manuele geçiyor elektrovanalarda kısa devre df17, 86 87 arızaları veriyor birde basınç değerleri düzensiz 30 40 50 arası değişiyor. Tüm bu sorunlar robot haznesinde altındaki hortumdaki kaçak giderildikten sonra oluştu öncesinde böyle bir sorun yoktu yardımcı olursanız sevinirim. Neden oluyor acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:31

      Nihat Bey, maalesef Atco olarak yarı otomatik robotlu şanzımanlara şu anda hizmet sunamıyoruz. Bu konuda da herhangi bir tecrübemiz bulunmuyor.

  41. Nihat Yıldız
    Nihat Yıldız / Cevapla 2 Haziran 2020 at 18:03

    İlave olarak Adaptasyon kalibrasyon ve hava alınması renault servisinde yaptırdık orada basınç ta dengesizlik olduğu söylendi

  42. Şinasi AYAZ
    Şinasi AYAZ / Cevapla 12 Haziran 2020 at 23:56

    Merhaba 2013 1.2 clio 4 otomotik kullanıyorum. İlk çalıştırmamda 10 km kadar gittikten sonra vites kutusunu kontrol ettirin uyarısı çıkıyor. Aracı durdurup biraz bekleyince de geçmiyor. Taki motor iyice soğuyana kadar. 2, 4 ve 6. viteslere geçiş olmuyor. Devri iyice yükseltilince 2 vites birden atlatıyor. 1 den 3 ve 3 ten 5 e geçiyor. Bazen geri vitese de almadığı oluyor. Aküsünü ölçtürdüm ondan değilmiş. Bir kaç ay önce sadece bir defa bu sorunu vermişti. Ama üç gündür bu sorun geçmiyor.

  43. Fatih
    Fatih / Cevapla 22 Haziran 2020 at 12:17

    iyi günler ustam benim aracım Renault Clio 1 1998 model otomatik
    Aracım yokuş çıkarken hız 20 ye düşüyor vites geçmiyor tıkanıyor ama yokuş aşagı geçince sorun düzeliyor hep yokuş yukarı çıkınca böyle oluyor lütfen yardım edin..

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Haziran 2020 at 11:17

      Fatih Bey, tork probleminiz var gibi gözükmektedir.

      • Hakan
        Hakan / Cevapla 22 Şubat 2021 at 21:47

        Aracim 2016 clio 4 icon 1.5 dci. Aracim manuele alinca otomatikte devam ediyor. Arada bir normale dönüyor sorun nedir acaba?

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 1 Mart 2021 at 10:00

          Hakan Bey, aracınızın elektronik olarak bir arızası veya vites kolunda bir arızanız bulunmaktadır.

  44. Ahmet
    Ahmet / Cevapla 6 Temmuz 2020 at 14:45

    Merhaba Aracım 1.5 dizel yarı otomatik clio 3 araçla yolda giderken trafikte dur kalkta istop etti çalıştırdım devam etti eve gelip park ederken kendini hafif attı ve tekrar istop etti N de takılı kaldı araç vitese geçmiyor. Sebebi ne olabilir acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2020 at 16:49

      Ahmet Bey, Atco olarak yarı otomatik şanzımanlara maalesef müdahale etmiyoruz ve şu etapta size sağlıklı bir bilgi sunamıyoruz.

  45. Murat aksu
    Murat aksu / Cevapla 7 Temmuz 2020 at 11:27

    Merhabalar usta,
    Aracım 2012 clio 3 1.5 dizel otomatik
    Aracı ilk çalıştırıp 15-20 km gittiğimde her hangi bir problem yok, ancak 20 km gittikten sonra 2. Vitesten 3. Vitese geçerken “şrank” şeklinde ses geliyor sadece 2 den 3 e geçişte yapıyor? Bilgisayara bağlandı ancak herhangi bir hata vermedi. Bu arızanın sebebi ne olabilir ayrıca maliyeti ne kadardır?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 09:19

      Murat Bey, aracınızda robotlu şanzıman var fakat maalesef Atco olarak robotlu şanzımanlara hizmet sunamıyoruz şu etapta ve bir bilgimiz bulunmuyor.

  46. Serkan GÜNEŞ
    Serkan GÜNEŞ / Cevapla 9 Temmuz 2020 at 14:15

    Merhaba. Benim aracım 2013 model 1.2 turbo 120 HP EDC Clio. Aracımda 2. Viteste iken düşük devirde hızlanirken titreme oluyor. Araç kavramayı sağlayıp hizlandiktan sonra titreme kesiliyor ve normale dönüyor. Bu olay sadece 2. Viteste hızlanma esnasında oluyor. Bunun nedeni nedir acaba?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 12:53

      Serkan Bey, kavrama bitmeye başladı mı bu araçlarda ilk belli eden geçiş 1-2 geçişi ve 2.viteste düşük devir kullanımıdır.

  47. Bayram
    Bayram / Cevapla 7 Ağustos 2020 at 14:19

    Selamun aleyküm kolay gelsin , 2bin model clio 2 aracım var otomatik , 2gündür otomatik şanzıman arızası verdi çekisten düştü uyarı lambası sönmedi , bügün şanzımancıya götürdüm pc ye bağladılar “motor tork bilgisi geçersiz hata kodu verdi, usta beyin de sıkıntı olabileceğini söyledi , sizce bu hata kodu nedir

  48. murat
    murat / Cevapla 24 Ağustos 2020 at 17:12

    merhabalar 2012 model 1.6 clio 3 aracım var otomatik 4 vites 110 120 ile uzun yolda giderken vites kutusunu kontrol ettirin diye bir yazı çıktı ve ardından sanki arkadan bir araba çarpmış gibi küt diye bir ses geldi acaba neden kaynaklanmaktadır çözümü nedir?

    • Önder
      Önder / Cevapla 20 Eylül 2020 at 13:58

      Merhaba 2002 1.4 16 valve otomatik Clio aracım var sabahları araç ilk çalıştırma da auto ışığını devreye sokuyor 2 km gittikten sonra sönüyor bir kaç kez ise araç vites geçişlerinde arkadan araba çarpmış gibi vites de vuruntu yaptı arıza kodlarında kayma ve hız regulator arızası verdiğini tespit edildi Pendik oto sanayide bir otomatik şanzıman ci revize etmemiz gerektigini söyledi masraf olarak 12 bin TL olabilir dedi açmadan şanzıman i kesin bir şey söyle yemecigini ilettiler aracım 1004 bin de daha bu km’de şanzıman revize edilmek istenmesi beni rahatsız etti para kazanmak kolay değil ve malum bu devirde dedikleri para iyi bir para bana nasıl yardımcı olabilirsiniz

  49. Ömer Faruk
    Ömer Faruk / Cevapla 3 Eylül 2020 at 16:59

    Merhaba , aracım 2010 clio / 1.2 tom tom edition. Aracım yokuşta hiç tutmuyor sanki boşa alınmış araç gibi geri kaçırıyor. nasıl bi çözüm izlemeliyim ?

  50. Kağan
    Kağan / Cevapla 4 Eylül 2020 at 21:39

    Merhabalar, 2010 Clio yarı otomatik arabam var. Trafikte durduğumda araba, otomatikten manuele geçip vitesi kontrol ettirin hatası veriyor. Arabayı yeniden calistirmadigim sürece otomatiğe geçmiyor. Acaba hata nedendir ve tamiri yaklaşık ne kadara mal olur? Teşekkür ederim.

  51. MALİ
    MALİ / Cevapla 25 Eylül 2020 at 11:38

    MERHABA 1997 MODEL OTOMATİK CİLO 1 ARACIMDA 2 DEN 3 E GEÇERKEN BİR VURUNTU OLUYOR SEBEBİ NEDİR ACAB?TEŞEKKÜRLER

  52. MEHMET ÇÜÇEN
    MEHMET ÇÜÇEN / Cevapla 16 Kasım 2020 at 14:03

    2001 MODEL RENAULT CLİO 1,4 16 V RXT OTOMATİK ARACIMDA SABAHLARI 2-3 KM GİTTİKTEN SONRA ARAC BİR ANDA VİTES DEĞİŞTİRMİYOR BİR ANDA VURUNTU YAPIP BİR ALT VİTESE GEÇİYOR VE MOTOR IŞIĞI YANIYOR KENARA ÇEKİP STOP EDİYORUM. SONRA TEKRAR ÇALIŞTIRIYORUM. MOTOR IŞIĞI SÖNÜYOR BU SEFER ARAÇ NORMAL ÇALIŞIYOR.. ARAÇ BELLİ BİR DEVİR ALDIKTAN SONRA BU VURUNTDU YAPMIYOR ŞAHZIMAN USTALARI VALF VE ŞANZIMAN YAĞI DEĞİŞMESİ GEREKİR. BUDURUMDA KULLANMADA SAKINCA VARMIDIDR.

  53. Mehmet
    Mehmet / Cevapla 29 Kasım 2020 at 21:12

    Merhaba 2002 model 1.4 16v clio, basınç modülasyon vanası hatası veriyor vanaların ikiside yenilendi ama yine aynı sebepten arıza lambası yakıyor sebebi ne olabilir.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 4 Aralık 2020 at 16:23

      Merhaba Mehmet Bey Atco şanzıman ailesi olarak DPO şanzıman grubuna şuanda pandemi dolasıyla hizmet verememekteyiz. Bahsetmiş olduğunuz arıza beyin ve selenoid olarak gözlemlenmektedir. ilk olarak selenoid ve beyin kontrolü yapılması gerekmektedir.

  54. Berat
    Berat / Cevapla 13 Aralık 2020 at 01:17

    Merhabalar 2007 model 1.6 16v otomatik clio 3 aracım var 65,000 km de kullanırken ekranda vites kutusunu kontrol ettirin ibaresi ile aracın 1. Viteste değil 2. Viteste kalktığını fark ettim manuel e alamadığımı fark ettim fakat stop edip hemen çalıştırınca dahi arıza gidiyor belli bir süre sonra tekrarlıyor yardımcı olursanız sevinirim iyi çalışmalar

    • Berat
      Berat / Cevapla 13 Aralık 2020 at 01:26

      Arıza kodunu yazmayı unuttum delphi marka cihaza 2 kere bağlattım fakat arsıza bile gözükmüyor yani kod yok fakat dediğim gibi aracım 65,000 km de

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Aralık 2020 at 00:42

      Merhaba Berat Bey Atco şanzıman ailesi olarak pandemi sebebiyle dpo şanzımanlara hizmet veremiyoruz fakat arızanız beyinsel bir problem olabilir beyin kontrolü yaptırmanızı tavsiye ederiz.

  55. Mert
    Mert / Cevapla 15 Ocak 2021 at 22:27

    Merhaba 99 model clio 2 rte lpgli aracim var. Sanziman ariza lambasi yandigi zaman arac yokusta ve duz yolda gaz yemiyor kontagi kapatip bekledikten sonra lamba sonuyor ve arac rampayi cikiyor bazen lamba sonmediginden geri geri gitmek durumunda kaliyorum vites gecisleri atma vuruntusu yoktur. Ariza lambasi yansa bile Geri viteste sorun cikmiyor sorun nedir ve izmirde subeniz var mi y

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Ocak 2021 at 09:45

      Merhaba Mert Bey aracınızdaki mevcut şanzımana DPO şanzımanlara şuan pandemi dolayısıyla hizmet veremiyoruz. Aracınızdaki arıza selenoid beyin kaynaklı bir arızadır.

  56. Ersin
    Ersin / Cevapla 27 Ocak 2021 at 21:01

    Merhaba İzmir’de yönlendirebileceginiz bir yer varmi

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Ocak 2021 at 17:34

      Merhaba Ersin Bey şuan pandemi dolayısıyla DPO şanzımanlara hizmet veremiyoruz.

  57. Ersin ku
    Ersin ku / Cevapla 27 Ocak 2021 at 21:19

    Merhaba İzmir’de yönlendirebileceginiz bir yer varmi

  58. Hakan ZİLELİ
    Hakan ZİLELİ / Cevapla 16 Mart 2021 at 18:17

    Merhabalar 45000 km.de 2016 clio 4 edc aracımı ilk çalıştırdığımda 15 dk kullandıktan sonra manuele almak istediğimde araç halâ otomatikte devam ediyor sebebi ne olabilir? Teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Mart 2021 at 09:43

      Hakan Bey, aracınızı manuele almaya çalıştığınızda otomatik viteste devam ederken viteslerde kaybolma, vites atlama yaşıyor musunuz?

  59. azat ali dumlu
    azat ali dumlu / Cevapla 19 Mart 2021 at 15:42

    aracımda vites kutusu arıza yada vites kutusunda hararet yazısı çıkıyor.aracım ikinci viteste kalkıyor vites kutusu ısındığında kontağı kapatıp bir süre beklemek zorunda kalıyorum.aracımı servise götürdüğümde otomatik vites beyninin arızalı olduğunu ayrıca akününde arızalı olduğunu beyan ettiler ancak aküde bir problem olduğunu sanmıyorum.11 000 tl hesap çıkardılar ayrıca otomatik vites beyni değiştirildikten sonra varsa diğer arızalar içinde ayrıca bir hesap çıkarılabileceğini dile getirdiler bana yardımcı olursanız sevinirim ığdırdan azat ali dumlu 05423261921 sibtayfur@hotmail.com

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Mart 2021 at 10:01

      Azat Bey, aracınızın şanzıman tipi EDC’ midir? Marka model ve model yılını bizimle paylaşır mısınız?

  60. Burak tunçeli
    Burak tunçeli / Cevapla 29 Mart 2021 at 01:46

    Merhabalar, Fluence 2010 Lpg li otomatik aracım var kaza yaptım ve ön tarafta hasar vardı. Şanzıman değişti. Fakat 80-90 km gidince araba ısındıktan sonra bi Işık’ta durunca vites 1 e düşür ve 2. Vitese geçmiyor. Soğukken ve şehir içinde yapmıyor fakat uzun yolda sürekli yapıyor. Triptonik e çektiğimiz zaman da 1 de takılı kalıyor 2 ye atmıyor. Bi süre sonra normale dönüyor. Fakat bilgisayara bağladığımız da arıza vermiyor. Geçtiğimiz aylarda hiç yapmadı hava soğuk olduğu için ama şu an havalar biraz ısındığı için yeniden yapıyor. Yağını değiştirip castrol dex 3 koydum fakat hala yapıyor. Kime sorsam şanzıman inecek diyor ustalar daha bakmadan. Yardımcı olacağınız bi konu var mı. Muhtemelen şanzıman ısınması kaynaklı bi sorun var.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 31 Mart 2021 at 10:51

      Merhaba Burak Bey, aracınızda DPO tipi şanzıman bulunmaktadır.Bu şanzımanla ilgili söylediğiniz sıkıntılar çok nedenden olabilir. Eğer İstanbul-Ankara-İzmirde servislerimiz bulunmakta. Ücretsiz kontrol için servislerimize gelebilirsiniz. Teşekkürler.

  61. ahmet
    ahmet / Cevapla 18 Nisan 2021 at 21:05

    clio 2 2002 model otomatık sanzıman sabah ilk calışmada haraket geçtiğimizde araç ne gaz yiyor nede yürüyor sanzıman arızasından dolayı olabilir mi birde ustam 2 adet selenoid degiştirdim ama yine dört kişi oldugunda geri kaçırma yapıyor … saygılar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Nisan 2021 at 11:49

      Ahmet Bey, aracınızın tork konventöründen bir arıza kodu aldınız mı bahsettiğiniz bu güç kaybının nedeni torktan olabilir.

  62. Hakan ZİLELİ
    Hakan ZİLELİ / Cevapla 9 Mayıs 2021 at 02:16

    Merhabalar 45 bin km.de 2016 clio 4 icon 1.5 dci edc aracim otomatikten manuele aldigimda hala otomatikte gidiyor. Aku sarj iyi neden olabilir?

  63. Coşkun
    Coşkun / Cevapla 27 Mayıs 2021 at 08:36

    Öncelikle kolay gelsin aracım klio şanzumanın içine giren plastik km dişlisi sıyırmış bunu değişmesi için şanzumanın sökülmesine gerek varmıdır içerdeki parçanın da sıyırmış olma ihtimali varmıdır tşkkür edereim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Mayıs 2021 at 09:08

      Coşkun Bey, aracınızın model yılını ve motor hacmini bizimle paylaşırsanız size daha iyi yardımcı olabiliriz.

  64. Taylan çetinoğlu
    Taylan çetinoğlu / Cevapla 14 Haziran 2021 at 00:40

    Merhaba benim 1998 clio 1 model otomatik 3 vites aracım var şanzumanı arzalı araç geri gidiyor ama ileri gitmiyor sebebi ve masrafı nekadardır acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2021 at 20:27

      Merhaba, anlaşıldığı kadarı şanzımanınız içerisinde kavramalarda yanma mevcut. Maalesef ki Atco olarak bu şanzıman grubuna pandemi başından beri hizmet vermediğimiz için maliyet bilgisi veremiyoruz.

  65. Hakan Özgen
    Hakan Özgen / Cevapla 30 Haziran 2021 at 00:08

    1997 model otomatik clio 1 rampa da geri kaydırma yapması normal mi?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Haziran 2021 at 09:18

      Bir miktar kaydırması normaldir.

  66. Scelik
    Scelik / Cevapla 29 Ağustos 2021 at 11:19

    İyi günler 2008 1 2 yari otomatik clio 3 aracım araç fren yapıp aracı durdurukken A konum dan yani otomatik konumdan çıkıyor Manuel konuma geçiyor ayrıca 1 ve 2 vites geçişlerde ses yapıyor ayrıca bazen kalkişlarda titreme ve vuruntulu kalkış yapıyor araç 61 bin kilometrede yardımcı olursanız çok sevinirim baski balatadan yapar diyenler var sebebi nedir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Eylül 2021 at 12:45

      Sacit Bey, maalesef Atco olarak yarı otomatik araçlara hizmet sunamıyoruz şu anda. Bundna dolayı size yardımcı olamıyoruz.

  67. Eren TÜZÜN
    Eren TÜZÜN / Cevapla 16 Haziran 2022 at 17:17

    Merhabalar ; 2000 model 1.6 RTE aracım var. Seyir halindeyken D3 ışığı yanıyor ve 3. vitesten yukarı atmıyor. 3. vitese kadar geçişlerde sorun yok fakat o esnada D3 yanarsa 4 e geçmiyor. Bazende 4. vitesteyken ışık yanarsa 3. vitese atıyor. Sebebi ne olabilir ve maliyetli bir işlem mi gerekebilir yardımcı olabilir misiniz ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Haziran 2022 at 09:12

      Merhaba Eren Bey, aracınız kendini 3. viteste korumaya alıyor. Şanzımanın komple incelenmesi gerekiyor fakat biz şimdilik bu araçlara hizmet veremiyoruz.

  68. Şevket
    Şevket / Cevapla 13 Temmuz 2022 at 11:10

    2006 model Clio 1.2 yarı OTOMATİK (joystick) aracım şehir içi biraz ısınınca kalkışlarda göğüsleme yapıyor. Titreme değil. Hani acemi biri manuel vites arabayı ilk kaldırırken göğüsleterek kaldırıyorya o şekil. Isınınca yapıyor. Bu neden olur acaba?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Temmuz 2022 at 17:21

      Merhaba Şevket Bey, maalesef bu model şanzımana şu an için hizmet vermemekteyiz.

  69. şafak
    şafak / Cevapla 7 Mart 2023 at 12:13

    2008 model clio 1.2 extreme yarı otomatik modelde vites kutusunu kontrol ettirin yazısı çıkıyor. birde otomatikteyken 3üncü vitesden 4 e atmıyor neden olabilir.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Mart 2023 at 17:29

      Merhaba Şafak Bey, aracınızda bulunan Quickshift şanzıman modeline maalesef hizmet vermemekteyiz.

  70. Mehmet P
    Mehmet P / Cevapla 15 Eylül 2023 at 23:12

    Merhaba. 2000 model Clio 1.6 RTE aracım ısınınca kalkış sırasında frenden ayağımı çekince kavrama almuyor. Hafif gaza dokununca sert bir şekilde kavrama olup ilerliyor. Soğukken problem yok. 10 bin km kadar önce selenoid ve yağ değişmişti. Yukarıda arıza tarif bölümünde şanzıman beyni olabilir diye yazmışsınız. Nasıl bir çözüm uyguluyorsunuz, direkt parça mı değişiyor ya da komple revizyon mu oluyor? Teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Eylül 2023 at 08:47

      Merhaba, araçtaki DPO şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.

  71. Mevlut
    Mevlut / Cevapla 29 Ocak 2024 at 14:06

    S.a 2000 model clio 2 aracim var 1.6 rte otomatik sanziman..3.vitese geçtiğinde kafa sallama gibi tekleme gibi dalgalanma tarzı bir hareket yapıyor. Isınınca azalıyor gibi.. D3 konumuna alınca rahatlıyor yapmıyor..Nedeni ve maliyeti ne olabilir? Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Ocak 2024 at 15:17

      Merhaba, maalesef AL4/DPO model şanzımana hizmet vermemekteyiz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.