Volkswagen Otomatik Şanzıman

Volkswagen marka aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Volkswagen araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Volkswagen otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Volkswagen otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Volkswagen Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Volkswagen grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:

  • VW Amarok: 8 ileri ZF 8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri
  • VW Bora: 01M, Aisin TF-60SN, DSG Otomatik Şanzıman Tamiri
  • VW Caddy: DSG Otomatik Şanzıman Tamiri
  • VW CC: 09M ve DSG Otomatik Şanzıman Tamiri
  • VW Golf: 01M, Aisin TF-60SN, DSG Otomatik Şanzıman Tamiri
  • VW Jetta: 01M, Aisin TF-60SN, DSG Otomatik Şanzıman Tamiri
  • VW Passat: 01N, ZF Serisi 5HP19FL (01V), Aisin 09G ve DSG Otomatik Şanzıman Tamiri
  • VW Polo: 01M, Aisin TF-60SN, DSG Otomatik Şanzıman Tamiri
  • VW Tiguan: 09G ve DSG Otomatik Şanzıman Tamiri
  • VW Touareg: Aisin 09D ve 09C Otomatik Şanzıman Tamiri
  • VW Transporter: 01N, Aisin 09G ve DSG Otomatik Şanzıman Tamiri
Volkswagen 01M Otomatik Şanziman
Volkswagen 01M Otomatik Şanzıman

VW Otomatik Şanzıman Arızaları

Volkswagen araçlarda tam otomatik olarak kullanılan şanzımanların Türkiye parkındaki en eski tipi 01M/01N ailesidir. Temel problemleri ısınma ile birlikte başlayan vuruntular ve tork konvertör problemleridir. Ayrıca otomatik şanzıman basınç kaybından dolayı vites geçişlerinde devir saatinin yükselmesi ve aracın boşa düşmesi gibi sorunlar ile de karşılaşılmaktadır.

Passat B5 kasasındaki Passat 1.8T tiptronic ve Passat 1.9 Tdi tiptronc araçlarda  kullanılmış 5HP19FL şanzımanlar daha çok tork konvertör problemi yaşamaktadır. Zaman içerisinde araçların yaşlanması ile bilrikte otomatik şanzıman basınç kaçakları bu araçlarda vites geçişlerinde vuruntu ve devir saatinde yükselme gibi sorunlar gösterirler.  Ayrıca ZF5HP19FL (01L) Passat şanzımanlarda geri viteste vuruntu ve sarsıntı, geri viteste aracın gaz yememesi, D’ye alınca vuruntu, rampada aracın çekişten düşmesi gibi arızalarla karşılaşılmaktadır. Detaylı bilgiler için Passat otomatik şanzıman tamiri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Volkswagen 2003-2009 yılları arasında Polo, Jetta, Bora ve Passat triptonic araçlarında 6 ileri vites 09G Aisin şanzımanı tercih etmiştir. Isınınca vites geçişlerinde, özellikle vites düşürmelerde vuruntuları ve 3-4 vites geçişinde boşa düşme problemleri ile sıklıkla kullanıcıları yüzyüze bırakn bu şanzımanın arızaları ile ilgili bilgiler sitemizde her bir aracın sayfasında, araca özel olarak paylaşılmıştır. Lütfen ilgili sayfalarımızı gözden geçiriniz.

Volkswagen DSG Mekatronik Tamiri

Sarsıntı, gürültülü ses, titreşim ve vites geçişlerinde gelmeye başlayan bir ses mekatronik probleminin habercisidir. Eğer aracınızı bu şekilde kullanmaya devam ederseniz, hasar artacak ve aracınız bir sabah marşa bastığınızda hareket etmeyecektir. Mekatronik arızası olduğunda genellikle şu iki arıza kodu ile karşılaşırsınız:

  • P189C Yetersiz basınç oluşumu nedeni ile fonksiyon kısıtlaması

  • P17BF pompa koruması maksimum sınıra ulaştı

Aracın bu arızalar ile kullanılması sadece arızanın büyümesine neden olacaktır. Her durumda şanzımanın mekatronik ünitesinin sökülmesi gerekecektir. Türkiye’nin en büyük şanzıman merkezi olan firmamız ülke genelindeki servis ağı ile ilinizde sizlere mekatronik arızalarının çözümü hakkında yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaktır. Firma olarak garantili gerçekleştirdiğimiz DSG mekatronik tamir fiyatlarımız, sıfır mekatronik fiyatından oldukça uygundur.

VW DSG Kavrama Seti Değişimi

Kavramadaki kaçırma özellikle yokuşlarda araca gaz verilirken hızlanmama, çekişte zayıflık yada ilk hareket sırasında duran aracı yerinden güçlükle kaldırma şeklinde kendisini gösterebilir. Eğer sorunlarınız devam ediyorsa, muhtemelen kavrama balatalarınız incelmiştir ki bu da ani kavrama problemlerine yol açar ve siz bunu araç içerisinde vuruntu ve titreme olarak algılarsınız. Bazı durumlarda DSG kavrama arızası kendisini P1741 arıza kodu ile belli edecektir.

Firmamız Volkswagen grubundaki bütün araçlar üzerinde, Passat, Jetta, Bora, Caddy, CC, Polo, Golf, Scirocco, kavrama seti revizyonu ve değişimi konusunda uzmandır. Müşterilerimize her zaman en iyi DSG kavrama fiyatı sunmaya da özen göstermekteyiz. İstanbul ve İzmir’deki servis noktaları ile kavrama problemlerinize garantili çözüm üretmekten memnuniyet duymaktayız.

VW Mekatronik kartı arızaları:

VW mekatronik kartı arızaları daha çok marşa bastığınız zaman ekranda vites pozisyonlarının karışması ile kendisini belirli eder. Bazı durumlarda ekranda anahtar işareti çıkar. Bazen R’ye aldığınızda ekranda aracınız P konumunda gözükür, bazen D’ye aldığınızda ekranda aracınız N veya R konumunda gözükebilir. Kısaca ekranda PRND harfleriniz karışabilir. Eğer ekranınızda PRND ışıkları yanıp sönüyor ise, büyük ihtimalle mekatronik kartı arızası yaşıyorsunuz demektir.

VW DSG Şanzıman Tamiri

Volkswagen 7 ileri DSG şanzıman kodu literatürde 0AM – DQ200 olarak geçerken, 6 ileri DSG şanzıman kodu literatürde 02E – DQ250 olarak isimlendirilmektedir. Türkiye’nin en büyük şanzıman revizyon merkezi olan firmamızda, Passat, Golf,  Jetta, Polo, Tiguan, Caddy, CC, Bora, Scirocco,  Beetle araçlarda bulunan her tip DSG şanzıman tamiri garantili olarak gerçekleştirilmektedir. Güncel DSG şanzıman tamir fiyatı, DSG mekatronik tamir fiyatı, DSG kavrama değişim fiyatı, DSG mekatronik tamir kartı fiyatı gibi bilgileri 02163659500 nolu telefonumuzdan alabilirsiniz. 

VW Otomatik Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volkswagen otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Volkswagen araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Volkswagen şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Volkswagen otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Volkswagen Şanzıman Yağı Değişimi

Volkswagen şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volkswagen otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Volkswagen şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volkswagen şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Volkswagen Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak İstanbul ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer Volkswagen aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

3 thoughts on “Volkswagen Otomatik Şanzıman

  1. Ibrahim
    Ibrahim / Cevapla 7 Temmuz 2020 at 05:20

    Merhaba,

    Aracım WV Tiguan SE 2012 Otomatik. Yolda giderken gaz yememeye başladı ve hemen sağa çektim. Motor çalışıyor fakat araç gitmiyordu. Aracı cihaza bağladıklarında araçta oluşan hata kodları:
    1. Engine: 005668
    2. Transmission: 17105

    Usta şanzıman değişmeli dedi. Daha basit bir çözümü olabilir mi?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2020 at 18:01

      İbrahim Bey, Şanzımanın değişmesine gerek yoktur. Usta biraz fazla abartmış.

  2. İsmail
    İsmail / Cevapla 18 Ağustos 2020 at 02:17

    Ustam merhaba.
    96 model polo otomatik aracim var. Arac sabah ilk kalkista D ye alinca bekliyor hareket etmiyor, eger gaza basarsam siddetli bir sekilde vurarak kalkiyor, gaza basmazsam 10 15 saniye sonra yavas yavas yuke binerek kalkiyor..yasi geregi yag kacaklari var..sanziman yag seviyesi kontrolu yapmadim..azalmista olabilir.isininca sorun kalmiyor…1.ve 2 de daha konforsuz vites gecisj varken 3 ve 4 te sikinti yok yumusak gecis var..sabah ilk hareket neden asiri vuruntulu olur..surtun me plakalarimi degismesi gerekir yoksa yagi degsitirp bu sekilde devammi etmeliyim. Tesekkurler.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.