Yenilenmiş Otomatik Şanzımanlar

Firmamızda birçok otomatik şanzıman tipinin yenilenmiş (revizyonlu) satışı bulunmaktadır.

Stoklarımızdaki şanzımanları tiplerini aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz.

Yenilenmiş Otomatik Şanzımanlar

11 thoughts on “Yenilenmiş Otomatik Şanzımanlar

  1. Kadir YILDIZ
    Kadir YILDIZ / Cevapla 30 Nisan 2019 at 21:35

    Merhaba,

    1997 Hyundai Accent 1.5Gls otomatik vites aracımda araç 10 ile 20dk. arasında yol gittikten sonra 4. vitese geçiş yapmıyor. Kontağı aç-kapa yaptığımda normale dönüyor. 2. Arıza ise aynı şekilde ısındıktan sonra geri viteste boş gaz yiyor. Bazen yerinden az olsa gidiyor. Bunun maliyeti ortalama ne çıkar.
    Bu şanzımanın elinizde sıfırı ve bakımı yapılmış olanları varmıdır? Varsa fiyatları nedir?

    Teşekkürler Kolay Gelsin

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 10:17

      Kadir Bey, elimizde maalesef bu araca ait sıfır veya bakımı yapılmış olan bir şanzıman bulunmamaktadır.

  2. orhan
    orhan / Cevapla 22 Temmuz 2019 at 14:31

    1998 opel vecktar aracımda aynı bu sorun mevcut geri vitese geçmiyor kontagı açıp kapatınca düzeliyor yol gidince vites atmıyor gaza basıyorum basıyorum gitmiyor sebebi ve maliyet, nedir bilği verirmisiniz lütfen

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Temmuz 2019 at 07:42

      Orhan Bey, bu arızanızın bir çok sebebi olabilir: başta pozisyon şalteri, vites kolu ayarı, tork konvertörü, şanzıman beyni ve mekanik aşınmalar. Aracınızı bir arıza tespit cihazına bağlatıp, arıza kodunu bizimle paylaşabilir misiniz?

  3. arif beyazkılınç
    arif beyazkılınç / Cevapla 15 Ağustos 2019 at 15:57

    2006 model x5 3.o dzel şanzumanı varmı varsa fiyatı nedir

  4. Ali TOPAL
    Ali TOPAL / Cevapla 27 Ağustos 2019 at 23:46

    merhaba 1998 model passat b5 1.8 benzinli otomatik aracım R konumuna alınca hemen kavrama yapıyor freni bırakınca gaza basmadan kendi gidiyor ancak 1-2-3-D konumuna alınca neredeyse ilk kalkış için 4-5 bin devirlerde kalkıyor oda kırk nazla hızını alınca gayet güzel gidiyor sorun ve maliyet ne olabilir hidrolik ünitesi temizlendi selenoidler temizlendi 4 ,5 litre yag ve fllitre yenilendi ama yinede aynı würt delphi cihazlar ile baktırdım hata kodu göstermiyor şanzımanda 01N kısa şanzıman var araçta

  5. Ahmet
    Ahmet / Cevapla 11 Aralık 2019 at 20:06

    Merhaba 112cdi zf otomatik 2000 model vito var bende 2. Vitese gecerken vurma yapiyor ve arizaya geciyor duzde giderken yapmiyor gazi fazla verince yapiyor ariza yespit yapildi yolda hatayi verdiginde cikan sonuc ; vites 12 sinyal cok yuksek ; cikan sonuc bu acaba sorun nedir saygilar

    • Mustafa Alataş
      Mustafa Alataş / Cevapla 7 Temmuz 2020 at 23:19

      2006 model passat sahibiyim. 150.000 km. ye kadar otomatik sanzıman yağı değişmedi. 3. ve 4. viteslere inerken vuruntu yapmaya başladı. Yağ değişimi yapıldı. Isındıktan sonra 3. ve 4. viteslere inerken vuruntular devam etti. Selenoicler temizlendi ve uç burçları yenilendi, yeni yağ kondu. Şimdi 2,3,4 yükselirken ve inerken vuruntu var. Garantili bir tamir ne kadar olur.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 11:42

        Mustafa Bey, garantili tamir için öncelikle selenoidlerinizi ve hidrolik ünitenizi makinede test etmemiz gerekir. Bazen bu sorunlar sadece selenoid kaynaklı olabiliyor. Eğer ünitede problem var ise yenisi 5-6 bin TL civarındadır. Şanzıman içinde bir bozukluk var ise 5-6 bin TL civarıda onun revizyonu tutacaktır. Masraflar 1.500 TL’den başlar beyin değişimli revizyonda 12-13 bin TL’ye kadar yükselebilir. Ne olduğunu ancak aracı ve parçaları incelersek söyleyebiliriz.

  6. Meriç Dİnç
    Meriç Dİnç / Cevapla 17 Nisan 2020 at 21:41

    Merhaba Peugeot AL4 şanzımanı AL6 şanzımanla değiştirmek mümkünmüdür? Birbirlerine uyarlarmı acaba?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 20:40

      Meriç Bey, mümkün değildir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.