Audi aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Audi araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Audi otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Audi otomatik şanzıman arızası için kesin çözüm üretmekteyiz.
Audi şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul, Ankara ,Bursa ve İzmir’deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Audi Hangi Şanzımanı Kullanıyor?
Audi araçlarda yıllar içerisinde çok farklı tiplerde otomatik şanzımanlar kullanılmıştır. 2000’li yılların başında kullanılan 4 ileri vites VW ve 5 ileri vites ZF tam otomatik şanzımanları, 6 ve 7 ileri vites Multitronic CVT şanzımanlar, 6 ileri vites ZF şanzıımanlar ve DSG şanzımanlar izlemiş, daha sonra bu şanzımanların yerini 8 ileri Multitronic, 7 ileri S-Tronic ve 8 ileri ZF tam otomatik şanzımanlar almıştır. Her bir şanzıman grubu kendine has arıza ve sorunlara sahiptir. Dolayısı ile Audi şanzıman sorunu ifadesini her bir şanzıman tipi için ayrı ayrı incelemek gerekmektedir.
Audi Otomatik Şanzıman Tipleri
Audi grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
Audi TT: ZF serisi 6HP26A Otomatik Şanzıman Tamiri
Audi Tam Otomatik Şanzıman Arızaları
Audi araçlarda tam otomatik olarak kullanılan şanzımanların Türkiye parkındaki en eski tipi 01M/01N ailesidir. Temel problemleri ısınma ile birlikte başlayan vuruntular ve tork konvertör problemleridir. Ayrıca otomatik şanzıman basınç kaybından dolayı vites geçişlerinde devir saatinin yükselmesi ve aracın boşa düşmesi gibi sorunlar ile de karşılaşılmaktadır.
Audi A3 Triptonic araçlarında 6 ileri vites 09G Aisin şanzımanı tercih etmiştir. Bu şanzımana özel arızalar Audi A3 otomatik şanzıman tamiri sayfamızda detaylı olarak ele alınmıştır.
Audi ZF Şanzıman Arızaları
Yıllar içerisinde Audi ZF ile yaptığı anlaşmalar ile Quattro ve Triptonic araçlarında 5HP19FL, 6HP19A ve 8HP serisi şanzımanları tercih etmiştir. Bu şanzımanların her birinin kendisine özel arızaları olup, en sık rastlanılanları tork konvertör problemleri, vites geçiş sorunu, otomatik şanzıman vuruntusudur. Eğer Audi ZF otomatik şanzıman arızası yaşıyorsanız, yukarıdaki linklerden de ulaşabileceğiniz aracınıza özel olarak hazırladığımız sayfayı ziyaret etmenizi öneririz.
Audi Multitronic Şanzıman Arızaları ve Multitronic Tamiri
Audi’nin 1999 yılı sonunda LuK ile birlikte geliştirdiği Multitronic şanzımanlar, CVT şanzıman mantığı üzerine ıslak yağlı kavrama konması şeklinde tasarlanmıştır. İlk olarak 6 ileri vitesle sunuluan bu şanzımanlar, zamanla 7 ileri ve en son 8 ileri olarak araçlara monte edilmiştir.
En bilinen problemleri PRNDS ışıklarının yanıp sönmesi, vites geçişlerinde kararsızlık, hızlanma anında titreme, geri vitese geçmeme, aşağıda kavrama konusunda bahsedeceğimiz kalkışta titreme problemleri, R ve D’ye alınca oluşan vuruntulardır.
Audi S-Tronic Şanzıman Arızaları
Audi Stronic şanzımanlar denince akla daha çok arkadan itişli veya 4 çeker şanzımanlar gelse de, Audi A3 araçlarda kullanılan DSG şanzımanlarda da Stronic ibaresini kullanmıştır. Daha çok mekatronik ünite ve kavrama sorunu yaşanan A3 Stronic DSG arızalarını A3 otomatik şanzıman arızaları sayfamızda ele aldık.
0B5, 0CJ, 0CL, 0CK olarak kodlara sahip uzunlamasına DSG şanzımanlar Audi Stronic olarak bilinmektedir. Multitronic şanzımanlar gibi kavrama problemi yaşayan bu şanzımanlar, daha çok ısı ve hız sensör hataları, mekatronik arızaları ve selenoid problemlerinden dolayı revizyon görmektedirler.
Firmamızda gerek multitronic, gerek stronic şanzıman tamir işlemleri garantili olarak yapılmaktadır.
Audi Mekatronik Arızası ve Tamiri
Audi mekatronik ünite arızalarını, şanzıman tiplerine göre sınıflandırırsak:
01J multitronic şanzımanlarda: P0705 arıza kodu ve PRNDS ışıklarının yanıp sönmesi, ayrıca 4-5-6.viteslerde 80 km üzerinde gaza yüklenildiğinde titreme
0B5 stronic şanzımanlarda: P1740 arıza kodu ve buna bağlı olarak kavrama ünitesinin yanması
0AM DSG şanzımanlarda: P189C arıza kodu ve P17BF arıza kodu ve buna bağlı olarak vuruntu veya aracın hareket etmemesi
Eğer aracınızda bu tip arızalar yaşıyorsanız, mekatronik ünitesini komple yeni almak zorunda değilsiniz. Makine mühendisleri yönetimindeki Türkiye’nin en yüksek teknolojiye sahip firması ATCO mühendislik olarak sunduğumuz garantili mekatronik tamiri hizmetlerden faydalanabilirsiniz. İsteğinize bağlı olarak sıfır mekatronik kart fiyatı da sizlere sunabilmekteyiz.
Audi Kavrama Arızası ve Tamiri
Audi araçlarda kullanılan kuru ve ıslak kavramalar zaman içerisinde aynı baskı-balataların aşındığı gibi aşınırlar. Bunun sonucu kalkışta titreme, özellikle rampada çok geç kalkma, kavramnın aniden kavraması ve aracın birden bire ileri atılması gibi sorunlar meydana gelebilir. Firmamızda bu sorunlar garantili olarak giderilmektedir.
Garantili Audi Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Audi otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Audi araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Audi şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Audi Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
Audi Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Audi Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz,Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Audi Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Audi şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Audi otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Audi şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Audi şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Audi Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ataşehir, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
Eğer Audi aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
5 thoughts on “Audi Otomatik Şanzıman”
Selami Taşköprülü / Cevapla 11 Temmuz 2020 at 18:11
Merhaba Volvo s60 2013 model dizel otomatik mekatronik arızası vermekte tamir maliyeti hakkında bilgi verirmisiniz lütfen.
Merhaba , Audi 2001 model a3 üm var. Araba giderken devir artıyor vites boşa düşüyor. Şanzumandan yağ damlatıyordu (3-4 damla) araba durunca. Ne yapılması gerekiyor olabilir , Maliyet ne çıkar bilgi verebilir misiniz ? Ankara’da yönlendirebileciğiniz bir yer bulunuyor mu ?
Merhabalar kolay gelsin. 1993 model Audi 100 sahibiyim.otomatik vitesdir. 6 ay önce aldım.benden önceki sahibi şanzımanı revizyon yaptırdım dedi.ama aracım şuan ilerlemiyor. Vitese geçiyor ama ilerleme yok. Arizalanmadan önce şanzimanda sürtme sesi duydum.sonra ilerlemeye başladı.birde bazende araç 3 den 4 e geçmiyordu. Bu şanzıman sorunu ne olabilir. Maliyet ne çıkar.
Merhaba Volvo s60 2013 model dizel otomatik mekatronik arızası vermekte tamir maliyeti hakkında bilgi verirmisiniz lütfen.
Selami Bey, mekatronik tamir hizmeti sunmaktayız. Tamir maliyeti 3.500 TL’dir.
Merhaba , Audi 2001 model a3 üm var. Araba giderken devir artıyor vites boşa düşüyor. Şanzumandan yağ damlatıyordu (3-4 damla) araba durunca. Ne yapılması gerekiyor olabilir , Maliyet ne çıkar bilgi verebilir misiniz ? Ankara’da yönlendirebileciğiniz bir yer bulunuyor mu ?
Merhabalar kolay gelsin. 1993 model Audi 100 sahibiyim.otomatik vitesdir. 6 ay önce aldım.benden önceki sahibi şanzımanı revizyon yaptırdım dedi.ama aracım şuan ilerlemiyor. Vitese geçiyor ama ilerleme yok. Arizalanmadan önce şanzimanda sürtme sesi duydum.sonra ilerlemeye başladı.birde bazende araç 3 den 4 e geçmiyordu. Bu şanzıman sorunu ne olabilir. Maliyet ne çıkar.
Mustafa bey maalesef aracınızda buluunan şanzıman seçeneğine hizmet verememekteyiz. Fiyat konusunda da bir bilgimiz bulunmuyor.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler