youtube mp3 dönüştürücü siyahbet giriş deneme bonusu deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler

Peugeot 207 Otomatik Şanzıman Tamiri

Peugeot 207 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Peugeot 207 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Peugeot 207 otomatik vites sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Peugeot 207 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Peugeot 207 Otomatik Vites Kronik Sorunları

Peugeot 207 Otomatik Şanzıman Selenoid Valf Problemi:

Peugeot 207 aracınızda aşağıda belirtilen sorunlardan bir ya da birkaç tanesini yaşıyorsanız, muhtemelen Peugeot 207 otomatik şanzımanınızda PWM selenoid problemi yaşamaktasınız: 

  • Aracı ilk çalıştırmaya başladığınızdan yaklaşık 1 dakika sonra araçta “küt” diye çok sert bir vuruntu oluyorsa – arkadan araba çarpmış gibi
  • Spor ve kar modu ışıkları yanıp sönmeye başlıyorsa
  • Araç arıza moduna düşüyorsa ve 3.viteste kilitliyorsa
  • Manule aldığınızda rakamlar gözükmüyor ve ekran “D” durumunda kalıyorsa
  • Aracı sağa çekip kontağı açıp kapattığınızda arızanız sona eriyorsa

Her ne kadar kullanıcılar arasında bu belirtilen durumlarda şanzıman yağı ve PWM selenoid valf değişimi (bu selenoidten şanzımanınızda iki adet bulunur, birisi yağ basıncını, diğeri tork konvertör hareketini kontrol eder) yaygın olarak yapılsa da, birçok durumda bu yeterli olmamaktadır.

Peugeot AL4/DP0 Selenoid Valfi

Zira burada arızanın kök nedeni, bozulmaya başlayan şanzıman yağı ve elektrovanalar olabileceği gibi, aracın hidrolik kontrol ünitesi (şanzıman beyni) de olabilir. Özellikle yukarıdaki arızalara ek olarak aşağıdaki sorunları yaşıyorsanız, Peugeot 207 otomatik şanzıman beynini kontrol ettirmeniz faydalı olacaktır:

  • Uzun süre şehiriçi kullanımdan sonra araç geriye kaçırmaya başlıyorsa
  • Özellikle yokuşlarda çekiş düşüyorsa
  • Aracı bu şekilde kullanılırken hararet aşırı yükseliyorsa

Peugeot 207 Şanzıman Isınma Problemi:

Özellikle LPG kullanılan araçların otomatik şanzımanlarında aşırı ısınmadan dolayı yukarıda bahsedilen arızaların bazıları gözlemlenebilir. Bunun temel nedeni LPG’nin yanma ısısının benzinden yüksek olması ve motor ve şanzıman yağının normalin üzerinde ısınmasına neden olmasıdır.

Peugeot 207 otomatik şanzımanın aşırı ısınmasının bir diğer nedeni radyatörünün tıkalı olması olabilir. Bu durumda aşırı ısınan yağ, daha çabuk bozulurken, elektrovanaların çalışma performansını olumsuz yönde etkiler.

Bundan dolayı, şanzımanınıza müdahale ettirmeden evvel, varsa aracınızda LPG varsa, LPG’yi iptal ederek aracınızı test etmenizi ve mutlaka radyatörünüzü temizletmenizi tavsiye ederiz. Aksi durumda hem gereksiz yere şanzıman revizyonu yaptırarak binlerce TL harcayabilir, hem de bütün bu masraflardan sonra sorununuz çözülemeyebilir.

Peugeot 207 Otomatik Şanzıman Vuruntu Problemi:

Eğer Peugeot 207 aracınızda otomatik vites geçişlerinde vuruntu (tepme) var ise öncelikle gaz kelebeğinizi, akünüzü ve bujilerinizi kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Bununla birlikte piyasada çok bilinmediği hali ile, 207 üzerinde bulunun DPO şanzımanda vites geçişlerinde görev alan 6 adet on-off selenoid bulunmaktadır. Bu selenoidlerin zaman içerisinde bozulması, basınç altında geç açıp kapatmalarına, bu da şanzıman vites geçişlerinde zorlanma ve vuruntuya neden olacaktır. 

Peugeot AL4/DP0 Otomatik Şanzıman

Peugeot 207 Otomatik Şanzıman Selenoid Değişimi

Peugeot 207 otomatik şanzımanlarda 2 adet PWM selenoid valf ve 6 adet on-off selenoid valf bulunmaktadır. Piyasada yaygın olan kanı, bütün arıza koşullarında 2 adet PWM elektrovanayı (bir tanesi yağ basıncını regüle eder), yağ ile birlikte değiştirmenin bütün arızaları giderebileceği yönündedir.  Oysa ki, şanzıman beyni içerisinde olabilecek aşınmalar, diğer 6 adet selenoid valfin içerisinde olabilecek bozulmalar ve şanzımanın içerisinde olabilecek mekanik aşınmalar, yağ değişimi ve 2 adet selenoid valf değişimi ile giderilmeyecektir. Özellikle aracınızda vites geçişleri esnasında boşa atma var ise, selenoid değişimini önermemekteyiz, zira sorununuz diğer şanzıman parçalarınızdadır. 

Peugeot 207 Robotlu Şanzıman Tamiri

ATCO Mühendislik olarak maalesef şu anda Peugeot 208 araçlarda bulunan robotlu şanzımanlara servis hizmeti sunamamaktayız. Robotlu şanzımanlara sahip 208 araç modelleri şunlardır:

  • 2008-2011 model 1.4 Vti Peugeot 207 araçlar
  • 2008-2011 model 1.4 benzinli Peugeot 207 araçlar

Peugeot 207 Şanzıman Tamiri

Peugeot 207 otomatik şanzıman tamirinde doğru yöntem, selenoidlerin, valf gövdesinin ve şanzıman iç parçalarının teknik şartnamelere uygunluklarının gerekli teknolojik ekipmanlar (selenoid test makineleri ve valfbody test cihazları) ile test edilmesidir. Aksi durumda defaatle selenoidleri, valf gövdesini ve şanzımanı söküp takmak zorunda kalabilirsiniz.

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün AL4 DP0 Peugeot 207 otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili olarak 207 otomatik vites arızası çözülerek otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Peugeot 207 araçların otomatik vites arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Peugeot 207 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Peugeot 207 otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 numaralı destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Maalesef Covid19 sebebi ile Peugeot 207 araçlardaki AL4 diğer adıyla DPO şanzımanlara hizmet sunamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz!

Peugeot 207 Şanzıman Yağı Değişimi

Peugeot 207 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Peugeot 207 otomatik şanzıman yağı fiyatları ve Peugeot 207 otomatik şanzıman selenoid fiyatı için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Peugeot 207 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Peugeot 207 otomatik şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Peugeot 207 Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Maalesef Covid19 süreci sonrasında Peugeot 207 araçlardaki AL4 diğer adıyla DPO şanzımanlara hizmet sunamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz!

Eğer Peugeot 207 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

31 thoughts on “Peugeot 207 Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Meriç ŞAKAR
    Meriç ŞAKAR / Cevapla 18 Haziran 2020 at 20:23

    Merhabalar, benim aracım 2011 model peugeot 207 1.6 vti outdoor premium benzinli. Araç ısındıktan sonra 1. vitesten 2. vitese geçişte gaza bastığınız zaman 1 sn devir yükseldikten sonra bir kütleme eşliğinde geçiyor ve bu durum bir kütleme sonrası biraz daha azalarak kütlüyor. Bu durum sürüş devam ettiğinde bekleme 2-3 saniyeye kadar çıkıyor ve kütleme şiddetli oluyor. Öyle olduğunda aracın ekranında “vites kutusu arızası aracı tamir ettirin” mesajı çıkıyor. Aracı stop ettiğinizde bu mesaj hem ekrandan gidiyor hem de arıza kaydında görünmüyor. 2017 yılında selenoid valf, bujiler ve şanzıman yağını değişti ancak bir düzelme olmadı. Yani hiç fark etmedi. Boşuna para ödedim. Ben bu sorunumu 2012 yılında Peugeot Ankara Göral servise ilettiğimde(ilk bakım) biz aracı bilgisayara bağladık bir arıza vermedi dediler. Her servise gidişimde aynı cevabı aldım. 2016 yılında ısrarım üzerine serviste çalışan bir usta ile bindik ve aynı arıza yaşandıktan sonra servise döndük, bu sefer usta kontağı kapatmadan bilgisayara bağladı, iki adet arıza kodu çıktı ve 6.500 TL. gibi uçuk bir para talep ettiler. Ben 2012 deki bakımda bu arızayı servise ilettiğimi ancak garantideyken düzeltmediklerini söyleyince %10 indirim teklif ettiler kabul etmedim. Raporları da bana vermediler. O nedenle hata kodu yok elimde.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Haziran 2020 at 09:05

      Merhaba klasik DPO arızası yaşamaktasınız. Kolay kolay arıza kodu atmaz, selenoid değişimi çözüm olmayabilir, detaylarını sayfamızda paylaşmış bulunuyoruz.

  2. mert
    mert / Cevapla 11 Eylül 2020 at 13:14

    merhabalar aracım 2009 1.4 90 hp yarı otomatik 207 araçin vitesi r den n ye n den d ye geçirildiğinde tık-şık sesine benzer ses cıkarıyor. ve bazende cok yuksek devirde vitesi geçiriyor sanki boşta bekliyor. özellikle r ye alınca aracı 2 3 sanıye bekliyor gaz verince sonra kavrıyor sebebi ne olabilir şimdiden teşekkürler.

    • selim
      selim / Cevapla 19 Şubat 2021 at 23:09

      merhaba aynı sorunu bende yaşıyorum. 2010 1.4 f1 vites. siz sorunu çözdünüzmü. çözdüyseniz eğer nasıl çözdünüz.

    • Ahmet
      Ahmet / Cevapla 9 Şubat 2024 at 20:07

      Merhaba 2009 model otomatik 207 var ekranda vites kutusu arıza motor arıza yazıyor arac stop ettiğinde marş basmıyor bir kaç dakika sonra marş basıyor sorun ne olabilir yardimci olur musunuz

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 12 Şubat 2024 at 11:50

        Merhaba, aracınızda bulunan şanzıman modeline maalesef hizmet vermemekteyiz.

  3. Eyüp
    Eyüp / Cevapla 15 Eylül 2020 at 13:52

    Merhaba, 2012 1.6 vti 120hp OV 4 ileri araçta P000b arıza kodu verdi, araç 92,000 km _ kodu 90,000 km ‘de verdi kendi kendine gidip sonra yine veriyor ve araca 66,000 ‘de LPG takıldı (Sorun LPG kaynaklı değil) bu aracın şanzımanı ile ilgili olabilir mi ? şanzımanda yağ değişimi vb. yapılmadı ve aracın gidişi ile ilgili hiç bir sorun yok arıza lambası dışında.

    • Bahadir
      Bahadir / Cevapla 8 Ekim 2020 at 22:49

      Merhaba aracim 2009 207 1.4 yari otomatik 150 bnde kalkislarda cok titreme ve yuksek devirde kavrama var butun vites gecislerinde titreme var ayrica ileri ve geri gecislerde siklama oluyor.2.vitesde 3 atmis gibi devir dusup yukselip tekrar 3 geciyor baski balata kaynakli mi yoksa ögrenmelerinde mi bir sikinti var yoksa elektro vana kaynakli midir

  4. baybars
    baybars / Cevapla 16 Ekim 2020 at 14:03

    Merhabalar 207 1.4 yarı otomatik 2009 model aracımın vites geçişlerinde ufaktan titreme var baskı balata yeni değişti alıştırmalar yapıldı lakin kasislerde ve ısıklarda dur kalk yaptgımızda ve araba uzun süre calıstıgında vitesi boşa alıp arıza veriyor vites kutusu arızası yazıyor ekranda vites geçişlerine imkan vermeyip robottan cızırtı sesleri geliyor 10-15 dakikalık beklemeyle kontak acıp kapatmayla düzeliyor cihazda arıza kodu da vermiyor servise gittiğimde arızayı bulamadılar ve aksiyonerler ve robot beyni değişimi dediler buda 6-7 bin liralık bir tutar garantide vermiyorlar ne yapmamız lazım

  5. Oğuz
    Oğuz / Cevapla 23 Kasım 2020 at 10:36

    Aracım 2008 mıdel 207 1.6 vti otomatik kalkışta ve duruşta vuruntu yapıyor uyarı sesi gelip ekranda ARIZA uyarısı beliriyor Aracı park edip çalıştırınca ekrandan uyarı gidiyor bu arızayı iki gün verirse iki hafta vermiyor sonra yine veriyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Kasım 2020 at 17:19

      Merhaba Oğuz Bey al4 şanzıman grubuna pandemi dolasıyla şuan hizmet verememekteyiz. yazmış olduğunuz arıza içinde ilk etapta selenoid kontrolü daha sonrasında çözülmez ise beyin testini öneririz.

  6. TÜRKAY ŞALLI
    TÜRKAY ŞALLI / Cevapla 27 Kasım 2020 at 21:28

    Aracım 2010 model 1.4 yarı otomatik peugeot 207. Aracım 90 dereceye gelince otomatik şanzuman arızası veriyor. Gaza basınca vites değiştirmeyip boştaki araç gibi bağırıyor ve yerinden hareket etmiyor. kontağı açıp kapatınca veya kutup başlarını sökünce arıza ortadan kalkıyor fakat 5 dk sonra tekrar aynı problemi veriyor Uzun yolda vites değişimi sürekli yapılmadığından problem yaratmıyor. Ancak şehir içi 7-8 kez durup kalktıktan sonra direk olarak arıza veriyor. Yani yola çıkınca birazdan yolda kalacağını biliyosun. E5 te yolun ortasında kalıyosun 2 dk stop ettikten sonra trafiği açıyorsun. Aracımda prınce marka LPG takılı. problem acaba buradan mı kaynaklanıyor bilemedim. Biligisi olan varsa ve yardım ederse Çok memnun olurum

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Kasım 2020 at 16:52

      Merhaba Türkay Bey Atco otomatik şanzıman ailesi olarak sadece tam otomatik araçların şanzımanlarına hizmet vermekteyiz .
      Aracınızdaki mevcut görünen arızalar için yorum yapmamız sağlıklı olmayacaktır. Size yardımcı olamadığımızdan dolayı üzgünüz.

  7. ercan
    ercan / Cevapla 14 Ocak 2021 at 14:39

    Merhaba. 2009 1.4 benzinli yarı otomatik peugeot 207 aracım vitese geç geçiyor. 1 den 2 ye geçerken 2 saniye boşta kalıyoır sanki vites. kalkışlarda da gaza dokunduktan 2 saniye sonra tepki veriyor. düz yolsa sanki rampada kalkış yapıyorum gibi oluyor bu sefer bağırıyor araba. sebebi ne olabilir. yardımcı olur musunuz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Ocak 2021 at 15:18

      Merhaba Ercan Bey aracınızdaki mevcut şanzımana şuanda pandemi dolayısıyla hizmet veremiyoruz. Aracınızdaki problem selenoid kaynaklı bir arızadır.

  8. İsmail
    İsmail / Cevapla 19 Mart 2021 at 19:23

    Peugeot 207 1.6 vti premium otomatik 2008 model şanzıman arızası diyor ekranda yakıt tipi benzin stop edip tekrar çalışınca arıza gidiyor arıza ekrana geldiğinde frene basılıyor gibi oluyor fakat dediğim gibi stop edince düzeliyor 300 km sonra bazen yine yapıyor yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Mart 2021 at 10:12

      İsmail Bey, aracınızda DPO 4 ileri şanzıman tipi mevcut sizin arızanız şanzımanın beyninizin içerisinde ki PWM selenoidlerinden kaynaklı gibi duruyor.

    • Süleyman YILDIRIM
      Süleyman YILDIRIM / Cevapla 26 Ekim 2022 at 00:08

      Merhaba, Aracım 2008 Peugeot 1.6 VTİ otomatik şanzıman LPG takılmamış 74.000 km de geçtiğimiz 2 aydan bu yana şanzımanda yaşadığım durum şu şekilde oluyor ; seyir halinde iken sert bir vurma (sanki arkadan araç carparcasina) yol bilgisayarinda “Gearbox Düşten Faulty” uyarısı çıkıyor ve daha sonra kar işareti ve S işareti yanıp sönüyor ve vites geçişi olmuyor şanzıman devre dışı gibi oluyor durup kontak kapatıp açtıktan sonra düzeliyor. Bu durum için desteğiniz varmı ? Yok ise nasıl bir yol izlemeliyim. Yardımcı olursanız sevinirim.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 26 Ekim 2022 at 17:59

        Merhaba Süleyman Bey, Aracınızda dpo şanzıman var. Şirket olarak şu an için bu şanzımana hizmet vermemekteyiz. Belirtmiş olduğunuz arızaya bakılırsa mutlaka şanzıman içine bakılması gerekmektedir.

  9. Melih bakış
    Melih bakış / Cevapla 28 Nisan 2021 at 02:20

    2010 1.4 207 triptoniik aracım 112000 km 2. Sahibiyim şanzıman yağını ne zaman değiştirmeliyim şu an bir sıkıntım yok sadece geçenlerde yokuşta trafik sıkıştı 5 dakka boyunca 2 metre aralıkla ilerledik yokuşta daha sonra araç otomatik vites arızası diye uyarı verdi sonra düzeldi hatta ben kutup başını söktüm taktım şu an hiç bir sıkıntı be uyarıda yok yardımcı olursanız sevinirim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Nisan 2021 at 08:50

      Melih Bey, anladığım kadarıyla şanzımanınız trafikte fazla ısınması sonucu, hararete bağlı olarak bu hatayı atmış bu hata durumunu tekrar atması durumunda aracınızı servise göstermenizi tavsiye ederim. Yağı değişimi içinde 120.000 ve 130.000 km aralığında değiştirmenizi öneririm.

  10. Sedat
    Sedat / Cevapla 24 Temmuz 2022 at 18:28

    Merhaba,
    pejo 207 2007 model 120binde aracım. Kalkışta vitei D ye alıyorum, ayağımı frenden çekmeme rağmen aracı bırakmıyor (frene baıyormuş gibi ya da el freni kalkık unutmuşuz gibi.) hatırı sayılır şekilde gaza yüklenince ilerliyor. Trafikte durunca bazen yapmıyor ama yokuş aşağı şekildeyken bile freni bırakınca arç yürümüyor. Fikir veriri misiniz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Ağustos 2022 at 15:10

      Merhabalar Sedat Bey,öncelikle o şanzımana hizmet verememekteyiz ama arıza kodlarınız varsa yardımcı olmaya çalışıp bi değerlendirme yapalım .

  11. Ahmet
    Ahmet / Cevapla 13 Ekim 2022 at 20:46

    İyi çalışmalar 1.6 vti 120 beygir aracım var ilk çalıştırdığımda kar moduna geçiyor s basıp kapanıyor sonra düzeliyor bunun sebebi nedir acaba ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Ekim 2022 at 14:25

      Merhaba Ahmet Bey, maalesef aracınızda bulunan şanzımana şu an için hizmet verememekteyiz.

  12. Ethem
    Ethem / Cevapla 18 Ekim 2022 at 22:28

    Merhaba kolay gelsin. Pejo 207 1.6 vti 2008 model aracımda benzin göstergesi yanacak şekilde yakıtım azaldığında şanzıman 3.viteste kalıyor manuele de alamıyorum. Araca yakıt aldığımda bu sorun çözülüyor. Ustaya gösterdiğimizde bu araçta kronik sorun olduğunu söyledi. Bu sorunun çözümü nedir sizler bu şanzıman ile ilgileniyor musunuz? Şimdiden teşekkür ederım

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Ekim 2022 at 17:01

      Merhaba Ethem Bey, maalesef aracınızda bulunan şanzıman modeline şirket olarak şu an için hizmet vermemekteyiz.

  13. Abdullah
    Abdullah / Cevapla 28 Ağustos 2023 at 18:11

    Aracım 2012 model Peugeot 207 Allure otomatik LPG’li.Aracım rampada tekledi gaz yememeye başladı vuruntu oldu motor arıza göstergesi yandı sağa çektim fan çalışıyordu ve araba aşırı şekilde titriyor aracım LPG’li bujileri ve bobinleri değiştirdim 1.500 kilometre kadar hiçbir sıkıntı çıkarmadı şimdi aynı problemi tekrar yarattı. Aracı manuel vitese düşük viteste bir müddet gittikten sonra aracın ısı göstergesi 90’ı bulduğunda araç tekrar problemsiz hale geliyor bir müddet arabayı sıkıntısız kullanıyoruz motor arıza göstergesi de sönüyor. Birkaç gün sonra tekrar aynı problemi yaşıyoruz. Problemi nasıl halletmeliyim. Ben hararet müşüründen şüpheleniyorum.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Eylül 2023 at 10:02

      Merhaba, yaptığımız bir şanzıman modeli değil maalesef. Araca cihaz bağaltıp arıza kodlarına baktırmanızı öneririz.

  14. İrfan
    İrfan / Cevapla 28 Ağustos 2023 at 19:03

    Aracın Peugeot 207 2012 model 1.6 VTi 120 HP otomatik LPG’li. Geçtiğimiz günlerde rampada araçta tekleme oldu gaz yememe problemi oluştu vuruntu yaptı ve motor arıza lambası yandı aracı sağa çektiğimde fan çalışıyor ve araçta aşırı titreme oluyordu, aracı manuel vitese alıp düşük viteste bir müddet gidip ısıyı yükselttim arabayı söndürüp tekrar çalıştırdığımda problemlerin hiçbiri kalmamıştı.Bu problem sürekli tekrarlanınca aracın buji ve bobinlerini değiştirdim 1.500 kilometreye kadar araçta hiçbir problem olmadan aracı kullandım fakat geçtiğimiz günlerde aynı problem tekrarladı yardımlarınızı bekliyorum.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Eylül 2023 at 10:03

      Merhaba, yaptığımız bir şanzıman modeli değil maalesef. Araca cihaz bağaltıp arıza kodlarına baktırmanızı öneririz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.

deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler youtube mp3 dönüştürücü siyahbet giriş