Mercedes Vito Otomatik Şanzıman Tamiri

Mercedes Vito araçlarınızın otomatik vites problemlerine garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Mercedes-Benz marka araçların her çeşit otomatik şanzıman arıza tespit, bakım, tamir, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız. Firmamızda tamirini gerçekleştirdiğimiz Mercedes-Benz Vito otomatik şanzıman tipleri:

  • Mercedes Vito W639 722.6 5 vites Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Mercedes Vito W447 722.9 7 vites Otomatik Şanzıman Tamiri

Mercedes Vito Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul, Ankara ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. 

722.6 5G-Tronic Otomatik Şanzıman Arızaları

Mercedes imali 722.6 serisi şanzımanlarda en belirgin sıkıntı,  otomatik şanzıman vites geçiş sorunudur. Özellikle R ve D’ye alınca ve 1-2 vites geçişleri esnasında, şanzımanda müşterileri en fazla rahatsız eden arızaların başında gelmektedir.

5G-Tronic şanzımanların tork konvertörleri oldukça hassas olup, özellikle 80-90 km hızlarda kasada titreme yapmaktadır. Tork konvertör arızasının bir diğer belirtisi sabit hızda giderken devir saatinde gezintidir.  

Ayrıca yüksek kilometrelerde otomatik şanzıman basınç kayıpları, gaza yüklenince aracın boşa düşmesine (devir saatinin yükselmesine) ve otomatik vites vuruntusuna sebep olmakta, bazı durumlarda soğukken her vites geçişinde 1500-2000 devir arası devir saatinin sürekli oynamasına neden olabilmektedir.

Şanzıman kartı bozulması bir başka 722.6 şanzıman arızasıdır. Bozulmuş olan kart üzerinde elektronik akımlar birbirine karışır ve doğru vites geçişi sağlanamaz. Kullanıcılar bu şikayeti istenilen vites yerine bir başka vitese geçme, vites karıştırma olarak tarif etmektedirler.

722.9 7G-Tronic Otomatik Şanzıman Arızaları

7G Tronic şanzımanların en bilinen arızaları şanzıman elektronik kartının üzerindeki hız sensörlerinin bozulmasıdır. Bilgisayar ile bağlandığınızda  şu arıza kodlarının bir veya birkaç tanesini görebilirsiniz:

  • P0717 – Signal from Y3/8n1 turbine sensor
  • P0718 – Faulty unit Y3/8n1
  • P2767 – Signal from Y3/8n2 turbine sensor
  • P2768 – Faulty unit Y3/8n2

7G Tronic şanzımanların bilinen bir başka problemi devir saatinde gezinmedir. Tork konvertör tamiri ile bu problem ortadan kaldırılabilmektedir. 

Garantili Vito Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Mercedes otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Güncel Mercedes Vito şanzıman fiyatlarımızı 02163659500 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Mercedes Vito Şanzıman Yağı Değişimi

Mercedes Vito şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Mercedes Vito otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Mercedes Vito şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Mercedes Vito şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Mercedes Vito Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak İstanbul ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer Mercedes Vito aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

13 thoughts on “Mercedes Vito Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Emre çakır
    Emre çakır / Cevapla 13 Haziran 2020 at 23:38

    Vito 115 cdi
    2004 Model
    2.2 motor hacmi
    Dizel
    Aracım otomatik şanzımana sahip P ye aldığımda araç duruyor ama kadranda P yerine R yazıyor. Sonrasında P den başka bir moda almak istediğimde P de sabit kalıyor kontak kapatıp açınca düzeliyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Haziran 2020 at 09:26

      Emre Bey, problem şanzıman kartından kaynaklanıyor gibi gözüküyor. Kart değişimi ile sorununuz büyük ölçekte çözülecektir.

  2. Ali
    Ali / Cevapla 5 Eylül 2020 at 09:28

    Selam ben Ali 110 1996 madel otomatik vites aracım zaman zaman küçük bir sarsıntı ili ses yapıp srs lambası yanıyor ve şanzıman kendini korumaya alıyor kalkışlarda zorlanıyor biraz kontak kapalı durunca normale dönüyor

  3. Burak GEYİK
    Burak GEYİK / Cevapla 1 Ekim 2020 at 16:23

    Aracım 2005 model 111 CDI, manuel vites olan arabamı otomatik şanzıman yaptırmak istiyorum maksimum kac para tutar ?

  4. Nuri
    Nuri / Cevapla 6 Ekim 2020 at 20:28

    2000 model 112 cdi otomatik 4 vites bakmıyor musunuz

  5. Aziz doğan
    Aziz doğan / Cevapla 16 Şubat 2021 at 14:38

    Benim araç 112cdi 2002 vito otomatik aracım yerinden kalkmıyor bütün viteslerde yürümüyor aria ne olabilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Şubat 2021 at 07:22

      Aziz Bey, muhtemelen şanzımanın içerisinde kalkış tası ile ilgili bir arızanı mevcut.

  6. Hakan sarı
    Hakan sarı / Cevapla 13 Nisan 2021 at 21:12

    W639 2006 otomatik vianom var araç soğukta geri kalkmiyor gazda yemiyor geç dolduruyor. Ileride biraz zorlanıyor. Isınınca düzeliyor ve araç geri kaydirmaya başladı rampada. Tork konvektorünu tamir ettirdik olmadi. Baska neden olur acaba.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Nisan 2021 at 10:47

      Hakan Bey, şanzımanınız içerisinde mekanik bir kaçırmadan kaynaklı bu sorunları yaşıyorsunuz şanzımanınızın revizyon olması gerekmektedir.

  7. Nihat
    Nihat / Cevapla 11 Mayıs 2021 at 21:57

    Merhaba Vito 2001 otomotik vites araba almayı düşünüyorum.saticinin söylediği şanjiman içinin komple Gürcistan’da getirilip değiştirdiğini.araba soğukken sadece 1 vitestede 2 ye geç geçip titredigini söyledi.sadece soğukken.diger viteslerde hiç sıkıntı yoktur dedi sicakken herhangi bi sıkıntı olmadığını.ustanin dediğinde sanjiman beyninin sadece geç algıladı bunun herhangi bi sorun yaratmayacagini söyledi.sizden yardım bekliyorum.saygilar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2021 at 09:13

      Nihat Bey, bahsettiğiniz bu çıkma şanzımanda soğukken sorun yaşayıp, sıcakken bir sorun yaşamama durumunuz olabilir fakat ilerleyen zaman içerisinde bozuk valfleriniz yada piston kanallarınız daha fazla aşındığı için her iki durumda da sorunlar yaşamaya başlarsınız.

  8. Dursun Işık
    Dursun Işık / Cevapla 26 Mayıs 2021 at 05:19

    2001 model 112 CDI vites geçişi birden geçmez oldu. SorunElektronik mi mekanik mi neden kaynaklı olabilir. acaba.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mayıs 2021 at 09:10

      Dursun Bey, vites geçişi birden geçmez oldu derken vites durumunuz beli bir viteste takılı mı kaldı yoksa vuruntulu bir geçiş mi yapıyor? Konuyu biraz daha açıklayabilirseniz size daha iyi yardımcı olabiliriz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.