Chevrolet Epica otomatik vites şanzıman sorunu yaşıyorsanız, doğru yerdesiniz. Atco Mühendislik olarak, Chevrolet Epica araçların otomatik vites sorunlarına garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Chevrolet Epica otomatik şanzıman çeşitlerinin arıza tespit, bakım, tamir, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız.
Chevrolet Epica Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. Tüm servislerimiz randevulu çalışmaktadır ,lütfen gelmeden önce ilgili servisimizi arayıp randevu talep ediniz!
Chevrolet Epica Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Revizyonunu gerçekleştirdiğimiz Chevrolet Epica şanzıman türleri:
Epica 2.0 GM 6T40 Otomatik Şanzıman
Epica 2.0 Dizel GM 6T45 Otomatik Şanzıman
Chevrolet Epica Otomatik Vites Sorunları
Chevrolet Epica şanzıman sorunlarının başında otomatik şanzıman vuruntu problemi gelmektedir. Epica otomatik vites vuruntusu birçok kez selenoidlerin bozulması ile başlar ve eğer zamanında müdahale edilemezse şanzımanın içerisinde mekanik hasara yol açar.
Epica araçlarda selenoid problemi yaşanmaya başlandığında TCM ilk olarak P0700 arıza kodu atar ve şanzıman arıza lambasını yakar. Eğer aracınızda şanzıman arıza lambası yanıyorsa, hiç vakit kaybetmeden en yakın servise gitmeniz gerekmektedir. Selenoidler veya şanzıman içerisindeki hasara göre şanzıman kendisini bu arızadan sonra korumaya alabilir. Bu durumda aracınızda sadece geri vites ve 5.vites devrede kalacaktır.
Chevrolet Epica Selenoid Valf Arızası
Epica araçlardaki 6T40 serisi (6T30, 6T40, 6T45) şanzımanlarda 6 adet PWM, 1 adet on-off solenoid bulunmaktadır. PWM Epica otomatik şanzıman selenoid valflerinin 4 tanesinin görevi ilgili kavramalara yağı yönlendirmek iken, 1 tanesi tork konvertörü, 1 tanesi de genel yağ basıncı ayarlamaya yarar. Çalışma süresi içerisinde seleonid valfler bozulurlar.
Her ne kadar bu selenoid valflerin temizliği yapılsa da, selenoid valf temizleme işlemi yeterli yağ basıncı ile yapılmadığı için fayda etmeyecektir. Epica selenoid valf arızasını tespit etmenin ve eğer temizleme yapıldı ise temizliğin sonuç verip vermediğini kontrol etmenin tek yöntemi özel tasarlanmış selenoid test makinelerinde bu selenoid valflerin test edilmesidir.
Oldukça pahalı olan otomatik şanzıman selenoidlerinin test edilmeden değiştirilmesi, gereksiz şanzıman tamir fiyatları ortaya çıkmasına, arızalı selenoidin tespit edilmeden değiştirilememesi ise arızanın devam etmesine neden olacaktır.
Epica Selenoid Arıza Kodları
Eğer belirtilen arıza kodlarından bir tanesini yaşıyorsanız, sizinde selenoid valflerinizde sıkışma var demektir:
P0776 – P0777: PC2 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P0796 – P0797: PC3 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P2714 – P2715: PC4 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P2723 – P2724: PC5 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P0752 – P0753: SS1 selenoidi takılı kalmış
P0741 – P0742: TCC selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
Bunlar dışında olabilecek diğer arıza kodları, şanzıman kartı, şanzıman beyni veya şanzıman içerisinde mekanik arızayı işaret edebilir. Şanzıman kartı ve kart üzerindeki şalter arızalarının çoğunluğu elektrik arızalarıdır ve silinmez, silinsede kısa bir süre sonra tekrar arızaya düşer. Bunlar Şasiye kısa devre (Short circuit), açık/yüksek direnç, voltaj kısa arızaları olabilir.
Eğer bu arızalar selenoid performans arızaları ile birlikte atıyorsa, bir ihtimal selenoid değişimi ile düzelir. Aksi durumda kart değişimi gerekir. Şalter elektrik arızaları: P0973, P0974, P0976, P0977 Selenoid elektrik arızaları: P0961, P0962, P0963, P0965, P0966, P0967, P0970, P0971, P0973, P0974, P2719, P2720, P2721, P2728, P2729, P2730, P2762, P2763, P2764
Ayrıca şalter elektrik arızası atmadan aşağıdaki şu arızaları da atabilir: P0842, P0843, P0872, P0873, P0877, P0878, P0989, P0990 … Bu arıza kodları takılı kalmış switchler, takılı kalmış selenoidler, bozuk valf gövdesi veya karttan olabilir.
Bunlar dışında olabilecek diğer arıza kodları, şanzıman kartı, şanzıman beyni veya şanzıman içerisinde mekanik arızayı işaret edebilir. Chevrolet Epica otomatik şanzıman selenoid valf arızaları konularında uzman kişiler tarafından değerlendirilmezse, çok kısa süreler içerisinde arıza tekrarları gerçekleşebilir.
Firmamızda Epica şanzıman tamirlerinde sadece arızalı selenoidler tespit edilip değiştirilmektedir. Bununla birlikte sıfır ve testleri gerçekleştirilmiş selenoidlerimiz satışa hazırdır. Sıfır ve test edilmiş otomatik şanzıman selenoid valf fiyatları için aşağıdaki sabit telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.
Epica Otomatik Şanzıman Beyni Tamiri
Firmamızda Chevrolet Epica şanzıman beyinleri özel test ünitelerinde test edilerek kontrol edilmektedir. Gerçekleştirilen testler sonucu kavramaya istenilen basınçta ve zamanda yağ göndermeyen valfler tespit edilebilmektedir.
Araç üzerindeki çalışma koşullarını simüle eden makinelerden çıkan test sonuçlarına göre şanzıman beyinleri uzman personlimiz tarafından tamir edilmektedir. Epica şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Chevrolet Epica şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca her türlü Opel ve Chevrolet 6T40 şanzıman yedek parçaları aşağıdaki sabit telefondan bize ulaşabilirsiniz.
Garantili Epica Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Chevrolet Epica otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Chevrolet Epica araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Chevrolet Epica şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Chevrolet Epica Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları
Chevrolet Epica Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Chevrolet Epica Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ,Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Chevrolet Epica Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Chevrolet Epica şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Chevrolet Epica otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Chevrolet Epica Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ataşehir, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
Eğer Chevrolet Epica aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
18 thoughts on “Chevrolet Epica Otomatik Şanzıman Tamiri”
merhaba 15 gun önce 2010 model dizel epica sahibi oldum gecen hafta yolda hafif rampa asagıya inerken 60 km hızda birden bira arac bosa geldi devir saati sonuna dayandı km saati de sonuna dayandı saga çektim durdum kapattım actım ne geri gidiyor ne ileri 10 dk bekledikten sonra tekrar çalıştırdım herşey normale dönmustu oturdugum yere yakın sanzımancıya goturdum bilgisayara baglayınca hiçbir hata kodu vermedi belki bir pislik geldi selonoit e o anda attı gitti yorumunu yaptık
bugun yine aynı durum basıma geldi bu sefer 80 km ile giderken tahminimce 5 veya 6 vites yine rampa asagı bosa geldi vitesi manuele aldıgımda 1 de gösteriyordu saga cektim durdum bosa aldım tekrar vitese taktım hersey normale donmustu size gelicem ön bilgilendirme yapabilirmisiniz , ayrıntılı yazdım çok masraflı bir durum mu ?
Uğur Bey, genellikle Epica araçlar bu arızadan sonra beyinde mutlaka bir kod saklarlar. Her cihaz bu kodu göstermeyebilir. Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayın, hem arıza kodunuza bakalım, hem de yol testi yapalım. Test ve ekspertiz işlemlerimiz ücretsizdir. Size ancak bu teşhislerden sonra sağlıklı bir masraf bilgisi sunabiliriz.
Merabalar aracim 2007 model 2.dizel otomatik chevrolet epica 3ve 4 vites aralığında sert vurma yapiyo şanzıman yüke bindiğinde vuruyo ayrıca park esnasında geride ve d de vurma yapiyo yaptırmam lazım tahmini masraf nedir ayrıca kulaktan sanırım titreme var baya şanzımanda
şanzıman balatasında sıkıntı var zanlımca o aracın şanzıman balatası bıttığı zaman o arızayı yapar araba boşa düşer bikaç vites kullanılmaz araba bağırır
İyi günler.
Bizim 2009 model 2000 motor dizel otomatik vites 6t 45 şanzıman kullanan epica bir aracımız var. Araç arkadaşıma ait 4-5 yıl aracı taksi olarak kullandıktan sonra şanzımanda oluşan arızadan dolayı aracı kenara çekmek zorunda kalmış. O dönemde servisin kendisine söylediği şanzımanın değişmesi gerektiği imiş. Biz aracı tekrar canlandırmak istiyoruz. Bize nasıl yardımcı olabilirsiniz.
WhatsApp 00306972422909
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Merhabalar. aracım epica 2011model 2000 dizel otomatik. Son zamanlarda aracımı sabah ilk çalıştırdığımda araç ( ani hareketlenme ve gaz tepkimesi ) kağnı gibi zor hareket ediyor. Gaz pedalına basıyorum ama araç kağnı gibi. 5-10 dk sonra aracın gaz tepkimesi ve ani hareketlenme kendiliğinden geri geliyor geri geliyor. aracın şanjıman yağını manuel olarak 4 sene önce değiştim. 40-50 bin km oldu. motor yağı da 1 yıl olacak değişeli. sorunum nereden kaynaklanıyor olabilir. teşekkürler.
Merhaba, anlattığınız kadarı ile sorun ya şanzımanın içerisinden kalkış tasından ya da hidrolik beyinden kaynaklanıyor. Dilerseniz bir uğrayın, ücretsiz bir tespit yapalım. İstanbul Avrupa yakası Levent, İstanbul Anadolu yakası Kartal, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı’da servislerimiz bulunmaktadır.
Merhaba Chevrolet epica 2010 2.0 dizel aracımın şanzımanında şu şekilde bir sorun oluyor ama bazen yapıyor.aracı D ye alıyorum araba sanki biri tutuyormuş gibi çok zorluyor gaza biraz daha fazla bastığımda birden ileri fırlıyor.Birde normal giderken bazen vites geçişlerinde vuruntu yapıyor.sanki araç taşın üzerine çıkmış gibi.Geri vitesine taktığımda öne akma yapıyor Sizce neden olabilir ve maliyeti nekadara çıkar.
Merhaba Uğur Bey, ilk belirttiğiniz arıza şanzımanın içinde bir pronlem olduğunu gösterir. İçindeki bazı üniteler hasar görmüş olabilir. Vites geçişlerindeki vuruntu ise genel olarak solenoid ve beyin problemli olduğunda ortaya çıkar. Size önerimiz ilk olarak, ikamet ettiğiniz yere göre size en yakın servisimize uğrayıp aracı cihaza bağlayıp arıza kodlarına baktırmak olacaktır. Ardından profesyonel ekibimiz tarafından size yapılması gereken ne ise bildirilecektir. Size hizmet etmekten mutluluk duyarız.
Merhaba size bir sorum olacaktı.benim 2010 Chevrolet epica 2.0 D.otomatik aracımda bazen durup kalkış yaptığında aracı sanki biri tutuyor gibi gaz verdiğimde gitmiyor sonrada gaza biraz daha yüklendiğimde birden ileri atılıyor ve giderken bazen vites geçişlerinde vuruntu yapıyor.birde geri vitesine aldığımda ileri doğru akma yapıyor.Ama bunları bazen yapıyor sürekli değil sizce ne olabilir.nasıl çözeriz bu sorunu birde nekadara mal olur tahmini Ankara’daki yeriniz bana yakın sayılır. Teşekkürler.
Merhaba Uğur Bey, ilk belirttiğiniz arıza şanzımanın içinde bir pronlem olduğunu gösterir. İçindeki bazı üniteler hasar görmüş olabilir. Vites geçişlerindeki vuruntu ise genel olarak solenoid ve beyin problemli olduğunda ortaya çıkar. Size önerimiz ilk olarak, ikamet ettiğiniz yere göre size en yakın servisimize uğrayıp aracı cihaza bağlayıp arıza kodlarına baktırmak olacaktır. Ardından profesyonel ekibimiz tarafından size yapılması gereken ne ise bildirilecektir. Size hizmet etmekten mutluluk duyarız.
Merhaba 2009 model Chevrolet epica 2.0 D dizel sadece 2. Vitesten 3. Vitese geçerken bir aralık oluyor yani devir 2000 devirden bir anlık 3000 devire gelip hemen vitesi alıyor devam sonra hiç bir sorun olmuyor yani bu 2. Vitesten 3. Vitese geçerken 1 saniyelik boşluk neden oluyor bu konu hakkında bilgi almak istiyorum. not hata kodu da yok
Merhaba Yusuf Bey, şanzıman içinde basınç kaçağı söz konusu olabilir. Bu da şanzıman beyninin düzgün çalışmamasından kaynaklanabilmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba 2011 model 2.0 dizel epica vites 6 da ayağımı gazdan çekiyorum yavaşlama esnasında vites 5 e geç atıyor bu sırada silkeleme yapıyor.yeni başladı arıza. Araç kendisi vites düşürürken sadece 6 dan 5e geçerken yapıyor haricinde bir sorun yok.km 150bin de yağ hiç değişmedi.kartaldaki veya leventteki servisinize 150km mesafedeyim aynı gün içerisinde halledilebilecek bir arızamıdır bu.
Merhaba, arıza tespitinin ardından yapılması gereken işleme göre süreç bilgisi verilebilir. Şanzıman beyni problemli olabilir. Aynı gün içinde teslim edilmesi mümkün değildir.
Merhaba;
2011 model Epica sahibiyim. Araçta bir süredir çekiş sorunu yaşanıyor. Gittiğim servis tüm turbo sistemini,motor elektrik tesisatını kontrol etti, en son turbo basınç filtresi değiştirildi ancak sorun giderilemedi. Değişimden sonra arabayı aldım bir sorun yoktu, yoğun trafiğe girdikten sonra tekrar çekiş sorunu baş gösterdi. Bugün şanzıman yağı değişimi için arabayı yine servise bıraktım. Sorun şanzımandan mı kaynaklanıyor yoksa motor gerçekten yeterli güç üretemiyor mu bilemiyorum. Bu konuda daha önce bir tecrübeniz oldu mu?
merhaba 15 gun önce 2010 model dizel epica sahibi oldum gecen hafta yolda hafif rampa asagıya inerken 60 km hızda birden bira arac bosa geldi devir saati sonuna dayandı km saati de sonuna dayandı saga çektim durdum kapattım actım ne geri gidiyor ne ileri 10 dk bekledikten sonra tekrar çalıştırdım herşey normale dönmustu oturdugum yere yakın sanzımancıya goturdum bilgisayara baglayınca hiçbir hata kodu vermedi belki bir pislik geldi selonoit e o anda attı gitti yorumunu yaptık
bugun yine aynı durum basıma geldi bu sefer 80 km ile giderken tahminimce 5 veya 6 vites yine rampa asagı bosa geldi vitesi manuele aldıgımda 1 de gösteriyordu saga cektim durdum bosa aldım tekrar vitese taktım hersey normale donmustu size gelicem ön bilgilendirme yapabilirmisiniz , ayrıntılı yazdım çok masraflı bir durum mu ?
Uğur Bey, genellikle Epica araçlar bu arızadan sonra beyinde mutlaka bir kod saklarlar. Her cihaz bu kodu göstermeyebilir. Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayın, hem arıza kodunuza bakalım, hem de yol testi yapalım. Test ve ekspertiz işlemlerimiz ücretsizdir. Size ancak bu teşhislerden sonra sağlıklı bir masraf bilgisi sunabiliriz.
Merabalar aracim 2007 model 2.dizel otomatik chevrolet epica 3ve 4 vites aralığında sert vurma yapiyo şanzıman yüke bindiğinde vuruyo ayrıca park esnasında geride ve d de vurma yapiyo yaptırmam lazım tahmini masraf nedir ayrıca kulaktan sanırım titreme var baya şanzımanda
şanzıman balatasında sıkıntı var zanlımca o aracın şanzıman balatası bıttığı zaman o arızayı yapar araba boşa düşer bikaç vites kullanılmaz araba bağırır
İyi günler.
Bizim 2009 model 2000 motor dizel otomatik vites 6t 45 şanzıman kullanan epica bir aracımız var. Araç arkadaşıma ait 4-5 yıl aracı taksi olarak kullandıktan sonra şanzımanda oluşan arızadan dolayı aracı kenara çekmek zorunda kalmış. O dönemde servisin kendisine söylediği şanzımanın değişmesi gerektiği imiş. Biz aracı tekrar canlandırmak istiyoruz. Bize nasıl yardımcı olabilirsiniz.
WhatsApp 00306972422909
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Merhabalar. aracım epica 2011model 2000 dizel otomatik. Son zamanlarda aracımı sabah ilk çalıştırdığımda araç ( ani hareketlenme ve gaz tepkimesi ) kağnı gibi zor hareket ediyor. Gaz pedalına basıyorum ama araç kağnı gibi. 5-10 dk sonra aracın gaz tepkimesi ve ani hareketlenme kendiliğinden geri geliyor geri geliyor. aracın şanjıman yağını manuel olarak 4 sene önce değiştim. 40-50 bin km oldu. motor yağı da 1 yıl olacak değişeli. sorunum nereden kaynaklanıyor olabilir. teşekkürler.
Merhaba, anlattığınız kadarı ile sorun ya şanzımanın içerisinden kalkış tasından ya da hidrolik beyinden kaynaklanıyor. Dilerseniz bir uğrayın, ücretsiz bir tespit yapalım. İstanbul Avrupa yakası Levent, İstanbul Anadolu yakası Kartal, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı’da servislerimiz bulunmaktadır.
Merhaba Chevrolet epica 2010 2.0 dizel aracımın şanzımanında şu şekilde bir sorun oluyor ama bazen yapıyor.aracı D ye alıyorum araba sanki biri tutuyormuş gibi çok zorluyor gaza biraz daha fazla bastığımda birden ileri fırlıyor.Birde normal giderken bazen vites geçişlerinde vuruntu yapıyor.sanki araç taşın üzerine çıkmış gibi.Geri vitesine taktığımda öne akma yapıyor Sizce neden olabilir ve maliyeti nekadara çıkar.
Merhaba Uğur Bey, ilk belirttiğiniz arıza şanzımanın içinde bir pronlem olduğunu gösterir. İçindeki bazı üniteler hasar görmüş olabilir. Vites geçişlerindeki vuruntu ise genel olarak solenoid ve beyin problemli olduğunda ortaya çıkar. Size önerimiz ilk olarak, ikamet ettiğiniz yere göre size en yakın servisimize uğrayıp aracı cihaza bağlayıp arıza kodlarına baktırmak olacaktır. Ardından profesyonel ekibimiz tarafından size yapılması gereken ne ise bildirilecektir. Size hizmet etmekten mutluluk duyarız.
Merhaba size bir sorum olacaktı.benim 2010 Chevrolet epica 2.0 D.otomatik aracımda bazen durup kalkış yaptığında aracı sanki biri tutuyor gibi gaz verdiğimde gitmiyor sonrada gaza biraz daha yüklendiğimde birden ileri atılıyor ve giderken bazen vites geçişlerinde vuruntu yapıyor.birde geri vitesine aldığımda ileri doğru akma yapıyor.Ama bunları bazen yapıyor sürekli değil sizce ne olabilir.nasıl çözeriz bu sorunu birde nekadara mal olur tahmini Ankara’daki yeriniz bana yakın sayılır. Teşekkürler.
Merhaba Uğur Bey, ilk belirttiğiniz arıza şanzımanın içinde bir pronlem olduğunu gösterir. İçindeki bazı üniteler hasar görmüş olabilir. Vites geçişlerindeki vuruntu ise genel olarak solenoid ve beyin problemli olduğunda ortaya çıkar. Size önerimiz ilk olarak, ikamet ettiğiniz yere göre size en yakın servisimize uğrayıp aracı cihaza bağlayıp arıza kodlarına baktırmak olacaktır. Ardından profesyonel ekibimiz tarafından size yapılması gereken ne ise bildirilecektir. Size hizmet etmekten mutluluk duyarız.
Merhaba 2009 model Chevrolet epica 2.0 D dizel sadece 2. Vitesten 3. Vitese geçerken bir aralık oluyor yani devir 2000 devirden bir anlık 3000 devire gelip hemen vitesi alıyor devam sonra hiç bir sorun olmuyor yani bu 2. Vitesten 3. Vitese geçerken 1 saniyelik boşluk neden oluyor bu konu hakkında bilgi almak istiyorum. not hata kodu da yok
Merhaba Yusuf Bey, şanzıman içinde basınç kaçağı söz konusu olabilir. Bu da şanzıman beyninin düzgün çalışmamasından kaynaklanabilmektedir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba 2011 model 2.0 dizel epica vites 6 da ayağımı gazdan çekiyorum yavaşlama esnasında vites 5 e geç atıyor bu sırada silkeleme yapıyor.yeni başladı arıza. Araç kendisi vites düşürürken sadece 6 dan 5e geçerken yapıyor haricinde bir sorun yok.km 150bin de yağ hiç değişmedi.kartaldaki veya leventteki servisinize 150km mesafedeyim aynı gün içerisinde halledilebilecek bir arızamıdır bu.
Merhaba, arıza tespitinin ardından yapılması gereken işleme göre süreç bilgisi verilebilir. Şanzıman beyni problemli olabilir. Aynı gün içinde teslim edilmesi mümkün değildir.
Merhaba;
2011 model Epica sahibiyim. Araçta bir süredir çekiş sorunu yaşanıyor. Gittiğim servis tüm turbo sistemini,motor elektrik tesisatını kontrol etti, en son turbo basınç filtresi değiştirildi ancak sorun giderilemedi. Değişimden sonra arabayı aldım bir sorun yoktu, yoğun trafiğe girdikten sonra tekrar çekiş sorunu baş gösterdi. Bugün şanzıman yağı değişimi için arabayı yine servise bıraktım. Sorun şanzımandan mı kaynaklanıyor yoksa motor gerçekten yeterli güç üretemiyor mu bilemiyorum. Bu konuda daha önce bir tecrübeniz oldu mu?
Merhaba, öncelikle araca cihaz bağaltıp arıza kodlarına baktırmanızı öneririz. Tork konvertörüyle alakalı da bir sorun yaşıor olabilirsiniz.
Merhaba. 2011 Epica 232 Bin KM’de aracım boş viteste düz bir zeminde gaz verince 2000 devirden sonra geriye gidiyor. Sebebi nedir?
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler