Hyundai i30 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Hyundai i30 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Hyundai i30 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Hyundai i30 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Hyundai i30 Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ,Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.
Tüm servislerimiz randevulu çalışmaktadır ,lütfen gelmeden önce ilgili servisimizi arayıp randevu talep ediniz!Hyundai i30 araçlarda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz otomatik şanzıman tipleri:
- Hyundai i30 A4CF1/A4CF2 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i30 A6LF1/A6MF1 Otomatik Şanzıman Tamiri
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Hyundai i30 otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Hyundai i30 araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Hyundai i30 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Hyundai i30 Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatı
Hyundai i30 Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Hyundai i30 Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ,Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Hyundai i30 DCT Şanzıman Ses Problemi
Son dönemlerde servisimizde birkaç i30 sahibi müşterimizde karşılaştığımız şanzımandan özellikle soğuk havalarda gelen tıkır tıkır ses probleminin nedeni şanzıman volantı olarak belirlenmiştir. Eğer aracınızda böyle bir şikayet var ise, öncelikle yetkili serviste yazılım güncellemesi yaptırmanızı ve volantınızı kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz.
Hyundai i30 Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Hyundai i30 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Hyundai i30 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Hyundai i30 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Hyundai i30 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Hyundai İ30 Otomatik Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
- Aracınızın model yılı
- Aracınızın motor hacmi
- Aracınızın yakıt tipi
- Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ataşehir, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
Eğer Hyundai İ30 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
2013 i 30 1.6 dizel aracım 135 000 km de bazen geri vitese attığımda hareket etmiyor sabit durduğunda deneme yapıyorum ama geri hareket etmiyor biraz ileri gidince durup geriye atıyorum geri hareket ediyor yeni karşılaştım bu arizayla öneriniz nedir dıger viteslerde hiç bir sorun yok aracı alalı 2 hafta oldu
Serkan Bey, sorun hidrolik ünitedeki bir sıkışmadan kaynaklanabilir. İstanbul’da mısınız? Dilerseniz gelin aracınızı birlikte bir test edelim. Bu sayede arızanızı daha net anlamış oluruz. Bu hizmetimiz ücretsizdir.
Merhaba
2014 dizel i30 var
Bugün yaşadığım bir sorun ilk defa karşılaştım. Yolda giderken bir anda tak diye bir ses geldi gaza bastım fakat devir saatim 3-4 bin devirleri gördü fakat araç gitmedi triptronik vites geçirdim orda da bir tak ses geldi aracı stop ettim sonra tekrar çalıştırdım sorunsuz gittim. İş dönüşü tekrar aynı sorunu yaşadım baya uzun sürdü kendine gelmesi makinaya bağladık her hangi bir sorun hatası vermedi şuan gidiyor. Usta selonoid ten veya şanzıman beynin den olma ihtimali var dedi. Sizce karşılaştığım sorun ne olabilir
Dizel otomatik vites aracım bugün 1’den 3’e 3’ten 5’e 5’tende direk 7’ye geçti arada geçmesi gerektiği 2-4-6. vitesleri atladı. Aracı durdurup park etmek istedim bu kezde park esnasında geri vitese aldığımda araç hareket etmedi gaz pedalı boşmuş gibi gaz dahi yemedi. Bu sırada motor arıza ışığıda yandı musluk şeklinde olan. Aracı stop edip tekrar çalıştırdım problemler ortadan kalktı ancak arıza ışığı sönmedi. Servise gittim randevum olmadığı için üstünkörü baktılar bişeyleri temizleyip geri taktı usta (valörmü dedi valfmi dedi tam anlamadım) tekrar olursa şanzımanı komple indirip bakmamız lazım 3-4 gün sürer oda dedi. Az önce bu durum tekrarladı yine stop edip çalıştırdım düzeldi. Bu tip bir arıza ile daha önce karşılaştınızmı?
2015 cw dizel otomatik vites aracım geri vites problemim oldu.arac garantide olduğu için cekiyle gece saat 22:30 da aldılar servise götürdüler servis şanjimani komple söküp bakacak.sonuçu burada paylaşacağım.İslemi garantiye mi sokacak banami geçirecek bakalım.Araci alalı 2 ay oldu.
Selamlar bende servise götürdüm aracımı garantiden kavrama vs birkaç parça değişti şu an için düzeldi araç herhangi bir problemi kalmadı ama tabi ki sürekli olan bir şey olmadığından uzun kullanımda denemeye devam edeceğim. Neden bilmiyorum sadece yakıt tüketimi biraz arttı. Sizinki de garantiden değişir bence kolaylıklar dilerim.
2013 i30 elit otomatik aracım var 60 binde aracimi parkederken p aldığımda tık asesi geliyor sebebi nedir
Ömer Bey, sesi dinlememiz gerekmektedir. İstanbul veya İzmir’de iseniz, buyurun bir çayımızı için, bir inceleme yapalım. Bu işlem için herhangi bir ücret talep etmiyoruz.
İ30 2013 model otomatik aracim.80 km.hizda. Sonra aglama yapiyor.sorun sojuc icin ne yapilmaso gerek acaba
2011 dizel otomatik aracım var.4 den 3e yada 3 den ikiye düştüğünde tekrar gaza yüklenince sarsıntılı geciyo.sebebi nedir acaba
Selahattin Bey, problem şanzımanın içerisindeki balata gruplarından kaynaklanabilir.
2012 Hyundai i30 aracım var 194000 km’de ve muhtemelen şanzuman yağı değişmedi. Kaç litre yağ alıyor hangi yağ uyumlu birde içerisinde ki filtreyi yağ değiştirirken mutlaka değiştirmemiz lazımmı.
Merhaba, 45-65 bin km arası periyodik olarak şanzıman yağı değiştirilebilir. Filtresinin de değiştirilmesi gerekir evet.
merhaba 2012 dizel i30 otomatik vites aracım var dün aracın motorunu yıkattım ve daha sonra vites geçişlerinde sıkıntı yaşadım .vitesi D konumuna alıyorum ekran da N de gösteriyordu ve araç gitmedi biraz karmaşa oldu sonra düzeldi acaba beyin sel bi problem midir yoksa kavrama mı
Sinan Bey, bu araçlarda kavrama yok, tork konvertörü var. Aracınızda pozisyon şalteri su aldı muhtemelen. Pozisyon şalterinin soketini çıkartıp iyice bir kurulayın, korozyon yapmasın. Sonra tekrar takın, büyük ihtimal sorun yaşamazsınız. Eğer sorun yaşarsanız yaklaşık 750 TL’lik bir parça olması gerekir.
Merhaba,
Hyundai i30 1.6 GDİ (benzin) otomatik vites 2012 model 120.000 kmde aracım var. Bir süredir vites geçişlerinde zorlanıyor. Geçmiyor. Yokuş yukarı cıkarken durduğumda örneğin 4 viteste durduğumda vites 4 de kalıyor 1 e almadığı için kalkamıyorum. İstop etmem gerekiyor. Ve genel olarak 4. Vitesin üstüne cıkmıyo. Geri vitese taktığımızda bazen kalkmıyor. Sanayide beyninde problem var dediler. 6.000 ₺ masraf cıkardılar. Sıkıntı ne olabilir. Ortalama maliyet nedir. Teşekkürler.
Mahir Bey, sorununuzu anlamamız için aracınızı burada bilgisayara bağlamamız gerekmektedir. Bu işlem için ücret almıyoruz. Şanzıman beyni bu araçlarda çok nadir arıza vermektedir. Sorun şanzımanın içerisinden kaynaklanıyor olabilir.
Yaklaşık iki ay önce adana’dan giresun’a HUNYNDAI I30 2010 Model OTOM.VİT. MODE Aracım ile adana’dan Giresun’a seyahat ediyordum. Kayseri’yi Geçtikten Sonra Motor Ikaz lambası yandı. Adana servisini aradım. Beni Çorum Servisine yönlendirdiler. Oraya verdım. Direksiyon kutusu altında birşeyler yaptılar. Ikaz lambası söndü. Dönüşte tekrar yaklaşık aynı yerlerde işık tekrar yandı. Adana’ya döndüğümde iki gün sonra ikaz lambası kendiliğinden söndü. Servise gittim. Şanzıman Arızası Tesbitinde Bulundular. Arcımım Tamirinin 15-20 Gün Sürebileceğini parçanın sökülerek Istanbul’a gönderileceğini, masraf bedelininde işlem sonrası belirleneceğini söylediler. Acaba Size Göre Teşhis Doğrumu? Ne Yapmalıyım? 22.06.2020
Samet Bey, aracınız arıza lambası yaktığı zaman bir arıza kodu atar. Bizimle bu kodu paylaşırsanız teşhis konusunda size net şekilde yardımcı olabiliriz.
2008 model i30 otomatik aracım 1 haftadır marş alırken stop edıyor bıraz bekleyıp tekrar calıstırınca sorun olmuyor arac lpg li neden olabılır acaba
Alp Bey, akü voltajı, marş motoru veya tork konvertörü veya motor problemi olabilir. LPG’yi iptal ettiğinizde durum nasıl?
Merhaba.
Aracım 2015 model i30. 134.000 km otomatik dizel. 7. Viteste 1500-2000 devir arasında bazen titreme yapıyor bu titremeyi kalkışlarda da yapıyor. Gaza biraz yüklenince titreme ortadan kalkıyor. Sebebi ne olabilir acaba.
Fatih Bey, sorun kavrama gibi gözükmektedir. müsait bir zamanınızda aracınızı getirirseniz birlikte ücretsiz bir test gerçekleştirebilir arızanızı netleştirebiliriz.
Merhabalar 2012 dizel otomatik i30 aracım 4den sonra 5 ve 6da hız konusunda çok ağırlaşıyor sebebi neydir acaba ?
Merhaba,
Hyundai i30 2015 model aracım var. Aracım ile uzun yol yaparken yaklaşık 800 km sonra vites geçişlerinde problem oldu. 2-4-6 şeklinde vites attı. Daha sonra aracı R vitesine aldığımda geri geri gitmedi ve gaz vermeme rağmen vites N gibi davrandı. Manuel moda aldığımda ise hiç bir şekilde tepki vermedi ve o moda geçiş yapmadı. Aracımı stop ettim ve biraz soğumasını bekledikten sonra tekrar çalıştırdım ve sorun ortadan kalktı. Herhangi bir arıza kodu vs vermedi. Ayrıca aracım daha önce serviste volantı değiştirilmiş. Bu sorun neden kaynaklıdır?
Murat Bey, muhtemelen kavrama çok ısındığı için bu arızayı yaşadınız. Tekrar etme durumu olursa buyurun yardımcı olalım.
Merhabalar 2012 model dizel otomatik i30 aracım 4.viteste takılı kalıyor hiç bir şekilde vitese müdahale edemiyorum R konumuna yada D konumuna çektiğimde vuruntu yapıyor. bilgisayara bağladığımızda P0880 arıza kodu verdi sorun neden kaynaklanıyor olabilir acaba
Merbaha 2015 model i30 otomatik vites dizel aracım da ilk kalkış anında özellikle gaz vermeden kalkisda titreme ,silkeleme yapıyor servis çift kavrama değişmesi gerekli dedi bunun tamiri ayarı gibi daha ekonomik bir çözümü yokmu diğer vites geçişlerinde bı sıkıntı yok
2016 hundai i 30 dizel otomatik aracım 3 ten 4. vitese geçerken ve kalkışlarda hafif vuruntu yapıyor diğer geçişlerde sorun yok. yardımcı olursanız ve maliyeti konusunda bilgi verirseniz sevinirim
Merhaba 2013 İ30 automatik dizel aracının tamirhanede motorunu yıkamışlar araç çalışıyor epb ve motor ışıgı yandı vites P de kaldı kitlesi söküp temizledilwr bireyler yaptılar araç hazır dediler ama araca bindim biraz yol yaptım geldim kapattım aracınyekrar bindiğimde vites P den r ye r den n ye geçiyor ama D ye Bi geçiyor Bi geçmiyor bazen sanki n de kalıyor gibi araç kalkmıyor yerinden neden ola bilir ve İzmir de nerede yeriniz
Merhaba Fatih Bey, Adres: Bayraklı, Anadolu Cd. No:45/2, 35540 Bayraklı/İzmir Saatler: Açık ⋅ Kapanış saati: 19:00 Telefon: 0555 614 12 57 . Buradaki bilgileri kullanarak ücretsiz arıza tespitimizden faydalanabilir net bir sonuca ulaşabilirsiniz. Teşekkürler.
Öncelikle hayırlı işler bol kazançlar, 2010 model Hyundai i30 cw 1.6 benzinli otomatik vites araç satın aldım, araç ilk kalkıştan sonra 2. Vitesten 3. vitese geçişlerini çok hissetiriyor, birde kasislerden geçtikten sonra gaza hafif dokunuyorum birden 1. Vitesten 2. Vitese agresif olarak hissettiryor, şanzıman yağ ve filitresini yeni değiştirdim, bu mıdel araçlarda halat ayarı mevcutmudur, ondan olabilirmi veya başka bir sebebimi vardır?
Merhaba Hakan bey, bu şanzımanlarda vuruntular yağ ve yağ filtresi değişimi ile giderilemez. Halat ayarı sadece PRND geçişinde önem taşımaktadır. Dilerseniz İstanbul Levent, İstanbul Kartal, İzmir veya Ankara’daki servislerimizden birisine uğrayın, vites geçişlerindeki hissettirmelerin normal olup olmadığına birlikte bakalım. Test işlemlerimiz ücretsiz olup, çayımız ikramımızdır.
Merhaba benim araç 2015 i. 30 dizel otomotik. Fites 2-4-6 altıda çalışıyor. Sorun ne olabilir kolaylıklar dilerim.
Merhaba Cuma Bey,
Şanzımanınızda beyin ana basınç selenoidlerinde ve kavramada sorun görünüyor. İkametinize göre Atco Ankara, Atco İzmir, Atco Levent veya Atco Kartal servislerimizde ücretsiz bir şekilde arıza tespiti yaptırabilirsiniz. İletişim için 0553 902 88 14 numarasından bize ulaşabilirsiniz.
2013 Hyundai i30’um var geri vitesine girmiyor. Girince de “Tak” diye ses geliyor. Sonrasında ekranda EPB hatası veriyor…
Merhaba Şükrü Bey, aracın arıza kodu verip vermediğine baktırmanızı öneririz. Arıza koduna göre daha net bir teşhis konulabilir.
Merhabalar kolay gelsin iyi çalışmalar, 2015 1.6 crdi otomatik vites araca sahibim. bazen yavaşlayıp vites 2. vitese düştüğü zaman tekrar gaz verip devam edince sert bir takk diye ses geliyor, şanzıman takozlarında bi problem olmadığını öğrendik, neyden kaynaklanabilir ne yapmamız gerekir?
Merhaba Mert Bey, aracı bir servise götürüp arıza kodu verip vermediğine baktırmanızı öneririz. Şanzıman beyniyle alakalı bir sorun olabilir fakat arızadan emin olmak adına cihaz bağlayıp kontrollerini sağlamak gerekir.
selamlar kolay gelsin tekrar, aracı bilgisayara bağladık ancak herhangi bi arıza kodu yada her hangi bi uyarı vermedi, usta ile birlikte denedik sanki hiç sorun yokmuş gibi karşılaştığım sorunu bi daha yapmadı, ustadan ayrıldıktan sonra yine sorunla karşılaştım, bunu sadece 1 ve 2 vites arasında yani 1 den 2 ye geçerken yapıyor. balıkesirde ikamet etmekteyim ne önerirsiniz ?
Merhaba, Hyundai i30 2010 1.6crdi otomatik – dizel kullanıcısıyım, problemim şu şekilde;
araç vites geçişlerinde kavramada sorun yaşıyor; yani 2’den 3’e geçecekken mesela boşa alıyor kendini ancak vites gelmediği için bir anda devir saati 4k’lara kadar anında fırlıyor. bunu önceden 1’den 2’ye motor soğuk olduğunda yapardı, 180k km’de şanzıman filtesi ve yağı değiştikten sonra kesti. şuan sıcak haldeyken de yapmaya başladı.
2010
1.6
dizel
arıza / hata kodu yok.
Merhabalar hayırlı işler. 2012 model hyunda i 30 1.6 GDI otomatik şanzıman aracanim mevcut. Vites geçişlerinde sarsıntı ve seyir halindeyken titreme mevcut. Sorunu ne olabilir acaba. Arıza bilgisi ve fiyat bilgisi almam mümkün müdür.
Merhaba, öncelikle cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Çıkan sonuca göre yorum yapmak ve müdahele etmek daha sağlıklı olacaktır.
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler