Hyundai i30 Otomatik Şanzıman Tamiri

Hyundai i30 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Hyundai i30 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Hyundai i30 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Hyundai i30 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Hyundai i30 otomatik şanzıman tamiri

Hyundai i30 Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.

Hyundai i30 araçlarda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz otomatik şanzıman tipleri:

  • Hyundai i30 A4CF1/A4CF2 Otomatik Şanzıman Tamiri

  • Hyundai i30 A6LF1/A6MF1 Otomatik Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Hyundai i30 otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Hyundai i30 araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Hyundai i30 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.

Hyundai i30 Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatı

Hyundai i30 Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16

Hyundai i30 Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17

1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:

0 850 640 0 685

Hyundai i30 DCT Şanzıman Ses Problemi

Son dönemlerde servisimizde birkaç i30 sahibi müşterimizde karşılaştığımız şanzımandan özellikle soğuk havalarda gelen tıkır tıkır ses probleminin nedeni şanzıman volantı olarak belirlenmiştir. Eğer aracınızda böyle bir şikayet var ise, öncelikle yetkili serviste yazılım güncellemesi yaptırmanızı ve volantınızı kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz.

Hyundai i30 Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Hyundai i30 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Hyundai i30 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Hyundai i30 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Hyundai i30 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Hyundai İ30 Otomatik Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Kartal ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer Hyundai İ30 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

41 thoughts on “Hyundai i30 Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Serkan demir
    Serkan demir / Cevapla 11 Haziran 2019 at 20:15

    2013 i 30 1.6 dizel aracım 135 000 km de bazen geri vitese attığımda hareket etmiyor sabit durduğunda deneme yapıyorum ama geri hareket etmiyor biraz ileri gidince durup geriye atıyorum geri hareket ediyor yeni karşılaştım bu arizayla öneriniz nedir dıger viteslerde hiç bir sorun yok aracı alalı 2 hafta oldu

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Haziran 2019 at 07:54

      Serkan Bey, sorun hidrolik ünitedeki bir sıkışmadan kaynaklanabilir. İstanbul’da mısınız? Dilerseniz gelin aracınızı birlikte bir test edelim. Bu sayede arızanızı daha net anlamış oluruz. Bu hizmetimiz ücretsizdir.

      • Mahmut ataş
        Mahmut ataş / Cevapla 2 Aralık 2020 at 21:55

        Merhaba
        2014 dizel i30 var
        Bugün yaşadığım bir sorun ilk defa karşılaştım. Yolda giderken bir anda tak diye bir ses geldi gaza bastım fakat devir saatim 3-4 bin devirleri gördü fakat araç gitmedi triptronik vites geçirdim orda da bir tak ses geldi aracı stop ettim sonra tekrar çalıştırdım sorunsuz gittim. İş dönüşü tekrar aynı sorunu yaşadım baya uzun sürdü kendine gelmesi makinaya bağladık her hangi bir sorun hatası vermedi şuan gidiyor. Usta selonoid ten veya şanzıman beynin den olma ihtimali var dedi. Sizce karşılaştığım sorun ne olabilir

  2. Oğuz
    Oğuz / Cevapla 5 Eylül 2019 at 15:38

    Dizel otomatik vites aracım bugün 1’den 3’e 3’ten 5’e 5’tende direk 7’ye geçti arada geçmesi gerektiği 2-4-6. vitesleri atladı. Aracı durdurup park etmek istedim bu kezde park esnasında geri vitese aldığımda araç hareket etmedi gaz pedalı boşmuş gibi gaz dahi yemedi. Bu sırada motor arıza ışığıda yandı musluk şeklinde olan. Aracı stop edip tekrar çalıştırdım problemler ortadan kalktı ancak arıza ışığı sönmedi. Servise gittim randevum olmadığı için üstünkörü baktılar bişeyleri temizleyip geri taktı usta (valörmü dedi valfmi dedi tam anlamadım) tekrar olursa şanzımanı komple indirip bakmamız lazım 3-4 gün sürer oda dedi. Az önce bu durum tekrarladı yine stop edip çalıştırdım düzeldi. Bu tip bir arıza ile daha önce karşılaştınızmı?

    • Kadir
      Kadir / Cevapla 17 Eylül 2019 at 12:03

      2015 cw dizel otomatik vites aracım geri vites problemim oldu.arac garantide olduğu için cekiyle gece saat 22:30 da aldılar servise götürdüler servis şanjimani komple söküp bakacak.sonuçu burada paylaşacağım.İslemi garantiye mi sokacak banami geçirecek bakalım.Araci alalı 2 ay oldu.

      • Oğuz
        Oğuz / Cevapla 23 Eylül 2019 at 09:10

        Selamlar bende servise götürdüm aracımı garantiden kavrama vs birkaç parça değişti şu an için düzeldi araç herhangi bir problemi kalmadı ama tabi ki sürekli olan bir şey olmadığından uzun kullanımda denemeye devam edeceğim. Neden bilmiyorum sadece yakıt tüketimi biraz arttı. Sizinki de garantiden değişir bence kolaylıklar dilerim.

    • Ömer Faruk dereli
      Ömer Faruk dereli / Cevapla 9 Şubat 2020 at 13:02

      2013 i30 elit otomatik aracım var 60 binde aracimi parkederken p aldığımda tık asesi geliyor sebebi nedir

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:12

        Ömer Bey, sesi dinlememiz gerekmektedir. İstanbul veya İzmir’de iseniz, buyurun bir çayımızı için, bir inceleme yapalım. Bu işlem için herhangi bir ücret talep etmiyoruz.

        • Mert
          Mert / Cevapla 25 Eylül 2020 at 23:42

          İ30 2013 model otomatik aracim.80 km.hizda. Sonra aglama yapiyor.sorun sojuc icin ne yapilmaso gerek acaba

  3. Selahattin gulnaz
    Selahattin gulnaz / Cevapla 7 Ocak 2020 at 19:10

    2011 dizel otomatik aracım var.4 den 3e yada 3 den ikiye düştüğünde tekrar gaza yüklenince sarsıntılı geciyo.sebebi nedir acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Mayıs 2020 at 21:24

      Selahattin Bey, problem şanzımanın içerisindeki balata gruplarından kaynaklanabilir.

  4. sinan
    sinan / Cevapla 1 Haziran 2020 at 12:25

    merhaba 2012 dizel i30 otomatik vites aracım var dün aracın motorunu yıkattım ve daha sonra vites geçişlerinde sıkıntı yaşadım .vitesi D konumuna alıyorum ekran da N de gösteriyordu ve araç gitmedi biraz karmaşa oldu sonra düzeldi acaba beyin sel bi problem midir yoksa kavrama mı

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Haziran 2020 at 12:38

      Sinan Bey, bu araçlarda kavrama yok, tork konvertörü var. Aracınızda pozisyon şalteri su aldı muhtemelen. Pozisyon şalterinin soketini çıkartıp iyice bir kurulayın, korozyon yapmasın. Sonra tekrar takın, büyük ihtimal sorun yaşamazsınız. Eğer sorun yaşarsanız yaklaşık 750 TL’lik bir parça olması gerekir.

  5. Mahir
    Mahir / Cevapla 6 Haziran 2020 at 18:02

    Merhaba,
    Hyundai i30 1.6 GDİ (benzin) otomatik vites 2012 model 120.000 kmde aracım var. Bir süredir vites geçişlerinde zorlanıyor. Geçmiyor. Yokuş yukarı cıkarken durduğumda örneğin 4 viteste durduğumda vites 4 de kalıyor 1 e almadığı için kalkamıyorum. İstop etmem gerekiyor. Ve genel olarak 4. Vitesin üstüne cıkmıyo. Geri vitese taktığımızda bazen kalkmıyor. Sanayide beyninde problem var dediler. 6.000 ₺ masraf cıkardılar. Sıkıntı ne olabilir. Ortalama maliyet nedir. Teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 8 Haziran 2020 at 11:31

      Mahir Bey, sorununuzu anlamamız için aracınızı burada bilgisayara bağlamamız gerekmektedir. Bu işlem için ücret almıyoruz. Şanzıman beyni bu araçlarda çok nadir arıza vermektedir. Sorun şanzımanın içerisinden kaynaklanıyor olabilir.

  6. Damet DAĞ
    Damet DAĞ / Cevapla 22 Haziran 2020 at 17:47

    Yaklaşık iki ay önce adana’dan giresun’a HUNYNDAI I30 2010 Model OTOM.VİT. MODE Aracım ile adana’dan Giresun’a seyahat ediyordum. Kayseri’yi Geçtikten Sonra Motor Ikaz lambası yandı. Adana servisini aradım. Beni Çorum Servisine yönlendirdiler. Oraya verdım. Direksiyon kutusu altında birşeyler yaptılar. Ikaz lambası söndü. Dönüşte tekrar yaklaşık aynı yerlerde işık tekrar yandı. Adana’ya döndüğümde iki gün sonra ikaz lambası kendiliğinden söndü. Servise gittim. Şanzıman Arızası Tesbitinde Bulundular. Arcımım Tamirinin 15-20 Gün Sürebileceğini parçanın sökülerek Istanbul’a gönderileceğini, masraf bedelininde işlem sonrası belirleneceğini söylediler. Acaba Size Göre Teşhis Doğrumu? Ne Yapmalıyım? 22.06.2020

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Haziran 2020 at 12:27

      Samet Bey, aracınız arıza lambası yaktığı zaman bir arıza kodu atar. Bizimle bu kodu paylaşırsanız teşhis konusunda size net şekilde yardımcı olabiliriz.

  7. alp topçu
    alp topçu / Cevapla 29 Haziran 2020 at 16:33

    2008 model i30 otomatik aracım 1 haftadır marş alırken stop edıyor bıraz bekleyıp tekrar calıstırınca sorun olmuyor arac lpg li neden olabılır acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Temmuz 2020 at 09:50

      Alp Bey, akü voltajı, marş motoru veya tork konvertörü veya motor problemi olabilir. LPG’yi iptal ettiğinizde durum nasıl?

  8. Fatih YÜKSEL
    Fatih YÜKSEL / Cevapla 9 Temmuz 2020 at 01:06

    Merhaba.
    Aracım 2015 model i30. 134.000 km otomatik dizel. 7. Viteste 1500-2000 devir arasında bazen titreme yapıyor bu titremeyi kalkışlarda da yapıyor. Gaza biraz yüklenince titreme ortadan kalkıyor. Sebebi ne olabilir acaba.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 12:44

      Fatih Bey, sorun kavrama gibi gözükmektedir. müsait bir zamanınızda aracınızı getirirseniz birlikte ücretsiz bir test gerçekleştirebilir arızanızı netleştirebiliriz.

      • Tolga
        Tolga / Cevapla 3 Kasım 2020 at 00:21

        Merhabalar 2012 dizel otomatik i30 aracım 4den sonra 5 ve 6da hız konusunda çok ağırlaşıyor sebebi neydir acaba ?

  9. Murat
    Murat / Cevapla 16 Temmuz 2020 at 10:52

    Merhaba,
    Hyundai i30 2015 model aracım var. Aracım ile uzun yol yaparken yaklaşık 800 km sonra vites geçişlerinde problem oldu. 2-4-6 şeklinde vites attı. Daha sonra aracı R vitesine aldığımda geri geri gitmedi ve gaz vermeme rağmen vites N gibi davrandı. Manuel moda aldığımda ise hiç bir şekilde tepki vermedi ve o moda geçiş yapmadı. Aracımı stop ettim ve biraz soğumasını bekledikten sonra tekrar çalıştırdım ve sorun ortadan kalktı. Herhangi bir arıza kodu vs vermedi. Ayrıca aracım daha önce serviste volantı değiştirilmiş. Bu sorun neden kaynaklıdır?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Temmuz 2020 at 10:00

      Murat Bey, muhtemelen kavrama çok ısındığı için bu arızayı yaşadınız. Tekrar etme durumu olursa buyurun yardımcı olalım.

      • Onur
        Onur / Cevapla 3 Kasım 2020 at 15:19

        Merhabalar 2012 model dizel otomatik i30 aracım 4.viteste takılı kalıyor hiç bir şekilde vitese müdahale edemiyorum R konumuna yada D konumuna çektiğimde vuruntu yapıyor. bilgisayara bağladığımızda P0880 arıza kodu verdi sorun neden kaynaklanıyor olabilir acaba

  10. Ahmet
    Ahmet / Cevapla 10 Ağustos 2020 at 12:15

    Merbaha 2015 model i30 otomatik vites dizel aracım da ilk kalkış anında özellikle gaz vermeden kalkisda titreme ,silkeleme yapıyor servis çift kavrama değişmesi gerekli dedi bunun tamiri ayarı gibi daha ekonomik bir çözümü yokmu diğer vites geçişlerinde bı sıkıntı yok

  11. kadir
    kadir / Cevapla 25 Ağustos 2020 at 05:38

    2016 hundai i 30 dizel otomatik aracım 3 ten 4. vitese geçerken ve kalkışlarda hafif vuruntu yapıyor diğer geçişlerde sorun yok. yardımcı olursanız ve maliyeti konusunda bilgi verirseniz sevinirim

  12. Fatih şimşek
    Fatih şimşek / Cevapla 10 Haziran 2021 at 00:33

    Merhaba 2013 İ30 automatik dizel aracının tamirhanede motorunu yıkamışlar araç çalışıyor epb ve motor ışıgı yandı vites P de kaldı kitlesi söküp temizledilwr bireyler yaptılar araç hazır dediler ama araca bindim biraz yol yaptım geldim kapattım aracınyekrar bindiğimde vites P den r ye r den n ye geçiyor ama D ye Bi geçiyor Bi geçmiyor bazen sanki n de kalıyor gibi araç kalkmıyor yerinden neden ola bilir ve İzmir de nerede yeriniz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 10 Haziran 2021 at 08:47

      Merhaba Fatih Bey, Adres: Bayraklı, Anadolu Cd. No:45/2, 35540 Bayraklı/İzmir Saatler: Açık ⋅ Kapanış saati: 19:00 Telefon: 0555 614 12 57 . Buradaki bilgileri kullanarak ücretsiz arıza tespitimizden faydalanabilir net bir sonuca ulaşabilirsiniz. Teşekkürler.

  13. Hakan
    Hakan / Cevapla 14 Haziran 2021 at 18:17

    Öncelikle hayırlı işler bol kazançlar, 2010 model Hyundai i30 cw 1.6 benzinli otomatik vites araç satın aldım, araç ilk kalkıştan sonra 2. Vitesten 3. vitese geçişlerini çok hissetiriyor, birde kasislerden geçtikten sonra gaza hafif dokunuyorum birden 1. Vitesten 2. Vitese agresif olarak hissettiryor, şanzıman yağ ve filitresini yeni değiştirdim, bu mıdel araçlarda halat ayarı mevcutmudur, ondan olabilirmi veya başka bir sebebimi vardır?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Şubat 2022 at 00:34

      Merhaba Hakan bey, bu şanzımanlarda vuruntular yağ ve yağ filtresi değişimi ile giderilemez. Halat ayarı sadece PRND geçişinde önem taşımaktadır. Dilerseniz İstanbul Levent, İstanbul Kartal, İzmir veya Ankara’daki servislerimizden birisine uğrayın, vites geçişlerindeki hissettirmelerin normal olup olmadığına birlikte bakalım. Test işlemlerimiz ücretsiz olup, çayımız ikramımızdır.

  14. Cuma TOPÇUOĞLU
    Cuma TOPÇUOĞLU / Cevapla 26 Kasım 2021 at 22:12

    Merhaba benim araç 2015 i. 30 dizel otomotik. Fites 2-4-6 altıda çalışıyor. Sorun ne olabilir kolaylıklar dilerim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Kasım 2021 at 11:58

      Merhaba Cuma Bey,
      Şanzımanınızda beyin ana basınç selenoidlerinde ve kavramada sorun görünüyor. İkametinize göre Atco Ankara, Atco İzmir, Atco Levent veya Atco Kartal servislerimizde ücretsiz bir şekilde arıza tespiti yaptırabilirsiniz. İletişim için 0553 902 88 14 numarasından bize ulaşabilirsiniz.

  15. Şükrü
    Şükrü / Cevapla 19 Şubat 2023 at 23:50

    2013 Hyundai i30’um var geri vitesine girmiyor. Girince de “Tak” diye ses geliyor. Sonrasında ekranda EPB hatası veriyor…

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Şubat 2023 at 09:26

      Merhaba Şükrü Bey, aracın arıza kodu verip vermediğine baktırmanızı öneririz. Arıza koduna göre daha net bir teşhis konulabilir.

  16. MERT
    MERT / Cevapla 28 Şubat 2023 at 14:18

    Merhabalar kolay gelsin iyi çalışmalar, 2015 1.6 crdi otomatik vites araca sahibim. bazen yavaşlayıp vites 2. vitese düştüğü zaman tekrar gaz verip devam edince sert bir takk diye ses geliyor, şanzıman takozlarında bi problem olmadığını öğrendik, neyden kaynaklanabilir ne yapmamız gerekir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Şubat 2023 at 16:09

      Merhaba Mert Bey, aracı bir servise götürüp arıza kodu verip vermediğine baktırmanızı öneririz. Şanzıman beyniyle alakalı bir sorun olabilir fakat arızadan emin olmak adına cihaz bağlayıp kontrollerini sağlamak gerekir.

      • MERT
        MERT / Cevapla 23 Nisan 2023 at 21:58

        selamlar kolay gelsin tekrar, aracı bilgisayara bağladık ancak herhangi bi arıza kodu yada her hangi bi uyarı vermedi, usta ile birlikte denedik sanki hiç sorun yokmuş gibi karşılaştığım sorunu bi daha yapmadı, ustadan ayrıldıktan sonra yine sorunla karşılaştım, bunu sadece 1 ve 2 vites arasında yani 1 den 2 ye geçerken yapıyor. balıkesirde ikamet etmekteyim ne önerirsiniz ?

  17. Anıl
    Anıl / Cevapla 11 Mart 2023 at 23:51

    Merhaba, Hyundai i30 2010 1.6crdi otomatik – dizel kullanıcısıyım, problemim şu şekilde;

    araç vites geçişlerinde kavramada sorun yaşıyor; yani 2’den 3’e geçecekken mesela boşa alıyor kendini ancak vites gelmediği için bir anda devir saati 4k’lara kadar anında fırlıyor. bunu önceden 1’den 2’ye motor soğuk olduğunda yapardı, 180k km’de şanzıman filtesi ve yağı değiştikten sonra kesti. şuan sıcak haldeyken de yapmaya başladı.

    2010
    1.6
    dizel
    arıza / hata kodu yok.

  18. Y. Coşkun
    Y. Coşkun / Cevapla 6 Ekim 2023 at 13:19

    Merhabalar hayırlı işler. 2012 model hyunda i 30 1.6 GDI otomatik şanzıman aracanim mevcut. Vites geçişlerinde sarsıntı ve seyir halindeyken titreme mevcut. Sorunu ne olabilir acaba. Arıza bilgisi ve fiyat bilgisi almam mümkün müdür.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ekim 2023 at 16:09

      Merhaba, öncelikle cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Çıkan sonuca göre yorum yapmak ve müdahele etmek daha sağlıklı olacaktır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.