Chevrolet aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Chevrolet araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Chevrolet otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Chevrolet otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.
Chevrolet Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul, Ankara, Bursa ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. Tüm servislerimiz randevulu çalışmaktadır ,lütfen gelmeden önce ilgili servisimizi arayıp randevu talep ediniz!
Chevrolet Otomatik Şanzıman Çeşitleri
Chevrolet grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:
Chevrolet araçlarda selenoid problemi yaşanmaya başlandığında TCM ilk olarak P0700 arıza kodu atar ve şanzıman arıza lambasını yakar. Eğer aracınızda şanzıman arıza lambası yanıyorsa, hiç vakit kaybetmeden en yakın servise gitmeniz gerekmektedir. Selenoidler veya şanzıman içerisindeki hasara göre şanzıman kendisini bu arızadan sonra korumaya alabilir. Bu durumda aracınızda sadece geri vites ve 5.vites devrede kalacaktır.
Chevrolet araçlardaki AF33 şanzıman 3 adet PWM, 5 adet on-off elektro vanaya sahiptir. Chevrolet 6T40 ailesi şanzımanlarda ise 6 adet PWM, 1 adet on-off solenoid bulunmaktadır. Otomatik şanzıman PWM solenoid valflerinin çalışma süresi içerisinde, çoğunlukla şanzımanın içerisindeki kirlilikten dolayı bozulurlar. Bu yüzden Chevrolet araçlarda otomatik şanzıman yağı değişimi , şanzıman ömrü açısından oldukça önemlidir.
Araç tamir piyasasında pwm selenoid valflerin temizliği yapılsa da, selenoid valf temizleme işlemi yeterli yağ basıncı ile yapılmadığı için fayda etmeyecektir. Selenoid valf arızasını tespit etmenin ve eğer temizleme yapıldı ise temizliğin sonuç verip vermediğini kontrol etmenin tek yöntemi özel tasarlanmış selenoid test makinelerinde bu selenoid valflerin test edilmesidir.
Oldukça pahalı olan otomatik şanzıman selenoidlerinin test edilmeden değiştirilmesi, gereksiz şanzıman tamir fiyatları ortaya çıkmasına, arızalı selenoidin tespit edilmeden değiştirilememesi ise arızanın devam etmesine neden olacaktır.
Chevrolet Solenoid Arıza Kodları
Eğer belirtilen arıza kodlarından bir tanesini yaşıyorsanız, sizinde selenoid valflerinizde sıkışma var demektir:
P0776 – P0777: PC2 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P0796 – P0797: PC3 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P2714 – P2715: PC4 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P2723 – P2724: PC5 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
P0752 – P0753: SS1 selenoidi takılı kalmış
P0741 – P0742: TCC selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
Bunlar dışında olabilecek diğer arıza kodları, şanzıman kartı, şanzıman beyni veya şanzıman içerisinde mekanik arızayı işaret edebilir. Şanzıman kartı ve kart üzerindeki şalter arızalarının çoğunluğu elektrik arızalarıdır ve silinmez, silinsede kısa bir süre sonra tekrar arızaya düşer. Bunlar Şasiye kısa devre (Short circuit), açık/yüksek direnç, voltaj kısa arızaları olabilir.
Eğer bu arızalar selenoid performans arızaları ile birlikte atıyorsa, bir ihtimal selenoid değişimi ile düzelir. Aksi durumda kart değişimi gerekir. Şalter elektrik arızaları: P0973, P0974, P0976, P0977 Selenoid elektrik arızaları: P0961, P0962, P0963, P0965, P0966, P0967, P0970, P0971, P0973, P0974, P2719, P2720, P2721, P2728, P2729, P2730, P2762, P2763, P2764
Ayrıca şalter elektrik arızası atmadan aşağıdaki şu arızaları da atabilir: P0842, P0843, P0872, P0873, P0877, P0878, P0989, P0990 … Bu arıza kodları takılı kalmış switchler, takılı kalmış selenoidler, bozuk valf gövdesi veya karttan olabilir.
Chevrolet şanzıman selenoid valf arızaları konularında uzman kişiler tarafından değerlendirilmezse, çok kısa süreler içerisinde arıza tekrarları gerçekleşebilir.
Firmamızda Chevrolet şanzıman tamirlerinde sadece arızalı selenoidler tespit edilip değiştirilmektedir. Bununla birlikte sıfır ve testleri gerçekleştirilmiş selenoidlerimiz satışa hazırdır. Sıfır ve test edilmiş otomatik şanzıman selenoid valf fiyatları için 0 850 640 0685 nolu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.
Chevrolet Otomatik Şanzıman Beyni Tamiri
Firmamızda Chevrolet şanzıman beyinleri özel test ünitelerinde test edilerek kontrol edilmektedir. Gerçekleştirilen testler sonucu kavramaya istenilen basınçta ve zamanda yağ göndermeyen valfler tespit edilebilmektedir.
Araç üzerindeki çalışma koşullarını simüle eden makinelerden çıkan test sonuçlarına göre şanzıman beyinleri uzman teknisyenlerimiz tarafından tamir edilmektedir. Chevrolet otomatik şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Chevrolet otomatik şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca her türlü Opel ve Chevrolet şanzıman yedek parçaları için 0 850 640 0685 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.
Chevrolet Şanzıman Tamiri ve Testi
Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Chevrolet otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.
Chevrolet araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Chevrolet şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.
Chevrolet Şanzıman Tamiri Fiyatları
Chevrolet Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16
Chevrolet Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17
1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ataşehir, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ,Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:
0 850 640 0 685
Chevrolet Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi
Chevrolet şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Chevrolet otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Chevrolet şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Chevrolet şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.
Ustaya Sor – Chevrolet Şanzıman Arızaları
Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
Aracınızın model yılı
Aracınızın motor hacmi
Aracınızın yakıt tipi
Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ataşehir, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
Eğer Chevrolet aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.
2011 cruze. 185.000 km 6T30 şanzıman 24258582 kodlu beyin var.1 yıl önce balata değişimi oldu.3-4 ay öncede.beyin bir problem olarak mı bilmiyorum korumaya aldığını söylüyor bazı bilirkişiler.70-100 km 3000 devir üzerinde seyir halinde gidince 6.vitesten 5. Vitese geçiyor ve manuel olarak müdahale edemiyorum.bu esnada 3000 devir altına düşüp seyir halini devam edince normale dönüyor.ekstra yağ soğutucu var araba.Bu çözülebilir mi?Maliyeti ne olur?
Aracınızın önce maf sensörünü ve hava emiş sistemini kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Eğer bunlarda bir sıkıntınız yok ise, tork konvertörünüz ile ilgili bir sıkıntınız var demektir. Dilerseniz bir uğrayın, uzmanlarımız aracınızı bir kontrol etsinler.
2011 model 1.4 ls otomatik d konumunda sarsıntı yapıyor ve ilk kalkışkarda vitese geçmiyor n konumuna alıp bekledikten sonra geçiyor ve araç gitmiyor zorluyor yapım aşaması ve ortalama fiyat ne olur şimdiden teşekkür ederim
Hayırlı işler kolay gelsin bende 2012 Cruze wtcc otomatik vites var 60000 km 2 den 3 geçerken vuruntu var birde 1 saniye kadar sanki yığılma yapıp ve 1 saniye kadar boş gaz veriyor gibi oluyor. sebep ne olabilir acaba.
Ustam hayırlı işler kolay gelsin , Cruze 2012 2.0 dizel otomatik aracın manuel yağ değişiminde şanzımanın alt tipasini açtığımızda kaç litre yağ boşalması gerekir ve üsten kaç litre dexron 6 yağ koymalıyız
Slm 2011 otomatik Cruze aracım 63bin kilometre de şanzıman yağı değişimi yapıldı araçta sadece soğuk iken 3,ten 4 ,e geçerken vuruntu var ısınınca yapmıyor arıza lambası yanmıyor sebebi nedir ne çözüm uygulamalıyız
ustam hayırlı işler olsun aracım 2010 cruz otomatik aracımda P0562 VE P1876 arıza kodları çıkıyor ikisinde de arıza düşük voltaj diyor sorun ne olabilir.
Hayırlı işler bende 2010 cruz var yarı otomatik D aldığımda 3saniye geç geçiyor bide 5ve6 viteslerde 3saniye geçmiyor sonra düzeliyor nasıl bir sorunu vardır yardımcı okursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim iyi çalışmalar dilerim
hayırlı işler arkadaşlar benim 2011 ls plus 135000 km de otomatik cruze var benim sorum bende her hangi bir arıza kodu falan vermiyor çok az sabahları düşük viteste geçişlerde hafif şekilde vuruntu yapıyor birde 40-45 km hızda sadece bu hızda lok lok diye bir ses geliyor bazen yapıyor bazen yapmıyor bunun nedeni ne olabilir bakım için size getirdiğimiz zaman fiyat ne olur şanzuman söküldüğü kaç günde bize teslim ediyorsunuz
Merhabalar aracım 1998 blazer son günlerde motor ısınınca kalkışta ve ikinci vitese geçerken vuruntu yapıyor soğukken birşey yok. Yağı eksilmisti dexron 3 ile tamamladık sonrasında başladı. Belki de bu ana rastladi bilemiyorum. Bulunduğum şehirde tamircisi bulunmadığı için bilgi almak istedim. İyi calismalar
Süleyman bey, hangi ildesiniz? Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara veya İzmir’deki şubelerimizden birisine uğrayarak arıza tespitinizi ücretsiz olarak yaptırabilirsiniz.
Merhaba,
2008 model Chevrolet Captiva – 240000 km bir araca sahibim. 2. vitesten 3. vitese geçişte vitesin boşa çıkması ve 2. vitesin sonlarına doğru şaftta ya da şanzumanin kendisinde titreme mevcuttu. Beyin revizyonu (temizliği) yapıldı. Vitesin boşa çıkma problemi simdilik düzelmiş görünüyor ancak titreme problemi hala devam etmekte. Sebebi sizce ne olabilir? Herhani bir hata kodu bulunmamakta. Teşekkür ederim.
Merhaba Selim Bey, öncelikle şaftınızı kontrol ettirin. İlk kalkışlarda bir titreme mevcut mu? Eğer mevcutsa tork konvertörünüze de baktırmanızı öneriririz. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Kolay gelsin 1.4 Ls aveo araç çekmiyor ilk çalışmada vites atmıyor boşa alıp bekledikten bir müddet sonra gidiyor şanzıman sıkıntısı var galiba ortalama fiyatı ne çıkar
2011 cruze. 185.000 km 6T30 şanzıman 24258582 kodlu beyin var.1 yıl önce balata değişimi oldu.3-4 ay öncede.beyin bir problem olarak mı bilmiyorum korumaya aldığını söylüyor bazı bilirkişiler.70-100 km 3000 devir üzerinde seyir halinde gidince 6.vitesten 5. Vitese geçiyor ve manuel olarak müdahale edemiyorum.bu esnada 3000 devir altına düşüp seyir halini devam edince normale dönüyor.ekstra yağ soğutucu var araba.Bu çözülebilir mi?Maliyeti ne olur?
Aracınızın önce maf sensörünü ve hava emiş sistemini kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Eğer bunlarda bir sıkıntınız yok ise, tork konvertörünüz ile ilgili bir sıkıntınız var demektir. Dilerseniz bir uğrayın, uzmanlarımız aracınızı bir kontrol etsinler.
İlginiz için teşekkür ederim.müsait bir zamanımda uğramaya çalışacağım
2011 model 1.4 ls otomatik d konumunda sarsıntı yapıyor ve ilk kalkışkarda vitese geçmiyor n konumuna alıp bekledikten sonra geçiyor ve araç gitmiyor zorluyor yapım aşaması ve ortalama fiyat ne olur şimdiden teşekkür ederim
Bu sorunu nasıl çözdünüz engin bey
2011 cruze var araç dururken D deyken arac aşırı bir sirkeleme yapıyor hareket etmek için zorluyor kendini sadece D deyken oluyor neden acaba
Tunç Bey, muhtemelen selenoid veya kalkış tası arızanız mevcuttur. Aracınızda herhangi bir arıza kodu var mıdır?
Chevrolet Cruze Otomatik sanziman yagi degisimi kac litre yağ degisimi oluyor.
Hayırlı işler kolay gelsin bende 2012 Cruze wtcc otomatik vites var 60000 km 2 den 3 geçerken vuruntu var birde 1 saniye kadar sanki yığılma yapıp ve 1 saniye kadar boş gaz veriyor gibi oluyor. sebep ne olabilir acaba.
Veli Bey, sorununuz selenoid kaynaklı olabilir. Aracınızda herhangi bir arıza kodu var mıdır?
Ustam hayırlı işler kolay gelsin , Cruze 2012 2.0 dizel otomatik aracın manuel yağ değişiminde şanzımanın alt tipasini açtığımızda kaç litre yağ boşalması gerekir ve üsten kaç litre dexron 6 yağ koymalıyız
Slm 2011 otomatik Cruze aracım 63bin kilometre de şanzıman yağı değişimi yapıldı araçta sadece soğuk iken 3,ten 4 ,e geçerken vuruntu var ısınınca yapmıyor arıza lambası yanmıyor sebebi nedir ne çözüm uygulamalıyız
Beytullah Bey, sorun muhtemelen selonoid kaynaklıdır.
ustam hayırlı işler olsun aracım 2010 cruz otomatik aracımda P0562 VE P1876 arıza kodları çıkıyor ikisinde de arıza düşük voltaj diyor sorun ne olabilir.
Hayırlı işler bende 2010 cruz var yarı otomatik D aldığımda 3saniye geç geçiyor bide 5ve6 viteslerde 3saniye geçmiyor sonra düzeliyor nasıl bir sorunu vardır yardımcı okursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim iyi çalışmalar dilerim
hayırlı işler arkadaşlar benim 2011 ls plus 135000 km de otomatik cruze var benim sorum bende her hangi bir arıza kodu falan vermiyor çok az sabahları düşük viteste geçişlerde hafif şekilde vuruntu yapıyor birde 40-45 km hızda sadece bu hızda lok lok diye bir ses geliyor bazen yapıyor bazen yapmıyor bunun nedeni ne olabilir bakım için size getirdiğimiz zaman fiyat ne olur şanzuman söküldüğü kaç günde bize teslim ediyorsunuz
Merhabalar aracım 1998 blazer son günlerde motor ısınınca kalkışta ve ikinci vitese geçerken vuruntu yapıyor soğukken birşey yok. Yağı eksilmisti dexron 3 ile tamamladık sonrasında başladı. Belki de bu ana rastladi bilemiyorum. Bulunduğum şehirde tamircisi bulunmadığı için bilgi almak istedim. İyi calismalar
2017 Chevrolet Captiva 2.0 otomatik 240.000 km de araç isindiktan sonra vites geçişlerinde vuruntu ve vites geçişlerinde boşa cikarma yapıyor
Süleyman bey, hangi ildesiniz? Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara veya İzmir’deki şubelerimizden birisine uğrayarak arıza tespitinizi ücretsiz olarak yaptırabilirsiniz.
Merhaba,
2008 model Chevrolet Captiva – 240000 km bir araca sahibim. 2. vitesten 3. vitese geçişte vitesin boşa çıkması ve 2. vitesin sonlarına doğru şaftta ya da şanzumanin kendisinde titreme mevcuttu. Beyin revizyonu (temizliği) yapıldı. Vitesin boşa çıkma problemi simdilik düzelmiş görünüyor ancak titreme problemi hala devam etmekte. Sebebi sizce ne olabilir? Herhani bir hata kodu bulunmamakta. Teşekkür ederim.
Merhaba Selim Bey, öncelikle şaftınızı kontrol ettirin. İlk kalkışlarda bir titreme mevcut mu? Eğer mevcutsa tork konvertörünüze de baktırmanızı öneriririz. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.
Merhaba 2007 model Chevrolet spark se 0.8 otomatik benzinli aracım var geri vitese taktığımızda araç stop ediyor bu şanzımanı tamir ediyor musunuz
Merhaba Yunus Bey, maalesef bu model araçlara şu an için hizmet vermemekteyiz
Merhaba iyi günler. 2.0 Dizel 2012 model Cruze Selenoid değişim maliyeti ortama ne kadar olur. Teşekkürler
Merhaba Erdal Bey, aracınızda solenoid değişimi yapmadan önce arızalarınızı ve yaşadığınız problemleri bilmek isteriz.
Merhaba iyi günler. 2.0 Dizel 2012 model Cruze Selenoid değişim maliyeti ortama ne kadar olur. Teşekkürler
Merhaba Erdal Bey, aracınızda solenoid değişimi yapmadan önce arızalarınızı ve yaşadığınız problemleri bilmek isteriz.
Kolay gelsin 1.4 Ls aveo araç çekmiyor ilk çalışmada vites atmıyor boşa alıp bekledikten bir müddet sonra gidiyor şanzıman sıkıntısı var galiba ortalama fiyatı ne çıkar
Merhaba, aracınız kaç model?
Son Yazılar
Son Yorumlar
Arşivler
Kategoriler
Meta
Haberler