Hyundai Santa Fe Otomatik Şanzıman Tamiri

Hyundai Santa Fe otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Hyundai Santa Fe araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Hyundai Santa Fe otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Hyundai Santa Fe şanzıman arızası için kesin çözüm üretmekteyiz.

Hyundai Santa Fe Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul, Ankara ve İzmir‘deki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. 

Eğer Santa Fe aracınızda P0700, P0741, P0732, P0733 arıza kodu var ise, kısa sürede servise gitmenizi tavsiye ederiz.

Hyundai Santa Fe araçlarda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz otomatik şanzıman tipleri:

  • Hyundai Santa Fe >> 4 vites F4A51 Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Hyundai Santa Fe >> 5 vites A5HF1 Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Hyundai Santa Fe >> 6 vites A6LF1/A6MF1 Otomatik Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Hyundai Santa Fe otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Hyundai Santa Fe araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Hyundai Santa Fe şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Hyundai Santa Fe otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 numaralı destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Hyundai Santa Fe Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Hyundai Santa Fe şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Hyundai Santa Fe otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Hyundai Santa Fe şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Hyundai Santa Fe şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Hyundai Santa Fe Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak İstanbul ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer Hyundai Santa Fe aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

22 thoughts on “Hyundai Santa Fe Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Hasan ENGENÇ
    Hasan ENGENÇ / Cevapla 20 Nisan 2020 at 21:01

    Hyundai santa fe 2.2 crdı 2007 model aracımın A5HF1 Otomatik şanzumanın tork konvertörü arızalı. Bulunduğum ildeki bir otomatik şanzumancıya gösterdim. Bilgisayara bağladı ve tork konvertörü arızalı dedi. Araçla ilgili şikayetim de şuydu :Düz yolda hız 100 civarlarında iken birkaç saniye süren bir titreme ve devirde aşağı ve yukarı oynama.Tabi bu olayı sık sık değil de ara sıra yaşamaktayım. Siz değerli ustalarıma 2 sorum olacak. 1-)Tahmini revizyon işlemi minimum – maksimum fiyatı ne olabilir? 2-)Aracı sizin firmaya ancak Temmuz veya Ağustos ayında İstanbul ‘a geldiğimde getirebilirim. Dolayısıyla araç bu süre içinde ciddi problemler çıkarır mı? Ayda en fazla 500-600 km yapıyorum. İstanbul’a Van’ dan geleceğim. Şimdiden vereceğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Mayıs 2020 at 21:28

      Hasan Bey, torku söktürüp bize gönderirseniz 1.000-1.250 TL masrafı olacaktır. Eğer İstanbul’a gelirseniz, bu süre içinde ciddi bir problem çıkmaz.

  2. Kaan Aksel
    Kaan Aksel / Cevapla 13 Temmuz 2020 at 03:57

    Aracim Hyundai Santa fe 2.0 crdi vgt Hmatik 2005 dizel otomatik . Son 1 hafta icinde 2 3 defa su sekilde bir olay yasadim sabah arabayi çalıştırdık tan sonra D ye ileri vitese aliyorum ama arac yerinden oynamiyor sonrasinda gaza biraz yuklenince hafif ileri atiliyor ayagimi gazdan cekince sanki boş vitesteymis gibi , rölanti hizi yokmuş gibi , geri vitesede alsam aynisi gaza basinca hareketleniyor arac yaklasik 1 2 dk böyle bocaladiktan sonra normal rejimine giriyor + bazen rampa cikarken 2. Viteste hizlanmayi kesiyor hiz dustukten sonra tekrar 1. Viteste devirleniyor. Ve 2-1 2-1 uzun bi rampada bu tekrar ediyor. Cihaza bagladilar herhangi bir hata kodu bulunamadi. bunlarin sebebi ne olabilir acaba simdiden teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 15:08

      Kaan Bey, sorununuz şanzımanın içerisinden mekanik problem gibi gözükmektedir. Bizim İstanbul servisimize uğrama şansınız var mıdır? Aracınızı ücretsiz olarak test etmek ve arızayı araç üzerinde incelemek istiyoruz.

      • Kaan Aksel
        Kaan Aksel / Cevapla 21 Temmuz 2020 at 00:51

        Izmitte ikamet ediyorum en erken kurban bayramindan sonra ugrayabilirim.

  3. Necmi
    Necmi / Cevapla 16 Temmuz 2020 at 12:38

    Esenlik içinde olmanız temennisi ile merhaba
    2007 2.2 Dizel
    Dinomometre testinde 4×4 çalışmadığını tespit ettim
    Hiç bir arıza uyarısı vermedi ve hala vermemektedir.
    Yavru şanzıman diye tabir ediilen kısım da dişli sıyrılmış dendi

    arıza uyarısı vermemesi normal mi ?
    4×4 çalışması için yavru şanzıman dişli tamiri maliyeti ve süresi ne olur

    Hayırlı işler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Temmuz 2020 at 10:02

      Necmi Bey, maalesef ki Atco olarak yavru şanzımanlara hizmet sunmuyoruz ve size bu konuda herhangi bir sağlıklı bilgi sunamayacağız.

  4. Necmi
    Necmi / Cevapla 29 Temmuz 2020 at 01:02

    Sağlıkk ve esenlik içinde olmanız temennisi ile merhaba

    2007 SANTA FE OT 5 vites 2.2 CRDİ ARAÇ 4X4 GEÇMEZ ARIZA KODU DA VERMEZ
    MOTOR YENİLENDİ DYNOMOMETRE TESTİNDE 4X4 ÇALIŞMADIĞINI FARK ETTİM ARAÇ 2 YILDIR BENDE

    ARIZA KODU VERMEMESİ NORMAL Mİ?
    ARAZİ ŞANZIMANININ TAMİRİ MÜMKÜNSE YAKLAŞIK MALİYET VE SÜRESİ VE PERFORMANSI
    NE OLUR KONULARINDA BİLGİLENDİRİRSENİZ ÇOK MAKBULE GEÇER

    HAYIRLI İŞLER

  5. Engin şahin
    Engin şahin / Cevapla 28 Ağustos 2020 at 01:02

    Hundai santa fe 2007
    5ileri otomatik
    Dizel
    2.2 motor
    Hata kodu p0700, p0735
    Arac kullanır iken otomatik viteste bırakma yapıyor ve hızlanmada kesintiye ugruyor

  6. Rabia
    Rabia / Cevapla 11 Eylül 2020 at 23:13

    SantaFe 2.2 2008 otomatik bayirda durdugumda geri kacirma yapıyor. Duz yolda ise ayagimi frenden cektigimde one gidiyor arac. Araci yeni aldik normal mi acaba? Cok tesekkurler

  7. Refik kılıç
    Refik kılıç / Cevapla 17 Eylül 2020 at 15:27

    Merhaba kolay gelsin hyundai santa fe 2000 motor aracım var 2004 model olup 4 ileri otomatik şanzıman. Şöyle bir sorun yaşıyorum araba 2000 bin devir ile 25000 devir arası vites değiştirir gibi atılmalar yapıyor aşırı yüklediğimde de kendi kendine stop edip duruyor ve bir kaç dakika çalışmıyor ustaya gösterdim şanzıman balataları bitmiş dedi 5.000 ila 13.000 arası masraf çıkabilir dedi fakat pek güvenli bir yer gibi gelmedi bana yorumlarda da şikayetçiler baya çok yani demem şu ki benim aracın şanzıman balataları değişmesi gerek revizyon gerekli mi bilmiyorum sizden minimum ve maksimum fiyat alabilir miyim?

  8. Yavuz
    Yavuz / Cevapla 11 Kasım 2020 at 15:16

    Selam benim aracım 2006 santefe 2000motor şanzıman yağı kontrolü nü nasıl yapacağım araç çalışır halde p demi olacak yoksa r demi araç 305 binde benden önceki sahibi yağının değişdirip değiştirdiğini bilmiyorum ne yapmam lazım

  9. Serkan Deniz ÖZKAN
    Serkan Deniz ÖZKAN / Cevapla 18 Şubat 2021 at 13:55

    Merhabalar.
    2010 model SantaFe 2,2 CRDI aracımda iki gün önce el freni göstergesinin yanık kalması sorununu giderdikten sonra (Takriben 10 km yol aldıktan sonra) viteslerle ilgili sorun yaşadım. araçta şu anda U0101 ve P1587 arıza kodları okunuyor. Araç tek viteste yol alıyor. Km göstergesi, araç içi saat, park sensörü çalışmıyor. Arabanın hangi viteste olduğu görülmüyor. Geri vitese aldığımda araba sanki zıplıyor. Bugün şanzımancıya bıraktım. Arızanın elektronik olduğunu tespitinin zaman alacağını söylediler. Kolay tespit yapma yöntemi var mıdır? Ne yapılabilir? Sorun neden kaynaklanabilir? Şimdiden teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Şubat 2021 at 07:40

      Serkan Bey, aracınızda Can hattında iletişim problemi var. Tesisat problemi gibi gözükmektedir.

  10. Erdinç marangoz
    Erdinç marangoz / Cevapla 18 Şubat 2021 at 21:12

    Merhaba ben ordudan yaziyorum,aracım 2008 santa fee 2.2 otomatik sanzuman aracim ocak ayında baslayan arac soğukken n den d ye gecerken sert gecme ve yolda giderken ilk bes dakikada kucuk vitesten 2 ye gecerken sallama yapiyor,5 dakikadan sonra tahmini motor isindiktan sonra vites gecisindeki sertlik ve ve sallama duzeliyor.sorunum ne olabilir tesekkur ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Şubat 2021 at 08:30

      Erdinç Bey, sorun şanzıman beyni kaynaklı olabilir. Aracı Ankara veya İstanbul’a getirebilirseniz, daha detaylı inceleyebiliriz.

  11. Murat Kaya
    Murat Kaya / Cevapla 25 Şubat 2021 at 12:52

    Merhabalar 2007 model Aracım 2.2 motor Santa Fe Sabahları ilk çalıştırdığımda 5 dk ısıtmama rağmen ilk kalkışda araba geç kavrama yapıyor. Vites geçilerinde herhangi bir sorun yok sadece ilk kalkışda soğukken geç kalkıyor…. Motor ısındığında ise rampa yukarı geç kalkıyor…

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Mart 2021 at 13:57

      Merhaba Murat bey, sorun tork konvertörünüzde ya da kalkış kavrama tasınızda mekanik hasar olabilir.E ğer İstanbul, Ankara veya İzmir’de iseniz uygun bir zamanda sizleri ücretsiz test için servis noktalarımıza bekleriz. Birlikte test edip daha fazla yorumda bulunabiliriz.

  12. Bülent Civan
    Bülent Civan / Cevapla 25 Şubat 2021 at 15:27

    Hyundai santa fe 2001 model aracımda P0715 ve P0740 arıza kodları çıktı.Araç 3. viteste korumaya alıyor.Sorun nedir maliyeti ne tutar?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Mart 2021 at 13:59

      Bülent Bey, aracınızda sensör ve tork arızaları gözüküyor. Eğer problem elektriksel ise fazla birşey tutmayacaktır. Eğer sorun şanzıman mekaniğinden kaynaklanıyorsa revizyon gerekebilir. Yaklaşık 8 ile 10 bin TL arası revizyon tutacaktır.

  13. OSMAN
    OSMAN / Cevapla 30 Mart 2021 at 11:47

    2002 MODEL 2.7 BENZİN LPG ARACI DEVİRSİZ KULLANAMIYORUM. 3000 DEVİRDE VİTES ATIYOR VE DEVİR 2000 NİN ALTINA GELİNCE ARAÇ HAREKET HALİNDE İKEN 2. VİTESES ATIP 3. VİTESE GEÇİYOR ŞEHİR İÇİNDE NADİR 4. VİTESE GEÇİYOR YANİ YAVAŞ KULLANMAMA İZİN VERMİYOR.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 31 Mart 2021 at 11:03

      Osman Bey Merhaba, aracınızın markasını söylerseniz aracınızda bulunan şanzıman tipini göre bilgi ve yorum yapabiliriz.Teşekkürler.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.