- Anasayfa
- Hakkımızda
- Otomatik Şanzıman Tamiri
- Valf Gövdesi
- Tork Revizyon
- Satış
- Sıfır Otomatik Şanzımanlar
- Yenilenmiş Otomatik Şanzımanlar
- Alfa Romeo Otomatik Şanzıman
- Audi Otomatik Şanzıman
- Bmw Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 1.16i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 1.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.16i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.18d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.20i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.20d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.25i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.30i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 4.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.20i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.25d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.28i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.30 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 7.30i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 7.40i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X1 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X3 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X5 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X6 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Chevrolet Otomatik Şanzıman
- Chrysler Otomatik Şanzıman
- Citroen Otomatik Şanzıman
- Chery Otomatik Şanzıman
- Dodge Otomatik Şanzıman
- Fiat Otomatik Şanzıman
- Ford Otomatik Şanzıman
- Hyundai Otomatik Şanzıman
- Hyundai Accent Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Elantra Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Getz Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i10 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i20 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i30 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai ix35 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Santa Fe Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Sonata Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Tucson Otomatik Şanzıman Tamiri
- Infiniti Otomatik Şanzıman
- Isuzu Otomatik Şanzıman
- Jaguar Otomatik Şanzıman
- Jeep Otomatik Şanzıman
- Kia Otomatik Şanzıman
- Lancia Otomatik Şanzıman
- Land Rover Otomatik Şanzıman Tamiri
- Maserati Otomatik Şanzıman
- Mazda Otomatik Şanzıman
- Mercedes Otomatik Şanzıman
- Mercedes A180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C200 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C220 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLA Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLK Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLS Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E200 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E220 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E250 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E270CDI Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E320 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E350 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes G Serisi Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes ML Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S320 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S350 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S400 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S500 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Sprinter Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Vaneo Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Vito Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Viano Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Otomatik Şanzıman
- Nissan Almera Otomatik Vites Arızaları ve Çözümü
- Nissan Juke Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Maxima Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Micra Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Navara Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Note Otomatik Vites Arızaları ve Çözümü
- Nissan Pathfinder Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Primera Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Qashqai Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Terrano Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan X-Trail Otomatik Şanzıman Tamiri
- Opel Otomatik Şanzıman
- Peugeot Otomatik Şanzıman
- Peugeot 206 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 207 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 208 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 2008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 306 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 308 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 3008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 406 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 508 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 5008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Porsche Otomatik Şanzıman
- Renault Otomatik Şanzıman
- Renault Captur Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Clio Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Fluence Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Kadjar Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Koleos Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Laguna Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Megane Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Scenic Otomatik Şanzıman Tamiri
- Saab Otomatik Şanzıman
- Seat Otomatik Şanzıman
- Skoda Otomatik Şanzıman
- Ssangyong Otomatik Şanzıman
- Suzuki Otomatik Şanzıman
- Volkswagen Otomatik Şanzıman
- Volkswagen Amarok Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Bora Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Caddy Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen CC Otomatik Şanzıman Tamiri VW
- Volkswagen Golf Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Jetta Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Passat Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Polo Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Tiguan Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Touareg Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Transporter Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volvo Otomatik Şanzıman
- Video-Galeri
- Haberler
- İletişim
kolay gelsin 2001 volvo s40 t4 aracın vites p den r ye r den n ye genelde her vites gecisinde vuruntu yapıyor motor ısınıp biraz kukkanınca genekde durkal çok yapınca algı gecikmesi yasanıyor normalde vites gecisleri normal ama motor biraz ısınınya yada çok dur kalk yapınca araç yavasladıgı zaman 2 den 1 e gecerken silkeleme yapiyor ama sadece 2 den 1 e gecerken biraz zaman sonra ise 1den 2 ye milisaniyede geciyor ve arac hissetiriyor diger viteslerr normal yine
Orkun bey, anlaşıldığı kadarı ile aracınızın şanzıman beyninde (hidrolik valf ünitesinde) problem var. Detaylı ve ücretsiz test için müsait bir zamanınızda uğrabilirseniz, siz çayınızı içerken arkadaşlarımız aracınız üzerinde gerekli incelemeleri gerçekleştirebilirler.
İyi çalışmalar dilerim, 2005 kia cerato benzinli araca talip oldum, ekspertiz raporunda hafif vuruntu yazıyor, en iyi veya enkötü ihtimalle masrafı ne olur, alacağım kişiyle ona göre fiyatından düşeceğim.
Mustafa Bey, vuruntuların nedeni bir tek selenoid (250 TL) olabileceği gibi, birkaç tane selenoid, hidrolik ünite (yaklaşık 2.500 TL), ya da şanzımanın içerisindeki mekanik aksamlar (komple şanzıman revizyonu) olabilir. Bu yüzden en iyi 250, en kötü 7.000 TL arasında değişecektir.
merhaba aracım 2012 model nissan qashqai 1.6 bendinli cvt şanzuman p846 hata kodu veriyor servis yenileme diyor araç son gaz verildiğinde bu arızayı veriyor ne yapmam gerekir izmirde anlaşmalı servisiniz var mi
merhaba ,
Atco Otomatik Şanzıman İzmir şubemiz var
Atatürk organize sanayi sit, 10029. Sk. No:5, 35640 Atatürk Osb/Çiğli/İzmir
çağdağ beyi ararsanız yardımcı olur
0555 614 12 57
Mrb, aracım 2004 mini cooper(r50) otomatık cvt sanzıman. aracımı ılk calıstırdıgımda D’ye aldıgımda vuruntu yapıyor. arac ısındıktan sonra yapmıyor. sadece ılk kalkıs sırasında oluyor. Vites gecıslerı cok ıyı, hıc hıssettırmıyor. sanzıman yagını degıstırmeyı dusunuyorum, duzel mı ? baska arazısı mı var acaba?
Merhaba Faysal Bey aracınızdaki problem mekanıksel bir basınç kaybından meydana gelmektedir. Yağ değişimleri arızaların çözümüne bir etki yaratmaz bazen araçtaki arızalar artmaktadır.
selamlar
s60 D2 aracım var powershift şanzımanlı. Aracım önce düşük motor performansı hatası veriyordu egr kaçağı varmış. o hatadan hemen sonra şanzıman düşük performans hatası veriyordu. hatayı yaptırdım ama şanzıman hatası vermeye devam etti ama bu dediğim hataları tamamen yüksek devir rampa yollarda veriyordu. en sonunda 2 4 ve 6. viteslere atmamaya başladı. şanzımanı usta söktü bişey bulamadı beyinden yapıyor dedi emin olamıyorum. sizin yorumunuz nedir?
Merhaba, araç ekranda şanzıman düşük performans uyarısı veriyorsa yüzde 80-90 şanzıman beyni arızalanmış demektir. 2-4-6. viteslerin kaybolmasının iki sebebi olabilir. Birincisi şanzıman beynindeki 2 adet ana basınç selenoidlerinden biri arızalanmış. Bu iki ana basınç selenoidinin birisi 1-3-5. viteslere diğeri ise 2-4-6. viteslere basınç gönderir. İkinci sebep ise, kavramada 2-4-6 vitesleri etkileyen bölgede bir boşluk ayarı kaçmış olabilir. Beyindeki arıza zamanla kavramayı da bozmuş olabilir. Yani hem kavramaya hem de beyne işlem gerekebilir. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefonu arayarak da bize ulaşabilirsiniz.
Merhabalar aracım Chevrolet Cruze 2010 model otomatik vitestir. Araç ısındıktan sonra bazen dur Kalklarda gaza basıyorum araç hareket etmiyor daha sonra biranda ileri atılıyor ve arıza kodu veriyor P0700 ve P0751 hata kodları R ye geldiğinde vuruntu yapıyor. Sorun nedir ne kadar masraf çıkarır bize.
Salih Bey, aracınızda çok nadir karşılaşılan SS1 selenoid hatası mevcut. Şanzımanın karteri sökülerek TCM’si sökülecek, bütün selenoidlerin ortasındaki en kalın olan selenoid değiştirilecektir. Bu sayede sorun ortadan kalkacaktır. Selenoidin yenisi 100 TL’dir.
Merhaba aracım Megane 2 otomatik vites dizel
Sorunum şu D kalkışta aracım yığılıp kalıyor ve küt diye ses oluyor bu sürekli olmuyor ama sanki balata kokusu gibi koku geliyor sorun nedir ustam
Merhaba Hayırlı Günler Aracım 2005 Citroen C3 Yarı Otomatik
Aracımda Tekrar Eden Bir Arıza var Kendini Kar moduna Alıyor ve Araç Hareket Etmiyor Özellikle Yoğun Trafikte Çok Fazla Tekrar ediyor
Sürekli Yolda Ha Kaldım Kalıcam Korkusuyla Dolaşıyorum
Afaki Olarak Yardımcı Olabilirseniz Sevinirim Teşekkürler Hayırlı İşler Bol Kazançlar Olsun İnşallah.
Vedat Bey, Atco olarak henüz yarı otomatik şanzımanlara hizmet sunmuyoruz. Özel mail adresinize bu konuda uzman başka bir arkadaşımızın bilgilerini paylaşacağız. Kendisi size yardımcı olacaktır.
Merhabalar
Dah önce belirtmiş olduğum konuyla alakalı mail adresime uzman arkadaşların ulaşıcağnı belirtmiştiniz ama ne gelen oldu nede giden 🙁
vedatkicir@gmail.com
Teşekkürler
Golf mk5 tiptronik aracım vites geçişlerinde silkeleme yapıyor. Aracımı getirirsem tam teşhis yapabiliyor musunuz? Yoksa selenoidlerden konvertörden yapabilir açıp bakalım mı diyorsunuz? Eğer öyleyse zaten ben aracımda bulunan şanzımanın marka model numarasından kronik sorunlarına kadar problemin muhtemel sebeplerini dahi biliyorum. Bana nokta atışı tam teşhis söyleyebilir misiniz? Tabi eğer gelip teste girersem.
Merhaba
2005 Model ww golf 5 1.6 fsi aracım var
Araç ısındıktan sonra 3 ten 4 geçişte vuruntu yapıyor sonrası sitenizde yazdıklarınızın aynısı oluyor
Çözümü varmıdır bana tamiri ne kadara mal olur.
Lütfen yardımcı olun adam akıllı bir usta bulamadım kime danışsam şanzıman değişecek diyor.
Yardımcı olursanız sevinirim
Niyazi Bey, aracınız Tiptronic midir? Eğer tiptronic ise selenoid veya valf gövdesi tamiratı ile aracınız düzelebilir.
Merhaba,
2011 Fluence 4 vites tork konvertorlu şanzıman kullanan aracım var. Yağı sogukken şanzıman çok vuruntu yapıyor. İsindiginda normal. Bir de servis bu modelin yağının değişmeyeceğini ömürlük olduğunu söylüyor fakat ben değiştirmek istiyorum. Bu konudaki yorumunuz ve şanzıman yağ değişim fiyatinizi alabilir miyim? Çok teşekkürler..
Fatih Bey, genellikle üreticiler yağı ömürlük olarak tanımlarlar. Bununla bilikte kullanım koşulları altında yağ zaman içerisinde bozulur. Özellikle bizim gibi çok fazla dur-kalk trafiği olan şehirlerde. Yağ değişiminin makine ile yapılması önerilmektedir. Bu durumda maliyet biraz daha artmaktadır. Aracınızda bulunan DPO şanzımanda ise filtre şanzımanın içerisindedir ve yağ değişimi esnasında maalesef değiştirilmemektedir. Normal değişim 500 TL, makine ile değişim yaklaşık 750 TL tutmaktadır.
Evet tiptronik
Yani hem otomatik hem Manuel kullanım modu var
Ne kadar masraf çıkar tahmini
Niyazi Bey, şu anda selenodiniz mi, valf gövdeniz mi, yoksa şanzımanınızın içi mi problemli bilemiyoruz. Her arıza tipine göre çıkacak maliyet değişecektir. Maliyeti ancak test sonrası söyleyebilmekteyiz.
Sayin atco calisanlari,
sürmüs oldugum arac, Ford Galaxy, 2.0 TDCI, 140 HP, Powershift Sanzumanli. Yapmis oldugu hata su, hep arac yuklu oldugu zaman veya havalar sicak olup da araci biraz hizli veya agressiv kullandigim takdirde hataya dusuyor. Hatalar P0766, P0771 ve P2714 ve korumaya aliyor kendisini, vites degisiminde sikintilar olusuyor. Araci kapatip geri calistirdigimda hata lambasi yaniyor fakat aracin performansi tekrar yerine geliyor. Bu gibi hadiselerden malumatiniz var ve Hatanin Tamiri mümkün ise, aracimi size Istanbula, getirmeyi cok ciddi bir sekilde düsünüyorum.
Muttalip Bey, bahsettiğiniz üzere arıza kavrama ve mekatronik kaynaklı olabilir. +90 552 290 15 67 nolu telefondan teknik müdürümüze ulaşabilirsiniz.
Mrb. Ford mondeo tam otomatik 6 ileri şanzıman lı aracımdan 1 den 2 geçişlerde uğultu sesi geliyor. Sadece 1 den 2 ye geçerken. Vuruntu falan yok. Arıza lambası yok. Sebebi ne olabilir.
Merhaba benim aracım reno megan 3 vites kutusu kontrol ettirin yazıyordu araba cekmiyordu ve stop edince duzelıyordu en son aynı hatayı yaptı ve arac diz yollarda cekıyor ama dik yokuslarda arac cekmiyor hızını alana kadar gaz yemiyor arac dizel otamatık tırıptonık 2008 model neden olabilir maliyet tahmini ne jadar
Seyfi Bey, aracınızın önce motorunu kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Anlaşıldığı kadarı ile aracınızda tork konvertör ve selenoid problemleriniz mevcut fakat sizin anlattıklarınızdan problemin sadece bunlarla alakalı olmadığına dair bir hisse kapıldık. Dilerseniz müsait zamanınızda uğrayın, aracınızı birlikte bir test edelim.
Merhaba aracım daewoo leganza otomatik şanzıman beyni arızalı vites atmıyor yardımcı olabilir misiniz Gaziantep ten ben
Yunus Emre Bey, Maalesef Leganza için elimizde parça bulunmamaktadır.
iyi günler efendim
megane 2 otomatik dizel sahibiyim.aracımı ilk calistirdigim anda birinci vitesten ikinci vitese gecerken vuruntu yapiyor ve ardindan gün icinde vites kutusunu kontrol ettirin diye bir yazı cikiyor.kapatıp acinca araci duzeliyor.yardımcı olursaniz ve tahmini bir fiyat bilgisi verirseninz sevinirim.
Haluk Bey, bu arıza için firmamızda 3 adımlı tamirat uygulanmaktadır. Tamir fiyatı şanzımanın durumuna göre (ancak testlerden sonra belli olmaktadır) 1.000 ile 5.000 TL arasında değişmektedir.
Merhaba 2011 1.6 otomatik cruze aracım var aracım kalkıp hareketlendikten sonra devir birden yükseliyor ve düşüyor sonra aracım pati çeker gibi yapıyor çok sert bir vuruntu yapıp devam ediyor ama diğer viteslerde de hafif vuruntu yapıp geçiyor bazen frene basıncada hafif vuruntu oluyor şanzıman yağını daha yeni değiştirdim orjinal gm dexron 6 kullandım bunların sebebi nedir ve ne kadar bir masraf çıkartır dönüş yapabilir misiniz bir an önce yaptırmak istiyorum
Merhaba chery tiggo 2011 model otomatik vites sorun araçla biraz gittikten sonra küt diye bir ses ve ekranda kırmızı disk şeklinde bir işaret çıkıyor haliyle araç çekilen düşüyor vites değiştirmiyor stop edip çalıştırınca düzeliyor ama belli bir süre sonra tekrarlıyor şanzıman selenoid letini iki adet ve yağını değiştirdik ama sonuç aynı serviste bilgisayara bağlayınca. Sadece şanzımanı görmüyor sorun ne olabilir yardımcı olup yapmamız gerekenler hakkında bir fikir verebilirseniz sevinirim şehir dışından yazıyorum
Hamdi Bey, eğer selenoidlerini değiştirdiyseniz, hidrolik ünitenizde problem olma ihtimali yüksektir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyrun uğrayın, aracınıza birlikte bakalım.
İyi günler,
Youtube’daki OTOSEYİR videosundan sizi buldum. 2000 Model Kia Shuma 1.5 16V lpgl’li otomatik aracım var. Sıkıntılarım şunlar:
1) vites d konumunda iken durduğum yerde (frende) aşırı titreme(sarsıntı) oluyor. Giderken veya vites geçişlerinde sıkıntı yok.
2) Bir de R ye taktığımda bazen sert geçiyor.
3) Bir ara bir iki kere “P0717: Giriş / Türbin Hız Sensörü A Devresi Sinyal Yok.” hatası vermişti.Bu problemlerin çözümü var mıdır?
4) Şanzıman genel Check-up ücretiniz nedir? İyi çalışmalar
Yaşar Bey, anlaşılan kadarı ile türbin giriş sensörünüzde veya tesisatınızda problem var. İlk probleminiz zaten türbin arızası, bu sensör probleminden kaynaklanıyor olabilir. Değilse de tork (türbin) revizyonu gerekecek. R’ye sert geçmesi de bunlarla alakalı olabilir. Genel olarak ekspertiz ve yol testinden herhangi bir ücret almıyoruz. Yağ değişimi veya sökme-takma ile başlayan işlemler olursa (eğer check-uptan kastınız bu ise) ücret talep ediyoruz.
merhaba clio 3 hb yarı otomatik bir aracım var.sadece 5 . vitese geçtiğinde boşa atıyor.yardımcı olabilirmisiniz ve masrafı ne kadardır
Ahmet Bey, Atco olarak şu anda yarı otomatik şanzıman revizyonu gerçekleştiremiyoruz maalesef.
Arabam kia sephia 94 model aracımı biraz sert kullandığımda veya uzun yola çıktığım şanzımanın çok ısınıyor ve hold lambası yanıp sönüyor bu lamba yandığında arac 4 cü vitese geçmiyor 2den 3 5000 devirde geciyor kontağı kapatıp açınca düzeliyor sonra tekrar hold lambası yanıyor sanzımanımda yağı hafif azalmış ustanın teki yağdandir dedi ve 3litre yağ ekledi bi 20 kilometre çok güzel oldu hızlanma felan cok iyiylesti sonra tekrar ara ara hata verdi çekisi de düşmeye başladı benim arızam nedir maliyet ne çıkar bide ben pendikteyim yeriniz nerede sizi ziyaret etmek istiyorum hayırli işler.
Cengiz Bey, muhtemelen şanzımanınız içerisinde mekanik problem var. Bizim yerimiz Şerifali Ümraniye’de. Arıza maliyeti konusunda bir bilgimiz yok, zira bu şanzımandan hiç revizyon yapmadık.
slmm 7,30 d 2005 türbün hasarlı dedilerr yenı si ne eder veya tamırı vrmıı altan sess gelıyorr bazenn ve ….d _p… vitese takınca arac gaza basmadan itleme yapiyorr vee ranpada duruncaa kalkıştaa arac cekış saglamıyorr … netür masrff cikarr altarnatifler ndr
Alper Bey, biz bu türbünleri sıklıkla revizyon ediyoruz. Eğer tirbününüzü bize gönderirseniz tork konvertörü revizyonu 1.500 TL’dir. Aracı getirirseniz 3.000 TL gibi masraf çıkacaktır.
Merhabalar öncelikle yaptığınız işler izlerken güvenveriyor…97 model grand cherokee 5.2 aracım var…Sorunum şu aracım sabah ilk yol almada sabit gazla giderken 1-2 arasında kararsızlık yaşıyor ama tam gazda yada ısındıktan sonra böyle bir sorunum olmuyor 4. Vitese gectiğinde aracım silkeleniyor vites geçişlerinde problemim yok ama bazen de yarım debriyaj gidiyormuş hissi alıyorum sizce tahmini masrafım nedir yada arızam şimdiden teşekkür ederim.
Nihat Bey, bir süredir parça sıkıntısı yaşadığımız için 42 serisi şanzımanarın revizyon işlemlerine girmiyoruz. Yardımcı olmak adına dilerseniz müsait bir zamanınızda uğrarsanız, size ücretsiz bir ekspertiz işlemi yapabiliriz.
selamlar 2013 model passat 1.6 dsg şanzıman aracım var aracımın servis tarafından mekatronık arızası olduğu söylendi tahmini masrafımı ogrene bılırmıyım
Aslı Hanım, DSG mekatronik tamiri yaklaşık 2.500 TL tutmaktadır. İsteğe bağlı olarak mekatronik değişimi yapılması durumunda fiyat 6.000 TL’yi bulabilmektedir.
Merhabalar, aracım audi a3 99 model agn motor şanzımanı daha önceden revize gördü fakat araba 1 yıl kadar yattı çok nadiren kullanıldı. şuan aktif olarak kullanmaktayım fakat benim sorunum araç sabahları ilk çalıştırdıgımda vites 3de kalkış yapıyor 20 dk kadar kullanınca herşey normale dönüyor hiç arıza vermemiş gibi ve gün içinde mesela sabah işe geldim aksam tekrar eve gideceğim tekrar aynı sorunla karsılaşıyorum vites 3de kalkış yapıyor kullandıkça normale dönüyor. bunun sebebi ne olabilir? yağ seviyesimi düşük, vites geçiş sensörümü arızalı(daha önce değişti) yoksa selanoidlerdenmidir? teşekkük ederim.
Mustafa Bey, öncelikle yağ seviyenizi kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Problem vites geçiş sensörünüzden ziyade şanzıman beyninizden ve selenoidlerden kaynaklanıyor olabilir.
İyi çalışmalar
Aracım qashqai 1,6 cvt
Sanzımandan gelen sesten dolayı bilyalar değişmişti.
Ancak aracımın xtronic (motor freni)
Aktif olmuyor
Sebebi ne olabilir?
Merhabalar 2011 mazda 3 otomatik vites aracımda D den geri vitese geçiş yapmak istediğimde 3-5 saniye sonra geçiş yapıyor ve geçiş yapınca vuruntu yapıyor. Bu problemi şimdilik kendimce D den geri vitese atmak istediğimde önce Park pozisyonuna alıyorum daha sonra geri vitese alıyorum bu şekilde yaptığımda geçişte sıkıntı yaşamıuorum ama rahatsız edici bir durum ve başkası aracı kullanınca sıkıntı oluyor. Sizce sorun neyden kaynaklı ve bana çıkacak fiyat en iyi ve en kötü ne olur. Şimdiden teşekkürler…
Selamlar. Aracım 2000 model 1.6 16 walf otomatik vites Megane 1 Coupe. Km 180000 de. 1 den 2 ye geçerken ve 3 ten 4 e geçerken vuruntu yapıyor ve ısındıran sonra yokuşlarda Sanziman kaciriyordu. Yanı gaz yiyor ama gitmiyordu. Yaklaşık 1 ay önce revizyon yaptırdım. Ama kacirma hariç bütün problemler devam ediyor. Geçişlerde vuruntular var vites yükselirken de düşerken de. Kalkışlarda da performans zayıf. Buradaki ustalar beyin değişecek dediler ama güvenemedim. Sizce ne yapmalıyım. Araçtan soğudum. 2. El Sanziman var mi elinizde fiyatı nedir. Veya beyin değiştirmekle düzelir mi. Yardımcı okursanız sevinirim. Kolay gelsin
2012 model Nissan Qashqai benzinli otomatik(gazlı) vites geçişlerinde titreme yapmaya başladı. Düşük viteste yapıyor. Şanzıman yağını değiştirdim pek fayda etmedi. Aracım 130 bin km de. Sorun nedir. Çözüm nedir? Masrafı ne tutar?
Ömer Bey, Nissan CVt şanzıman arızalarını yağ değişimi ile çözemezsiniz. Revizyon ücreti beyin değişimi olan 3.500 TL ile başlar 9.000 TL’ye kadar masraf çıkabilir.
merhabalar golf 4 otomatik aracım ilk kalkışta d ya alınca arada bir geç vitese alıyor aniden kalkıyor küt diye patinajda çekçtiği oluyor sorun ne olabilir yaklaşık ne tutar il dışındayım bir günde hallolurmu
Merhaba, mondeo ecoboost benzinli tam otomatik aracımda vites geçişlerinde azda olsa hafif bir silkeleme var. Bir yarı otomatik seviyesinde değil ama başka araçlarda hiç vites geçiş sarsıntısı olmuyor. aracım 72000 km de. 60000 km de şanzuman yağ değişimini servisinde yaptım.
Bu vites geçişlerindeki hafif sarsıntının bir çözümü var mı? Teşekkürler.
Aracım Peugeot 207 1.6 VTI otomatik. Son zamanlarda vites geçişlerinde vuruntu yapmaya ve soğuk havalarda aracı ilk çalıştırdığımda boğulma yapmaya başladı. Bir kaç kerede yokuşta araç zorlandığında vites kutusu arızası vererek kendini korumaya aldı araç. Bununla ilgili süreç tarafınızda nasıl işliyor ve bu konuda yardımcı olabilir misiniz . Teşekkürler.
Emre Can Bey, araç kendisini korumaya aldığında kontağı açıp kapatmanız anlık reset sağlasa da, koşullarının ilk tekrarında aynı kod atacaktır. Bu esnada beyne de bir arıza kodu atar. Bu arıza kodunuzu biliyor musunuz? Eğer bilmiyorsanız İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayıp ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz. Eğer biliyorsanız bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.
Merhabalar , bende toyota auris comfort var , (2008 model)yarı otomatik şanzuman var. , araç vites de iken kendini boşa alıyor, yani giderken bir anda bakıyorsunuz N ye gecmiş, sonra tekrar elle ileriye vermek zorunda kalıyorum, sizce sebep ne olabilir,
Tahir Bey, maalesef Atco olarak yarı otomatik şanzımanlara hizmet sunmamaktayız. Bu şanzımanlar ve arızaları ile ilgili fazla bir bilgimiz de bulunmamaktadır.
Merhabalar 2006 model 1.6 benzinli otomatik vites aracım var benden onceki sahibi onceden vites kutusu kontrol edin yazisi cikti demisti bi daha yapmamis simdi arac manuel e gecmiyor ve ilk calistirmada tok diye ses geliyor haliyle gecışler de biraz sarsintili ne kadar masraf olur ne yapmam gerekir yardımci olursaniz sevinirim
merhabalar. Aracım 2004 model pego206 otomatik vites. Aracım güderken kar modu ve spor modu ışıkları yanıp sönmeye başlıyor ardından araç kendini 3. vitese sabitliyor ve müdehale edemiyorum. Konak açıp kapatınca düzeliyor. Sizce ne yapmam gerekiyor.
Merhabalar Yaklaşık 2 ay önce 2013 model (125.000 km) otomatik Peugeot 5008 allure aldım. Bugün araçla eve gelirken araçta ilk defa anormallikler yaşadım . Araç kırmızı Işıkta vites modunda dururken birden bire kendini boşa aldı . Ard arda 3-4 kez aynı şeyi yaptı . Hareket halinde giderken kendi kendine manuel moda geçip tekrar normal vites . Moduna 4-5 kez gidip gelmeye başladı . Ayrıca bazen geri ve ileri viteslerde ilk kalkışta düz yolda sarsıntılı kalkış oluyor . Not araç 123.000 km de baskı Balata ve Volan değişmiş , şanzıman yağı değişmiş . Şu an araç 127.000 km’de .
Merhaba Ayhan Bey, şanzımanınız robotlu mudur?
SLM. ARACIM NİSSAN X TRAİL T3O 2004 MODEL. ARAC BAZI ZAMANLARDA ÖZELLİKLE YOKUŞ YUKARI DURUMLARDA GAZ VERİNCE KALKIŞ YAPMIYOR. DEVİR SAATİ HAREKETLENİYOR AMA ARAÇ YÜRÜMÜYOR. AMA KISA ZAMANDA HEMEN DÜZELİP NORMALE DÖNÜYOR. BU DURUM GERİ VİTESTE DAHA ÇOK OLUYOR. SANKİ ARAÇTA HİÇ GÜÇ YOKMUŞ GİBİ. BİRAZ DİK YOKUŞLARI ZOR ÇIKIYORUM NEREDEYSE.NE OLABİLİR. YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ.
Merhaba, focus 3 2012 benzin lpg li otomatik şanzımanlı aracım, düz yoldan yokuş aşağı döndüğünüzde 1. Viteste 2 vitese geçer iken sarsıntı ve vuruntu ile geçmekte. Ayrıca vites geçişeri yokuş yukarı gider iken geçişlerde hissediliyor. Özellikle 1 den 2 ye geçişlerde sarsıntı var. Yokuş aşağı nir emelden seçip yavaşlatıp geçtikten sonra hızlanmak için gaza baktığımda araba ileri geri sallanarak vites geöiyor yani ıçerideki kişiler çok fazla rahatsız edecek düzeyde oluyor. Yardımcı olabilirmisiniz. Bazen gaz yemiyor yığılma yapıyor .
1991 model golf 2 1.6 dizel otomatik aracım var. 3 ileri otomatik 2 den 3 e geç geçiyor 3 de zorlamadan 2 ye geri düşüyor çok masrafım olurmu ?
Hocam bmw 5.28 Otomatik Sanzıman Araç 1. vitesten 2. vitese geciyo 3. vites ile 4. vitese Vites kolunu 3e getirip tekrar D konumuna getirdigim zaman vites geciyor 5. vitese yine kendi geciyor ama yavasladıgımızda vites düşürüyor arac bunun neden problem yaptıgını çözemedik varsa bilginiz yardımcı olurmusunuz. vites geçişlerinde herhangi bi sarsma vuruntu bişey yok.
98 a6 triptonic 5 ileri şanzıman araç almayı düşünüyorum ve kontrolleri sizde yaptırmayı düşünüyorum aracı almamı önerir misiniz?
merhabalar ustam aracım 1997 hyundai accent otomatik vites aracımı daha 2 bin km önce revize ettirdim ama ona rağmen araç N’ye kaçıyor birden devir yükselip araç gitmiyor şanzıman yağım iyi olsada acı bir şey kokuyor sanki balata gibi sorun nedir acaba?
Merhaba Alper Bey, tork konvertör veya kalkış tasınız kaçırıyor olabilir.
Merhaba
15 gün önce 2012 model bmw1 116i aldık izmitten oğlum expetiz yaptırdı servise gösterdi bir sorunun olmadığı söylenerek arabayı aldı istanbula gelirken yolda şanxumandaki vuruntuyu titreme farketti istanbula geldiğinde iki yere gösyetdi şanzumanda sorun olduğunu söylediler şaşkınız! acaba tamir masrafı ne kadara çıkar. Ustacığım saygılar.
Meruabalar 2013 modei Fiat Fremont aracim bazi zanlarda 60 hiz gecmoyor gaza nekadar basarsam nasil bir arizasi olabilir ucreti nekadar olabilir iyi calismalr