Ford Mondeo Otomatik Şanzıman Tamiri

Ford-Mondeo-Powershift-MPS6-6DCT450-6F35-Otomatik-Sanziman-tamir Ford Mondeo otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Ford Mondeo araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Ford Mondeo otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Ford Mondeo otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Ford Mondeo Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Ford Mondeo araçlara garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz şanzıman tipleri:
  • Ford Mondeo 2.0 Tdci  – Mk3 Jatco JF506E 5 ileri vites Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Ford Mondeo 2.0 Tdci – 140hp Mk4  Aisin AF21 (TF-81SC) 6 vites Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Ford Mondeo 2.0 Benzinli Powershift şanzıman tamiri
  • Ford Mondeo 1.5 Ecoboost 6F35 Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Ford Mondeo 2.0 Tdci Powershift Şanzıman Tamiri (MPS6 – 6DCT450 Islak kavrama)

Mondeo Mk3 Jatco Şanzıman Sorunları

Mk3 2.0 Tdci Ford Mondeo araçlarda kullanılan Jatco JF506E şanzımanların en sık karşılaşılan arızaları şunlardır:
  1. Vites geçişlerinde vuruntu: Jatco JF506E şanzmanlar aşınmalarla birlikte vites geçişlerinde vuruntu başlayabilir. Bu vuruntular özellikle 1’den 2.vitese geçerken kendini belli etmektedir.
  2. Geri vites problemi: Eğer aracınız  geri viteste yokuşta kaçırma yapıyorsa, veya geri viteste ilk başta hareket etmeyip, siz gaza dokununca vuruntu ile hareket başlıyorsa, bu sorunu yaşamaktasınız.
  3. İlk kalkışlarda sorun: Eğer aracınızı D’ye aldığınızda vuruntu olmaya, başladıysa veya D’de bir lambada durduğunuzda aracınız ileri gitmek için hareket etmeye çalışıyor ve ayağı frenden kaldırdıktan sonra hareket etmek için 1-2 saniye bekliyorsa, bu sorunu yaşamaktasınız.

Mondeo Mk4  Aisin AWF21 Şanzıman Tamiri

Ford 2006 yılından itibaren ürettiği Mk4 Mondeo 2.0 Tdci araçlarda Aisin’den aldığı TF-81, Ford’taki adıyla AF21 şanzımanı kullanmıştır. Bu şanzıman ilerleyen kilometreler ile birlikte şu sorunları çıkarmaktadır:
  1. Kalkışlarda vuruntu: Özellikle şanzıman ısınınca, mesela lambada dururken, kalkışta, D’de veya R’de vuruntu gerçekleştir.
  2. Vites geçiş sorunları: Şanzıman ısınınca vites düşürürken vuruntu yaşanmaktadır – özellikle 4’ten 3’e, 3’ten 2’ye… Yine benzer şekilde vites yükseltirken kaçırma/boşa düşme gözlemlenir  -özellikle, 2’den 3’e, 3’ten 4’e….
  3. Tork konvertör problemleri: Rampada vites geçişi olmamaya ve zorlanmaya başlar. Bunu rampa çıkarken vites kutusu arızası lambasının yanması ve aracın çekişten düşmesi takip eder. Bazı durumlarda P0741: Tork konvertör arıza kodu ile birlikte ekranda vites kutusu servis gerekli yazısı çıkmaktadır.
Tecrübemiz göstermektedir ki bu şanzımanların yağı en geç 80.000 km’de bir değiştirilmediği ve yukarıdaki sorunlar başladığı durumda şanzıman yağı değişimi bu sorunları ortadan kaldırmayacaktır. Ayrıca yine yetkili servislerde AWF21 şanzıman yağı fiyatlarının çok yüksek olduğu, İstanbul ve İzmir’deki servislerimizde bu işlemlerin çok daha uygun fiyatlarla gerçekleştirildiği bilinmektedir. Atco Mühendislik olarak AW21 Mondeo şanzımanda yaşayabileceğiniz arızalarda ve şanzıman yağı değişiminde uygun maliyetlerle yanınızda olduğumuzu bilmenizi isteriz.

Mondeo Powershift Şanzıman Sorunları

Mondeo powershift sorunları denince ilk akla gelen problem powershift şanzıman beyni arızalarıdır.  Sorun en belirgin olarak kendisini  geri vites veya D konumuna alındığında şanzımanda vuruntu ve ilerleyen durumlarda şanzımanın bazı viteslere hiç geçmemesi olarak gösterir. Çoğu zaman araç ekranında bu durumda “Düşük Şanzıman Performansı” veya “Şanzıman sınırlı işlevde” uyarısı belirir. Genellikle arıza tespit cihazına bağlanıldığında şu arıza kodları gözlemlenir:
  • P0766 – Shift Solenoid D Performans
  • P0796 – Basınç Kontrol Selenoidi C Performans
  • P1761 – Selenoid C Düşük Peformans
  • P2714 – Basınç Kontrol Solenoidi D Performans
Mondeo powershift arızalarının bir başkası aracın P0715 ve P1715 gibi arıza kodları atması ve vites geçişlerinde vuruntuların başlamasıdır. Yetkili servislerde oldukça pahalı olan ve 12.000 TL’den başlayan bu üniteler, Atco mühendisleri tarafından oluşturulan tamir yöntemleri ile firmamızda garantili ortadan kaldırılarak onarılmaktadır. Revizyonlu ve yeni Mondeo Powershift şanzıman beyni fiyatları için tarafımızla irtibata geçebilirsiniz.

Mondeo Powershift Kavrama Problemi

Özellikle yokuşta kalkışta titreme ve vitese alındığında birkaç saniye sonra hareketle aracı ileri atma olarak kendini belli eden Mondeo kavrama sorunu ancak kavrama kiti tamiri veya değişimi ile çözüme kavuşturulabilir. Ford Mondeo Powershift titreme sorunu çözümü için bize danışabilirsiniz.

Mondeo Powershift Kavrama Değişimi

Uzun yıllardır Avis gibi Türkiye’nin en büyük Ford araç parkına sahip filosunun şanzıman arızaları konusunudaki çözüm ortağı olan firmamızda Ford Mondeo Powershift otomatik şanzıman tamiri garantili olarak yapılmaktadır. Mondeo powershift şanzımanların en büyük sorunu olan kalkışta titreme problemine karşı, firmamızda kavrama kiti tamiri ve değişimi yapılmaktadır. Güncel Ford Monedeo powershift kavrama fiyatı ve Mondeo powershift kavrama değişimi fiyatı için 0 216 365 95 00 nolu telefondan servis danışmanımıza ulaşabilirsiniz.

Mondeo Ecoboost Otomatik Şanzıman Arızaları

Ford Ecoboost otomatik şanzıman araçlarda bulunan 6F35, Ford tarafından Opel’in tasarımı üzerine geliştirilmiş bir şanzımandır. Daha çok selenoid arızalarından dolayı müşterilerini mutsuz etmekte, bu arızalar vites geçiş vuruntu problemleri olarak karşımıza çıkmaktadır. Eğer bu vuruntulara başlangıç safhasında müdahale edilmezse, vites geçişleri sertleşir, araçta boşa düşme (devir saatinde yükselme) ve uyarı lambasının yanması ile birlikte “şanzıman sınırlı işlevde” uyarısı çıkarak araç kendisini korumaya alabilir. Tübitak destekli geliştirdiğimiz selenoid ve valf body test ünitelerimiz bu sorunları rahatlıkla ortalıktan kaldırabilmekte, Ecoboost şanzıman tamiri firmamızda garantili olarak gerçekleştirilmektedir.

Ford Mondeo Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Ford Mondeo otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Ford Mondeo araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Ford Mondeo şanzıman arızası ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Ford Mondeo otomatik şanzıman fiyatı bilgilerine (0216) 365 95 00 numaralı destek hattımızdan ulaşabilirsiniz.

Ford Mondeo Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Ford Mondeo şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Ford Mondeo otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz. Ford Mondeo şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Ford Mondeo şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Ford Mondeo Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:
  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz
Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak İstanbul ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır. Eğer Ford Mondeo aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

53 thoughts on “Ford Mondeo Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Erkan önsöz
    Erkan önsöz / Cevapla 21 Nisan 2019 at 14:47

    Merhaba bende 1998 model Mondeo var otomatik vites od off lambası yanıp sonuyordu sonra şimdi yanıp sönmüyor ama vurundu var vites geçişlerinde ve geri vitese gecisde neden olabilir acaba yardımcı olursanız sevinirim

  2. AtcoAdmin
    AtcoAdmin / Cevapla 21 Nisan 2019 at 16:11

    Erkan Bey, aracınızı bir arıza tespit cihazına bağlatıp şu an şanzımanda gözüken arıza kodlarını paylaşabilir misiniz?

  3. Yasin Karaoğlan
    Yasin Karaoğlan / Cevapla 21 Haziran 2019 at 17:50

    Merhaba bende 2010 model Mondeo var. Normal yolda giderken herhangi bir sorun yok ama rampa çıkarken vites kutusu arızası yazıyor ve araç çekişten düşüyor nedeni nedir acaba

    • serkan
      serkan / Cevapla 27 Haziran 2019 at 12:28

      şanzıman kiti arıalaı kardeşim 9000 ile 13000 arası bende aynı sıkıntıdan müzdaripim şuan

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2019 at 11:50

        Serkan Bey, sizin aracınız da 2010 model midir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2019 at 11:50

      Yasin Bey, aracınızdaki şanzımanda muhtemelen basınç kaçakları mevcut. Bir diğer alternatif ise tork konvertörünüz problemli. Araç vites kutusu arızası yazıyorsa mutlaka beyine bir arıza kodu atar. Bu kodu öğrenip bizimle paylaşırsanız, size daha net bilgi verebiliriz. Eğer İstanbul’da yaşıyorsanız, buyurun bir çayımızı için, hem cihaza bağlayalım, hem de yol testi yapalım. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

      • Fatih
        Fatih / Cevapla 8 Eylül 2019 at 23:29

        2011 ford mondeo 2.0 dizel 140 hp araç. Vites kutusu arızası veriyor. Aracın bilgi ekranında C40268 olarak bir kod veriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:47

          Fatih Bey, immobilizer arızası gözükmektedir.

    • Uğur Gülsoy
      Uğur Gülsoy / Cevapla 21 Aralık 2019 at 19:46

      Merhaba. 1996 model mondeo araç var. Maalesef çoğu şanzuman ustası ilgilenmiyor kafayı yemek üzereyim. Araç vites geçişlerinde vuruntu yapıyor, vitesler yüksek devirde atıyor ve ucundan bile gaza basılsa sanki roketleme yapıyor gibi vites küçültüyor. Sorduğumuz bütün şanzuman ustaları mekanik değil elektriksel ya da beyinsel bir arıza olduğunu söylediler. Bununla ilgili bana yardımcı olabilir ve müsait Bi zamanda dönüş sağlayabilir misiniz?

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 07:07

        Uğur bey, maalesef aracınızın üzerindeki CD4E şanzımana müdahale etmiyoruz. Herhangi bir tecrübemiz de bulunmuyor.

  4. Arman CENİKOĞLU
    Arman CENİKOĞLU / Cevapla 24 Temmuz 2019 at 02:47

    Konyadan yazıyorum.1998 Ford mondeo ghia arabam var aracımın geri vitesi vuruntulu ve ayrıca drive deyken 3.vitesle kalkış yapıyor 3. Viteste takılı kalmış vites küçülmüyor acaba sorunu ne olabilir ve ortalama ne kadar fiyatla tamir edilebilir teşekkürler yardımcı olursanız sevinirim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 23:19

      Arman Bey, büyük ihtimalle CD4E şanzımana sahipsiniz. 3.viteste kalması korumaya almasındandır. Parça sıkıntısı yaşadığımız için uzun süredir bu şanzımanların revizyonunu gerçekleştirmiyoruz.

  5. Burak CATLI
    Burak CATLI / Cevapla 28 Temmuz 2019 at 16:38

    2005 2.0 otomatik mondeo kullaniyorum. Aracim ısındıktan sonra 1 den 2. vitese geçerken hafif bir vuruntu yapiyor ve esas sorun geri vitese taktığım zaman hem yokuşta kaçırıyor hem hareket etmiyor gaza dokunduğumda da çok sert bir vuruntuyla birlikte hareket ediyor. Bunun sebebi nedir? nasıl bir çözüm bulabiliriz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 23:22

      Burak Bey, geri viteste yokuşta kaçırmanız büyük ihtimal tork konvertörünüzden. Diğer problemleriniz şanzıman beyninizi ve selenoidlerinizi işaret etmektedir.

  6. Selçuk konca
    Selçuk konca / Cevapla 10 Ağustos 2019 at 17:22

    2003 model 2000 motor Ford Mondeo Ghia benzinli otomatik aracım düz yolda viteslere geçiyor yükseliyor ve düşüyor. (Normal gaz ile) fakat yokuş yukarı gitmiyor bağırıyor falan araç gitmiyor. Birde d konumunda ilk kalkışta gaza sonuna kadar başında 4000 devire kadar geliyor. Bazı ustalar bu aracın 7000 devire çıkması gerekiyor diyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 08:47

      Selçuk Bey, 7000 devire kadar çıkması anormaldir. Siz çeyrek gazda giderken bütün vitesleri 2.000 devir civarında değiştirmesi gerekmektedir. Anlattıklarınızdan tork konvertörünüzde problem olduğu anlaşılmaktadır. Öte yandan şanzıman beyninde de problem olabilir.

  7. okan erdemir
    okan erdemir / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 12:03

    Merhabalar

    bende 2009 model mondeo’m var .Aisin AWF21 tam otomatik şanzıman var. Arabam 200k km ye gelmek üzere ve geri vitese atarken bir tık sesi geliyor. Bakımı ve bu hatayı tespit etmek bilgi alabilir miyim.

  8. Murat Koçer
    Murat Koçer / Cevapla 13 Ekim 2019 at 00:34

    2004 model ford mondeo 2.0 dizel otomotik aracım R hariç konumlarını unutuyor parka alıyorum P yazısı geliyor 5 sn. Sonra yazı gidip tre işareti geliyor. D VE N konumunda da aynı sıkıntıyı veriyor cihaza bağlantım ( PR sensör elektrik devresi vitesteki durum hatası 0705 hata kodu cikiyor bulamadılar arızayı yatıyor araba.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:49

      Murat Bey, 500 liralık bir parça olması lazım, şanzımanın üzerine dışarıdan takılır, pozisyon şalteri, bu parçada arıza gözükmektedir.

  9. eray
    eray / Cevapla 26 Ekim 2019 at 08:31

    merhaba
    2006 ford mondeo 2.0 tcdi otomatik vites aracımda 3. vitese geçtikten birkaç saniye sonra devir 2000 devirin altına düşüyor ve titreme yapıyor. sanki 3. vites 2 aşamalı geçiyor gibi bir his veriyor. araç hızla giderken ayağımı gazdan çektiğimde 1500-1750 veya 1750-2000 devir arasında devir saati oynuyor. bunların sebebi ne olabilir. ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.

    • Veli
      Veli / Cevapla 25 Kasım 2019 at 19:45

      Merhabalar 2003 model 2000 motor dizel otomatik ghia model mondeo. Aracımdaki sıkıntı vites gectikten sonra geç devreye giriyor ve vuruntu oluyor geri viteste sorun yok hic problem olmuyor d konumunda lambada beklerken frene basılı iken sürekli kalkmak icin vuruyor ayağimi frenden kaldırınca 2 saniye sonra hareket ediyor geri viteste bunu yapmıyor. Sorunum ne olabilir

      • Murat karakaş
        Murat karakaş / Cevapla 1 Şubat 2020 at 17:15

        Veli bey in sorununun aynısı bendede var

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 07:10

        Veli Bey, geri vites taslarınızın birisinde problem olabilir.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 07:09

      Eray Bey, aracınızın tork konvertörü veya ilgili selenoidi problemli olabilir.

  10. burak bey
    burak bey / Cevapla 9 Kasım 2019 at 18:40

    iyi günler 2011 makyajlı kasa mondeom var 6 ileri aisin awf21 kodlu sanzımana sahip
    aracımda p0741 arıza kodu ve vites kutusu servis gerekli ibaresi cıktı. ama bu ibareler cıktıgında vs aracın gidişinde bi değişme olmadı.sanzımanda kitleme çekiş düşmesi vs hiç bi sorun yok. uyarı cıkması dısında bi sorun yok.
    aracı 2.el olarak aldığım için şanzıman yağı durumunuda bilmiyordum bu yazı ile birlikte değiştireyim dedim ve türkiyede ikame olarak Mobil ATF 3309 yağ ile değişim yaptırmaya gittim fakat 4 litre civarı yağ koydular alttan tıpadan boşaltıp üstteki tıpadan koydular içinden cıkan baya kotu durumdaydı yağ. ama öğrendiğim kadarıyla şanzımanda 7lt yağ varmıs ve tork konvektorundeki 1lt yağ boşalmıyormus bu değişimi 2-3kez tekrarlamak gerekiyormus. ben birkere yaptırdıktan sonra hata kodunu sildirdim fakat gene verdi. aracın gidişinde vs gene bi değişim olmadı. ne önerirsiniz. başka bi sıkıntıdan dolayı olma ihtimali varmı yada yağ değişimini makine ile yaptırıp komplemi değiştirtmeliyim. eğer tork konvektoru değişimi vs gerekiyorsa da maliyet olarak ne tutar ortalama.

    • Hasan
      Hasan / Cevapla 8 Aralık 2019 at 13:16

      Burak bey aynı sorun bendede var rampa çıkarken 100 ile 110 arasında veriyor çoğunlukla ve her rampada da vermiyor. siz sorunu çözebildinizmi. Bende sanzıman yağını değişrimedim acaba değiştirsem sorun çözülürmü.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:54

        Hasan Bey, tork istendiği zaman tork konvertör balatası kaçırma yapmakta, arızayı bundan atmaktadır. Şanzımanınızın tork konvertörünün revizyon olması gerekmektedir. Aksi durumda boşu boşuna yağ değiştirmiş olursunuz, paranız boşa gider.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:53

      Burak Bey, aracınızın tork konvertör balatası bitmiş, yağ değişiminin faydası olmayacaktır. Tork konvertörünün sökülerek tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.

  11. Murat başak
    Murat başak / Cevapla 29 Kasım 2019 at 22:10

    2001 model ghia Ford otomotik aracı almak istiyorum fakat yorumlarda sonra karamsar kaldım en baba şanzıman tamiri ne kadar çıkar acaba bilgi verirmişsiniz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 07:11

      Murat bey, maalesef bu aracın üzerindeki CD4E şanzımana müdahale etmiyoruz.

  12. hasan
    hasan / Cevapla 7 Şubat 2020 at 00:27

    merhabalar 2009 model 2.0 otomatik mondeom var. 70-80 km hızla giderken 3 4 kez vuruntu yapıyor (benzini biten araba bikaç saniye tık tık tık kafa atar sonra stop eder onun gibi bişiy) sadece düşük devirde yapıyor bunu gaza güklenip hız 90 a falan çıktıgında yada manuele aldıgımda hangi devirde olursa olsun bu sorun yok. şanzumanı söküp içindeki her parçaya baktılar hiçbi sorun yok vites dişlileri piston ve balatalar saglam iç beyinde sorun oldugunu söylediler. bunun çözümü yada tamiri mevcutmu sizde. şimdiden teşekkürler.

    • hasan
      hasan / Cevapla 17 Mayıs 2020 at 13:59

      aynısı benim başımada geldi boğaz kelebeğinden çıktı arıza orayı temizlet tamamdır

  13. Ekrem
    Ekrem / Cevapla 16 Şubat 2020 at 19:21

    Mondeo 2009 tdci dizel 2.0 vites kutusu servis gerekli diyor. Vites geçmiyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 10:31

      Ekrem Bey, arıza kodları bilgisine ihtiyacımız var. Aracınız nerededir?

  14. Berkay
    Berkay / Cevapla 31 Mart 2020 at 20:17

    Merhaba.1998 model mondeo ghia aracım var..Vites geçişleri ve gidişinde hiçbir sorun yok.Gösterdiğim her usta şanzıman oldukça iyi dedi..Ancak araba yavaş ilerlerken ayağımı gazdan tamamen çektiğimde hafif vuruntu yapıyor…Bunun nedeni Nedir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 07:06

      Berkay Bey, maalesef aracınızın üzerindeki CD4E şanzımana müdahale etmiyoruz. Bu şanzıman hakkında herhangi bir tecrübemizde bulunmuyor.

  15. Hüseyin Yetgin
    Hüseyin Yetgin / Cevapla 17 Nisan 2020 at 11:48

    97 mondeo cha otomatik var araç 4 vitese geçmiyor.nasıl yardımcı olabilirsiniz ustaların denemediği işlem kalmadı beyin denedi şalter denendi genede 4 vitese geçmiyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 07:06

      Hüseyin bey, maalesef aracınızın üzerindeki CD4E şanzımana müdahale etmiyoruz.

  16. Egemen Şahin
    Egemen Şahin / Cevapla 29 Nisan 2020 at 13:32

    Merhaba! 2008 mondeo motor yaptırdım 375 binde şuan şanzumanım da hiçbir sıkıntı yoktu Tokat Erbaa dan yazıyorum şanzıman yağını Opet den Opet markası şanzıman yağı aldık 7 lt bir tavsiye üzere şuan aracım şanzıman ısınıyor soğutucuyu temizledik ama çok bir fark olmadı neden şanzıman ısınır şanzıman ısı hatası veriyor ve çok uzun bir mesafede de deyil 3 5 km de hata veriyor tavsiyeniz nedir
    Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 10:33

      Egemen Bey, eğer soğutucuyu değiştirdiyseniz tork konvertörünüz işlevini yitirmiş olabilir. Aracınızda rampada çekişten düşme vb gibi sorunlar var mı?

  17. göksal derin
    göksal derin / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 17:41

    merhaba benim aracım 2006 ford mondeo 2000 motor otomatik şanzıman. şanzımanda şu şekilde bir sıkıntım var. sabah ilk çalıştırdığımda viteslere geçmiyor. yaklaşık 5 dakika çalıştırdıktan sonra normale dönüyor ne yapmalıyım uardımcı olurmusunuz

  18. Bünyamin Sarı
    Bünyamin Sarı / Cevapla 11 Haziran 2020 at 14:19

    Hayırlı işler diliyorum. Aracım 2011 model 2.0 tdci 140 hp . 0-50 km hız arası aracım silkeleme yapıyor ve bazen gaza yüklendiğimde ilk aldığımda yapmadığı şeyi yapıyor. Devir uygunken alt vitese alıp hızlanıyor ve süre uzun oluyor. Nasıl yardımcı olabilirsiniz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Haziran 2020 at 07:17

      Bünyamin Bey, lütfen İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine gelin, aracınızı birlikte test edip arıza tespit cihazına bağlayalım. Bu işlemlerimiz ücretsizdir.

  19. abdullah
    abdullah / Cevapla 13 Haziran 2020 at 18:34

    merabalardenizliden aracımı yeni aldım 2008 model mondeo 2,0 tdcd ilk günler çekişi gidişi çok güzeldi sonra araç 80 90 olunca tak vuruyor vite kutusu servis gerekiyor diyo çekişi düşüyor yavaş yavaş gidiyıor manuel e atıyorum 3. den ne yukarı çıkıyor ne aşağı iniyor sonra termostat bozulmuş hararet yaptı motor rektefe edildi 4 tl gibi bi rakam harcadım ama hala düzelmedi şanzumancı ya gittim makineye bağladı ****invalid data received from ecm/pcm (powertrain control module) ve motor tork sinyali uyarısını gerdü makineden ve beyinci bu işi halleder dedi şanzumanda bi sıkıntı yok dedi ne yapmam gerekiyo lütfen yardımcı olurmusunuz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Haziran 2020 at 09:20

      Abdullah Bey, telefonda konuştuğumuz üzere müsait bir zamanınızda aracınızı incelemek için İzmir şubeye bekliyoruz.

      • Erdem Rıdvan
        Erdem Rıdvan / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 07:15

        İyi günler, benim aracım 2009 Mondeo mk4 2.0 TDCİ otomatik vites. Araç vites küçültürken özellikle 2 den 1 e geçerken vuruyor. Yanda oturanlar bile hissediyor. Sizce sebebi nedir?

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 13:03

          Erdem Bey, hidrolik beyin kaynaklı olarak bu arızayı yaşıyor olabilirsiniz.

  20. Goksal
    Goksal / Cevapla 14 Haziran 2020 at 15:22

    Aracim 2006 mondeo dizel 2000 motor otomatik şanzımanda vuruntu var. Vites geçişlerinde aracı kalmaktadır bunun nedeni hakkında bilgi verirmisiniz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Haziran 2020 at 09:39

      Göksal Bey, problem hidrolik ünite veya şanzımanın iç basınç kaçakları olabilir. Bu arada şanzımanınız 5 ileri vites mi 6 ileri vites mi?

  21. yusuf
    yusuf / Cevapla 22 Haziran 2020 at 11:40

    merhabalar 2012 ford mondeo 2.0 tdci motor otomatik şanzıman vites vuruntu yapıyor vites kutusu sınırlı işlev hatası veriyor. Ankara da ikamet ediyorum aracamı götüreceğim iyi bir usta ve sorun ile ilgili bilgi alabilir miyim ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Haziran 2020 at 11:16

      Yusuf Bey, aracınızda mekatronik problemi yaşıyor olabilirsiniz. 05305678991 nolu whatsup destek hattımıza mesaj yazarsanız arkadaşlarımız sizi yönlendirecekler.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.