Ford Powershift Kavrama Tamiri

Ford Powershift şanzıman ve kavrama titreme, silkeleme arıza ve sorunlarına garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Powershift şanzımanların arıza tespit, bakım, tamir, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız. Firmamızdan Powershift kavrama tamiri, Powershift mekatronik tamiri ve Powershift şanzıman tamiri hizmetlerimizi ayrı ayrı satınalabilirsiniz.

Ford Powershift Şanzıman Arızaları

Ford powershift şanzıman sorunlarının en başına kavrama problemleri gelir. Genellikle kalkışta titreme olarak kendini belli eden kavrama sorunu, bir müddet sonra sürüş keyfini tamamen ortadan kaldırabilir.

Ford powershift şanzımanların diğer bir arızası, powershift mekatronik ünitenin bozulmasıdır. En belirgin arıza tipleri, geri vites veya D konumuna alındığında şanzımanda vuruntu ve ilerleyen durumlarda şanzımanın bazı viteslere hiç geçmemesidir. Bu problem kavramadan bağımsız olarak mekatronik beyin arızasını işaret etmektedir.

Powershift Kavrama Revizyonu

Ford Powershift kavrama fiyatı, garantili olarak yaptığımız işlem olmasına karşın oldukça uygundur. Powershift kavrama değişimi fiyatı için 0 216 365 95 00 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz. Firmamızı aramadan Ford Powershift kavrama tamiri yaptırmayınız.

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen Ford Powershift DCT450/MPS6 ve DCT451/MPS6i otomatik şanzımanlar ve kavramaların titreme, silkeleme gibi problemleri kesinlikle ortadan kaldırılmaktadır. Kavrama kiti değişiminden sonra Powershift adaptasyon işlemleri yapılmakta ve bu sayede garantili revizyon işlemi gerçekleştirilmektedir.

Ford Mekatronik Tamiri

Şanzıman düşük perforamans, selenoid arıza kodları, vites geçişlerinde vuruntu, geri vitesin kaybolması, devir dalgalanması gibi Powershift vites sorunlarının büyük çoğunluğunun kaynağı mekatronik ünitesidir. Bazı durumlarda, yeni kavrama revizyonu yapılan araçlarda, kavrama basıncı yükseleceği için bu arızalar daha da belirginleşmektedir. Servisimizde Ford Powershift Mekatronik Tamiri garantili olarak yapılmaktadır.

Ford Powershift Şanzıman Yağı Değişimi

Ford Powershift şanzıman yağı değişimi, yağın ısınma ve kirlenme oranları göz önüne alındığında, otomatik şanzımanın ömrünü ciddi olarak uzatmaktadır. Servisimizde powershift şanzıman yağı değişimi tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Ford powershift otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

13 thoughts on “Ford Powershift Kavrama Tamiri

  1. mustafa
    mustafa / Cevapla 24 Mayıs 2020 at 01:06

    2013 model ford focus aracım var. 1.6 benzinli otomatik. aracımda 1. vitesten 2. vitese geçişlerde (bazen diğer vites geçişlerinde) titreme ve silkeleme yapıyor. çözümü nasıl olur? yaklaşık maliyeti ne kadar olur? yardımcı olursanız sevinirim. iyi günler diliyorum…

    • veysel güngör
      veysel güngör / Cevapla 12 Haziran 2020 at 21:43

      Ayni sorun bende de var 2015 focus otomatik benzin LPG li araç bende ortalama maliyet ne olur kavramının tamiri yada değişmesi gerek

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 13 Haziran 2020 at 08:55

        Veysel Bey, kavrama problemi gibi gözüküyor. Şu anda kuru kavramaları yenisi ile değiştiriyoruz. Yaklaşık 4.000-4.500 TL gibi bir maliyeti olacaktır.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 13 Haziran 2020 at 08:54

      Mustafa Bey, kavrama problemi gibi gözüküyor. Yaklaşık 4.000-4.500 TL gibi bir maliyeti olacaktır.

  2. seyfettin naslı
    seyfettin naslı / Cevapla 16 Haziran 2020 at 16:08

    Merhaba

    Aracımın kavrama ve tcm i değişti. yaklaşık 10bin km yol kattetim. Son zamanlarda düşük vites geçişlerinde cok hissettirmeye başladı, sorun ne olabilir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Haziran 2020 at 08:06

      Seyfettin Bey, bu işlemleri yaparken parçalarınız yenisi ile mi değişti, yoksa çıkma/tamirli parça ile mi? Bir de aracınız benzinli mi, dizel mi?

  3. halil yurtyapan
    halil yurtyapan / Cevapla 8 Temmuz 2020 at 18:43

    2013 model otomatik ford fiesta aracım var. 1. vitesten 2. vitese geçerken titreme yapıyor. bazenn diğer viteslerde de yapıyor. takır tukur sesde yapıyor. aşağı yukarı 20.000 km de
    aynı sorun olunca yetkili serviste kavrama kiti değiştirildi. fakat çok sürmedi yine aynı hatayı vermeye başladı. kavrama kitinin değişmesi sorunu çözer mi? maliyet ne olur?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 11:54

      Halil Bey, serviste kavrama kiti değişirken çatallarınız da değişti mi? Sorun buradan kaynaklanıyor olabilir. Soruna net bir teşhis koyamadığımız için net maliyeti de söyleyemiyoruz ama 20.000 km’de kavrama kitinin bozulmayacağı ve değişmesi gerekmeyeceği kuvvetle muhtemeldir. Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayın, hem arıza kodunuza bakalım, hem de yol testi yapalım. Test ve ekspertiz işlemlerimiz ücretsizdir.

  4. oktay
    oktay / Cevapla 16 Temmuz 2020 at 15:24

    merhaba, aracımız 2014 benzinli powershift, dün seyahat anında ekranda uyarı vermemesi rağmen hafif bir vuruntu ile vites + – tuşları çalışmadı ve araç s moduna geçmedi, fakat yola devam etti, 15-20 km gittikten sonra bir benzinlikte mola verip aracı 5 dakika dinlendirdikten sonra herşey normale döndü ve şuana kadar bir başka problem yaratmadı, size sormak istedik ilk etapda bu sorun neyden kaynaklanmış olabilir.
    kavrama ?
    beyin ?
    şanzıman ?
    bunlardan hangisi olabilir, bu arıza değişim mi gerektirir, tamiri mümkün müdür? bu konuda ve ayrı ayrı sistemlerin parça ve işçilik maaliyetlerini paylaşırmısınız? şimdiden teşekkür ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Temmuz 2020 at 10:08

      Oktay Bey, +- tuşları ve S modu şanzıman beyni ile alakalıdır. Beyin herhangi bir olumsuz durum algılayıp geçici koruma iptali yapmış olabilir. Aracınızı bir diyagnoza bağlatıp arıza kodunu paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz ücretsiz olarak biz de yardımcı olabiliriz.

  5. Sedat
    Sedat / Cevapla 21 Temmuz 2020 at 17:49

    P090C:00-EC arızası şanzıman beyniyle mi alakalı beynin değişmesi mi gerekli

  6. Mert
    Mert / Cevapla 24 Temmuz 2020 at 01:11

    Merhaba 2015 focus Powershift LPG li aracımda hafif titreme şikayeti var kalkışlarda hissediyorum. 68 binde aracım ve garantisi yok. Bir ustaya götürdüm yüzde 50 silkeleme sorunu var nedenini bilemem dedi kavrama ona bağlı çubuk ve beyinde değişmeli gibi konuştu . Sizce sorun ne olabilir ve maliyeti sizde ne kadar çıkar durumuna göre yardımcı olun lütfen

  7. Çağlayan sarıoğlu
    Çağlayan sarıoğlu / Cevapla 31 Temmuz 2020 at 23:32

    2012 model focus 3 benzin/LPG aracımdan şanzuman beyni arızası veriyor. Fiyat ne kadar öğrenebilirmiyim?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.