Otomatik Şanzıman Tamir Fiyatları

Doğru parça değişimi, gereksiz maliyetleri ve otomatik şanzıman tamir fiyatları oluşmasını önler. Dünya standartlarındaki test ekipmanlarımız ile rastgele ve gereksiz parça değişimi yapmıyor ve müşterilerimize ekonomik çözümler sunuyoruz. Doğru otomatik şanzıman parçaları değişimi ile uygun çözümler için otomatik şanzıman arızalarında firmamız ile 02163659500 nolu telefondan irtibata geçebilirsiniz.

Selenoid (Elektrovana) Testi

Firmamızda şanzıman beyni üzerindeki tek tek selenoidler test edilir. Gereksiz selenoid değişimine ücret ödemezsiniz.

Otomatik Şanzıman Beyin Testi

Otomatik şanzıman beyni, şanzıman içerisindeki en pahalı parçadır. Şanzıman beynindeki problemler otomatik vites geçiş sorunu ve otomatik vites vuruntusu olarak kendini belli edecektir.

Firmamız bünyesindeki 3 şanzıman beyin testi makinesi ile şanzıman beynleri (hidrolik ünite) kısa sürede test edilebilmekte ve gereksiz değişim önlenmektedir.

Otomatik Şanzıman Dinamometre Testi

Firmamızda revizyonu gerçekleştirilen otomatik şanzımanlar, dinamometre üzerinde test edilmekte, otomatik şanzıman basınç kaybı var ise tespit edilmekte ve test sonucu onaylanan şanzımanlar müşterilerimize sunulmaktadır.

Tork Konvertör Tamiri ve Testi

Tam otomatik makinelerle gerçekleştirilen tork konvertör revizyonları sonrası türbün balans testi ve kaçak testi gerçekleştirilir. Orjinal fabrika değerlerine göre revize edilen konvertörler garantili olarak müşterilerimize teslim edilir.

Araç Üzerinden Şanzıman Sökme-Takma İmkanı

Dilerseniz aracınızı servisimize bırakabilirsiniz. 9 liftlik servis alanımızda araç üzerinden şanzıman sökme-takma işlemlerini kendi bünyemizde gerçekleştirmekteyiz.

Otomatik şanzıman tamiri fiyatları aracınızda yaşamakta olduğunuz arızaya göre değişecektir. Eğer fiyatlandırma konusunda bir sorunuz var ise aracınızla ilgili olan sayfamızı ziyaret etmenizi tavsiye ederiz. İlgili sayfalardan ulaşabileceğiniz arıza tarifleri sizlere daha doğru bilgi vermemizi sağlayacağı gibi, aracınız ile ilgili sayfada soracağınız sorularınız direk olarak marka uzmanınız tarafından cevaplandırılacağı için, sizlere çok daha hızlı ve doğru geri dönüş sağlanacaktır.

41 thoughts on “Otomatik Şanzıman Tamir Fiyatları

  1. Emre
    Emre / Cevapla 27 Mayıs 2020 at 23:45

    2000 avensis 2.0 motor otomatik aracimda 1.viyesten 2 ye gecerken vuruntu yapiyor birde biraz devirli kullandigimda bütün vites gecislerinde vuruntu yapiyor sorun nedir birde fiyat simdiden teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 31 Mayıs 2020 at 07:43

      Emre Bey, muhtemelem şanzımanın içerisinde basınç kaçaklarınız mevcut. Atco olarak şu anda Toyota marka araçlara hizmet sunmadığımız için sizlere yanlış bir fiyat sunmak istemiyoruz.

    • Murat
      Murat / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 06:48

      Merhaba kia sorento var rambada kitlendi şansumanda söylendi bunun fiyatı ne kadar olur

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 13:02

        Murat Bey, aracın model yılı ve motor tipini söylerseniz size yaklaşık bir fiyat verebiliriz.

  2. Recep
    Recep / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 22:10

    2015 model sportage 1.6 benzin LPG aracım yolda giderken gaza basınca bir uğultu geliyor özellikle 4 bin devir sonrasında yapıyor sorun neden olabilir ve fiyat konusunda bir öngmeüde bulunurmusunuz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 31 Mayıs 2020 at 07:42

      Recep Bey, ses eğer 4 bin devir sonrası geliyorsa difransiyel veya ön takımdan geliyor olabilir. İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrarsanız, birlikte bir incelemek isteriz. Bu işlemimiz ücretsizdir.

  3. hamza
    hamza / Cevapla 31 Mayıs 2020 at 16:31

    merhaba 2005 model e60 kasa 520i aracım dik rampa yolu çıkarken sarsıntı yapıyor ve ekran transmission fault hatası veriyor. kontak kapatıp açınca sorun gidiyor. vites geçişlerinde filan herhangi sorun yoktur. düz yolda giderken hata vermiyor. sorun nedir maliyeti ne olur acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Haziran 2020 at 06:41

      Hamza Bey, bu konuyu bmw 5.20i şanzıman arızaları sayfamızda detaylandırdık. Öncelikle aracınızı düz yolda dip gazda kullanıp 4 ve 5.vitese geçerken devir saatinde yükselme olup olmadığına da bakmanız gerekiyor, normal kullanımda hata vermeyebiliyor. Ayrıca bir bilgisayara bağlanıp arıza koduna baktırmanız da gerekli. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz, servislerimizden birisini ziyaret ederseniz, ücretsiz olarak hem yol testinizi, hem de bilgisayardan arıza kodunuzu okuma işlemini gerçekleştirebilriiz.

    • Gökhan
      Gökhan / Cevapla 27 Haziran 2020 at 22:17

      Merhaba Volvo v40 aracım özellikle 3. Viteste devirli kullandığımda vuruntu yapmakta, devir çubuğu dalgalı yükseliyor bunun sonucunda, problemi nedir ( zannedersem kronik power shift şanzıman sorunu) tamİr fiyatı nekadar acaba

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2020 at 20:27

        Gökhan Bey, mekatronik beyninizde problem var. Yaklaşıl 3.500 TL bir ücreti, 1 ila 2 işgünü tamir süresi bulunmaktadır.

  4. Murat
    Murat / Cevapla 31 Mayıs 2020 at 20:07

    2001 model renault clio marka aracım var.ozellikle soğuk havalarda motorun soğuk olduğu durumlarda ilk kalkışta vuruntu ve şanzıman uyarı ışığı yanmakta. Son zamanlarda gaz tepkimesini şanzıman geç kavrıyor
    Tatlı rampalarda daha önce yapmamasına ramen geri kaçırma yapmaya başladı. Ortalama fiyat ne çıkar.BURSA ‘da ikamet ediyorum yardımcı olurmusunuz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 21:55

      Murat Bey, rampada geri kaçırma tork konvertör problemidir. Diğeri ise 3 adımlı bir tamirat getiren dpo şanzıman sorunu olup, Clio için özel hazırladığımız sayfada detaylı anlatım yapılmıştır. DPO komple revizyonları 6.000 TL civarından başlamaktadır.

  5. didem
    didem / Cevapla 3 Haziran 2020 at 20:52

    iyi akşamlar kolay gelsin arabam 2011 punto 1,4 benzinli dualogıc yarı otomatik sanzıman yolda giderken arac birde boşa attı yolda kaldık. o an acil bir şekilde cekici çağırıp bir arkadaşımızn tavsiye etiği ustaya götürdük. usta önce beyin arızası var dedi sonra beyin tamir olmuyor dedi. sonra çıkma beyin takmak gerekli dediler çıkma beyin taktık. beyin arızasının gittiğini ama yine aracın vitese gecmediğini söylediler. tamirin devam ettiğini söylediler lakin 1 hafta oldu hala tamir olmadı.sizin bir öneriniz varsa size getimek isterim aracımı?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 3 Haziran 2020 at 21:31

      Didem Hanım, maalesef Atco olarak yarı otomatikrobotlu şanzıman tamiri yapmıyoruz. Hangi il ve ilçede olduğunuzu söylerseniz size yardımcı olmaya çalışalım.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Haziran 2020 at 08:49

      Didem Hanım, robotlu şanzıman tamiri yapmıyoruz. Hangi ilde olduğunuzu söylerseniz, size ona göre bir tavsiyemiz olabilir mi bakalım.

  6. Mehmet Kır
    Mehmet Kır / Cevapla 8 Haziran 2020 at 14:37

    İyi günler. Sizde aracını yaptıran bir arkadaşımın yönlendirmesi ile görüşmek istedim. 2013 Model Volvo S60 187.000km de dizel otomatik aracım var. Ön far yapısı olarak face-lift olan yenilenmiş tipten araç. Istanbul’da Volvo yetkili servisi müdürü aracı olarak kullanılmış oradan aldım. Araç tüm ömrü boyunca yetkili servis bakımlı. Ben kullanırken pek fark etmedim. yağ değişiminde Ankara daki yetkili servis uyardı. Şanzımanda P’den D ye alırken ya da tam tersi durumda vuruntu olduğunu belirtti. Aracı bu Şubat’ta aldım ve alırken de servis kayıtlarını görerek alım yaptım. Kavrama ve şanzıman için; 2019 yılı 8. ayda 170 bin KM de kavramasının değiştiği, 2019 10. ayda da 180 bin KM de TMC kitinin değiştiği kaydı vardı. ANkara’daki yetkili servis bir kez daha TMC kiti sipariş etti (takılan kitin parça garantisinden) değişimi yaptı. Ancak vuruntunun kesilmediğini tepit ettiği için söktüğü kiti geri takarak aracı bana teslim etti. Servis raporu olarak da şanzımanın değişimi gerektiğini belirtti. Aracı kullanırken hiç bir anormallik yok. vites geçişleri iyi, şanzımandan ses gelmiyor, sadece P’den D ye alırken ya da tam tersi o da bazen vuruntu yapıyor. kalkışta ya da yokuşta beklenmedik bir vites değişimi ya da devir değişimi yapmıyor. İleride daha da sıkıntı yaşamamak adına sizden yardım rica edeceğim. Hafya araçla Ankara’dan İzmir E gideceğim. İzmir’de irtibat noktanız varsa uğrayıp müdahala için aracımı teslim etmek isterim. Yardımcı olur musunuz? 549 562 88 83 Mahmet KIR

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Haziran 2020 at 09:40

      Mehmet Bey, konu ile ilgili arkadaşlarımız size cep telefonunuzdan ulaşacaklar.

  7. Mehmet Kır
    Mehmet Kır / Cevapla 8 Haziran 2020 at 14:39

    Pardon TCM kiti olaracak. Yanlış ifade etmişim.

  8. Melih Taştepe
    Melih Taştepe / Cevapla 11 Haziran 2020 at 12:31

    Merhabalar kolay gelsin 2000 model otomatik brava aracımız kalkıştan hemen sonra D konumunda şanzıman kendini korumaya alıyor gaz kesiyor 2500 devri geçmiyor.Rampada çok yavaş hareket ediyor.Elle manüel 1-2-3 . Viteste kullaniyoruz.yardiminizi bekliyorum

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Haziran 2020 at 07:16

      Melih Bey, aracınızı bir diyagnoz cihazına bağlatmanız gerekmektedir. Yalnız aracınızın OBD kafası özel olup o modele girebilecek bir cihaz olan servise gitmenizi öneririz.

  9. Melih
    Melih / Cevapla 12 Haziran 2020 at 15:56

    Merhaba. 2015 astra j otomatik aracım mevcut. 65000 KM’de. Şanzımanda 3’ten 4!e geçerken vuruntu yapmakta. Diğer viteslerde bu sorun yok. Şanzıman yağı değişimi yaptım 100 km kadar kullandık aracı ancak pek bi fark oluşmadı. Problem neden olabilir. tahmini ne kadar masrafı olur?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 13 Haziran 2020 at 08:50

      Melih Bey, aracınızdaki problem solenoid kaynaklı veya dip tas kaynaklı olabilir. Şanzıman yağı değişimi bu gibi arızalarda çözüm değildir. Masraf için aracınızı test etmeden birşey söyleyemeyiz, 1.000 TL’de olabilir, 10.000 TL’de. En sağlıklısı öncelikle aracı diyagnoza bağlatıp arıza kodlarını almaktır. Dilerseniz İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan bir tanesine müsait zamanınızda uğrayın, ücretsiz bir şekilde hem yol testinizi sizinle birlikte yapıp arızasını biz de görelim, hem de diyagnoza bağlayalım. O zaman size daha doğru bir tespit ve fiyat sunarız, siz de kararınızı ona göre verirsiniz.

  10. Serdal günalay
    Serdal günalay / Cevapla 13 Haziran 2020 at 23:02

    Merhaba 2012 A4 2.0 tdı aracım kalkarken gaza bastığımda aracım kendini kasıyor birşeyler aracı tutuyor gibi sanki, sorun kavramadanmıdır sizde eğer öyleyse maliyeti hakkında bilgi verirmisiniz
    0533 763 6820

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Haziran 2020 at 09:23

      Serdal Bey, anlattığınız kadarı ile kavrama problemi gibi gözükmektedir. Yine de test etmeden kesin birşey söyleyemeyiz. Kavrama revizyonu yaklaşık 6.000 TL tutmaktadır.

  11. Fırat Akçe
    Fırat Akçe / Cevapla 18 Haziran 2020 at 13:10

    clio 2001 1.4 16v otomatik aracım vites gecislerinde sıkıntı yok fakat arac ile trafikte fazla kalınca dur kalt ta vites 1 gec geciyor ve aniden geciyor sonrasında sıkıntı yasamıyorum ama herdur kalkya yapıyor ama sadece fazla trafikte kalınca.
    ne gibi arızası olablilr bana selenoid dediler daha önceden bunun ile ilgili selenoid değişim ücreti nedir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Haziran 2020 at 08:54

      Fırat Bey, biz bu araçlarda selenoid değişimini çok fazla tavsiye etmiyoruz. Atco Clio şanzıman tamiri sayfamızı ziyaret etmenizi rica ederiz.

  12. musa dülgeroğlu
    musa dülgeroğlu / Cevapla 23 Haziran 2020 at 02:08

    2009 model ford ranger aracım düşük hızldarda vites geçişlerinde aşırı sarsıntı ve vuruntu yapıyor ve titreme yapıyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Haziran 2020 at 13:07

      Musa Bey, ilk etapta şanzıman beyninizin incelenmesi gerekmektedir.

  13. Polat Korkmaz
    Polat Korkmaz / Cevapla 24 Haziran 2020 at 04:38

    Size az once yazdığım mesajda şanzıman yağı ve filtre değişimi, artı genel bakımın kaça mal olacağını sormuştum. Diğer mesajları okuduğumda mesajlara öylesine bakmayıp her biriyle özenli bir şekilde ilgilenip cevapladığınızı fark ettim, o yüzden bu mesajımı diğerinden önce yazmışım gibi düşünerek cevaplarsanız sevinirim.

    Aracımı 2020 Şubat ayında Adana’dan aldım Şu an Çanakkale’deyim.

    Otomatik şanzımanımın herhangi bir arızası yada acil bir durumu olmamakla birlikte mesela trafik ışıklarında D konumunda beklerken kuş cıvıltısı gibi bir ses geliyor. Bu ses diğer konumlarda ve geri viteste beklerken yok.

    Bir de çok da hızlı sayılmayacak süratlerde rampa aşağı inerken gaza ya da frene basılmadıkça araç hafif bir silkeleme eğilimine giriyor.Sanki sürücüden bir hareket bekliyor gibi. Biraz gaz ya da frene dokununca kesiyor. Alçak süreçlerde bir kaç kez başıma geldiği için çok ciddiye akmadım ancak kafama takılmadı da değil.

    Araç 145 bin de ve şu ana kadar şanzıman yağı değiştirilmemiş hatta alırken eski sahibi, ve hatta kontrol için gittiğim Mercedes servisi bu araçlarda şanzıman yağının değişmesine gerek olmadığını ısrarla vurguladılar. Kendi araştırmalarım sonucunda onların bu söylemlerini çürüttüm ve yol beni size çıkarttı. Kendimi rahat hissetmek için, uzun araştırmalarım sonucunda ulaştığım sizlerin bu konuda tam yetkin olduğunuz kanısına vardım ve size karşı bir ön güven oluştu.

    Bu yüzdendir ki, müsait bir zamanda aracımla Istanbul İzmir Ankara Balıkesir illerinden birine yolum düştüğünde uğramak ve aracımın şanzımanının ne kadar sağlıklı ya da sağlıksız olduğunu öğrenmek isterim. Bakım maliyet ücretini bu yüzden öğrenmek istedim.

    Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.

    İşlerinizde kolaylıklar dilerim. Saygılar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2020 at 14:55

      Polat Bey, buradakilerin aksine yurtdışı 40-60 bin km aralığında filtre ile birlikte yağ değişimi önermektedir. Biz bunu modelden bağımsız tam otomatik şanzımanlarda 80.000 km civarı diye duyurmaktayız. İzmir ve İstanbul servislerimizde araç testi ve diyagnoz hizmetlerimiz ücretsizdir. Buyurun bir çayımızı için, öncelikle şanzımanınızda birşey olup olmadığına bakalım. Genellikle bu şanzımanlar ilk 100-150 bin Kmde problem çıkarmazlar.

      • Yakup
        Yakup / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 23:55

        Merhabalar benim 2000 model 4 ileri A3 otomotik arabam var vites değişimlerinde vuruntu var ve özellikle rampalarda güç tamamıyla düşüyor manuelde sıkıntı yok rampalarda vitesi neredeyse düşürmüyor buda aracın hızdan tamamıyle düşmesine neden oluyor bunun için nasıl bir işlem yapılması gerekiyor ve maliyet nedir

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 13:18

          Yakup Bey, herhangibir arıza kodunuz var mıdır?

  14. BURHAN
    BURHAN / Cevapla 28 Haziran 2020 at 00:19

    Merhabalar,
    Geçen hafta almış olduğum Peugeot 206 1.4 otomatik 4 ileri 2004 model aracımda bugün farkettiğim bir arıza var.
    Araba çok ağır kalkıyor diye şikayet ederken sonradan farkettim ki araba belli bir yol gittikten sonra durmaya başlıyorsun ama araba en son durduğunda 1. vitese bırakmıyor kendini 2 de ya 3 de kalıyor. Ve kalkarken bu şekilde kalkmaya çalışıyor. Spor modu ve karlı zemin modu yanıp sönmeden de yapıyor bunu yandıkten sonrada yapıyor. Kontak kapatıp açıyorum düzeliyor belli bir yol yapınca tekrar aynısı oluyor. Kafayı yemek üzereyim. Az değil 45 bin lira para verdim. Acil sonuç odaklı yardıma ihtiyacım var. Ön görünüz nedir acaba ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Haziran 2020 at 08:06

      Burhan Bey, ilk etapta arıza koduna ihtiyacımız var. Artı olarak hidrolik ünitenin sökülüp tarafımıza gelmesi ve teste tabi tutulması gerekmektedir.

  15. Ömer
    Ömer / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 14:04

    merhabalar 2012 f20 1.18 otomatik aracımın şanzıman soğutucusu patladı ve şanzıman yağı su ile karıştı şanzıman su karıştığı için temizlenip onarılması ne kadar ortalama fiyat

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 13:04

      Ömer bey, biz bu durumlarda kısmi onarım yapmıyoruz, zira kalan su yapılan bütün işlemi etkiliyor. Bazen hidrolik ünitede değiştiriyoruz. 10-12 bin TL’lik bir maliyet sözkonusu

  16. mustafa kıral
    mustafa kıral / Cevapla 5 Temmuz 2020 at 14:29

    Merhaba 2016 model opel insignia 1,6 cdti otomatik dizel aracımda özellikle 2000 devir altında ve 40 km hızda ayrıca 80 km hızda araba vuruntu yapıyor şanzımana 140 binde kalibrasyon yapıldı ve bu vuruntu bi nebze düzeldi ama yinede aynı km hızlarda yapıyor bazen bu titreme gaza bastığımda süreklilik verdiği için gaz kesmek zorunda kalıyorum titremeden çıkması için. Herhangibi bir arıza da vermiyor ekranda. Sorunumla ilgili düşüncelerinizi ve bana ortalama maliyetini söylerseniz ona göre yol çizelim. İyi çalışmalar dilerim

  17. evren
    evren / Cevapla 7 Temmuz 2020 at 21:29

    merhabalar, 2011 chevrolet aveo 1.4 benzin/lpg, 100 bin kmde,
    araç rampa çıkarken araba çok bağırıyor, devir 5 binlere çıkıyor, vites değişmekte zorlanıyor, anlık gazdan ayağımı çekip tekrar basınca bazen düzeliyor, çok nadir düz yolda da yaptığı oluyor, muhtemelen hiç yağ değişimi olmamış, şanzuman yağ değişimi rahatlatır dedi motora bakan usta, yağ değişiminin faydası olur mu, başka bir arıza ise maliyeti nedir

  18. Soner Şen
    Soner Şen / Cevapla 11 Temmuz 2020 at 01:54

    Aracım 2016 model 1.4 turbo benzinli opel astra k tam otomatik tork konventölü şanzıman 60000 km de daha önce bildiğim kadarıyla hiç yağı değişmedi sorunum geri vitese takarken sert geçiyor bu sorun soğukken daha da sert oluyor yağ değişimi yapsak bu sorun düzelirmi.

  19. ismail
    ismail / Cevapla 11 Temmuz 2020 at 14:17

    iyi günler 2000 model 320iA bmw giderken şanzumanda birşey yok rampa yukarı çikarken çikmiıyor gazda yemiyor ustaya göturdum kımısı enjokterlerden olabılır eksoz bağlantıları tıkalı olabılır dıyor kımısı şanzuman arızalı dıyor ne yapacağimi bilmiyorum

  20. Hüseyin Aksungur
    Hüseyin Aksungur / Cevapla 13 Temmuz 2020 at 01:19

    Merhaba 2004 Model Focus 1.6 tam otomatik (4 ileri) aracım sabahları ve soğukken çalıştırdığımda 5 ila 10 saniye kadar yürümüyor. Bu sırada sanki yağ pompalar gibi bir uğultu sesi duyuluyor ve sonrasında hafifçe gaza dokunduğumda araç yürüyor. Fazla gazlarsam sertçe vuruyor. Bir de yüksek hızlarda 4ten 3e düşerken daima yuruntu yapıyor. Haricinde hiçbir aykırı durum yok. Bu arızalar neden kaynaklanır ve maliyet ne olur. Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.