Audi A4 Otomatik Şanzıman Tamiri

Audi A4 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Audi A4 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Audi A4 otomatik vites sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Atco olara bütün Audi A4 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Audi A4 Hangi Şanzımanı Kullanıyor?

Bu soru Audi aracı olan bütün sürücülerin birgün aklına gelmektedir. Nedeni Audi’nin A4 araçlarda zaman içerisinde birçok farklı üreticiden birçok farklı şanzımanı tercih etmesidir. Genellikle Tiptronic şanzımanlar ZF üretimi olup, Multitronic şanzımanlar CVT, Stronic şanzımanlar DSG tabanlıdır.

Stronic Multitronic Farkı Nedir?

Audi’nin 1999 yılı sonunda LuK ile birlikte geliştirdiği Multitronic şanzımanlar, CVT şanzıman mantığı üzerine ıslak yağlı kavrama konması şeklinde tasarlanmıştır.

Stronic ise bildiğimiz DSG şanzımandır. Audi A4’da kullanılan Stronic DSG şanzımanlar, VW grubu üzerindeki şanzımanlardan farklı olarak araç üzerine uzunlamasına yerleştirilmiştir. Islak kavramaya sahip bu şanzıman aynı zamanda dört çeker özelliğine sahiptir. Dolayısı ile eğer aracınız önden çekişli ise Multitronic, A4 Quattro ise Stronic şanzıman sahip olabilir. Burada olabilir diyoruz zira A4 Quattro araçların bir kısmında ZF marka şanzımanlar bulunmaktadır. 

Audi A4 Şanzıman Tipleri

Audi A4 araçlarında kendi üretimi olan 01M, 01N ve DSG şanzıman, Multitronic şanzıman ve dışarıdan tedarik edilen Aisin şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. Audi A4 grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:

      • Audi A4 01M/01N Otomatik Şanzıman Tamiri

        • Audi A4 CVT Multitronic Şanzıman Tamiri (6 ve 7 ileri vites 01J ve 8 ileri vites CVT 0AW)

AuidA401Jotomatiksanziman

      • Audi A4 09G (Aisin TF-60SN) Otomatik Şanzıman Tamiri

      • Audi A4 01V – ZF (5 ileri 5HP19) Otomatik Şanzıman Tamiri

    • Audi A4 ZF (6 ileri 6HP19A) Otomatik Şanzıman Tamiri

    • Audi A4 ZF (8 ileri 8HP55) Otomatik Şanzıman Tamiri

AudiA38HP55otomatiksanziman

Audi A4 TipTronic Şanzıman Arızaları

Aşağıda A4 araçlarda kullanılan 5 ve 6 ileri vites, 5HP19FL ve 6HP19A şanzımanların genel arızalarını sizler için bir araya getirmeye çalıştık:

Audi A4 Tork konvertör arızası: Bu araçlarda tork konvertör problemleri kendilerini 1500-2000 devirde devir saatinde gezinti, 80-90 km sabit hızda giderken araçta titreme, ilk kalkışta özellikle rampada titreme gibi sorunlar ile belli etmektedir. Tork revizyonu kararı verilmeden evvel dikkat edilmesi gereken bir husus titremenin şafttan olup olmadığının tespitidir. Firmamızda tork konvertör tamirleri garantili olarak gerçekleştirilmektedir.

ZF Otomatik vites geçiş sorunları: Gerek 5 ileri gerekse 6 ileri vites Quattro ZF şanzıman arızalarının başında vites geçiş sorunları gelir. Vites geçişlerinde şanzıman vuruntu yapması,  devir yükselmesi fakat aracın yürümemesi, otomatik şanzıman basınç kaybını ve selenoidsel hataları işaret etmektedir. 5 ileri vites ZF şanzımana ait araçlarda özellikle 5-4 geçişinde sarsıntı ve D’de vuruntu ve sarsıntı, 6 ileri vites ZF şanzıman ait araçlarda ise 4-5 geçişi, 1-2 geçişi vuruntuları en bilinenleridir.  Eğer A4 Quattro aracınızda bu problemler varsa servis danışmanımızla irtibata geçmenizi tavsiye ederiz. 

ZF 6HP19A 4.Vites problemleri: 2003-2012 model yılları arası Quattro 6 ileri vites ZF şanzımana sahip araçlarda sıklıkla karşılaşılan bir durum, özellikle gaza yüklenildiğinde aracın 4 ve 5 vites geçişlerinde devir saatini aşırı yükseltmesidir. Rampada veya dip gazda giderken bu aracın şanzımanını korumaya almasına (sabit bir viteste kilitlenmesine) neden olabilir. Atco Mühendislik olarak bu tip arızalara garantili çözüm hizmetimiz bulunmaktadır.

Audi A4 Multitronic Şanzıman Tamiri

Aşağıda en sık karşılaşılan A4 Multitronic şanzıman arızalarını sizler için bir araya getirmeye çalıştık:

Audi A4 Multitronic kavrama problemi: Bu araçlarda en sk karşılaşılan problem kalkışta titremedir. Özellikle rampada aracınız çok geç kalkıyorsa, ve R’de ve D’de vuruntusu var ise kavrama problemi yaşamaktasınız demektir.

Audi A4 Multitronic kavrama seti: Firmamızda multitronic kavrama tamiri yapıldığı gibi, müşteri tercihi doğrultusunda yeni sıfır kavrama montajı da gerçekleştirilmektedir. Bütün işlemlerimiz garantilidir. Multitronic kavrama fiyatı ile ilgili tarafımızla irtibata geçebilirsiniz.

Audi A4 Multitronic beyin problemi: Audi A4 multitronic kullanıcılarının genel şikayetleri vites geçişlerinde kararsızlık, hızlanma anında titreme – özellikle 4-5-6.Viteslerde, 80 km üzerinde hızda gaza basınca olmaktadır ve geri vitese geçmeme olarak sıralanabilir. Kavrama revizyonu ile birlikte beyin tamiri veya beyin değişimi bu sorunları ortadan kaldıracaktır.

Audi A4 Multitronic sensör problemi: Eğer aracınız ekranda vites pozisyonlarını karşıtırıyorsa, PRNDS ışıkları yanıp sönmekte ise veya sürekli yanıyorsa veya hiç yanmıyorsa, vites pozisyon şalteri problemi yaşamaktasınız. Birçok araç grubunda çok basit bir şekilde değişim ile çözülen bu parça, maalesef Multitronic araçlarda şanzıman beyni ile entegre olduğu için beyin değişimine gidilmektedir. Genellikle P0705 arıza kodu ile karşımıza çıkan bu durum, firmamızda kimi durumlarda mekatronik tamiri ile garantili olarak çözüme kavuşturulmakta ve tüketicilerin cepleri korunmaktadır.

Audi A4 Multironic volant problemi: Sıklıkla kavrama arızası ile karıştırılan bu problem, kendisini kalkışlarda yoğun bir ses ve titreme olarak belli etmektedir. Kavrama arızası ile ayırt edilebilmesi için uzman bir teknisyenin aracı test etmesi gerekmektedir. 

Audi A4 Stronic Şanzıman Tamiri

Aşağıda en sık karşılaşılan A4 Stronic şanzıman arızalarını sizler için bir araya getirmeye çalıştık:

Audi A4 Stronic kavrama problemi: Tüm DSG şanzıman kullanılan araçlarda olduğu gibi bu araçlarda da en sık karşılaşılan problem kalkışta titremedir. Özellikle rampada aracınız çok geç kalkıyorsa, ve R’de ve D’de vuruntusu var ise kavrama problemi yaşamaktasınız demektir.

Audi A4 S-tronic kavrama seti: Firmamızda Stronic kavrama tamiri yapıldığı gibi, müşteri tercihi doğrultusunda yeni sıfır kavrama montajı da gerçekleştirilmektedir. Bütün işlemlerimiz garantilidir. A4 Stronic kavrama fiyatı ile ilgili tarafımızla irtibata geçebilirsiniz.

Audi A4 Stronic aşırı ısınma sorunu: A4 Mekatronik arızası olarakta geçen bu arızada genellikle aşağıdaki iki arıza kodu belirir:

  • P1740: Debriyaj sıcaklık kontrolü ısı arızası
  • P17D8 debriyaj sıcaklığına bağlı tork sınırlaması

Bu iki arızadan birisi bile yaşandığında ilk yapılması gereken şanzımanın yağ seviyesinin kontrol edilmesidir. Eğer ki problem devam ediyorsa, aracın mekatronik tamiri gerçekleştirilmelidir. Eğer tamirat gerçekleşmeden kullanıma devam edilirse, aracın kavraması yanacaktır ve ekstra bir masraf oluşacaktır. 

Audi A4 Stronic sensör problemi: Eğer aracınız vites düşürmelerde 1.vitese geçmiyorsa, duruş esnasında D-D1 karıştırıyorsa ve aracı ileri-geri sallıyorsa, sensör problemi yaşamaktasınız. Bu arızalar genellikle P176A ve P176B arıza kodlarını beraberine getirmektedir. Atco Mühendislik olarak bu sorunu da garantili olarak çözüme kavuşturmaktayız.

Audi A4 Tork Konvertör Tamiri

Atco Otomatik şanzıman merkezimizde A4 araçların tork konvertör revizyonları, revizyon hattımızda balans, piston birleştirme, kaynak ve test işlemleri tam otomatik makineler kullanılarak yapılmaktadır.

Türkiye’nin en gelişmiş tork konvertör tamiri atölyesine sahip firmamızda yapılan işlemler ile ilgili kısa tanıtım videomuzu izleyebilirsiniz.

Audi A4 Otomatik Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Audi otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Audi A4 otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Audi A4 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Audi A4 otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Audi A4 Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Audi A4 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Audi A4 otomatik şanzıman yağı fiyatı için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Audi A4 şanzıman beyni tamiri ve Audi A4 otomatik şanzıman beyni fiyatlı ile ilgili bilgilere sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Audi A4 Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Audi A4 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Aşağıdaki işlemlerin her birinin farklı prosedürü ve işlem ücreti olduğu için, doğru bilgi ile tarafımıza ulaşmanız işlemlerinizi kolaylaştıracaktır:

  • Audi Stronic yağ değişimi
  • Audi Multitronic yağ değişimi
  • Audi ZF Triptronic yağ değişimi

Audi A4 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Audi A4 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Audi A4 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Audi A4 Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak İstanbul ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer Audi A4 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

90 thoughts on “Audi A4 Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Serkan
    Serkan / Cevapla 7 Mart 2019 at 13:05

    Merhaba. Audi A4 1.8 turbo 2001 model arabam var.sanzimanda sorun var onu size gitirsem parca sikintisi olurmu bilgi alabilirmiyim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Mart 2019 at 13:08

      Serkan bey yardımcı oluruz. iletişim menüsünde konum bilgilerimiz var. aracınız ile gelirseniz yardımcı oluruz. Ekspertiz için ücret talep etmiyoruz.

      • Ersoy bayram
        Ersoy bayram / Cevapla 9 Haziran 2019 at 23:41

        Merhaba 2011 model audi a4 2000tdi 8 ileri vites geçişlerinde hiç bir sorun yok kaçırma yok her hangi bir uyerı ışığı yok araç 170 bin km de 120 km hızdan sonra başlayan bir harıltı var araçta akisler teker bilyaları her yere baktılar ve şanzuman dediler sanki dağılmış bir bilye sesi var gaza basınca başlıyor 220 km hızda çekince kesiliyor yüke binince gelen bir ses şanzumandan olurmu yardımcı olursanız sevinirim

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 19 Haziran 2019 at 21:08

          Ersoy Bey, büyük ihtimalle volantınız arızalı. İkinci ihtimalde kavrama ünitenizdir. Öncelikle volantızı kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

      • Ziya
        Ziya / Cevapla 15 Mart 2020 at 17:05

        Merhabalar. Yurtdisindan yaziyorum. A4 2008 2.0Tdi. Otomatik vites arac. Arac kalkista gec kalkiyor ve R ye taktigimda beklemem gerekiyor biraz bir iki saniye kadar akso takdirde gaz versem vurma yapiyor ayrica araci trafik saatlerinde veya 2 saat gibi bir sure kullandigimda, dur kalklarda arac titreye titreye ve cok gec kalkiyor gaz almiyor yada zorlaniyor gibi ama kalktan sonra vurma titreme yapma yok. Burakiler hemen degisim dedi de guvenemedim. En azindan birdahaki turkiyeye geldigimde arabayla gelebilir miyim sknti yapar mi yolda size gelene kadar yaklasik 1200 km. Tesekkurler ilginiz icin

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:07

          Ziya Bey, aracınızda multitronic 01J şanzıman var ve kavramanız problemli. Yenisi burada 7-8 bin TL gibi ama parçacılarda mevcut değil. Biz 3.500 TL’den revizyonlu kavramalarımız var, müşterilerimize problemsiz şekilde montajını yapıyoruz.

    • Cemil BİRGİN
      Cemil BİRGİN / Cevapla 11 Haziran 2020 at 19:41

      Merhaba kolay gelsin 2006 model a4 2.0 tdi otomatik aracım bazen hızlandıktan sonra birden kendi salıyor. Ve gaza basmama rağmen 3000 devri geçmiyor. Arabayı durdurup Kontağı kapatıp tekrar çalıştırdıktan sonra düzeliyor. Sorun nedir? Maliyet nedir?Bilgilendirmenizi rica ediyorum.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 12 Haziran 2020 at 07:28

        Cemil Bey, aracınız kendini korumaya alıyor. Korumaya alınca da bir arıza kodu atar. Bu kodu bizimle paylaşırsanız size daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer arıza kodunuzu bilmiyorsanız, İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine uğrayabilirsiniz. Arıza teşhisi için herhangi bir ücret almıyoruz ama geldiğinizde bütün sorularınızla ilgili size daha fazla yardımcı olabiliriz.

        • Cemil
          Cemil / Cevapla 12 Haziran 2020 at 11:52

          Bir arıza kodu vermiyor. Ben biraz yanlış anlattım durumu. Araç kendini bıraktıktan sonra üst vitese geçmiyor. Ne kadar gaza basarsam basayım 70 i geçemiyorum. Devir 3000 i geçmiyor yazmışım yanlışlıkla devir 4000-5000 e varıyor araç bağırıyor ama 70 i geçemiyorum. Ama durup kontağı kapatıp ve çıkarıp. Tekrar çalıştırdığımda araç normale dönüyor.

          • AtcoAdmin
            AtcoAdmin / 13 Haziran 2020 at 09:03

            Cemil Bey, aracınız kendisini korumaya alıyor. Bu durumda bir arıza kodu atması gerekir. Buyrun gelin aracınızı birlikte bir inceleyelim.

    • Ahmet
      Ahmet / Cevapla 28 Haziran 2020 at 00:10

      Merhaba 2007 model 2.0 tdi A4 sahibiyim. Vites degisimlerin hic bir sikinti yok fakat bazen arac halindeyken ve ya yeni calistirdigimda p d r n s isiklarinin hepsi ayni anda yaniyor. Bu isiklarin hepsi yandiginda da vites problemi yasamiyorum. Bunun sebebi ne olabilir. Tesekkurler

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 29 Haziran 2020 at 08:05

        Ahmet Bey, multitronic araçlarda karşılaşılan bir durumdur. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz buyurun bir çayımzı için, o esnada biz ücretsiz olarak aracınızı bilgisayara bağlayalım ve arıza koduna bakalım.

  2. Turapcan
    Turapcan / Cevapla 5 Haziran 2019 at 16:16

    Merhaba, ben yurt dışında yaşıyorum, arabam audi a4 2.0tfsi otomatik şanzıman.araba şanzımanı tirbün doldurmuyormuş.tamiri var mıdır ve fiyatı ne kadar ? Ben normal de ığdır da yaşıyorum, okulum yüzünden yurt dışındayım, bana bilgi verirseniz sevinirim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Haziran 2019 at 01:18

      Merhaba, aracınızda tirbün olduğundan emin misiniz? Audi A4 2.0 Tfsi araçlarda türbünlü ve kavramalı değişik modeller mevcut. Gerek türbün, gerekse tork konvertörü tamirleri firmamızda gerçekleştiriliyor olup, fiyat marka ve modele göre değişmektedir. Aracınız kaç modeldir ve kaç ileri vitese sahiptir? Bu bilgiye göre size daha kapsamlı fiyat sunabiliriz.

      • Mehmet
        Mehmet / Cevapla 3 Ağustos 2020 at 00:02

        Merhaba Aracım 2011 tfsi 60-70 km sonra şanzıman arızası veriyor. sadece otomatik te kullanabiliyorum Manuel ve S vites geçiyor ama işlem görmüyor, motor soğukken düzeliyor ısınınca tekrar yapıyor neden yapar acaba bilgi vermenizi rica ederim.

      • Sabri
        Sabri / Cevapla 25 Ağustos 2020 at 22:33

        Slm 2005 model a4 1.9 tdi aracım. Vites geçişlerinde düşük devirde vuruntu yapıyor. Bazende R ye taktığımda vuruntu yapıyor. Multitronik şanzıman. Arızası nedir fiyat ne olur

  3. Serkan
    Serkan / Cevapla 7 Haziran 2019 at 22:00

    Merhaba
    Aracım 2010 model audi A4. 1.8 tfsi otomatik 8 ileri
    İlk zamanlarda 1500-2000 devir arası vites geçişi yapıyordu şu anda devir yükseliyo geçiş yapmıyor manuel kullanırken geçiş yapabiliyorum sorun ne olabilir
    Teşekkür ederim
    İyi çalışmalar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Haziran 2019 at 01:20

      Serkan Bey, eğer manulede problem yaşamıyorsanız, muhtelemen hidrolik ünite (valfbody) sorunu yaşıyorsunuz. Aracınızda herhangi bir arıza kodu var mıdır?

      • serkan
        serkan / Cevapla 11 Haziran 2019 at 06:51

        merhaba,herhangi bir arıza kodu vermiyor,ayrıca aracı servis bakımından yeni aldım ve şanzumanda bir sıkıntı olduğunu söylemediler

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 13 Haziran 2019 at 22:36

          Serkan Bey, eğer İstanbul’da yaşıyorsanız, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

          • serkan
            serkan / 18 Haziran 2019 at 09:40

            inşallah,gelmeye çalışacağım ilginiz için teşekkür ederim

            iyi çalışmalar

  4. Ümit
    Ümit / Cevapla 22 Haziran 2019 at 10:59

    Merhabalar ben yurtdışında yaşıyorum yaklaşık 1 aya izne gelmeyi düşünüyorum
    A4 Avant 2.5 TDI 114kw 155ps arabanın şansımanını kontrol ettirip şanzıman yağını değiştirtmek istiyorum mümkünse fiyat öğrenebilir miyim?
    İlginiz ve duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 21:46

      Ümit Bey, yağ değişim ücreti yaklaşık 1.200 TL’dir. Gelmeden 1 gün evvel randevu alırsanız daha iyi olacaktır.

      • Kemal
        Kemal / Cevapla 20 Ağustos 2020 at 22:10

        Merhaba aracım 2004 model A4 3000 quatro vites atışlarında vurma oluyor aynı şekilde hız düşerkende vites düşümüzde vurma yapıyor bu konuda bilgi verirseniz sevinirim

    • Gokhan
      Gokhan / Cevapla 30 Ekim 2019 at 23:00

      Merhaba aracım 2005 model a4 b7 2.0 tdi 7 ileri multitronik cvt sanziman. Aracımda 1. 2. Ve 3. Viteste sorun yok. 4 5 ve 6. Viteste gaza yavaş basarsam sorun yok fakat 3 den sonra gaza biraz basında vites atarken vuruntu yapıyor. Aracın yağını 2 ay önce degistirdim ama sorun geçmedi. Sitenizden okuduğum kadarı ile selenoid valflerinden sanırım. Bu valflerin tamiri yada temizlenmesi oluyor mu? Bana en uygun şekilde fiyat minimum ne çıkar? Yardımcı olursanız sevinirim. 2 aydır bu şekilde kullanıyorum.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 07:56

        Gökhan Bey, şu anda 01J beyin ünitelerinin tamir ve testlerine tam teşekküllü olarak başlayamadık. Bizlerde kısmi tamiratlar yapmaktayız, dolayısı ile net bir cevap verememekteyiz.

  5. Alican
    Alican / Cevapla 2 Temmuz 2019 at 00:49

    Merhaba 2012 model multitronic şanzıman sahip audi a4 aracım var kalkışta titreme yapıyor rampada titreme ve sarsıntı yapıyor. Sebebi ne olabilir sizce.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 09:27

      Alican Bey, bu şanzımanların en büyük iki sorunu volant ve kavrama üniteleridir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, arızanın nereden kaynaklandığı konusunda ücretsiz teşhis yapalım.

  6. Hakan
    Hakan / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 02:13

    Merhaba. 2013 model A4 2.0 TDI Multıtronic aracımda Alican Beyin yazdıklarının aynısı bende de oluyor. Bazen araca binmek istemiyorum. Arada stop ettiği de oluyor. Herhangi bir uyarı ışığı yanmadı. araç 207.000 KM de. Sadece şanzıman yağı değişimi faydalı olur mu? Araç hareket ettikten sonra sorun yok. Hızlanması ve genel kullanım güzel. Audı den soğudum. Teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2019 at 08:46

      Hakan Bey, sorun mekanik parçalardaki aşınmalar olduğu için (volant veya kavrama) sadece yağ değişimi faydalı olmayacaktır.

  7. Mehmet
    Mehmet / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 17:30

    Slm bende Audi A4 20 tdı 2009 model araba 272 bin km. Bi hafta önce şanzıman yağı değiştim. Şimdi sanki vites değişiminde arkadan gelen bi sarsıntı var araba automatik 8 ileri. Sorun ne olabilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:55

      Mehmet Bey, sorun şanzıman kavramalarındaki boşlukların artmasından kaynaklanabilir. İstanbul’da mı ikamet ediyorsunuz?

      • Semih bayrak
        Semih bayrak / Cevapla 21 Mayıs 2020 at 03:52

        Audi a4 2.0 tfsi 211 ps 2011 model hafif rampada asırı titreme var ve geri viteste seyir yaparken sesler geliyor ve arada kaçırma yapıyor sorun nedendir

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 07:59

          Semih Bey, eğer kavrama revizyonu ile problem giderilirse, bunun için araçta başka probleminiz olmaması gerekir, revizyon işlemi yaklaşık 6.000 TL tutacaktır.

  8. Yasin
    Yasin / Cevapla 13 Ağustos 2019 at 20:55

    Aracim 7063 selenoid c elektrik arizasi veriyor. Kalkislarda ozellikle yokus yukari ise gaza basinca biraz bekliyor devir yukseliyor bir sarsintidan sonra hareket ediyor. Bu sorunu araci R ye takinca yapmiyor. Ayrica yakit tuketimi cok yuksek . Ankarada ikamet ediyorum ne yapabilirim ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 08:00

      Yasin Bey, aracın model yılını ve motor tipini belirtebilir misiniz?

  9. mehmet emin kaya
    mehmet emin kaya / Cevapla 20 Ağustos 2019 at 16:05

    merhaba ben mehmet,

    2014 audi a4 8 ileri dizel aracım, kalkışta vurma denen bir sıkıntısı var. önceden yoktu. açıklamam gerekirse; kalkarken 1-2 merte sonra sanki vites yeni geçmiş gibi öne atıyor. hatta azcık bayırda iseniz ve gaza cok hafif basarsanız stop bile ettirebilirsiniz.
    yine yeni çıkan bir durum spor modda iken vites geçişlerinide azda olsa hissediyorum. eskiden asla hissetmezdim. neden yapabilir araştırıyorum,
    not: son bakımda şanzıman yağı değişti, yağdan yapabilir diyen de var şanzımandaki bir mil den yapar diyen de var.
    her iki durumda veya sizin daha önce karşılaştığınız durumlarda tamir maliyeti ne cıvarlarda seyreder payllaşabilir misiniz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:18

      Mehmet Emmin Bey, yağdan yapmaz. Kavramanızın revizyon olması gerekmektedir. Yaklaşık 5.00 0 TL masrafı olacaktır.

  10. Fuat
    Fuat / Cevapla 4 Eylül 2019 at 21:57

    Merhaba aracım 2010 model a4 20 tdi
    Araç p konumda takılı kalıyor çıkmıyor
    Ve p konumda iken sanki boştaymış gibi gidiyor servise götürdüm şanzıman sökülecek dediler baya masrafı var dediler sizce sıkıntı nedir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Mayıs 2020 at 08:01

      Fuat Bey, sorun şanzıman beyninin içerisinden veya fren müşüründen kaynaklanıyor olabilir.

  11. EVREN KILIÇ
    EVREN KILIÇ / Cevapla 12 Kasım 2019 at 00:47

    Merhabalar
    Aracım 2008 model B7 Audi a4 2.0 TDI multitronik 7 ileri modeldir.
    Araç motoru soğukken sorun yok fakat ısındığında P ye aldığımda PRNDS ışıkları yanıp sönüyor ve birdaha sabitlemiyor, bu arızayı yaptığında R de vuruntu yapıyor. Fakat arıza aktif değilken R de vuruntu vs. yapmıyor. Biraz araştırdım, vites sensörü şalteri arızası olabilirmiş. Değerli yorumlarınıza istinaden randevu alıp aracımı size göstermek isterim. Şimdiden ilginiz için teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:19

      Evren Bey, bu araçlarda sensör şanzımanın içerisinde TCM ile birliktedir. İyi bir beyin tamircisi bu arızayı çözebilir.

  12. BERKE
    BERKE / Cevapla 18 Kasım 2019 at 00:17

    MERHABA
    AUDİ A4 2.5 TDİ B6 2004 MODEL
    ARACIMDA KALKIŞLARDA RAMPALARDA TİTREME VE DÜZ YOLDA SABİT 100 110 İLE GİDERKEN 2 DEVİR YUKARI ATLAYIP TEKRAR DEVRİNE DÖNÜYOR KAÇIRIR GİBİ YANİ 2-3 DEFA DA DEVİRİ BOŞA ÇEVİRDİ YOLDA GİDERKEN BİRAZ YÜKLENDİĞİMDE ONDAN SONRA VİTES PANEL IŞIKLARI YANIP SÖNMEYE BAŞLADI ŞİMDİ DÜZELDİ AMA ARA ARA TEKRAR YAPIYOR SORUN NEYLE İLGİLİ OLABİLİR
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:23

      Berke Bey, şanzımanınız içerisinde basınç kaçakları var, bu şekilde fazla kullanmamanızı tavsiye ederiz.

  13. kaşif
    kaşif / Cevapla 21 Kasım 2019 at 10:40

    Merhaba 1998 model Audı a4 1.8 motor otomatik şanzuman aracım var aracımda 2den 3 e geçişlerde vuruntu yapıyor aynı şeyi 3ten 2 ye geçişlerdede yapıyor birde yüksek devirlerde vites değiştiriyor sorun nedendir şanzuman beynini değiştirdim kelebek boğazınıda değiştirdim bilğinize

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:24

      Kaşif Bey, eğer taktığınız beyin sağlamsa şanzımanınızın içi bozulmuş demektir.

  14. Emre
    Emre / Cevapla 29 Kasım 2019 at 04:22

    Merhabalar. Araç 2007 Audi a4 tdi B7 .305 bin km olan arabada Hız 110-120 civarlarına geldiğinde birden gaz kesiyor ve kolay kolay vites atmıyor hız kesinlikle 90 ı geçmiyor. Ayrıca araç çalışma anında ve kalkış anında yüksek dozda siyah duman atıyor. Bu sorunun çözümü için bilgilendirirseniz sevinirim kolay gelsin.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:25

      Emre Bey, problem aracın motorundan da olabilir. İstanbul veya İzmir’de iseniz aracınızı bilgisayara bağlayıp doğru bilgiler sunmak isteriz. Bu işlem için bir ücret almıyoruz.

  15. İhsan
    İhsan / Cevapla 18 Aralık 2019 at 02:49

    Merhaba 2006 model A4 2.0 Tdi 7 ileri Multitronik aracım var. Kalkışlarda titreme yapıyor ve şanzıman geç dolduruyor. Ayrıca yokuş çıkarken belli bir hızda sorun yok falat sıfırdan çıkmaya çalışınca zorlanıyor ve araç stop ediyor. Aynı şekilde geri viteste de stop ediyor rampada.
    Sorun nedir ? Tahmini maliyeti ne olur?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:26

      İhsan Bey, aracınızda kavrama problemi var. Revizyon ücreti yaklaşık 5.000 TL tutacaktır.

  16. Yalçın
    Yalçın / Cevapla 15 Ocak 2020 at 13:20

    İyi günler öncelikle.
    Sayın yetkili ben İzmir’de yaşıyorum. 2005 A4 1.8T B7 kasa Multitronic aracımda normal seyir halinde iken gaza basıp 60-70 Km civarlarına gelince motordan bayağı bir ses gelmeye başlıyor. Hız iyice artınca 100 KM nin üzerine çıkınca tiz bir sese dönüşüyor yavaş yavaş azalıyor. Gaza basmadığınız da gelmeyen bu ses nedendir. Yardımcı olursanız sevinirim. Aracımın Km: 185.000 dedir.
    Saygılarımla.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:28

      Yalçın Bey, konu ile ilgili İzmir şubemize gidebilirsiniz. Servis sorumlumuz Çağdaş Bey’in cep telefonu 05522791288

  17. Şaban
    Şaban / Cevapla 18 Ocak 2020 at 17:09

    Audi a4 avant 2.0 tdi 7 ileri otomatik aracımda 100 km geçince gaza yüklenince araçta bi titreme oluyor sorun ne olabilir tamiri nedir acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:29

      Şaban Bey, kavrama problemi yaşıyor olmanız muhtemel. Dilerseniz buyurun bir servisimizi ziyaret edin, arızayı birlikte test edelim. Test işlemleri için bir ücret almıyoruz.

  18. Şaban
    Şaban / Cevapla 18 Ocak 2020 at 17:10

    Araç 2005 model

  19. Yasin
    Yasin / Cevapla 29 Nisan 2020 at 23:16

    2.0 tdl 177 2013 model A4 kavrama ücreti nekadar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:31

      3.500 TL’ye revizyonlu olarak temin edebilmekteyiz.

  20. süleyman
    süleyman / Cevapla 30 Nisan 2020 at 23:11

    ustam kolay gelsin, benim 2002 model 2.5 tdi audi a6 guantro aracım var 185000 km de , sorum 1 hafta önce akü zayıf olması nedeniyle marj zor aldı sonrasında geri vitese geçince ve n ye geçişte çok az sarsıntı yapmaya başladı mersinde 3 ustaya götürdüm normal dediler, ancak bu aracı yıllardır kullanan benim. aracın yağı tamam bilgisayardan arızalar sıfırlandı 2 ve 3. selonit basınç arızası vermişti resetlendikten sonra bu arızaları vermedi ancak sorun devam etmekte… muhtemel sorun hakkında bilgi verirseniz sevinirim….bu araçlarda yazılım güncelleme imkanı varmıdır… teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:33

      Süleyman Bey, araçtaki arızayı silmek selenoidlerinizi tamir ettiğiniz anlamına gelmez. Aracın şanzımanının incelenmesi gerekir, zira bu şekilde kullanım şanzımanınıza daha çok zarar verir. Dilerseniz aracı bize getirin, bir de biz arıza teşhisini yapalım. Teşhis için bir ücret almıyoruz. Bu arada bu araçlara orijinal harici yazılım atmıyoruz.

  21. ümit esen
    ümit esen / Cevapla 11 Mayıs 2020 at 00:17

    2010 model audi a4 2,0 tdi multitironik şanzıman rampalarda geri kaçırma yapıyor 2 snye kadar neden olabilir yoksa bu şanzımanlar boylemıdır

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:35

      Ümit Bey, şanzıman içerisindeki kavrama balataları bitip kaçırma yaptıkça, bu arıza ile karşılaşırsınız.

  22. inegöl mobilya vadi
    inegöl mobilya vadi / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:39

    Audi Otomatik Şanzuman ve arızaları ile ilgili faydalı bir makale olmuş, Audi zaten marka olarak çok saygın bir marka, otomatik araçlarda benzer sorunlar olabilir, önemli olan firmanın yaklaşımı ve satış sonrası desteğidir.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 09:35

      Merhaba, sizlerle hem fikiriz. Amacımız burada herhangi bir markayı övmek, yermek, satış sonrası politikasını yorumlamak değil, araç sahiplerini arızalar ve çözümleri konusunda bilgilendirmektir.

  23. Hüseyin
    Hüseyin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:33

    Merhaba iyi çalismalar. 2008 model audi a4 2.0TDİ b8 kasa 8ileri aracim da vites geçişleri çok geç oluyor. Ve aracima gaz verdigim zaman devir 3000i geciyor ama aracim sanki boşta gaza basiyormusum gibi sadece sesi yükseliyor icraat yok. Ve son olarak da aracimla kirmizi isiklarda durdugum zaman Fazlasiyla titreme yapiyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:51

      Hüseyin Bey, öncelikle kavrama revizyonu yapılarak kırmızı ışıklardaki titreme problemi çözülmelidir. Eğer gaz verdiğiniz zaman devir artması devam ederse, şanzıman beyni ile varyatörlerinin incelenmesi gerekir.

      • Huseyin
        Huseyin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 23:03

        Vites gecisleri de bu sebepten dolayi mi gec oluyor acaba. Bir de maliyeti ne kadar olur tahminen? Tesekkur ediyorum.

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 6 Haziran 2020 at 03:40

          Vites geçişleri cvt zincirden veya beyinden kaynaklanabilir. Kavrama yapılırken bu iki ünite de incelenebilir. Kavrama revizyonu sökme takma işlemleri ile birlikte 5.500 TL tutmaktadır.

      • Fatih
        Fatih / Cevapla 12 Haziran 2020 at 02:01

        Merhaba iyi günler, iyi çalışmalar Audi A5 2.0 tfsi multitronik aracım var. Yokuşta kalkış yaparken devir saati yükseliyor fakat araç kalkış yapmıyor sonra birden patinaj yaparak devir stop etme noktasına kadar düşüyor yokuş daha dikse motor stop bile edebiliyor bunun için ön bi tahmin de bulunabilirmisiniz sonrasında sizinle bu sorunu gidermeye çalışalım tekrardan iyi günler teşekkürler

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 12 Haziran 2020 at 07:34

          Fatih Bey, kavrama problemi yaşıyorsunuz. Kesin teşhisi aracınızı birlikte test ettikten sonra netleştirebiliriz. Eğer başka bir arızanız yok ise garantili olarak revizyon işlemlerini yapabilmekteyiz.

          • Fatih
            Fatih / 12 Haziran 2020 at 14:21

            Peki yokda 110 dan sonra titreme hafif yalpa gibi sorunlara yol açarımı kavrama bozukluğu

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 13 Haziran 2020 at 09:16

          Fatih Bey,bu yalpayı daha çok gaza basınca hissediyorsanız, şanzıman mekatroniği olabilir. Ayrıca bazı durumlarda ince kenarlı lastiklerden ve akslardan da benzer şikayetler oluşabilmektedir.

          • Fatih
            Fatih / 14 Haziran 2020 at 22:44

            Kavrama değişim ücreti ne kadar tutar efendim

          • AtcoAdmin
            AtcoAdmin / 15 Haziran 2020 at 09:44

            Fatih Bey, şanzıman kavrama değişim ücreti 5.000 ile 6.000 TL arasında değişmektedir. Bu arada aracınız 8 ileri multitronic CVt şanzıman mı, yoksa 7 ileri S-tronic mi? Ya da aracınızda dörtçeker var mıdır?

          • Fatih
            Fatih / 15 Haziran 2020 at 14:38

            8 ileri multitronik şanzıman var ön çekiş kaş kavramamı yoksa kuru tip mi

          • AtcoAdmin
            AtcoAdmin / 18 Haziran 2020 at 07:50

            Fatih Bey, aracınız ıslak kavramalı CVT şanzımandır.

  24. Ceren
    Ceren / Cevapla 5 Haziran 2020 at 00:23

    Merhabalar, aracım 98 model Audi A4 1.8. Otomatik vites ve LPG’li. Özellikle trafikte ya da ışıklarda dur kalk yaparken bir iki saniye sonra sarsılarak kalkıyor ve hafif bir vurma sesi de geliyor. Bir de yokuşta durup kalkarken çok dik bir yokuşsa kayıyor, ya da daha az eğimde bir süre gaza basarken yerinde sayıp sonra hareket ediyor. Bu arıza kabaca ne kadar mal olur? Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Haziran 2020 at 03:41

      Ceren Hanım, kalkış tası ile ilgili mekanik bir probleminiz var gibi gözükmektedir. Yokuşta kaydırma ise tork problemi gibi gözükmektedir. Maliyeti ancak araç test edildikten sonra ortaya çıkacaktır.

  25. Ali EMİR
    Ali EMİR / Cevapla 25 Haziran 2020 at 23:10

    Audi A4 B5 1998 1.8 Turbo benzin lpgli aracım hakkında
    Aracım otomatik vites olup kalkışta yüksek devirlere ulaşmasına rağmen (yaklaşık 4000 – 5000 devir) ivmelenmiyor. 5000 devirden sonra ise tatmin edici bir ivmeyi ancak kazanabiliyor. Diğer viteslerde bu Sorun yok. Keza D ve R de iken yokuşta kaçırma durumu da yok. Bir de 1. Vitesten 2. Vitese geçişlerde hafif vuruntu yapıyor. Son olarak da 100km/h hızla giderken şanzıman titreme yapıyor. Muhtemel arızalar nelerdir ve maliyeti ne kadar olur tahmini. Bilgilendirirseniz memnun olurum. İlgi ve alakanız için şimdiden teşekkür ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2020 at 18:22

      Ali Bey, titreme tork konvertöründen kaynaklı olup, ilk kalkışta ivmelenmeme gerek konvertörden, gerekse şanzıman içerisinden olabilir. Aracı test etmemiz gerekir. Maliyet tork revizyonunda sökme-takma 2.500-3.000 TL’den başlar, komple revizyonda çok daha yüksek rakamlara ulaşabilir.

  26. Samet akyüz
    Samet akyüz / Cevapla 10 Temmuz 2020 at 19:04

    Slm audi A4 B5 1995 model bir aracım var otomatik şanzıman vites 3 de takılı kalıyor zaman zaman düzeliyor gidip gelme yapıyor bazen klimayı açtığımda bazen farları yaktigimda düzeliyor ama manuel olarak 123 yapabiliyorum ama d ye aldığımda direk 3de kalkıyor araç bu arıza ne olabilir acaba .

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 13:07

      Samet Bey, şanzımanınızın revizyon zamanı gelmiş gibi gözükmektedir. Bununla birlikte aracın elektrik tesisatını kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz.

  27. Erhan Yılmaz
    Erhan Yılmaz / Cevapla 11 Temmuz 2020 at 21:29

    Merhaba
    Aracım 2013 audi A4 177 beygir 8 ileri şanzıman
    Aracım 2-3 günde bir kalkarken silkeliyor herzaman değil ama
    Birde ilk çalıştıtıktan sonra 5-6 km gittikten sonra ayağımı gazdan çekince şanzıman dan uğultu geliyor ilk başta yapmıyor belirli bir mesafe gittikten sonra başlıyor uğultu
    Ayrıca Dik yokuşta D konumunda iken ayağımı gazdan çekersem geri kaçıyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 14:11

      Erhan Bey, aracınızda kavrama problemi olduğu anlaşılmaktadır. Eğer servisimize uğrarsanız size yardımcı olmaya çalışabiliriz.

  28. Rcp
    Rcp / Cevapla 12 Temmuz 2020 at 13:02

    Merhaba Aracım 2012 A4 2.0TdI 177ps 8 ileri multitronic 160binde

    İlk soğuk çalıştırdığımda otoparkın yokuşundan çıkarken tıkır tıkır çok inceden bir ses geliyor muhtemelen ilk viteste . Bunu bazen yokuşlarda düşük hızlarda duyuyorum .

    ( bu arada kesinlikle bir titreme yada yüksek ses yok , zaten sadece sessiz ortamlarda bunu duyabiliyorum otopark içi , tali yollar vs)

    Bunun dışında da örnek bir sokakta giderken 30 km anice durup vitesi hızlı bir şekilde geriye taktığımda geri vitesten tak diye bir ses geliyor. Genelde tam durmadan vitesi geçtiğimde yada çok hızlı yaptığımda oluyor .

    Ama yavaşça durup geriye aldığımda hiç ses yok .

    Tüm bunlara istinaden yorumunuz nedir ?

    Bu yaşadıklarım 2012 bir araç için normalmidir? Değilse ne yapmamalıyım

    Teşekkür

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 14:45

      Recep Bey, ses problemlerini genellikle araç üzerinde dinlemeyi ve ona göre yorum yapmayı tercih etmekteyiz. Dilerseniz siz aracınızı İstanbul veya İzmir’deki servislerimizden birisine getirin, sesi birlikte dinleyelim, ona göre size sağlıklı bir yorum yapalım. Ekspertiz işlemlerimiz ücretsizdir.

  29. Erkan
    Erkan / Cevapla 21 Temmuz 2020 at 17:12

    Merhabalar aracım A4 1,4 TFSI 2016 model kapıyı açtığım an aracı P konumuna al devrilebilir hatası veriyor. İki sefer kalkışta vites den attı. Mekatronik hata olduğu söyleyip parça değişiminde bulundular ama yine aynı hatayı vermekte. Çözüm nedir ayrıca bedeli ne olur. Yine bu sorun devam edermi

  30. İkbal Demet NANE
    İkbal Demet NANE / Cevapla 5 Ağustos 2020 at 10:57

    arabam 2012 a4 2000 TDİ 177 HP motor gücüne sahip. Normal ilk kalkışta zorlanıyor, biraz yüklendiğini hissediyorum arabanın sonra kalkıyor. Yokuşta eğer anlık frenden alır gaza basarsam kalkıyor birkaç saniye geç kalırsam patinaja düşüyor bağırıyor tekrar fren gaz yapıp kaldırıyorum. servise götürdüm kommple şanzıman değişeceğini, şanzımanı açamadıklarını içerde dolanma olduğunu 47000 masrafı olduğunu söylediler. Ispartada ikamet ediyorum. siz ne önerirsiniz?

  31. Halim
    Halim / Cevapla 15 Eylül 2020 at 13:08

    Merhaba,
    Arabam 2008 A4 2.0tdi multitronic 7 ileri. Geçtiğimiz ay PRNDS ışıkları yanıp söndüğü için Denizli’de bir şanzımancıda tamir edildi. Tamir sonrası PRNDS ışıkları düzeldi ancak hemen sonrasında araçta kendi kendine gaz verme problemi başladı. Araba şu anda viteste ve ayak frende duruyorken (örneğin kırmızı ışıkta beklerken) sürekli kendi kendine 1500 devre kadar gaz verip kesiyor, gaz verip kesiyor. Düşük hızlarda giderken de araba yine kendi kendine gaz veriyormuş gibi titretiyor. Şanzımancı arkadaşlara aracı tekrar götürdüm kendilerinde bir problem olmadığını, mazotun pis olabileceğini, enjeksiyonlarda sıkıntı olabileceği gibi bir sürü şey söyleyerek şanzımanla ilgili bir sıkıntı olmadığını söylediler. yetkili servise götürdüm şanzımanda problem olduğunu ve değişmesi gerektiğini ilettiler. Sizce problem nedir. İzmir’de aracı nereye gösterebilirim. Teşekkürler.

  32. Alper
    Alper / Cevapla 20 Eylül 2020 at 01:00

    İyi çalışmalar
    98 model a4 aracım (5 ileri tiptronic) 120-130 bandına kadar sıkıntısız gidiyor fakat sonrasında vites düşürürken vuruntu yapıyor korumaya alıp gitmiyor
    Nedeni nedir ?
    Teşekkür ederim.

  33. Mehmet
    Mehmet / Cevapla 28 Eylül 2020 at 19:33

    Selamin aleykum hayirli aksamlar. 2006 model 2.0 TDİ MULTİTRONİC audim var. Aracim 389 binde fakat aracim bazen yaptigi bazende yapmadigi bir sorunu var. Aracimin deviri yukseliyor fakat sansizaman vites attirmiyor. Belli bi yerden sonra normallesiyor. Bazen de bu sorunu hic yapmiyor. Destek olabilirsek sevinirim.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.