Volvo S60 Otomatik Şanzıman Tamiri

Volvo S60 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Volvo S60 şanzıman arızaları için garantili tamir, bakım ve onarım gerçekleştirmekteyiz. Volvo S60 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Volvo S60 otomatik şanzıman arızası için kesin çözüm üretmekteyiz.

Volvo S60 Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Volvo S60 grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:

  • Volvo S60 AW55-50SN (AF33-5) Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Volvo S60 2.4 D5 Geartronic TF-80SC(AF40) Otomatik Şanzıman Tamiri Alfa-Romeo-159-AF40-TF-80SC-Otomatik-Sanziman-Tamiri
  • Volvo S60 2.0 D5 Geartronic TF-81SC (AF40) Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Volvo S60 Powershift Şanzıman Tamiri (MPS6 – DCT450)
  • Volvo S60 Şanzıman Kavrama Kiti Değişimi ve Tamiri – Powershift Islak Kavrama
  • Volvo S60 Powershift Mekatronik Tamiri

Volvo S60 Otomatik Şanzıman Arızaları

Ülkemizdeki Volvo S60 araçların ilk otomatik şanzımanları Aisin üretimli 55-50/55-51 serisi şanzımanlar olmuştur. Bu şanzımanlardan kullanıcıların başlıca şikayetleri, 100 km/saat üzeri bir hızla seyrederken şanzımanın kendisini korumaya alması ve 4.vitese kilitlemesi, D ve R’ye alınca vuruntu, özellikle ısınınca vites geçişlerinde vuruntular ve tork konvertör problemleridir. Tork konvertör problemleri kendilerini TCM-002F ve P0741 arıza kodları ile belli etmektedir. Firmamızda Volvo Aisin 55-50 ve Aisin 55-51 şanzıman revizyonları garantili olarak yapılmaktadır. Bununla birlikte LPG’li araçlara maalesef ki garanti verememekteyiz.

Volvo S60 Geartronic Şanzıman Sorunları

Volvo S60 2.0T otomatik araçlarda kullanılan Aisin marka 6 ileri vites Geartronic şanzımanların en sık karşılaşılan 3  problemi şunlardır:

  • Isınınca, dur kalklarda, mesela lambada dururken, kalkışta, D’de veya R’de vuruntu
  • Vites düşürürken vuruntu, vites yükseltirken devir saatinde boşa düşme ve kaçırma, özellikle 2-3, 3-4 geçişleri
  • Rampada vites yükseltmeme, düz yolda çok hızlı bir şekilde vites değiştirme

Kullanıcılar arasında yaygın bir kanı Geartronic şanzımanlarda yağ değişimi yapılarak bu yukarıdaki problemlerin ortadan kaldırılacağıdır. Biz eğer şanzımanınızda bu yukarıdaki sorunlar var ise yağ değiştirmenizi önermemekteyiz. 

Bunun haricinde Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi olarak Volvo Geartronic şanzıman sorunlarına garantili çözümlerimizle sizlerin hizmetinizdeyiz.

Volvo S60 Powershift Şanzıman Arızaları

Volvo powershift şanzımanların en büyük sorun, ki volvo kronik powershift sorunu olarakta bilinir, kalkışta titreme problemidir. Oysa ki, kavrama sorunu haricinde Volvo powershift şanzımanların diğer bilinen bir arızası, özellikle 100.000 km’yi doldurmuş araçlarda, powershift mekatronik ünitenin bozulmasıdır. Bunun haricinde araçlarda P0715 Giriş Hız Sensörü ve P1715 Giriş Hız Sensörü hataları da sıklıkla karşılaşılan arızalardır. Volvo S60 powershift şanzıman sorunu yaşıyorsanız, Powershift şanzıman tamiri konusunda uzman ekibimize 02163659500 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.

Volvo S60 Mekatronik Arızaları ve Tamiri

Powershift mekatronik ünitelerinin en sık karşılaşılan arızaları şunlardır:

  1. Araç geri viteste hemen tepki vermez, ısınınca geri vites zayflar ve kaybolur.
  2. Rampa çıkarken devir saatinde dalgalanma gözlemlenir.
  3. Ekranda “düşük şanzıman performansı” uyarısı çıkar.
  4. Aracın vites geçişlerinde sert sarsılmaya hissedilmeye başlar.
  5. Selenoid arıza kodları atmaya başlar:
    • P0766 – Shift Solenoid D Performans
    • P0796 – Basınç Kontrol Selenoidi C Performans
    • P1761 – Selenoid C Düşük Peformans
    • P2714 – Basınç Kontrol Solenoidi D Performans

Eğer Volvo S60 aracınızda bu yukarıdaki sorunların bir veya birkaç tanesini yaşıyorsanız, mekatronik ünitesinin tamir edilmesi gerekmektedir. Yetkili servislerde oldukça pahalı olan ve 12.000 TL’den başlayan bu üniteler, Atco mühendisleri tarafından oluşturulan tamir yöntemleri ile firmamızda garantili olarak onarılmaktadır. Tübitak destekli geliştirdiğimiz valf gövdesi test makinesi sayesinde, Volvo S60 şanzıman selenoid testleri ve hidrolik ünite testleri araç üzerindeki koşullar simüle edilerek gerçekleştirilmekte, bütün müşterilerimize test edilmiş üniteler garantili olarak sunulmaktadır.

Volvo S60 Kavrama Kiti

Özellikle yokuşta kalkışta titreme ve vitese alındığında birkaç saniye sonra hareketle aracı ileri atma olarak kendini belli eden Volvo S60 kavrama sorunu ancak kavrama kiti tamiri veya değişimi ile çözüme kavuşturulabilir. Volvo S60 Powershift titreme sorunu çözümü için bize danışabilirsiniz. 

Güncel Volvo S60 Powershift kavrama fiyatı, Volvo mekatronik ünite fiyatı ve powershift kavrama değişimi fiyatı hakkında bilgi almak için 0 216 365 95 00 nolu telefondan servis danışmanımıza ulaşabilirsiniz. Dilerseniz İstanbul Kartal’daki servisimizde ücretsiz ekspertiz ve test sürüşü hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

Ford-Mondeo-Focus-Fiesta-Powershift-Kavrama-Tamiri

Garantili Volvo Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volvo otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Volvo S60 araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Volvo S60 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.

Volvo S60 Şanzıman Yağı Değişimi

Volvo S60 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volvo S60 otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Volvo S60 Şanzıman Fiyatları

Güncel Volvo S60 otomatik şanzıman fiyatları ve Volvo S60 kavrama kiti fiyatı için (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan bilgi alabilirsiniz. Dilerseniz servisimizi ziyaret ederek ücretsiz ekspertiz işlemlerimizden faydalanabilirsiniz.

Volvo S60 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volvo S60 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Volvo S60 Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak İstanbul ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer Volvo S60 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

101 thoughts on “Volvo S60 Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. ESAT
    ESAT / Cevapla 28 Mayıs 2019 at 09:47

    MERHABA SAYIN İLGİLİ.
    2013 VOLVO S60 1.6 DIESEL AUTO.100.000KM ARAÇ SAHİBİYİM ARACI YENİ ALDIM YETKİLİ SERVİSTEN ŞANZUMAN BAKIMLARI YAPILMIŞ TEYİDİNİ ALDIM FAKAT BAZEN GERİ VİTESTE BİRKAÇ SANİYE ARAÇ GAZA TEPKİ VERMEDİĞİ OLUYOR VE SONRA ANİDEN FIRLIYOR, BAZENDE HERŞEY ÇOK NORMAL ARACA YABANCI OLDUĞUM İÇİNMİ YAOKSA BİR PROBLEMLE KARŞI KARŞIYAMIYIM ? TECRÜBELERİNİZDEN FAYDALANMAK İSTİYORUM.
    KOLAY GELSİN.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Haziran 2019 at 19:02

      Esat Bey, bahsettiğiniz kavrama problemidir. Yaklaşık 5.000 TL’lik bir maliyetle çözüme ulaşabilir.

      • İbrahim
        İbrahim / Cevapla 11 Eylül 2019 at 00:22

        Selamlar benim 2007 model volvo v70 aracım var araç trafikte dur kalk sırasından gaza az bastığımda 1.vitesten 2 .vitese geçişi ufak bir vuruntu yapıyor ama önüm açıkça kalkıp gidersen yapmıyor acaba nedeni neydir

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:13

          İbrahim Bey, büyük ihtimalle hidrolik ünite ve selenoid problemi yaşamaktasınız.

        • Caner Usta
          Caner Usta / Cevapla 21 Haziran 2020 at 13:02

          Merhaba . S60 1.6 ecoboost T4 araçta P0715 arızası mevcut. Şanzıman tamiri ne kadar ?

  2. Hüseyin ömür
    Hüseyin ömür / Cevapla 24 Haziran 2019 at 14:14

    Merhabalar 2003 volvo s60 2.5T sahibiyim araç rampada geri kaçırıyor ve vites geçişlerinde ufak silkeleme yapıyor . Bunun sorunu nedir çözüm nasil bir yol izliyorsunuz ve maliyet nekadar . Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 13:32

      Hüseyin Bey, aracın rampada geri kaçırması muhtemel tork konvertör problemidir. Vites geçişlerindeki silkelemeler ise şanzıman beyni gibi gözükmektedir. Tork tamiri yaklaşık 1.000 TL olup, beyin ve selenoidler için ancak testten sonra fiyat verebilmekteyiz.

  3. Halil ersin
    Halil ersin / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 02:20

    Merhaba 2012 s60 1.6 d powershift aracımda zaman zaman ilk kalkışlarda 1 den ikiye 2 geçerken ani bi geçiş oluyor ve sert bi şekilde sarsıyor. Ancak vuruntı sesi yok. Trafiksiz yolda diğer vites geçişleri sorunsuz şanzıman yağının değişimiyle düzeleceği söyleniyor ama bilginize ve tecrübenize güvenerek size sormak istedim.
    Şanzıman yağı değişimi fiyatı alabilirmiyim ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 20:49

      Halil Bey, aracınız kaç kilometrededir? Hiç kavrama değişimi yapılmış mıdır?

      • Halil ersin
        Halil ersin / Cevapla 10 Temmuz 2019 at 00:42

        Şuan 195 binde 120 binde kavrama değişmiş ustam

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 20:08

          Halil Bey, aracınızdaki problem daha çok mekatronik ünitesi arızası olarak gözüküyor. Biz bu durumlarda yetkili servisten mekatronik temini yapıyoruz. Piyasadaki çıkma ünitelere güven olmuyor. Yağ değişimi ile arızanız gidecek gibi gözükmüyor. İlla da yağ değişimi yapmak istiyorsanız, 900 TL civarında yağ ve dış filtre değişimi tutacaktır.

  4. Halil
    Halil / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 02:29

    Ustam yazmayı unuttum bide devir saatinde zaman zaman dalgalanma olduğunu farkettim

  5. Şahin aras
    Şahin aras / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 22:35

    İyi akşamlar 2007 model 2.0 benzinli s60 araç kullanıyorum aracımda şanzıman servis gerekli uyarısı yandı ne yapmam gerekiyor vites te bi sıkıntı yok aracı kullanıyorum acaba yağ değişimimi gerekiyor şimdiden teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 20:51

      Şahin Bey, şanzıman servis uyarısı yandı ise, mutlaka beyine bir arıza kodu atmıştır. En yakın servise gidip arıza tespit cihazına bağlatıp, arıza kodunu bize söylerseniz daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul’da iseniz biz de yardımcı olabiliriz.

  6. osman kaplan
    osman kaplan / Cevapla 30 Temmuz 2019 at 01:55

    merhaba s80 d4 2014 model şanzumanda 2 den 3 e geçerken ve 3ten 2 ye geçerken vuruyor herzaman yapmıyor birde 6dan 7 ye geçerken oluyor.yetkili servis komple şanzuman değişimi yapmamız lazı diyor ne yapılabilir sizce

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Ağustos 2019 at 07:19

      Merhaba Osman Bey, muhtemelen şanzıman hidrolik ünite ve selenoidlerinizde (şanzıman beyni) problem var. Komple şanzıman değişimi yapılmadan da arıza giderilebilir diye düşünmekteyiz.

  7. Can Karakoç
    Can Karakoç / Cevapla 4 Ağustos 2019 at 19:23

    Merhaba. 2004 s 60 20t aracım var otomatik. Şanzıman cinsini bilmiyorum. Aracımı 2 ay önce aldım. Şehir halindeyken ayağımı gazdan cektigimde araç kendini boşa alıyor. Bu normal mi? Bunun haricinde bir problemi yok.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:57

      Can ,bey, eğer şanzıman bunu bütün viteslerinde yapıyorsa, hidrolik ünitenizin değiştirilmesi gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz aracın diyagnosunu yapsınlar. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

    • yigit guzeldal
      yigit guzeldal / Cevapla 22 Kasım 2019 at 20:01

      merhaba kolay gelsin. 2015 model volvo v40 80000 birnaracim var. aracim yolda kaldi sanziman hatasi verdi araci istop edip calistirdigimda bir problem olmadan devam ettim 2 3 haftadan beri kullaniyorum hicbir problem yok gibi gozukuyor. servise goturdum sanzuman degisimi gerektigini soylediler. sizce cozumu nedir hataya gore yardimci olursaniz sevinirim

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 22 Kasım 2019 at 23:17

        Yiğit Bey, aracınızın şanzımanında bir problem var fakat maaalesef ki yetkili servisler en ufak bir arızada bile değişim önermekteler. Hata kodunuzu biliyor musunuz? bilmiyorsanız buyrun bir çayımızı için, o sırada biz aracınıza ücretsiz bir ekspertiz yapalım.

  8. Muhammed
    Muhammed / Cevapla 8 Ağustos 2019 at 19:14

    Merhaba sayın ustam aracım s602400 d5 2005 model ilk kalkislarda gaza fazla yuklenince vuruntulu kalkıyor seyir halinde sıkıntı yok geçişler iyi ve durduğum da ufak bir vuruntu oluyor kavramadami sıkıntı var yoksa beynimi.yeriniz nerde öğrenebilirmiyim hayırlı işler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:59

      Muhammed Bey, 2005 model araçlarda kavrama bulunmamaktadır. Sorununuz şanzıman hidrolik ünitesinden gibi durmaktadır. Yerimiz İstanbul, Ümraniye, Şerifali’dedir. Dilerseniz gelin arkadaşlarımız aracınıza ücretsiz bir tespit gerçekleştirsinler.

      • Suleyman
        Suleyman / Cevapla 25 Eylül 2019 at 12:41

        Merhaba sayın ustam ben 2012 model volvo s60 aldım araç soğukta ve yokuşta silkeleme yapıyor düz yolda ise bazen hafif hissetiriyor sebebi nedir ?

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:25

          Süleyman bey, kavrama arızası yaşıyor olabilirsiniz.

  9. Kursat Demir
    Kursat Demir / Cevapla 9 Ağustos 2019 at 01:50

    Merhaba,
    2015 S60 2.0 D3 dizel alacagim ancak sanziman sikayetleri kafami karistiriyor. Otomatik yerine manuel alsam daha mi mantikli acaba? Alacagim yerde ikisi de mevcut.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 10:00

      Kürşat Bey, İstanbul gibi yoğun dur kalk yapılan trafiklerde otomatik şanzımanlar her zaman arızaya gebedir. Öte yandan otomatiğin kullanım rahatlığı bulunmaktadır.

      • Fahri ÇAYLAK
        Fahri ÇAYLAK / Cevapla 9 Eylül 2019 at 23:19

        2015 volvo s60 D2 40.000km.de bir araca sahibim şanzıman düşük performans uyarısı ekranda beliriyor. İstop edip tekrar çalıştırdığımızda düzeliyor daynıo testimde P284E00 aralıklı vites arızası gibi bir ibare var ekspertiz raporunda bu bana neye mal olur ustam fahricaylak@hotmail.com mail adresim bana yardımcı olabilirmisiniz. Telefon numaram 0 532 670 74 74 sizin telf numaranız ve adres bilgilerinizi alabilirsem iletişime geçmek isterim. Saygılarımla

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:15

          Fahri Bey, arkadaşlarımız sizinle irtibata geçecekler.

  10. Burhanettin ERGÜN
    Burhanettin ERGÜN / Cevapla 15 Ağustos 2019 at 16:19

    Merhabalar ben Burhanettin Malatya’dan ulaşıyorum size.
    Benim sorunum 2012 d2 motor s60 Volvo dizel ikinci el aldım ilk başta arabaya yabancı olduğum İçin farkında olamadım kalkışta titreme vuruntu şeklinde hareket ediyor 2 ve 3 vites geçişleri sarsıyor arabayı
    Ve yeni başlayan problem araba rampa Aşağı iken geri viteste araba öne kaçıyor zor toparlıyorum
    Kalkışlar dışında bir vites atma ,boşa düşme ,gibi bir problem yok
    Bununla ilgili yardımcı olabilirmisiniz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 01:46

      Burhanettin Bey, aracınızda mekatronik problemi var gibi gözükmektedir. Atco’da mekatronik tamirine Ekim ayı başında başlamayı planlamaktayız. Şu an için yenisi yetkili serviste 12.000 TL olup, biz müşterilerimize sadece yeni üniteleri önermekteyiz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:28

      Burhanettin Bey, Atco olarak bu araçların mekatroniklerini tamire başladık. Eğer probleminiz devam ediyorsa, yardımcı olabiliriz.

  11. Ugur
    Ugur / Cevapla 18 Ağustos 2019 at 03:27

    Merhabalar. 2012 model 1.6 dizel drive Volvo aracım kalkışlar da vuruntu yapıyor çok rahatsız edici bir şekilde. Vites geçişleri normal seyrinde gibi. Bunun için ne yapmamız gerekir. Ayrıca nasıl bir maliyet karşımıza çıkar. Şimdiden teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 01:51

      Uğur Bey, Atco olarak her hafta gerçekleştirdiğimiz revizyonlardan bir tanesidir. Yaklaşık 5.250 TL gibi bir maliyetle kalkışlardaki vuruntu problemini ortadan kaldırmaktayız.

  12. Bayram AKTÜRK
    Bayram AKTÜRK / Cevapla 21 Ağustos 2019 at 18:10

    Merhabalar 2011 model d3 s60 volvom bir haftadır vitesi D konumuna getirince vuruntu yapıyor..sorun ne olabilir .ve maliyeti ne kadar olur bilgilendiriseniz sevinirim..teşekürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:16

      Bayram Bey, aracınız geartronik mi, yoksa powershift midir? Şanzıman tipine göre sorun ve maliyetler değişebilmektedir.

  13. Fatih
    Fatih / Cevapla 23 Ağustos 2019 at 22:58

    İyi günler 2008 model s60 2.0t 170.000km aracımda vitesi r veya d konumumuna aldığımda aşırı basınç hissediyorum ve bazı zamanlarda vites geçişlerinde vuruntular meydana geliyor, şanzıman yağı kontrolleri yapıldı ve bir problem olmadığı söylendi.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:18

      Fatih Bey, vuruntular genellikle bu vuruntular hidrolik ünite veya selenoidlerden kaynaklanmaktadır. Herhangi bir arıza kodunuz var mıdır?

  14. Ömer
    Ömer / Cevapla 24 Ağustos 2019 at 15:10

    2013 model yeni kasa s60 t4 var otomatik vites vitesi d ve r ye aldıgımizda araç durdugu yerde sanzumandan hafif bi şırıltı geliyo yürürken hiç ses yok sorun nedir ve maliyeti nedir acaba

    • Ömer
      Ömer / Cevapla 24 Ağustos 2019 at 15:11

      Ve araç 100 bin kilometrede şuan

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:19

      Ömer Bey, sesin şanzımandan geldiğine emin misiniz? Genellikle volant veya kavrama grubu bu tip sesleri çıkartabilmektedir. Net bir maliyet için aracın sesini dinlememiz gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz buyurun bir çayımızı için, arkadaşlarımız aracınıza bir tespit yapsınlar. Bu işlemler için bir ücret almıyoruz.

  15. Yılmaz
    Yılmaz / Cevapla 26 Ağustos 2019 at 18:13

    Merhabalar iyi günler 2012 mdl s60 1.6 dizel otomatik aracım var km 62 bin de aracımda yüke bindiğinde devir saatinde dalgalanma oluyor bayır yukarı ve küçük viteslerde yoğunlukta olan titreme var birde geri viteste 2 3 saniye sonra gaz tepkimesi alıyor aracın 40 binde kavraması ve şanzıman yağı değişmiş neden yapar bu sorunları bilgi verirmisiniz teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:33

      Yılmaz Bey, büyük ihtimalle bir mekatronik problemi yaşamaktasınız.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:31

      Yılmaz Bey, probleminiz çözüldü mü?

  16. Burak
    Burak / Cevapla 9 Eylül 2019 at 23:47

    Kolay gelsin 2012 powersift sanzuman volvo s60 piremuem araca sahibim sanzuman dusuk seviye uyarısı aldım arabam geri vitese geçiyor fakat gaza bastıgim zaman geriye gitmiyor n de yani boşta nasıl gaza basarsın girmez ya r deyken aynı bugün başıma geldi baktigim zaman kronik arıza gibi gözüküyor daha önce bu sebeple gelen illa olmuştur maliyeti nedir bide kaç gün iş günü içinde halledilebilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Eylül 2019 at 07:28

      Burak Bey, şu anda arızanız mekatronik arızası olarak gözükmektedir. Özellikle araç ısınınca ortaya çıkar. Atco olarak kesinlikle çıkma mekatroniklere yönelmiyoruz. Yetkili servis fiyatları ise 12.000 TL’den başlıyor. Şu anda mekatronik revizyonu üzerinde çalışmaktayız. Bir kaç hafta içerisinde müşterilerimize bu hizmeti çok daha uygun fiyatlarla sunmayı planlıyoruz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:32

      Burak Bey, sorununuz çözüldü mü?

  17. Murat
    Murat / Cevapla 10 Eylül 2019 at 21:48

    Volvo s40 2000 model 1.8 i kalkışta titreme sorunu vardır. Maliyeti nedir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Eylül 2019 at 07:29

      Murat Bey, şanzımınız 4 ileri vites midir yoksa 5 ileri mi?

      • Şehmus
        Şehmus / Cevapla 29 Ocak 2020 at 19:46

        Merhaba kolay gelsin 2012 vovo s 60 sahibiyim araba duruslarda hafif bir vuruntu var kalkislarda ise silkeleyerek kalkis yapıyor surekli yapmiyor arada bir yapiyor nasıl bir problem olabilir acaba bilgilendirirmisiniz simdiden tesekkur ederim

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:33

          Şehmus Bey, aracınızda kavrama problemi var gibi gözüküyor. Hangi ilde olduğunuzu belirtirseniz size ona göre yardımcı olmaya çalışalım.

  18. ORHAN
    ORHAN / Cevapla 19 Eylül 2019 at 23:25

    2013 S60 DİZEL POVERSİFT 58000 KMDE ARACIM RAMPA ÇIKARKEN DEVİR SAATİ DALGALANIYOR .GERİ VİTESE GEÇTİĞİNDE HEMEN TEPKİ VERMİYOR .TRAFİKTE 1 VİTESTE KALKINCA SARSIYOR.6 VİTESTE 80 .90 KM HIZLARDASANKİ DÖNEN AKSAMLARINDAN SÜRTME SESİ UĞULTU GELİYORARIZANIN NE OLDUĞUNU KAÇA MAL EDİLİR SİZE GELDİĞİMDE 1 GÜNDE YAPILIRMI ?DAHA ÖNCE BU TÜR ARIZADAN DOLAYI BİR TAMİR GÖRMEDİ ARAÇ .BENA YARDIMCI OLURSANIZ RANDEVU AYARLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM SAYGILAR 532 251 16 85

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Eylül 2019 at 07:29

      Orhan Bey, arkadaşlarımız sizinle irtibata geçecekler.

  19. Uğraş Arkış
    Uğraş Arkış / Cevapla 18 Ekim 2019 at 11:51

    Merhaba, 2013 model V40 T4 advance cross country modeli aracım var. Ben aldığımda 109 bin km’de idi, şu an 127 bin km’de. İlk yıl bakımlarını yetkili serviste yaptırdım. 8 ay kadar önce şanzıman düşük performans uyarısı aldım ve gaza tepki vermedi aracım. Stop edip yeniden çalıştırınca devam edebildim. Yetkili servis, şanzımandan yağ kaçağı olduğunu ve tüm şanzımanın, kapak ünitesinin, TCU’nun değişmesi gerektiğini söyledi ve 30bin tl fiyat verince vazgeçtim. Tavsiye üzerine sanayide bir otomatik şanzıman ustasına gittiğimde kavrama sorunu olduğunu, debriyaj balatasının değişmesi gerektiğini söyledi. Değiştirttim ancak bu kez aracın motor sesi de değişti ve gaz pedalından sürekli bir vibrasyon hisseder oldum. Daha sonra yine tavsiye üzerine sanayide başka bir servise götürdüğümde ilk servisin şanzımanı monte ederken hatalar yaptığını, yağ pompasını düzgün takmadıkları için şanzımanın bir kısmına yeterli yağın gitmediğini, debriyaj kapağı ve yağ filtresinin değişmesi gerektiğini söylediler. Onu da yaptırdım.

    Sonuç itibarı ile aracım şu an her duruşta tuhaf bir ses çıkartıyor, ilk kalkışta titreme yapıyor, rölantide motordan mı yoksa şanzımandan mı olduğuna karar veremediğim bir sarsıntı hissediyorum ve radyatörüm sürekli su eksiltiyor. Yetkili servise tekrar gideceğim, ama orada da en küçük arızaya sorma ver parası isteyip komple değişim diyorlar ve başka bir alternatife açık değiller. Ben İzmir’deyim. Ne önerirsiniz? Eğer sorunumu makul bir ücretle çözebileceksem İstanbul’a gelmeye razıyım.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:35

      Uğraş Bey, aracınızdaki sorun çözüldü mü acaba? Şu an İzmir’e de kendi yerimizi açtık. Size orada yardımcı olabiliriz.

  20. Ejder KOÇAK
    Ejder KOÇAK / Cevapla 14 Kasım 2019 at 19:39

    Merhabalar 2005 Model V70 2.4 D5 otomatik aracım var 2011 avrupa girişli. aracım özellikle uzun yolda yaklaşık 150km gittikten sonra ani gaza bastığım zaman vite 3 de takılı kalıyor vites sayısını gösteren ekran da (-) işaret beliriyor ve şanzıman servi gerekli ibaresi yazıyor. stop edip tekrar çalıştırdığımda herşey normale dönüyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:51

      Ejder Bey, şanzımanınız korumaya alıyor. Herhangi bir serviste bilgisayara bağlatıp arıza koduna baktınız mı?

  21. Pirgayip yasar
    Pirgayip yasar / Cevapla 18 Kasım 2019 at 03:15

    Merhaba kolay gelsin. Arac gefi vites secimini surekli yapamiyor. Sonradan tepki veriyor 2 vitese gecerken de secim yapamiyor ve sanki turbo devreye girmiyormus gibi bagiriyor arac. Ayrica vites catali c sikismis diye ariza kodu veriyor. Yorumlardan anladigim.megatronik arizasi gibi. Ama gercek derdi ne olabilir. Yaklasik maliyet ve tamir yada degisim suresi ne kadardir? 05325062331

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:53

      Pirgayip Bey, arızanız mekatronik arızasıdır. Atco olarak Volvo Powershift Mekatronik tamirine garantili olarak başlamış durumdayız. Arkadaşlarımız sizinle irtibata geçecekler.

  22. Hakim
    Hakim / Cevapla 27 Kasım 2019 at 18:49

    Selamlar. 2003 2.0T s60 aracımı yeni aldım. 200.000.km de. Yag yakma yok ama üfleme var denildi ekspertiz de. Ayrica rampalarda geri kaçırma var normal az rampa yada yolda yok. Çözüm adina ne yapılabilir ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:54

      Hakim bey, geri kaçırma şikayetiniz için tork konvertörünün tamir olması gerekmektedir.

  23. Ali
    Ali / Cevapla 18 Aralık 2019 at 13:19

    Selamlar 2004 s60 2.0t var bende aracımin sole bir problemi var araçi çalıştırıp p den R geçişte çok az bir vuruntu var ama sonra N den D ye geçişte araç kendini one doğru atiyor ama kalkışta ve hareket halinde iken hicbir vuruntu ses veya vites geçişini dahi hissetmiyorum sadece araç durduğunda N den D ye geçişte yapıyor sorun nedir acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:54

      Ali Bey, hidrolik ünitenin elden geçmesi gerekmektedir.

  24. Taygun
    Taygun / Cevapla 29 Aralık 2019 at 03:34

    iyi günler, 2006 model s60 2.0t aracım var, 2 sene önce selonidler değişmiş, benim sorunum özellikle trafikte uzun süre kaldıktan sonra N den D ye geçişte bazen hafif bazen sert vuruntu yapıyor sorun ne olabilr acaba saygılar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:54

      Taygun Bey, hidrolik ünitenin elden geçmesi gerekmektedir.

  25. KEMAL LÖK
    KEMAL LÖK / Cevapla 2 Ocak 2020 at 17:55

    Merhabalar 2015 model volvo s60 r deisagn ım var araç 77000 km de.ilk başlarda ara sıra düşük şanzıman performansı veriyordu. yaklaşık 6 aydan beridir de vitesi D konumuna alınca kalkışlarda titreme oluyor nadiren araç stop ediyor.diğer p ve r konumlarında herhangi bir sorun yok. kavrama değişimi yapılarak sorun giderilebilir mi.aracın bakımlarının hepsi servis bakımlıdır. tahmini bir fiyat nedir acaba?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:55

      Kemal Bey, kavrama revizyonu ile sorun giderilebilir. Yaklaşık 5.750 TL ücreti vardır.

  26. Hasan Koçyiğit
    Hasan Koçyiğit / Cevapla 4 Ocak 2020 at 23:10

    Merhabalar, 2014 volvo s60 d2 aracım 30.000 km önce şanzıman düşük performans arızası verdi. Yetkili servise götürdüğümde yağı değiştireceklerini, arızanın tekrar olması durumunda şanzımanı açıp kontrol edecekleri bilgisini verdiler.
    30.000 km sonra(yaklaşık 9-10 ay sonra) yine aynı sorun olmaya başladı. Servise gittiğimde muhtemelen değişim diyecekler. Bu durumdayken tamiri mümkün mü acaba? Mümkün ise tahmini fiyatı ne olur?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:57

      Hasan Bey, tamiri tabi ki mümkündür. Servis kavramayı 10.000 TL, hidrolik üniteyi 12.000 TL gibi bir ücretle değiştirmektedir. Bizde aracın durumuna göre müdahale etme şansımız var. Kavrama için şanzımanı söktüğümüzde 5.750 TL masraf çıkıyor. Bazen sadece beyin (hidrolik ünte) revizyonu ile aracın problemini çözebiliyoruz. Bunun da 3.500 TL gibi bir masrafı oluyor.

  27. Arda
    Arda / Cevapla 20 Ocak 2020 at 23:52

    Merhabalar , 2014 model Volvo s60 d2 şanzıman düşük performans uyarısı veriyor bunun nedeni nedir öğrenebilir miyim ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:58

      Arda Bey, kavrama veya mekatronik arızası yaşıyorsunuz. Net tespiti ancak aracı test ettikten sonra, veya size araçta yaptıracağımız 2-3 küçük işlem sonrasında söyleyebiliyoruz.

  28. Ejder KOÇAK
    Ejder KOÇAK / Cevapla 27 Ocak 2020 at 20:12

    Arkadaşlar şanzıman yazılımını güncelledim bir sorun kalmadı bilginiz olsun

  29. Eyup
    Eyup / Cevapla 1 Şubat 2020 at 21:40

    Merhabalar bugun s60 2004 model aracim sanjuman servis gerek uyarisi yandi aracda gaza bastidigim zaman cekisi dusdu ne olabilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 21:59

      Eyüp Bey, şanzımanınızı bir serviste bilgisayara bağlatıp arıza koduna bakmanız gerekiyor. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz biz de ücretsiz olarak yardımcı olabiliriz.

  30. Ali
    Ali / Cevapla 2 Şubat 2020 at 16:42

    Merhaba,
    Aracım 2011 D3 geartronic. Manevra sırasında R den Dye alınca vuruntu yapıyor araç silkeleniyor. Normal sürüşte vites geçişlerinde bir sıkıntı yok. Sorun ne olabilir ve yaklaşık maliyeti hakkında bilgi rica ediyorum.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 22:01

      Ali Bey, sorun şanzıman içerisindeki bir balata grubundan kaynaklanmaktadır. Net maliyeti sadece aracı test ettikten sonra söyleyebiliriz. İstanbul ve İzmir’de kendi servislerimiz mevcuttur.

  31. burak balku
    burak balku / Cevapla 26 Şubat 2020 at 13:35

    merhabalar kolay gelsin
    2012 model volvo s60 premium araca sahibim araç 130 bin km de. aracım gecen hafta dur kalkta vuruntu yaptı. 1 km gitmeden araç d konumunda 30 km hızda iken sanki boşa almışım gibi tepki vermedi. daha sonra sağa çektim ve araba hiç bir şekilde vitese geçmedi. daha sonra N konumunda bile araçtan ses gelip kendini istop ettirdi. mecburen sanayiye götürdüm usta adaptasyon sıkıntısı olabileceğini eğer olmazsa valf sıkışması olduğu için valfleri değiştireceğini söyledi. söylediklerini yaptı fakat araç düzelmedi. şu anda beyninin değişmesi gerektiğini söyledi. bana bilgi verebilir misiniz hem fiyat hemde doğru bir yol izlenip izlenmediğine dair

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 22:03

      Burak Bey, bu araçların beyin ünitelerinin tamirini Türkiye’de yapabilen bizim bildiğimiz 2 yer var, birisi biziz. Sanayideki ustalara kurcalatmayın. 05305678991 nolu telefondan irtibata geçerseniz yardımcı olmaya çalışırız.

  32. Fatih
    Fatih / Cevapla 24 Mart 2020 at 11:51

    Merhaba 2011 S60 D3 oto.vites araç mekatronik beyni yeni değişti ve araç 2 ay sonra soğukken yalnızca bir kere şunu yapıyorikinci vitesten üçe geçerken zamanında fakat sert ve hızlı geçiyor sebebi ne olabilir teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 22:04

      Fatih Bey, mekatronik ile birlikte kavrama da değişti mi? Mekatronik üniteyi sıfır olarak yetkili servisten mi aldınız?

  33. umut taylan konak
    umut taylan konak / Cevapla 8 Mayıs 2020 at 02:10

    merhaba iyi geceler 2011 s60 D3 aracım bazen p ve r de vuruntu yapıyor ve şanşımandan yağ damlamaya başladı bu konuda bilgi verebilirmisinz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 22:06

      Umut Bey, bu şanzımanlarda klasik mekanik problemdir. Isınınca özellikle vuruntuyu hissedersiniz. Hangi ilde olduğunuzu bildirirseniz size ona göre yardımcı olmaya çalışacağız.

      • İsmail polat
        İsmail polat / Cevapla 1 Haziran 2020 at 23:06

        2012 S60 2.0 D3 aracım. Araç sicakken N’den D’ye alinca araç öne doğru sert vuruyor. Ama soğukken herhangi bir problem gözükmüyor. Neden olabilir ve ortalama maliyet nedir acaba? Ş.urfadayim. yardımcı olursanız sevinirim

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:25

          İsmail Bey, aracınızda Geartronic şanzıman mevcut ve yukarıda yazımızda bahsettiğimiz vuruntu problemine sahipsiniz. Genellikle mekanik arızadır ve şanzımanın sökülmesi gerekmektedir. 05522861598 nolu telefondan Atco bölge müdürü Şaban Beye ulaşırsanız söküm için kendisi size yardımcı olabilir.

  34. Nafiz Yılmaz
    Nafiz Yılmaz / Cevapla 1 Haziran 2020 at 22:55

    2014 volvo S60 1.6 D2 dizel otomatik 100 bin km aracım düşük şanzıman performans arızası verdi sizde fiyat ne kadara cıkar şimdiden teşekkür ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2020 at 22:27

      Nafiz Bey, sorun kavramadansa 5.750 TL, mekatronik beyinden ise 3.500 TL’dir. Aracınıza yakın zamanda kavrama revizyonu vb yaptırdınız mı? Kalkışlarda probleminiz var mıdır?

  35. ALİ ALTUN
    ALİ ALTUN / Cevapla 4 Haziran 2020 at 18:09

    Merhabalar , 2005 model volvo s60 otomatik benzinli tüp yok. araç ısındıktan sonra vites geçişinde ciddi vurma yapıyor.araç soğukken hiçbir sıkıntı olmuyor. şanzuman yağı ile ilgili midir.?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Haziran 2020 at 03:47

      Aii Bey, vuruntular çok nadiren şanzıman yağı ile alakalıdır. Öncelikle aracınızı LPGyi devre dışı bırakarak kullanmanızı ve sorunun tekrar edip etmediğini kontrol etmenizi öneririz.

  36. Yusuf
    Yusuf / Cevapla 14 Haziran 2020 at 10:11

    Selamlar 2012 d2 powershift aracım var kavrama değiştirdim sanayide ve araba rampalarda gaza basınca teklemezler yapıyor devir saatini 2 ye getiremiyorum birde düşük performans yazmaya başladı yardımcı olabilirmisiniz Kahramanmaraş tayım

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Haziran 2020 at 09:34

      Yusuf Bey, Sanayide Dost Bosch Car servis var. Oraya uğrayıp Sadi Bey’i bulun, İstanbul GMY’den Emre Bey’in selamını söyleyin, aracınızı diyagnoza bağlatıp, arıza kodunuzu 05305678991 nolu telefona gönderirseniz size daha fazla yardımcı olacağız.

      • Bayhan
        Bayhan / Cevapla 21 Temmuz 2020 at 20:48

        Merhaba 2014 model Volvo S60 1.6 DİZEL D2 aracımız var. 31.000 km den beri bizde şuan 83.000 km de ve biz şanzıman yağı değiştirmedik. Aracta her hangi bir arıza uyarısı almadık. Fakat bilgisayara bağlatıp her hangi bir kontrolde yaptırmadık. Sorun tam olarak şudur ki özellikle rampa yukarı doğru giderken çok hafif bir tirreşim ile beraber vuuuuunnn vuuuunnnn benzeri bi ses alıyoruz içeriye dışardan da bir metal sesi gibi bir ses bazen duyuluyor. Bunun dışında kalkışta veya geri viteste bi sorun yok. Bunun muhtemel sebebi nedir ? Maliyeti neler olabilir ?
        Sadece yağını değiştirsek çözülür mü ?
        Teşekürler:

  37. Abdurrahman
    Abdurrahman / Cevapla 25 Haziran 2020 at 02:20

    Merhaba Volvo S60 2001 2.0t aracim var çok nadir 2 vitese geçiş yaptığında bir kez vuruyor bunun sebebi ne olabilir.ayriyeten araç soğuk veya sicakken farketmiyor ufacık bir rapmayi çıkmıyor kontağı açıp kapattigimda yokuşu cikabiliyorum sorun nedir yardımcı olabilir misiniz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2020 at 16:33

      Abdurrahman Bey, aracınızda bir arıza kodu var. Cihaza bağlatıp bize bildirirseniz size daha fazla yardımcı olabiliriz.

  38. Anıl
    Anıl / Cevapla 8 Temmuz 2020 at 02:00

    İyi günler, 2014-2015 model 1.6 dizel otomatik S60 araç alma arefesindeyim. Sorularıma bilginiz dahilinde cevap verebilirseniz mutlu olurum.
    Yorumları okuyunca tereddüte düştüm, bu araçlarda bulunan şanzımanlar güvenilir midir, otobanın ortasında bizi yolda bırakır mı, yoksa hiç bulaşmayıp çift kavrama olmayan şanzımanlı bir araca mı yönelmeliyim?
    İstanbul trafiğinde kullanılan bir araç, ortalama kaç bin kilometrede baskı balata değişimi ister? İstanbul’a araç almak için gelsek, gün içerisinde bir çayınızı içip alacağımız aracın şanzımanını kontrol ettirme imkanımız olur mu? Teşekkürler, iyi çalışmalar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 11:48

      Anıl Bey, manuel vites araçların baskı balata değişimi kaç km’de yapılıyorsa, kavramalı araçlarda da o kilometrelerde değişim yapılması sağlıklıdır. İstanbul’da Volvo araçların kavramaları genellikle 80.000 km civarında revizyon istiyor. çift kavramalı şanzımanların revizyonundan korkmayın, teknik olarak üstesinden gelinmektedir. Ayrıca çift kavramalı araçlar sizi otobanda bırakmaz, fakat revizyon zamanı geldiğinde, kalkışlarda sizi konfor olarak rahatsız edici şekilde hareket etmeye başlarlar.
      Atco olarak normalde satınalma işlemleri için bir ekspertiz işlemimiz bulunmuyor. İçinizi rahatlatacak ise gelin bir çayımızı için, kavrama testini arkadaşlarımız basitçe yaparlar.

  39. Yasin karamahmut
    Yasin karamahmut / Cevapla 22 Temmuz 2020 at 23:38

    2.0t 2008 Model aracım var. 2800 devirden 3200 devire gelene kadar dalgalanma yapıyor sorun ne olabilir aceba hata kodu vermiyor arac

  40. arif bektaş
    arif bektaş / Cevapla 25 Temmuz 2020 at 10:01

    Merhaba bende 2012 model volvo s60 var aracım geri çıkarken silkeleme ve kalışta silkeleme yapıyor neden maliyeti nedir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Temmuz 2020 at 10:09

      Arif Bey, kavrama problemidir. Yaklaşık 6.000 TL civarında maliyet çıkmaktadır.

  41. ersin
    ersin / Cevapla 30 Temmuz 2020 at 11:35

    selamaleyküm öncelikle hepinize hayırlı günler dilerim. 2004 model s60 2.0t 249500 km de volvo sahibiyim.aracımda seyir halinde iken devir saatinde dalgalanmalar oluyor.zaman zaman vites geçişlerinde hafif bir vuruntu oluyor.şanzıman ve motor takozlarını yeni değiştirdim. silkeleme yok 1. ve 2. viteste sorun yok sadece 3. vitese geçer iken hafif bir vuruntu yapıyor ama dediğim gibi her zaman değil.diğer viteslerde sorun yok. şanzıman yağını değiştirmedim değiştirsem bir faydası olur mu ? ve hangi marka şanzıman yağı kullanmalıyım ? rampa tırmanırken başıma 2 kez geldi şanzıman servis diye bir uyarı aldım ve araç belirli bir hızın üzerine çıkmadı vites değiştirmedi. aracı stop edip çalıştırdım yine düzelmedi akü kutup başını söktüm taktım sorun ortadan kalktı. cevabınız için şimdiden teşekkür ederim..

  42. Semih
    Semih / Cevapla 26 Ağustos 2020 at 00:49

    Merhaba 2013 s60 d2 130.000 km aracımda bayırlı yollarda kalkışta sanki patinaj yapar gibi sarsma ile karşılaşmaktayım fakat Sakin kalkışlarda ilgili sarsmayı yapmıyor. Vites geçişleri de hisli geçmektedir. İlgili sorunun çözümü için nasıl bir fiyatlandırmanız mevcut yardımcı olabilir misiniz

  43. Haydar
    Haydar / Cevapla 5 Eylül 2020 at 14:54

    ustam öncelikle kolay gelsin volvo s60 Drive 2012 dizel otomatik km 190 bin civarı şikayetim duracakken 2 den 1 e düşerken küt küt ses gelmekte şanzuman yağı 7 lt aldığı için bunun 4 lt sini alabildi içinden usta 4 lt ekleme yaptı vurma azaldı kalan 3 lt yağ duruyor bunuda biraz kullan yağ karışsın 3 lt alalım kalanıda ekleyelim dedi bunu yapınca nadiren vurma ortadan kalkarmı birde ekranda DSTC yazısı çıkıyor bu vurmayla alakası varmıdır önerinizi bekliyorum kolay gelsin

  44. oktay
    oktay / Cevapla 5 Eylül 2020 at 14:55

    ustam öncelikle kolay gelsin volvo s60 Drive 2012 dizel otomatik km 190 bin civarı şikayetim duracakken 2 den 1 e düşerken küt küt ses gelmekte şanzuman yağı 7 lt aldığı için bunun 4 lt sini alabildi içinden usta 4 lt ekleme yaptı vurma azaldı kalan 3 lt yağ duruyor bunuda biraz kullan yağ karışsın 3 lt alalım kalanıda ekleyelim dedi bunu yapınca nadiren vurma ortadan kalkarmı birde ekranda DSTC yazısı çıkıyor bu vurmayla alakası varmıdır önerinizi bekliyorum kolay gelsin

Ali için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.