Volvo S60 Otomatik Şanzıman Tamiri

Volvo S60 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Volvo S60 şanzıman arızaları için garantili tamir, bakım ve onarım gerçekleştirmekteyiz. Volvo S60 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Volvo S60 otomatik şanzıman arızası için kesin çözüm üretmekteyiz.

Volvo S60 Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Volvo S60 grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:

  • Volvo S60 AW55-50SN (AF33-5) Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Volvo S60 Geartronic TF-80SC(AF40) Otomatik Şanzıman TamiriAlfa-Romeo-159-AF40-TF-80SC-Otomatik-Sanziman-Tamiri
  • Volvo S60 Geartronic TF-81SC (AF40) Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Volvo S60 Powershift Şanzıman Tamiri (MPS6 – DCT450)
  • Volvo S60 Şanzıman Kavrama Kiti Değişimi ve Tamiri – Powershift Islak Kavrama

Volvo S60 Otomatik Şanzıman Arızası

Volvo S60 powershift şanzımanların en büyük sorunu olan kalkışta titreme problemidir. Kavrama sorunu haricinde Volvo powershift şanzımanların diğer bilinen bir arızası, powershift mekatronik ünitenin bozulmasıdır. En belirgin arıza tipleri, geri vites veya D konumuna alındığında şanzımanda vuruntu ve ilerleyen durumlarda şanzımanın bazı viteslere hiç geçmemesidir. Çoğu zaman araç ekranında bu durumda “Düşük Şanzıman Performansı” uyarısı belirir. Kimi durumlarda P284E00 Vites Çatalı B arızası meydana gelebilir.

Volvo S60 Kavrama Kiti

Özellikle yokuşta kalkışta titreme olarak kendini belli eden Volvo S60 kavrama sorunu ancak kavrama kiti tamiri veya değişimi ile çözüme kavuşturulabilir. Volvo S60 Powershift titreme sorunu çözümü için bize danışabilirsiniz. 

Güncel Volvo S60 Powershift kavrama fiyatı ve powershift kavrama değişimi fiyatı hakkında bilgi almak için 0 216 365 95 00 nolu telefondan servis danışmanımıza ulaşabilirsiniz. Dilerseniz İstanbul Şerifali’deki servisimizde ücretsiz ekspertiz ve test sürüşü hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

Ford-Mondeo-Focus-Fiesta-Powershift-Kavrama-Tamiri

Garantili Volvo Otomatik Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volvo otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Volvo S60 araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Volvo S60 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.

Volvo S60 Şanzıman Yağı Değişimi

Volvo S60 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volvo S60 otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Volvo S60 Şanzıman Fiyatları

Güncel Volvo S60 otomatik şanzıman fiyatları ve Volvo S60 kavrama kiti fiyatı için (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan bilgi alabilirsiniz. Dilerseniz servisimizi ziyaret ederek ücretsiz ekspertiz işlemlerimizden faydalanabilirsiniz.

Volvo S60 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volvo S60 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

44 thoughts on “Volvo S60 Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. ESAT
    ESAT / Cevapla 28 Mayıs 2019 at 09:47

    MERHABA SAYIN İLGİLİ.
    2013 VOLVO S60 1.6 DIESEL AUTO.100.000KM ARAÇ SAHİBİYİM ARACI YENİ ALDIM YETKİLİ SERVİSTEN ŞANZUMAN BAKIMLARI YAPILMIŞ TEYİDİNİ ALDIM FAKAT BAZEN GERİ VİTESTE BİRKAÇ SANİYE ARAÇ GAZA TEPKİ VERMEDİĞİ OLUYOR VE SONRA ANİDEN FIRLIYOR, BAZENDE HERŞEY ÇOK NORMAL ARACA YABANCI OLDUĞUM İÇİNMİ YAOKSA BİR PROBLEMLE KARŞI KARŞIYAMIYIM ? TECRÜBELERİNİZDEN FAYDALANMAK İSTİYORUM.
    KOLAY GELSİN.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Haziran 2019 at 19:02

      Esat Bey, bahsettiğiniz kavrama problemidir. Yaklaşık 5.000 TL’lik bir maliyetle çözüme ulaşabilir.

      • İbrahim
        İbrahim / Cevapla 11 Eylül 2019 at 00:22

        Selamlar benim 2007 model volvo v70 aracım var araç trafikte dur kalk sırasından gaza az bastığımda 1.vitesten 2 .vitese geçişi ufak bir vuruntu yapıyor ama önüm açıkça kalkıp gidersen yapmıyor acaba nedeni neydir

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:13

          İbrahim Bey, büyük ihtimalle hidrolik ünite ve selenoid problemi yaşamaktasınız.

  2. Hüseyin ömür
    Hüseyin ömür / Cevapla 24 Haziran 2019 at 14:14

    Merhabalar 2003 volvo s60 2.5T sahibiyim araç rampada geri kaçırıyor ve vites geçişlerinde ufak silkeleme yapıyor . Bunun sorunu nedir çözüm nasil bir yol izliyorsunuz ve maliyet nekadar . Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 13:32

      Hüseyin Bey, aracın rampada geri kaçırması muhtemel tork konvertör problemidir. Vites geçişlerindeki silkelemeler ise şanzıman beyni gibi gözükmektedir. Tork tamiri yaklaşık 1.000 TL olup, beyin ve selenoidler için ancak testten sonra fiyat verebilmekteyiz.

  3. Halil ersin
    Halil ersin / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 02:20

    Merhaba 2012 s60 1.6 d powershift aracımda zaman zaman ilk kalkışlarda 1 den ikiye 2 geçerken ani bi geçiş oluyor ve sert bi şekilde sarsıyor. Ancak vuruntı sesi yok. Trafiksiz yolda diğer vites geçişleri sorunsuz şanzıman yağının değişimiyle düzeleceği söyleniyor ama bilginize ve tecrübenize güvenerek size sormak istedim.
    Şanzıman yağı değişimi fiyatı alabilirmiyim ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 20:49

      Halil Bey, aracınız kaç kilometrededir? Hiç kavrama değişimi yapılmış mıdır?

      • Halil ersin
        Halil ersin / Cevapla 10 Temmuz 2019 at 00:42

        Şuan 195 binde 120 binde kavrama değişmiş ustam

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 20:08

          Halil Bey, aracınızdaki problem daha çok mekatronik ünitesi arızası olarak gözüküyor. Biz bu durumlarda yetkili servisten mekatronik temini yapıyoruz. Piyasadaki çıkma ünitelere güven olmuyor. Yağ değişimi ile arızanız gidecek gibi gözükmüyor. İlla da yağ değişimi yapmak istiyorsanız, 900 TL civarında yağ ve dış filtre değişimi tutacaktır.

  4. Halil
    Halil / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 02:29

    Ustam yazmayı unuttum bide devir saatinde zaman zaman dalgalanma olduğunu farkettim

  5. Şahin aras
    Şahin aras / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 22:35

    İyi akşamlar 2007 model 2.0 benzinli s60 araç kullanıyorum aracımda şanzıman servis gerekli uyarısı yandı ne yapmam gerekiyor vites te bi sıkıntı yok aracı kullanıyorum acaba yağ değişimimi gerekiyor şimdiden teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 20:51

      Şahin Bey, şanzıman servis uyarısı yandı ise, mutlaka beyine bir arıza kodu atmıştır. En yakın servise gidip arıza tespit cihazına bağlatıp, arıza kodunu bize söylerseniz daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul’da iseniz biz de yardımcı olabiliriz.

  6. osman kaplan
    osman kaplan / Cevapla 30 Temmuz 2019 at 01:55

    merhaba s80 d4 2014 model şanzumanda 2 den 3 e geçerken ve 3ten 2 ye geçerken vuruyor herzaman yapmıyor birde 6dan 7 ye geçerken oluyor.yetkili servis komple şanzuman değişimi yapmamız lazı diyor ne yapılabilir sizce

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Ağustos 2019 at 07:19

      Merhaba Osman Bey, muhtemelen şanzıman hidrolik ünite ve selenoidlerinizde (şanzıman beyni) problem var. Komple şanzıman değişimi yapılmadan da arıza giderilebilir diye düşünmekteyiz.

  7. Can Karakoç
    Can Karakoç / Cevapla 4 Ağustos 2019 at 19:23

    Merhaba. 2004 s 60 20t aracım var otomatik. Şanzıman cinsini bilmiyorum. Aracımı 2 ay önce aldım. Şehir halindeyken ayağımı gazdan cektigimde araç kendini boşa alıyor. Bu normal mi? Bunun haricinde bir problemi yok.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:57

      Can ,bey, eğer şanzıman bunu bütün viteslerinde yapıyorsa, hidrolik ünitenizin değiştirilmesi gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz aracın diyagnosunu yapsınlar. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

  8. Muhammed
    Muhammed / Cevapla 8 Ağustos 2019 at 19:14

    Merhaba sayın ustam aracım s602400 d5 2005 model ilk kalkislarda gaza fazla yuklenince vuruntulu kalkıyor seyir halinde sıkıntı yok geçişler iyi ve durduğum da ufak bir vuruntu oluyor kavramadami sıkıntı var yoksa beynimi.yeriniz nerde öğrenebilirmiyim hayırlı işler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:59

      Muhammed Bey, 2005 model araçlarda kavrama bulunmamaktadır. Sorununuz şanzıman hidrolik ünitesinden gibi durmaktadır. Yerimiz İstanbul, Ümraniye, Şerifali’dedir. Dilerseniz gelin arkadaşlarımız aracınıza ücretsiz bir tespit gerçekleştirsinler.

      • Suleyman
        Suleyman / Cevapla 25 Eylül 2019 at 12:41

        Merhaba sayın ustam ben 2012 model volvo s60 aldım araç soğukta ve yokuşta silkeleme yapıyor düz yolda ise bazen hafif hissetiriyor sebebi nedir ?

  9. Kursat Demir
    Kursat Demir / Cevapla 9 Ağustos 2019 at 01:50

    Merhaba,
    2015 S60 2.0 D3 dizel alacagim ancak sanziman sikayetleri kafami karistiriyor. Otomatik yerine manuel alsam daha mi mantikli acaba? Alacagim yerde ikisi de mevcut.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 10:00

      Kürşat Bey, İstanbul gibi yoğun dur kalk yapılan trafiklerde otomatik şanzımanlar her zaman arızaya gebedir. Öte yandan otomatiğin kullanım rahatlığı bulunmaktadır.

      • Fahri ÇAYLAK
        Fahri ÇAYLAK / Cevapla 9 Eylül 2019 at 23:19

        2015 volvo s60 D2 40.000km.de bir araca sahibim şanzıman düşük performans uyarısı ekranda beliriyor. İstop edip tekrar çalıştırdığımızda düzeliyor daynıo testimde P284E00 aralıklı vites arızası gibi bir ibare var ekspertiz raporunda bu bana neye mal olur ustam fahricaylak@hotmail.com mail adresim bana yardımcı olabilirmisiniz. Telefon numaram 0 532 670 74 74 sizin telf numaranız ve adres bilgilerinizi alabilirsem iletişime geçmek isterim. Saygılarımla

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:15

          Fahri Bey, arkadaşlarımız sizinle irtibata geçecekler.

  10. Burhanettin ERGÜN
    Burhanettin ERGÜN / Cevapla 15 Ağustos 2019 at 16:19

    Merhabalar ben Burhanettin Malatya’dan ulaşıyorum size.
    Benim sorunum 2012 d2 motor s60 Volvo dizel ikinci el aldım ilk başta arabaya yabancı olduğum İçin farkında olamadım kalkışta titreme vuruntu şeklinde hareket ediyor 2 ve 3 vites geçişleri sarsıyor arabayı
    Ve yeni başlayan problem araba rampa Aşağı iken geri viteste araba öne kaçıyor zor toparlıyorum
    Kalkışlar dışında bir vites atma ,boşa düşme ,gibi bir problem yok
    Bununla ilgili yardımcı olabilirmisiniz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 01:46

      Burhanettin Bey, aracınızda mekatronik problemi var gibi gözükmektedir. Atco’da mekatronik tamirine Ekim ayı başında başlamayı planlamaktayız. Şu an için yenisi yetkili serviste 12.000 TL olup, biz müşterilerimize sadece yeni üniteleri önermekteyiz.

  11. Ugur
    Ugur / Cevapla 18 Ağustos 2019 at 03:27

    Merhabalar. 2012 model 1.6 dizel drive Volvo aracım kalkışlar da vuruntu yapıyor çok rahatsız edici bir şekilde. Vites geçişleri normal seyrinde gibi. Bunun için ne yapmamız gerekir. Ayrıca nasıl bir maliyet karşımıza çıkar. Şimdiden teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 01:51

      Uğur Bey, Atco olarak her hafta gerçekleştirdiğimiz revizyonlardan bir tanesidir. Yaklaşık 5.250 TL gibi bir maliyetle kalkışlardaki vuruntu problemini ortadan kaldırmaktayız.

  12. Bayram AKTÜRK
    Bayram AKTÜRK / Cevapla 21 Ağustos 2019 at 18:10

    Merhabalar 2011 model d3 s60 volvom bir haftadır vitesi D konumuna getirince vuruntu yapıyor..sorun ne olabilir .ve maliyeti ne kadar olur bilgilendiriseniz sevinirim..teşekürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:16

      Bayram Bey, aracınız geartronik mi, yoksa powershift midir? Şanzıman tipine göre sorun ve maliyetler değişebilmektedir.

  13. Fatih
    Fatih / Cevapla 23 Ağustos 2019 at 22:58

    İyi günler 2008 model s60 2.0t 170.000km aracımda vitesi r veya d konumumuna aldığımda aşırı basınç hissediyorum ve bazı zamanlarda vites geçişlerinde vuruntular meydana geliyor, şanzıman yağı kontrolleri yapıldı ve bir problem olmadığı söylendi.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:18

      Fatih Bey, vuruntular genellikle bu vuruntular hidrolik ünite veya selenoidlerden kaynaklanmaktadır. Herhangi bir arıza kodunuz var mıdır?

  14. Ömer
    Ömer / Cevapla 24 Ağustos 2019 at 15:10

    2013 model yeni kasa s60 t4 var otomatik vites vitesi d ve r ye aldıgımizda araç durdugu yerde sanzumandan hafif bi şırıltı geliyo yürürken hiç ses yok sorun nedir ve maliyeti nedir acaba

    • Ömer
      Ömer / Cevapla 24 Ağustos 2019 at 15:11

      Ve araç 100 bin kilometrede şuan

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:19

      Ömer Bey, sesin şanzımandan geldiğine emin misiniz? Genellikle volant veya kavrama grubu bu tip sesleri çıkartabilmektedir. Net bir maliyet için aracın sesini dinlememiz gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz buyurun bir çayımızı için, arkadaşlarımız aracınıza bir tespit yapsınlar. Bu işlemler için bir ücret almıyoruz.

  15. Yılmaz
    Yılmaz / Cevapla 26 Ağustos 2019 at 18:13

    Merhabalar iyi günler 2012 mdl s60 1.6 dizel otomatik aracım var km 62 bin de aracımda yüke bindiğinde devir saatinde dalgalanma oluyor bayır yukarı ve küçük viteslerde yoğunlukta olan titreme var birde geri viteste 2 3 saniye sonra gaz tepkimesi alıyor aracın 40 binde kavraması ve şanzıman yağı değişmiş neden yapar bu sorunları bilgi verirmisiniz teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Eylül 2019 at 10:33

      Yılmaz Bey, büyük ihtimalle bir mekatronik problemi yaşamaktasınız.

  16. Burak
    Burak / Cevapla 9 Eylül 2019 at 23:47

    Kolay gelsin 2012 powersift sanzuman volvo s60 piremuem araca sahibim sanzuman dusuk seviye uyarısı aldım arabam geri vitese geçiyor fakat gaza bastıgim zaman geriye gitmiyor n de yani boşta nasıl gaza basarsın girmez ya r deyken aynı bugün başıma geldi baktigim zaman kronik arıza gibi gözüküyor daha önce bu sebeple gelen illa olmuştur maliyeti nedir bide kaç gün iş günü içinde halledilebilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Eylül 2019 at 07:28

      Burak Bey, şu anda arızanız mekatronik arızası olarak gözükmektedir. Özellikle araç ısınınca ortaya çıkar. Atco olarak kesinlikle çıkma mekatroniklere yönelmiyoruz. Yetkili servis fiyatları ise 12.000 TL’den başlıyor. Şu anda mekatronik revizyonu üzerinde çalışmaktayız. Bir kaç hafta içerisinde müşterilerimize bu hizmeti çok daha uygun fiyatlarla sunmayı planlıyoruz.

  17. Murat
    Murat / Cevapla 10 Eylül 2019 at 21:48

    Volvo s40 2000 model 1.8 i kalkışta titreme sorunu vardır. Maliyeti nedir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Eylül 2019 at 07:29

      Murat Bey, şanzımınız 4 ileri vites midir yoksa 5 ileri mi?

  18. ORHAN
    ORHAN / Cevapla 19 Eylül 2019 at 23:25

    2013 S60 DİZEL POVERSİFT 58000 KMDE ARACIM RAMPA ÇIKARKEN DEVİR SAATİ DALGALANIYOR .GERİ VİTESE GEÇTİĞİNDE HEMEN TEPKİ VERMİYOR .TRAFİKTE 1 VİTESTE KALKINCA SARSIYOR.6 VİTESTE 80 .90 KM HIZLARDASANKİ DÖNEN AKSAMLARINDAN SÜRTME SESİ UĞULTU GELİYORARIZANIN NE OLDUĞUNU KAÇA MAL EDİLİR SİZE GELDİĞİMDE 1 GÜNDE YAPILIRMI ?DAHA ÖNCE BU TÜR ARIZADAN DOLAYI BİR TAMİR GÖRMEDİ ARAÇ .BENA YARDIMCI OLURSANIZ RANDEVU AYARLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM SAYGILAR 532 251 16 85

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Eylül 2019 at 07:29

      Orhan Bey, arkadaşlarımız sizinle irtibata geçecekler.

  19. Uğraş Arkış
    Uğraş Arkış / Cevapla 18 Ekim 2019 at 11:51

    Merhaba, 2013 model V40 T4 advance cross country modeli aracım var. Ben aldığımda 109 bin km’de idi, şu an 127 bin km’de. İlk yıl bakımlarını yetkili serviste yaptırdım. 8 ay kadar önce şanzıman düşük performans uyarısı aldım ve gaza tepki vermedi aracım. Stop edip yeniden çalıştırınca devam edebildim. Yetkili servis, şanzımandan yağ kaçağı olduğunu ve tüm şanzımanın, kapak ünitesinin, TCU’nun değişmesi gerektiğini söyledi ve 30bin tl fiyat verince vazgeçtim. Tavsiye üzerine sanayide bir otomatik şanzıman ustasına gittiğimde kavrama sorunu olduğunu, debriyaj balatasının değişmesi gerektiğini söyledi. Değiştirttim ancak bu kez aracın motor sesi de değişti ve gaz pedalından sürekli bir vibrasyon hisseder oldum. Daha sonra yine tavsiye üzerine sanayide başka bir servise götürdüğümde ilk servisin şanzımanı monte ederken hatalar yaptığını, yağ pompasını düzgün takmadıkları için şanzımanın bir kısmına yeterli yağın gitmediğini, debriyaj kapağı ve yağ filtresinin değişmesi gerektiğini söylediler. Onu da yaptırdım.

    Sonuç itibarı ile aracım şu an her duruşta tuhaf bir ses çıkartıyor, ilk kalkışta titreme yapıyor, rölantide motordan mı yoksa şanzımandan mı olduğuna karar veremediğim bir sarsıntı hissediyorum ve radyatörüm sürekli su eksiltiyor. Yetkili servise tekrar gideceğim, ama orada da en küçük arızaya sorma ver parası isteyip komple değişim diyorlar ve başka bir alternatife açık değiller. Ben İzmir’deyim. Ne önerirsiniz? Eğer sorunumu makul bir ücretle çözebileceksem İstanbul’a gelmeye razıyım.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.