Volkswagen Bora Otomatik Şanzıman Tamiri

Volkswagen Bora otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Volkswagen Bora araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Volkswagen Bora otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Volkswagen Bora otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Volkswagen Bora araçlara garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:

  • VW Bora >> 01M Otomatik Şanzıman Tamiri

  • Volkswagen Bora >> 09G (Aisin TF-60SN) Otomatik Şanzıman Tamiri

  • Volkswagen Bora >> DSG Otomatik Şanzıman Tamiri (7 ileri 0AM)

VW Bora Otomatik Şanzıman Arızaları

2011 yılına kadar Volkswagen Bora araçlarında tam otomatik şanzıman olarak 09G, yada üreticisi Aisin’deki adı ile TF-60 şanzımanı tercih etmiştir. DSG’den farklı olduğu anlaşılması amacıyla, bu araçlar piyasaya Tiptronic olarak lanse edilmiştir.

Aisin TF60 şanzıman, yumuşak vites geçişlerine sahiptir. Bununla birlikte zaman içerisinde, diğer Aisin şanzımanlar gibi, özellikle valf gövdesi kısmından (hidrolik ünite) arıza vermeye başlarlar.

VW Bora 09G şanzımanların en çok karşılaşılan sorunları, özellikle ısınınca vites geçişlerinde vuruntu – sanki arkadan başka bir araç çarpmış gibi (özellikle 3-4 geçişi), park (P) konumundan drive (D) konumuna alınca sarsıntı, devir yükselmesine rağmen aracın hızlanmaması ve şanzımanın vites değiştirememesi ve şanzımanın kendiliğinden vitesi yükseltme ve düşürme gibi problemlerdir. 

Bu problemlerin büyük çoğunluğu şanzıman beyni ve selenoidlerden kaynaklanır. Eğer probleme zamanında müdahale edilmez ise, şanzımanın mekanik kısmında da hasarlar başlar. 

Piyasada genel kanı, selenoid burçları değişimi ile şanzımandaki birçok problemin giderileceğidir. Oysa ki, eğer valf gövdenizde aşınma varsa, selenoid tamiri boşuna para harcamak olacaktır. Doğru yöntem, hem valf gövdesinin, hem de selenoidlerin birlikte revizyon yapılması olacaktır.

Aisin TF60 şanzıman beyni ve selenoid tamiri hakkında detaylı bilgilere sanzimanbeyni.com sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Volkswagen Bora Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volkswagen otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Volkswagen araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Volkswagen Bora şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Volkswagen Bora otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Volkswagen Bora Şanzıman Yağı Değişimi

Volkswagen Bora şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volkswagen Bora otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Volkswagen Bora şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volkswagen Bora şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

4 thoughts on “Volkswagen Bora Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Engin genç
    Engin genç / Cevapla 20 Nisan 2019 at 16:06

    VW Bora 09G şanzımanların en çok karşılaşılan sorunları, özellikle ısınınca vites geçişlerinde vuruntu – sanki arkadan başka bir araç çarpmış gibi (özellikle 3-4 geçişi), park (P) konumundan drive (D) konumuna alınca sarsıntı, devir yükselmesine rağmen aracın hızlanmaması ve şanzımanın vites değiştirememesi ve şanzımanın kendiliğinden vitesi yükseltme ve düşürme gibi problemlerdir.

    Bu problemlerin büyük çoğunluğu şanzıman beyni ve selenoidlerden kaynaklanır. Eğer probleme zamanında müdahale edilmez ise, şanzımanın mekanik kısmında da hasarlar başlar.

    Piyasada genel kanı, selenoid burçları değişimi ile şanzımandaki birçok problemin giderileceğidir. Oysa ki, eğer valf gövdenizde aşınma varsa, selenoid tamiri boşuna para harcamak olacaktır. Doğru yöntem, hem valf gövdesinin, hem de selenoidlerin birlikte revizyon yapılması olacaktır.

    Kolay gelsin bu sıkıntılar şu an benim aracımda var 2002 comfortlıne araç üçüncü viteste takılı kaldı komple revizyon dediler yaptılar ama hala aynı sıkıntılar Aydın’da yaptırdım yolda kalınca ama sıkıntı devam ben Ankara’da oturuyorum bunlaron düzelmesi için nasıl bir yol izlemeliyim masraf bedeli ne tutar yoksa satmalımıyım 😉 bilgi verirseniz sevinirim

  2. AtcoAdmin
    AtcoAdmin / Cevapla 21 Nisan 2019 at 16:20

    Engin Bey, öncelikle geçmiş olsun. Aracınız üçüncü viteste takılı kaldı ise şanzımandan dolayı kendisini korumaya almıştır. Bu durumda araç mutlaka bir arıza kodu yaratır. Cihaza bağlanıp arıza kodlarını bize iletirseniz, size daha çok bilgi verebiliriz.

    • Engin genç
      Engin genç / Cevapla 23 Nisan 2019 at 01:26

      Üçte takılı kaldığında mecbur aydın sanayine girdik ordaki usta böle gidemeyeceğimizi ve şanzımanın sökülmesi gerektiğini söledi kodunu göremedim ve söktü aradan dört ay geçti ama sizin yukarıda belirttiğimiz problemlerin hepsi var ve yola çıkmaya korkuyorum bu konu ile ilgili nasıl bir yol çizmeliyim ufak rütüşlerle kurtarabilirmiyim yoksa bir söküme daha bünyem dayanmaz ne yapabilirim fikir verirseniz sevinirim

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 23 Nisan 2019 at 11:22

        Engin Bey, arıza kodlarınız olmadığı için çok fazla yardımcı olamıyoruz. Ankara’da hangi ilçede aracınız?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.