Tork Konvertörü (Şanzıman Türbünü) Arızaları

Tork Konvertörü Arızaları:

Tork konvertörlerinde sıklıkla karşılaşılan problemlerin başında balatalar gelmektedir. Zamanla aşınan ve yanan balatalar tork konvertöründe performans düşüklüğüne sebep olmaktadır.

Şanzıman türbününde sıklıkla arıza yapan diğer bir parça tek yönlü kavrama olan sprag’dır. Sprağın bozulması neticesinde tek yönlü kavramanın her iki yönde dönmesi neticesinde tork içerisindeki yağın çalışması bozulur ve araçta titreşimlere ve güç kaybına neden olur.

Bazı şanzımanlarda şanzımanlarda spragın bozulması yokuşlarda kaydırmaya veya geri vites ile rampa çıkışında problemlere neden olabilir.

Otomatik Şanzıman Tork Konvertörü Arızası Belirtileri:

Otomatik şanzıman tork konvertörü arızalarının en çok olarak karşılaşılan sorunların en başında balatalar gelir. Zamanla aşınmış yada yanmış olan balatalar tork konvertöründe bir performans düşüklüğüne neden olabilmektedir.

Otomatik şanzıman türbin arızası belirtileri

Aşınmış kaçıran balataların en belirgin özelliği aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.

Tork konvertör arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size  kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır.

Şanzıman türbininde sürekli olarak arıza yapan diğer parça da tek yönlü kavrama olan statordur. Statorun bozulması nedeniyle tek yönlü kavramanın değilde iki taraflı olarak dönmesi sonucunda tork içerisinde olan yağın çalışması bozulmaktadır ve araçta güç kaybı yada herhangi bir titreme meydana gelmektedir. Bazı şanzımanlarda statorun arıza yapması aracın yokuş alanlarda kaydırma yada geri vites ile rampaya çıkışlarda sorunlara neden olabilmektedir.

Aynı zamanda otomatik şanzıman tork arızaları genel olarak kilometresi yüksek olan arabalarda daha çok görülmektedir. O yüzden arızanın şanzımana aksetmesinden önce, tork konvertörünü revizyon yaptırmanızda fayda olacaktır. 

Universal-Otomatik-Sanziman-Ariza-Kodlari

43 thoughts on “Tork Konvertörü (Şanzıman Türbünü) Arızaları

  1. halil
    halil / Cevapla 14 Mart 2019 at 22:37

    selamlar bmw e46 3.20 aracım var. sabit bir hızda giderken devir saatinde oynama oluyor. bir ustaya baktırdım türbin arızası dedi. sorun türbin arızasımı acaba. türbin arızası ise türbin ne kadara tamir edersiniz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Mart 2019 at 21:25

      Halil Bey, muhtemel bir türbün arızası yaşıyorsunuz. Eğer İstanbul’da iseniz, ücretsiz ekspertiz için müsait olduğunuzda sizi bekleriz. Sadece türbün tamiri fiyatımız yaklaşık 800 TL’dir.

  2. Şeref
    Şeref / Cevapla 17 Mart 2019 at 23:20

    Merhabalar,2006 model hyundai Tucson 4*4 dizel otomatik aracım var,130 bin km de.arıza lambası yandı bilg. Bağlattım tork konvertör kavrama arızası verdi vites geçişlerinde rahatsız edici bir sorun yok ama araç hızlanırken sanki bozuk bilye sesine benzer bir uğultu veya lokurtu gibi tuhaf sesler geliyor ama sadece gaz verince oluyor gazı bırakınca ses kesiliyor sizce tork konvertör arızasından mı kaynaklanıyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mart 2019 at 01:31

      Tork konvertörü, araç güç istediği zaman (yüksek viteslerde, gaza yüklenildiğinde, ilk kalkışlarda) devreye girmektedir. Anlattığınız kadarı ile konvertörünüzün içerisinde mekanik bir arıza bulunmaktadır. Müsait olur uğrarsanız beraber test edip kesin teşhisi koyabiliriz.

  3. hamit
    hamit / Cevapla 18 Mart 2019 at 23:04

    merhaba benim aracım audi a6 2004 2,5 tdi araç 3. viteste sanki 2 kere vites atıyormuş gibi yapıyor sebebi ne olabilir acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Mart 2019 at 09:10

      Merhaba, aracınızda 5HP19FL şanzıman olup, bu şanzımanların hidrolik üniteleri (şanzıman beyinleri) genellikle zaman içerisinde bu tip problemlere neden olabilmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımız için, eksper ustalarımız ile birlikte bir test edelim.

  4. Ahmet hoca
    Ahmet hoca / Cevapla 21 Mart 2019 at 00:09

    Öncelikle verdiğiniz cevaplar için teşekkürler. Bende 2006 model 1.6 düz motor otomatik vites Audi A3 var. Sabahları veya iş çıkışı motor soğukken aracı ilk çalıştırmada yoğun ıslık sesine benzer bir ses mevcut. Lakin sadece gaza basarken geliyor. Araç dururkende yürürken de geliyor. Bir ustam türbin dedi ama şuanda bekliyoruz. Aynı zamanda şanzıman da çok hafif yağ kaçağı da var. Sizcen ne olabilir tahmini olarak masraf ne tutar cevaplarsaniz sevinirim kolaylıklar dilerim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 21 Mart 2019 at 09:18

      Ahmet bey merhaba. aracınızda 09G (Tf-60) şanzıman var büyük ihtimalle. Bu şanzımanın tork konvertörünü tamir edebiliriz. Sadece torku söküp bize gönderirseniz 1000 TL gibi bir revizyon ücreti çıkabilir. Araç ile gelirseniz, torkun araç üzerinden sök/tak işlemini de biz yaparsak 2000 TL gibi bir masraf çıkabilir.

  5. kadir
    kadir / Cevapla 26 Mart 2019 at 16:11

    ustam 1997 model w210 mercedesim var ootımatik vites araç 2.vitesten 3.vitese geçerken vuruntu yapıyor neden olabilir.teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Mart 2019 at 17:24

      Kadir Bey, aracınızdaki vuruntuyu her zaman mı yapıyor, yoksa motor ısınınca mı?

  6. Hüseyin
    Hüseyin / Cevapla 3 Nisan 2019 at 18:38

    Merhaba, E87 120D otomatik aracım var 185 binde. yokuş aşağı motor kompresörde iken özellikle düşük viterlerde daha belirgin bir uğultu var. Boşa atınca ses kesiliyor. Yokuş yukarı da yapıyor fakat motor sesi bu uğultu sesini bastırdığı için herkez duyamıyor. Yağ değişimi 45bin km önce apıldı acaba yağ azalmış olabilir mi? Bir de hafif rampa çıkınca yada çok düşük devir ve yüklerde (800-1200 RPM) arası titreme oluyor. Motor takozu bozukken daha çok titriyordu değiştirdim titreme bariz azaldı fakat özellikle 3. viteste giderken çok yavaşlarsam devir 1000RPM e yaklaştıkça araç titriyor acaba şanzıman takozları da mı bozuk? yada tork konvertör yada yağ eksikse yaparmı? Bu arada aracın vites geçişleri vs gücü kusursuz, rampa da ışıklarda beklerken d konumda geri kaçırmıyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Nisan 2019 at 08:46

      Hüseyin Bey, aracınızda yağ azalması durumunda vites geçişlerinde vuruntu hissedersiniz. Bununla birlikte düşük devirde titreme probleminiz tork konvertörü arızası olabileceği gibi bahsettiğiniz üzere şanzıman takozları ve motor, özellikle motor hava emiş sistemi problemi de olabilir. Eğer İstanbul’da iseniz buyun gelin, master teknisyenlerimiz aracınızı bir test etsinler, sizlere o zaman daha sağlıklı bilgiler sunabiliriz.

  7. Burak Şengül
    Burak Şengül / Cevapla 11 Nisan 2019 at 01:22

    Merhaba, 2005 model tork konvertörlü otomatik chevrolet lacetti aracımda düşük devirlerde(genelde trafikte dururken) stop etme ve emsallerine göre daha fazla yakıt tüketimi ve performans sorunu var. Bu sorunların otomatik şanzımanla ilgili olma ihtimali var mıdır?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Nisan 2019 at 14:44

      Burak bey merhaba. İstanbul’da ikamet ediyorsanız buyurun gelin bakalım aracınızın durumuna. Aracı bir cihaza bağlayıp arıza koduna göre size yardımcı olmaya çalışalım. Aracınızın üzerinde büyük ihtimalle 6T30 şanzıman bulunuyor. Bu şanzımanlarda “Selenoid Valf Arızası” ile karşılaşıyoruz genelde. Bu selenoidlerden biri tork konvertörünün yağ basıncını ayarlar. Eğer bu selenoid bozuksa aracınızda tork konvertörü arızası yaşayabilirsiniz.

  8. Hasan
    Hasan / Cevapla 11 Nisan 2019 at 22:19

    Merhabalar ben de 2009 hyundai tucson var araç birden arıza lambası yaktı arıza kaydı olarak iki arıza vermiş biri motor biri de şanzıman motor olan .P0700 kontrol ünitesi mil talebi. Şanzıman P0741.Tork konvertör kavraması devresi arıza kaydı verdi bana şanzıman arızalı dediler bir de yağı ve filitre değişmesini söylediler kararsız kaldım kimle görüştüysem sizi önerdi bu konu da yardımcı olurmusunuz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Nisan 2019 at 08:10

      Hasan Bey, P0700 genel bir arıza kodudur. Orjinal cihazla baktırdığınızda ek olarak sadece P0741 arızası çıkıyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır ve revizyon olması gerekmektedir. Sadece yağ ve filtre değişmekle bu arızanın önüne geçemezsiniz. Müsaitsen olursanız aracınızın arızalarına birlikte bakmak daha uygun olacaktır.

  9. Murat GÜL
    Murat GÜL / Cevapla 12 Nisan 2019 at 21:46

    Selamlar aracım 97 otomatik mazda lantis yolda giderken bir anda 4000 devirde gaz yemeye ve vites atmaya başladı sonra durdum be alttan yağ boşaldı ve daha sonra vitese geçmedi yağ tamamlayıp yürüttüm ama yine boşalarak yol aldı sorun acaba nedir ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 21 Nisan 2019 at 16:25

      Murat Bey ,aracınızda yağ boşaldı ise, mutlaka keçelerinizden birisi patlamıştır. En yakın servise gitmenizi tavsiye ederiz.

  10. Kenan
    Kenan / Cevapla 17 Nisan 2019 at 10:49

    Merhaba,
    2008 model nissan note 1.6 motor otomatik vites aracımda,vites 2 den 3’e geçmiyor.Gaza bastıkça devir 4000-5000 civarında araba boşa geçiyor.Bu arıza meydana gelmeden önce yine 2 il 3. vites arasında bazen gaza basınca ön taraftan boşta dönen kayış sesine benze bir ses geliyor,vites attıktan sonra ses kesiliyordu.
    Aracımı 2 tane şanzımancıya gösterdim,şanzımanın yanık olduğunu, revizyon yaptırmam gerektiğini söylediler.
    Bu arada şanzıman yağında müthiş bir yanık kokusu var ve rengi simsiyah olmuş.
    Sorum şu;şanzıman eğer revizyon istiyorsa minimum ve maksimum revizyon fiyatlarının aralığı nedir acaba?
    Eğer komple revizyon isterse sıfır şanzıman taktırmak daha mı mantıklıdır?
    Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Nisan 2019 at 21:13

      Kenan Bey, şanzımanınız maalesef anlattığınız kadarı ile yanmış. Bu tip bir şanzımanın revizyonu yaklaşık 5.000 TL tutmaktadır. Bu şanzımanın sıfırını temin edebilmek oldukça güçtür. Bizim elimizde Infiniti versiyonu sıfır şanzıman mevcuttur. Dilerseniz detayları telefonda görüşebiliriz.

    • Tahir özturk
      Tahir özturk / Cevapla 1 Mayıs 2019 at 12:32

      Ustam merabalar bende 2001 bmw 3.20 triptonik vites aracım var. Aracım vitesteyken fenden ayağımı çekince geri kaçırıyor… frende tutuncada araba gitmek isyiyor gibi sallıyor… ikinci vites hızında virajları dönerken hafif gaz verdigimde kendiliğinden 3-4-5 yükseliyor… küçülmeye çalışıyorum küçülmüyor sadece frene bastığım zaman küçültebiliyorum… aynı sorun yokuslarda 2 nci vitesteyken kendiliğinden 3-4-5 yükseliyor… balata kokusu geliyor… sonrada şanzıman ışığını yakıyor.. stop edip çalıştırınca düzeliyor…
      Şanzımanciya gittim makineye taktı P0741 yada P0743 galiba öyle bi arıza verdi. İçi açılmadan bişey belli olmaz dedi.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 1 Mayıs 2019 at 17:34

        Tahir Bey, aracınızda tork konvertör arızası olduğu belli oluyor. Bununla birlikte anlattıklarınızdan şanzımanın içerisinde de (şanzıman beyni veya mekanik kısımlarda) arıza olduğu anlaşılıyor. P0741 tork konvertör arızasıdır. Diğer kodları paylaşabilirseniz daha fazla yardımcı olmak isteriz.

  11. Muharrem
    Muharrem / Cevapla 20 Nisan 2019 at 16:47

    Merhabalar ustam
    Aracim 2012 dizel hyundai 4 ileri otomatik 88bin de km de aracim var. Arac bazen yolda giderken sanki arabayi arkadan asılır gibi oluyor. Servise gittiğimde mazota pislik olabilr egr veya partikülden kaynakli olabilr demislerdi. Ancak yukarıdaki açıklamalarda buna benzer sorunun olabileceği geldi. Acaba sorun tespiti bilgisayar ile mi yoksa kullanarak mi tespit ediyorsunuz..

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Nisan 2019 at 19:12

      Muharrem Bey, arıza tespitini hem bilgisayar ile hem de aracı kullanarak yapıyoruz. Müsait bir zamanınızda uğrarsanız, size de yardımcı olmaya çalışırız.

  12. Recep Akkalp
    Recep Akkalp / Cevapla 22 Nisan 2019 at 21:37

    Merhabalar ustam. 2005 model honda vtec otomatik arabam var. 132 bin km de. Şanzuman Yagını en son 30 bin km önce ozel bir honda servisinde degiştirdim.arabayı calısyırıyorum geri vitese taktıgımda da demirin genleşmesi gibi ses geliyor daha açıkcası gıyyyyrttt gıbı.geri vitese taktıgımda geri geri giderken sag ön taraftan sanzumanın tarafından hafif gaza basıp bıraktığımda tıkır tıkır tıkır ses geliyor.aynı akis başı sıyırmış kaydırıyormuş gibi. Gaza sureklı basıp gerı gidersem o ses gelmiyor. Gazı bırakıp frene hafif dokunduğunmda tıkır tıkır tıkır ses geliyor. Öne dogru giderken boyle bir ses yok.sadece geri dogru giderken azcık gazverıp bıraktığımda bu sesi yapıyor. Tüm alt takımı kontrol ettirdim. Herhangi bisey yok dedi arkadaş. Kalkış yaptıgımda 1 den 2 ye gecerken sankı hissedilir sekılde gecıyor gıbı. Ama özelikle arac ısındıktan sonra herhangi bir sorun yok vites geçişlerinde. Dip gaz yapıyorum ani kalkmıs yapıyorum Herhangi bir sıkıntı yok. Bulunduğum yerde de sanzıman cı yok. Allah rızası için yardımcı olun. Sizce bu arızanın sebebi nedir. Sanzıman mı konvortormu. Hıc boyle bir arızaya rasladınız mı. Şimdiden çok teşekkür ederim ustam.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Nisan 2019 at 19:11

      Recep Bey, Atco olarak şu anda Honda şanzımanlara hizmet vermiyoruz. Bahsettiğiniz ses problemleri ise ancak dinlendiği zaman teşhis konulabilir türdedir. Dilerseniz İstanbul’da iseniz uğrayın, en azından arıza teşhis konusunda size yardımcı olalım.

      • recep akkalp
        recep akkalp / Cevapla 1 Mayıs 2019 at 18:37

        çok eşekküler

  13. Ahmet
    Ahmet / Cevapla 28 Nisan 2019 at 01:58

    Merhaba iyi çalışmalar,

    Nissan Almera 2001 1.8 A/T araç sahibiyim. Araç kalkış vitesinden bir üst vitese geçerken sanki arabanın arka tamponuna hafifçe çarpmışlar gibi öne doğru ivmeleniyor. Gaz düzeyini asgari tutarak bu keskin geçişi daha az hissedilir hale getirmeye çalışıyorum. Araç ısındıkça sorun daha az hissedilir hale geliyor. Diğer vites geçişlerinde ise bir sorun yok. Bu şanzıman tipleri için böyle bir durum normal mi? Size oldukça uzak bir şehirdeyim. Bu sorun için nasıl bir yol izlemeliyim?

  14. Zekeriya
    Zekeriya / Cevapla 1 Mayıs 2019 at 22:26

    Merhaba ben bursadan zekeriya .ustam benim sorunum gecen hafta basladi ekranda herangi bir ariza kodu cikmiyo aracim peuguet 508 yari otomatik vites yukseltirken hic sorun yok özellikle durup vites bostayken 1 e atınca eger frene sert basmassam orta siddette kutleme sesiyle vitese geciyo .birde sadece 2den 1e duserken tam durma noktasinda bu ses geliyor aracin dedigim gibi vitesler yukselirken hic sorun yok bazende yine geri vitese takarken bu ses geliyo bunuda yine frene sert basip degisirsem ses gelmiyo yardimci olursaniz sevinirim .insallah kötü bir durum degildir..simdiden tesekkurler..

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Mayıs 2019 at 21:53

      Zekeriya Bey, Atco olarak yarı otomatik vites kutusu tamirine henüz başlamadık. Yarın özel mailinize bu konuda uzman olan bir arkadaşımızın iletişim bilgilerini paylaşacağız. Kendisine bizim selamımız ile danışabilirsiniz.

  15. Dinçer
    Dinçer / Cevapla 2 Mayıs 2019 at 12:41

    Ustam Merhaba Peugeot 307 aracım var araç soğukken herşey normal fakat 15 20 dakika yol gidince yada yoğun trafiğe girdiğim zaman 1.vites ve geri vitesi kavramıyor araç boştaymış kalıp bağırıyor kar moduna aldığımda ise 2.viteste kalkış yapıp sorunsuz ileriyor. Pc ile şanzuman beynine bağlandığımızda herhangi bir arıza göstermiyor. Yardım ve yorumlarınızı bekliyorum.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Mayıs 2019 at 21:54

      Dinçer Bey, şanzımanınızda kısmi bir kavrama veya selenoid problemi sözkonusudur. Müsait bir zamanınızda gelirseniz birlikte test etmek isteriz, zira şu ana kadar bizim başımıza gelmiş bir olay değildir.

  16. Dinçer
    Dinçer / Cevapla 2 Mayıs 2019 at 13:47

    İyi Çalışmalar

    307 aracım şanzıman ısındıktan sonra 1viteste ve geri viteste kavramamaya başlıyor. Kalkışları 2.vites de yapıyorum sorunun çözümü ne olabilir.

    İlginize teşekkürler

  17. Selhattin erdeveci
    Selhattin erdeveci / Cevapla 2 Mayıs 2019 at 17:24

    mrb 2004 fusion 1.4 tdci yari otomatik aracım var arac vites atışlarında bazen 2 bin devirde bazen 2 bin devire varmadan vites atıyor bazen de biraz yol gittikten sonra tüm vites atışlarında 2 bin devire gelince birden 4 bin devire yükselip vites atıyor birde 2 3 4 vitese geçtikten sonra ilk bi vuruntu yapıyor birde yokuşta arac 2 den 3 e 3 den 4 e hizlanirken titreme var yorumlariniz için şimdiden teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Mayıs 2019 at 21:56

      Selahattin Bey, Atco olarak yarı otomatik şanzımanların tamirine henüz başlamadık. Bu konuda herhangi bir uzmanlığımız bulunmamaktadır. Yarı otomatik araçlar tork konvertörü bulunmamaktadır. Muhtemel bir kavrama problemi yaşıyor olabilirsiniz.

  18. Cem Güneş
    Cem Güneş / Cevapla 3 Mayıs 2019 at 02:01

    W220 S500 4matic 2004 195000km. Gaza yüklendiğimde özellikle kalkiş anında titreme ve lakırtı oluyor. Sonrasında düzeliyor. Konvertor mü şanzıman mı sizce. Tahmini masraf hangi aralıkta olabilir.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 3 Mayıs 2019 at 06:07

      Cem Bey, aracınızda yüksek hızda giderken kasisten geçiyormuş gibi bir titreme olmakta mıdır?

  19. Erdem BAYDEMİR
    Erdem BAYDEMİR / Cevapla 3 Mayıs 2019 at 13:08

    İyi günler, 2009 model Kia Sportage 2.0 dizel otomatik (180.000Km) aracımla 80 km üzerine çıktığımda araç yükteyken salınım yapıyor, ayağımı gazdan çekince salınım duruyor. Özellikle yokuş çıkarken 80-110 arası salınım yapıyor. Düz yolda ya da yokuş aşağı giderken yapmıyor. Tork konvertörüyle alakalı olabilir mi? Bazen de 2. vitesten 3. vitese geçerken devir yükseltiyor. Onarım maliyeti nedir? Teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2019 at 11:28

      Erdem Bey, aracınızda tork konvertör problemi var gibi gözükmektedir. Sadece tork revizyonu yaklaşık 750 TL civarındadır. bununla birlikte 2’den 3’e devir yükselmesi ayrıca incelenmelidir. Aracınızda herhangi bir arıza kodu var mıdır?

  20. Agun
    Agun / Cevapla 15 Mayıs 2019 at 11:45

    merhabalar,
    öncelikle araç sahiplerine yapmış olduğunuz yorum ve tavsiyeler için teşekkür ederim.
    1998 E240 240.000km’de mercedes aracımı yaklaşık 120.000km’dir kullanıyoruz. 722.6 şanzıman var malum. bu süre içinde 2 kez yağ ve filtre değişimleri, hidrolik beyin temizliği, hidrolik kart ve soket yenilemeleri, 3-2 vites küçültme esnasında gaz verildiğinde motor devri yükselerek vuruntu yapmadan sert geçiş yaptığı için yapıldı. 25.000km önce yapılan son değişimde würth atf katkısı da eklendi. 722.6 şanzıman için üreticinin ilk olarak uygun gördüğü 236.10 atf konuldu. belirtilen sert 3-2 vites geçişi yok gibiydi fakat son 2000km’dir yine 3-2 vites geçiş esnasında gazı bırakıp tekrar gaz verildiğinde motor devri yükselerek sert 2.vitese geçiş oluyor ve nadir olarak da durma esnasında (yüksek viteslerden düşüşte) 1. vitese geçişinde vuruntu oluyor. adaptasyon değerlerini sıfırlayıp denediğimde de düzelme olmadı. selenoid ohm değerlerini elektronik karta gelen soket üzerinden ölçtüğümde de dirençler uygun, bazılarında 1-2 ohm yüksek görünüyor. sorun nerede olabilir? yardımcı olursanız memnun olurum.saygılar teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Mayıs 2019 at 13:47

      Agün Bey, muhtemelen şanzıman beyni (hidrolik ünite) içerisindeki kanallarda kaçak mevcut. Eğer valf gövdesini söküp bize gönderirseniz burada gerekli testleri gerçekleştirebiliriz.

      • Agun
        Agun / Cevapla 17 Mayıs 2019 at 17:57

        cevabınız için teşekkür ederim. test sonrası kaçak bulunursa blok ya da başka elemanlarda onarımını yapıyor musunuz?
        saygılar

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2019 at 07:44

          Agün Bey, test sonuçlarına göre belirli arızalarda tamir hizmetimiz var. Çözüm üretemediğimiz durumda komple hidrolik ünite değişimi öneriyoruz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.