Tesisimiz

Otomatik şanzıman tamiri, testleri, bakımı ve yağ değişimi, 2100 metrekarelik tesisimizde gerçekleştirilmektedir.

ATCO Otomatik Şanzıman

14 thoughts on “Tesisimiz

  1. Can
    Can / Cevapla 15 Nisan 2019 at 22:43

    Nissan juke 51.000 km 2013 model cvt sabah ilk çalışmada motor sogukken D takınca vitesi 5 dk. Kadar ses geliyor biraz ısınınca ses gidiyor. Yagı hiç degişmedii

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 16 Nisan 2019 at 09:22

      Can Bey, ses sadece kalkış anında mı geliyor? Yoksa hareket ettiğinizde 5 dakika boyunca devam ediyor mu?

  2. Cihan
    Cihan / Cevapla 17 Nisan 2019 at 21:01

    Merhaba ,

    2012 peugeot 308 auto 6R aracım
    1 senedir vites kutusu arızası kısa süre yanıyor ve akabinde gidiyordu. Bugün süratli seyir halide 3. Viteste takılı kaldı ve manuale almama rağmen vites değişmedi. 5 dk kadar süre sonra normale döndü ve arıza uyarısı gitti. Ne klabilir, ne önerirsiniz. Aküyle alakalı olabileceğini onudum fakat bin mantık kuramadım.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Nisan 2019 at 12:43

      Cihan Bey, aracınızla ilgili çeşitli servis bültenleri bulunmaktadır. Araç şasi numaranızı paylaşabilirseniz, size ivedilikle yardımcı olmaya çalışacağız.

  3. Kemal Halici
    Kemal Halici / Cevapla 25 Mayıs 2019 at 01:33

    Merhaba
    2001 1.6golf 4 ileri otomatik
    Düşük devirde veya yokuş aşağı giderken gaza basılı olmadığı anlarda vites geçişlerin de vuruntu meydana geliyor yüksek devirde herhengi bir sorun oluşmuyor yavaşlarken de vites küçültme esnasında ara ara vuruntu meydana geliyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Mayıs 2019 at 19:30

      Kemal Bey, Öncelikle gaz kelebek sensörü adaptasyonu yaptırmanızı tavsiye ederiz. Büyük ihtiamalle probleminiz giderilecektir.

  4. yiğit yıldırım
    yiğit yıldırım / Cevapla 22 Haziran 2019 at 09:35

    merhaba

    volvo s80 2001 t5 aracımda araç kendi kendine devir yükseltiyor ,vuruntu var ,araç ısınınca daha çok oluyor ,vites değişmelerinde orantısızlık var ,2.viteste dişli sesi geliyor maliyeti ne olur

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Temmuz 2019 at 20:18

      Yiğit Bey, aracınızda 5 ileri otomatik şanzıman mevcut. Komple garantili revizyon fiyatı yaklaşık 9.500 TL’dir.

  5. Ömer
    Ömer / Cevapla 28 Haziran 2019 at 17:08

    2010 model c4 grand picasso mcp şanzıman aracım bir sabah işyerimden çıkarken 10 metre sonra motor stop etti yeniden marşa bastım 10 metre gitmeden motor yine stop etti dedimki bakayım geriye gidiyormu maşallah geriye iyi basıp gidiyor ileri vitesde 2000 devir geçmiyordu aracı çektirdim yakın bir servise şanzıman beynine giren soketeri temizlediler fren müşiri orjinal değilmiş onu değiştirdiler araç normale döndü ancak daha öncede vites kutusu arızası ana ekranda görünüyor sonra sönüyordu bu arızada vites kutusu arızası çıktı sonra servis yazısı çıktı bide egzoz emisyon arızası çıktı bu yapılan işlemlerden sonra araç düzeldi.önceden geri vitese aldığımda tak diye bir vuruntu sesi geliyordu o yok şimdi araca bakan usta şanzıman beyninde problem olabilir dedi ve şanzımanada bakılması lazım dedi sizde bakılabiliyormu mcp şanzımanlara.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Temmuz 2019 at 21:29

      Ömer Bey, mcp şanzıman revizyonu şu an için gerçekleştirmiyoruz. Eğer İstanbul’da iseniz sizi konusunda uzman bir arkadaşa yönlendirelim.

  6. Onur
    Onur / Cevapla 29 Haziran 2019 at 20:38

    2012 fluance otomatik arabam
    Kalkarken durup kalkarken 1.vitesten hemn 2 ye geçiyor tak sesi geliyor şanzumandan

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Temmuz 2019 at 20:22

      Onur Bey, muhtemelen tamburlarınızda sıkıntı var. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

  7. Nihat
    Nihat / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 17:47

    2012 model fluence aracım son 2-3 gündür vites kutusu kontrol ettirin arızası veriyor. Arabamı kenara cekip stop edip çalistırinca alarm kalkiyor. Çok sık tekrarlayinca rast gele Özel servise götürdüm bilgisayara bağladılar 1 nolu tork alarmı varmış baskı balata nın değişmesi gerektiğini cok sık dur kalk yapmama mı söylediler. Çok emin olamadım aracım 125000 km de bu kilometrede baskı balata problemi olacağını düşünmüyorum sizin fikrinizi öğrene bilirmiyim. Birde bana bu işlemin maliyeti ile ilgili geri dönüş yaparsanız sevinirim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 20:36

      Nihat Bey, eğer EDC şanzıman ile 125.000 km kavrama değiştirmeden gittiyseniz çok başarılı bir sürücüsünüz. Çoğu çok daha erken kilometrelerde baskı balatayı değiştiriyor. Bu işlem orjinal parçalarla yapıldığında çatal ve bilya değişimi önerilmektedir. Komple bir değişim 8-10 bin TL’yi bulabilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.