Opel Insignia Otomatik Şanzıman Tamiri

Opel Insignia otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız, doğru yerdesiniz. Opel insignia otomatik vites sorunlarına (şanzımanda vuruntu, ilk kalkışta vuruntu, geri viteste vuruntu, P0741 tork konvertörü arızası, vites geçisinde zorluk)  garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Opel marka araçların her çeşit otomatik şanzıman arıza tespit, bakım, tamir, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız.

Opel Insignia Otomatik şanzıman tamiri

Opel Insignia Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır. 

Opel Insignia Sıfır Şanzıman Kampanyası

Insignia 2.0CDTI araçlar için 2023 Ekim boyunca sıfır şanzıman araca montaj dahil özel fiyatımız 65.000 TL’dir. Detaylar ve randevu için 05526068784

Opel İnsignia Hangi Şanzımanı Kullanıyor?

Insignia 2.0 CDTi araçlarda 2011 yılına kadar, Active select olarakta bilinen, Aisin üretimli TF-80SC şanzımanın ilk versiyonu kullanılmaktadır. 2011 yılında Aisin’in ikinci nesli TF-80SC, AF40 MK2 şanzıman kullanılmaya başlanmıştır. 2015 yılı ve sonrasında üretilen Opel Insignia 1.6 Cdti araçlarda ise GM üretimi 6T46 otomatik şanzıman kullanılmaktadır.

Opel Insignia Otomatik Şanzıman Çeşitleri

ATCO Mühendislik olarak Opel Insignia araçlarda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz otomatik şanzıman tipleri:

  • Opel Insignia 1.6 Cdti Otomatik Şanzıman Tamiri- 6T46 Opel Insignia 1.6Cdti Otomatik Şanzıman
  • Opel Insignia 2.0 Cdti AF40 (Aisin TF80SC) Otomatik Şanzıman Tamiri – 6 ileri vitesAlfa-Romeo-159-AF40-TF-80SC-Otomatik-Sanziman-Tamiri

Opel Insignia Otomatik Şanzıman Arızaları

Opel üretimi Insignia otomatik şanzıman sorunlarını sizler için araçlarda kullanılan şanzıman tiplerine göre ayrı ayrı değerlendirmeye çalıştık:

Insignia 2.0 Cdti Şanzıman Sorunları

Insignia 2.0 Cdti araçlarda Aisin üretimli AF40 şanzıman kullanılmaktadır. Bu şanzıman arızalandığında nadiren şanzıman arıza lambası yakmaktadır. Buna karşın kullanım ömrü sonlarına doğru özellikle ilk kalkışlarda ve geri viteste vuruntu sorunu ile karşılaşabilirsiniz. Bu problemi özellikle araç ısınınca dur kalklarda, örnek vermek gerekirse trafikte lambada durduktan sonra kalkarken yaşayabilirsiniz. Aracınız önce bir iki saniye bekleterek vitese geçecek ve ardından bir vuruntu ile hareket edecektir. Bazı durumlarda müşterilerimiz şiddetli vuruntularda “arkadan bir araç çarpmışçasına” ifadesini bile kullanabilmektedir.

 

Önemlidir! Insignia 2.0 Cdti araçlarda vitesi D konumuna aldığınızda arasıra veya sürekli vuruntu yaşıyorsanız boşu boşuna şanzıman yağı değişimi yapmayınız… Sorun mekanik kaynaklı olup paranız boşa gidecektir.

Sıklıkla karşılaşılan bir başka Opel insignia otomatik şanzıman sorunu otomatik şanzımanda vuruntu olarak tanımlanabilir. Kilometre arttıkça, vites geçişlerinde zorluk kendisini sarsıntılar ile belli eder. Özellikle 4’ten 3’e, 3’ten 2’ye geçişlerde vuruntu yaşıyorsanız ve/veya benzer şekilde aynı vites geçişlerinde vites yükseltirken kaçırma/boşa düşme görüyorsanız şanzıman beyini revizyon edilmelidir. İstanbul genel merkezimizde ayrıca Atco otomatik şanzıman olarak geliştirdiğimiz makinamız ile “şanzımanınız sökülmeden” basınç testi yaparak şanzıman iç kısmındaki problemleri gözlemleyebilmekteyiz. Zira Aisin üretimi otomatik şanzımanlarda , selenoidler veya şanzıman beyni olabileceği gibi, bazı durumlarda şanzıman içerisindeki aşınmalarda vuruntuya neden olabilmektedir.

Insignia Aisin şanzımanın bir başka bilinen problemi tork konvertör sorunlarıdır. Genellikle bu arıza yaşanmaya başladığında P0741 tork konvertör köprüleme hatası arızası ile karşılaşılır. En belirgin şekli rampada aracın vites değiştirmemesi ve yokuşta çekişte zorlanmasıdır. Bu durumlarda, eğer arıza bir süredir yaşanıyorsa, tek başına türbün revizyonu önermemekte, şanzıman beyninin kontrolünü de tavsiye etmekteyiz.

Insignia 1.6 CDTI Şanzıman Sorunları

Opel Insignia 1.6 Cdti otomatik şanzıman araçlarda 3.nesil 6T40 serisi otomatik şanzımanlar kullanılmaktadır. Her ne kadar ilk iki nesile göre çeşitli iyileştirmeler ile şanzımanın arızaları giderilmişse de, özellikle sürüş konforunu etkileyecek sorunlar çıkarabilmektedir.

Insignia Geri vites arızası: Motor ısınınca vitesi R ye alındığında bazen 5-10 saniye bekleyip geç alıyor, araç gaz yemiyor ve takır takır sesi geliyorsa şanzımanınızda mekanik problem var demektir. Şanzımanın komple açılması ve revizyon işleminin uygulanması gerektiğini göstermektedir.

Otomatik Vites Vuruntusu: Insignia 1.6 Cdti araçlarda Vites geçişlerinde gecikme, viteste yığılma, boşa düşme ile karşılaşılabilmektedir. Özellikle 1’den 2’ye geçerken, 2’den 3’e geçerken vuruntu hissedilebilir olmaktadır. Aracınızda var ise ilk etapta şanzıman beyini (hidrolik ünite) kontrollerinin yapılması gerekmekte, sonuçlarına bağlı olarak “şanzımanınız sökülmeden” teşhisini sağladığımız test makinemiz ile basınç testi yaparak problemin nereden kaynaklı olduğunu tespit edebilmekteyiz.

Rampada çekiş problemi: Eğer Insignia aracınız rampada çekiş problemi yaşıyorsa ve yokuşta – özellikle gaza basınca – zorlanıyorsa şanzımanınız içerisinde basınç kaybı ve kaçakları mevcuttur. Bu şekilde kullanmanız ve zorlamanız aracın balatalarının yanmasına neden olacaktır.

Insignia Şanzıman Arıza Kodları

Insignia GM şanzıman tasarım ve yazılımından dolayı daha hızlı şekilde arıza kodu atabilmekte ve kritik durumlarda otomatik şanzıman korumaya geçebilmektedir. GM üretimli şanzımana sahip Opel Insignia aracınızda şanzıman arıza lambası yanıyorsa, artık en yakın servise gitme zamanınız gelmiştir. Otomatik şanzımanın korumaya geçmesi durumunda  araçta genellik geri vites ve 5.vites devrede kalır ve selenoidlere giden elektrik kesilir. Insignia 2.0 dizel otomatik şanzıman sorununun çözümü önce valfgövdesi (şanzıman beyni) ardından şanzımanın mekanik kısmının incelenmesinden geçer. 6T45 şanzımanlardaki Insignia otomatik şanzıman beyni arızalarını iki ayrı grupta inceleyebiliriz:

Insignia TCM Kart Arızaları: Elektrik arızalarıdadır ve silinmez, silinsede kısa bir süre sonra tekrar arızaya düşer. Şasiye kısa devre (Short circuit), açık/yüksek direnç, voltaj kısa arızaları olabilir. Eğer selenoid performans arızaları ile birlikte atıyorsa, bir ihtimal selenoid değişimi ile düzelir. Aksi durumda kart değişimi gerekir. Karşılaşılabilen arıza kodları şunlardır: P0961, P0962, P0963, P0965, P0966, P0967, P0970, P0971, P0973, P0974, P2719, P2720, P2721, P2728, P2729, P2730, P2762, P2763, P2764

6T45 Selenoid performans arızaları : Bu kodları attığında araç belirli vitesleri yapmaz, örnek PC3 atarsa 6.vitesi yapmaz, 130 km hızı geçmez vb.

  1. P0776-P0777: PC2 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
  2. P0796-P0797: PC3 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
  3. P2714-P2715: PC4 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
  4. P2723-P2724: PC5 Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
  5. P0741-P0742: TCC Selenoidi Kapalı/Açık Sıkışmış
  6. P0752, P0753: SS1 selenoidi takılı kalmış

Opel Insignia Şanzıman Beyni Tamiri

Aisin üretimli şanzımanlarda arıza tespit cihazları otomatik şanzıman selenoid valf ve şanzıman beyni arızalarını elektriksel düzeyde tespit edebilir. Bununla birlikte fonksiyonel açıdan şanzıman beyninin ve selenoidlerin testi arıza tespit cihazları ile gerçekleştirilemez.

Piyasada sıklıkla yapılan yöntemlerde, AF40 MK1 serisi şanzımanların selenoid valfleri tamir edilmeye çalışılmaktadır. Her ne kadar bu selenoid valflerin temizliği ve tamiri yapılsa da, selenoid testleri aracın üzerinde yapılmakta ve bundan dolayı garanti verilememektedir. Opel insignia selenoid valf arızasını tespit etmenin ve eğer tamir yapıldı ise bu işlem sonuç verip vermediğini kontrol etmenin tek yöntemi özel tasarlanmış selenoid test makinelerinde bu selenoid valflerin test edilmesidir.

GM şanzıman kullanılan 1.6 Cdti Opel Insignia araçlarda ise selenoid valfleri test edilebilmekte fakat tamir edilememektedir. Bununla birlikte komple kart değişimi yapılmak yerine sadece selenoid testi için tasarlanmış özel test makinelerimizde selenoidleri test ederek, arızanın kök nedenini hızlı bir şekilde bulmakta ve sadece arızalı selenoidi değiştirmekte ve müşterilerimizin bütçelerini korumaktayız.

Atco Mühendislik, selenoid (elektrovana) testi ve 3 adet şanzıman beyni testi cihazları ile Türkiye’nin en kapsamlı selenoid ve şanzıman beyni test merkezidir. Bu sayede müşterilerimiz sadece gerekli parçaların değişimine ödeme yaparlar ve sunabildiğimiz Insignia otomatik şanzıman fiyatları, garantili onarım için oldukça uygundur.

Insignia Şanzıman Vuruntu Problemi

Şanzıman beyinlerinin üzerindeki selenoid valflerin ve şanzıman beyninin test edilmeden değiştirilmesi, gereksiz şanzıman tamir fiyatları ortaya çıkmasına, arızalı parçaların tespit edilmemesi ve değiştirilememesi ise Insignia şanzıman vuruntu probleminin devam etmesine neden olacaktır. En belirgin olan D ve R’de vuruntu yapması hidrolik üniteden (şanzıman beyni) başlayan bir problem olup, hidrolik beyin tamiri ile bu problem büyük ölçekte ortadan kalkmaktadır. AF40 otomatik şanzıman beyninin yenisinin 800 Euro civarında, 6T46 şanzıman beyninin yenisinin 1.200 Euro civarında olduğu göz önüne alındığında, doğru teşhis ve onarımın önemi daha net anlaşılabilir. Atco Mühendislik AF40 hidrolik ünite tamirini gerçekleştirebilen tek firmadır.

Opel Insignia Tork Konvertörü Tamiri

Firmamızda Insignia araçlarda bulunan Aisin ve GM şanzımanların tork konvertörleri garantili olarak revize edilmektedir. Eğer Insignia’nızda P0741 arızası ile karşı karşıyasanız, en yakın zamanda tork konvertörünüzü tamir ettirmeniz gerekmektedir. Güncel Insignia tork konvertörü tamiri fiyatları için 0 216 3659500 nolu telefonumuzdan bilgi alabilirsiniz.

Opel Insignia Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Opel Insignia otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Opel Insignia araçların otomatik şanzıman arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Opel Insignia şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.

Opel Insignia Otomatik Şanzıman Fiyatı

Opel Insignia Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16

Opel Insignia Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17

1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:

0 850 640 0 685

Opel Insignia Şanzıman Yağı Değişimi

Opel Insignia şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Opel Insignia otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Opel Insignia otomatik şanzıman yağı kaç litre?

Makinesiz yapılacak yağ değişimlerinde bir miktar şanzıman yağı şanzımanın içerisinde kalacağı için, AF40 için 5 litre, 6T46 araçlar için 7 litre olabilir.

Opel Insignia şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Opel Insignia şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Opel İnsignia Otomatik Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Kartal ve İzmir’deki servislerimizde bu işlem tarafımızca ücretsiz olarak sunulmaktadır.

Eğer Opel insignia aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

167 thoughts on “Opel Insignia Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Mehmet
    Mehmet / Cevapla 27 Nisan 2019 at 00:34

    2011 2.0 dizel otomatik opel insignia var motor ısınınca servis şanzıman diyor sorun ne olabilir

    • Ferit
      Ferit / Cevapla 24 Ocak 2021 at 17:05

      Mehmet sorun çözüldü mü acaba aynısı bende de var bilgi verir misiniz 05443863423

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 25 Ocak 2021 at 10:24

        Merhaba Ferit Bey aracınızdaki problem nedir acaba Atco şanzıman ailesi olarak size yardımcı olmak isteriz. İrtibat numaramız 0530 567 8991

        • Resul Sözgen
          Resul Sözgen / Cevapla 9 Aralık 2022 at 22:07

          2010 model 2.0 dizel insignia aracım var ara sıra vitesi R konumunu aldığımda tak diye vuruntu geliyor tek sefer ondan önce manuel moda aldığımda vites değiştiremiyorum arıza lambası yakmıyor ustalar vites kolundaki boşluktan dolayı vites alt kolu dediler vites halatı diyen de var bu araclarda vites halatı var mı bu arızalara çözüm bulabilir miyiz istanbul şubenize gelsek

          • AtcoAdmin
            AtcoAdmin / 10 Aralık 2022 at 15:40

            Merhaba Resul Bey, d ye takıldığındaki vuruntu şanzıman beyninden kaynaklı olabilir. Aracı servise götürüp cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ya da İzmir servisimize uğrayıp ücretsiz bir şekilde bu hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

        • Nedim
          Nedim / Cevapla 25 Nisan 2023 at 10:16

          Merhabalar…
          2012 model 2.0 CDTI otomatik Insignia kullanıyorum. Aracı aldığımdan beri yaklaşık 15000 km kullandım. Şanzıman ile ilgili şöyle sıkıntılar var:
          – İlk çalıştırmada (soğuk halde) P’den R’ye aldığımda araç sarsılıyor. Aynı şekilde P’den D’ye aldığımda da sarsılıyor ama daha az.
          – Kullanım sırasında vites yükseltirken devir çok yükseliyor. Gazdan çekip bırakınca toparlıyor.
          – Kulanım sırasında özellikle 4. vitese düşerken vuruntu yaratıyor.
          – 4. viteste diğerlerine göre daha fazla geçiş sıkıntısı yaratıyor.
          – Manuel kullanmaya geçtiğimde hiç bir problem yaşamıyorum… Gayet iyi biçimde hızlanıyor. Sadece vitesi kendisi küçülttüğü zaman arada sırada vuruntu oluyor.
          Şanzıman yağının değişip değişmediğini hiç bilmiyorum.
          Problemi nasıl çözebileceğim konusunda fikriniz var mı?

          • AtcoAdmin
            AtcoAdmin / 26 Nisan 2023 at 10:07

            Merhaba Nedim Bey, belirtmiş olduğunuz arızalara bakılırsa hem şanzıman beyninde hem de şanzıman içinde arıza var gibi görünüyor. Komple revizyon gerekebilir. Size en yakın servisimize uğrayıp ücretsiz olarak cihaz bağlatıp arıza tespiti yaptırabilirsiniz. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

    • Ferit
      Ferit / Cevapla 24 Ocak 2021 at 17:05

      Mehmet sorun çözüldü mü acaba aynısı bende de var bilgi verir misiniz

    • Furkan Gablan
      Furkan Gablan / Cevapla 1 Mart 2021 at 22:05

      Merhaba 2010 model insignia 2.0 dizel aracım var yeni aldım bu gün 120 ile giderken titreme başladı gazdan ayağımı çektiğimde sorun yok basınca tekrar başladı neyse 10 km yol gittikten sonra durdum kalkmak istediğimde araç gitmemekte devirleniyor fakat ilerlemiyor çok yavaş yavaş ilerliyor gaza basınca devirleniyor ama araçta tepki yok yavaş yavaş eve kadar geldim geri viteste sorun yok 1 de gaza basınca bazen kavrıyor bırakıyor daha sonra arıza olarak şanzıman servis yazıyor ekranda ortalama maliyeti nedir arızası nedir sizce

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 2 Mart 2021 at 10:15

        Furkan Bey, anlattığınız kadarı ile şanzımanınızda ciddi problem bulunuyor ve revizyon gerekiyor. Ücretsiz inceleme ve ekspertiz için İzmir, Ankara veya İstanbul’daki şubelerimizden birisi ile irtibata geçebilirsiniz.

    • Mustafa bayram
      Mustafa bayram / Cevapla 7 Haziran 2023 at 10:57

      4 ten 3 e 3 ten 2 ye vites düşerken vuruntu yapıyor yardımcı olur musunuz
      Tel 5378707621

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 7 Haziran 2023 at 16:30

        Merhaba, arkadaşlarımız sizinle iletişime geçecektir.

  2. AtcoAdmin
    AtcoAdmin / Cevapla 27 Nisan 2019 at 18:40

    Mehmet Bey, elinizde bir arıza kodu var mıdır? Yok ise, hangi il/ilçeden olduğunuzu bildirirseniz size yardımcı olmaya çalışabiliriz.

    • Halil
      Halil / Cevapla 24 Ağustos 2019 at 23:21

      Merhaba 2011 model Opel insignia 2.0 dizel motor var bende Şanzuman servis yazısı çıktı cihaza bağladık hata kodu ( p0731) 1. Vites onarımı yanlış çıktı Nedir sorun acaba İstanbuldayıım saygılar

      • Kadir
        Kadir / Cevapla 10 Ocak 2021 at 22:18

        Abim selamın aleyküm opel insdigna 2.0 dizel 2011 model otomatik şanzımanda 1den2den3den4 geçerken kaçırma var anarya geç alıyor sonra salak salak hareket yapiyor

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 11 Ocak 2021 at 16:54

          Merhaba Kadir Bey aracınızdaki arıza şanzıman içi bir basınç kaybıdır. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul yada İzmir şubemize bekleriz

    • Nevzat
      Nevzat / Cevapla 2 Kasım 2020 at 22:31

      Mrb 2012. Model 2.0 dizel otomatik şanzıman arızalı kompile değişim kaça mal olur..

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 7 Aralık 2020 at 09:58

        Merhaba Nevzat Bey aracınızın şanzımanının komple revizyon işlemi servise geldiğiniz taktirde 12.000 tl+ kdv tutmaktadır.şanzımanızı söktürüp bize yollarsanızda 10.000 tl +kdv tutmaktadır. Dilerseniz şanzımanınızın ücretsiz arıza tespiti için İstanbul ve İzmir şubemize bekleriz.

      • Muhammet Averi
        Muhammet Averi / Cevapla 8 Ağustos 2021 at 01:48

        Iyi gunler , 2010 model insignia 2.0 dizel Tf 80 sc 6 ileri sanziman var , bazen (soguk sicak farketmiyor) p den d ye alirken vuruntu yapiyor genelde uzun yolda 4 ten 3 e vites duserken vuruntu yapiyor ,
        Soru 1 ; hidrolik beyin denmi ?
        Soru 2 ; Belcikadan Turkiyeye gelecegim (3500 km ) yolda ariza olma olasiligi yuksekmi ?
        Soru 3 ; sanziman yagi fazla oluncada bu vuruntulari yaparmi ?

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 18 Nisan 2022 at 02:43

          Muhammet bey, sorun hidrolik beyinden. Uzun yolda arıza atmaz ama şanzıman içine henüz vermediyse, zarar verir. Şanzıman yağından bu vuruntuları yapmaz. Yağı değiştirip adaptasyon yaparsınız, 1 hafta sonra tekrar başlar.

  3. Nebi dede
    Nebi dede / Cevapla 13 Mayıs 2019 at 08:17

    Esenlikler 2013 otomatik motor yaptirdim teslim aldigimda arac 1700 devirlerde vurma yapiyor ve devam edince şanzuman ariza lambası yaniyor maliyeti ne cikar ve hangi ildesiniz Bursa dan yaziyorum.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Mayıs 2019 at 13:51

      Nebi bey, aracınızda herhangi bir arıza kodu mevcut mudur?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:03

      Özgür Bey, D ve R’deki vuruntularınız kalkış tasından kaynaklanmaktadır. Bu şanzımanın revize olması gerektiğini göstermektedir. Bu şekilde aracı birkaç bin km daha kullanabilirsiniz. Vuruntunuz zaman içerisinde artacaktır. Maliyet olarak revizyon 5-6 bin TL, artı hidrolik ünite (gerekli görülürse) değişimi gerektirebilir.

  4. serkan kaçmaz
    serkan kaçmaz / Cevapla 27 Mayıs 2019 at 03:13

    iyi günler, 2013 model 2.0 otomatik opel insignia 160 hp cosmo aracım var 2 senedir aracı kullanıyorum araç ilk aldığımda 86000 km de idi ve aldıkdan bir müddet sonra p konumundan d konumuna alırken hafif sarsıntı yapmaya başladı araç 100 000 km yi geçince şanzıman yağını değiştirdim ilk 2000 km ye kadar sıkıntı yoktu sonra ışıklarda kalkış yaparken vuruntu yapmaya başladı şanzıman yağını tekrar değiştirdim fakat sorun devam ediyor ve vites düşürürken hafif sarsıntı yapıyor ara sıra aracım şu an 138000 km de.
    kocaeli -körfez
    serkan kaçmaz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Mayıs 2019 at 19:43

      Serkan Bey, aracınızdaki TF80 şanzımanların hidrolik ünitelerindeki aşınmalar bu tip problemlere neden olabilmektedir. Bir süre sonra kalkış tasında mekanik arıza oluşmaktadır.

      • serkan kaçmaz
        serkan kaçmaz / Cevapla 10 Haziran 2019 at 15:26

        teşekkürler mesajınızı yeni gördüm kusura bakmayın. çözüm için nasıl yardımcı olabilirsiniz ?

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 11 Haziran 2019 at 20:25

          Serkan Bey, büyük ihtimalle hidrolik ünitenizin revizyon olması veya yenisi ile değişmesi gerekmektedir. Dilerseniz buyurun aracınızı bir birlikte test edelim ve daha net bir teşhis koyabilelim.

          • serkan kaçmaz
            serkan kaçmaz / 13 Haziran 2019 at 23:56

            teşekkürler en kısa sürede geleceğim.

  5. Ahmet
    Ahmet / Cevapla 2 Haziran 2019 at 22:37

    Henüz 1 aylık 1000 km deki insignia gs aracımda son 10 gündür sabah ilk hareket esnasında biraz yürüdükten sonra gaz pedalından hissettiğim tak diye bir ses alıyorum , sonrasında gün boyu herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum. Bu ses şanzıman kaynaklı olabilirmi ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 4 Haziran 2019 at 06:33

      Ahmet Bey, sesi dinlemeden sağlıklı bir yorum yapmamız mümkün değlldir. Aracınız garanti kapsamında olduğu için en yakın Opel yetkili servisine göstermenizi tavsiye ederiz.

  6. Ümit
    Ümit / Cevapla 12 Haziran 2019 at 20:00

    Slm lar şanzıman revizyonu ne demek maliyet nedir be hangi illerde yapılabiliyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 13 Haziran 2019 at 22:31

      Ümit bey, şanzıman revizyonu, şanzımanın içerisinde aşınmış parçaların yenileri ile değiştirilmesi, hidrolik ünite (şanzıman beyni) ve selenoidlerin test edilmesi ve arızalı olan bölümlerinin onarılması, ardından şanzımanın komple dinamometrede araç üzerinde test edilmesidir. Maliyeti değişecek parçalar ile birlikte değişmektedir. Revizyon işlemi sadece İstanbul’daki genel merkezimide yapılmaktadır. Bununla birlikte Türkiye genelindeki anlaşmalı noktalarımızda şanzıman sökülüp tarafımıza gönderilebilmekte ve revizyon sonrası araca montajı yerel olarak yapılabilmektedir.

  7. Adem
    Adem / Cevapla 21 Haziran 2019 at 15:26

    Aracım 2013 model 2.0cdti insignia, aracımda vites geçişlerinde sorun yok, vites düşüşlerinde genellikle 5. Vitesden 4. Vitese düşerken ve 3. Vitesten 2.vitese düşerken sanki yüksel devirde vites düşüyor gibi yığılma oluyor, bazen ışıklarda kalkış yaparken sanki arkadan birşey çarpmış gibi vuruntu oluyor vites kendini boşa almış oluyor, arıza ışığı yanmıyor herhangi bir hata gözükmüyor ekranda, sebebi ne olabilir ? Servis yeni şanzuman yazılımı çıkmış atabiliriz diyorlar, atılırsa düzelme ihtimali varmıdır şimdiden tşklr

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 13:39

      Adem bey, küçük bir ihtimalle aracınız yazılım ile düzelebilir.Yazılım güncellemenin bir zararı olmaz. Eğer yazılım ile düzelmezse, şanzıman beyninizin test ve revizyon olması gerekecektir.

      • Resit
        Resit / Cevapla 7 Aralık 2019 at 22:59

        Merhaba hayirli isler. 2010 model 2.0 tdci insigniami sıkıştirdıgımda 6. Vitese gecisi gecikiyor. Ta ki 4000 devre kadar degistirmiyor vitesi ve ayagimi gaz pedalindan cektigimde vitesi degistiriyor. Ayrica sabahlari 1 ve 2. Vites gecisi cabuk 3. Vites ise 2000 devri bulmadan gecmiyor dolayisi ile soguk motora gaz vermek icap ediyor. Yorumuma donus yaparsaniz memnun olurum. Bereketli kazanclar.

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 30 Mayıs 2020 at 10:12

          Reşit Bey, muhtemelen tork konvertörünüz arızalıdır.

      • Emre
        Emre / Cevapla 8 Kasım 2022 at 23:14

        Merhabalar 2017 Insignia 1.6 136 bg dizel aracım zaman zaman uzun yolda 5. Viteste takılı kalıyor…bir ara p0741 kodu verdi. Yağ değişimi yaptım düzeldi ama 4 ay sonra gene arıza lambası yaktı ve p0700 verdi..sorunu ve masrafı nedir öğrenebilirmiyim

  8. Caner
    Caner / Cevapla 12 Temmuz 2019 at 14:41

    Merhaba 2011 Opel ınsıgnıa dizel aracım var hafif rampada çıkarken vites geçişi olmuyor gaza yükleniyorum motor bağırmaya başlıyor neden yapar?
    Birde aracı en kısa zamanda servise götürün yazısı çıkıyor Opel servisi bir abimiz var götürüyorum bilgisayar bağlayıp bakıyor hatayı siliyor tekrar hata çıkmıyor. Bir işlem yaptırtmayıp yola cıktığımdaa aynı yazı ekranda aracı En kısa zamanda servise götürün çıkıyor yardımcı olurmusunuz. Opel ınsıgnıa dizel 2011 125000 km

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 20:47

      Caner Bey, probleminiz motor veya şanzıman kaynaklı olabilir. Arıza kodunu silmeniz arızanın giderildiği anlamına gelmediği için de ilk tekrarda tekrar ekrana çıkması çok normal. Bize ilgili arıza kodunu söylerseniz veya aracınızı bize getiriseniz size daha fazla yardımcı olabiliriz. Arıza tespiti için bir ücret almıyoruz.

  9. Suleyman
    Suleyman / Cevapla 16 Temmuz 2019 at 22:15

    Iyi akşamlar 2011 model 2000cd opel insignia p0700 hatası veriyor suan vitesler zor geçiyor yorumunuzu ve yaklasik maliyet hesabızi alabilirmiyim ilginize teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Temmuz 2019 at 07:46

      Süleyman Bey, p0700 genel anlamda şanzımanda arıza olduğunu belirten bir koddur. Aracınızda ilk jenerasyon TF80 şanzıman olma ihtimali yüksektir. Bu durumda eğer arızanız yeni başladıysa şanzıman beyninizin revizyonu ile araç kurtulabilir, 3.000 ile 4.000 TL arasında maliyeti olacaktır. Eğer şanzıman revizyonuna gidilirse 8 ile 10 bin TL arası masrafı olacaktır.

      • TAMER ATAN
        TAMER ATAN / Cevapla 16 Ağustos 2020 at 11:59

        Merhaba bende de 2009 2.0 tcdi var aynı kod bendede var bursa inegoldeyim araç 4 ile 5e zor geçiyor p0700 arıza veriyor şanzıman kumandası mil açık talebi diye birde p0735. P0734.
        5. Ve 4. Vites transmisyon oranı fonksiyon kesintisi yazıyor araç şu an özel serviste şanzıman sokuldu bişe çıkmadı amabeyinden supheleniyorlar yeni beyin lazım dediler yardımcı olurmusunuz

  10. Suleyman
    Suleyman / Cevapla 19 Temmuz 2019 at 22:33

    Arac şuan izmirde yardımcı olacağınız bi yer yada yeriniz varsa getirmek isterim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Temmuz 2019 at 13:14

      Süleyman Bey, 05522791288 nolu telefondan Ege bölge sorumlumuz Çağdaş Bey’e ulaşabilirsiniz. Kendisi size yardımcı olacaktır.

    • Su
      Su / Cevapla 5 Eylül 2019 at 00:22

      P0700 ariza kodu nedir. Servis sanziman ariza lambasi yaniyor. Ve motor isareti yanik sol ekranda. Opel insignia 2011 dizel otomatik 2.0 maliyet nedir

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 28 Mayıs 2020 at 04:16

        P0700 şanzımanınızdan kaynaklı bir arıza olduğunu belirli eden genel bir arıza kodu olup yanında bir kod daha atması gerekmektedir. Şanzımanlar bu kodu atıp korumaya aldıklarında kontağı açıp kapatmanız anlık reset sağlasa da, koşullarının ilk tekrarında aynı kod atacaktır. İkinci arıza kodunuzu biliyor musunuz? Eğer bilmiyorsanız İstanbul veya İzmir’deki servis noktalarımızdan birisine uğrayıp ücretsiz olarak öğrenebilirsiniz. Bu kodu bizimle paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.

      • Yunus
        Yunus / Cevapla 1 Mart 2021 at 02:36

        Merhaba 2012 model opel insignia 2.0 cdti 130hp aracım var.Aracın özellikle motoru sıcakken ışıklarda kalkışta veya seyir halinde gidip durduktan sonra vuruntu oluyor sebebi nedir maliyeti nekadar olur.adanadayım

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 2 Mart 2021 at 09:58

          Yunus Bey, yukarı bu arızanın detaylı açıklamalarını gerçekleştirdik. Şanzımanın komple revizyon olması ve beyinin değişmesi gerekmektedir. Yaklaşık 13.000 TL komple revizyon masrafı bulunmaktadır.

  11. Halil can
    Halil can / Cevapla 1 Ağustos 2019 at 03:10

    2010 model 1.6 turbolu aracımda 1ve 2 viteste gaz verince ötme sesi var sebebi ne olabilir şimdiden tskler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:04

      Halil Bey, ötme sesi şanzımandan gelebileceği gibi aks ve difransiyelden de gelebilir. İstanbul’da iseniz buyurun bir çayımızı için, sesi birlikte dinleyip doğru bir teşhis koyalım.

  12. Cihan
    Cihan / Cevapla 11 Ağustos 2019 at 06:08

    Selamlar 2014 kasım çıkışlı opel insignia 1.6t sidi motor aracım uzun yolda bazen 6. Vitese geçmiyor. Herhangi bi arızakodu yok. Nedeni ne olabilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:04

      Cihan Bey, sorun tork konvertörü veya hidrolik ünitedeki tork selenoidiniz olabilir.

  13. Bekir
    Bekir / Cevapla 2 Eylül 2019 at 08:11

    İyi günler 2011 2.0 cdi Opel insinia var arabam hep d ye geçerken vuruntu yapmıyor arada sıra d ye geçerken vuruntu yapıyor yavaşça geçirdiğin zaman yapmıyor yada arabayı ilk çalıştırdığında sabahları filan yapmıyor bunun çözümü nasıl olur

    • Akın
      Akın / Cevapla 18 Ekim 2019 at 19:14

      Aynı sorun benim aracımda da mevcut 2012.D takarken vuruntu yapıyor.Arada olan bi durum.Sanki arkadan biri çarpmış gibi.Bunun çözümü nedir.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 30 Mayıs 2020 at 10:13

        Akın Bey, şanzıman içerisindeki mekanik bir sorundur. Bir kavrama grubunun yapısal problemi olduğu için sıklıkla karşılaşılmaktadır.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Mayıs 2020 at 10:14

      Bekir Bey, şanzıman içerisindeki mekanik bir sorundur. Bir kavrama grubunun yapısal problemi olduğu için sıklıkla karşılaşılmaktadır.

    • Emre
      Emre / Cevapla 15 Aralık 2022 at 10:23

      2017 Opel Insignia 1.6 136 bg dizel bazen uzun yolda 5. Viteste takılı kalıyor P 0741 kodu veriyor…sorunu ve onarım ücreti nedir?.bu arızası dışında sürüşte herhangi bir sorunu yok

  14. Mustafa
    Mustafa / Cevapla 20 Ekim 2019 at 12:28

    Merhaba 2016 insignia 1.6 dizel otomatik şanzıman arabamda giderken tak die ses geliyor ve esc arızası yanıyor vites sanki boşa çıkıyor ve tekrar vitese giriyor ve arıza lambası sönüyor. Geçen gün ilk çalıştırdığımda araç kendini korumaya aldı ve motor beyni şanzımanı görmüyordu vites aktif deildi. Bir usta çağırdık ve kutup başlarını ve şanzımandaki swiçleri söküp taktı düzeldi. Ama yine aynı sorunu yapıor ve selenoidlerde sorun olabilir dediler. Sizin yeriniz nerede avrupa yakası sefaköyden gelicem

  15. Naim
    Naim / Cevapla 13 Kasım 2019 at 20:44

    merhaba şanzımanla ilgili problemler yaşıyorum aracımda konyada güvenebileceğim bir arkadaş varmı arıza kodlarıyla ilgili size bilgi versem burda her kafadan bir ses çıkıyor aracı yeni aldım 3 gündür moralim çok bozuk sizinle irtibata geçmem için

  16. Tore
    Tore / Cevapla 15 Kasım 2019 at 00:23

    Aracım 2013 2.0 dizel..
    aracıı d ye atınca vuruntu yapıyordu şanzıman yagını degiştirdim serviste yazılım attım o düzeldi fakat şimdi 2 nci vitesten 3 e atınca yüksek bi vuruntu yapıyor vites kücültüncede bazen vuruntu yapıyor sebebi ne olabilir acaba ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Kasım 2019 at 20:51

      Sn.Tore, şanzıman hidrolik beyninizde problem var gibi gözükmektedir.

  17. Omer
    Omer / Cevapla 21 Aralık 2019 at 19:14

    Sen 2014 model insignia aracım af40 şanzıman mevcut araç düz yolda gittiği yerde devir yükseliyor yanlız araç gitmiyor esp lambası ve ekranda şanzıman arızası yanıyor yardımcı okursanız sevinirim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Mayıs 2020 at 10:15

      Ömer Bey, anlattığınız kadarı ile şanzımanın içerisinde basınç kayıbı var, beyni sökülüp içerisindeki kavramaları araç üzerinde test etmemiz gerekebilir.

  18. Yasin gurses
    Yasin gurses / Cevapla 5 Şubat 2020 at 01:56

    Slmlar 2011 dizel otomatik bi aracım var araç ısındığında d konumunda vuruntu oluyo vites geçişlerinde sorun yok neden yapar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Mayıs 2020 at 10:15

      Yasin Bey, şanzıman içerisindeki mekanik bir sorundur. Bir kavrama grubunun yapısal problemi olduğu için sıklıkla karşılaşılmaktadır.

  19. Mrthsyn
    Mrthsyn / Cevapla 4 Mart 2020 at 10:22

    Slm insignia 2014 model 1.6 otomatik benzinli de hangi kod isimli şanzıman vardır

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Mayıs 2020 at 10:17

      6t45

  20. FATİH
    FATİH / Cevapla 6 Mart 2020 at 22:15

    İnsiğna 2.0 motor dizel araçım2012 185 bin km de d kalkışlarda arada sırada vuruntu yapıyor nedeni nedir açaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Mayıs 2020 at 10:18

      Fatih Bey, şanzıman içerisindeki mekanik bir sorundur. Bir kavrama grubunun yapısal problemi olduğu için sıklıkla karşılaşılmaktadır. Yukarıda safyamızda detayları ile bahsettik.

  21. mehmet
    mehmet / Cevapla 16 Mart 2020 at 18:12

    merhaba 2010 2000 motor 160 beygir ctdi aracım 4 viteste gaza bastığım halde araç hızlanmıyor diger viteslerde bi sorun yada vuruntu yok arızası ne olabilir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Mayıs 2020 at 10:19

      Mehmet Bey, 4-5-6 dip kavramanızda mekanik problem olabileceği gibi problem şanzıman beyni ile alakalı da olabilir. Dilerseniz bir uğrayın aracınızı birlikte test edelim. Test için herhangi bir ücret almıyoruz.

  22. gürsoy arslan
    gürsoy arslan / Cevapla 26 Mart 2020 at 23:12

    merhaba 2.0 dizel 2011 model insignia aracımı 1 yıl önce opel alpata servisinde otm şanjımanını full rekteviye yaptırdım 10bin gibi rakam tuttu ama aracım nadirde olsa ilk D ye aldıgımda pat diye vuruyor sanki motor yerinden cıkıcak bunun sebebi ne olabilir servisligin garantisinden nasıl yararlanabiliriz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Mayıs 2020 at 10:20

      Gürsoy Bey, servis size işlemi faturalı yapmıştır. 2 yıl garantisi olması lazım. Servise gidip iş emri açtırın, gerekirse Opel genel merkezine bilgi verin.

  23. Serdar
    Serdar / Cevapla 30 Mart 2020 at 12:28

    Mrb 2012 200.000km opel insigna cihaza baglattim şanzuman ariza gostermiyor ilk kalkista bazen vuruntu yapiyor geri vites gecisinde yapmiyor.sorun hakkinda bilgi verebilrmisiniz istanbul avrupa yakasindayim tsk ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Mayıs 2020 at 10:20

      Serdar Bey, şanzıman içerisindeki mekanik bir sorundur. Bir kavrama grubunun yapısal problemi olduğu için sıklıkla karşılaşılmaktadır. Yukarıda safyamızda bu arızayı detayları ile bahsettik.

  24. salih
    salih / Cevapla 15 Mayıs 2020 at 04:28

    iyi çalışmalar efendim 2011 2.0 insignia aracım şanzuman yağı deyiştikten sonra arada d konuma aldığımda vuruntu yapmaya başladı tekrar 1500km sonra yağı tekrar deyiştirdik düzeldi fakat arada yine vuruntu yapmaya başladı vuruntu sert deyil yazılım gerekiyormu yağ deyişiminden sonra teşekürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 30 Mayıs 2020 at 10:21

      Salih Bey, Insignia araçlarda bu vuruntular yağ değişimi lie gitmez. Aksine arttığı gözlemlenmiştir. Yazılım da düzeltmez zira şanzımanda mekanik sıkıntı bulunmaktadır.

  25. Ayse
    Ayse / Cevapla 5 Haziran 2020 at 01:58

    Merhaba opelinsignia 2015 model aracimi park ederken R den D ye gemedi nedeni ne olabilir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Haziran 2020 at 03:37

      Ayşe Hanım, vites kolundan olabilir. Genellikle bu araçlar şalter arızası yapmazlar. Bu arızanız sürekli mi olmaktadır?

    • enes
      enes / Cevapla 8 Haziran 2020 at 23:22

      merhaba insignia 1.6 cdti aracim manuel modda iken vites yukseltme ve dusurmeyigec algiliyor yani gec dolduruyor sebebi ne olabilir

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 9 Haziran 2020 at 09:57

        Enes Bey, bunu bir viteste mi yapıyor, yoksa bütün viteslerde mi?

  26. enes
    enes / Cevapla 9 Haziran 2020 at 00:04

    merhaba insignia 1.6 cdti aracim manuel modda iken vites yukseltme ve dusurmeyi gec algiliyor (sanziman gec dolduruyor dendi) sebebi ne olabilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Haziran 2020 at 09:58

      Enes Bey, bunu bir viteste mi yapıyor, yoksa bütün viteslerde mi? Ayrıca manuelde değilken benzer bir şikayetiniz var mıdır?

  27. enes
    enes / Cevapla 9 Haziran 2020 at 12:18

    otomotik modda sorun yok sadece manuel modda tum gecislerde

  28. Sinan
    Sinan / Cevapla 12 Haziran 2020 at 16:14

    Merhabalar,
    Insignia 2016 model 60binde aracımız var. cdti 1.6 otomatik vites Vitesi P konumuna alırken çok zorlanıyor ve 2 kere vites yerinden çıktı. 2 gündür çok sıklıkla zorlanıyor P konumuna alırken. Sorun ne olabilir?
    Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 13 Haziran 2020 at 08:49

      Sinan Bey, aracınızda vites kolu ile ilgili bir arıza var gibi gözükmektedir. Bir servisin vites kolu-vites halatı mekanizmasını kontrol etmesi gerekmektedir.

    • Turgay Aydın
      Turgay Aydın / Cevapla 29 Ekim 2020 at 21:14

      Merhabalar Ben Turgay Aydın 2016 model 1.6 dizel insıgnıa aracım su radyatörü şanzıman yağına su verdiğinden beyin değişti şanzıman açılmak zorunda kaldı. Tamir ettiler ama 2den 3 e geçişte bir de 5 den 6 ya geçişte burunlu yapıyor. Durum böyle bakımlarımızda düzenli yapmama rağmen ki bir çık kişi şanzıman yağını kolay kolay değiştirmeZ ona rağmen böyle berbat bir problemle karşılaştım . Tamirine 3 ay önce 27 bin TL verdiğim bu araçta sizin bana aracı getirsem maliyeti ne olur. Bana bilgi verirseniz sevinirim. Bir daha 27 bin gibi bir rakam ödemek istemem haklı olarak . Şimdiden teşekkür ederim.

  29. ahmet çekiçgibi
    ahmet çekiçgibi / Cevapla 15 Haziran 2020 at 17:40

    Merhaba,

    Aracım 2016 Model insignia 1.6 136 HP Dizel , vitesi p den d ye aldığımda araç hafif bi sallantı yapıyor ve birde 5. vites giderken gaza yüklendiğimde 3 atarken sert bir vurma yapıyor. Nedeni nedir ustam

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Haziran 2020 at 07:53

      Ahmet Bey, şanzımanınız içerisinde mekanik problem var gibi gözükmektedir. Bu gibi durumlarda genellikle GM şanzımanlar bir arıza kodu atarlar. Sorun taslardan olabileceği gibi, selenoid grubundan da olabilir. sağlıklı yorum yapabilmemiz için aracınızı bir test etmemiz gereklidir.

  30. Kasım görmüş
    Kasım görmüş / Cevapla 25 Haziran 2020 at 20:05

    Merhabalar
    Araç insigna 2012 model 2000 motor
    Vitesi R veya D aldığımda bekleme yapmıyor motor stop ediyor. Ancak D alıp gaz verdiğimde sıkın ti olmuyor. Yokuşlarda kalkış yapmıyor. Aracı geri bırakıyor. Sorun ne olabilir. Tekirdağ Çerkezköy yim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2020 at 17:19

      Kasım Bey, telefonda görüştüğümüz üzere ücretsiz ekspertiz için sizi İstanbul merkez servisimize bekliyoruz.

  31. Harun yıldırım
    Harun yıldırım / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 01:25

    Merhaba 2016 model 1.6 GM 136 hp aracım var 1. Ve 2. Viteste araba manuel arabada yarım debriyaj yaparmış gibi biraz boşa bağırıyor ve 3e geçtiğinde normale dönüyor.manuel arabada debriyaj balatasının bitmeye başlaması gibi düşünün sorun ne olabilir cozum ne olabilir teşekkür ederim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 12:43

      Harun Bey, şanzımanın içerisinde mekanik bir bozulma var ve basınç kaçaklarından dolayı vitesi kaçırarak geçiş yapıyor. Şanzıman tam olarak test edilmeden ve arıza kodlarına bakılmadan bir yorum yapmamız sağlıklı olmayacaktır. Eğer İstanbul veya İzmir’de iseniz buyurun bir çayımızı için, birlikte aracınızı test edip size net teşhisi koyalım. Test işlemlerimiz ücretsizdir.

  32. gökhan kaplan
    gökhan kaplan / Cevapla 20 Temmuz 2020 at 14:24

    kolay gelsin,
    araç 2011 insignia cdti otomatik 130 HP. dün itibari ile araç vites geçisine izin vermiyor ve manuele alsam da “vites değiştirilemedi” uyarısı veriyor. 4000 d/d görüyor ama vitesi 1 den 2 ye geçmiyor. ayrıca araç duruyorken vites geçişlerinde aşırı vuruntu yapıyor. araç Afyon ilinde nasıl yardımcı olabilirsiniz.
    teşekkür ederim.

  33. Ercan Özkaya
    Ercan Özkaya / Cevapla 28 Temmuz 2020 at 02:30

    Mrb. İyi Günler. 2017 model Insignia Grand Sport 1.6 Cdti Dizel otomatik aracım var.Bende vuruntu yada geçiş dahil hiçbir sıkıntı yok.Sürüşle de ilgili bi sıkıntım yok fakat aracımı çalıştırıp D konumuna aldığımda şıkırtılı bir ses geliyor seri biçimde ” şık şık şık şık’ diye.Aracı N ye alıp yada P ye alıp tekrar D ye aldığımda ses kayboluyor. bazen park ederken de D konumuna aldığımda bu sesi aynı şekilde alıyorum.Bazen de ses gelmiyor hiç.Problem nedir?

  34. Coşkun aslan
    Coşkun aslan / Cevapla 29 Temmuz 2020 at 13:55

    S.a ustam aracım 2011 model opel insignia 2.0 dizel otomatik yolda servis transmisyon yazdı ve bağlattığımda P0741 (tcc)kodu verdi ankaradayım ne yapmam gerekir

    • Emre
      Emre / Cevapla 8 Kasım 2022 at 23:22

      Aynısı bende oldu sorunu nasıl gidersiniz paylaşır mısınız rica etsem

  35. Ensar
    Ensar / Cevapla 4 Ağustos 2020 at 12:03

    Selamünaleyküm hocam öncelikle kolay gelsin 2011 model 2.0 motor otomotik 220.000 km de araç kalkarken bazen normal bazen sert şekilde vuruyor. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

    • Emre
      Emre / Cevapla 8 Kasım 2022 at 23:21

      Kolay gelsin hocam sorunu nasıl gidersiniz bilgi paylaşımınız

  36. Osman
    Osman / Cevapla 11 Ağustos 2020 at 16:34

    Merhabalar 2012 insignia 2,0 araç 3.viteste 60-70 skalasında vurma yapıyor sebebi ve düzeltme maliyeti nedir? Yardımlarınız için teşekkür ederim.

  37. Serhat
    Serhat / Cevapla 17 Ağustos 2020 at 10:03

    Merhabalar. 2013 model mahyajlı kasa İnsignia 1.6 Turbo Benzin 170 PS aracım var. Aracımda geri vitese alırken ve D konumundan N konumuna geçerken sarsıntı oluyor. Vites geçişlerinde yada kalkışta en ufak bir sorun yok. Yağ değiştirdim ancak içindeki yağı tam boşaltamadıkları için sadece 4 litre yağ değişmiş oldu. Sizce sorunun nedeni nedir ? Maliyeti ne kadar olabilir ? İlginiz için şimdiden çok teşekkür ederim.

    • Serhat
      Serhat / Cevapla 17 Ağustos 2020 at 10:05

      Ayrıca aracımın olması gerektiği kadar atak olmadığını düşünüyorum. Bunun nedeninin de şanzımandan kaynaklanma ihtimali var mıdır acaba ?

  38. Serhat
    Serhat / Cevapla 17 Ağustos 2020 at 10:07

    Merhabalar. 2013 model mahyajlı kasa İnsignia 1.6 Turbo Benzin 170 PS aracım var. Aracımda geri vitese alırken ve D konumundan N konumuna geçerken sarsıntı oluyor. Vites geçişlerinde yada kalkışta en ufak bir sorun yok. Yağ değiştirdim ancak içindeki yağı tam boşaltamadıkları için sadece 4 litre yağ değişmiş oldu. Ayrıca aracımın yeterince atak ve seri olmadığını düşünüyorum. Ataklık sorunu ile şanzımanın bir alakası olabilir mi sizce ? Sizce sorunun nedeni nedir ? Maliyeti ne kadar olabilir ? İlginiz için şimdiden çok teşekkür ederim.

  39. Selçuk
    Selçuk / Cevapla 25 Ağustos 2020 at 12:30

    Merhaba , Aracım 2011 2,0 dizel 160 beygir modeli,Km 195000. Bugün n den d ye geçerken tak diye ses geldi. N den R ye geçerken ise bir problem gözükmemektedir. Konu ile ilgili yardımlarınızı talep eder, sağlıklı günler dilerim.

  40. cem ceminay
    cem ceminay / Cevapla 14 Eylül 2020 at 09:34

    burada yazdıklarınız iyi hoş ama dükkanınıza gittiğimde astronomik fiyat teklifi etmeniz yeni şanzumandan fazla para istiyorlar arkadaşlar bende hayal kırıklığı yarattı

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Eylül 2020 at 16:23

      Cem Bey, sizden hangi şanzıman için astronomik fiyat istendi, bilgi verebilir misiniz? Şu anda piyasa ince kartel AF40 şanzımanı tarafımızdan daha uyguna yapabilecek yer yok diye biliyoruz.

  41. Mustafa korkmaz
    Mustafa korkmaz / Cevapla 18 Ekim 2020 at 13:44

    Bende 2011 130 bg 20tdi edition Opel Insignia var araç 178000km 151000 ben aldım fakat ara ara bazen kalkarken arkadan sanki birisi çarpmış gibi küt diye birsey oluyor resmen koldukta oynuyorum yerimde sonra yapmıyor bir müddet sonra yine oluyor kalkarken birde bazen giderken devir saati 30 duruyor bağırıyor ama gitmiyor bende zorlamamak için pedaldan ayağımı çekip geri basıyorum zorlamak istemiyor um sonra normale dönüyor bu dediklerimi neden yapar sorun nedir herhangi bir kod arıza yok bu yüzden daha büyük arıza olmadan yaptırmayı düşünüyorum ve Alibeyköy oturuyorum bu yüzden gelmeden önce sizden tahmini ne kadara mal olur fiyat verirseniz ona göre bende kendini ayarlar gelirim şimdiden tsk

  42. Aytunç YILDIRIM
    Aytunç YILDIRIM / Cevapla 13 Kasım 2020 at 18:55

    Merhaba. 2013 model 1.6 t 170 hp otomatik aracımda arıza lambası yandı. Bugün farkettim ki araç otomatik modda ve manuel modda 5. vitesten 6. vitese geçmiyor. Diğer vites geçişlerinde sorun yok. Arızanın çözümü basit midir? Maliyeti ne kadardır? Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 11 Aralık 2020 at 16:58

      Merhaba Aytunç Bey bahsetmiş olduğunuz arıza için yerinde tespit etmek isteriz. dilerseniz İstanbul yada İzmir şubemizde sizleri ücretsiz test ve çay ikramımız için bekleriz.

  43. Turgay Haran
    Turgay Haran / Cevapla 19 Kasım 2020 at 21:12

    2016 model 1.6 cdti opel insignia aracım 23.000 km’de şanzıman yağ soğutucu patladı. 12.000 tl ye radyatörü değiştirip şanzımanı revize ettiler.
    Araçla giderken bir sorun yok. Fakat dururken vitesi D ye veya R ye alınca 1 saniye sonra bir vurma sesi var. Servis 1500- 2000 km kullanın parçalar alışacak diyor. 1300 km oldu azaldı ama tam geçmedi . Bu neden olur. Size gelsem çözüm bulurmusunuz.

  44. Deniz
    Deniz / Cevapla 25 Kasım 2020 at 03:11

    2016 model Opel Insignia 1.6 CDTI otomatik şanzıman aracım vitesi d ve r ye alırken ara ara vuruntu yapıyor..birde muhtemelen 3 ten 2 ye vites düşürürken de aynı vuruntuyu yapıyor bu şekilde yaklaşık iki yıldır kullanıyorum..ben aracın 3 .sahibiyim ve aracı satın aldığım kişi de bu şekilde bı yıl kullanmış..bikac ustaya sorunun çözümü için gösterdim ama şanzıman beyninden cevap alamadıklarıni ve kullandığım sureyide göz önünde bulundurarak uğraşmamami önerdiler..ama içim rahat değil..bu arada arcim şuan 34.000 km’de

  45. Turgay Aran
    Turgay Aran / Cevapla 17 Aralık 2020 at 00:47

    Deniz bey sorunumuz aynı gibi acaba bir çözüm buldunuz mu..

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Aralık 2020 at 09:47

      Merhaba Turgay Bey aracınızdaki arızayı yada arıza kodlarını bizimle paylaşmanız mümkünse size yardımcı olmak isteriz. Dilerseniz de İstanbul yada İzmir şubelerimize bekleriz ücretsiz test ve çay ikramımız için sağlıklı günler.

  46. emrah ünal
    emrah ünal / Cevapla 31 Ocak 2021 at 12:24

    merhabalar. benim 2012 model opel insignia 2.0 dizel cdti otomatik aracım var. yaklaşık 2-3 yıldır aracı çalıştırdıktan sonra vitesi d ye veya r ye aldığımda ayağım firendeyken ayağım frende olduğu sürece rahatsız edici bi titreşim var. bu sorun ışıklarda durduğumda yada vitese attığımda ayağım firende olduğu sürece devam ediyor baya göğüslüğü falan titretiyor. araba sanki gitmeye çalışıyor. fakat ayağımı frenden çektiğimde yada araç hareket halinde iken vites geçişlerinde yada frenleme yaptığimda sorun yok. titreme sadece araç tam durgun halde iken ayağım frende ve d veya r ye attığımda oliyor. motor ve şanzıman takozlarını değiştirdim fakat sorun hala devam ediyor. sorun ne olabilir ve çözümü nedir.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Şubat 2021 at 14:48

      Merhaba Emrah Bey aracınızdaki arıza şanzıman içi basınç kaybından meydana gelen mekaniksel bir arızadır. Aracınızın arıza tespitini yerimizde görmek isteriz. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul,İzmir veya Ankara servis noktalarımıza bekleriz.

  47. emrah ünal
    emrah ünal / Cevapla 31 Ocak 2021 at 21:47

    merhabalar hayırlı işler dilerim. ben sorunumu yazdım ama bir türlü hangi başlık altında bulamıyorum. benim sorunum 2012 model insignia 2.0 cdti dizel otomatik.aracımda araç park.halinde vites değistirmek.için frwne basıp d veya r ye taktığımda ayağım frende olduğu sürece rahatsız edici bi titreşim yapıyor ayağımı frenden çekene ladar da devam ediyor. sanki araç gitmek istiyor. ayağımı frenden çekip hareket ettiğimde yada vites geçişlerinde hiç bir problem yok. aynı durum ışıklarda durduğumda araç vitesteyken ve ayağım.frendeyken de oluyor ama kesinlikle bi vuruntu gibi değil yoğun bir titreşim olarak. hareket halondeyken hızlanırken yada yavaşlarken hiç bir ses yada sorun yok sadece tam aprk.pozisyonumda ayağım frende araç vitesteyken ayağım frende olduğu sürece yapıyor ve frene biraz daha yüklendiğimde biraz azalıyor. bu sorun yaklaşık 3 yıldır devam ediyor.şanzıman ve motor.takozlarını değiştirdim sorun düzelmedi. sizce sorun ve çözüm nedir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Şubat 2021 at 14:48

      Merhaba Emrah Bey aracınızdaki arıza şanzıman içi basınç kaybından meydana gelen mekaniksel bir arızadır. Aracınızın arıza tespitini yerimizde görmek isteriz. Dilerseniz ücretsiz yol ve cihaz testi için İstanbul,İzmir veya Ankara servis noktalarımıza bekleriz.

      • emrah ünal
        emrah ünal / Cevapla 1 Şubat 2021 at 23:10

        izmir şubenize gidebilirim. fakat kesin sorun çözülebilirmi ve tahminen masraf olarak ne çıkar acaba?

  48. Mehmet
    Mehmet / Cevapla 13 Mart 2021 at 01:17

    2017 model insignia 1.6 cdti otomatik dizel aracımda ilk kalkışlarda gaz verdikten 3-4 saniye sonra aracım hareket ediyor bu arada devir saati hareketli ve 4 ten 5 e geçerken araç boşa düşüyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 13 Mart 2021 at 11:09

      Mehmet Bey, aracınıza hiç lpg takıldı mı? Rampa çıkarken herhangi bir güç kaybı yaşıyor musunuz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 13 Mart 2021 at 12:19

      Mehmet Bey, kalkış haricinde diğer vites geçişleri sırasında, gaza bastığınızda aracınızın tepkimesi nasıl? Dilerseniz Atco İstanbul, Atcp Ankara veya Atco İzmir servislerimizden birisini ziyaret ederek ücretsiz bir şekilde ekspertiz hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

  49. Bektaş Gül
    Bektaş Gül / Cevapla 5 Nisan 2021 at 01:27

    İnsignia sportstourer cosmo 2.0 cdti 160 bg 2012 model sw aracım otomatik vites D konumuna alınca vuruntu yapıyordu. 80.000 Km de şanzıman yağı değiştirmek istediğimde servis tamamı boşaltılıp değişmez dedi ve bir kısmını boşaltıp ekleme yaptı. Biraz çalıştırıp tekrar ekleyerek değişimi tamamladı. Vuruntu geçti şu an 110.000 Km de tekrar vuruntu yapmaya başladı. Daha çok D ye alınca yapıyor R de daha az yapıyor. Ne yapmam gerekiyor. Tavsiyeniz nedir. ANKARA ikamet ediyorum. 05333274464

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Nisan 2021 at 17:44

      Bektaş Bey, şanzıman yağı değişiminde makina ile değişim yapıldığında manuel yönteme göre nerdeyse hepsini yenileyecektir. Şanzıman yağı değişimi şanzımanınızın içerisinde ki vuruntu problemini hiçbir şekilde çözmemektedir. Dilerseniz Atco Ankara şubemizi ziyaret ederseniz ücretsiz bir şekilde arıza tespit cihazını bağlayarak aracınızın arızasının kaynağına inebiliriz.

  50. Ahmet
    Ahmet / Cevapla 29 Nisan 2021 at 09:53

    Merhabalar 2011 model ınsıgnıa kullanmaktayım geçen yazın memlekete giderken şanzıman ısınma servis diye yazı belirdi ekranda, araç gaz yemedi kendini korumaya aldı. Biraz soğumasını bekledim yola çıktım 500 km boyunca bu sorunla karşılaşmadım yaklaşık 1 yıl oldu daha böyle bir yazı ekrana gelmedi öte yandan aracı n den d ye attığımda araç ileri doğru vuruntu yapıyordu ilk viteste sonraki geçişler sıkıntısıdı şanzıman kulaklarını değiştirdim birisi kopmuş diğeri de yarılmıştı onu tamir ettirdim vuruntu yok şu an birde n den d ye atarken aracın firenine kalkış esnasında sertmi yumuşak mı basmalıyız bu konular hakkında bilgilendirebilirseniz çok sevinirim zira söylentiler beni otomatik şanzıman dan soğuttu opel yetkili servisine gittim araçtan tam soğuttular ne yapmalıyım

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2021 at 13:38

      Ahmet Bey, şanzıman kulaklarında ki kauçuk tipteki malzemenin aşınması yada yere yaptığı sürtmeler sonucu şanzıman kulağı kopma durumları yaşanmaktadır. Vites şalterini değiştirirken tam frene basmanız daha iyi olur.

  51. riza
    riza / Cevapla 21 Mayıs 2021 at 21:26

    s a benim opel insigna var 2011 model cok vurma var ne kadar masrafı olur

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Mayıs 2021 at 09:16

      Rıza Bey, size masraf belirtebilmemiz için aracınızın arızasını ve hata kodlarını bilmemiz gerekiyor. Dilerseniz Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şubelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza uygun ücretsiz bir şekilde ekspertiz yapalım birlikte hata kodlarını öğrenip bu işlemlerin neticesinde size daha doğru bir maliyet belirtelim.

  52. İbrahim Paşa
    İbrahim Paşa / Cevapla 26 Mayıs 2021 at 11:20

    Ustam merhaba, 2016 model desing paket Insignia var. Kısa bir süredir araba ısındıktan sonra D vitesteyken durunca boşta kalıyor gaza basınca sallanma oluyor ve hareket ediyor. Yokuşta ise vites D olmasına rağmen boşta gibi geri gidiyor. Son zamanlarda ise duracagımda frene bastığımda 1 den boşa düşeceğinde yine sallama yapıyor.çok ısındıgında oluyor bu durum. Sorun ne olabilir nasıl yardımcı olursunuz bana. Konya’da çalıştığınız Opel servisi varmı. Şimdiden teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Mayıs 2021 at 08:53

      İbrahim Bey, aracınızda lpg bulunmakta mıdır? Muhtemelen arızasınızın kaynağı eksantrik mil sensöründen dolayı yapmakadır. Şuan için Konya’ da servisimiz bulunmamaktadır. Atco İstanbul, Atco Ankara yada Atco İzmir şuebelerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza ücretsiz bir şekilde ekspertiz ve hata kodu öğrenme fırsatlarımızdan yararlanabilirsiniz.

  53. Esat
    Esat / Cevapla 31 Mayıs 2021 at 19:58

    Ustam bende tork konvektör hatası ve kodu vardi. araç sadece kalkışta bazen vuruntu yapıyordu.. şanzıman yağı değiştim ve program attırdım problem çözüldü ilerde gene sorun acarmi.. arıza kodu p0741 araç 2011 model Opel Insignia 128 binde..
    Tel. 05434601960

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 10 Haziran 2021 at 12:11

      Esat Bey Merhaba , üzülerek söylemeliyim ki arızayı tekrar atacaktır kısa bir süre içinde . Aracınızın şanzımanı revisyon istiyor gibi duruyor. İstanbul , Ankara veya İzmir şubelerimize uğrayarak ücretsiz arıza tespitimizden faydalanabilir ve daha detaylı bir bilgi alabilirsiniz. Teşekkürler.

  54. DURSUN ATİK
    DURSUN ATİK / Cevapla 11 Haziran 2021 at 23:05

    2013 model makyajli kasa 2.0 dizel otomatik araç 150 binde. Yeni aldım ilk defa uzun yola gittiğimde 5.vitesten 6ya geçmedi.(manuelde geçiyor)bi çay molası verdim sonra birdaha hiç yapmadı. Dönüşte yine molaya kadar hiç problem çıkmadı sonra yine 6.vistese geçmedi bir süre sonra düzeldi.burda bazı ustalar selonoid valfi dediler.fiyat ve şehit dışından grlicegim için zaman nekadar sürer. Teşekkür ederim şimdiden

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Haziran 2021 at 11:17

      Dursun Bey Merhaba , öncelikle aracınızın markasını öğrenebilir miyim ? Şanzıman tipini öğrenebilmem gerekmektedir.Teşekkürler

  55. birol
    birol / Cevapla 14 Haziran 2021 at 16:40

    2016 1.6 cdti şanzıman kaçırma yapıyor bakım yaptırmak istiyorum ama telefonlarınıza ulaşılmıyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2021 at 20:04

      Birol Bey, şirket hatlarımızda geçtiğimiz günlerde Telekom kaynaklı bir problem mevcuttu. Sabit hatlarımız haricinde 05305678991 nolu telefondan her zaman bize ulaşabilirsiniz.

  56. Yasin
    Yasin / Cevapla 24 Temmuz 2021 at 09:48

    Merhaba 2016 cdti Insignia aracımda vitesi R ye alınca D ye geçmiyor akünün altında bulunan kolu ittirince düzeliyor ama yine R ye alınca aynı sorun oluyor. Sizce sorun nedir ne yapmalıyım. Teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Nisan 2022 at 02:44

      Yasin bey, vites halatınız problemli gibi gözüküyor. Bir servis basitçe halledebilir. Eğer halledemezlerse bize getirebilirsiniz aracınızı

  57. Mesut
    Mesut / Cevapla 9 Ekim 2021 at 23:50

    Merhaba ustam kolay gelsin aracım 2015 model 1.6 dizel 2 gündür parka alınca bazen giriyor bazen de girmiyor taki arabayı sürene kadar öbür vites geçişlerinde de sürüşte de sıkıntı yok sebebi ne olabilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Ekim 2021 at 11:08

      Merhaba Mesut Bey, aracınızın vites hattında sorun olabilir. Vites position sensor ünde de sorun olabilir. Dilerseniz İstanbul, Ankara ve İzmir şubelerimizde ücretsiz arıza tespiti ve kontrolü yaptırabilirsiniz.

  58. Naim
    Naim / Cevapla 18 Ekim 2021 at 19:56

    Ustam merhaba, aracım 2016 insignia 1.6 cdti otomatik. Yolda giderken ara sıra vites geçişinde 1 den 2 ve 2-3 geçerken vites geçişini hissettiriyor. 5. viteste 85-90 civarlarında giderken bir anda gazı kökleyince vuruntu gibi yapıyor. Opel servisine gittim yazılım güncellemek için oradaki yetkili yazılım guncellemesi sırasında şanımanda bir sorun olursa yazılım sıfırlanır şanzımanı açmak gerekir dedi. sebebi ne olabilir. teşekkürler.

    • Naim
      Naim / Cevapla 18 Ekim 2021 at 20:04

      aracım 141.000 de.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Ekim 2021 at 20:25

      Naim Bey, bu araçlarda kronik birkaç problem var. Yazılım güncelleme ile bu tip arızalar genellikle giderilemez, zira neredeyse hepsi mekanik problemler. Dilerseniz İstanbul, İzmir veya Ankara’daki servislerimizden bir tanesine gelin, ücretsiz bir test yapalım, arızanızı daha net anlayalım.

  59. Mustafa Coşkun
    Mustafa Coşkun / Cevapla 5 Aralık 2021 at 11:08

    Merhabalar. 2011 2.0 dizel otomatik aracımda bir kaç gündür d ye alınca kalkaraken vuruntu yapıyor. Bunun haricinde en ufak bir şanzıman sikintisi yok. Sorun hakkinda bilgi verebilir misiniz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Nisan 2022 at 02:42

      Mustafa bey, hidrolik beyniniz arızalı ve Türkiye’de bunun tamirini gerçekleştiren tek firmayız. Hidrolik beyni söktürüp gönderirseniz yardımcı olabiliriz. Alternatif olarak aracı da getirebilirsiniz.

  60. Mustafa
    Mustafa / Cevapla 22 Aralık 2021 at 11:56

    Merhabalar. Araç 2012 insignia 2.0 cdti. Km: 190.000. Sabahları soğuk havalarda 3. vitesten 4. vitese geçerken devir yükseliyor sert ve sarsıntılı geçiş yapıyor. Bunu 1 kere yapıyor, hemen sonrasında yavaşlayıp hızlanıyorum ve yine 3ten 4e atarken sorunsuz atıyor. Aynı durumu manuel denerken de yapıyor. Çare olarak 3te hızlanıp ayağımı gazdan çekiyorum ve 4 e atıyorum. Bu sefer de biraz geç atıyor. Bakımları daima serviste yapıldı, şanzıman yağı 180.000 km de değişti. Sizce sorun nedir ve bana nasıl yardımcı olabilirsiniz? Teşekkür ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Nisan 2022 at 02:42

      Mustafa bey, hidrolik beyniniz arızalı ve Türkiye’de bunun tamirini gerçekleştiren tek firmayız. Hidrolik beyni söktürüp gönderirseniz yardımcı olabiliriz. Alternatif olarak aracı da getirebilirsiniz.

  61. Salar
    Salar / Cevapla 24 Ocak 2022 at 19:56

    Merhabalar ustam
    Aracım 2011 insignia 2.0 otomatik dizel
    Bir sorun yaşıyorum: araçta esp, arada bir abs, park yardım sensörü arızası gösteriyor ibreler tamamen sıfırlanıyor biraz fazla yola devam edince araba saçmalıyor, bu durumda aracın kontağını kapatıyorum tekrar çalıştırmak isteyince marşa basıyor ancak motor çalışmıyor, Ancak arabayı park edip 15-30 dk bekliyorum veya motor tamamen soğuyunca kontağı çeviriyorum çalışıyor ama bir süre sonra tekrar baştan
    Kafayı yiyeceğim
    Sorun nedir aceba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Şubat 2022 at 00:45

      Merhaba, aracınızda bir problem var ve kendisini korumaya alıyor. Bunun illaki şanzıman ile bir alakası olmayabilir. Araç bu durumlarda genellikle bir arıza kodu atar. Bu arıza kodunu paylaşırsanız size daha çok yardımcı olabiliriz. Eğer kodunuzu bilmiyorsanız, İstanbul (Levent veya Kartal), İzmir veya Ankara’daki servislerimizden birisine uğrayabilirsiniz. Biz müşterilerimizin arızalarına ücretsiz şekilde test yapmaktayız

  62. Abdullah
    Abdullah / Cevapla 25 Ocak 2022 at 22:45

    İYİ GÜNLER ARACIM 2009 2.0 cdti İNSİGNİA 4 . VİTESTEN SONRA ARAÇ DEVİR YÜKSELTİYOR AMA HIZLANMIYOR AMA 1.2.3 VİTESTE SORUN YOK 4.VİTESE GELDİMİ SANKİ BOŞA ÇIKIYOR MOTOR BAĞIRIYOR GÜCÜ KESİYOR SORUN NE OLABİLİR YAKLAŞIK MALİYET NE OLUR SİZCE

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Şubat 2022 at 00:40

      Abdullah bey, hidrolik beyin ile başlayıp, komple şanzıman revizyonu gerektiren bir durumdur. Eğer komple revizyona giderse 20.000 TL civarında bir masraf çıkacaktır. Siz hangi ildesiniz? Dilerseniz ücretsiz test ve ekspertiz için İstanbul (Levent veya Kartal), İzmir veya Ankara’daki servislerimizden birisine uğrayabilirsiniz.

  63. ahmet
    ahmet / Cevapla 27 Şubat 2022 at 00:08

    aracım opel insignia 2012 vites geçişlerinde yazları hafif vuruntu oluyor ama kış ayında çok zor vites atıyor aisin sanzıman en son servis sanzıman hatası verdi sebebi ne olabilir ???

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Mart 2022 at 07:38

      Ahmet Bey, öncelikle aracınızın yağ seviyesini kontrol etmenizi öneririz. Servis şanzıman hatası için de istanbul Levent, istanbul Kartal, İzmir veya Ankara’daki herhangi bir servisimize uğrarsanız, ücretsiz diyagnoz ve yol testi hizmetimizden faydalanır, aracınızın şanzımanında gerçekten bir arıza var mı öğrenebilirsiniz.

  64. Ali Orman
    Ali Orman / Cevapla 7 Mart 2022 at 08:12

    günaydin aracim 1993 model mersedes 180 c w 202 -122 pies otmatik sazimanda sorun var düz yolda bir sorun yok kusadasi yolunda sürat 60 sa düsüyor tork konvotrundan süpheleniyorum tamirini yapabilirmisiniz yaparsaniz arabayi gtirmek istiyorum

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Nisan 2022 at 02:41

      Ali bey, yaşı itibari ile bu araca hizmet sunamıyoruz. Eğer sadece torkunu söküp gönderirseniz yardımcı olmaya çalışırız.

  65. harun HÜNDÜR
    harun HÜNDÜR / Cevapla 24 Ekim 2022 at 13:23

    MERHABA
    ARAC 2016 MODEL 1,6 İNS,İGNİA COSMO DİZEL 63.000 KM DE
    ARAÇ MOTOR ISINDIKTAN SONRA 1800-2000 DEVİR ARASINDA 70 İLE 100 KM HIZ ARASINDA SİLKELEME YAPIYOR.2000 DEVİR ÜZERİNDE HERHANGİ BİR SORUN YOK.
    ÖZEL OPEL SERVİSLERİNE BAKTIRDIM.ARACIN OPEL YETKİLİ SERVİSİNDE İNCELEMNESİNİ TAVSİYE ETTİLER.YAZILIM GÜNCELLEME YAPILMASI İSTEDİLER.
    ÖZEL OPEL SERVİSİ ŞANZIMAN VEYA ENJEKTÖRLRDE OLABİLİR DEDİLER
    ARACI HENÜZ GÖRÜTMEDİM.
    HATA NEYDEN KAYNAKLI OLABİLİR.GEREKİRSE ATCO ANKARA SERVİSİNİZE GÖRÜREBİLİRM.
    SYG..

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 25 Ekim 2022 at 12:23

      Merhaba Harun Bey, öncelikle bir servise uğrayıp arıza kodlarına baktırmanız gerekmektedir ki daha net bir teşhis konulabilsin. Şanzıman içinden ya da beyninden arıza veriyor olabilir. Dilerseniz İstanbul Kartal, İstanbul Levent, Ankara ve İzmir’de bulunan servislerimize uğrayıp diagnos ile ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

  66. harun HÜNDÜR
    harun HÜNDÜR / Cevapla 2 Aralık 2022 at 11:38

    Merhabalar
    24.0.2022 tarihinde insignia 1,6 dizel otamatik silkelemeden bahsetmiştim.aracı kayseri inciroğlu yetkili servisine götürdüm.araç 20 gün serviste kaldı,şanzıman kavarama sorunu var dediler.araç bakımı yapıldı. yüksek bir tutarda fatura çıkartıldı.lakin aynı sorun devam ediyor.servis 1000 km deneyin dedi aynı zamanda şanzıman yağ değişti.
    ben 1000 km de sorunun çözümleneceğini zannetmiyorum.şu an 1000 km olmadı
    yardımlarınızı rica ederim.
    syg..

  67. ismail yavaş
    ismail yavaş / Cevapla 22 Ocak 2023 at 19:23

    merhabalar 2013 bi turbo insignia aracım bazen dur kalklarda mütiş bir vuruntu yapıyor izmirde bir kaç servise gittim şanzımana yazılımlar atıldı yağ değişimleri oldu sorun hala devam etmekte izmirde önerebileceğiniz bir yer varmı veya ne yapmam gerek yardııcı olursanız sevinirim teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Ocak 2023 at 08:39

      Merhaba İsmail Bey, İzmir’de bizim ATCO olarak servisimiz mevcuttur. Dilerseniz Bayraklı’daki servisimize uğrayın ücretsiz arıza tespitinizi yapalım. Ardından aracınıza yapılması gereken işlemlerle ilgili ve oluşabilecek fiyatla ilgili bilgi sahibi olmuş olursunuz. Atco İzmir’in adresi: Bayraklı, Anadolu Cd. No:45/2, Bayraklı/İzmir. İletişim numarası: 0555 614 12 57

  68. Meral
    Meral / Cevapla 25 Ocak 2023 at 20:13

    Merhabalar aracim 2017 insignia grand sport 1.6 136 hplık sadece otobandan 90 km den sonra motor devirleniyor 4bin devre kadar ama arac gitmiyor motor bosta gibi bagiriyor motor ikazi yakiyor p0741 tork konvertoru kilitleme kavramasi ve p700 arizasi veriyor sanziman yagi cok kirliydi degistik yine ayni duzelmedi yuksek viteslerde gaza basildigi kadar firlamiyor dusuk viteslerde bukadar belirgin degil bilgileneirirseniz cok sevinirim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Ocak 2023 at 12:39

      Merhabalar, aracınızdaki sorun maalesef ciddi görünüyor. P0741 bu araçlarda tork konvertör arızası gibi görünse de zincirleme bir arıza sonucunda ortaya çıkmaktadır. Mutlaka şanzımanın açılıp her ünitesinin incelemeye alınması gerekmektedir. Bizim herhangi bir servisimize götürürseniz size en iyi şekilde yardımcı olmaya çalışırız. Ayrıntılı bilgi için 0850 640 06 85 nolu hattan dahili 17 veya 16’yı tuşlayarak bize ulaşabilirsiniz.

  69. İdris Öztürk
    İdris Öztürk / Cevapla 18 Nisan 2023 at 01:33

    Merhaba araç 2012 model Opel Insignia
    Arıza kodları
    P0729
    P0734
    P0735
    Bu kodları veriyor neden yapar bir ne gibi fiyat tutar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Nisan 2023 at 09:54

      Merhaba İdris Bey, aracınız dişli oran hatalarını atmış. Bu arıza kodlarında aracın şanzımanına müdahale şarttır. Yaklaşık araca sökme takma işçiliği ile birlikte 35-42 arası bir masraf çıkar komple revizyon olarak. Ayrıntılı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

  70. nihat
    nihat / Cevapla 14 Kasım 2023 at 12:35

    2017 grand sport excellence paket var belli bir km kadar araç vites geçişleri normal belli bir km den sonra araç vitesi erken yükseltiyor 6. viteste olan araba 5. vitese düşüyor sonrasında 3500 devirde 120 km hıza düşüyor öncesinde 3500 de 180-200 km hızla gidiyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Kasım 2023 at 17:16

      Merhaba, şanzıman içinde bir problem olabilir. Cihaz bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekiyor. Dilerseniz size en yakın servisimize uğraayıp ücretsiz arıza tespiti yaptırabilirsiniz.

      • nihat
        nihat / Cevapla 15 Kasım 2023 at 17:06

        Hocam ben size arıza kodlarını söyleyim ama bi hafta sonra servise gittiğimizde kodlarının kayboldugunu gördük
        C1252 C1253 C1254 P2763 C124F C1250 C1251 P0969 P0973 R0974 P175F

  71. NİHAT
    NİHAT / Cevapla 12 Aralık 2023 at 16:27

    Hocam ben size arıza kodlarını söyleyim ama bi hafta sonra servise gittiğimizde kodların kaybolduğunu gördük
    C1252 C1253 C1254 P2763 C124F C1250 C1251 P0969 P0973 R0974 P175F

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.