Galeri

3 thoughts on “Galeri

  1. Ersin
    Ersin / Cevapla 29 Mayıs 2019 at 16:33

    Sayın yetkili.

    Aracım 2000 model B5 kasa otomatik vites passat 1.8 confortline LPG li 328.000 km de. Aracın şanzıman yağı şanzıman kulaklarını ve selenoid valflerini 318.000 km de vuruntu olması nedeniyle Ankara da Öztürk şanzımanda değiştirdiler. Aracın aküsü 1 ay önce bitti. Değişim yapıldı. Akü değişimi sonrası araç 2. vitesden 3. vitese geçerken sanki aracı biri tutuyor bırakıyor gibi, araç soğukken vites geçişlerini hissetmiyorum, ancak araç ısınınca bu problemi yaşıyorum. Birde araç kalkışda silkeliyor ve rampada geri kaçırıyor. Vites küçültürkende 3. ve 2. vitesde vuruntu yapıyor. Sizce sıkıntı neden kaynaklanıyordur. Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Haziran 2019 at 04:00

      Ersin Bey, kalkışta silkeleme ve rampada geri kaçırma tork konvertörü ile ilgilidir. Vuruntunuz ise, eğer selenoidleriniz değişti ise, hidrolik üniteden kaynaklanmaktadır.

  2. Turgut
    Turgut / Cevapla 4 Eylül 2019 at 16:06

    Merhaba,
    2011 Audi Q5 Dizel 2.0 aracım 200.000KM olup, 3.vitesten 2.ye geçerken biraz vuruntulu geçiş, 2 viteste düşük km de hareketi alırken titreme başladı. Öneriniz nedir?
    1. Çiftli kavrama değişimi yapıyormusunuz ?
    2. Parça gerektiğinde orjinal temin edebiliyormusunuz?
    İyi çalışmalar dilerim

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.