Ford Focus Otomatik Şanzıman Tamiri

Ford Focus otomatik şanzıman arızası yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Ford Focus araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Ford Focus otomatik şanzıman sorunu zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Ford Focus otomatik vites problemleri için kesin çözüm üretmekteyiz.

Ford Focus Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Ford Focus araçlarda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz otomatik şanzıman tipleri:

  • Ford Focus 4F27E 4 Vites Otomatik Şanzıman Tamiri – 2012 öncesi benzinli araçlarda bulunur
  • Ford Focus Powershift Şanzıman Tamiri (6DCT250 Kuru kavrama) – 2012 sonrası benzinli araçlarda bulunur
  • Ford Focus Powershift Otomatik Şanzıman Tamiri (6DCT450 Islak kavrama) – 2015 sonrası dizel araçlarda bulunur
  • Ford Focus 6F35 Otomatik Şanzıman Tamiri – 2016 sonrası benzinli araçlarda bulunur

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Ford Focus otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede Ford Focus otomatik vites sorunları garantili olarak ortadan kaldırılacak şekilde otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Ford Focus araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Ford Focus şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Ford Focus otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 numaralı destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Ford Focus Powershift Kavrama Değişimi

Uzun yıllardır Avis gibi Türkiye’nin en büyük Ford araç parkına sahip filosunun şanzıman arızaları konusunudaki çözüm ortağı olan firmamızda Ford Focus Powershift otomatik şanzıman tamiri garantili olarak yapılmaktadır. Özellikle kalkışta titreme problemi yaşayan Ford Focus araçların sorunları kuru kavramalı araçlarda kavrama kiti değişimi, ıslak kavramalı araçlarda kavrama kiti tamiri yapılarak, garantili olarak çözülmektedir. Ford Focus Powershift kavrama fiyatı ve Focus Powershift kavrama değişimi fiyatı için 0 216 365 95 00 nolu telefondan tarafımıza ulaşabilirsiniz.

Ford Focus Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Ford Focus şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Ford Focus otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ford Focus şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Ford Focus şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

25 thoughts on “Ford Focus Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Ahmet
    Ahmet / Cevapla 17 Mart 2019 at 23:29

    2010 model 4 ileri otomatik vites ford focus aracım var vites geçişleri ve yürüründe hiçbir problem yok vitesi park konumundan r ye ve d ye alınca ara sıra göstergede geçişleri göstermiyor ve p harfi yanıp sönüyor ama yine de araç gidiyor sadece göstergede yanlış gösteriyor daha önce böyle bir problemle karşılaştınız mı sorun nedir ayrıca bilgisayar bağlandı hiçbir arıza vermedi hem elektrik hem de şanzıman

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mart 2019 at 01:33

      Benzer arızalara Ford Focus şanzımanlarda değil, farklı marka araçlarda rastladık. Şanzımanınızda bir sıkıntı yok gibi gözükmektedir. Şanzımanın üzerinde (dışında) vites pozisyon şalteri dediğimiz parçayı kontrol ettiriniz. Giriş çıkış bağlantıları veya elektriksel bir arızası olabilir.

      • Ahmet
        Ahmet / Cevapla 18 Mart 2019 at 15:18

        Pozisyon şalterini de kontrol ettirdim onda da problem yok internet ten araştırdığım kadarıyla bu vitesin hemen altında küçük micro bi swiçh varmış konsola doğru giden sorun onun bozulması veya yerinden çıkması veya oksitlenmesi olduğunu söyleyenler var
        İstanbul yoğun olduğu için kimse de uğraşmak istemiyor

  2. Tamer
    Tamer / Cevapla 1 Mayıs 2019 at 11:46

    Merhaba, 2006 Focus benzinli 4 ileri otomatik aracım var 98.000 km de. Vites D de iken 2 dk civarı frende beklerken, önce motor sesi değişiyor. Sonra motor stop edecek gibi rölanti düşüyor. Sonra stop ediyor. İnternette tork konvertöründe sorun olabileceğini okudum. Size de göstermek istiyorum.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Mayıs 2019 at 17:28

      Tamer Bey, tork konvertörün salgılı çalışmasından bahsettiğiniz arıza gerçekleşiyor olabilir. Müsait bir zamanınızda uğrarsanız, birlikte test edebiliriz.

  3. kaya
    kaya / Cevapla 14 Mayıs 2019 at 23:40

    Merhaba. 2010 otomatik benzinli titanyum aracim var. arac calisiyor ama vites değişmiyor. kitlenmis gibi. sorun nedir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Mayıs 2019 at 13:44

      Kaya bey, aracınız korumaya almış durumdadır. Bu durumda kullanmanız araca ve şanzımana daha fazla hasar verecektir. Aracınızı herhangi bir arıza tespit cihazına bağlattınız mı?

  4. Volkan
    Volkan / Cevapla 16 Haziran 2019 at 11:28

    Merhaba,

    2006 model Focus dizel Cvt model aracım var.

    Son zamanlarda ilk çalıştırmada Otomatik Vites Kutusu Arızası veriyor, fakat sonraki çalıştırmada bu hata geçiyor, göstermiyor. Aracın gidişinde bir problem yok.

    Bu hata neden meydana geliyor?

    Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Haziran 2019 at 22:50

      Volkan Bey, çok problemii bir şanzımanınız var. Ford Otosan bu araçları 10 yıl boyunca toplattı, en sonunda da hiçbir garantisi kalmadığını servislere duyurdu. Biz Atco olarak bu şanzımanı yapmıyoruz. O yüzden yardımcı olamayacağız.

  5. hakan ÜNER
    hakan ÜNER / Cevapla 16 Haziran 2019 at 14:20

    Merhabalar, 2013 model benzinli otomatik şanzıman focus aracım var trend X arabam 87.500 km de 1.5 yıldır kullanıyorum. Bugüne kadar herhangi bir sorunum yoktu, fakat son 2 haftadır özellikle trafikte dur-kalklar sırasında “şanzıman ısındı 5 dk bekle” ve “güvenli durun” uyarısı vermekte. Son yolculuğumda 30 dk trafikte kaldığımda araç yine aynı uyarıyı verip, R ile geriye hiç hareket etmeyip D ile yavaşça öne ilerledi.Park edip 5 dk dinlendirdikten sonra sorun düzeldi.Bir süre trafikte ilerledikten sonra aracın çekişinde yine sorunlu bir sürüş yaşadım,uyarı vermediği halde. Konu hakkında nasıl bir yol izlemeliyiz. araç ihtiyacım olduğu için arıza tespit ve iyileştirme sürelerim hakkında da bilgi verebilir misiniz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 20:23

      Hakan Bey, DCT250 tip şanzımanlara Ford tarafından birçok güncellenme geldi. En yakın yetkili serviste son sürümü yükletmenizi tavsiye ederiz. Eğer bundan sonra probleminiz devam ediyorsa, buyurun gelin, birlikte aracınıza bir ekspertiz yapalım (bunun için bir bedel talep etmiyoruz), siz de tahmini maliyet hakkında daha net bilgilere sahip olabilirsiniz.

  6. Şeref Özcan
    Şeref Özcan / Cevapla 17 Haziran 2019 at 10:27

    Merhaba hayırlı işler
    2004 model fokus aracım yağ damlatıyor ne yapmalıyım?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 08:47

      Şeref Bey, en yakın servise giderek yağ damlatmasını engelletmeniz gerekmektedir.

  7. Aykut YILMAZ
    Aykut YILMAZ / Cevapla 20 Haziran 2019 at 11:51

    2015 Model Focus Trend X Otomatik 152.000 km de aracım var. Yaklaşık 1 Ay oldu alalı. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. Ancak şanzıman yağ durumu nedir bilemiyoruz. Yetkili servis kayıtlarına göre 90.000 km de ikinci şanzıman bakımı yapılmış. ondan sonra özel serviste şanzıman bakımı yapılmış mı yapılmamış mı bilemiyoruz. Şanzıman yağı seviyesini nasıl kontrol edebilirim. bu araçlarda şanzıman yağ çubuğu varmı. ben motor kısmında bulamadım. birde Şanzıman Yağ bakımı ücreti ne kadar. bunlar hakkında bilgi alabilirmiyim?

    • Aykut YILMAZ
      Aykut YILMAZ / Cevapla 2 Temmuz 2019 at 11:22

      AtcoAdmin bizi unuttun.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 3 Temmuz 2019 at 09:10

        Aykut Bey, yazlık izinlerden dolayı aksamalarımız var, lütfen kusura bakmayınız. Şanzımanınızda yağ çubuğu bulunmamaktadır. Şanzıman yağ seviyesi yağ tapasından ölçülebilir. Yağ bakım ücreti 900 TL civarındadır, eğer şanzımanınız DCT250 tipi ise bu ücret 500 TL civarında olacaktır. Sağlıklı bilgilendirme için şasi numarası gerekmektedir.

  8. Sadık aslan
    Sadık aslan / Cevapla 20 Haziran 2019 at 22:32

    Merhaba, 2012 otomatik benzin lpg li aracım 58 bin km de .
    Tirger değişimi ne zaman olur.

    Birde şanzıman engellerden geçtiğimde gaza basınca bir iki sn kadar baza bassamda hemen algılamıyor. Bazende sallama yapıyor .

    Yokuş aşağı durup ilerlediğinde anı gaza başar isem veya yine kristen geçerken gaza hızlı basarsam sallama yapıyor.

    Motoru çalıştırıp aracılarla aldığımda içeride motor kısmından gelen vuvvvv vuvvvv diye bşr ses var bu ses hareket et edince de oluyor ama düşük hızda iken sanki birinci viteste iken oluyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 20:25

      Sadık Bey, şanzımanınızda rulman problemi var sanki. Bir test etmemiz gerekiyor. Triger için http://www.motorrevizyonu.com sitesindeki arkadaşlarımıza danışabilirsiniz.

  9. Yasin SAYAN
    Yasin SAYAN / Cevapla 24 Haziran 2019 at 09:12

    Merhaba;
    2008 Ford focus titanyum otomatik aracım dün sağa yanaşırken stop etti, vites’i D den P ye alıp çalıştırdım ancak sonrasında P pozisyonundan diğer konumlara geçirmeme rağmen vites geçişi olmuyor ve P yanıp sönüyor. Araç p konumunda olduğu için hareket ettirilemiyor. Henüz cihaz bağlatamadım ancak ekrana herhangi bir arıza düşmüyor. Olay şanzıman sorunu mu yoksa elektronik mi aceba, tecrübeleriniz den faydalanabilir miyiz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 26 Haziran 2019 at 22:52

      Yasin Bey, aracınız dizel mi benzinli mi? Bilgi verirseniz ona göre yardımcı olmaya çalışalım

      • Yasin SAYAN
        Yasin SAYAN / Cevapla 1 Temmuz 2019 at 08:19

        İlginiz için teşekkürler, arıza vites kumanda kablosundan kaynaklıymış, işlevini yerine getiremediği için şanzıman kumanda almamış.
        Araç benzinli MK2.5 2008-2011 kasa. Şanzıman yağ değişiminde filtreyi de değiştiriyor musunuz? Sadece makine ile yağ mı değiştiriyorsunuz? Maliyet konusunda bilgi alabilir miyim? Mail adresim yasinsayan@gmail.com.
        Kolay gelsin

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 20:27

          Yasin Bey, şanzıman yağ değişiminde filtreyi değiştiriyoruz. Yağı müşterinin tercihine göre makine ile veya konvensiyonel yöntem ile değiştiriyoruz. Makine ile yaklaşık 800 TL, geleneksel yöntemle 450 TL gibi bir ücreti vardır.

  10. Hüseyin kurt
    Hüseyin kurt / Cevapla 8 Temmuz 2019 at 11:01

    2013 otomatik vites benzinli Kuga aracım var.Son bir haftadır,40-80 km hız arasında düşük devirde iken,hafif gaz verdiğimde takırtı sesi geliyor.devirli kullanırken bu ses olmuyor.Servise götürdüm usta şanzumandan geliyor dedi..herhangi bir ölçüm yapılmadan sökülecek dedi ve masraf ve arıza konusunda net bir şey diyemediler..ne yapabilirim..Bu arada şase numarsından bakıp şanzumanın power schit olmadığını diğer model olduğunu söylediler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 20:58

      Hüseyin Bey, aracınızda 6F35 şanzıman var. Ses, mekanik bir problemi işaret etmektedir. Bu tork veya şanzımanın içerisinden olabileceği gibi volantdan da olabilir. Dilerseniz ücretsiz ekspertiz ve diyagnoz için servisimize uğrayabilirsiniz.

  11. zeki
    zeki / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 17:46

    merhabalar ben 2009 model 1.6 hatcback benzinli yarı otomatik ford focus kullanıyorum aracım 120 km/s hıza çıkınca 4. vitesten 3. vitese geri çekiyor sorun ne olabilir şimdiden teşekkür ederim ( zeki yılmaz)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.