Chevrolet Cruze Otomatik Şanzıman Tamiri

Chevrolet Cruze otomatik vites şanzıman sorunu yaşıyorsanız, doğru yerdesiniz. Atco Mühendislik olarak, Chevrolet Cruze araçların otomatik vites sorunlarına garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Chevrolet Cruze araçların her çeşit otomatik şanzıman arıza tespit, bakım, tamir, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız.

Chevrolet Cruze Otomatik Vites Sorunları

Chevrolet Cruze şanzıman sorunlarının başında otomatik şanzıman vuruntu problemi gelmektedir. Cruze otomatik vites vuruntusu birçok kez selenoidlerin bozulması ile başlar ve eğer zamanında müdahale edilemezse şanzımanın içerisinde mekanik hasara yol açar.

Cruze araçlarda selenoid problemi yaşanmaya başlandığında TCM ilk olarak P0700 arıza kodu atar ve şanzıman arıza lambasını yakar.  Eğer aracınızda şanzıman arıza lambası yanıyorsa, hiç vakit kaybetmeden en yakın servise gitmeniz gerekmektedir. Selenoidler veya şanzıman içerisindeki hasara göre şanzıman kendisini bu arızadan sonra korumaya alabilir. Bu durumda aracınızda sadece geri vites ve 5.vites devrede kalacaktır.

Chevrolet Cruze Selenoid Valf Arızası

Cruze araçlardaki 6T40 serisi (6T30, 6T40, 6T45) şanzımanlarda 6 adet PWM, 1 adet on-off solenoid bulunmaktadır. PWM Cruze otomatik şanzıman selenoid valflerinin 4 tanesinin görevi ilgili kavramalara yağı yönlendirmek iken, 1 tanesi tork konvertörü, 1 tanesi de genel yağ basıncı ayarlamaya yarar. Çalışma süresi içerisinde seleonid valfler bozulurlar.

Her ne kadar bu selenoid valflerin temizliği yapılsa da, selenoid valf temizleme işlemi yeterli yağ basıncı ile yapılmadığı için fayda etmeyecektir. Cruze selenoid valf arızasını tespit etmenin ve eğer temizleme yapıldı ise temizliğin sonuç verip vermediğini kontrol etmenin tek yöntemi özel tasarlanmış selenoid test makinelerinde bu selenoid valflerin test edilmesidir. 

Oldukça pahalı olan otomatik şanzıman selenoidlerinin test edilmeden değiştirilmesi, gereksiz şanzıman tamir fiyatları ortaya çıkmasına, arızalı selenoidin tespit edilmeden değiştirilememesi ise arızanın devam etmesine neden olacaktır.

Eğer belirtilen arıza kodlarından bir tanesini yaşıyorsanız, sizinde selenoid valflerinizde sıkıışma var demektir: P0741, P0742, P0776, P0777, P0796, P0797, P2714, P2715, P2723, P2724

Bunlar dışında olabilecek diğer arıza kodları, şanzıman kartı, şanzıman beyni veya şanzıman içerisinde mekanik arızayı işaret edebilir. Chevrolet Cruze otomatik şanzıman selenoid valf arızaları konularında uzman kişiler tarafından değerlendirilmezse, çok kısa süreler içerisinde arıza tekrarları gerçekleşebilir.

Firmamızda Cruze şanzıman tamirlerinde sadece arızalı selenoidler tespit edilip değiştirilmektedir. Bununla birlikte sıfır ve testleri gerçekleştirilmiş selenoidlerimiz satışa hazırdır. Sıfır ve test edilmiş otomatik şanzıman selenoid valf fiyatları için 0216 365 95 00 nolu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

Cruze Otomatik Şanzıman Beyni Arızası

Firmamızda Chevrolet Cruze şanzıman beyinleri özel test ünitelerinde test edilerek kontrol edilmektedir. Gerçekleştirilen testler sonucu kavramaya istenilen basınçta ve zamanda yağ göndermeyen valfler tespit edilebilmektedir.

Araç üzerindeki çalışma koşullarını simüle eden makinelerden çıkan test sonuçlarına göre şanzıman beyinleri uzman personlimiz tarafından tamir edilmektedir. Cruze şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Chevrolet Cruze şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca her türlü Opel ve Chevrolet 6T40 şanzıman yedek parçaları için 0 216 365 95 00 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz. 

Cruze Otomatik Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Chevrolet Cruze otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Revizyonunu gerçekleştirdiğimiz Chevrolet Cruze şanzıman türleri:

    • GM 6T30 Otomatik Şanzıman

    • GM 6T40 Otomatik Şanzıman

ChervoletCruze6T40otomatiksanziman

    • GM 6T45 Otomatik Şanzıman

ChervoletCruze6T45otomatiksanziman

Chevrolet Cruze araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Chevrolet Cruze şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Chevrolet Cruze otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 numaralı destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Chevrolet Cruze Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Chevrolet Cruze şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Chevrolet Cruze otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

16 thoughts on “Chevrolet Cruze Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Tarcab
    Tarcab / Cevapla 1 Nisan 2019 at 03:42

    2010 ls otomatik viteste P den R ye alirken küt diye bir ses ve sarsıntı yapıyor motor veya şanziman emin olmamakla birlikte ısınınca çekişten düşüyor ve vites geçişteri problem yaşıyorum sorun vites ya küçültmuyor yada büyütmüyor
    iki yere sordum biri beyin dedi diyeri selenoiten olabilir dedi guvenip yaptiramadim sizce sorun kaynagi ne olabilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Nisan 2019 at 23:09

      Aracınızdak arızanın birden fazla sebebi olabilir. Müsait olduğunuzda aracınızı getirirseniz, bir ekspertiz yapabiliriz.

  2. İlker
    İlker / Cevapla 12 Nisan 2019 at 00:56

    Merhaba 2011cruze 3tane arıza kodu verdi
    P0796 p2714 p2723 ne demek istiyor artı maliyet ne kadar olur tahmini

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Nisan 2019 at 08:07

      Aracınızda 3 adet selenoid sıkışmış olarak gözüküyor. Aracın diagnos mantığı birçok viteste vites dişli oranının yakalanmadığını gösteriyor. Bu da şanzımanınız içerisinde ciddi mekanik hasar mevcut (büyük ihtimalle kalkış tasıyla başlamıştır) olduğunu işaret etmektedir. Bu şekilde kullanmanız aracınızın şanzımanına daha çok hasar verecektir. Eğer İstanbul’da iseniz buyurun gelin size ücretsiz bir ekspertiz yapalım. Eğer şehir dışında iseniz size farklı şekilde yardımcı olmaya çalışalım.

  3. Van
    Van / Cevapla 1 Mayıs 2019 at 16:57

    Vanda oturuyorum bana yardımcı olma şansınız varmı?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Mayıs 2019 at 17:22

      Tabi ki… Size nasıl yardımcı olabiliriz?

      • Van
        Van / Cevapla 3 Mayıs 2019 at 08:54

        Aracım ısınanan kadar vites düşürürken şiddetli şekilde vuruntu yapıyor problem ne olabilir acaba?

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2019 at 11:25

          Aracınızı triptronicte kullandığınızda aynı problem devam ediyor mu?

          • Atif
            Atif / 6 Mayıs 2019 at 13:51

            Evet araba ısınana kadar devam ediyor

          • AtcoAdmin
            AtcoAdmin / 10 Mayıs 2019 at 10:41

            Aracınızı triptronicte kullandığınızda aynı problem devam ediyor mu

          • Arif
            Arif / 10 Mayıs 2019 at 12:04

            Evet devam ediyor.

          • AtcoAdmin
            AtcoAdmin / 11 Mayıs 2019 at 16:46

            Arif Bey, muhtemlen şanzımanınız içerisinde mekanik bir problem var. Daha ucuz yollu olan yöntem öncelikle selenoid grubunun sökülerek tarafımızca test edilmesidir.

  4. Metin
    Metin / Cevapla 2 Mayıs 2019 at 18:07

    Aracım da p0796 arıza kodu var. Tamiri nasıl gerçekleştirilebilir.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Mayıs 2019 at 22:06

      Metin Bey, aracınızda selenoid problemi yaşamaktasınız. Genellikle tıkalı kalmış, fonksiyonunu aksatan bir selenoid bu arızaya neden olmaktadır. Sizde Geri vites ve 4-5-6 tasını çalıştıran selenoid problemli gözüküyor. Bu şekilde kullanmanız kısa sürede şanzımanınızda büyük hasarlara yol açabilir. Tamir için öncelikle mekatronik ünite komple sökülmelidir. Söküm esnasında eğer yağda çapaklanma veya yanık kokusu var ise, şanzıman sökülmelidir.

  5. MUSTAFA KÜÇÜK
    MUSTAFA KÜÇÜK / Cevapla 16 Mayıs 2019 at 11:12

    aracım cruze 2011 model otomatik vites şanzumanı yeni yaptırtım sorunum geri vitese taktığım zaman rampada geri gitmiyordu ustaya götürdüm ilk başta baskı balataların bittiğini bununda en fazla 3 bin tl tutacağını söyledi açtıktan sanra 8,500 tl masraf cıktı yine yaptırdım ama geri vites sorunu bitti ama 7 aydır durduğum zaman araç hafiften ileri doğru ittiriyor vuruntu gibi gel git sıkıldım valla en son şanzuman beyninden kaynaklandığını söyledi çıkma bulursa takacak benim sorum sıkıntı ne olabilir yardımcı olabilirseniz sevinirim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Mayıs 2019 at 13:43

      Mustafa Bey, Sıkıntınız daha çok tork konvertöründen yaşanıyor gibi gözükmektedir. Müsait bir zamanınızda uğrarsanız aracınızı birlikte test edip kesin teşhisi koyabiliriz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.