Chevrolet Captiva Otomatik Şanzıman Tamiri

Chevrolet Captiva şanzıman arızası yaşıyorsanız, doğru yerdesiniz. Chevrolet Captiva otomobillerinizin otomatik vites problemlerine garantili çözüm üretmekteyiz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman tamir merkezi olan firmamızda Chevrolet marka araçların her çeşit otomatik şanzıman arıza tespit, bakım, tamir, yedek parça ve satış hizmetini üstün kalite anlayışımız ve alanında uzman teknik ekibimizle sizlere sunmaktayız.

Chevrolet Captiva Şanzıman Arızası

Chevrolet Captiva şanzıman sorunlarının başında otomatik şanzıman vuruntu problemi gelmektedir. Vuruntu problemi 4×4 Aisin 55-50 AF33 şanzımanlarda ve 2012 Captiva ve sonrası üretimlerdeki GM 6T45 şanzımanlarda sıklıkla meydana gelmektedir. Captiva otomatik vites vuruntusu birçok kez selenoidlerin bozulması ile başlar ve eğer zamanında müdahale edilemezse şanzımanın içerisinde mekanik hasara yol açar.

Captiva araçlarda selenoid problemi yaşanmaya başlandığında TCM ilk olarak P0700 arıza kodu atar ve şanzıman arıza lambasını yakar.  Eğer aracınızda şanzıman arıza lambası yanıyorsa, hiç vakit kaybetmeden en yakın servise gitmeniz gerekmektedir. Selenoidler veya şanzıman içerisindeki hasara göre şanzıman kendisini bu arızadan sonra korumaya alabilir. Bu durumda aracınızda sadece geri vites ve 5.vites devrede kalacaktır.

Captiva Şanzıman Selenoid Valfi Arızası

Captiva araçlardaki AF33 şanzıman 3 adet PWM, 5 adet on-off elektro vanaya sahiptir. 6T45 şanzımanlarda ise 6 adet PWM, 1 adet on-off solenoid bulunmaktadır. Captiva PWM otomatik şanzıman selenoid valflerinin çalışma süresi içerisinde, çoğunlukla şanzımanın içerisindeki kirlilikten dolayı bozulurlar. Bu yüzden Captiva otomatik şanzıman yağı değişimi , şanzıman ömrü açısından oldukça önemlidir.

Araç tamir piyasasında pwm selenoid valflerin temizliği yapılsa da, selenoid valf temizleme işlemi yeterli yağ basıncı ile yapılmadığı için fayda etmeyecektir. Captiva selenoid valf arızasını tespit etmenin ve eğer temizleme yapıldı ise temizliğin sonuç verip vermediğini kontrol etmenin tek yöntemi özel tasarlanmış selenoid test makinelerinde bu selenoid valflerin test edilmesidir. 

Oldukça pahalı olan otomatik şanzıman selenoidlerinin test edilmeden değiştirilmesi, gereksiz şanzıman tamir fiyatları ortaya çıkmasına, arızalı selenoidin tespit edilmeden değiştirilememesi ise arızanın devam etmesine neden olacaktır.

Eğer belirtilen arıza kodlarından bir tanesini yaşıyorsanız, sizinde selenoid valflerinizde sıkıışma var demektir: P0741, P0742, P0776, P0777, P0796, P0797, P0986, P2714, P2715, P2723, P2724

Bunlar dışında olabilecek diğer arıza kodları, şanzıman kartı, şanzıman beyni veya şanzıman içerisinde mekanik arızayı işaret edebilir. Chevrolet Captiva 6T45 otomatik şanzıman selenoid valf arızaları konularında uzman kişiler tarafından değerlendirilmezse, çok kısa süreler içerisinde arıza tekrarları gerçekleşebilir.

Firmamızda Captiva şanzıman tamirlerinde sadece arızalı selenoidler tespit edilip değiştirilmektedir. Bununla birlikte sıfır ve testleri gerçekleştirilmiş selenoidlerimiz satışa hazırdır. Sıfır ve test edilmiş otomatik şanzıman selenoid valf fiyatları için 0216 365 95 00 nolu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

Captiva Otomatik Şanzıman Beyni Arızası

Firmamızda Chevrolet Captiva şanzıman beyinleri özel test ünitelerinde test edilerek kontrol edilmektedir. Gerçekleştirilen testler sonucu kavramaya istenilen basınçta ve zamanda yağ göndermeyen valfler tespit edilebilmektedir.

Araç üzerindeki çalışma koşullarını simüle eden makinelerden çıkan test sonuçlarına göre şanzıman beyinleri uzman teknisyenlerimiz tarafından tamir edilmektedir. Captiva otomatik şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Chevrolet Captiva otomatik şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz. Ayrıca her türlü Opel ve Captiva şanzıman yedek parçaları için 0 216 365 95 00 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz. 

Captiva Otomatik Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Chevrolet Captiva otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Revizyonunu gerçekleştrdiğimiz Captiva şanzıman türleri:

    • GM 6T45 Otomatik Şanzıman

ChervoletCaptiva6T45otomatiksanziman

    • Aisin 55-51SN AF33 Otomatik Şanzıman

Chevrolet Captiva araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Chevrolet Captiva şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Chevrolet Captiva otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 numaralı destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Chevrolet Captiva Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Chevrolet Captiva otomatik şanzıman yağı ne zaman değişir? Elimizdeki teknik verilere göre her 150.000 km’de bir Captiva şanzıman yağı değişimi gereklidir.

Chevrolet Captiva şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Yağ değişimi, bir numaralı Captiva şanzıman sorunu olan Captiva şanzıman vuruntu probleminin düşük kilometrelerde ortaya çıkmasını engellemektedir. Chevrolet Captiva otomatik şanzıman yağı fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Chevrolet Captiva şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Chevrolet Aveo şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

21 thoughts on “Chevrolet Captiva Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Murat
    Murat / Cevapla 27 Nisan 2019 at 21:42

    2007 model Captivam var araç 1 ay önce rampa çıkarken devir saati 400 bin üzerine çıkıp küt diye bir vuruntu yaptı sonra normale döndü bunu bir kaç kez yaptı. Neden ola bilir bana yağı değiştir dediler birde beyinden ola bilir denildi bu konuda yardımcı olursanız çok teşekkür ederim. Araç Trbzn’da gerekirse gelirim ve ne kadar masraf tutar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Mayıs 2019 at 17:12

      Murat Bey, yüksek kilometrelerdeki Captiva araçlarda benzer sıkıntılar yaşanmaktadır. Yağ değişmi bir ihtimal bu sorununuzu ortadan kaldırabilir. Beyin problemi ise zaten aracınızda bir arıza kodu oluşması gerekmektedir. Trabzon’da bir yetkili veya özel serviste şanzımanınızda bir arıza kodu olup olmadığına baktırabilir misiniz? Dilerseniz biz de bir tanıdık vasıtası ile size yardımcı olmaya çalışırız.

  2. ramazan
    ramazan / Cevapla 5 Mayıs 2019 at 19:53

    2011 captiva aracımda uzun yoldan geldim sıkıntı yktu aracı stop edip markete girdim çıktım çalıştırdım bismillah d konumuna altım hareket edicem teker 1 tur döndü takır tukur ses geldi eğildim baktım yağ akıtıyor yavru şanzumanın ordan arıza ışığı yakmadı araç halen yakmıyor bilgi verirseniz sevinirim caresizce uzulmekten başka elimden bişi gelmiyor teşekkür ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 10 Mayıs 2019 at 10:37

      Ramazan Bey, durumunuza biz de üzüldük. Aracınız yağ kaçırıyorken bu şekilde kullanmayınız. En yakın servise göstermenizde fayda olacaktır.

  3. hakan
    hakan / Cevapla 22 Mayıs 2019 at 12:11

    merhabalar benim 2008 model 307 bin de olan bir captiva aracım var… bu aracım 120 ye geldiğinde 3 dk sonra bir anda motor arız ışığı abs ışıkları ile 4. vitese düşüyor. aracı durdurup 2 dk sonra çalıştırdıktan sonra tekrar eski halini alıyor. ustaya götürdüğümde ise tork arızası var denildi. bu sıkıntı tork arızasından meydana gelir mi?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Mayıs 2019 at 19:34

      Hakan Bey, arızayı net olarak bizlere anlatacak olan aracın arıza kodlarıdır. Arıza şanzıman tork konvertörü, 5.vites selenoidleri, hidrolik beyin olabileceği gibi tıkalı partikül filtresi gibi motoru o devirlerde zorlayacak farklı komponentlerde bu arızaya neden olabilir. Eğer bir cihazla aracınızın arıza koduna baktırırsanız size detaylı bilgi verebiliriz. Eğer İstanbul’da yaşıyorsanız, müsait bir zamanınızda bize uğrarsanız, arıza kodlarına birlikte bakar, teşhis yapabiliriz.

  4. Mustafa
    Mustafa / Cevapla 23 Mayıs 2019 at 20:53

    Merhaba 2011 model 188 binde aracım geri vitesten d ye aldığım da vuruntu yapıyor herhangi bir arıza ışığı yakmadı aracım sebeb ne olabilir bu konuda ne yapabilirim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Mayıs 2019 at 19:49

      Mustafa Bey, aracınızda geç doldurma problemi var. Bu kavrama tası boşluğu olabileceği gibi selenoid ve valf gövdesinden de kaynaklanabilir.

      • Yilmaz oktay
        Yilmaz oktay / Cevapla 8 Temmuz 2019 at 15:30

        Merhaba 2011 epica ltz arabam var 135 binde bir anda yolda giderken d konumunda bosa gecti hicbir sekilde yurumuyor ancak geri vites calisiyor sebebi nedir aku basligi cikarip taktik ama duzelmedi. Sebebi nedir

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 20:59

          Yılmaz Bey, muhtemelen selenoidleriniz takılı kalmış olabilir. Selenoid ve TCM ünitesinin sökülerek test edilmesi gerekmektedir.

  5. Nedim
    Nedim / Cevapla 11 Haziran 2019 at 17:01

    2007 model captiva aracım 3 vites den 4 vitese geçerken boşa çıkıyor sanki sonra normale dönüyor hani araba baskı balata ister o gibi sizce beyinle alakası mı var yoksa selenoid ile mi

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Haziran 2019 at 07:55

      Nedim Bey, sadece 3’ten 4’e geçerken mi bu problemi yaşıyorsunuz? Arıza anlattığınız kadarı ile beyin problemi gibi duruyor. Zaten beyin ve selenoidlerin hem ayrı ayrı, hem de birlikte test edilmesi gerekiyor.

      • Nedim
        Nedim / Cevapla 15 Haziran 2019 at 15:17

        Evet sadece 3 vites den 4 vitese geçerken yapıyor araç boşa çıkıyor gibi sonra vitese geçiyor Manuel araçta baskı balata biter gaza basarsın devir çıkar gitmez sonra gitmeye başlar aynen öyle ara boşa çıkıyor gibi sadece 3 vites ten 4 geçerken yapıyor

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 09:39

          Nedim Bey, muhtemel bir şaznıman beyni arızası. Hidrolik ünitenizi söktürüp gönderebilirseniz biz burada gerekli testlerini gerçekleştirebiliriz. Alternatif olarak aracı da bize getirebilirsiniz.

      • Aydın
        Aydın / Cevapla 10 Temmuz 2019 at 12:16

        Merhaba captiva 2012 model aracım arabanın motor arıza lambası yanıyor ve devir yükseliyor fakat araç gaz yemiyor ve gitmiyor sorun nedir

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 20:14

          Aydın Bey, motor arıza lambanızın yanması demek, şanzımanınızın bir sebepten dolayı korumaya alması demektir. Bu durumda aracın gaz yememesi normaldir. Aracınızı arıza tespit cihazına bağlatıp arıza kodunuza baktırmanız gerekmektedir. Eğer İstanbul’da yaşıyorsanız, müsait bir zamanınızda bize uğrarsanız, arıza kodlarına birlikte bakar, teşhis yapabiliriz. Bu işlem için ücret almıyoruz.

  6. Nevzat
    Nevzat / Cevapla 17 Haziran 2019 at 10:50

    2013 model captivam var yaklaşık 2.5 senedir bende araç 67.00 km de son zamanlarda ilk kaşkışlarda şanzıman vuruntu yapmaya başladi.durum nedir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Haziran 2019 at 21:02

      Nevzat Bey, henüz yeni başladı ise acilen selenoidlerinizin ve valf gövdenizin test edilmesi gerekmektedir. Aksi durumda kalkış tasınız bozulacak ve daha fazla masraf çıkacaktır.

  7. İsmail Civan
    İsmail Civan / Cevapla 21 Haziran 2019 at 23:00

    Kolay gelsin. Benim 2007 Captiva var. Araba ısınınca geri vitese takınca stop ediyor. Sogukken böyle birşey yok. Aracımın vites geçişleri çok güzel ama şimdi böyle birşey yapıyor. Cihaza baglattim hata kodu vermedi. Herşey normal gözüküyor. Acaba şanzımana yazılım güncelleme gibi birşey varmı. Ne yapmalıyım.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 09:41

      İsmail Bey, bildiğimiz kadarı ile artık bu araçlar için şanzıman yazılım güncelleme diye birşey kalmadı. Bununla birlikte ısınınca yapıyorsa, şanzıman veya hidrolik ünitede bir basınç kaçağı mevcuttur. Bu bir selenoidten kaynaklanabileceği gibi şanzımanın içinde bir tastan da kaynaklabilir. Müsait bir zamanınızda uğrayabilirseniz, ücretsiz bir arıza tespiti yapabiliriz.

  8. İsmail Civan
    İsmail Civan / Cevapla 21 Haziran 2019 at 23:01

    Aracım 250.000 km de

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.