Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri

BMW 5.20d otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites BMW 5.20d araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. BMW 5.20d otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. BMW 5.20d otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Çeşitleri

BMW 5.20 serisi araçlarında GM şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. BMW 5.20d grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:

      • BMW 5.20d (E39) GM 5L40E Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw5.20d5L40Eotomatiksanziman

      • BMW 5.20d (E60) ZF 6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw5.20d6HP19otomatiksanziman

      • BMW 5.20d (E60) ZF 6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw5.20d6HP21otomatiksanzimannn

      • BMW 5.20d (E61) ZF 6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri

      • BMW 5.20d (E90) ZF 6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw5.20d6HP19otomatiksanziman

    • BMW 5.20d (F10) ZF 8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri

    • BMW 5.20d (F11) ZF 8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri

    • BMW 5.20d (F10) ZF 8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri

BMW 5.20d Tork Konvertör Arızaları

6HP serisi ZF şanzıman kullanan BMW E60 5.20d araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.

Şanzıman türbünü arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size  kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır.

Bir başka Bmw E60 ZF şanzıman arızası alt devirlerde sarsıntıdır. Özellikle 1000-2000 devir arasında aracınızda sarsıntı hissediyorsanız muhtemel bir şanzıman türbünü arızası bulunmaktadır.

Gizli balata (captive-clutch) sistemine sahip 6HP serisi tork konvertörleri, eğer firmamızda olduğu gibi, ön yükleme test cihazı yardımı ile revize edilmezse, kısa süre sonra tekrar problem yaşamanız muhtemeldir.

Diğer bütün ZF serisi şanzımanlar gibi 5.20d F10 araçlarda bulunan 8HP45 8 ileri otomatik vites şanzımanların kritik yönlerinden birisi tork konvertörüdür. Bmw şanzıman tirbün sorunu olarakta bilinen, kalkışta titreme, sabit hızda devir dalgalanması gibi arızalar F10 Bmw araçlarda da görülebilmektedir.

BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Sorunu

BMW 5.20d E60 şanzıman sorunu olarak en çok karşılaşılan problem otomatik vites vuruntusudur. Özellikle vites geçişlerinde yaşanan vuruntu ve sarsıntılar bir süre sonra sürüş keyfini ciddi olarak bozmaktadır. 6HP serisi şanzımanların kullanıldığı E60 5.20i araçlarda vuruntunun nedeni selenoidler veya şanzıman beyni olabileceği gibi, bazı durumlarda şanzıman içerisindeki aşınmalarda vuruntuya neden olabilmektedir.

BMW F10 şanzıman olarakta bilinen 8HP45 serisi şanzıman sorunu daha çok mekanik aksamlarda (kavrama tasları) yaşanan aşınmalardan dolayı vuruntu problemi ile karşılaşılmaktadır. Uzman teknisyenlerimiz ile şanzımanınız garantili olarak revize edilmekte ve vuruntu problemi ortadan kaldırılmaktadır.

BMW ZF Şanzıman Selenoid Valf Sorunları

Arıza tespit cihazları otomatik şanzıman selenoid valf ve şanzıman beyni arızalarını elektriksel düzeyde tespit edebilir. Bununla birlikte fonksiyonel açıdan şanzıman beyninin ve selenoidlerin testi arıza tespit cihazları ile gerçekleştirilemez. 

Atco Mühendislik, selenoid testi ve 3 adet şanzıman beyni testi cihazları ile Türkiye’nin en kapsamlı selenoid ve şanzıman beyni test merkezidir. Bu sayede müşterilerimiz sadece gerekli parçaların değişimine ödeme yaparlar ve sunabildiğimiz otomatik şanzıman fiyatları, garantili onarım için oldukça uygundur.

Otomatik şanzıman selenoid testi ve şanzıman beyni videolarımızı www.sanzimanbeyni.com sitemizden izleyebilirsiniz.

BMW Otomatik Şanzıman Testi

BMW 5.20d araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz BMW 5.20d şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel BMW 5.20d otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün BMW 5.20d otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

BMW 5.20d şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. BMW 5.20d otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

BMW 5.20d şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve BMW 5.20d şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

22 thoughts on “Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. haluk recai tufançli
    haluk recai tufançli / Cevapla 11 Mayıs 2019 at 00:37

    bmv 520 d aracımın ilk kalkışta hiç bir sorun yok sadece biraz kalkış performansı sorunu yaşıyoruz.1500-200 devir arasında titretme yapıyor.Ustalar tork konvertörü arızası diyorlar tamiri için 6000-6500 tl fiyat veriyorlar bana çok abartılı bir fiyat geldi acaba bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.
    tlf:0532-786 60 83 haluk

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 11 Mayıs 2019 at 16:40

      Haluk Bey, bu fiyatlar afakidir. Tork konverör arızaları yaklaşık 3.000-3.500 TL masrafla çözülebilmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz aracınızı birlikte test edip kesin teşhisi koyabiliriz. Eğer şehir dışında iseniz konvertörü bize gönderirseniz azami 1.250-1.500 TL arası masraf çıkacaktır.

  2. Kadir
    Kadir / Cevapla 16 Haziran 2019 at 14:35

    520 d 2007 model aracım da devir saati çoğunlukla 3 ve 4 arası yokuş çıkarken çok fazla vuruyor ve arabayı zorluyor 3 bin devirde sabit kalıp uzun yolda bile 100 120 zor görüyorum nedir bunun masrafı acaba. Teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Haziran 2019 at 21:03

      Kadir Bey, anlattıklarınız kadarı ile şanzımanın içerisinde basınç kaçakları mevcut. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

  3. Harun Özcan
    Harun Özcan / Cevapla 28 Haziran 2019 at 19:15

    2011 BMW f10 5.20d 112.000km
    Araç N veya R’ deyken D ye alınca vurarak kalkıyor. Fireni salmadanda vurma yapıyor. Bilgisayara bağlanınca herhangi bir hata çıkmıyor. Normal gidişinde de herhangi problem yok. Sıkıntı neyden kaynaklanıyor olabilir masrafı ne kadardır yardımcı olabilir misiniz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 07:57

      Harun Bey, probleminiz hidrolik üniteden (şanzıman beyni) veya kalkış tasından kaynaklanabilir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz aracınızı bir kontrol edip ekspertiz yapsınlar. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

      • Kerem Can
        Kerem Can / Cevapla 23 Ağustos 2019 at 13:51

        Merhaba yeriniz neresi yada ulaşabilirmisiniz 0505 022 6847 BMW’ 520d vuruntu yapmakta

    • Fatih bey
      Fatih bey / Cevapla 3 Ağustos 2019 at 00:03

      Harun bey merhaba aracınızdaki sorundan bahsetmişiniz sorunu çözebildinizmi sormamdaki sebep aynı sorun şuan benim aracımdada var bilgi verirseniz sevinirim

  4. Seyit Mehmet Bütün
    Seyit Mehmet Bütün / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 23:57

    Merhaba 2005 mıdel E60 520i aracım ile seyir halinde iken aracımın vitesi boşa çıkıyor ve şanzuman arıza iambasını yakıyor geri vıtese (R) taktıgımda geri gidiyor tekrar D ye aidıgımda gitmiyor aracı istop edip calıştırdıgımda problemi geciyor sebebi nedir acaba

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2019 at 21:18

      Seyit Mehmet Bey, aracınız bir sebepten dolayı korumaya alıyor. Bu korumaya aldığı anda hafızaya bir arıza atar. Bu arıza kodunu bize söylerseniz daha fazla yardımcı olabiliriz. Alternatif olarak eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

  5. Göker
    Göker / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 09:57

    Kolaygelsin.2009 5.20d otomatik vites arizasi var.vitesi boşa atiyor ve ariza lambasi yakiyor,daha sonra stop edip çalistirdigimda devam ediyor bu arizayi belli surelerde tekrarliyor.balikesirde bir ustaya gosterdim koduna bakti ve sanzuman degisecek dedi nasil yardimci olursunuz bana

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 3 Ağustos 2019 at 07:19

      Göker Bey, şanzıman değişimi dediğiniz olay için şanzımanın komple için ve dışının kırılmış olması gerekir ki, böyle bir durum olduğunu düşünmüyoruz. Aracınız herhangi bir sebepten dolayı şanzımanınıza zarar vermemek için korumaya alıyor, stop edip tekrar çalıştırdığınızda geçici olarak arıza kodunu siliyor, tekrar aynı koşullar oluştuğunda tekrar korumaya alıyor. Büyük ihtimalle şanzıman hidrolik ünitesinde, selenoidlerinde veya mekanik kısmında bir arıza var ki, bu şanzımanlar sıklıkla tamir ettiğimiz şanzımanlardır. Değişimi gibi oldukça pahalı bir işleme gerek yoktur.

    • Ayhan
      Ayhan / Cevapla 9 Eylül 2019 at 00:15

      Merhabalar aracım 2008 5.20d lci. Aracım vites gecıslerınde bazen vuruntu yapıyor . bazende yeni basladı vites kucultugunde durmaya yakın sanırım özellikle 2. Vitese gectıkten sonra gazdan ayağını cektıkten sonra hissedilebilir bir şekilde direksiyon dahil titrmee yapıyor gaza basınca kesiyor.aracım 208.000 km de . Sanzıman yağı sanırım hiç değişmemiş eksik olabilir mi yada bir sanzıman adaptasyonu gerekir mi yardımcı olabilir misiniz ?

  6. Gökhan
    Gökhan / Cevapla 6 Ağustos 2019 at 22:23

    Merhaba 520 2007 model bir arac aracımin motorunu yikattim çalıştırdım 1km geldim stop etti transmission arızası verdi aracımı calistiramiyorum sebebi nedir acaba beyine baktım şu yoktu

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:07

      Gökhan Bey, verilen arızayı bir cihaza bağlatıp söyleyebilirseniz daha fazla yardımcı olabiliriz. Eğer İstanbul’da iseniz aracınızı getirirseniz ücretsiz olarak bakabiliriz.

  7. Erhan
    Erhan / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 16:44

    5.30 gt otamatik aracımda 120yi gecince ekranda şanzıman hatası veriyor.ve ben durunca araba vitesi kendi kendine park moduna alıyor. Sonra araba soğuyup tekrar çalistirinca sorun yokmuş gibi görünüyor 120 yi gecince tekrar ayni hatayi veriyor sizce bunun sebebi nedir yardimci olursaniz sevinir teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Eylül 2019 at 08:14

      Erhan Bey, problem şanzıman kartından veya selenoidlerden kaynaklanabilir. Elektriksel bir arıza gibi gözüküyor. Herhangi bir cihaza bağlatıp arıza koduna baktırdınız mı? Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, o esnada biz de arızasına bakalım. Bu işlem için bir ücret almıyoruz.

  8. emre
    emre / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 20:00

    merhabalar atco servis aracım 5.20d lcı 2008 daha önceden size aracımı getirecektim uzaksınız diye gelemedim sanayide başka usta yaptı aracın sorununu 205 bin de iken turbün sorunu vardı kasisten geçme hissiyatı oluşuyordu zamanla coğalınca sanzumanı ındırdı usta ama hıc ıçime sinmedi 5.500 tl gibi bir para talep etti o da indirimliymiş sadece turbın tamır edildi burçlar değişti zf yağ ile filtre takıldı rakam bu şimdiki km 231 bin turbün sorunu vermiyor ama SERİ HIZLANMAK İÇİN yüklenince aracın altından tırtt diye cılız bir ses değil hafifde sarsıntı oluyor bu bazen 2000 devirde bazen 3000 devirdede yaptı normalde sakin bir araç kullanırım çok sevdiğim araçtan nasıl soğumaya başladım anlatsam uykularınız kaçar takriben fiyatlar nedir sorun nedir yardımcı olursanız sevinirim

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Eylül 2019 at 08:17

      Emre Bey, anlattığınız arızayı dinlemeden yorum yapabilmemiz çok zor. Dilerseniz uğrayıp bir çayımızı için, arızaya bir de bizim eskperlerimiz baksınlar. Belki korkulacak birşey yoktur veya aracın aktarma organları (akslar vb) ile ilgili bir sorunu vardır.

  9. Mustafa Selim Calayoğlu
    Mustafa Selim Calayoğlu / Cevapla 18 Eylül 2019 at 22:07

    Merhaba
    Aracın 2010 520d lci kasa
    Araç roantide p de çalışınca herhangi bir sıkıntı yok D ye alınca rolanti arada oynayıp yerine geliyor motor çalışması bir anda inip çıkıyor. P ye alınca sıkıntı yok. Gidişinde de herha gi bir sıkıntı yok. Acaba sorun ne olabilir.

  10. Sertaç Yaşlak
    Sertaç Yaşlak / Cevapla 27 Eylül 2019 at 15:08

    İyi çalışmalar
    Aracım agresif kullanımda bir sıkıntı yok fakat 100-120 km arasında gaz pedalini normal bir şekilde ezmeye başlayınca titreşim yapıyor 120 yi geçince tekrar normale dönüyor vurma kalkıyor 2011 5.20d

  11. Yrs
    Yrs / Cevapla 5 Ekim 2019 at 16:18

    2011 f10 5.20d aracım var araç 60 km hızla giderken hafif titremeye başlıyor 120 kmde ise titreme çoğalıyor daha sonra yine yok denecek kadar azalıyor.ben gecen yıl sanayide tork konvektörü nu sıfır değiştim şanzuman açılıp rektefiye oldu ama sadece titreme azaldı.yardimci olursanız sevinirim hayırlı günler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.