Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri

BMW 5.20d otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites BMW 5.20d araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. BMW 5.20d otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. BMW 5.20d otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Çeşitleri

BMW 5.20 serisi araçlarında GM şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. BMW 5.20d grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:

      • BMW 5.20d (E39) GM 5L40E Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw5.20d5L40Eotomatiksanziman

      • BMW 5.20d (E60) ZF 6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw5.20d6HP19otomatiksanziman

      • BMW 5.20d (E60) ZF 6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw5.20d6HP21otomatiksanzimannn

      • BMW 5.20d (E61) ZF 6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri

      • BMW 5.20d (E90) ZF 6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw5.20d6HP19otomatiksanziman

    • BMW 5.20d (F10) ZF 8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri

    • BMW 5.20d (F11) ZF 8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri

    • BMW 5.20d (F10) ZF 8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri

BMW 5.20d Tork Konvertör Arızaları

6HP serisi ZF şanzıman kullanan BMW E60 5.20d araçlarda sıklıkla karşılan tork konvertör arızası, aracınız sabit bir hızda giderken, devir saatinde göreceğiniz oynamalardır. Eğer 100 km ve üzeri bir hızda ayağınız gaz pedalında sabit konumda giderken devir saatiniz 1500 ile 2000 devir arasında oynuyorsa, tork konvertörünüz arızalıdır.

Şanzıman türbünü arızasının başka bir belirtisi, aracınız düz bir yolda giderken zaman zaman size  kasis üzerinden geçiyor hissi vermesidir. Bunun nedeni kaçıran şanzıman türbünü balatalarıdır.

Bir başka Bmw E60 ZF şanzıman arızası alt devirlerde sarsıntıdır. Özellikle 1000-2000 devir arasında aracınızda sarsıntı hissediyorsanız muhtemel bir şanzıman türbünü arızası bulunmaktadır.

Gizli balata (captive-clutch) sistemine sahip 6HP serisi tork konvertörleri, eğer firmamızda olduğu gibi, ön yükleme test cihazı yardımı ile revize edilmezse, kısa süre sonra tekrar problem yaşamanız muhtemeldir.

Diğer bütün ZF serisi şanzımanlar gibi 5.20d F10 araçlarda bulunan 8HP45 8 ileri otomatik vites şanzımanların kritik yönlerinden birisi tork konvertörüdür. Bmw şanzıman tirbün sorunu olarakta bilinen, kalkışta titreme, sabit hızda devir dalgalanması gibi arızalar F10 Bmw araçlarda da görülebilmektedir.

BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Sorunu

BMW 5.20d E60 şanzıman sorunu olarak en çok karşılaşılan problem otomatik vites vuruntusudur. Özellikle vites geçişlerinde yaşanan vuruntu ve sarsıntılar bir süre sonra sürüş keyfini ciddi olarak bozmaktadır. 6HP serisi şanzımanların kullanıldığı E60 5.20i araçlarda vuruntunun nedeni selenoidler veya şanzıman beyni olabileceği gibi, bazı durumlarda şanzıman içerisindeki aşınmalarda vuruntuya neden olabilmektedir.

BMW F10 şanzıman olarakta bilinen 8HP45 serisi şanzıman sorunu daha çok mekanik aksamlarda (kavrama tasları) yaşanan aşınmalardan dolayı vuruntu problemi ile karşılaşılmaktadır. Uzman teknisyenlerimiz ile şanzımanınız garantili olarak revize edilmekte ve vuruntu problemi ortadan kaldırılmaktadır.

BMW ZF Şanzıman Selenoid Valf Sorunları

Arıza tespit cihazları otomatik şanzıman selenoid valf ve şanzıman beyni arızalarını elektriksel düzeyde tespit edebilir. Bununla birlikte fonksiyonel açıdan şanzıman beyninin ve selenoidlerin testi arıza tespit cihazları ile gerçekleştirilemez. 

Atco Mühendislik, selenoid testi ve 3 adet şanzıman beyni testi cihazları ile Türkiye’nin en kapsamlı selenoid ve şanzıman beyni test merkezidir. Bu sayede müşterilerimiz sadece gerekli parçaların değişimine ödeme yaparlar ve sunabildiğimiz otomatik şanzıman fiyatları, garantili onarım için oldukça uygundur.

Otomatik şanzıman selenoid testi ve şanzıman beyni videolarımızı www.sanzimanbeyni.com sitemizden izleyebilirsiniz.

BMW Otomatik Şanzıman Testi

BMW 5.20d araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz BMW 5.20d şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel BMW 5.20d otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün BMW 5.20d otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

BMW 5.20d Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

BMW 5.20d şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. BMW 5.20d otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

BMW 5.20d şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve BMW 5.20d şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

2 thoughts on “Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. haluk recai tufançli
    haluk recai tufançli / Cevapla 11 Mayıs 2019 at 00:37

    bmv 520 d aracımın ilk kalkışta hiç bir sorun yok sadece biraz kalkış performansı sorunu yaşıyoruz.1500-200 devir arasında titretme yapıyor.Ustalar tork konvertörü arızası diyorlar tamiri için 6000-6500 tl fiyat veriyorlar bana çok abartılı bir fiyat geldi acaba bu konuda yardımcı olabilirmisiniz.
    tlf:0532-786 60 83 haluk

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 11 Mayıs 2019 at 16:40

      Haluk Bey, bu fiyatlar afakidir. Tork konverör arızaları yaklaşık 3.000-3.500 TL masrafla çözülebilmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz aracınızı birlikte test edip kesin teşhisi koyabiliriz. Eğer şehir dışında iseniz konvertörü bize gönderirseniz azami 1.250-1.500 TL arası masraf çıkacaktır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.