Bmw 3.18i Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw 3.18i aracınızda otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Bmw 3.18i araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Bmw 3.18i otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Bmw 3.18 araçlarında GM şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. Bmw 3.18i otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Bmw 3.18i grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:

    • Bmw 3.18i (E46) 5L40E Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw3.18i5L40Eotomatiksanziman

    • Bmw 3.18i (E90) ZF6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw3.18i5HP19otomatiksanziman

    • Bmw 3.18i (E90) ZF6HP21 Otomatik Şanzıman Tamiri

Bmw3.18i6HP21otomatiksanziman

    • Bmw 3.18i (E91) ZF6HP19 Otomatik Şanzıman Tamiri

    • Bmw 3.18i (F30) ZF8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri

    • Bmw 3.18i (F31) ZF8HP45 Otomatik Şanzıman Tamiri

BMW E46 Otomatik Şanzıman Arızaları

BMW E46 şanzıman arızaları, araçlarda kullanılan ZF şanzıman ve GM şanzıman üzerinden iki farklı grupta incelenebilir.

BMW E46 Şanzıman Arıza Lambası Yanması: Her iki şanzıman türünde de sıklıkla karşılaşılabilecek bir arıza türüdür. Tecrübelerimiz çoğu zaman lamba yanma sebebinin devir sensörü arızası olduğunu göstermektedir. Bununla birlikte eğer arıza lambanız yanıyorsa, en yakın arıza tespit cihazından alacağınız arıza kodları size yardımcı olmamızı kolaylaştıracaktır.

BMW E46 Otomatik Şanzıman Beyni arızası: 5HP19 ZF şanzıman kullanan araçlarda, şanzıman beyni kanallarının aşınması sonucu otomatik vites geçişlerinde vuruntu yaşanmaktadır. Geri viteste vuruntu ve sarsıntı, geri viteste aracın gaz yememesi, D’ye alınca vuruntu, rampada aracın çekişten düşmesi, vites geçişlerinde vuruntu ve boşa düşmesi gibi sorunlar kilometresi yüksek 3.18 araçlarda sıklıkla karşılaşılan problemlerdir. GM şanzıman genellikle tork konvertör selenoidleri bozulurken, ZF 5HP19 şanzımanlarda EPC selenoid hatası şanzımanda vuruntuya neden olmaktadır. 

Bmw E46 Şanzıman Türbünü: 15 yaşın üzerinde olan E46 kasalarında kullanılan tork konvertörleri zaman içerisinde aşınmayla birlikte bozulurlar. Özellikle ilk kalkışlarda kendini belli eden tork konvertör arızaları firmamızda garantili olarak çözüme kavuşturulmaktadır.

Bmw 3.18 Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Bmw 3.18i otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Bmw 3.18i araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Bmw 3.18i şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Bmw 3.18i otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Bmw 3.18i Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Bmw 3.18i şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Bmw 3.18i otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Bmw 3.18i şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Bmw 3.18i şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

6 thoughts on “Bmw 3.18i Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Rıdvan Kale
    Rıdvan Kale / Cevapla 22 Nisan 2019 at 17:57

    Merhabalar,
    BMW E46 2001 model 318i otomatik şanzıman 180 bin km de araç geri vitese geçişde vuruntu yapıyor.Neyden yapar, tamiri tahmini olarak ne kadar tutar. Teşekkürler.

  2. AtcoAdmin
    AtcoAdmin / Cevapla 23 Nisan 2019 at 11:39

    Merhaba, şanzımanınızdaki problemin şanzıman beyni mi, yoksa şanzımanın içinden mi geldiğini anlamamız gerekmektedir. İstanbul’da mı ikamet ediyorsunuz?

  3. FERİDUN aktaş
    FERİDUN aktaş / Cevapla 28 Haziran 2019 at 00:17

    Slm 318 i e 46 bmw 2004 model aracım var arac bir gün durdugunda 5 10 sn gec kavrıyor veya d alıyorum sert gaz verdıgımde 3000 gibi bagrıyo sonra kalkıyor ondan sonra bi sorun yok takı bidahaki sabaha kadar yagını fılıtre sını degiştırdım ufak bi duzelme oldu ama gene yapıyor sert gaz vermem lazım 5 veya6 saat beklesem bile yapıyor neden kaynaklanıyor fıyat ortalama ne cıkar ustam teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 19:19

      Feridun bey, şanzımanınızda mekanik problem mevcut gibi gözüküyor. Komple açılıp incelendikten sonra net fiyatı ortaya çıkar. Yaklaşık maliyeti 4 ile 8 bin TL arasıdır.

  4. ASIM TALİH
    ASIM TALİH / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 13:02

    Merhaba Ustam, İzmir’de yaşıyorum , mesleğim mimarlık. 2004 Model 3.18i N42 Motor GM Şanzımanlı aracım 149.000 km de…Arada bir şanzıman hata lambası yanıyor. Hata lambası yandığında tüm viteslere geçiş yapıyor ancak geçişler sert bir şekilde oluyor.Bu durumdayken ben vitesi manüel moda alıp kendim vites geçişi yapıyorum ve vites geçişi yaparken ayağımı gazdan çekip vites geçişi yaparsam sarsıntı ya hiç olmuyor ya da çok çok az oluyor. Uygun bir trafik ortamında aracı kenarı çekip stop ediyorum biraz bekledikten sonra aracı çalıştırdığımda arıza lambası sönüyor ve şanzıman normal bir şekilde çalışıyor.Durum Tespiti için aracı cihaza bağladığımızda şu hata kodunu aldık.. ( Hata Kodu : 000092 EGS: CAN Tork Arabirimi ) Bu hata kodunu İzmir Bornova\’da ünlü bir şanzıman ustasına söylediğimde \”Hidrolik beyin arıza yapmış değiştirmemiz lazım 5000 TL tutar dedi\”. ( Biz salağız ya keklicek aklı sıra) .Sonra bu konuyu daha önce 2012 CAPTİVA aracında benzer bir sorun yaşamış ve problemi kendisi çözmüş olan Makine mühendisi arkadaşım ile paylaştım. Onun öngörüsü Tork Konvertörü devir ya da basınç sensörünün arızalı olduğu şeklide.Bu arızalı parça Hidrolik beyine yanış sinyal veriyor ve vites geçişlerinde kork kaybı ya da aşırı artışı oluyor dedi. Kendi garajında bu arzıyayı giderebilirim dedi ancak ben razı gelmedim. İşinin ehli olan sizlerin bu arıza ile ilgili öngörünüz nedir ? En ekonomik ve kalıcı olarak çözmem için ne tavsiye edersiniz. Teşekkür ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 19:22

      Asım Bey, GM şanzıman 2.vitesten sonra geçişlerin öncesinde torku devreye alır, bunu da sadece belirli koşullarda yapar. Öncelikle aracın tesisatını kontrol ettirmenizi ardından sorununuz geçmezse, revizyon için torku söktürüp göndermenizi tavsiye ederiz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.