Audi A4 Otomatik Şanzıman Tamiri

Audi A4 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Audi A4 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Audi A4 otomatik vites sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Atco olara bütün Audi A4 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Audi A4 Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Audi A4 araçlarında kendi üretimi olan 01M, 01N ve DSG şanzıman, Multitronic şanzıman ve dışarıdan tedarik edilen Aisin şanzıman ve ZF şanzıman kullanmaktadır. Audi A4 grubunda garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre otomatik şanzıman tipleri:

      • Audi A4 01M/01N Otomatik Şanzıman Tamiri

        • Audi A4 CVT Multitronic Şanzıman Tamiri (6 ve 7 ileri vites 01J ve 8 ileri vites CVT 0AW)

AuidA401Jotomatiksanziman

      • Audi A4 09G (Aisin TF-60SN) Otomatik Şanzıman Tamiri

      • Audi A4 01V – ZF (5 ileri 5HP19) Otomatik Şanzıman Tamiri

    • Audi A4 ZF (6 ileri 6HP26 ve 6HP28) Otomatik Şanzıman Tamiri

    • Audi A4 ZF (8 ileri 8HP55) Otomatik Şanzıman Tamiri

AudiA38HP55otomatiksanziman

Audi A4 Şanzıman Arızaları

2006-2008 yılları arasında Audi A4 tam otomatik şanzıman olarak 09G, yada üreticisi Aisin’deki adı ile TF-60 şanzımanı tercih etmiştir. DSG’den farklı olduğu anlaşılması amacıyla, bu araçlar piyasaya Tiptronic olarak lanse edilmiştir.

Aisin TF60 şanzıman, yumuşak vites geçişlerine sahiptir. Bununla birlikte zaman içerisinde, diğer Aisin şanzımanlar gibi, özellikle valf gövdesi kısmından (hidrolik ünite) arıza vermeye başlarlar.

Audi A4 Tiptronic 09G şanzımanların en çok karşılaşılan sorunları, vites geçişlerinde vuruntu – sanki arkadan başka bir araç çarpmış gibi (özellikle 3-4 geçişi), park (P) konumundan drive (D) konumuna alınca sarsıntı, devir yükselmesine rağmen aracın hızlanmaması ve şanzımanın vites değiştirememesi ve şanzımanın kendiliğinden vitesi yükseltme ve düşürme gibi problemlerdir. 

Bu problemlerin büyük çoğunluğu şanzıman beyni ve selenoidlerden kaynaklanır. Eğer probleme zamanında müdahale edilmez ise, şanzımanın mekanik kısmında da hasarlar başlar. 

Piyasada genel kanı, selenoid burçları değişimi ile şanzımandaki birçok problemin giderileceğidir. Oysa ki, eğer valf gövdenizde aşınma varsa, selenoid tamiri boşuna para harcamak olacaktır. Doğru yöntem, hem valf gövdesinin, hem de selenoidlerin birlikte revizyon yapılması olacaktır.

Aisin TF60 şanzıman beyni ve selenoid tamiri hakkında detaylı bilgilere sanzimanbeyni.com sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

Audi A4 S-Tronic Şanzıman Arızaları

Audi A4  araçlarda bulunan S-Tronic şanzımanlarda en çok karşılaşılan sorunların başında sabah aracınızı çalıştırdığınızda “Sistem arızası sürüşe devam mümkün!” uyarısıdır. 

Audi A4 Multitronic Problemi

Audi A4 multitronic kalkışta titreme

Audi A4 kavrama seti problemleri

Audi A4 kavrama seti fiyatı

Audi A4 Otomatik Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Audi otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Audi A4 otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Audi A4 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Audi A4 otomatik şanzıman fiyatlarımızı (0216) 365 95 00 nolu destek hattımızdan öğrenebilirsiniz.

Audi A4 Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Audi A4 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Audi A4 otomatik şanzıman yağı fiyatı için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Audi A4 şanzıman beyni tamiri ve Audi A4 otomatik şanzıman beyni fiyatlı ile ilgili bilgilere sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

22 thoughts on “Audi A4 Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Serkan
    Serkan / Cevapla 7 Mart 2019 at 13:05

    Merhaba. Audi A4 1.8 turbo 2001 model arabam var.sanzimanda sorun var onu size gitirsem parca sikintisi olurmu bilgi alabilirmiyim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Mart 2019 at 13:08

      Serkan bey yardımcı oluruz. iletişim menüsünde konum bilgilerimiz var. aracınız ile gelirseniz yardımcı oluruz. Ekspertiz için ücret talep etmiyoruz.

      • Ersoy bayram
        Ersoy bayram / Cevapla 9 Haziran 2019 at 23:41

        Merhaba 2011 model audi a4 2000tdi 8 ileri vites geçişlerinde hiç bir sorun yok kaçırma yok her hangi bir uyerı ışığı yok araç 170 bin km de 120 km hızdan sonra başlayan bir harıltı var araçta akisler teker bilyaları her yere baktılar ve şanzuman dediler sanki dağılmış bir bilye sesi var gaza basınca başlıyor 220 km hızda çekince kesiliyor yüke binince gelen bir ses şanzumandan olurmu yardımcı olursanız sevinirim

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 19 Haziran 2019 at 21:08

          Ersoy Bey, büyük ihtimalle volantınız arızalı. İkinci ihtimalde kavrama ünitenizdir. Öncelikle volantızı kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

  2. Turapcan
    Turapcan / Cevapla 5 Haziran 2019 at 16:16

    Merhaba, ben yurt dışında yaşıyorum, arabam audi a4 2.0tfsi otomatik şanzıman.araba şanzımanı tirbün doldurmuyormuş.tamiri var mıdır ve fiyatı ne kadar ? Ben normal de ığdır da yaşıyorum, okulum yüzünden yurt dışındayım, bana bilgi verirseniz sevinirim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Haziran 2019 at 01:18

      Merhaba, aracınızda tirbün olduğundan emin misiniz? Audi A4 2.0 Tfsi araçlarda türbünlü ve kavramalı değişik modeller mevcut. Gerek türbün, gerekse tork konvertörü tamirleri firmamızda gerçekleştiriliyor olup, fiyat marka ve modele göre değişmektedir. Aracınız kaç modeldir ve kaç ileri vitese sahiptir? Bu bilgiye göre size daha kapsamlı fiyat sunabiliriz.

  3. Serkan
    Serkan / Cevapla 7 Haziran 2019 at 22:00

    Merhaba
    Aracım 2010 model audi A4. 1.8 tfsi otomatik 8 ileri
    İlk zamanlarda 1500-2000 devir arası vites geçişi yapıyordu şu anda devir yükseliyo geçiş yapmıyor manuel kullanırken geçiş yapabiliyorum sorun ne olabilir
    Teşekkür ederim
    İyi çalışmalar

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Haziran 2019 at 01:20

      Serkan Bey, eğer manulede problem yaşamıyorsanız, muhtelemen hidrolik ünite (valfbody) sorunu yaşıyorsunuz. Aracınızda herhangi bir arıza kodu var mıdır?

      • serkan
        serkan / Cevapla 11 Haziran 2019 at 06:51

        merhaba,herhangi bir arıza kodu vermiyor,ayrıca aracı servis bakımından yeni aldım ve şanzumanda bir sıkıntı olduğunu söylemediler

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 13 Haziran 2019 at 22:36

          Serkan Bey, eğer İstanbul’da yaşıyorsanız, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

          • serkan
            serkan / 18 Haziran 2019 at 09:40

            inşallah,gelmeye çalışacağım ilginiz için teşekkür ederim

            iyi çalışmalar

  4. Ümit
    Ümit / Cevapla 22 Haziran 2019 at 10:59

    Merhabalar ben yurtdışında yaşıyorum yaklaşık 1 aya izne gelmeyi düşünüyorum
    A4 Avant 2.5 TDI 114kw 155ps arabanın şansımanını kontrol ettirip şanzıman yağını değiştirtmek istiyorum mümkünse fiyat öğrenebilir miyim?
    İlginiz ve duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 21:46

      Ümit Bey, yağ değişim ücreti yaklaşık 1.200 TL’dir. Gelmeden 1 gün evvel randevu alırsanız daha iyi olacaktır.

  5. Alican
    Alican / Cevapla 2 Temmuz 2019 at 00:49

    Merhaba 2012 model multitronic şanzıman sahip audi a4 aracım var kalkışta titreme yapıyor rampada titreme ve sarsıntı yapıyor. Sebebi ne olabilir sizce.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Temmuz 2019 at 09:27

      Alican Bey, bu şanzımanların en büyük iki sorunu volant ve kavrama üniteleridir. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, arızanın nereden kaynaklandığı konusunda ücretsiz teşhis yapalım.

  6. Hakan
    Hakan / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 02:13

    Merhaba. 2013 model A4 2.0 TDI Multıtronic aracımda Alican Beyin yazdıklarının aynısı bende de oluyor. Bazen araca binmek istemiyorum. Arada stop ettiği de oluyor. Herhangi bir uyarı ışığı yanmadı. araç 207.000 KM de. Sadece şanzıman yağı değişimi faydalı olur mu? Araç hareket ettikten sonra sorun yok. Hızlanması ve genel kullanım güzel. Audı den soğudum. Teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2019 at 08:46

      Hakan Bey, sorun mekanik parçalardaki aşınmalar olduğu için (volant veya kavrama) sadece yağ değişimi faydalı olmayacaktır.

  7. Mehmet
    Mehmet / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 17:30

    Slm bende Audi A4 20 tdı 2009 model araba 272 bin km. Bi hafta önce şanzıman yağı değiştim. Şimdi sanki vites değişiminde arkadan gelen bi sarsıntı var araba automatik 8 ileri. Sorun ne olabilir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 09:55

      Mehmet Bey, sorun şanzıman kavramalarındaki boşlukların artmasından kaynaklanabilir. İstanbul’da mı ikamet ediyorsunuz?

  8. Yasin
    Yasin / Cevapla 13 Ağustos 2019 at 20:55

    Aracim 7063 selenoid c elektrik arizasi veriyor. Kalkislarda ozellikle yokus yukari ise gaza basinca biraz bekliyor devir yukseliyor bir sarsintidan sonra hareket ediyor. Bu sorunu araci R ye takinca yapmiyor. Ayrica yakit tuketimi cok yuksek . Ankarada ikamet ediyorum ne yapabilirim ?

  9. mehmet emin kaya
    mehmet emin kaya / Cevapla 20 Ağustos 2019 at 16:05

    merhaba ben mehmet,

    2014 audi a4 8 ileri dizel aracım, kalkışta vurma denen bir sıkıntısı var. önceden yoktu. açıklamam gerekirse; kalkarken 1-2 merte sonra sanki vites yeni geçmiş gibi öne atıyor. hatta azcık bayırda iseniz ve gaza cok hafif basarsanız stop bile ettirebilirsiniz.
    yine yeni çıkan bir durum spor modda iken vites geçişlerinide azda olsa hissediyorum. eskiden asla hissetmezdim. neden yapabilir araştırıyorum,
    not: son bakımda şanzıman yağı değişti, yağdan yapabilir diyen de var şanzımandaki bir mil den yapar diyen de var.
    her iki durumda veya sizin daha önce karşılaştığınız durumlarda tamir maliyeti ne cıvarlarda seyreder payllaşabilir misiniz

  10. Fuat
    Fuat / Cevapla 4 Eylül 2019 at 21:57

    Merhaba aracım 2010 model a4 20 tdi
    Araç p konumda takılı kalıyor çıkmıyor
    Ve p konumda iken sanki boştaymış gibi gidiyor servise götürdüm şanzıman sökülecek dediler baya masrafı var dediler sizce sıkıntı nedir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.