AL4/DPO Tork Konvertör Tamiri

Firmamızda AL4-DP0 şanzımanların tork konvertörü garantili bir şekilde tamir edilmektedir. Firmamızda revizyonu yapılan AL4/DPO Tork Konvertörleri:

Citroen C3 >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Citroen C4 >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Citroen C5 >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Citroen Xsara >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Peugeot 206 >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Peugeot 306 >> AL4/DP0 Tork Konvertörü Tamiri
Peugeot 307 >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Peugeot 308 >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Peugeot 3008 >> AL4/DP0 Tork Konvertörü Tamiri
Peugeot 406 >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Peugeot 508 >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Peugeot 5008 >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Renault Clio >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Renault Laguna >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Renault Megane >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri
Renault Scenic >> AL4/DPO Tork Konvertörü Tamiri

PSA Grup ve Renault araçlardaki AL4-DP0 şanzımanların türbin tamirini yaptırmak ve stoklarımızdaki tork konvertörü fiyatları için 0216 365 95 00 nolu telefondan irtibata geçebilirsiniz.

8 thoughts on “AL4/DPO Tork Konvertör Tamiri

  1. ERHAN
    ERHAN / Cevapla 13 Nisan 2019 at 14:04

    peugeot 307 aracım yokuşta gaza basarken ve ilk kalkışlarsa gaza yüklenince şansımandan ses elmektedir. Sorun tork konventöründen kanaklı olabilir mi?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 13 Nisan 2019 at 14:54

      Merhaba Erhan Bey. Genellikle tork konvertör arızaları bu tip ses problemi yaratmaz. Aracınızda ön takım ile ilgili veya şanzımanın difransiyeli ile ilgili bir problem olabilir. Müsait olduğunuzda uğrayabilirseniz, size bir çay ikram ederken, aracınızı bizim teknisyenlerimiz test edebilir.

  2. Bayram
    Bayram / Cevapla 25 Haziran 2019 at 21:31

    407 Al4 sanziman aracim var frene basinca aracta titreme ve bazen stop etme olsyi oluyor, bogaz kelebegi temizlendi(2 ayda 2 defa) ayrica vites gecisleride sarsinti olmaya basladi özellikle 3 ve 4. Viteste asiri olmasada vuruntu oluyor ! Otomatik sanzimanci iki yere göturdum birisi yag dedi digeri yag ve selenoid dedi , kafam iyice karisti hocam ne yapmami önerirsiniz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 08:58

      Bayram Bey, arızanız bütün vites geçişlerinde var ise şanzımanınız içerisinde basınç kaçağı bulunmaktadır. Stop etme ise tork kaynaklı gibi gözükmektedir. Hidrolik ünite test makinesinde test edilmeden problemin şanzımanın içerisinde mi, hidrolik ünitede mi, selenoidlerde mi olduğunu anlamak pek mümkün değildir.

      • Bayram
        Bayram / Cevapla 27 Haziran 2019 at 20:27

        Basınc kaynaği var ise masrafı ne olur efendim, konyadaki arkadasınızın iletişim bilgilerini paylasirsanız sevinirim

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 9 Temmuz 2019 at 21:40

          Bayram Bey, şu anda Konya’da Peugeot üzerine bir arkadaşımız yok. Araştırıp size bilgi vereceğiz.

  3. Metin
    Metin / Cevapla 27 Temmuz 2019 at 15:36

    Kolay gelsin 2004 peugeot 307 aracımda vites geçişlerinde problem yok ancak daha önceden 2.vitesten sonra ara vites atıyordu şimdi ise 2. Vitesten sonra 3000 devirin üzerinde 3. Ve 4. Vitesleri atıyor araç gaz yiyor ama gitmiyor ara vites dediğim olay ise 4. Vitesten sonra 100-110 km hızdan yada 4000 devir civarına gelince atıyor tork konventöründen olabilir mi

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 08:27

      Metin Bey, bahsettiğiniz tork konvertör arızası gibi gözükmektedir. Dilerseniz aracınızı getirin ücretsiz bir yol sürüşü ve ekspertiz gerçekleştirelim.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.