- Anasayfa
- Hakkımızda
- Otomatik Şanzıman Tamiri
- Valf Gövdesi
- Tork Revizyon
- Satış
- Sıfır Otomatik Şanzımanlar
- Yenilenmiş Otomatik Şanzımanlar
- Alfa Romeo Otomatik Şanzıman
- Audi Otomatik Şanzıman
- Bmw Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 1.16i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 1.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.16i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.18d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.20i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.20d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.25i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 3.30i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 4.18i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.20d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.20i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.25d Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.28i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 5.30 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 7.30i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw 7.40i Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X1 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X3 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X5 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Bmw X6 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Chevrolet Otomatik Şanzıman
- Chrysler Otomatik Şanzıman
- Citroen Otomatik Şanzıman
- Chery Otomatik Şanzıman
- Dodge Otomatik Şanzıman
- Fiat Otomatik Şanzıman
- Ford Otomatik Şanzıman
- Hyundai Otomatik Şanzıman
- Hyundai Accent Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Elantra Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Getz Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i10 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i20 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai i30 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai ix35 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Santa Fe Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Sonata Otomatik Şanzıman Tamiri
- Hyundai Tucson Otomatik Şanzıman Tamiri
- Infiniti Otomatik Şanzıman
- Isuzu Otomatik Şanzıman
- Jaguar Otomatik Şanzıman
- Jeep Otomatik Şanzıman
- Kia Otomatik Şanzıman
- Lancia Otomatik Şanzıman
- Land Rover Otomatik Şanzıman Tamiri
- Maserati Otomatik Şanzıman
- Mazda Otomatik Şanzıman
- Mercedes Otomatik Şanzıman
- Mercedes A180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C200 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes C220 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLA Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLK Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes CLS Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E180 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E200 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E220 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E250 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E270CDI Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E320 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes E350 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes G Serisi Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes ML Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S320 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S350 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S400 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes S500 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Sprinter Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Vaneo Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Vito Otomatik Şanzıman Tamiri
- Mercedes Viano Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Otomatik Şanzıman
- Nissan Almera Otomatik Vites Arızaları ve Çözümü
- Nissan Juke Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Maxima Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Micra Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Navara Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Note Otomatik Vites Arızaları ve Çözümü
- Nissan Pathfinder Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Primera Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Qashqai Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan Terrano Otomatik Şanzıman Tamiri
- Nissan X-Trail Otomatik Şanzıman Tamiri
- Opel Otomatik Şanzıman
- Peugeot Otomatik Şanzıman
- Peugeot 206 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 207 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 208 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 2008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 306 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 308 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 3008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 406 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 508 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Peugeot 5008 Otomatik Şanzıman Tamiri
- Porsche Otomatik Şanzıman
- Renault Otomatik Şanzıman
- Renault Captur Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Clio Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Fluence Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Kadjar Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Koleos Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Laguna Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Megane Otomatik Şanzıman Tamiri
- Renault Scenic Otomatik Şanzıman Tamiri
- Saab Otomatik Şanzıman
- Seat Otomatik Şanzıman
- Skoda Otomatik Şanzıman
- Ssangyong Otomatik Şanzıman
- Suzuki Otomatik Şanzıman
- Volkswagen Otomatik Şanzıman
- Volkswagen Amarok Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Bora Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Caddy Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen CC Otomatik Şanzıman Tamiri VW
- Volkswagen Golf Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Jetta Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Passat Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Polo Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Tiguan Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Touareg Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volkswagen Transporter Otomatik Şanzıman Tamiri
- Volvo Otomatik Şanzıman
- Video-Galeri
- Haberler
- İletişim
Merhabalar,
Citroen c3 2003 model otomatik aracım var.
Lexia ile bağlandığımda “fault code: 06” hatası veriyor. Bu hatanın açılımı da; selenoid valflerin arızalı olduğuyla alakalı olarak yağ basıncını doğru ölçmediğinden kaynaklı.
Araç, şanzıman hatası verince, kontağı kapatıp açınca düzeliyor. Vites geçişleri sorunsuz.
Selenoid valf değişimi, (ve buna bağlı olarak yağ değişimi vs.) toplam ne kadar sürede gerçekleşir? Sabah aracı bıraksam akşam aracı alabilir miyim. Uzak yerden geleceğim.
Bir de fiyatı nedir ? Kredi kartı geçiyor mu? Taksit imkanı var mıdır ?
Teşekkürler.
İyi günler bir sorum olacaktı aracım Chevrolet Cruze otomatik vites 2.viteste vuruntu yapıyor diğer vites geçişleri gayet normal sadece 2.viteste problem yaşıyorum devir yükseliyor aracı birşey arkadan tutuyor gibi oluyor sonra öne atıyor kendini araç
Kolay gelsin x5 3.0d 2004 aracım soğukken değil fakat sıcak iken 3.vitese geçerken çok sert vuruntu yapıyor selenoid arızası mı eğer öyle ise masrafı ne olur diğer viteslerde vuruntu olmuyor
şuanda aynı sorun benim aracımdada var siz çözdünüz mü nasıl çözdünüz
Merhabalar
Clıo 2 1.6 8 v. 200 binkmde Tam otamatık arabamda bugün yokuşta çıkarken araba resmen bayıldı kaldı gazı köklesemde gaz yemedi rampayı çok zor çıktık sıkıntı ne olabilir değerli cevaplarınız için teşekkürler
Merhaba 2010 model Astra j kasa 1.6 6 ileri otomatik vites aracım sabah ilk çalıştırmada yürümüyor motor ısındıkça normale dönüyor gün içinde yapmıyor bir Opel özel servise gittim bilgisayarda 5.vites selenoid kapalı yazdı otomatik tamiri yapmıyoruz dediler otomatik bakan bir yere gittim bilgisayarda arıza çıkmayınca bir şey yok dediler ancak bu durumla sabahları sık sık karşılaşmaya başladım sorun sizce nedir şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba, beyinde arıza olabilir, beyin ile düzelmezse şanzımanın içine de bakılması gerekebilir.
İyi akşamlar kolay gelsin aracım ford fiesta 2011 otomatik 1. Vitrsten 2 ye geçerken devir aşırı yükseliyor fakat vitesi atmıyor ayağımı gazdan çekince atıyor ve 2. Vitesten 3. Vitese hiç geçmiyor bilgisayara bağlattığımda 2.vites selenoidi sıkışması yazıyor bunun çözümü ne olabilir
Merhaba, şanzıman beynine müdahele gerekebilir. Şanzıman beyni ile düzelmezse komple şanzımana bakılması gerekir.
Mikail Bey, AL4 DPO şanzımanlarda sıklıkla görülen bir arızadır. Üç adımlı bir tamir metodu, arızalı parçaların durumuna göre uygulanmaktadır. Detaylara https://atco.com.tr/citroen-otomatik-sanziman-tamiri/citroen-c3-otomatik-sanziman-tamiri/ sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
Sadece selenoid valf ve yağ değişimi 800-1000 TL civarındadır. Bu işlemi yaptırmak için ille de bize gelmeniz gerekmemektedir. Bunu yerel bir işletmede de yaptırabilirsiniz. Dilerseniz size bulunduğunuz il/ilçe de bu konuda yardımcı olabiliriz.
Merhabalar 2009 dizel Megane 2 otomatik şanzıman aracim var araç hemen hemen her gün vites kutusunu kontrol ettir arızası veriyor kontağı kapatıp açınca düzeliyor 1 vitesten 2 vitese geçerken vuruntu yapıyor zor geçiyor diğer geçişleri yağ gibi arızayı verdiğinde de acayip vuruyor araç sanki arakadan carpmislar etkisi yaratıyor yardımcı olursanız çok sevinirim
otomatik vites arabam otomatik modadan manuel moda geçmiyor.Ekranda göstermiyor.Artı/eksi yapiyorum ekranda göstermiyor.Bu geçişleri sağlamıyor
Merhaba, sorun vites kolundan veya pozisyon şalterinden olabilir. Bunlardan önce vites halatını kontrol ettirmekte faydalı olur.
Hocam merhaba bende 2006 dizel otomatik mondeo var araçta ekrana sadece -P- geliyor diğer konumu görmüyor araç sanki 3.-4. Viteste kalkiyor sanki araç suratı 60-70 ten sonra sıkıntı yok şanzımanı indirdiler boş en son ustayla nerdeyse kavga edecektik 5 gün uğraştı yapamadı bizi yönlendireceğiniz bir yer var mı diyarbakır’da bide masrafımız ne gider acaba tşk ederim simdiden
Merhaba ben kocaelide yasiyorum benim aracimdada vurunyu var yagini degidtim yine ayni bana sanziman beynine bakilcak onun fiyati 3500 tl eger beyinle alakali degilse sanziman revizyona giricek oda 8500 tl dediler ama ben sanzimanda bunlqrdan dolayi sikinti oldugunu dusunmuyorum genelde herkes valf gurubundan bahsediyor kocaelide onerebiliceginiz bir yer varmi valf gurubunu degistirmek icin
Barış Bey, kocaelinde önerebileceğimiz bir yer bulunmuyor. Araç marka modelinizi belirtirseniz size yardımcı olmaya çalışırız.
Aracim chevrolet cruze 2011 model.otomotik soyledogim gibi 3500 sanziman beyni dediler ve sanziman revizyona 8500 tl ama cruze kullanicilari valf gurubundan oldugunu soyluyorlar sizcede dogrumudur sizin servisinize getirmek isterim
Mrb 2012 model otomatik Honda civic aracım var aracı çalıştırıp 3-4 metre gittikten sonra sol alt taraftan bır horultu tarzında hafif bir ses geliyor bu ses birdaha araç stop etmedikçe gelmiyor.aracı kapatıp tekrar hareket ettiğimde ses yeniden geliyor bunun sebebi sizce nedir kolay gelsin
Ali Bey, sesin bir çok sebebi olabilir. Honda konusunda uzman bir servise göstermenizi tavsiye ederiz.
Ustam kolay gelsin öncelikle benim 99 polo clasik aracım var 3cu vitese geçişte baya vurma yapıyor şanzımanı Sakarya’da yaptırdım sözde ama aynı kimisi beyinden diyo beyinci beyinden değil diyo sanzimancidaki ustanın elemani selonaytlara baktır dedi ama ustalara bişey diyemiyorum burda bana siz yardımcı olabilir misiniz araçtan soğudum
Ahmet bey, maalesef hizmet verdiğimiz bir şanzıman tipi değil sizin aracınız üzerindeki şanzıman
Benim aracım 2003 model otomatik opel omega 2.6 elegance 2003. Araç bazen yokuşlarda bayılıyor geri kayıyor. 140kmhızı geçmiyor. Vites geçişler kalkışta yavaş. CE Araçta gafı vuruntulu oluyor. Usta kendi orijinal seloneyt lerinin değiştirdi bu arılar oluştu. Çare nedir
Merhaba Mehmet Bey, 2003 model omega araca hizmet vermemekteyiz.
Merhabalar,
Eat 6 şanzımana sahip bir Citroen c4 araca sahibim.
Aracım sadece 4. vitesten 3. vitese düşerken vuruntu yapıyor. Diğer viteslerde ve performansında hiç bir noksanlık bulunmamakta.
İşi bilmeyenlere aracı emanet edip, sonrasında pişman olmak istemiyorum.
Sizce sorun nerden kaynaklanıyor?
İstanbulda olmadığım için servisinize uğrama şansım şimdilik yok gibi.
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ediyorum.
Sorun muhtemelen bir vites geçiş selenoidinizin bozulmaya başlamış olmasındandır. Bu vuruntu zaman içerisinde artacaktır. Doğru adım arızanız daha başlarda iken selenoidlerinizi ve hidrolik üniteyi (şanzıman beyni) kontrol ve tamir ettirmenizdir.
Merhabalar 2000 model golf 4 1.6 8 v otomatik aracım seyir halinde iken gazdan ayagımı cektigimde şanzumandan ugultu geliyor bunu 60 ila 80 km arasında yapıyor vites bosta iken yapmıyor aracımı bilgisayara baglattıgımda arıza olarak selenoid arıza verdi 6 tanesi arızalıymış bu ugultu selenoidlerden dolayı olabilir mi veya defransiyelden mi kaynaklanıyor ve bana bunun maliyeti ne kadar cıkar.. Teşekkürler
İyi günler 2010 model 1.6 113 HP Chevrolet Cruze var otomatik araç 80 km hıza kdar gayet güzel gidiyor 100 km hıza yaklaştığında devir 6 bin seviyesine çıkıyor ama vites geçişi yapmıyor nedeni nedir
Birde vites gecişlerinde biraz vuruntu da var
Admin bana isyerinizin adresini ve telefon numaranizi gondere bilirmisiniz sizin isyerinize gelmek.istiyorum
Atco Otomatik Şanzıman, Cumhuriyet Mah, Naz Sok, No:12/4, Kartal, İstanbul
02163659500
Sizin servisinize getirmek istiyorum aracimi cruze viteslerde vuruntu yapiyor sanziman yagini degistirdim yine ayni sizce sikinti neyden kaynaklaniyor
Barış Bey, bu araçlarda yağ değişimi vuruntuları engellemiyor. Servisimize gelirseniz, arıza kodlarınıza bakar, size daha net tespitler sunabiliriz ama genellikle selenoidlerde problem çıkıyor bu araçlarda.
Merhaba efendim hayırli bayramlar,
Bende peugeot 407 2.0 otomatik kullanıcısıyım, arac geri viteste hafif bir vuruntu yapıyor(aks bosluğunu alır gibi)
1,2,3,4 vuruntu var ama sarsıcı bir vuruntu değil sadece hissettiriyor, konya da oturuyorum, sizlerin değerli yorumunu ve bulunduğum bölgede sizin tavsiye edebileceğiniz bir işletmeye yönledirme yapmanızı bekliyorum , iyi bayramlar efendim
Bayram Bey, anlattığınız problem, özellikle vuruntular yol testi yapılmasını gerektirir. Konya’da bir arkadaşımız var ama daha çok sökme takma işleri yapıp şanzımanı bize gönderiyor. Sizin İstanbul’a gelme durumunuz nedir?
Merhaba efendim hayırli bayramlar,
Bende peugeot 407 2.0 otomatik kullanıcısıyım, arac geri viteste hafif bir vuruntu yapıyor(aks bosluğunu alır gibi)
1,2,3,4 vuruntu var ama sarsıcı bir vuruntu değil sadece hissettiriyor, konya da oturuyorum, sizlerin değerli yorumunu ve bulunduğum bölgede sizin tavsiye edebileceğiniz bir işletmeye yönledirme yapmanızı bekliyorum , iyi bayramlar efendim
Gelme ihtimalim suan için yok hocam ama yönledireceğiniz arkadasın teşhisine göre plan yapabilirim,
Bayram Bey, Konya bölgesinde Peugeot üzerine arkadaşlarımız bulunmuyor maalesef. Biz alternatif araştırıyoruz, size bilgi vereceğiz.
kocaelide onerdiginiz yer varmi
Manisa ilinde selonid değiştirebilceğimiz önerinizin olduğu bir yer varmı acaba passat 2007 2.0 Fsi
Merhaba 2012 fluence privilage araç sahibiyim, vites kutusu beyni serviste değişti araç periyodik bakım sonrası vites kutusu arızası vermeye başladı. Arıza dur kalk da meydana gelmekte 1. Vites iptal olmakta. Stop edilip tekrar çalıştırınca sorun düzelmekte nedeni ne olabilir ortalama ne masraf çıkabilir sizin servisinizde çözüm sunulursa ziyaret etmek isteriz
Çok teşekkür ederim ilginiz için.
Son bir soru daha.
Bu işlemi sizde yaptırsam ne kadara ve ne kadar zamana mal olur?
Antalya’da ikamet ediyorum. Yukarıda ki yorumumuzda gördüm. Ona dayanarak soruyorum Sakın yanlış anlamayın Antalya’da tavsiye edeceğiniz bir usta mevcut mudur?
İlker Bey, Antalya’da aracınızdan valf gövdesini sökerek bize gönderecek bir anlaşmalı servisimiz mevcuttur. Şu sıra sadece selenoid gruplarını tamir edebilmekte olup, kısa bir süre içerisinde hidrolik ünite tamiri hizmeti de vermeye başlayacağız. Yeni hidrolik ünite ve selenoidlerin fiyatı ise 5.000 TL civarındadır.
Yeniden teşekkürler ilgi ve alakanız için.
Antalya’da ki anlaşmalı servisinizin ismini söylerseniz, kendileri ile iletişime geçip valf gövdesini söktürüp size göndermek istiyorum.
Merhabalar
Peugeot 307 1.6 benzinli aracım var normal seyir halinde giderken ara ara ekranda auto fault gear hatası veriyor aracı stop edip çalıştırdığımda normal hiçbişey olmamış gibi kullanabiliyorum bu neyden kaynaklanabilir birde tecrübelerinize dayanarak bu arızanın onarım tutarı ne olur.
selamlar
birde yazmayı unuttum aracı arıza testi için pc ye bağlatmıştım otomatik şanzıman için basınçla alakalı hata veriyordu.
Özen Bey, muhtemelen selenoid ve valf gövdesi probleminiz bulunmaktadır. Konu ile ilgili Peugeot 307 sayfamızı inceleyebilirsiniz. https://atco.com.tr/peugeot-otomatik-sanziman-tamiri/peugeot-307-otomatik-sanziman-tamiri/
2007 jetta selonoitn proplemi var ankarada nereye gidebilirim benzinli 1.6
selam 2007 model citröen c4 1,6 benzinli aracımda sadece geri vitese geçişte vuruntu ses oluyor şanzıman ve motor takozları değişti ses gene var yardımcı olursanız sevinirm
Ali İhsan Bey, problem şanzıman selenoidlerinizden kaynaklanabilir. Bir diğer ihtimal şanzıman içindeki mekanik aşınmalardır.
merhabalar,
98 model mondeo otomatik araca sahibim,araç soğukken vites geçişleri ve gidişi gayet düzgün,
fakat araç ile yarım saat yol yapıp ısındıktan sonra arıza işığını yakıyor ve aracın vites geçişleri,ilk kalkışda vuruntulu kalkma aracın hızlanması gibi arızalar başlıyor,
konu ile ilgili nasıl bir yol izlemeliyim, yardımınıza ihtiyacım var teşekkürler.
Sezgin Bey, aracınızın içerisinde veya beyninde problem var. Öncelikle bir arıza tespit cihazına bağlatıp arıza kodlarına baktırmanız gerekmektedir.
benim 2011 ford fiestam var. tam bir yıl önce vites vurup ekranda şanzıman arızası gösteriyordu. cihaz taktıklarında iki 3 farklı arıza çeşidi gösterip aralıklı diyordu. kimse net birşey söylemeyince ben de yaptırmadım. kendi kendine geçti. şimdi tekrar başladı. 2günde bir yapıyor. hafif vurunca anlıyorum ya boşa geçecek yada ekranda şanzıman arızası diyecek. ne yapabilirim.
Abdullah Bey, şanzımanınızın revizyon zamanı gelmişe benziyor. Şu anda arıza atarsa bu kodları lütfen bizimle paylaşın. Belki sadece daha büyük maliyetlere neden olmadan kısa yollu selenoid valf gövdesi revizyonu kurtarabilirsiniz.
Merhabalar,aracımı özel serviste yol adaptesi için cihaza bağlattığımda selenoidlerin arızalı olduğu uyarısı olduğunu gösterdi.sonra ben Gaziantep te olduğum için sizin atco İstanbul’u aradım ve gelmem mümkün olmadığı için bana bir usta söylermisiniz dedim, konuştuğum arkadaşta uygun bir usta bulup size döneceğim dedi.hala cevap bekliyorum
Bülent Bey, maalesef yoğunluktan dolayı bazen geridönüş sürelerimiz uzuyor. Araç marka modelinizi belirtirseniz size yardımcı olalım.
Hocam selamin aleykum şanliurfadan yaziyorum aracim astrfa f kasa 1.6 gls otomatik sanzuman sorunum şu 1. Vitesten 2ye atarken sert gecisi var diger viteslerde normal geciyor ve 2. Sorun ise bi engele yaklastiğimda tekrar gaza basatiğim anda 3ten 2ye düserken vuruntulu düsuyor sizce sorunum ne olabilir ve cevre illerde falan varsa tanidik calistiginiz yer oraya gotureyim araci urfada yok bildiğim kadariyla otomatik sanzıman ci aracımı cok seviyorum cok memnunum km 120 binde daha bi yardimci olursaniz cok sevinirim
aracım 92 pontiac transsport aracımda 4t60e şanzıman var araç şuan vites değiştirmiyor kalkışları manuel 2 ile kalkıyorum D sadece 3 var aracın 1ve4 yok neden yapar
İsmet Bey, 4T60E çok sık yaptığımız bir şanzıman olmamak ile birlikte 1 ve 4.viteste ortak çalışan kavrama grubunuzda problem var gibi gözükmektedir.
Hayırlı akşamlar, 2000 model Astra G 1.6 otomatik aracım var.şu an kilometresi 420.000 oldu. Aracımın bakımlarını yapan ustam, şanzıman daha önce hiç açılmamış yakında revizyon isteyebilir dedi. Arac hep uzun yolda kullanıldı. Ben bir sorun hissetmiyorum. Ama ustama da guvenirim. Acaba aracımın otomatik şanzımanı kaç TL ye revize edilir? Cevabınız için teşekkür ederim.
Bora Bey, eğer aracınızı uzun dönem kullanmak için garantili bir revizyon işlemi isitiyorsanız 6.000 TL gibi (ek masraflarda çıkabilir) bir bedeli gözden çıkarmanız gerekir. Piyasada çıkma şanzımanlar daha uygun fiyatlara mevcut. Biz Atco olarak çıkma şanzıman temini ve montajı gerçekleştirmiyoruz.
Merhaba, Aracım opel astra j 1,4 T otomatik vites bayram tatili için cıktığım uzun yolda belli bir süre geçtikten sonra 90-100 km hızda düşük devirde kullanırken yolun durumuna göre hızlanmak için gaza bastığımda araç 6. vitesten 5. vitese gecerken önce arac 3-4 sn de birden yavaşlıyor ve buyuk bir vuruntuyla vitese geçiyor.devirli kullandığımda ya da manuel modda kendim vites değiştirdiğimde bir sorun yaşamadım.Sebebi ne olabilir.Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.
Osman Bey, eğer manuelde probleme yaşamıyorsanız, sorununuz büyük ihtimalle selenoid, ikinci etapta da valf gövdesindedir. Bu şekilde kullanmanız kısa bir dönem sonra şanzımanda mekanik hasara neden olacaktır. En kısa sürede ilgili parçaların sökülerek test edilmesi ve revizyonu gerekmektedir.
Merhabalar
Ben 2012 78 binde otomatik yeni Aveo sahibiyim: Araçta vites yükseltirken bir sorun yok fakat sadece yavaşlarken vites 5ten 4e geçerken sarsıntı ve ses yapıyordu 1 ay önce serviste adaptasyon yaptırdım. Sadece sarsıntı kaldı o da azaldı. Ama bu sabah sarsıntı arttı ve ses yapar gibi oldu. Özellikle motor soğukken yapıyor, 20-30 km yapınca sorun yüzde 70-80 azalıyor. Hocam sizce sorun nerde olabilir ? Ankarada gösterebileceğiniz iyi bir şanzumancı var mı ?
Hakan Bey, problem sadece 5’ten 4’e vites düşürürken mi yaşıyorsunuz? Diğer vites geçişlerinde bir sorun var mıdır?
Diğer vites geçişlerinde sorun yok. Sadece 5 ten 4 e geçerken
Merhabalar 99 model otomatik golf 4 aracım iki gündür şanzımanda arıza vermeye başladı yolda giderken ayağımı gazdan çekince boşa alıyor gaz verincede vuruntu yapmaya başladı bulunduğum il aksaray anlayanı bulamadık cihaza bağladık selehoid valf 2 arızası var yazıyor neyden yapar bunu ne yapabilirim masraf ne çıkar bilgi vermenizi rica ederim
Ömer Bey, selenoid, tesisat veya valf gövdesi arızası gibi duruyor anlattıklarınızdan. Masraf hasarlı selenoid sayısına ve valf body durumuna göre 250 ile 1.250 TL arasında değişecektir. Tesisat problemli ise ayrıca temin edilmesi gerekir.
Merhabalar aracım mercedes aclass w168 2001 model 140 bin km de otomatik vitesimde kalkışlarda problem yaşamaktayım yagını ve filtresini değiştirtim ama sonuç değişmedi devir yükseliyor ama araç zor harekey ediyor belirli bir hıza geldiğinde gayet sorunsuz vites atıyor ama durduğunda kalkışta zorlarnıyır birde zzzz diye bir çalışma sesi geliyor d iken
Vural Bey, muhtemelen şanzıman içerisindeki ilk tasınız çatlamıştır. Bu şanzımanlarda kroniktir.
Vural bey mrb bu sorun benim A160 da var. Merak ettim siz ne yaptiniz? Sorun ne çıktı?
Merhaba 2008 Model Ford S-Max Tam otomatik aracım var 172.000 km herhangi bir yağ değişimi olmamış bildiğim kadarı ile. Sorunum; P0741 – P0700 hatası veriyor. düz yollarda herhangi bir sıkıntı yok. yokuş yukarı 110 km üzeri yollarda her zaman olmasa da ekranda otomatik vites hatası veriyor bilgisayara bağlandığında belirttiğim hata kodunu veriyor kontak açıp kapatınca hata gidiyor.. Manuel olarak vitesi arttırıp azaltabiliyorum güç olarak bir kaybı yok yalnız devir 250-300 rpm artıyor yakıt tüketimi de buna bağlı artıyor. şu ana kadar tüm şanjımancılar şanjıman inecek diyor. ama aracımda herhangi bir güç kaybı vuruntu ve vites değişmeme sorunu yok bundan dolayı size yazmak istedim. hatta sorunu şu şekilde çözüyorum yokuş bir yol geldiğinde manuel moda alıp 5 viteste çıkıyorum hiç hata vermiyor. araştırmalarım sonucunda TCC selenoid valfi (Aisin-AW AF 21 şanjımanında) genellikle yokuş ve 113 km hız ve üzerinde devreye giriyor. motor güç ve devrini ayarlamaya sağlıyor. acaba aracın şanjıman yağını değiştirsek selenoid hatası kalkar mı? biraz uzun oldu ama şimdiden cevabınız için teşekkürler.