Volvo V40 Otomatik Şanzıman Tamiri

Volvo V40 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Volvo V40 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Özellikle Volvo V40 D2 Powershift titreme sorunu ve V40 geatronic şanzıman sorunları için bize danışabilirsiniz.

Volvo V40 otomatik şanzıman tamiri

Volvo V40 Otomatik Şanzıman tamiri hizmetimiz İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı‘daki Atco bölge müdürlüklerinde kendi servislerimizce garantili olarak yapılmaktadır.

Volvo V40 otomatik vites kutusu sorunları zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Volvo V40 şanzıman problemlerine kesin çözüm üretmekteyiz.

Volvo V40 Otomatik Şanzıman Çeşitleri

Volvo V40 araçlara garantili olarak tamir, değişim ve satışlarını gerçekleştirdiğimiz araçlara göre şanzıman tipleri:

  • Volvo V40 AW55-50SN (AF33-5) Otomatik Şanzıman Tamiri
  • Volvo V40 Powershift Şanzıman Tamiri (MPS6 – DCT450)  
  • Volvo V40 Şanzıman Kavrama Kiti Değişimi ve Tamiri – Powershift Islak Kavrama
  • Volvo V40 Geartronik Otomatik Şanzıman Tamiri

V40 D2 Şanzıman Sorunu

Volvo V40 powershift şanzıman sorunu denildiğinde ilk akıla gelen kalkışta titreme problemidir. Özellikle yokuşta kalkışta titreme olarak kendini belli eden Volvo V40 kavrama sorunu ancak kavrama kiti tamiri veya değişimi ile çözüme kavuşturulabilir. Volvo S60 Powershift titreme sorunu çözümü için bize danışabilirsiniz. 

Ford-Mondeo-Focus-Fiesta-Powershift-Kavrama-Tamiri

Güncel Volvo V40 powershift kavrama kiti fiyatı ve Volvo V40 powershift kavrama değişimi fiyatı için 0 216 365 95 00 nolu telefondan servis danışmanımıza ulaşabilirsiniz.

Volvo V40 Powershift Şanzıman Arızaları 

Kavrama sorunu haricinde Volvo powershift şanzımanların diğer bilinen bir arızası, powershift mekatronik ünitenin bozulmasıdır. En belirgin arıza tipleri, geri vites veya D konumuna alındığında şanzımanda vuruntu ve ilerleyen durumlarda şanzımanın bazı viteslere hiç geçmemesidir. Çoğu zaman araç ekranında bu durumda “Düşük Şanzıman Performansı” uyarısı belirir. Bu uyarıyı aşağıdaki arıza kodları takip edebilir:

  • P0766 – Shift Solenoid D Stuck – Selenoid D Sıkışık
  • P0796 – Pressure Control Solenoid C Performance or Stuck off – Selenoid C Performans
  • P2714 – Pressure Control Solenoid D Performance Or Stuck Off – Selenoid D Performans

Firmamız, Tübitak desteği ile projelendirilip hayata geçirilen özel valf gövdesi test makinesi ile bu arızaların garantili tamirini müşterilerine sunabilen Türkiye’deki ilk kuruluştur.

Garantili Volvo V40 Şanzıman Tamiri

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Volvo otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Volvo V40 Otomatik Şanzıman Yağı Değişimi

Volvo V40 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Volvo V40 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Volvo V40 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Volvo V40 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Volvo V40 Otomatik Şanzıman Tamiri Fiyatları

Volvo V40 Otomatik Şanzıman Arızası ve Fiyat Bilgisi İçin: 0 850 640 06 85 – Dahili 16

Volvo V40 Kavrama, Tork Konvertörü, Şanzıman Beyni Arızaları ve Yedek Parçaları İçin: 0 850 640 0 685 – Dahili 17

1 Ocak 2023’ten itibaren, kalite standartlarımız uyarınca İstanbul Ferhatpaşa , İstanbul Levent, Ankara Şaşmaz, Bursa Osmangazi ve İzmir Bayraklı servislerimiz tek bir telefon numarası üzerinden hizmet vermektedir:

0 850 640 0 685

Ustaya Sor – Volvo V40 Otomatik Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Eğer aracınızın arıza kodunu bilmiyorsanız, yakındaki bir serviste aracınızı cihaza bağlatabilirsiniz. Alternatif olarak Ankara, İstanbul Levent, İstanbul Ferhatpaşa, Bursa Osmangazi ve İzmir’deki servislerimizde arıza tespiti ve test sürüşü yaptırabilirsiniz.TÜM SERVİSLERİMİZ RANDEVULU ÇALIŞMAKTADIR , LÜTFEN RANDEVU TALEP EDİNİZ.

Eğer Volvo V40 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

11 thoughts on “Volvo V40 Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. Mehmet Murad YILDIZ
    Mehmet Murad YILDIZ / Cevapla 26 Temmuz 2020 at 21:43

    2015 model V40 Otomatik Vites Dizel aracımızda geri vitesde şanzıman problemi yaşamaya başladım.

    Kacrama değişmesi gerekir dediler. Bu araçlarda sürekli olan bir arızaymış anladığım kadarıyla.

    Bu arızayı VOLVO garantiden çözemiyor mu ?
    Çözmedi ise, servis fiyatı ne aralıkta çıkacaktır ?
    Sizin üzerinizden yaptırırsak, o bedel ne kadar çıkacaktır ?

    İYi çalışmalar.

  2. Tolga Çevik
    Tolga Çevik / Cevapla 29 Mart 2021 at 07:05

    Merhabalar iyi günler aracımı satılığa koymadan önce expert yatırdım ve bu iki hatayı verdi karşı tarafı mağdur etmemek için sizden bilgi almak istiyorum bu hata kodları ile ne yapabiliriz acaba? Aracım 2014 Volvo v40 cross country d2 modeli 120 bin kmdedir. Araçta ki şikayetim çok sık olmasa da 1den 2 ye Vites geçişlerinde nadiren vuruntu ypıyor titreme problemi yoktur. Gazdan ayağınızı çektiğiniz zamanda sanki çok çabuk yavaşlıyor gibime geliyor. İlginize şimdiden teşekkürler Durum ile alakalı tahmini bir tutar söyleyebilirseniz randevu oluşturmak isterim.P171900-Motor tork sinyali
    U040100-motor kontrol ünitesinden geçersiz veri alındı

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 31 Mart 2021 at 11:10

      Tolga Bey Merhaba , aracınızda powershift şanzıman bulunmaktadır. Belirtmiş olduğunuz arızalar komple revizyona işaret etmektedir.Detaylı kontrol ve fiyatlandırma için sizi müsait olduğunuz bir vakitte İstanbul , Ankara veya İzmir’deki şubelerimize davet ediyoruz. Teşekkürler.

  3. Ozgur
    Ozgur / Cevapla 6 Mayıs 2021 at 22:41

    P073100 Dişli 1 [1], Kalıcı yanlış dişli oranı

    P073100 Vitesse 1 [1], Rapport vitesse incorrect Permanent
    Bu hatayı veriyor ne yapabiliriz bunun için araç kalkarken vuruyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Mayıs 2021 at 09:07

      Özgür Bey, almış olduğunuz bu hata kodu şanzıman içerisinde ki valfbody mekatroniğinizin üstünde ki selenoidlerden ve şanzıman içerisinde ki düşük hat basıncından kaynaklı olarak atmaktadır. Dilerseniz Atco İstanbul, Atco İzmir yada Atco Ankara servislerimizden birisini ziyaret ederek aracınıza uygun ücretsiz bir şekilde ekspertiz hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

  4. Evren yavuz
    Evren yavuz / Cevapla 10 Ocak 2023 at 23:59

    PO 79600 basınç kontrol selonoidi C performans/ kapalı durumda sıkışmış/
    Genel arıza bilgileri /tali tip bilgileri yok
    P076600 vites selomoidi D performans
    P077100 vites selınoidi E performans
    P284B00 vites çatalı C sıkışmış

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 11 Ocak 2023 at 09:34

      Merhaba Evren Bey, aracınız kaç model ve dizel mi benzinli mi? Daha hızlı iletişim kurabilmek adına bize 0552 606 87 84 nolu telefondan da ulaşabilirsiniz.

  5. Serkan
    Serkan / Cevapla 29 Ekim 2023 at 21:08

    2011 S60 2.0t aracımın powershift şanzımanda yağ kaçağı var şanzımanı söküp göndersem tamirini yapabilir misiniz

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Kasım 2023 at 21:16

      Merhaba, evet yaparız. Detaylı bilgi için 0552 606 87 84 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.

  6. Murat
    Murat / Cevapla 18 Kasım 2023 at 08:39

    merhaba, ekranda bir iki gundur bir yazi belirdi. şan.performansi dusuk diye yanlis hatirlamiyorsam.ve kocaman bir disli resmi. aracim 2012 s60 volvo benzinli otomatik bigisayardanbhata koduna baktigimizda P28B00 C vites çatalı sıkışmış yaziyor. bu arizada aracda sadece 1 den 2. vitese gec gecis yapmasina neden oluyor.arac 130.000 de. problem ne olabilir. bir on bilgi rica edebilirmiyim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 20 Kasım 2023 at 13:56

      Merhaba, hem şanzıman beynine hem de kavramaya müdahele gerekiyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.