Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Tamiri

Peugeot 307 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Peugeot 307 otomatik şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Peugeot 307 otomatik şanzıman arızası zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Peugeot 307 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Peugeot 307 otomatik şanzıman

Peugeot 307 Araçlarda Garantili Olarak Tamir, Değişim Ve Satışlarını Gerçekleştirdiğimiz Otomatik Şanzıman Tipleri:

  • Peugeot 307 >> 4 vites AL4/DP0 Otomatik Şanzıman Tamiri

  • Peugeot 307 >> 6 vites AT6 – AF40 (TF-80SC) Otomatik Şanzıman Tamiri

Peugeot 307 Selenoid Valf Arızası

Peugeot 307 otomatik şanzımanlarda 2 adet PWM selenoid valf ve 6 adet on-off selenoid valf bulunmaktadır. Piyasada yaygın olan kanı, her Peugeot 307 “Automatic Gear Fault” arızasında, 2 adet PWM elektrovanayı (bir tanesi yağ basıncını regüle eder), yağ ile birlikte değiştirmenin bütün arızaları giderebileceği yönündedir. Oysa ki, şanzıman beyni içerisinde olabilecek aşınmalar, diğer 6 adet selenoid valfin içerisinde olabilecek bozulmalar ve şanzımanın içerisinde olabilecek mekanik aşınmalar, yağ değişimi ve 2 adet selenoid valf değişimi ile giderilmeyecektir. Özellikle aracınızda vites geçişleri esnasında boşa atma var ise, selenoid değişimini önermemekteyiz, zira sorununuz diğer şanzıman parçalarınızdadır.

Peugeot AL4/DP0 Selenoid Valfi

Eğer aracınız düşük kilometrede ise ve aşağıdaki semptonların bir yada birden fazlasını yaşıyorsanız, yine de siz selenoid valf değişimi yaparak şansınızı deneyebilirsiniz.

  • Aracı ilk çalıştırmaya başladığınızdan yaklaşık 1 dakika sonra araçta “küt” diye çok sert bir vuruntu oluyorsa – arkadan araba çarpmış gibi
  • 2-3 Bip sesinden sonra göstergede D işareti yerine Spor kar lambası yanıp sönmeye başlıyorsa
  • Otomatik şanzıman arıza lambası yanıyorsa ve 3.viteste kilitliyorsa
  • Araç ekranınızda “Automatic Gear Fault” arızası yanıyorsa
  • Aracı sağa çekip kontağı açıp kapattığınızda arızanız sona eriyorsa

Peugeot 307 selenoid valf değişimi aracınızı bir miktar daha (diğer parçaların ömrü ne kadar kaldıysa) problemsiz kullanmanıza imkan sağlayabilir. 

Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası

Sıklıkla karşılaşılan Peugeot 307 otomatik şanzıman arızaları şu şekilde özetlenebilir:

Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Selenoid Valf Problemi:

Peugeot 307 aracınızda aşağıda yukarıda belirtilen sorunlardan bir ya da birkaç tanesini yaşıyorsanız, (ilk çalıştırmada vuruntu, arıza lambası, spor kar lambası yanması vb) muhtemelen Peugeot 307 otomatik şanzımanınızda PWM selenoid problemi yaşamaktasınız. 

Her ne kadar kullanıcılar arasında bu belirtilen durumlarda şanzıman yağı ve PWM selenoid valf değişimi (bu selenoidten şanzımanınızda iki adet bulunur, birisi yağ basıncını, diğeri tork konvertör hareketini kontrol eder) yaygın olarak yapılsa da, birçok durumda bu yeterli olmamaktadır. Bir çok durumda selenoid değişimi sonrası vuruntu probleminini aynen devam ettiği, zira problemin hidrolik ünitede olduğu görülmüştür. 

Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Beyni Arızası

2 adet valfin ve yağın değiştirilmesinin sonuç vermediği durumlarda, aracınızın hidrolik kontrol ünitesini test ettirmeniz gerekebilir. Zira burada arızanın kök nedeni, bozulmaya başlayan şanzıman yağı ve elektrovanalar olabileceği gibi, aracın hidrolik kontrol ünitesi (şanzıman beyni) de olabilir. Özellikle yukarıdaki arızalara ek olarak aşağıdaki sorunları yaşıyorsanız, Peugeot 307 şanzıman hidrolik beynini kontrol ettirmeniz faydalı olacaktır:

  • Uzun süre şehiriçi kullanımdan sonra otomatik vites geri kaçırma sorunu var ise
  • Özellikle yokuşlarda çekiş düşüyorsa
  • Aracı bu şekilde kullanılırken hararet aşırı yükseliyorsa

Peugeot 307 Şanzıman Isınma Problemi:

Özellikle LPG kullanılan araçların otomatik şanzımanlarında aşırı ısınmadan dolayı yukarıda bahsedilen arızaların bazıları gözlemlenebilir. Bunun temel nedeni LPG’nin yanma ısısının benzinden yüksek olması ve motor ve şanzıman yağının normalin üzerinde ısınmasına neden olmasıdır.

Peugeot 307 otomatik şanzımanın aşırı ısınmasının bir diğer nedeni radyatörünün tıkalı olması olabilir. Bu durumda aşırı ısınan yağ, daha çabuk bozulurken, elektrovanaların çalışma performansını olumsuz yönde etkiler.

Bundan dolayı, şanzımanınıza müdahale ettirmeden evvel, varsa aracınızda LPG varsa, LPG’yi iptal ederek aracınızı test etmenizi ve mutlaka radyatörünüzü temizletmenizi tavsiye ederiz. Aksi durumda hem gereksiz yere şanzıman revizyonu yaptırarak binlerce TL harcayabilir, hem de bütün bu masraflardan sonra sorununuz çözülemeyebilir.

Peugeot 307 Otomatik Vites Vuruntu Problemi:

Eğer üzerinde DPO şanzıman olan Peugeot 307 aracınızda otomatik vites takılması sorunu var ise öncelikle gaz kelebeğinizi ve bujilerinizi kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Bu vites takılma sorunu bazen kendini geri viteste vuruntu, bazende 1-2 vites arasında boşa çıkma olarak gösterebilir.

Piyasada çok bilinmediği hali ile, 307 üzerinde bulunun DPO şanzımanda vites geçişlerinde görev alan 6 adet on-off selenoid bulunmaktadır. Bu selenoidlerin zaman içerisinde bozulması, basınç altında geç açıp kapatmalarına, bu da şanzıman vites geçişlerinde zorlanma ve vuruntuya neden olacaktır.

Peugeot 307 Otomatik Vites Revizyonu

Peugeot 307 otomatik şanzıman tamirinde doğru yöntem, selenoidlerin, valf gövdesinin ve şanzıman iç parçalarının teknik şartnamelere uygunluklarının gerekli teknolojik ekipmanlar (selenoid test makineleri ve valfbody test cihazları) ile test edilmesidir. Aksi durumda defaatle selenoidleri, valf gövdesini ve şanzımanı söküp takmak zorunda kalabilirsiniz.

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Peugeot 307 otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Peugeot 307 araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Peugeot 307 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır.

Maalesef Covid19 sebebi ile Peugeot 307 araçlardaki AL4 diğer adıyla DPO şanzımanlara hizmet sunamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz!

Peugeot 307 Şanzıman Yağı Değişimi

Peugeot 307 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Peugeot 307 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Peugeot 307 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Peugeot 307 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Ustaya Sor – Peugeot 307 Şanzıman Arızaları

Aracınızda yaşadığınız otomatik şanzıman problemini makine mühendisleri ve ustalarımızdan oluşan ekibimize sormadan önce lütfen sorunuza aşağıdaki bilgileri paylaşarak başlayınız:

  • Aracınızın model yılı
  • Aracınızın motor hacmi
  • Aracınızın yakıt tipi
  • Varsa arıza kodunuz

Maalesef Covid19 süreci sonrasında Peugeot 307 araçlardaki AL4 diğer adıyla DPO şanzımanlara hizmet sunamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz!

Eğer Peugeot 307 aracınızda motor arızası yaşıyorsanız, sorularınızı motorrevizyonu.com sayfasından motor teknik ekibimize ulaştırabilirsiniz.

188 thoughts on “Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. ugur
    ugur / Cevapla 10 Nisan 2019 at 17:06

    iyi günler ben dün hiç baktırmadan 307 aldım araç düz yolda iken araç geriye boş misal gidiyor
    sorun ne olabilir ANKARA da bunu yapan tanıdığınız firma var mı

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 11 Nisan 2019 at 00:12

      Uğur bey, “geriye boş misal gidiyor” derken, ne kasttetmek istediniz? Biraz daha açıklayabilir misiniz?

      • hayret baş
        hayret baş / Cevapla 16 Kasım 2020 at 18:07

        mrb aracım 2004 model pegeuot xt selenoid valf degişim yaptım ama spor modu ve kar modu çalışmıyor şuan neden olabilir herkes birşeyler söylüyor teşekkür ederim

      • Koray yıldırım
        Koray yıldırım / Cevapla 21 Mart 2023 at 00:30

        2004 model 1.6 LPG li. Arıza kodu P0067. Araç ilk çalıştığın da P den zor geçiyor. Giderken sorun yapmıyor. Fakat yolda giderken R yanıp yanıp sönüyor . Yağmurlu havada uzun yol yaptım su kaçmış olabilir mi. Araç 205 bin km de. Şanzıman yağ 10 000 km önce değişti

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 21 Mart 2023 at 15:19

          Merhaba Koray Bey, aracınızda bulunan DPO/AL4 şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.

    • Kemal
      Kemal / Cevapla 24 Şubat 2020 at 14:49

      Selamlar 307 otomatik vites aracımda 1. Vitesten 2. Vitese geçişte ve vites düşüşlerinde aşırı vuruntu mevcut. Valfleri bujileri hava filtresi şanzıman yağı değişti fakat sorunum devam etmekte asıl sebep ne olabilir ?

      • Erhan
        Erhan / Cevapla 22 Mart 2023 at 01:27

        Selamlar aracım pejo 307 245binde iki günden beri vites d deyken ayağım frendeyken kalkış yapicakken sanki boşta gaza basiyorum tık yapıp gidiyo sorun ne olabilir

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 22 Mart 2023 at 11:21

          Merhaba Erhan Bey, aracınızda bulunan DPO/AL4 şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.

    • Ali içen
      Ali içen / Cevapla 18 Haziran 2023 at 18:04

      Öncelikle hayırlı günler kolay gelsin iyi çalışmalar pejo 307 aracımda geri vitese taktıgımda vuruntu yapıyor bide arada bir durduğu yerde hızlanıyor araç

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 19 Haziran 2023 at 15:13

        Merhaba, aracınız kaç model?

    • Mehmet yavuz
      Mehmet yavuz / Cevapla 23 Eylül 2023 at 22:44

      Merhaba,
      Peugeot 307 2004 model xt LPG li 1.6 aracım var, kalkışta ağır kalkıyor, auto gear fault uyarısı yanıyor, 2-3 bip sesinden sonra ekranda D gidiyor, araç hareket halindeyken gazdan düşüyor aracı kaptıp açınca düzeliyor, nasıl yardımcı olabilirsiniz, gerekirse il dışındayım gelirim.

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 30 Eylül 2023 at 08:46

        Merhaba, araçtaki şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.

  2. Hakan
    Hakan / Cevapla 13 Nisan 2019 at 20:50

    Slm aracım şehir içinde dur kalktan hararet yükseliyor ve vuruntu başlıyor şanzıman revizyon oldu seloid değişti termostat değişti hararet müşürü değişti ve hala ısınınca vuruntu yapmaya devam ediyor yardımcı olur musunuz teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Nisan 2019 at 10:43

      Hakan Bey, muhtemelen hidrolik valf üniteniz bozuktur. Üniteyi söküp gönderebilirseniz, yardımcı olmaya çalışırız.

    • Semih
      Semih / Cevapla 16 Nisan 2020 at 18:48

      Hakan sorununu çözebildin mi ??

    • hakan
      hakan / Cevapla 18 Mayıs 2020 at 01:42

      şanzıman yağını extra soğutmanız lazım ayrı bir radyotör ile..

      • Ferhat kurtiş
        Ferhat kurtiş / Cevapla 7 Haziran 2020 at 00:45

        Merhaba .benim 1.6 otomatik 2005 model 307 im var .şanzimanim ısınınca .sadece 1den 2 ye gecerken vurma yapiyor .ne yapmam gerekiyor

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 8 Haziran 2020 at 11:41

          Ferhat Bey, yukarıda sayfamızda bu arızayı detayları ile anlatmış bulunuyoruz.

    • ertugrul
      ertugrul / Cevapla 19 Mayıs 2020 at 13:01

      s.a bugun aracimla seyir halindeyken 120 130 ile yaklasik yarim saat yol gittim sehir icine girince yavasladigimda asiri derecede bir vuruntu oldu ve arac 1. viteste kaldi bi bosa atti sonra devam etti 4 bin devire gelince 2. vitese atti bu sekilde yaklasik 10 km yol gittim ama aracta herhangi bir ariza lambasi yada uyari yazisi cikmadi 1 ay once sanzuman yagini degistirttim neden olabilir yardimci olabilirmisiniz

      • can
        can / Cevapla 19 Temmuz 2022 at 19:50

        aynı sorun bende de var 2005 model 307. çözüm bulabildiniz mi?

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 20 Temmuz 2022 at 09:05

          Merhaba Can Bey, aracınızda yapmış olduğunuz yağ değişimini yapmadan önce yağ kontrolü yapıldıktan sonra değişimini öneririz. Eğer içinde çapaklanma varsa yağ değişimi önermiyoruz. Şanzıman yağının içindeki eski yağ ile yeni yağ farklı olacağından vites geçişlerinde uzama görülmesi doğaldır. Fakat şu an için şanzıman revize edilmesi gerekiyor gibi görünüyor. Aracınızda DPO şanzımanı var. Biz şu an için bu model şanzımanlara hizmet vermemekteyiz.

  3. TOLGA
    TOLGA / Cevapla 23 Nisan 2019 at 15:29

    MERABALAR ARACIM 2003 MODEL SW PEUGEOT 307
    ARAÇ İLK ÇALIŞTIRDIĞIMDA YANİ MOTOR SOĞUKKEN D YE ALDIĞIMDA AŞIRI SARSINTI OLUŞUYOR VE KALKIŞLARDA HAFİF TİTREME OLUŞUYOR FAKAT MOTOR ISINDIKTAN SONRA BU SORUN ORTADAN KALKIYOR SARSINTI PEK HİSSEDİLMİYOR BİR DE 1. VİTESTEN 2. VİTESE GEÇERKEN BOŞA ATIYOR GİBİ YAPIYOR BU NEDEN KAYNAKLABİLİR
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Nisan 2019 at 19:08

      Tolga Bey, EVM ve EVLU selenoidleriniz, daha çok olarak ta şanzıman beyniniz (hidrolik ünite) arızalı gibi gözükmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz birlikte test edip daha detaylı bilgi sunabiliriz.

      • Zeynel
        Zeynel / Cevapla 14 Kasım 2019 at 00:15

        Merhaba 307 aracimla 10 km kadar yol yaptiktan sonra vuruntu başlıyor yani aracla ne kadar yol yaparsam isindikca vuruntu artıyor 1 den 2ye geçişte sert vuruntu yapiyor 2-3 de cok hafif hissettiriyor 200 km yol yaptiktan sonra arac ikinci vitese gecemedi gaza bastikca arac 10 km hizi geceme di arac iki kez bosa düştü sadece ve manuel e aldigimda d de takili kaldi gecmedi parkdayken p işareti yanip söndü sadece herhangi bir ariza işareti vermiyor cihaza bagladik herhangi bir hata kodu vermedi basınçlar normal yagi değişti arac lpg li 4 vites 2004 model simdiden cevabiniz icin teşekkür ederim

      • Cem
        Cem / Cevapla 1 Ocak 2020 at 10:30

        Merhaba,
        Peugeot 307 1,6 benzinli aracımımın 5-6 ay kadar önce selenoid ve yağ değişimi yapıldı. Sorunsuz bir şekilde aracımı kullanmaktayken havaların soğumasıyla beraber sabah ilk çalıştırma sonrası vites atmada isteksizlik ve bir süre sürüşten sonra gearbox hatası vererek manuel moda aldığımda bile D modunda kaldığını görmeye başladım. Aracı stop edip tekrar çalıştırdığımda hata düzelmekte ve gün içinde genellikle bir daha sorun çıkarmamakta, özellikle araç ısındıktan sonra sürüş sorunsuz, geriye kaçırma yok. Sizce sorun ne olabilir.

        • ali çelik
          ali çelik / Cevapla 3 Mart 2020 at 11:02

          birebir aynı sorun bende de var. çözümü nedir acaba?

      • OKAn KİRAZ
        OKAn KİRAZ / Cevapla 27 Mayıs 2020 at 16:20

        2004 307 otomatik vites aracım kar ve spor modu yanıp – işareti çıkıyor. Stop edip çalıştırıyorum düzeliyor ama geri aynı hatayı veriyor. Bilgisyarda herhangi bir arıza vermiyor
        Sorun ile ilgili ne olabilir ankaradayım

      • İsmail
        İsmail / Cevapla 29 Nisan 2022 at 13:34

        Aracım 2004 model pejo 307 otomatik vites 1 den 2 ye geçerken boşa çıkıyo vızlıyo diğer viteslerde sorun yok bunun çözümü nedir nekadar tutar

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 16 Mayıs 2022 at 03:15

          İsmail bey, maalesef pandemi sürecinde bu aracın üzerindeki şanzıman grubuna hizmet vermeyi durdurduk. O yüzden fiyat bilgimiz maalesef bulunmuyor.

  4. TOLGA
    TOLGA / Cevapla 29 Nisan 2019 at 15:38

    geri dönüşünüz için teşekkür ederim istanbul dışından amasyada ikamet ediyorum istanbula gelirsem uğramak isterim işyerinize

  5. ALİ
    ALİ / Cevapla 29 Nisan 2019 at 16:12

    Merhaba;

    Peugeot 307 2003 otomatik araç kullanmaktayım, aracımı kullanırken 1. vites 3000 devirde değiştiriyor ,2. vitese geçer geçmez 2800 lere düşüp hemen tekrar 3000 oluyor , ve bu aşamada hız anca 70 km yi görüyor, buji , gaz pedal sensörü ,abs ile alakalı sensör olabilir diye düşünüyorum, çünkü şanzumanım yeni revizyondan çıktı, geri kaydırma yok, ilk kalkışlarda ani hızlanma YOK.. sizin yorumunuz nedir acaba?

    teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Mayıs 2019 at 17:24

      Aracınızın yüksek devirlerde vites değiştirmesinin başlıca nedeni motor beyninin vites geçişi için yeterli tork değerini okumaması olabilir. Bu durumda öncelikle aracınızın motoruna ve ateşleme sistemine baktırmanızı tavsiye ederiz.

      • Defne
        Defne / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 17:58

        2003 model otomatik pejom var arabanda PC arıza gözükmüyor şehir için yada düz yolda hiçbir sorunu yok ana büyük rampalarda korumaya alıyor şanjımandan yağ kaçırıyor 4. Vitesten 3 alıyor Manuel’e geçmiyor şanjuman soğutucuyu büyüğüyle değiştirdim radyöteride değişti ama sorun çözülmedi hata konuda vermiyor ne yapacam düz yolda 400 km yaptım ve sıcak havada sorun yapmadı ama rampada sorun oluyor

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 13:08

          Merhaba, tork konvertör problemi yaşıyor olabilirsiniz. Ayrıca şanzımandan ne kadar yağ kaçırıyor?

  6. Hayrullah
    Hayrullah / Cevapla 5 Mayıs 2019 at 00:52

    Yeni 2003 307 1.6 xt aldım. Araç otomatik. Çok nadir vuruntu yapıyor ancak sorun şu, aracın hem çekişi düşük hemde araç 3.000 devire yaklaşınca ambulans gibi ses yapıyor. Gaza bastıkça ses yükseliyor. Sebebi nedir . Bide Manuel’e almaya çalıştığında d hiç gitmiyor. İstop edip çalıştırdığında değişiyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2019 at 12:20

      Hayrullah bey, aracınızdan gelen ses motor veya şanzımandan gelebilir. Dinlemeden bir yorum yapmamız yanlış olur. Manuelin çalışmaması elektriksel veya selenoid kaynaklı bir problem olduğunu göstermektedir.

  7. Mustafa Ertop
    Mustafa Ertop / Cevapla 8 Mayıs 2019 at 22:15

    aracım 307 SW otamatik dik yokuş çıkarken devir düşüyor araç neredeyse duracak gibi oluyor hemen durup geriye gidiyorum sebebi ne olabilir saygılar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 10 Mayıs 2019 at 10:45

      Mustafa Bey, muhtemelen tork konvertör problemi yaşıyorsunuz. Müsait zamanınızda gelirseniz bizim buradaki test yokuşumuzda da test edebiliriz.

      • Adem Bayraktar
        Adem Bayraktar / Cevapla 23 Mayıs 2019 at 23:28

        Merhaba bende 2004 1.6 benzinli otomatik sw 307 var sorunum dik bir yokuşa iyice yavaşlayıp vurunca araç gazı ne kadar köklesemde vitesi 1 e düşürmüyor iki de iyice bayılıyor , yine aynı şekilde yokuş yukarı geri geri çıkmak istediğimde yavaşça gaz verince gaz yemiyor ve gitmiyor ama freni bırakıp anı haz verince hareket ediyor , yokuş aşağı kaydırıyor aracım 3 ten 4 e vites geçişi de 2-3 saniye sürüyor araç anca biraz yumulup 4 e geçiyor sorun ne olabilir

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 24 Mayıs 2019 at 19:55

          Adem Bey, gerçeği söylemek gerekirse aracınızda hem mekanik hem hidrolik problemler olduğu anlaşılmaktadır. Aracınızda LPG var mıdır?

        • zeynel
          zeynel / Cevapla 23 Ağustos 2019 at 15:21

          aracimin sabahlari genelde yapiyor arabayi calistiriyorum biraz ilerledikten sonra ikaz sesi sonra ekran ? s yazyor vites devir dusukse 3 vitese geciiyor.kontak acip kapayinca normale donuyor.selonid diye dusunuyorum ben.

  8. Bünýamin kaymaz
    Bünýamin kaymaz / Cevapla 3 Haziran 2019 at 01:57

    307nin otomatik d gaz verdiği mde kalmyor manuelde 3 vitese gecince kalkyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 8 Haziran 2019 at 18:08

      Bünyamin Bey, şanzımanınız koruma moduna geçmiş ve kilitlemiş. En kısa zamanda bir servise giderek öncelikle arıza kodlarına baktırmanız gerekmektedir.

  9. Yasin
    Yasin / Cevapla 5 Haziran 2019 at 00:32

    İyi günler 307 otomatik LPG aracımda hararet normal 90 çıkınca özellikle yokuşları çıkarken hızlanmıyor çekiş düşüyor gaza yüklenince şanzımandan uğultu gibi ses geliyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 8 Haziran 2019 at 18:09

      Yasin Bey, aracınızda büyük ihtimalle bir tork veya hidrolik ünite basınç problemi mevcut. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, o esnada masterteknisyen arkadaşlarımız aracınızın arıza tespitlerini yapsınlar. Bu işlem için herhangi bir ücret almıyoruz.

  10. Muharrem
    Muharrem / Cevapla 18 Haziran 2019 at 13:28

    Merhabalar aracım 2004 Peugeot 307 1.6 otomatik . Son günlerde sık sık automatic gear fault uyarısı alıyorum . Öncelikle yapmam gereken nedir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 08:52

      Muharrem Bey, öncelikle aracınızı bir servise götürüp arıza kodlarına baktırmanız gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz buyurun biz ücretsiz olarak yardımcı olalım.

  11. Soner
    Soner / Cevapla 24 Haziran 2019 at 11:13

    Mrb.
    Otomatik 307 aracım yokuşta çıkmıyor.. Geri vites de dahil.. Olduğu yerden kımıldamıyor.. Türibün arızası denildi 2500 fiyat verdiler..
    Sizin görüşünüz nedir acaba

    • emrah
      emrah / Cevapla 26 Haziran 2019 at 10:30

      Hayirli isler.Aracim 2004 Peugeot 307 1.6 xt BVA AL4 otomatik.. Arac sogukken bir problem yok ancak biraz isindiginda vites D de iken durdugumda frenden ayagimi ceksemde hic hareket etmiyor sanki vites bosa atilmis gibi gaza bastigimdada 3-4 sn sonra ya kut diye vurarak hareketleniyor yada vurmuyor ama disli siyiriyor gibi cok zor gidiyor 1. viteste 2ye atinca sorun yok sonra 2-3-4 normal gidiyor 1. viteste zor gittigi zaman geri vitestede ayni sekilde cok zor gidiyor..Sizce sorun nedir ?

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 08:56

        Emrah Bey, kalkış tası ile ilgili probleminiz var gibi gözükmektedir. Bir diğer ihtimal tork konvertörünüzde sıkıntı olabilir. Aracı bu şekilde kullanmanız uzun dönemde daha büyük masraflara neden olabilir. Eğer İstanbul’daysanız buyrun gelin bir çayımızı için, teknisyenlerimiz arıza tespitini gerçekleştirsinler. Arıza tespiti için ücret almıyoruz.

      • İsmail
        İsmail / Cevapla 7 Nisan 2023 at 20:32

        Meraba sorunu buldunuzmu

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 08:53

      Soner Bey, tork arızası olabilir. Aracı görmemiz gerekmektedir. Sadece türbün revizyonu için 2.500 TL normal bir fiyattır.

    • Hasan
      Hasan / Cevapla 25 Eylül 2019 at 10:28

      307 2003 otomatik şanzıman aracı da 1. Ve 2. Viteslerde kaçırma yapıyor yani 2 kademede çalışıyormuş gibi oluyor bide şanzıman ısınınca vites geçmiyor

  12. Faruk
    Faruk / Cevapla 30 Haziran 2019 at 09:58

    Merhaba benim 2004 307 xt otomatik aracım var aracımda sıfırdan kalkıştı vuruntu var bu vuruntu direksiyon saga sola dönükken daha fazla oluyor birde àracim 1 den 2 gecislerde Manuel araçlarda baskı balata bitikken kaçırma yapar gibi yapıyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 19:59

      Faruk Bey, şanzımanınızda basınç kaçağı var. Bu gibi durumlar için 3 adımlı bir tamir yöntemi önermekteyiz.

  13. Lütfi
    Lütfi / Cevapla 3 Temmuz 2019 at 17:15

    Merhabalar .Aracım 307 sw203 model 260,00km de 4 sene kadar önce otomatik şanjumanda sıkıntı vardı tamir ettirdim.Bu güne kadar hiç sıkıntı yaşamadım fakat son zamanlar test ettiğim kadarıyla şu problem var;Aracım özellikle güneş altında sıcağa maruz kaldığı zaman yolda devir artıyor fakat vites çok geç artıyor.mesela 90 km de giderken devir 3500-4000 lere dayanıyor.ilginçtir bu arazayı kış dönemi ve serin havlaarda ve araç güneşte kalmadığı zamanlarda yapmıyor.Bir kaç kişi şanzuman yağından olabilir dedi bir ustamızda vites sensörü var o arızalıdır dedi.Bu konuda yorumunuz nedir nasıl bir yol ilemem gerekir.(Eğer sensör değişecek ise sizden temin edebiliyormuyuz bedeli ne kadrdır)Teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 20:01

      Lütfü bey, öncelikle radyatörünüz ve şanzıman eşanjörünü değiştirmenizi tavsiye ederiz. Vites sensörü gibi gözükmemektedir.

      • Önder
        Önder / Cevapla 14 Nisan 2020 at 05:34

        Aracımla 100 km hıza çıkıp tekrar tekrar yavaşlayıp kırmızı ışıkta durduğumda bir vuruntu oluyor araç sanki 3 viteste takılı kalır gibi ağar kalkıyor işk başta gaz yemiyor yavaş yavaş hızlanıyor kontağı kapatıp açınca düzeliyordu dün araçla ilerlerken banktım ABS ışığı yandı araç gaz yemiyor istop ettim tekrar çalıştırdım manule aldığımda 4 vitesi gösteriyor vites büyültüp küçültürken şanzımanın işinden zııııııı diye bir ses geliyor N veya P ye aldığımda kesiliyor D ye aldığımda fazla hızlanmıyor ABS ışığı sönmüyor hiç 307cc araç 2005

  14. Tolga Gedik
    Tolga Gedik / Cevapla 10 Temmuz 2019 at 14:04

    307 2005 otomobilim var.40 dakika sıcakta 100 veya 120 km süratle gidince vites 3 tekilitliyor.manuele geçmiyor.istop Edip bekleyince duzeliyor.yag soğutucu şunu yeni modelle degistirttim.yagini da termal dedikleri bir yağla değiştirdiler.degistirmefen önce daha iyiydi.izmirdeyim ne tavsiye edersiniz.vites geçişlerinde problem yok.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 20:18

      Tolga Bey, yağ soğutucudan sonra radyatörünüze de baktırmanızı öneririz. Termal yağ diye bir yağ bilmiyoruz. Eğer sorununuz radyatör tıkanıklığınız yoksa ve devam ediyorsa muhtemelen aşırı ısınınca hidrolik ünitenizde veya mekanik parçalarınızda ısıdan dolayı kaçak oluşmaktadır. Hidrolik ünitenin (şanzıman beyninin) test edilmesi gerekmektedir.

      • Ahmet Tekgöz
        Ahmet Tekgöz / Cevapla 5 Aralık 2020 at 22:30

        merhaba aracım Peugeot 307 1.6 lpg li İstanbul bolu arası tesislerde durmadan tek seferde boluya ulaşamıyorum şanzıman korumaya alıyor stop edip çalıştırınca düzeliyor şanzıman yağ soğutucusunuda değiştim yine çözüm olmadı vites geçişlerinde hiçbir sıkıntı yok sizin fikrinizi alabilirmiyim teşekkürler

  15. Tolga Gedik
    Tolga Gedik / Cevapla 10 Temmuz 2019 at 14:32

    Merhabalar,aracım 307 2005 otomatik.160.000 de.uzun yolda yazın vites 3 ye kiltleniyor,manuele geçmiyordu.durup tekrar kalkınca boşta gibi bağırıp tşk diye vurup kalkiyordu..baxands 3000 devirde 90 yapıyor sonra düzenliyordu.istop Edip calistirinca uzunca süre yapmıyordu.tavsiye üzerine yağ soğutucusu nu buyuguyle değiştireyim.yagini da termal yağ isinmaz deyip tenekeden koydular .,1000 TL ödedim.simdi aynı sorunu 40 km gidince yapıyor.izmirdeyim tavsiyeniz nedir.izmirde çalıştığınız usta varmi

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 20:20

      Tolga Bey, yağ soğutucudan sonra radyatörünüze de baktırmanızı öneririz. Termal yağ diye bir yağ bilmiyoruz. Eğer sorununuz radyatör tıkanıklığınız yoksa ve devam ediyorsa muhtemelen aşırı ısınınca hidrolik ünitenizde veya mekanik parçalarınızda ısıdan dolayı kaçak oluşmaktadır. Hidrolik ünitenin (şanzıman beyninin) test edilmesi gerekmektedir. İzmir’de sök-tak yapan anlaşmalı iki servis noktamız bulunmaktadır.

      • Tolga Gedik
        Tolga Gedik / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 22:40

        İzmir’deki çalıştığınız servislerin adını ve adresini alabilirmiyim

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2019 at 21:12

          05522791288 nolu telefondan Ege bölge sorumlumuz Çağdaş Bey’e ulaşabilirsiniz. Kendisi size yardımcı olacak

    • Defne
      Defne / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 14:06

      2003 model otomatik pejom var arabanda PC arıza gözükmüyor şehir için yada düz yolda hiçbir sorunu yok ana büyük rampalarda korumaya alıyor şanjımandan yağ kaçırıyor 4. Vitesten 3 alıyor Manuel’e geçmiyor şanjuman soğutucuyu büyüğüyle değiştirdim radyöteride değişti ama sorun çözülmedi hata konuda vermiyor ne yapacam düz yolda 400 km yaptım ve sıcak havada sorun yapmadı ama rampada sorun oluyor

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 13:05

        Merhaba, tork konvertör problemi yaşıyor olabilirsiniz. Ayrıca şanzımandan ne kadar yağ kaçırıyor?

  16. Bahadir
    Bahadir / Cevapla 15 Temmuz 2019 at 15:39

    Kolay gelsin aracım şehir içinde dur kalklarda hararet çok yüksekti ve automatic gear fault yazısı çıkıyor viteslerde herhangi bir vuruntu yok yazı çıkınca kitlemede olmuyor radyatör termostat yeni değişti araç 307

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2019 at 21:16

      Bahadır Bey, eğer radyatör ve termostat yeni değişti ise soğutucunuza baktırmanızı ardından hidrolik üniteyi sökerek tarafımıza göndermenizi ve kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz.

  17. Samet
    Samet / Cevapla 19 Temmuz 2019 at 14:15

    Aracım da son Zaman’larda 50-70 arasi sanzimandan hafif ağlama sesi geliyor takriben ne kadar masrafı vardır sebebi nedir neyden kaynaklıdır bu uğultu

    • Samet
      Samet / Cevapla 19 Temmuz 2019 at 14:17

      Al4 otomatik şanzıman

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 23 Temmuz 2019 at 21:56

        Samet Bey, uğultunun kaynağı şanzımanın içerisindeki mekanik parçalar olabilir. Sesi dinlemeden teşhisi koymamız ve fiyat bildirmemiz pek mümkün değildir.

        • Samet
          Samet / Cevapla 7 Ağustos 2019 at 04:57

          Otobüslerin motor freni gibi ses yapıyor aynı sanki motor freni yapar gibi araba motora yükleniyor Mus gibi sadece ses var baska birşey yok

          • AtcoAdmin
            AtcoAdmin / 12 Ağustos 2019 at 11:28

            Samet Bey, müsait bir zamanınızda uğrarsanız sesi birlikte dinleyelim.

    • Mustafa Yörük
      Mustafa Yörük / Cevapla 25 Ocak 2020 at 21:50

      İyi günler pegaut 307 2003 aracım 1. Vitesten 2. Vitese geçerken boşa dönüyormuş gibi yapıyor ve sonra vitese geçiyor vites düşürürken ise silkeleme yapıyor.bazen bu yüksek viteslerde de yapıyor. Sorun ne olabilir acaba, ne yapmam gerekir saygılarımla

  18. Yasin
    Yasin / Cevapla 24 Temmuz 2019 at 00:24

    İyi günler Peugeot 307 Otomatik şanzıman aracımda özellikle araç ısınınca vitesi d veya r aldığımda şanzımandan cızz diye ses geliyor n ye aldığımda ses kesiliyor araç hareket halindeyken ses devam ediyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 22:56

      Yasin Bey, bu ses büyük ihtimalle selenoidlerinizden gelen ses olabilir. Eğer İstanbul’da iseniz buyurun bir çayımızı için, sesi birlikte dinleyelim.

  19. Berat
    Berat / Cevapla 24 Temmuz 2019 at 17:55

    2005 model 307 1,6 xt otomatik aracımda vites p de kilitli kalıyordu fren müşürünü değiştirdim nispeten çözülmüştü fakat bikaç saat sonra p konumundayken göstergede r yazdığından yine p konumunda kilitlendi sertçe vurunca p den çıktı ayrıca çoğunlukla vites konumu r ye ilk alışta gösterge r yi göstermiyor ve anarya gitmiyor bikaç kere d ye alıp geri r ye alınca kendine geliyor araştırınca konum sensöründeki arızadan kaynaklanabileceği söylendi fakat sensörü değiştirince tamamen sorun çözülür mü yoksa klasik işbilmeyen ustalarda yaşanan abi filan parça da bozukmuş bide onu değiştirelim yine olmadı bu seferde şunu değiştirelim die astarı yüzünden pahalıya patlar mı Mersin ilinde sizin önerebileceğiniz bi servis var mı?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 23:01

      Berat Bey, büyük ihtimalle vites pozisyon şalteriniz bozuk. Bir ihtimal vites kolu ve vites halatı. Önce bu ikisini kontrol ettirmenizi ve ardından şalteri değiştirmenizi tavsiye ederiz. Maalesef ki Mersin’de önerebileceğimiz bir servisimiz yok.

  20. Mutlu akıncı
    Mutlu akıncı / Cevapla 27 Temmuz 2019 at 17:08

    Merhaba pejo 307 otomatik vites klimayı çalıştırdığımda dur kalklarda araba 3 ncü viteste kalkıyo her dur kalkta bunu yaşıyorum ayrıca klimada bu sebepten çalışmıyor ayrıca rampaya çıktığımdada araba lpg yok diyip benZine geçiyo tekrar lpgye geçiriyorum arabayı

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 23:02

      Mutlu Bey, aracınızdaki elektrik tesisatını bir kontrol ettirin. Muhtemelen klima ile tetiklenen bir arızanız, yokuş sensörü ile tetiklenen başka bir arızanız mevcut.

      • Murat
        Murat / Cevapla 30 Ekim 2019 at 19:52

        Mrb 2002 307 aracımda yeni bı sıkıntıyla karşılaşıyorum şanzıman yeni refize oldu ama şimdi 1 viteste 4000 devire gelince 2 geçiyor sonra hemen 3 e alıyor daha sonra araçta kutup baslarini sokup bı 5 10 dk bekledikten sonra düzeliyor ama sonra yine aynı sıkıntı sizce sorun nedir şimdiden teşekkürler

  21. atakan
    atakan / Cevapla 31 Temmuz 2019 at 14:13

    Merhabalar,

    Aracim 2002 Citroen 1.6 LPG’li Xsara2 Al4 Otomatik.Aracı alalı yaklaşık 1 ay oldu.Normade vites geçişleri gayet iyiydi fakat aracım uzun süre trafikte dur kalklarda 2.vitesteyken çekiş düşüyor ve aşırı derecede sarsılmaya başlıyor.Aracı sağa çekip stop ediyorum ya da manuel 2.vitese alıp devam ediyorum.Bu sorunu havalar ısındıkça daha da sık yapmaya başladı.Aracın 3 ay önce şanzuman revizyonu yapılmış.Mekanik olarak bir sorun yok fakat aracın motor kaputunu açtığımda normalden daha sıcak olduğunu farkettim.Hararet göstergesi normal görünüyor.Sizce sorun ne olabilir? Yakın zamanda gelip sizlerle tanışmak isterim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Ağustos 2019 at 18:50

      Atakan Bey, şanzımanın yağ soğutucusunda problem olabilir. Bu normal radyatör olmadığı için hararet göstergesinde kendini belli etmez. Bir diğer ihtimal şanzıman içerisindeki yağ kaçaklarından dolayı şanzımanın normalinden fazla ısınmasıdır.

  22. atakan
    atakan / Cevapla 7 Ağustos 2019 at 14:07

    Aracın ısı müşürü arızalıydı, değiştirildi.Hararet ölçümünde 100 derece civarında bir sıcaklık oluşuyor ustam normal olduğunu söyledi. Otomatik şanzuman problemini de araç ısındığında sürekli yapmaya başladı.Araç 1.viteste 40bin 50bin civarında vites atıyor sanırım 1den direk 3’e atıyor ve araç deprem olur gibi titremeye başlıyor..Biraz test sürüşü yapınca kar ve spor modları yandı araç arıza kaydetti.Başka sebepler de olabilir ama sanırım şanzuman problemli gibi duruyor.Araç 4.vitese de geçmiyor..Sizce ne yapmamı tavsiye edersiniz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 08:29

      Atakan Bey, yüksek sıcaklık şanzıman içerisine zarar vermiş olabilir. Aracınızı bu şekilde kullanmanız arızaların artmasına neden olacaktır. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

  23. YASEMİN YÜCEL
    YASEMİN YÜCEL / Cevapla 15 Ağustos 2019 at 18:22

    Merhaba,

    2004 model peugeot otomatik. Bakımlarını zamanında yaptırıyorum. Uzun yolda yokuşlarda aracım vites değiştirmiyor. Buna bağlı olarak da harareti yükseltiyor. Aynı zamanda triptoniğe de geçmiyor. Düz yolda ve yokuş aşağı sıkıntı yok.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 01:53

      Yasemin Hanım, öncelikle soğutucunuzu kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Bununla birlikte basınç kaçaklarını bertaraf etmek için 3 adımlı bir tamir yöntemimiz bulunmaktadır. Triptroniğe geçmemesinin nedeni ise selenoidlerdir. İstanbul’da mı yaşıyorsunuz?

  24. mustafa hanedar
    mustafa hanedar / Cevapla 15 Ağustos 2019 at 23:27

    merhaba
    2004 model peugeot 307 otomatik aracım var ;
    araç kakışta ilk vites değiştirimin de yani 1 den 2 ye geçerken vuruntu oluyor yada başka bişey
    sanki arabayı birisi tutmuş bırakmış gibi.
    buna ne tavsiye edersiniz ne yapmam lazım
    antalya da çalıştığınız servis varmı
    bir kere de automatic gear fault arızası verdi kontak açtım kapattım geçti.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 01:55

      Mustafa Bey, Antalya’da anlaşmalı servislerimiz mevcut. Probleminiz eğer yeni başladı ise selenoid ve yağ değişimi, uzun süredir varsa şanzıman revizyonu önermekteyiz. Tabiki bunların hepsi ekonomik olarak ne kadar para harcamak istediğinize bağlıdır. 05522791288 nolu telefondan Ege bölge sorumlumuz Çağdaş Bey’e ulaşabilirsiniz. Kendisi size yardımcı olacaktır.

  25. Hilmi ÖZTÜRK
    Hilmi ÖZTÜRK / Cevapla 26 Ağustos 2019 at 13:47

    Merhaba, 2004 Peugeot 307 sw otomatik
    Aracımda normalde herhangi bir problem yok fakat rampalarda, yokuşlarda çok fazla dur kalklarda ısınmadan dolayı son zamanlarda 1 den 2 ye geçişlerde boşa atıyor gibi devir yükseliyor ve 2 nci vitese öyle geçiyor.. Böyle kullanıma devam edince şanzıman kendini koruma alıyor, biraz durup mola verince hiç birşey yokmuş gibi yola sorunsuz devam ediyor, hararet taaki 95-100 ün üstüne çıkana kadar sonra tekrar aynı arıza… _? Sorun ne olabilir ?

  26. Mustafa
    Mustafa / Cevapla 26 Ağustos 2019 at 17:24

    2004 1.6 benzin LPG 307 sw otomatik aracım var. Araç yokuşlarda durduğumda tekrar kalkarken çok zorlanıyor. Sebebi nedir acaba

  27. Hilmi ÖZTÜRK
    Hilmi ÖZTÜRK / Cevapla 26 Ağustos 2019 at 18:10

    Merhaba;
    2004 model Peugeot 307 sw aracımda son zamanlarda uzun rampa ve dik yokuşlarda aracın ısınması ile birlikte kalkışta vites 1 den 2 ye geçişlerde boşa çıkıyormuş gibi ani devir yükselmesi ve sonra 2 nci vitese geçiş yapıyor, fakat araba soğukken hiç problem yok, hararet 95-100 derece oldumu bu arıza oluyor ve devam edersem kullanmaya şanzıman kendini koruma alıyor, mola verdiğim zaman biraz soğuyunca hiç bir problem yokmuş gibi yola devam… Sizce sorun ne olabilir_? iyi çalışmalar..

  28. Mehmet özgür
    Mehmet özgür / Cevapla 6 Eylül 2019 at 16:39

    2006 model pejo 307 araç 1 den 2 ye geçişlerde sert bir vurma yapıyor bazende yağ gibi geçiyor bazen 2 yada 3 de takılıyor kalkış yaparken zorlanıyor manuel e geçmiyor araci istopedip çalıştığında düzeliyor

    • Yavuz
      Yavuz / Cevapla 12 Ekim 2020 at 01:41

      Aracıma 307 2004 model araç vitese takıyorum ama ne ileri ne geri gidiyor 3 litre yağda ekledim tık yok aarabada gaz veriyorum devir yükseliyor ama mm oynamıyor araba

  29. Selahattin karul
    Selahattin karul / Cevapla 9 Eylül 2019 at 23:46

    2004 model Peugot 307 sw otomatik vites uzun yolda giderken 100 km kadar sonra araç 4 bin bazende 5 devirde fites değiştiriyor trip tonik alıyorum d yazısı yazıyor araçı durdurup istop edince 5 dk sonra çalıştırıyorum düzeliyor bide 2 viteste geçtikten sonra devir yükselirken vuruntu oluyor devir biraz düşüyor sonrasında bi sıkıntı olmuyor tşk ederim iyi çalışmalar

  30. Ahmet Ünal
    Ahmet Ünal / Cevapla 11 Eylül 2019 at 09:16

    İyi günler pegeuot 307 sw aracımda şöyele nır bropblem var: araç 30-40 km gidene kadar hiç bir problem yok dur kalk yaptığımda araç yüksek devirde kalkıyor ve manuel moda geçtiğimde ekranda yazması gereken 1,2,3,4, yerinde D yazıyor herhangi bir arıza ikazı da yok buna bağlı önce selonid valfleri değişti sorun çözülmedi daha sonra arka kapak kaçıtıyor dendi orası açıldı burç teflon ve bir bant varmış baya sıyırmış o değişti fakat sorun yine ÇÖZÜLMEDİ kafayı yemek üzereyim kendimi sürekli kandırılıyormuş gibi hissediyorum artık Anakarada gidebileceğim bir yer varmı veya ne yağmalıyım…şimdiden teşekkürler

  31. Serkan
    Serkan / Cevapla 16 Eylül 2019 at 13:39

    Merhaba! Bende 307 aldım araçta auto gear faut yazıyor ekranda araç karmodunda gidiyor vitesleri de göstermiyor ne yapmam gerekir

  32. Bayram ŞAHİN
    Bayram ŞAHİN / Cevapla 30 Eylül 2019 at 19:51

    307 otomatik arabam lpgli ısınınca 4. Viteste 3 atıyor. Vites geçişleri sert oluyor. Yağ ve valfler değişti. Hata ışığı yanmıyor. Neden olabilir.

  33. Ibrahim ayar
    Ibrahim ayar / Cevapla 18 Ekim 2019 at 01:16

    2004 model 307 aracım düz yolda giderken birden kut diye sesle 3.viteste sabitleniyor ilk zamanlar sadece rampada yapıyordu artık düz yolda da yapıyor neden kaynaklanıyor yardımcı olursanız sevinirim

  34. Ali BEY
    Ali BEY / Cevapla 24 Ekim 2019 at 11:28

    İyi çalışmalar 2004 model peugeot 206 1.4 otomatik araca sahibim bnm sorunum kırmızı ışığa geldiğimde duracağım zaman 1 vitesten boşa alırķen vuruntu şeklinde boşa alıyor hafif bi ses şeklinde diğeri fazla dik olmayan rampada 4. Vitesten 3. Vitese düşüşte aynı şekilde hafif bi vuruntu şeklinde vites küçültüyor diğer vites geçişlerinde yükseltirken sıkıntı yok gayet seri şekilde vites atıyor

  35. Mustata
    Mustata / Cevapla 3 Kasım 2019 at 16:11

    Merhaha Aracım 307 2003 model otomatik şanzıman normal kısa mesafe kullanımlarda hiç bir sorun çıkartmıyor fakat şehir dışı 30-40 km kullandıktan sonra vites geçişleri garipleşip yüksek devirlerde vites atmaya başlıyor bazende düşük vitese alıp devir yükselsede vites atmamaktadır yağını değitirdim sorun yine aynı selenoidlerden yada elektronik bir sorun olabilirmi yardımcı olursanız sevinirim.

    • Emrah
      Emrah / Cevapla 23 Aralık 2019 at 12:28

      Merhaba atco. Ailesi 2003 model 1.6 otomatik vites aracım var. Vitesi D alıyorum ve gaza bastığımda araba gitmek istiyor fakat yaklaşık 2000 devire geldiginde vuruntu ile hareket ediyor.bu gün şanzımanciya gittiğimde, arabaya binmeden dediği tek şey şanzıman revize etmemiz gerekiyor dedi bu konu hakkında sizin düşünceleriniz nedir acaba.

  36. Oğuzhan Emre
    Oğuzhan Emre / Cevapla 8 Kasım 2019 at 22:57

    İyi akşamlar, bende 2004 otomatik 307 var hocam, şehir içinde uzun kullanım da kısa kullanımda vuruntu sarsıntı hiç bir problem yok lakin arabayı uzun yolda yüksek hız da uzun süre gittiğim de araç devir yükseltip vites düşürüyor ve sonrasınn da vitesleri 4200 devirde atmaya başlıyor ve manuele geçmiyor, aracı sağa çekip 15 20 saniye bekledikten ve yeniden çalıştırdıktan sonra hiç bir sıkıntı olmadan devam edebiliyorum, lakin automatic gear fault gibi herhangi bir arıza ışığı yada ikazı olmuyor, bu sorun olduğun da vites geriye alırken p ye alırken boşa alırken hiç bir sıkıntı açmıyor, sadece d ye aldığımızda vitesi 4200 devirde atıyor ve 1 den 2 ye geçerken vuruntu oluyor onun haricinde bi vuruntu olmuyor bunun sebebi nedir hocam, LPG demişsiniz yarın bi de benzinde uzun yol yaparak onu deneyeceğim ama

    • Mustafa
      Mustafa / Cevapla 9 Kasım 2019 at 21:37

      Oğuzhan bey merhaba benim sorunumda aynı anladığım kadarıyla buraya zanların çoğunun sorunu aynı bu uzun yolda çıkan vites sorununu cözen olursa yada çözen varsa burdan yazarsa sevinirim herkes için faydalı olur,

      • Mithat
        Mithat / Cevapla 2 Şubat 2021 at 12:14

        aynı sorunu yaşıyorum aşırı ısınmadan kaynaklı diyor herkez

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 2 Şubat 2021 at 17:44

          Merhaba Mithat Bey aracınızdaki problemi bizimle paylaşabilirseniz size daha sağlıklı yorum yapabiliriz.

  37. Mustafa
    Mustafa / Cevapla 15 Kasım 2019 at 14:03

    Arkadaşlar merhaba 307 otomatik aracında benim yaşadığım sorun gibi şehir dışı kullanımlarda vitesin 4000-5000 devirlerde atmaya başlaması yokuşlardada aynı şekilde olması vitesi manuele alınca ekranda sadece D konumunun gözükmesi hiç bir hata uyarısı çıkmaması gibi sorun yaşayan arkadaşlar arabasını önce iyi bir elektronikçiye götürsün ve özellikle devir sensörünü ve şanzıman elektronik beynini kontrol ettirsin sorun bundan kaynaklanmaktadır,aynı sorunları bir aydır yaşıyordum gitmediğim şanzımancı kalmadı selenoid valf şanzıman yağ soğutucu dediler değişti ama sorun yine devamettii elektronikçi sorunu çözdü şimdi araba eski haline geldi önce elektronikçiye gidin mutlaka!!!!!!!!!

  38. ALİ TAŞPINAR
    ALİ TAŞPINAR / Cevapla 20 Kasım 2019 at 20:12

    iyi çalışmalar.2002 model 1.6 peugeot 307 aracım benzin ısıgı yandıgın da şanzıman kendını korumaya alıyor 3.vites te takılı kalıyor .benzin aldıgımda duzelıyor.sebebir nedir yardımcı olabilirmisiniz?

  39. gökhan
    gökhan / Cevapla 19 Aralık 2019 at 12:39

    merhaba,

    307 2004 model otomatik aracım yolda giderken boşa gecer gibi araba bagırıyor 2 veya 3 saniye snra fitese gecip yola devam ediyor ne ötme var nede başka bir ses sadece giderken yapıyor ve bu sorunu her zaman yapmamakta

    acil yardımlarınızı rıca ederim.

  40. Melih Başak
    Melih Başak / Cevapla 26 Aralık 2019 at 14:56

    Merhaba, aracım 2004 pejo 307 1.6 otomatik, Yukarıda belirttiğiniz selenoid valf arıza belirtilerin hepsi gerçekleşti ve 2 tane selenoid değiştirildi. 2000 km sonra tekrar aynı arıza meydana geldi. Yardımcı olurmusunuz bu konu da ne yapmalıyım.. Teşekkürler..

  41. Hasan
    Hasan / Cevapla 2 Ocak 2020 at 18:28

    Merhaba,pejo 307 xt full otomatik aracımda şanzıman yağ değişiminden sonra sabahları 1 den 2. vitese geçmiyor.hava iyiyse 1-2 dk,soğuk ise 3-4 dakika yerinde ısınınca veya manuale alarak yaklaşık 1 km yol yapınca 2 ye geçiyor.sonra otomatiğe alıncada sorun kalmıyor.cihaza bağlattığımda herhangi arıza yok.Aracımın sorunu nedir?yardımcı olurmusunuz,teşekkürler

  42. Ramazan KARAKUŞ
    Ramazan KARAKUŞ / Cevapla 3 Ocak 2020 at 12:51

    Iyi günler 2003 1.6 sw otomatik 230000 km vites gecislerinde hicbir sikinti yok sadece kickdown yaptigim zaman vuruntu yapiyor normalmidir değilse ne masraf cikartir teşekkürler

  43. hasan
    hasan / Cevapla 7 Ocak 2020 at 21:42

    merhaba pejo 307 pack 1.6 otm 2004 model kullanıyorum araç hareket halindeyken şehir içinde birden boşa düştü gitmedi bir iki defa stop edip çalıştırdım bir müddet gittikten sonra aynı şeyi yaptı aracı benzine aldım benzinde kullanıyorum şuan sorun yok ne yapmam gerek teşekkürler

  44. SERDAR KAYA
    SERDAR KAYA / Cevapla 27 Ocak 2020 at 19:44

    Merhaba aracım peugeot 307 xt yarı otomatik vitesdir.Araç soguk havalarda otomatik gear fault hatası veriyor.Usta yag degısımı ve conta degısımı yaptı.Ancak sorun daha devam ediyor.Usta yazılım ile hata kodunun silinmesi gerekiyor dedi.Ayrıca arac sanki biri arkadan tutuyor gibi birden öne dogru fırlıyor ve bu hata kodunu verdıgınde 3. viteste kalıyor.Arac hızlanmada ısteksızlesiyor.Son olarak usta hıdrolık yag sistemınde bir sorun olmadıgını söyledi. Sizce sorun nedir ?

  45. Murat
    Murat / Cevapla 17 Şubat 2020 at 13:53

    Merhaba. 2004 lpg li 307 aracımda motor soğukken geri vitese taktığımda araç gitmiyor. sanki geri geri hızla giderken bir anda frene bastığınızdaki gibi bir anda hız kesiyor gaza basmanıza rağmen gaz yemiyor. aynısını 1 metre ileri gidip geriye taktığımda da yapıyor. Ama motor ısındığı zaman hiçbir sorun kalmıyor. benzin pompasını değiştirdim şuan eskisine göre çok iyi ama yinede var hissediliyor. Ankaradayım sorun ne olabilir oraya gelsem kaç gün sürer acaba tahmini olarak

  46. abdullah
    abdullah / Cevapla 20 Şubat 2020 at 15:34

    aracımın 5 aydır şehir içinde kullanıyorum araç 2004 model peugeot 206 şuan 52000 km kullanıyorum hiç bir sıkıntı yok vuruntu çekiş vb.
    şehirdışı yolculuğunda 300 km yol yapınca 100-130 hızla spor ve kar modu yanıp söndü ve 3.viteste takılı kaldı
    aynısını dönüş yolunda da yaptı

    şuan şehiriçinde hiç problem yok memnunum

  47. Batuhan
    Batuhan / Cevapla 23 Şubat 2020 at 11:26

    Merhabalar, 2007 model makyajlı kasa 307im daha önce şansıman revizyonu oldu. Aradan 5 sene geçti araç. Araçta hareket sorınu vardı onı çözdük çok şükür. bu sorundan sonra araç trafikte ısınınca kalkış sırasında boşa çıkıp bir anda arkadan birisi vuruyormuş gibi kalkıyor. Ama vitesi elle 2 e getirip kalkarsak hiçbir sorın yok. Onun dışında araç soğukken viteste en ufak sorun yok. Ve geçen ay aracın şanzıman yağını değiştirmek istediğimde içinden 2 lt yağ çıktı(iki tıpa söküldü) hocam Ankara da kime sorsam bi indirelim şanzımanı diyorlar. Lütfen dönüş yapın bana:(

  48. mert
    mert / Cevapla 24 Şubat 2020 at 09:41

    aracım peugeot 301 2013 model 1.6 vti benzin & lpg otomatik şanzıman. aracım vites geçişlerinde 1 den 2 ye özellikle vuruntu oluyor. gaza basınca devir yükselince ayağımı gazdan çekince kararsız kalıp kendi geçmeye çalışıyor ve yine vuruntu oluyor. şanzıman takozu dendi değişti ama düzelmedi. Sorun ne olabilir? Aracı size getirsem kesin sıkıntısı anlaşılır mı?
    teşekkürler

  49. Habib ÖZTÜRK
    Habib ÖZTÜRK / Cevapla 28 Şubat 2020 at 18:36

    İyi günler benim 307 sw otomatik aracım var sıkıntım araç soğukken birden ikiye hızlı geçiyor en önemli sorun ise tahmini otuzbeş ,kırk kilometre sonra birden devir yükseliyor vites değiştirmiyor ancak kar moduna geçtikten sonra normale dönüyor.teşekkürler.

  50. MESUT
    MESUT / Cevapla 15 Mayıs 2020 at 12:18

    merhaba yeni 2003 model otomatik pejo 307 marka araç satın aldım. araç yokuslarda zorlanıyor. Bide ilk kalkışlarda biraz hantal kalıyor gaza geç tepki veriyor. hafif yokuslardada frenden ayağımı çektiğimde geriye doğru kaçırıyor. düz yolda giderken bir problem yok. vites geçisleride güzel sıkıntı yok. sıkıntı neyden kaynaklanıyor olabilir. pejo 307 de yokuslarda geriye kaçırma normalmidir. yoksa kaçırmamasımı lazım

  51. Mustafa
    Mustafa / Cevapla 26 Mayıs 2020 at 14:21

    İyi bayramlar.
    2002 model 1.6 benzin LPG li 146000 de Peugeot 307 aracımızın kışın otomatik vitesi de hiç problem yaşamazken yazın (Çukurova çok sıcak) araç trafikte belli bir süre seyir ettikten sonra dur kalk yapa yapa trafik ışıklarında özellikle durduktan sonra vites d de olmasına rağmen boşta gibi gaz veriyor gaza yüklenince arkadan araba vurmuş gibi vuruntu yapıp kalkıyor. Neden olabilir başlıca sebepleri? İlgi ve alakanıza şimdiden teşekkür ederim.

  52. Okan KİRAZ
    Okan KİRAZ / Cevapla 27 Mayıs 2020 at 18:33

    2004 307 otomatik vites aracım kar ve spor modu yanıp – işareti çıkıyor. Stop edip çalıştırıyorum düzeliyor ama geri aynı hatayı veriyor. Bilgisyarda herhangi bir arıza vermiyor
    Sorun ile ilgili ne olabilir ankaradayım

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 8 Haziran 2020 at 11:41

      Okan Bey, yukarıda sayfamızda detayları ile anlatmış bulunuyoruz.

      • SERRA
        SERRA / Cevapla 29 Temmuz 2020 at 11:45

        BENDE AYNI SIKINTIYI YAŞAMAKTAYIM BAYAN KULLANICIYIM ARACI ALALI 4 AY OLDU VE AUTOMATİC GEAR FAULT HATASI SIK SIK VERİYORDU KONTAĞI AÇIP KAPADIKTAN SONRA DÜZELİYORDU FAKAT SON ZAMANLARDA GÖSTERGELERİN OLDUPU YERDE STOP DİYİP D / R/ P GÖSTERGE PANELNDE – İŞARETİ İLE SPOR KAR MODU (*S) ÇIKIYOR VE GAZA BASINCA DEĞİŞİK SESLER ÇIKARTIYOR ARACIMI ŞUAN KULLAMIYORUM YOKUŞLARDADA KAYMAYA BAŞLADI BİRDE SİLECEKLERDE BEN SAĞ SOL SİNYAL VERDİKTEN SONRA VEYA HAFİF ÇUKUR YADA KASİSLERDEN GEÇERKEN GEÇTİKTEN SONRA KENDİ KENDİNE ÇALIŞMAYA BAŞLIYOR 2 USTAYA GÖTÜRDÜM BUNUN DÜZELMEYECEĞİNİ DİJİTAL OLDUKLARINI SÖYLEDİLER KENDİLİĞİNDEN ÇALIŞIYOR SİLECEKLERİM ALDIĞIMDA BÖYLE BİR SIKINTI YOKTU ALDIM KULLANMAYA BAŞLADIM 2 AY SONRA SIKINTILARI ÇIKTI RİCA EDİYORUM İYİ BİR USTA ÖNERİN ARTIK YOLDA KALMAKTAN SIKILDIM.

  53. Yunus
    Yunus / Cevapla 8 Haziran 2020 at 12:01

    Merhabalar aracim 307xt otomatik vites,benim problemim su sekilde aracimla uzum yolda giderken 100-150 km sonra vites degisimi 4000-5000 arasi olup 3den yukari cikmiyor sonra kar moduna alimca normale donuyor ve durup park etmeye calistigimda geri vitese aldigimda arac geriye gitmiyor kitleniyor nedeni ne olabilir acaba?? Sonra araci stop edip bi sure beklyince normale donuyor geri vitese gecip geri geri gidiyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 8 Haziran 2020 at 12:21

      Yunus Bey, şanzımanınızda mekanik kaçaklar olup, kendisini korumaya almaktadır. LPG varsa LPG’yi iptal edip tekrar denemenizi tavsiye ederiz.

  54. ahmet
    ahmet / Cevapla 14 Haziran 2020 at 15:15

    merhabalar 307 xt 2004 model otomatik vites 101000 km aracımda 97000 km den beri giderken küt diye bir vuruntu ve arkasında -s * işaretleri donuyor stop edip çalıştırınca sorunsuz devam ediyor bazen sık sık yapıyor bazen hic yapmıyor. özel serviste iki kere bilgisayara bağlattırdım birinde beyinle iletişim kuramadı diğerinde ise hata yoktu.(bazen hic vuruntu yapmayıp dit diye otup agf hatası veriyor)
    bazen ilk çalıştırım 3-5 km sonra veriyor bazen arac cok ısınınca veriyor bazen cok sıcak da olsa vermiyor.bağlantı problemi olduğunu dusunmeye başladık artık
    yardımcı olursanız sevinirim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Haziran 2020 at 09:38

      Merhaba Ahmet Bey, aracınızda LPG var mıdır?

  55. Mehmet
    Mehmet / Cevapla 18 Haziran 2020 at 14:25

    Merhaba, aracım 2004 model Peugeot 307 XR 1.6. 210000 km. Aracımda şanzıman sorununu ikinci kez yaşıyorum. İlkinde 1. vitesten 2. vitese geçerken sert vuruntu yapıyordu. Bunun için 2018 yılında şanzımancıya götürdük. Piston takımı, Bakula takımı, Bant (2 adet), Burç takımı, Teflon takımı, Şanzıman yağı ve filtresi, Selo Pistonu (2 adet), okuyucu, Selonul valf (2 adet), Türbin, Keçe gibi birçok malzeme değişti. Buna rağmen şanzıman sorunu geçmedi. Yaklaşık 1.5 sene sonra bu sefer, araç ısındıktan sonra ve özellikle şehir içi trafikte dur kalk yaparken, araç boş vitesteymiş gibi frenden ayağımı çektiğimde hareket etmiyor, geri kaçırıyor veya ileri gitmiyor, biraz gaza basınca da büyük bir sarsıntı yaparak vuruntuyla kalkıyor. Bu sorun nasıl çözülebilir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 23 Haziran 2020 at 08:55

      Mehmet Bey, dur-kalk probleminiz varsa band problemi veya tork problemi yaşamaktasınız. Aracınızı test etmeden birşey söylememiz mümkün değildir.

  56. EMRE
    EMRE / Cevapla 30 Haziran 2020 at 15:20

    MERHABA KOLAY GELSİN ARACIM 2004 307 1.6 OTOMATİK GAZLI . 1. VİTESTEYKEN ARABA BOĞULUP İÇERİ KOKU VERİYOR VE VİTES ATMIYOR ARABA SOĞUDUKTAN SONRA KULLANABİLİYORUM AMA AŞIRI ISINDIĞINDA BU PROBLEMİ YAŞIYORUM SİZCE NEDENİ NE OLABİLİR.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 2 Temmuz 2020 at 10:17

      Emre Bey, gazı iptal edip bir de öyle deneyebilir misiniz?

  57. Sinan
    Sinan / Cevapla 3 Temmuz 2020 at 20:50

    Merhaba. Aracım 2004 307 de otomatik. Gazlı. Aracimin hararet göstergesi 100 ve üzerine çıkınca (ısınınca) araçim dur kalklarda ayağımı frenden çekmeme rağmen kalkış yapmıyor gaza basınca 3-4saniye sonra büyük bir sarsıntı ile hareket ediyor. 2018 yazında bu olay bir kere olmuştu aracın suyunun hiç kalmadığını farketedip suyunu doldurduğum da sorun cozulmustu. Yine aynı sorun 2019 yazında yaşandı yine kontrol ettiğimde aracın radyatörün giden su hortumu yerinden çıkmıştı onu tamir ettirdigimde olay cozulmustu. Ama şuan baktığımda suyu tam. Elazığ’da servise goturdugumde araç yağ basıncı ve konvektör arızası veriyor denildi. Herhangi bir müdahale yapamayacaklarını şanzımanı revizyona gönderebilecek lerini söylediler. Sizce benim sorunum ne olabilir. Lütfen yardımcı olun

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 4 Temmuz 2020 at 13:14

      Sinan bey, servisin tespitine göre ilk etapta hidrolik beyninin sökülmesi, yağda yanık var ise şanzımanın sökülmesi gerekmektedir.

  58. Mustafa
    Mustafa / Cevapla 7 Temmuz 2020 at 11:41

    Ustam selamlar.

    307 otomatikler için 2004 ve öncesi sorunlu alacaksan 2005 ve sonrası al diyorlar. Fikrinizi alabilir miyim? Teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 09:20

      Mustafa Bey, genel olarak AL4 grubu problemli bir şanzımandır.

  59. yılmaz Hartlı
    yılmaz Hartlı / Cevapla 13 Temmuz 2020 at 11:24

    Merhaba. Aracım 2004 model Peugeot 307 1.6 otomatik 127000 de. P den R ye geçerken ve R ile D arasındaki geçişlerde 1-2 saniye gecikmeli hafif vurmayla geçiyor. Ayrıca kışın motor ısınana kadar Auıtomatic gear fault hatası verip 3. vitese alıyor. Kontağı aç kapa düzeliyor.Bir iki kez tekrarlıyor. Geri kaçırma yok. Sorun ne olabilir? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum. İyi çalışmalar…

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2020 at 15:13

      Yılmaz Bey, arıza kodunuzu biliyor musunuz?

      • Yılmaz;
        Yılmaz; / Cevapla 25 Temmuz 2020 at 17:30

        Bilgisayarada bağlandı. Hata yok.

  60. Murat
    Murat / Cevapla 31 Temmuz 2020 at 22:48

    Merhaba 2004 307 aracımda automatic gear faul uyarısı verip vites göstergesinde spor kar ve – × verip – de kalıyor egerki durup stop etmezsem vitesi 4bin devir üstünde atıyor nasıl bir yol izliyebiliriz

  61. ibrahim
    ibrahim / Cevapla 24 Ağustos 2020 at 16:24

    Merhaba,

    Aracım 2003 model 1.6 benzinli 307 otomatik 105 binde. Düz yolda giderken hiç bir sıkıntı olmuyor. Ama yokuş çıkarken devir düştüğü anda vites küçültüp kendini korumaya alıyor (Özellikle 3. viteste). Kenara çekip kontağı kapatıp açtıktan sonra düzeliyor ve hiç bir hata kodu vermiyor. Sanırım şanzıman da biraz ısınıyor. Şanzıman yağı ve şanzıman soğutucusu yeni değişti. Nasıl bir yol izleyebilirim. İlginiz için teşekkürler.

  62. Ramazan arslan
    Ramazan arslan / Cevapla 5 Eylül 2020 at 00:05

    Scenic2 otomatik araç vites geçişlerinde sorun yok vuruntu yok ama cekisde düşüklük var sebebini ogrenebilirmiyim

  63. Ramazan arslan
    Ramazan arslan / Cevapla 6 Eylül 2020 at 22:16

    Scenic2 dpo al4 otomatik araç vites geçişlerde sorun yok vuruntu yok geri kacirmada yok sadece rampada çekiş düşüklüğü sebebi nedir

  64. Mert
    Mert / Cevapla 9 Eylül 2020 at 11:27

    Sayın Yetkili Merhaba

    Aracım 2007 model Citroen C4. Aracımdaki sorun ısınınca 1-2. vites geçişlerinde vuruntu artıyor ve kırmızı ışıkta durunca ( sürekli olmasada 10/4 gibi şanzıman doldurma yapmıyor gaza basınca vuruntulu olarak kalkıyor ( arkadan bir araba vurmuş gibi ) ya da durduğum zaman durduktan 2-3 saniye sonra yine arkadan bir araç vurmuş gibi vuruntu yapıyor.Bilgisayarda her hangi bir arıza vermiyor,yağ değişimi ve hidrolik beyin temizliği yapıldı,hidrolik beyinde her hangi bir arıza gözükmedi.Öneriniz nedir sanırım bu sorunu sadece sizin servisinizde çözebileceğiz.Teşekkür ederim.

  65. Yildiray
    Yildiray / Cevapla 13 Eylül 2020 at 12:44

    2004 model Peugeot 307 SX otomatik benzin LPG aracım uzun Yolda 50 100 km gittikten sonra araç vites geçişlerini 4000 deviri görüp öyle vites atıyor tüm 1 2 3 4 viteslerde aynısını yapıyor doğal olarak da hareret bayağı yükseliyor trafik yoğun olduğunda bayağı bağırıyor

  66. Yusuf Demirbaş
    Yusuf Demirbaş / Cevapla 20 Eylül 2020 at 02:58

    S. A 2006 model 307sw otomatik vites aracım belli bir yol gittikten sonra özellikle şehir içinde dur kalklarda vuruntu yaparak kalkıyor. Çözümü nedir?

  67. Levent
    Levent / Cevapla 30 Eylül 2020 at 17:25

    Slm benim 2004 307 var ikinci vitese girerken vuruyor ama 3 ve 4 gireken sorun yok 2 ye gecerken sorun var birde 3 de giderken araba titriyor gitmiyor gaza basinca düzeliyor sorun ne

  68. ENES
    ENES / Cevapla 27 Ekim 2020 at 10:06

    S.A 2003 model 307 otomatik aracım var. En az 30 dk boyunca kesintisiz binip ışıkta durduğunda yerinden kalkmıyor gaza bastığında aniden vuruntulu kalkıyor 2,3,4,5 viteslerde sorun yok birde ‘ automatık gear fault ‘ hata kodu veriyor arıza ısıtma sistemiyle alakalı olabilir mi yardımcı olursanız çok sevinirim ?

  69. mesut
    mesut / Cevapla 15 Kasım 2020 at 02:34

    merhaba. aracım peju 307 – 2002 km190000. aracım belirli bir süre yol aldıktan sonra özellikle yavaşlayınca birden gaza basmama rağmen sert kalkış yapıyor, ayrıca düz yolda gitsem bile boğulma vitesin geç atması manuel e geçmeme sorunu var. bu konuda bilgi verirseniz sevirim. ayrıca hangi şehirde iseniz gelebilirim. çünki bulunduğum yerde her usta farklı bişey söylüyor çıkamıyorum.. teşekkürler

  70. harun
    harun / Cevapla 21 Şubat 2021 at 23:05

    307 yakti bizi cikma şanziman aldik oda bozuk cikti arac hersey yapiyor fakat gitmiyor çikmiyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 22 Şubat 2021 at 08:37

      Çıkma şanzıman güven olmaz. Geçmiş olsun.

  71. UFUK HELVACI
    UFUK HELVACI / Cevapla 31 Mart 2021 at 14:44

    iyi günler 2002 model pejo 307 otomatik vites 155 bin km aracım var. 2 haftadır aracımda aktif kullanım yaparken hafif vuruntu şeklinde ve sonrasında Automatic Gear Fault uyarısı veriyor yardımcı olur musunuz ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 31 Mart 2021 at 17:01

      Merhaba Ufuk Bey, aracınızda DPO tipi şanzıman bulunmaktadır. Söz konusu olan arızanızın şanzıman içindeki boşluklardan ve basınç yetersizliliğinden gerçekleşir. Daha doğru bir tespit için sizi İstanbul , Ankara ve İzmir servislerimize bekliyoruz. Ücretsiz arıza tespitimizden faydalanmanızı isteriz.Teşekkürler.

  72. Kerim
    Kerim / Cevapla 12 Nisan 2021 at 16:41

    2003 xr 307 aracım var bazen vitesi 4000 devir ve üstünde değiştiriyor. Nedeni ne olabilir ?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Nisan 2021 at 09:53

      Kerim Bey, arızanız şanzımanınızın içerisinde ki beyinden kaynaklıdır.

  73. Süleyman Yüksel
    Süleyman Yüksel / Cevapla 12 Nisan 2021 at 23:27

    2003 model 170 bin km
    R konumunda vuruntu yapıyor
    3 viteste kitleniyor
    Otomatik şanzıman arıza lambası yanıyorsa ve 3.viteste kilitliyorsa
    Araç ekranınızda “Automatic Gear Fault” arızası yanıyorsa
    Aracı sağa çekip kontağı açıp kapattığınızda arızanız sona eriyorsa
    Sorun selonoid valf mi

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Nisan 2021 at 09:56

      Süleyman Bey, sorun selenoid valfi olabileceği gibi, valfbody’ niz içerisinde çalışan pistondan yada kanaldanda kaynaklanabilir.

  74. Murat Sezer
    Murat Sezer / Cevapla 17 Nisan 2021 at 11:30

    Merhabalar bende 2003 model Peugeot 307 xr otomatik var. Araç belirli bir hızdan sonra vites yükseltmiyor. Usta kaçırma olduğunu söyledi .en fazla 50-60 km sonra vites geçmiyor, arızası hakkında ve ortalama maliyet konusunda bilgi alabilir miyim?
    165 bin km
    2003 XR

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Nisan 2021 at 11:25

      Murat Bey, Hat basıncının yetersizliğinden kaynaklı bu kaçırmayı yaşıyor olabilirsiniz pandemi nedeniyle DPO grubu araçlara hizmet vermediğimiz için maliyet konusunda yardımcı olmam doğru olmayacaktır.

  75. Abdullah Ağrıman
    Abdullah Ağrıman / Cevapla 20 Nisan 2021 at 23:34

    Merhaba. Aracım 2002 peugeot 307 1.6 benzin&lpg.
    Aracım soğuk sıcak farketmeksizin bazen sanki yarım debriyaj yaparcaskma gidiyor. Sorun 2 den 3 e geçerken başlıyor ve 4.viteste devam ediyor. 4.viteste 3000 dEvirde 110 u gören araç sorun oluştuğunda 90 civarı seyrediyor ve gaza bastığımda bağırdığı halde çok zor hızlanıyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Nisan 2021 at 12:54

      Abdullah Bey, lpg’ li araçlarda bu sorunlar yaşanmaktadır. Ana hat basıncınız ve valfbody içerisinde ki pistonlardan kaynaklı bu sorunu yaşayabilirsiniz.

  76. Ömer Faruk Avcı
    Ömer Faruk Avcı / Cevapla 27 Mayıs 2021 at 15:29

    Peugeot 307 2004 model 1.6 Envy otomatik vites. “Automatic gear fault” hatası alıyorum. Ney yapmalıyım. Ücretler nedir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Mayıs 2021 at 09:02

      Ömer Faruk Bey, aldığınız bu ikaz dışında, aracınızın vites geçişlerinde herhangi bir sorun tespit ettiniz mi?

  77. Özgür ürgün
    Özgür ürgün / Cevapla 11 Haziran 2021 at 12:26

    Aracım 2004 307 otomatik vites iarızam yolda giderken 4.çü vites geçtiğinde bir süre sonra beyinden 2veya 3fefa bip sesi geldikten sonra vites 3 düşüyor.ve yüksek devirde gidiyor.aracı istop edip çalıştırdığında düzeliyor.her zaman böyle oluyor.yardımcı olursanız sevinirim. Aracım benzin lpg.arıza kodu güç yetersizliği.diye yazıyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 28 Haziran 2021 at 12:33

      Özgür bey, aracınız bir sebepten dolayı korumaya alıyor, kontak aç kapa ile düzeliyor. Arıza kodunuzu söylerseniz size yardımcı olmaya çalışırız.

  78. sedat
    sedat / Cevapla 18 Ağustos 2021 at 16:03

    Antalya da şubeniz varmı, yada yönlendirebileceğiniz bir yer

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Mart 2022 at 07:40

      Merhaba, Antalya’da şubemiz yok. Peugeot konusunda Çakmaklı Eurorepar servisi Süleyman bey size yardımcı olabilir.

  79. Yavuz selim
    Yavuz selim / Cevapla 10 Ekim 2021 at 10:42

    Merhabalar ustam pejo 307 2004 model otomatik benzin lpgli aracımdaki sorun vites geçişlerinde araba kendi kendine gaza basıyor devir 3000 e gelip gazlıyor frenle durduruyorum trafikta geçen gün az daha bir araca vuracamtım araç kendi kendine gaza basiyor sebebi nedir acaba saygılarımla teşekkürler bu arada İstanbul’da ikamet ediyorum

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Ekim 2021 at 11:01

      Merhaba Yavuz Bey, şu an için peugeot sınıfı araçlara hizmet vermemekteyiz. Ayrıca LPG li araçlara da hizmet veremiyoruz.

  80. GÜLTEKİN KARAMANLI
    GÜLTEKİN KARAMANLI / Cevapla 21 Haziran 2022 at 14:51

    selamünaleyküm ustam 2003 model 307 otomatik lpg li yaklaşık 2 senedir automatic gear fault arızası veriyor idi aracı istop edip çalıştırdıkdan sonra bu arıza gidiyordu uzun yola çıktığımda araç hararet yaptı müsait bir yere çekip istop edeceğim sırada ayni hatayı verdi artık istop edip çalıştırdığımda düzelen arıza rolantide çalışır iken arızaya düşmüyor fakat hareket edince hemen arıza vermeye başladı ve bu böyle devam ediıyor. araç de vites geçişlerinde bir problem yok p-r-n-d 1-2-3 e kadar normal 3 vites de kitleme yapıyor 4 e geçmiyor motor devri biraz daha arttı vites ilerlemerini biraz daha yüksek devirde yapıyor.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 21 Haziran 2022 at 16:29

      Merhaba Gültekin Bey, şanzımanınızın incelenmesi gerekmektedir. Fakat biz bu model araçlara artı olarak lpgli araçlara maalesef şu an için hizmet verememekteyiz.

  81. Emre GÖK
    Emre GÖK / Cevapla 17 Ekim 2022 at 19:43

    Merhaba, peugeot 307 2005 otomatik araca sahibim. 1 Yıl önce şanzımana revizyon yaptırdım. Geçenlerde tak sesi gelerek automatic gear fault arızası almaya başladım. Aracı stop edip çalıştırdığımda düzeliyor ve belli bir süre arıza vermeden gidiyordu. Aracı ustaya götürüp baktıracaktım ki dün bayır yukarı giderken arıza verdi yine ve aracı stop edip çalıstırmama ragmen araç bayırı çıkamadı ve ilerlemeyi kesti yolda kaldım. Sizce sorun ne olabilir ? Şimdiden teşekkür ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 18 Ekim 2022 at 16:32

      Merhaba Emre Bey, öncelikle aracın arıza kodlarına baktırmanız gerekmektedir. Birçok sebebi olabilir bu arızanın şanzıman içinde de kırılan parça olabilir. Şanzıman beyninde de arıza olabilir. Aracınızda DPO şanzıman var. Biz maalesef şu an için bu şanzımanlı araçalara hizmet vermemekteyiz

  82. Murat
    Murat / Cevapla 22 Ekim 2022 at 23:09

    S.A pejo 307 2003 model 1.6 otomatik aracımdaki sorun sanki 2 ile kalkış yapıyor ve 3 vitese geciyor ama 4 vitese geçmiyor 3 kalıyor manuele aldığımda D de kalıyor manuel işlemiyor aracın kaçıncı viteste olduğunu göstermiyor
    Birde geriye aldığımda aracın devri baya yükseliyor ve geriye öyle geçiyor frene iyice basmasam fırlayacak aracın radyotörü yeni değişti

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Ekim 2022 at 11:00

      Merhaba Murat Bey, şanzıman beyninde ve şanzımanın içindeki ünitelerde muhtemel sorun söz konusu. Şanzımanın komple açılıp incelenmesi gerekmektedir. Şirket olarak bu şanzıman üzerindeki araştırmalarımız devam etmektedir, şu an için bu tip şanzımana hizmet vermemekteyiz.

  83. Murat
    Murat / Cevapla 22 Ekim 2022 at 23:14

    S.A pejo 307 2003 model 1.6 otomatik aracımdaki sorun sanki 2 ile kalkış yapıyor ve 3 vitese geciyor ama 4 vitese geçmiyor 3 kalıyor manuele aldığımda D de kalıyor manuel işlemiyor aracın kaçıncı viteste olduğunu göstermiyor
    Birde geriye aldığımda aracın devri baya yükseliyor ve geriye öyle geçiyor frene iyice basmasam fırlayacak aracın radyotörü yeni değişti aracı yeni aldım şanzuman yağı durumu hakkında bir bilgim yok sorun ne olabilir acaba araç şanzuman arsası vermiyor
    Ben Kocaeli deyim burada bı şube veya tavsiye edeceğiniz bir yer teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 24 Ekim 2022 at 11:01

      Merhaba Murat Bey, şanzıman beyninde ve şanzımanın içindeki ünitelerde muhtemel sorun söz konusu. Şanzımanın komple açılıp incelenmesi gerekmektedir. Şirket olarak bu şanzıman üzerindeki araştırmalarımız devam etmektedir, şu an için bu tip şanzımana hizmet vermemekteyiz.

  84. onur
    onur / Cevapla 4 Kasım 2022 at 15:55

    Merhabalar, aracım 2004 sw otomatik vites. yokularda ayağımı frenden çekince geri kaçırıyor bu nornal mi yoksa sorun mu var

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 7 Kasım 2022 at 17:52

      Merhaba, önelikle aracınızın arıza kodlarına baktırmanızı öneririz. Aracınızda bulunan şanzımana şirket olarak şu an için hizmet vermemekteyiz.

  85. Murat Dağ
    Murat Dağ / Cevapla 18 Kasım 2022 at 14:55

    Merhaba kolay gelsin peugeot 307 2002 model aracım var yolda seyir halindeyken automatic gear fault arızası veriyor araç küt vuruyor ve çekişten düşüyor. Aracı ustaya götürdüm usta şanzıman beyni değişecek dedi sizce bu sorun beyin kaynaklı mıdır?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 21 Kasım 2022 at 12:54

      Merhaba Murat Bey, aracınızda bulunan şanzıman modeline şirket olarak şu an için hizmet vermemekteyiz. Arıza kodlarına baktırdınız mı? Baktırmadıysanız arıza kodlarına baktırarak işlem yaptırmanızı öneririz.

  86. mahmut
    mahmut / Cevapla 3 Ocak 2023 at 12:41

    merhaba.2003 model 307sw otomatikvites aracım.lpg de kullanıyorum 30-40 kilometre gidince bip bip sesi alıyorum.sonra vites 4 den 3 e düşüyor.sonra araç daha bağırmaya başlıyor.aracı park ettiğimde alttan yağ damlıyor.araç 1-2 saat sonra normale dönüyor.ısınınca yine ayını sorun oluşuyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 4 Ocak 2023 at 08:40

      Merhaba Mahmut Bey, 2003 model 307 yi maalesef yapmıyoruz.

  87. Hayati
    Hayati / Cevapla 12 Ağustos 2023 at 15:15

    Merhaba 2004 model 307 1.6 XT premıum pejo var bende. Sorunum ise sabah çalıştırdığımda bazen 1 veya 2 viteste vuruntu yaparak, gösterge panelinde spor modu ve kar modu ışığının yanması arasında ise tire işareti çıkmaktadır. Stop edip tekrar çalıştırdığımda ise; aynı hatayı gün içerisinde tekrarlamamaktadır. Bazen yokuşta yapıyor bazende düz yolda yapıyor. Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 16 Ağustos 2023 at 10:06

      Merhaba, aracınızda bulunan DPO şanzıman modeline hizmet vermemekteyiz.

  88. Fatih Katırcıoğlu
    Fatih Katırcıoğlu / Cevapla 8 Kasım 2023 at 14:40

    Merhaba,
    Peugeot 307 2006 model otomatik aracım var. otomatik şanzıman için revizyon yapıldı (türbün, filtre, balata, selenoid, yağ, bağlantı sensör) ancak son zamanlarda aracı ilk çalıştırdığımızda hareket edince 1den 2 ye geçerken vuruntu yapıyor. aynı durumu vites düşerken 2 den 1 e geçerken de yapmaktadır. aynı şekilde son dönemde ani hızlanma yapınca ya da bayır yukarı gaza yüklenince ekranda üçgen içinde ünlem işareti çıkıp viteste vuruntu yaparak kitliyor ve D konumunda kalıyor. kontağı kapatıp açınca hata gidiyor ve vites geçişleri normale dönüyor. kontrol etmemiz gereken noktalar neresidir?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 9 Kasım 2023 at 15:06

      Merhaba, aracın arıza kodlarına baktırmanız gerekmektedir. Arıza koduna göre işlem yaptırmanızı öneririz. Fakat biz aracınızda bulunan DPO model şanzımana hizmet vermemekteyiz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.