Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Tamiri

Peugeot 307 otomatik şanzıman sorunu yaşıyorsanız doğru yerdesiniz. Türkiye’nin en büyük otomatik şanzıman merkezi ATCO olarak, otomatik vites Peugeot 307 araçların şanzıman tamir ve bakımını garantili olarak gerçekleştirmekteyiz. Peugeot 307 otomatik şanzıman arızası zamanında doğru müdahaleler ile ortadan kaldırılmazsa, bir süre sonra sürüş keyfinizi kaçırabilir. Peugeot 307 otomatik şanzıman arızaları için kesin çözüm üretmekteyiz.

Peugeot 307 Araçlarda Garantili Olarak Tamir, Değişim Ve Satışlarını Gerçekleştirdiğimiz Otomatik Şanzıman Tipleri:

  • Peugeot 307 >> 4 vites AL4/DP0 Otomatik Şanzıman Tamiri

  • Peugeot 307 >> 6 vites AT6 – AF40 (TF-80SC) Otomatik Şanzıman Tamiri

Peugeot 307 Selenoid Valf Arızası

Peugeot 307 otomatik şanzımanlarda 2 adet PWM selenoid valf ve 6 adet on-off selenoid valf bulunmaktadır. Piyasada yaygın olan kanı, her Peugeot 307 “Automatic Gear Fault” arızasında, 2 adet PWM elektrovanayı (bir tanesi yağ basıncını regüle eder), yağ ile birlikte değiştirmenin bütün arızaları giderebileceği yönündedir. Oysa ki, şanzıman beyni içerisinde olabilecek aşınmalar, diğer 6 adet selenoid valfin içerisinde olabilecek bozulmalar ve şanzımanın içerisinde olabilecek mekanik aşınmalar, yağ değişimi ve 2 adet selenoid valf değişimi ile giderilmeyecektir. Özellikle aracınızda vites geçişleri esnasında boşa atma var ise, selenoid değişimini önermemekteyiz, zira sorununuz diğer şanzıman parçalarınızdadır.

Peugeot AL4/DP0 Selenoid Valfi

Eğer aracınız düşük kilometrede ise ve aşağıdaki semptonların bir yada birden fazlasını yaşıyorsanız, yine de siz selenoid valf değişimi yaparak şansınızı deneyebilirsiniz.

  • Aracı ilk çalıştırmaya başladığınızdan yaklaşık 1 dakika sonra araçta “küt” diye çok sert bir vuruntu oluyorsa – arkadan araba çarpmış gibi
  • 2-3 Bip sesinden sonra göstergede D işareti yerine Spor kar lambası yanıp sönmeye başlıyorsa
  • Otomatik şanzıman arıza lambası yanıyorsa ve 3.viteste kilitliyorsa
  • Araç ekranınızda “Automatic Gear Fault” arızası yanıyorsa
  • Aracı sağa çekip kontağı açıp kapattığınızda arızanız sona eriyorsa

Peugeot 307 selenoid valf değişimi aracınızı bir miktar daha (diğer parçaların ömrü ne kadar kaldıysa) problemsiz kullanmanıza imkan sağlayabilir. Peugeot 307 otomatik şanzıman selenoid valf fiyatları için 0 216 365 95 00 nolu destek hattımızdan bilgi alabilirsiniz.

Peugeot 307 Otomatik Vites Arızası

Sıklıkla karşılaşılan Peugeot 307 otomatik şanzıman arızaları şu şekilde özetlenebilir:

Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Selenoid Valf Problemi:

Peugeot 307 aracınızda aşağıda yukarıda belirtilen sorunlardan bir ya da birkaç tanesini yaşıyorsanız, (ilk çalıştırmada vuruntu, arıza lambası, spor kar lambası yanması vb) muhtemelen Peugeot 307 otomatik şanzımanınızda PWM selenoid problemi yaşamaktasınız. 

Her ne kadar kullanıcılar arasında bu belirtilen durumlarda şanzıman yağı ve PWM selenoid valf değişimi (bu selenoidten şanzımanınızda iki adet bulunur, birisi yağ basıncını, diğeri tork konvertör hareketini kontrol eder) yaygın olarak yapılsa da, birçok durumda bu yeterli olmamaktadır. Bir çok durumda selenoid değişimi sonrası vuruntu probleminini aynen devam ettiği, zira problemin hidrolik ünitede olduğu görülmüştür. 

Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Beyni Arızası

2 adet valfin ve yağın değiştirilmesinin sonuç vermediği durumlarda, aracınızın hidrolik kontrol ünitesini test ettirmeniz gerekebilir. Zira burada arızanın kök nedeni, bozulmaya başlayan şanzıman yağı ve elektrovanalar olabileceği gibi, aracın hidrolik kontrol ünitesi (şanzıman beyni) de olabilir. Özellikle yukarıdaki arızalara ek olarak aşağıdaki sorunları yaşıyorsanız, Peugeot 307 şanzıman hidrolik beynini kontrol ettirmeniz faydalı olacaktır:

  • Uzun süre şehiriçi kullanımdan sonra otomatik vites geri kaçırma sorunu var ise
  • Özellikle yokuşlarda çekiş düşüyorsa
  • Aracı bu şekilde kullanılırken hararet aşırı yükseliyorsa

Peugeot 307 Şanzıman Isınma Problemi:

Özellikle LPG kullanılan araçların otomatik şanzımanlarında aşırı ısınmadan dolayı yukarıda bahsedilen arızaların bazıları gözlemlenebilir. Bunun temel nedeni LPG’nin yanma ısısının benzinden yüksek olması ve motor ve şanzıman yağının normalin üzerinde ısınmasına neden olmasıdır.

Peugeot 307 otomatik şanzımanın aşırı ısınmasının bir diğer nedeni radyatörünün tıkalı olması olabilir. Bu durumda aşırı ısınan yağ, daha çabuk bozulurken, elektrovanaların çalışma performansını olumsuz yönde etkiler.

Bundan dolayı, şanzımanınıza müdahale ettirmeden evvel, varsa aracınızda LPG varsa, LPG’yi iptal ederek aracınızı test etmenizi ve mutlaka radyatörünüzü temizletmenizi tavsiye ederiz. Aksi durumda hem gereksiz yere şanzıman revizyonu yaptırarak binlerce TL harcayabilir, hem de bütün bu masraflardan sonra sorununuz çözülemeyebilir.

Peugeot 307 Otomatik Vites Vuruntu Problemi:

Eğer üzerinde DPO şanzıman olan Peugeot 307 aracınızda otomatik vites takılması sorunu var ise öncelikle gaz kelebeğinizi ve bujilerinizi kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Bu vites takılma sorunu bazen kendini geri viteste vuruntu, bazende 1-2 vites arasında boşa çıkma olarak gösterebilir.

Piyasada çok bilinmediği hali ile, 307 üzerinde bulunun DPO şanzımanda vites geçişlerinde görev alan 6 adet on-off selenoid bulunmaktadır. Bu selenoidlerin zaman içerisinde bozulması, basınç altında geç açıp kapatmalarına, bu da şanzıman vites geçişlerinde zorlanma ve vuruntuya neden olacaktır.

Peugeot 307 Otomatik Vites Revizyonu

Peugeot 307 otomatik şanzıman tamirinde doğru yöntem, selenoidlerin, valf gövdesinin ve şanzıman iç parçalarının teknik şartnamelere uygunluklarının gerekli teknolojik ekipmanlar (selenoid test makineleri ve valfbody test cihazları) ile test edilmesidir. Aksi durumda defaatle selenoidleri, valf gövdesini ve şanzımanı söküp takmak zorunda kalabilirsiniz.

Firmamızca tamiri gerçekleştirilen bütün Peugeot 307 otomatik şanzımanlar, şanzıman dinamometremizde araç üzerindeki koşullarda test edildikten sonra müşterilerimize teslim edilmektedir. Bu sayede garantili otomatik şanzıman tamiri gerçekleştirilmektedir.

Peugeot 307 araçların otomatik vites kutusu arızası ile ilgili, konusunda uzman ekibimiz her zaman yanınızdadır. Makine mühendisleri yönetimindeki ekibimiz sizlere yaşamakta olduğunuz Peugeot 307 şanzıman arızaları ile ilgili destek sağlamaktan memnuniyet duyacaktır. Güncel Peugeot 307 otomatik şanzıman fiyatları ve yaşamakta olduğunuz Peugeot 307 otomatik vites sorunu ile ilgili (0216) 365 95 00 numaralı destek hattımızdan bilgi alabilirsiniz.

Peugeot 307 Şanzıman Yağ Seviyesi Ölçümü

Yağ ölçümü

Peugeot 307 Şanzıman Yağı Değişimi

Peugeot 307 şanzıman yağı değişimi servisimizde tam otomatik makineler ile yapılmaktadır. Peugeot 307 otomatik şanzıman yağ fiyatları için firmamızı arayabilir veya şanzıman yağı güncel fiyat listemize yagdegisimi.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

Peugeot 307 şanzıman beyni tamiri ile ilgili bilgilere ve Peugeot 307 şanzıman beyni fiyatlarına sanzimanbeyni.com sayfasından ulaşabilirsiniz.

64 thoughts on “Peugeot 307 Otomatik Şanzıman Tamiri

  1. ugur
    ugur / Cevapla 10 Nisan 2019 at 17:06

    iyi günler ben dün hiç baktırmadan 307 aldım araç düz yolda iken araç geriye boş misal gidiyor
    sorun ne olabilir ANKARA da bunu yapan tanıdığınız firma var mı

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 11 Nisan 2019 at 00:12

      Uğur bey, “geriye boş misal gidiyor” derken, ne kasttetmek istediniz? Biraz daha açıklayabilir misiniz?

  2. Hakan
    Hakan / Cevapla 13 Nisan 2019 at 20:50

    Slm aracım şehir içinde dur kalktan hararet yükseliyor ve vuruntu başlıyor şanzıman revizyon oldu seloid değişti termostat değişti hararet müşürü değişti ve hala ısınınca vuruntu yapmaya devam ediyor yardımcı olur musunuz teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 15 Nisan 2019 at 10:43

      Hakan Bey, muhtemelen hidrolik valf üniteniz bozuktur. Üniteyi söküp gönderebilirseniz, yardımcı olmaya çalışırız.

  3. TOLGA
    TOLGA / Cevapla 23 Nisan 2019 at 15:29

    MERABALAR ARACIM 2003 MODEL SW PEUGEOT 307
    ARAÇ İLK ÇALIŞTIRDIĞIMDA YANİ MOTOR SOĞUKKEN D YE ALDIĞIMDA AŞIRI SARSINTI OLUŞUYOR VE KALKIŞLARDA HAFİF TİTREME OLUŞUYOR FAKAT MOTOR ISINDIKTAN SONRA BU SORUN ORTADAN KALKIYOR SARSINTI PEK HİSSEDİLMİYOR BİR DE 1. VİTESTEN 2. VİTESE GEÇERKEN BOŞA ATIYOR GİBİ YAPIYOR BU NEDEN KAYNAKLABİLİR
    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Nisan 2019 at 19:08

      Tolga Bey, EVM ve EVLU selenoidleriniz, daha çok olarak ta şanzıman beyniniz (hidrolik ünite) arızalı gibi gözükmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz birlikte test edip daha detaylı bilgi sunabiliriz.

  4. TOLGA
    TOLGA / Cevapla 29 Nisan 2019 at 15:38

    geri dönüşünüz için teşekkür ederim istanbul dışından amasyada ikamet ediyorum istanbula gelirsem uğramak isterim işyerinize

  5. ALİ
    ALİ / Cevapla 29 Nisan 2019 at 16:12

    Merhaba;

    Peugeot 307 2003 otomatik araç kullanmaktayım, aracımı kullanırken 1. vites 3000 devirde değiştiriyor ,2. vitese geçer geçmez 2800 lere düşüp hemen tekrar 3000 oluyor , ve bu aşamada hız anca 70 km yi görüyor, buji , gaz pedal sensörü ,abs ile alakalı sensör olabilir diye düşünüyorum, çünkü şanzumanım yeni revizyondan çıktı, geri kaydırma yok, ilk kalkışlarda ani hızlanma YOK.. sizin yorumunuz nedir acaba?

    teşekkürler

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 1 Mayıs 2019 at 17:24

      Aracınızın yüksek devirlerde vites değiştirmesinin başlıca nedeni motor beyninin vites geçişi için yeterli tork değerini okumaması olabilir. Bu durumda öncelikle aracınızın motoruna ve ateşleme sistemine baktırmanızı tavsiye ederiz.

  6. Hayrullah
    Hayrullah / Cevapla 5 Mayıs 2019 at 00:52

    Yeni 2003 307 1.6 xt aldım. Araç otomatik. Çok nadir vuruntu yapıyor ancak sorun şu, aracın hem çekişi düşük hemde araç 3.000 devire yaklaşınca ambulans gibi ses yapıyor. Gaza bastıkça ses yükseliyor. Sebebi nedir . Bide Manuel’e almaya çalıştığında d hiç gitmiyor. İstop edip çalıştırdığında değişiyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Mayıs 2019 at 12:20

      Hayrullah bey, aracınızdan gelen ses motor veya şanzımandan gelebilir. Dinlemeden bir yorum yapmamız yanlış olur. Manuelin çalışmaması elektriksel veya selenoid kaynaklı bir problem olduğunu göstermektedir.

  7. Mustafa Ertop
    Mustafa Ertop / Cevapla 8 Mayıs 2019 at 22:15

    aracım 307 SW otamatik dik yokuş çıkarken devir düşüyor araç neredeyse duracak gibi oluyor hemen durup geriye gidiyorum sebebi ne olabilir saygılar.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 10 Mayıs 2019 at 10:45

      Mustafa Bey, muhtemelen tork konvertör problemi yaşıyorsunuz. Müsait zamanınızda gelirseniz bizim buradaki test yokuşumuzda da test edebiliriz.

      • Adem Bayraktar
        Adem Bayraktar / Cevapla 23 Mayıs 2019 at 23:28

        Merhaba bende 2004 1.6 benzinli otomatik sw 307 var sorunum dik bir yokuşa iyice yavaşlayıp vurunca araç gazı ne kadar köklesemde vitesi 1 e düşürmüyor iki de iyice bayılıyor , yine aynı şekilde yokuş yukarı geri geri çıkmak istediğimde yavaşça gaz verince gaz yemiyor ve gitmiyor ama freni bırakıp anı haz verince hareket ediyor , yokuş aşağı kaydırıyor aracım 3 ten 4 e vites geçişi de 2-3 saniye sürüyor araç anca biraz yumulup 4 e geçiyor sorun ne olabilir

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 24 Mayıs 2019 at 19:55

          Adem Bey, gerçeği söylemek gerekirse aracınızda hem mekanik hem hidrolik problemler olduğu anlaşılmaktadır. Aracınızda LPG var mıdır?

        • zeynel
          zeynel / Cevapla 23 Ağustos 2019 at 15:21

          aracimin sabahlari genelde yapiyor arabayi calistiriyorum biraz ilerledikten sonra ikaz sesi sonra ekran ? s yazyor vites devir dusukse 3 vitese geciiyor.kontak acip kapayinca normale donuyor.selonid diye dusunuyorum ben.

  8. Bünýamin kaymaz
    Bünýamin kaymaz / Cevapla 3 Haziran 2019 at 01:57

    307nin otomatik d gaz verdiği mde kalmyor manuelde 3 vitese gecince kalkyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 8 Haziran 2019 at 18:08

      Bünyamin Bey, şanzımanınız koruma moduna geçmiş ve kilitlemiş. En kısa zamanda bir servise giderek öncelikle arıza kodlarına baktırmanız gerekmektedir.

  9. Yasin
    Yasin / Cevapla 5 Haziran 2019 at 00:32

    İyi günler 307 otomatik LPG aracımda hararet normal 90 çıkınca özellikle yokuşları çıkarken hızlanmıyor çekiş düşüyor gaza yüklenince şanzımandan uğultu gibi ses geliyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 8 Haziran 2019 at 18:09

      Yasin Bey, aracınızda büyük ihtimalle bir tork veya hidrolik ünite basınç problemi mevcut. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, o esnada masterteknisyen arkadaşlarımız aracınızın arıza tespitlerini yapsınlar. Bu işlem için herhangi bir ücret almıyoruz.

  10. Muharrem
    Muharrem / Cevapla 18 Haziran 2019 at 13:28

    Merhabalar aracım 2004 Peugeot 307 1.6 otomatik . Son günlerde sık sık automatic gear fault uyarısı alıyorum . Öncelikle yapmam gereken nedir

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 08:52

      Muharrem Bey, öncelikle aracınızı bir servise götürüp arıza kodlarına baktırmanız gerekmektedir. Eğer İstanbul’da iseniz buyurun biz ücretsiz olarak yardımcı olalım.

  11. Soner
    Soner / Cevapla 24 Haziran 2019 at 11:13

    Mrb.
    Otomatik 307 aracım yokuşta çıkmıyor.. Geri vites de dahil.. Olduğu yerden kımıldamıyor.. Türibün arızası denildi 2500 fiyat verdiler..
    Sizin görüşünüz nedir acaba

    • emrah
      emrah / Cevapla 26 Haziran 2019 at 10:30

      Hayirli isler.Aracim 2004 Peugeot 307 1.6 xt BVA AL4 otomatik.. Arac sogukken bir problem yok ancak biraz isindiginda vites D de iken durdugumda frenden ayagimi ceksemde hic hareket etmiyor sanki vites bosa atilmis gibi gaza bastigimdada 3-4 sn sonra ya kut diye vurarak hareketleniyor yada vurmuyor ama disli siyiriyor gibi cok zor gidiyor 1. viteste 2ye atinca sorun yok sonra 2-3-4 normal gidiyor 1. viteste zor gittigi zaman geri vitestede ayni sekilde cok zor gidiyor..Sizce sorun nedir ?

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 08:56

        Emrah Bey, kalkış tası ile ilgili probleminiz var gibi gözükmektedir. Bir diğer ihtimal tork konvertörünüzde sıkıntı olabilir. Aracı bu şekilde kullanmanız uzun dönemde daha büyük masraflara neden olabilir. Eğer İstanbul’daysanız buyrun gelin bir çayımızı için, teknisyenlerimiz arıza tespitini gerçekleştirsinler. Arıza tespiti için ücret almıyoruz.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 27 Haziran 2019 at 08:53

      Soner Bey, tork arızası olabilir. Aracı görmemiz gerekmektedir. Sadece türbün revizyonu için 2.500 TL normal bir fiyattır.

  12. Faruk
    Faruk / Cevapla 30 Haziran 2019 at 09:58

    Merhaba benim 2004 307 xt otomatik aracım var aracımda sıfırdan kalkıştı vuruntu var bu vuruntu direksiyon saga sola dönükken daha fazla oluyor birde àracim 1 den 2 gecislerde Manuel araçlarda baskı balata bitikken kaçırma yapar gibi yapıyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 19:59

      Faruk Bey, şanzımanınızda basınç kaçağı var. Bu gibi durumlar için 3 adımlı bir tamir yöntemi önermekteyiz.

  13. Lütfi
    Lütfi / Cevapla 3 Temmuz 2019 at 17:15

    Merhabalar .Aracım 307 sw203 model 260,00km de 4 sene kadar önce otomatik şanjumanda sıkıntı vardı tamir ettirdim.Bu güne kadar hiç sıkıntı yaşamadım fakat son zamanlar test ettiğim kadarıyla şu problem var;Aracım özellikle güneş altında sıcağa maruz kaldığı zaman yolda devir artıyor fakat vites çok geç artıyor.mesela 90 km de giderken devir 3500-4000 lere dayanıyor.ilginçtir bu arazayı kış dönemi ve serin havlaarda ve araç güneşte kalmadığı zamanlarda yapmıyor.Bir kaç kişi şanzuman yağından olabilir dedi bir ustamızda vites sensörü var o arızalıdır dedi.Bu konuda yorumunuz nedir nasıl bir yol ilemem gerekir.(Eğer sensör değişecek ise sizden temin edebiliyormuyuz bedeli ne kadrdır)Teşekkürler.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 6 Temmuz 2019 at 20:01

      Lütfü bey, öncelikle radyatörünüz ve şanzıman eşanjörünü değiştirmenizi tavsiye ederiz. Vites sensörü gibi gözükmemektedir.

  14. Tolga Gedik
    Tolga Gedik / Cevapla 10 Temmuz 2019 at 14:04

    307 2005 otomobilim var.40 dakika sıcakta 100 veya 120 km süratle gidince vites 3 tekilitliyor.manuele geçmiyor.istop Edip bekleyince duzeliyor.yag soğutucu şunu yeni modelle degistirttim.yagini da termal dedikleri bir yağla değiştirdiler.degistirmefen önce daha iyiydi.izmirdeyim ne tavsiye edersiniz.vites geçişlerinde problem yok.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 20:18

      Tolga Bey, yağ soğutucudan sonra radyatörünüze de baktırmanızı öneririz. Termal yağ diye bir yağ bilmiyoruz. Eğer sorununuz radyatör tıkanıklığınız yoksa ve devam ediyorsa muhtemelen aşırı ısınınca hidrolik ünitenizde veya mekanik parçalarınızda ısıdan dolayı kaçak oluşmaktadır. Hidrolik ünitenin (şanzıman beyninin) test edilmesi gerekmektedir.

  15. Tolga Gedik
    Tolga Gedik / Cevapla 10 Temmuz 2019 at 14:32

    Merhabalar,aracım 307 2005 otomatik.160.000 de.uzun yolda yazın vites 3 ye kiltleniyor,manuele geçmiyordu.durup tekrar kalkınca boşta gibi bağırıp tşk diye vurup kalkiyordu..baxands 3000 devirde 90 yapıyor sonra düzenliyordu.istop Edip calistirinca uzunca süre yapmıyordu.tavsiye üzerine yağ soğutucusu nu buyuguyle değiştireyim.yagini da termal yağ isinmaz deyip tenekeden koydular .,1000 TL ödedim.simdi aynı sorunu 40 km gidince yapıyor.izmirdeyim tavsiyeniz nedir.izmirde çalıştığınız usta varmi

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 20:20

      Tolga Bey, yağ soğutucudan sonra radyatörünüze de baktırmanızı öneririz. Termal yağ diye bir yağ bilmiyoruz. Eğer sorununuz radyatör tıkanıklığınız yoksa ve devam ediyorsa muhtemelen aşırı ısınınca hidrolik ünitenizde veya mekanik parçalarınızda ısıdan dolayı kaçak oluşmaktadır. Hidrolik ünitenin (şanzıman beyninin) test edilmesi gerekmektedir. İzmir’de sök-tak yapan anlaşmalı iki servis noktamız bulunmaktadır.

      • Tolga Gedik
        Tolga Gedik / Cevapla 14 Temmuz 2019 at 22:40

        İzmir’deki çalıştığınız servislerin adını ve adresini alabilirmiyim

        • AtcoAdmin
          AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2019 at 21:12

          05522791288 nolu telefondan Ege bölge sorumlumuz Çağdaş Bey’e ulaşabilirsiniz. Kendisi size yardımcı olacak

  16. Bahadir
    Bahadir / Cevapla 15 Temmuz 2019 at 15:39

    Kolay gelsin aracım şehir içinde dur kalklarda hararet çok yüksekti ve automatic gear fault yazısı çıkıyor viteslerde herhangi bir vuruntu yok yazı çıkınca kitlemede olmuyor radyatör termostat yeni değişti araç 307

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 17 Temmuz 2019 at 21:16

      Bahadır Bey, eğer radyatör ve termostat yeni değişti ise soğutucunuza baktırmanızı ardından hidrolik üniteyi sökerek tarafımıza göndermenizi ve kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz.

  17. Samet
    Samet / Cevapla 19 Temmuz 2019 at 14:15

    Aracım da son Zaman’larda 50-70 arasi sanzimandan hafif ağlama sesi geliyor takriben ne kadar masrafı vardır sebebi nedir neyden kaynaklıdır bu uğultu

    • Samet
      Samet / Cevapla 19 Temmuz 2019 at 14:17

      Al4 otomatik şanzıman

      • AtcoAdmin
        AtcoAdmin / Cevapla 23 Temmuz 2019 at 21:56

        Samet Bey, uğultunun kaynağı şanzımanın içerisindeki mekanik parçalar olabilir. Sesi dinlemeden teşhisi koymamız ve fiyat bildirmemiz pek mümkün değildir.

        • Samet
          Samet / Cevapla 7 Ağustos 2019 at 04:57

          Otobüslerin motor freni gibi ses yapıyor aynı sanki motor freni yapar gibi araba motora yükleniyor Mus gibi sadece ses var baska birşey yok

          • AtcoAdmin
            AtcoAdmin / 12 Ağustos 2019 at 11:28

            Samet Bey, müsait bir zamanınızda uğrarsanız sesi birlikte dinleyelim.

  18. Yasin
    Yasin / Cevapla 24 Temmuz 2019 at 00:24

    İyi günler Peugeot 307 Otomatik şanzıman aracımda özellikle araç ısınınca vitesi d veya r aldığımda şanzımandan cızz diye ses geliyor n ye aldığımda ses kesiliyor araç hareket halindeyken ses devam ediyor

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 22:56

      Yasin Bey, bu ses büyük ihtimalle selenoidlerinizden gelen ses olabilir. Eğer İstanbul’da iseniz buyurun bir çayımızı için, sesi birlikte dinleyelim.

  19. Berat
    Berat / Cevapla 24 Temmuz 2019 at 17:55

    2005 model 307 1,6 xt otomatik aracımda vites p de kilitli kalıyordu fren müşürünü değiştirdim nispeten çözülmüştü fakat bikaç saat sonra p konumundayken göstergede r yazdığından yine p konumunda kilitlendi sertçe vurunca p den çıktı ayrıca çoğunlukla vites konumu r ye ilk alışta gösterge r yi göstermiyor ve anarya gitmiyor bikaç kere d ye alıp geri r ye alınca kendine geliyor araştırınca konum sensöründeki arızadan kaynaklanabileceği söylendi fakat sensörü değiştirince tamamen sorun çözülür mü yoksa klasik işbilmeyen ustalarda yaşanan abi filan parça da bozukmuş bide onu değiştirelim yine olmadı bu seferde şunu değiştirelim die astarı yüzünden pahalıya patlar mı Mersin ilinde sizin önerebileceğiniz bi servis var mı?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 23:01

      Berat Bey, büyük ihtimalle vites pozisyon şalteriniz bozuk. Bir ihtimal vites kolu ve vites halatı. Önce bu ikisini kontrol ettirmenizi ve ardından şalteri değiştirmenizi tavsiye ederiz. Maalesef ki Mersin’de önerebileceğimiz bir servisimiz yok.

  20. Mutlu akıncı
    Mutlu akıncı / Cevapla 27 Temmuz 2019 at 17:08

    Merhaba pejo 307 otomatik vites klimayı çalıştırdığımda dur kalklarda araba 3 ncü viteste kalkıyo her dur kalkta bunu yaşıyorum ayrıca klimada bu sebepten çalışmıyor ayrıca rampaya çıktığımdada araba lpg yok diyip benZine geçiyo tekrar lpgye geçiriyorum arabayı

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 29 Temmuz 2019 at 23:02

      Mutlu Bey, aracınızdaki elektrik tesisatını bir kontrol ettirin. Muhtemelen klima ile tetiklenen bir arızanız, yokuş sensörü ile tetiklenen başka bir arızanız mevcut.

  21. atakan
    atakan / Cevapla 31 Temmuz 2019 at 14:13

    Merhabalar,

    Aracim 2002 Citroen 1.6 LPG’li Xsara2 Al4 Otomatik.Aracı alalı yaklaşık 1 ay oldu.Normade vites geçişleri gayet iyiydi fakat aracım uzun süre trafikte dur kalklarda 2.vitesteyken çekiş düşüyor ve aşırı derecede sarsılmaya başlıyor.Aracı sağa çekip stop ediyorum ya da manuel 2.vitese alıp devam ediyorum.Bu sorunu havalar ısındıkça daha da sık yapmaya başladı.Aracın 3 ay önce şanzuman revizyonu yapılmış.Mekanik olarak bir sorun yok fakat aracın motor kaputunu açtığımda normalden daha sıcak olduğunu farkettim.Hararet göstergesi normal görünüyor.Sizce sorun ne olabilir? Yakın zamanda gelip sizlerle tanışmak isterim.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 5 Ağustos 2019 at 18:50

      Atakan Bey, şanzımanın yağ soğutucusunda problem olabilir. Bu normal radyatör olmadığı için hararet göstergesinde kendini belli etmez. Bir diğer ihtimal şanzıman içerisindeki yağ kaçaklarından dolayı şanzımanın normalinden fazla ısınmasıdır.

  22. atakan
    atakan / Cevapla 7 Ağustos 2019 at 14:07

    Aracın ısı müşürü arızalıydı, değiştirildi.Hararet ölçümünde 100 derece civarında bir sıcaklık oluşuyor ustam normal olduğunu söyledi. Otomatik şanzuman problemini de araç ısındığında sürekli yapmaya başladı.Araç 1.viteste 40bin 50bin civarında vites atıyor sanırım 1den direk 3’e atıyor ve araç deprem olur gibi titremeye başlıyor..Biraz test sürüşü yapınca kar ve spor modları yandı araç arıza kaydetti.Başka sebepler de olabilir ama sanırım şanzuman problemli gibi duruyor.Araç 4.vitese de geçmiyor..Sizce ne yapmamı tavsiye edersiniz?

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 12 Ağustos 2019 at 08:29

      Atakan Bey, yüksek sıcaklık şanzıman içerisine zarar vermiş olabilir. Aracınızı bu şekilde kullanmanız arızaların artmasına neden olacaktır. Eğer İstanbul’da iseniz, buyurun bir çayımızı için, master teknisyenlerimiz hem arıza tespit cihazı ile aracınıza bağlanıp elektronik diyagnosunu yapsınlar, hem de sürüş anında arızanızı tespit edelim. Bu işlemler için herhangi bir ücret almıyoruz.

  23. YASEMİN YÜCEL
    YASEMİN YÜCEL / Cevapla 15 Ağustos 2019 at 18:22

    Merhaba,

    2004 model peugeot otomatik. Bakımlarını zamanında yaptırıyorum. Uzun yolda yokuşlarda aracım vites değiştirmiyor. Buna bağlı olarak da harareti yükseltiyor. Aynı zamanda triptoniğe de geçmiyor. Düz yolda ve yokuş aşağı sıkıntı yok.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 01:53

      Yasemin Hanım, öncelikle soğutucunuzu kontrol ettirmenizi tavsiye ederiz. Bununla birlikte basınç kaçaklarını bertaraf etmek için 3 adımlı bir tamir yöntemimiz bulunmaktadır. Triptroniğe geçmemesinin nedeni ise selenoidlerdir. İstanbul’da mı yaşıyorsunuz?

  24. mustafa hanedar
    mustafa hanedar / Cevapla 15 Ağustos 2019 at 23:27

    merhaba
    2004 model peugeot 307 otomatik aracım var ;
    araç kakışta ilk vites değiştirimin de yani 1 den 2 ye geçerken vuruntu oluyor yada başka bişey
    sanki arabayı birisi tutmuş bırakmış gibi.
    buna ne tavsiye edersiniz ne yapmam lazım
    antalya da çalıştığınız servis varmı
    bir kere de automatic gear fault arızası verdi kontak açtım kapattım geçti.

    • AtcoAdmin
      AtcoAdmin / Cevapla 19 Ağustos 2019 at 01:55

      Mustafa Bey, Antalya’da anlaşmalı servislerimiz mevcut. Probleminiz eğer yeni başladı ise selenoid ve yağ değişimi, uzun süredir varsa şanzıman revizyonu önermekteyiz. Tabiki bunların hepsi ekonomik olarak ne kadar para harcamak istediğinize bağlıdır. 05522791288 nolu telefondan Ege bölge sorumlumuz Çağdaş Bey’e ulaşabilirsiniz. Kendisi size yardımcı olacaktır.

  25. Hilmi ÖZTÜRK
    Hilmi ÖZTÜRK / Cevapla 26 Ağustos 2019 at 13:47

    Merhaba, 2004 Peugeot 307 sw otomatik
    Aracımda normalde herhangi bir problem yok fakat rampalarda, yokuşlarda çok fazla dur kalklarda ısınmadan dolayı son zamanlarda 1 den 2 ye geçişlerde boşa atıyor gibi devir yükseliyor ve 2 nci vitese öyle geçiyor.. Böyle kullanıma devam edince şanzıman kendini koruma alıyor, biraz durup mola verince hiç birşey yokmuş gibi yola sorunsuz devam ediyor, hararet taaki 95-100 ün üstüne çıkana kadar sonra tekrar aynı arıza… _? Sorun ne olabilir ?

  26. Mustafa
    Mustafa / Cevapla 26 Ağustos 2019 at 17:24

    2004 1.6 benzin LPG 307 sw otomatik aracım var. Araç yokuşlarda durduğumda tekrar kalkarken çok zorlanıyor. Sebebi nedir acaba

  27. Hilmi ÖZTÜRK
    Hilmi ÖZTÜRK / Cevapla 26 Ağustos 2019 at 18:10

    Merhaba;
    2004 model Peugeot 307 sw aracımda son zamanlarda uzun rampa ve dik yokuşlarda aracın ısınması ile birlikte kalkışta vites 1 den 2 ye geçişlerde boşa çıkıyormuş gibi ani devir yükselmesi ve sonra 2 nci vitese geçiş yapıyor, fakat araba soğukken hiç problem yok, hararet 95-100 derece oldumu bu arıza oluyor ve devam edersem kullanmaya şanzıman kendini koruma alıyor, mola verdiğim zaman biraz soğuyunca hiç bir problem yokmuş gibi yola devam… Sizce sorun ne olabilir_? iyi çalışmalar..

  28. Mehmet özgür
    Mehmet özgür / Cevapla 6 Eylül 2019 at 16:39

    2006 model pejo 307 araç 1 den 2 ye geçişlerde sert bir vurma yapıyor bazende yağ gibi geçiyor bazen 2 yada 3 de takılıyor kalkış yaparken zorlanıyor manuel e geçmiyor araci istopedip çalıştığında düzeliyor

  29. Selahattin karul
    Selahattin karul / Cevapla 9 Eylül 2019 at 23:46

    2004 model Peugot 307 sw otomatik vites uzun yolda giderken 100 km kadar sonra araç 4 bin bazende 5 devirde fites değiştiriyor trip tonik alıyorum d yazısı yazıyor araçı durdurup istop edince 5 dk sonra çalıştırıyorum düzeliyor bide 2 viteste geçtikten sonra devir yükselirken vuruntu oluyor devir biraz düşüyor sonrasında bi sıkıntı olmuyor tşk ederim iyi çalışmalar

  30. Ahmet Ünal
    Ahmet Ünal / Cevapla 11 Eylül 2019 at 09:16

    İyi günler pegeuot 307 sw aracımda şöyele nır bropblem var: araç 30-40 km gidene kadar hiç bir problem yok dur kalk yaptığımda araç yüksek devirde kalkıyor ve manuel moda geçtiğimde ekranda yazması gereken 1,2,3,4, yerinde D yazıyor herhangi bir arıza ikazı da yok buna bağlı önce selonid valfleri değişti sorun çözülmedi daha sonra arka kapak kaçıtıyor dendi orası açıldı burç teflon ve bir bant varmış baya sıyırmış o değişti fakat sorun yine ÇÖZÜLMEDİ kafayı yemek üzereyim kendimi sürekli kandırılıyormuş gibi hissediyorum artık Anakarada gidebileceğim bir yer varmı veya ne yağmalıyım…şimdiden teşekkürler

  31. Serkan
    Serkan / Cevapla 16 Eylül 2019 at 13:39

    Merhaba! Bende 307 aldım araçta auto gear faut yazıyor ekranda araç karmodunda gidiyor vitesleri de göstermiyor ne yapmam gerekir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.